Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2021-10-12 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Ńa infolinii żadnej kompetentnej osoby. Najpierw przyznany wniosek o pożyczkę, a potem anulowany ze względów technicznych. Zero kontaktu z klientem. Nie polecam usług tego banku.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni konsultanci, brak kontaktu z klientem, brak pomocy zarówno w placówce jak i na infolinii.
  • ~Jacek / 2021-10-11 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    W mBanku konto osobiste mam od paru lat. Raczej nie mogę narzekać. Mając już doświadczenie z tym bankiem postanowiłem otworzyć też konto firmowe. Niestety zrobiłem ogromny błąd. Po pierwsze nie załapałem się na promocję. Chcąc to zmienić konsultant powiedział, że nie da się tu już nic zrobić i trzeba wypowiedzieć umowę i za miesiąc otworzyć konto ponownie tym razem z promocją. Po dwóch dniach inny konsultant zadzwonił do mnie z pytaniem dlaczego zamykam konto? Opowiedziałem mu historię. Stwierdził, że trzeba tylko napisać reklamację. Tak też się stało i mBank przyznał mi ją. Natychmiast zawiesiłem wypowiedzenie. Niestety mBank po miesiącu mBank zamknął moje konto bo ktoś niedopatrzyl tematu. Natychmiast zadzwoniłem do nich chcąc tą sprawę wyjaśnić. Tu zaczęły się schody. Każdy konsultant zaczął mówić inaczej. Efektem tego już trzeci tydzień jestem bez konta i bez pieniędzy z kart płatniczych i od partnerów takich jak pyszne, glovo Uber i wolt. mBank ma to wszystko w nosie. Nikt nie jest zainteresowany żadną pomocą. Wszystko co słyszę to przykro nam.
    ZaletyBrak
    WadyKonsultanci są nieslowni. Wręcz kłamią.
  • ~Paweł / 2021-10-11 22:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Nawet nie mam ochoty opisywac mojej historii z tym bankiem. Jakas kompletna porażka. Niekompetentni ludzie masakra. Omijac szerokim lukiem
    ZaletyNie ma
    WadyJak ktos chce sobie zepsuc nerwy to idealne miejsce
  • ~Angi / 2021-10-10 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny Servis. Nic nie można zmienić metoda elektroniczna wszystko trzeba załatwić osobiście. Bank nie funkcjonuje w ogóle.
    ZaletyZadne
    WadyOkropny Servis
  • ~kamila / 2021-10-09 20:34
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie działa od ponad miesiąca możliwość modyfikacji i usuwania operacji zaplanowanych w kalendarzu płatności. Zgłosiłam rekamację i nic. Pani na czacie każe dzwonić na infolinię.
    Zaletywygodny w obsłudze serwis transakcyjny, wieczorna sesja przelewów przychodzących
    Wady-kalendarz płatności
    -długi czas rozpatrywania reklamacji
    - brak możliwości usuwania i modyfikowania przyszłych przelewów, czyli brak dostępu do pieniędzy
    -pierwsza sesja przelewów przychodzących prawie 12,00 - trochę późno
  • ~Klient banku / 2021-10-08 11:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Zmieniają z automatu ustawienia potwierdzenia przelewów z hasła SMS na aplikację mobilną. Tym samym ingerują w ustawienia klienta, poza wiedzą klienta! Niedopuszczalne działanie, czyli bank może, poza moją wiedzą, robić sobie cokolwiek. Konsultanci są bardzo kulturalni natomiast działanie banku - niedopuszczalne!!!
  • ~Moniq77 / 2021-10-05 11:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem klientką od 2003 roku, było dobrze.. ale obecnie to katastrofa. Nie potrafią przyjąć zgłoszenia zablokowania konta, karty - "na moich oczach" wypływały mi pieniądze, a konsultantki kazały dzwonić z aplikacji, bo "poza" trudno im zidentyfikować i zablokować. w 10 min. wypłynęły oszczędności i to z konta oszczędnościowego i nawet nie poczuwają się do wyjasnienia KTO przerzucił środki na konto podstawowe, z którego można było wypłacić..
    Ludzie wypłacajcie co macie i kończcie współpracę. Potem będą tylko nieprzespane noce :( znikąd pomocy, bank wini właściciela jako, że jest nieodpowiedzialny i na prawo i lewo udostepnia karty płatnicze, Rzecznicy "nic nie moga zrobić" w mojej opinii są " po stronie banku".. także bądzcie mądrzy przed szkodą)
    Zaletypropostepowość
    WadyNiekompetencja pracowników=banku
  • ~Badyl / 2021-10-04 20:53
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem całkowicie zgodny z oceną p.Andrzeja z 17.09. b.r. Dodam jedynie że wysłałem bankowi info o złej pracy aplikacji transakcyjnej. Bez odpowiedzi. Zgłaszałem na m-linii. Pani b.miła i nawet znała się na rzeczy, ale cóż "system". A poza tym to piszcie na Bardyczów. Zrobiło się dziadostwo i tyle. Jestem w tym banku już 13 lat, ale chyba się wypiszę z tej bandy.????
    ZaletyByły
    WadyCiągle są, coraz większe
  • ~Bart / 2021-10-04 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Chcę zamknąć konto ale zostawiłem dowod osobisty w uk. Konta bez dowodu nie mogę zamknąć mimo że podałem pesel i odpowiedziałem na wszystkie pytania weryfikujące poza numerem dowodu osobistego ponieważ nie miałem go ze sobą.po drugim telefonie mówię że zgubiłem dowód to zasugerowali mi żeby aplikował o nowy dowód bo bez dowodu nie zamkną konta. To jakaś paranoja.
    ZaletyŻadnych
    WadyObsługa klienta makabra. Zero pomocy że strony personelu.
  • ~Mateusz / 2021-10-01 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostały wysłane przez firmę pieniądze wczoraj o godz 10.50 i do tej pory ich nie ma
  • ~Marcin / 2021-09-22 11:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Mbank zdecydowanie z obsługi klientów poszedł w stronę sprzedaży produktów

    Kontakt z kontakt z doradcami jest utrudniony plus wysokie opłaty za niektóry wewnętrzne przelewy między własnymi rachunkami.

    Zalety- w miarę przejrzysty interfejs
    - szybkość przelewów
    - monitoring transakcji kartą
    Wadyobsługa klienta:
    - brak przypisanego doradcy
    - telefony z ofertami niepraktycznych produktów
    - opłaty na wewnętrzne przelewy miedzy rachunkami (9zł)
  • ~Ewa / 2021-09-20 17:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Dla mnie ten bank to porażka Aplikacja jest koszmarna w obsłudze, nie to co alior. W aplikacji alior daję ponów przelew I mam opcje zmiany na podzielony. Na mBank nie ma takiej możliwości. Mogę ponowić przelew ale tylko podzielony (jeśli chcę zrobić podzielony) a jeśli ponowie zwykły, to nie ma opcji suwaka na podzielony. W aplikacji max kwota przelewu to 20tys (!!!). Tylko. Nie polecam.
  • ~anty szur / 2021-09-18 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę omijać ten srank szerokim łukiem. Panią ninę (celowo z małej)z front office'u w łódzkiej placówce w Manufaturze ostro pogrzało - nie wpuściła mnie do banku, bo nie miałem kagańca. Nie będę nosić żadnych szmat na twarzy, a już tym bardziej w banku, gdzie powierzam własne pieniądze i to ja robię bankowi łaskę, a nie bank mi (na szczęście jest konkurencja). Mam nadzieję, że ktoś tego p-dolonego małolata odpowiednio ustawi i zwyczajnie up-rdoli za tą plandemiczną nadgorliwość. Mniej niż zero szacunku dla kowidiańskich szurów. Z wyrazem utylizacji.
  • ~Kasia / 2021-09-18 10:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nieprofesjonalne podejście do reklamacji z powodu kradzieży. Pieniądze zwrócone, potem zostały zabrane, konto na minusie bo wtedy zdecydowałam się zmienić bank i smsy codziennie żeby spłacić a ot tak zabrali po miesięcu :) w aplikacji w ramach pomocy nawet nie dowiedziałam się co zrobic w sytuacji której byłam, pomogła mi rodzina, a tutaj tylko o zastrzeżeniu karty kiedy już to zrobiłam
    Dodatkowo odpisali po 3h, a kiedy ja nie odpisywałam 10 minut to zakończono rozmowę
  • ~Andrzej / 2021-09-17 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pewnego czasu mBank zmienia serwis transakcyjny. przy czym Wszystkie zmiany są na gorsze. Ale ostatnia zmiana jest druzgocąca: operacje zaplanowane poza następny miesiąc - aż do jednego roku, przestały być wid0czne. Mało tego! Operacji tych klient banku nie może ani zmodyfikować, ani usunąć - nawet jeśli miał zablokowane środki na te operacje. Konsekwencją tego jest brak dostępu do własnych środków! Owszem, można zlecić odblokowanie tych środków poprzez mLinię, ale w dobie cyfryzacji zmuszanie klienta do załatwiania spraw przez telefon to duża przesada. Reklamacje na taki działanie mBanku nic nie dają, więc w moim przypadku jedynym wyjściem jest odzyskanie zablokowanych środków i rezygnacja z usług mBanku. Ostrzegam więc innych: nBank postępuje nieuczciwie, nie ostrzegając klientów przed istotnymi zmianami w serwisie transakcyjnym, które prowadzą do istotnego ograniczenia możliwości dysponowania własnymi środkami pieniężnymi
    Zaletybrak
    Wadynotoryczne, niekorzystne dla klienta zmiany serwisu transakcyjnego
  • ~Mariusz / 2021-09-10 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jasne zasady przy wielu produktach , błędne informacje od przedstawicieli i na i infolini . Stał klient nie czuje się doceniany , wprost przeciwnie trudności przy wielu produktach . Brak wykwalifikowanych pracowników przy przelewach specjalnych , zlecanych przez klienta - 3 dni w obecnych czasach to trochę długo .Brak podejścia biznesowego przy współpracy z małymi i średnimi firmami .
    WadyNie jasne uzasadnienia przy odmowach przy udzieleniu kredytu . Słabe wsparcie ze strony opiekunów klienta .
  • ~Niezadowolony klient / 2021-09-10 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzanie klienta świadomie w błąd. Na infolini każdy mówi co innego. Przerzucanie telefonów na inne osoby. Totalna żenada! Jeżeli nie chcesz mieć problemów to omijaj ten bank szerokim łukiem
    WadyWprowadzanie klienta świadomie w błąd. Na infolini każdy mówi co innego. Przerzucanie telefonów na inne osoby. Totalna żenada! Jeżeli nie chcesz mieć problemów to omijaj ten bank szerokim łukiem
  • ~Konrad / 2021-09-08 11:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wziąłem kredyt gotówkowy w mbanku . Jeden dzień spóźnienia w opłacie i od razu wezwania do zapłaty, straszenia sądem i windykacją . A człowiek zwyczajnie był na urlopie i ratę wpłaciłem dzień po terminie . Spłacam do końca i nigdy więcej z nimi żadnego kontaktu nie chcę mieć .
  • ~moj niik / 2021-09-06 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno, ale nie ma za bardzo alternatywy. Inne banki to mniejsze gówno, ale gówno...
    Zaletybrak
    Wadywiele wad
  • ~Tomek / 2021-09-04 20:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Ostatnio zgubiłem telefon. Zadzwoniłem na biuro obsługi by na wszelki wypadek zablokować aplikacje mobilną. Nie dość że rozmowa zajęła mi 30 minut! (W pekao24 zablokowałem w ciągu 3 minut) to jeszcze weryfikacja klienta to porażka. Odpowie się na jedno pytanie błędnie lub co lepsze pan lub pani po drugiej stronie źle napisze odpowiedź trzeba drugi raz dzwonić i czekać na infolinii i znów przejść cały proces weryfikacji. Na rachunek oczywiście nie można można zalogować nawet na komputerze bo potrzeba autoryzacji w zablokowanej aplikacji KOMEDIA. Nie dość że człowiek wkur#$ony na siebie że zgubił telefon to problemy z zablokowaniem aplikacji bankowej. Niedługo potrzebować będą numer buta i długość fi#ta żeby w ogóle zacząć rozmowę. PORAŻKA !
    ZaletyNie widze
    WadyOpłaty
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1009
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4781
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4002
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099