Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2031 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Cezar / 2024-01-04 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem, bank zaangażowany politycznie. Jawnie wspiera tuska i jego zakłamanych kompanów.
  • ~Cezary / 2017-03-03 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    M-BANKU nie polecam ,wmanewrowali mnie w debet teraz nie pozwalają spłacać w ratach pobierają tylko odsetki w kwocie 400 zł ..ZŁODZIEJE PIERWSZEJ KATEGORII.
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
  • ~Chcący założyć działalność / 2022-03-09 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    4 marca złożyłem wniosek o założenie działalności gospodarczej! 7 marca brak jakiejkolwiek informacji. Dzwonię na infolinię - 20 minut oczekiwania i odpowiedź: Pana wniosek jest procedowany... Myślę ok... 8 marca żadnej informacji, telefon na infolinię... 20 minut oczekiwania i :Pana wniosek jest procedowany. Przełączają do innego konsultanta, który mówi: ups! Pana wniosek się nam zawieruszył, już klikam, godzinka i będzie załatwione... 9 marca telefona na infolinię, 20 minut oczekiwania i co?! Za przeproszeniem JAJCO bo pani mówi, że mój wniosek anulowano! Najbardziej gówniana obsługa na świecie!
    Zaletymuzyka podczas oczekiwania na połączenie! RESZTA DNO I METR MUŁU!
    WadyNAwet nie chce mi się pisać!
  • ~cola / 2022-12-09 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Bank sam zerwał lokaty po tygodniu od założenia , poinformował o tym mailem po kolejnych 3 dniach, że przez pomyłkę tak się stało i mam skonsultować się z infolinią. Infolinia tragedia w końcu się udało złożyć reklamacje i lokaty miały być odnowione z datą założenia. Kolejna doba minęła i oczywiście nie są założone , a bank obraca sobie moimi pieniędzmi i z nikim nie można się dogadać. Co to jest za bank? Jak mogą sobie sami dysponować moim kontem na moja niekorzyść? Kazali się kontaktować bo ponoć sami nic nie mogą zrobić na moim koncie, a sami mi pozrywali lokaty po tygodniu jak już narosły spore odsetki i co dalej, jak długo można czekać?
    WadyJawne oszustwo
  • ~Cooksboy / 2022-08-31 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy poziom obsługi ze wszystkich banków. Infolinia nie działa, czat mobliny tak samo. Nie można się z nikim skontaktować
    ZaletyBrak
    WadySłaba obsługa
  • ~czarek / 2023-02-08 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakiego korzystałem w swojej już nie krótkiej historii.
    Zdecydowanie nie polecam!!!!!!, wyjaśnienie jakichkolwiek wątpliwości jest niemożliwe, infolinia nieosiągalna chyba ,że się lubi słuchać muzyki niekoniecznie ambitnej przez 2,5h.Niekompetencja pracowników powala z nóg!!!!
    Nie wiem jak taki podmiot jeszcze funkcjonuje przy takiej konkurencji !
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNIKOMETENCJA, AROGANCJA
  • ~Czesiek / 2023-07-19 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najdroższe kredyty, najdroższe konta, beznadziejna oferta lokat. Dodzwonić się na infolinię po wprowdzeniu bota graniczy z cudem. Załatwić coś w placówce jest praktycznie nie możliwe bo pracownicy w ogóle nienposiadają wiedzy. To jest bardziej zakład pracy chronionej niż bank. Żeby tam pracować to chyba wystarczy oddychać samodzielnie i to już wystarczy.
    ZaletyBrak
    WadyOferta, infolinia, pracownicy w placówkach
  • ~Częstochowa / 2019-05-21 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś mkonto to było chyba najlepsze konto dla osób fizycznych. warunki jednak stopniowo się pogarszały. Teraz do tego doszły nieprzemyślane, dziurawe procedury i niekompetentna obsługa. Przykład: korzystałem z haseł jednorazowych, które mają wyjść z użycia we wrześniu. Ok. - do września daleko. Skończyłem jedną listę, miałem jeszcze dwie rezerwowe. Chciałem jedną z nich uruchomić (jest dopiero maj) jednak się nie dało. No to chciałem przejść na weryfikację sms, ale żeby to zmienić - trzeba było potwierdzić hasłem jednorazowym, listy z którymi już nie mogłem aktywować (choć teoretycznie miałem jeszcze 100 haseł w zapasie kupionych za 38 zł)i w efekcie dostępu do piniędzy nie ma. Zadzwoniłem na infolinię i tzw. ekspert nie tylko nie potrafił aktywować jakiegokolwiek sposobu autoryzacji, ale jeszcze skasował hasła, które miałem i zablokował mi obsługę przez telelinię. Rano następnego dnia zadzwoniła pani celem odblokowania telelini. W ramach procedury weryfikacji pytała mnie o numer mojego telefonu stacjonarnego sprzed 15 lat i jakieś produkty mbanku. Weryfikacja oczywiście negatywna. Następnie wizyta w oddziale, a tam niewyspany pan z przekrwionymi oczami dalej realizuje procedury i odblokować dostępu się nie da. W końcu udało się za kilka godzin podczas następnej wizyty, ale mbank pobrał ode mnie mnie 19 zł za dodatkową listę haseł jednorazowych (dzień wcześniej dwie mi skasowali)
    Zaletyjak się będziesz bardzo pilnował, może być tanio, brak kolejek w oddziale
    Wadyopłaty, których miało nie być, "super" oferty dla stałych klientów gorsze od katalogowych, tragiczny poziom "ekspertów" na infolini, niechlujne procedury
  • ~D. / 2022-05-18 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś było to bank godny polecenia,obecnie jest to dno, dna. Kredyt odnawialny na śmieszna kwotę i potrafią wysyłać po kilka smsów i maily dziennie o zalegle 12zł. Nie liczy się że klient spłacił przed terminem kredyt o wartości przekraczającej 10 krotną wartość kredytu odnawialnego. Rozliczam się wlasnie z tym pseldobankiem i dopisuje do czarnej listy instytucji pseldofinansowej...mBank nigdy więcej!!!
    ZaletyBrak
    WadyNon stop zmiany regulaminów i tabeli opłat.
  • ~D..12345 / 2022-10-05 07:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.


    Długo zastanawialam się pisać.
    Jednak, uznałam, że sytacja jest niedopuszczalna. Byłam dzisiaj świadkiem nieprawdopodobnego braku profesjonalizmu, ze strony pracowników państwa firmy.
    Laptopy bez nakładek na ekran,  widać wszystko, nazwiska, adresy e-mail, treść wiadomości, którą pracownica wysyła z przedziału pociągu. Nie było żadnego problemu by zrobić zdjęcie.
    Podczas rozmów podawane nazwiska pracowników, nazwy projektów.
    Bardzo nieprzychylne wypowiadanie się o pracownikach oraz liderach. 
    Padły nawet słowa: czekamy aż odejdzie, nikt jej nie lubi na jej miejsce już czeka (i tutaj pada imię oraz informacja, że to partnerka innego pracownika). Z rozmowy wynika, że lider podejmuje celowe dzialania by pracownik zrezygnował.
    Czy to możliwe, że nie obowiązują Was szkolenia o ochronie danych osobych, polityka firmy na to pozwala ?! 
    Nie obawiacie się, że w czasie takich rozmow wypłyną informacje, które nie powinne trafić do osób spoza organizacji ?







  • ~daggry / 2018-05-07 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank okrada klientow udostepniajac konto wszelkim urzędasom żądającym twych pieniędzy na podstawie fingowanych zaocznych wyroków!! Po prostu jakiś drań niesłusznie cię oskarży o coś żądająć twych pieniędzy i Mbank natychmiast je wyda!! Nie mieszkam w kraju, szmaciarze wykryli że nie mogę ciągle przyjeżdzać na fingowane mi sprawy więc na podstawie zaocznych wyroków wyprowadzją mi kasę z konta za rzekome, w rzeczywistości nieistniejące długi!! Nie chcesz być okradany, omijaj ten bank wielkim łukiem!! Pozdrawiam rodaków w złodziejskim poskim kraju..
    Zaletypierwszy bank sieciowy nie miałam wowczas innej opcji
    WadyGłupcy w zarządzie, ludzie bez jaj..jakiś urzędas pierdnie a oni już mu twoją kasę serwują...
  • ~Damar / 2019-04-04 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank w reklamie oferuje darmowe wyplaty ze wszystkich bankomatów jednak to kompletne kłamstwo ponieważ mi nadal potrącają 5 zł za tą usługę okazuje się że bezpłatne wypłaty z bankomatów są tylko dla nowych klientow czyli będąc 20 lat klientem Mbanku jestem gorszy od nowych powinno być chyba odwrotnie. Czas podziękować za współpracę.
  • ~Damian / 2022-08-23 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś infolinia działała dobrze, aktualnie nie ma praktycznie możliwosci aby się z kimś połączyć. Bardzo trudno jest być klientem tego banku.
  • ~Damian / 2023-02-15 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu nigdy w życiu tego banku . Zablokowali wszelki dostęp do konta z niewiadomych przyczyn . Niby ze względów bezpieczeństwa. Dopiero po zweryfikowaniu dokumentów które przedstawiałem przy zakładaniu konta , po tygodniu raczyli odblokować. Paranoja ! Odradzam !
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyWszystko
  • ~Danek / 2023-03-03 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Spychologia,brak jakiejkolwiek pomocy i próby rozwiązania problemu.Po kilku dniach spędzonych na infolinii poddałem się.Banku nie polecam jak i ludzi tam pracujących.Mbanku nie pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Daniel / 2022-02-26 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali mi konto. Powód chyba stwierdzili, że tak naprawdę nie powinienem robić przelewu zagranicznego. Po rozmowie z mlinią odblokowali i zablokowali ponownie tego samego dnia przy kolejnej próbie wykonania przelewu. Na koniec postanowili, że mam przylecieć do kraju żeby im pokazać dwa dokumenty. To jest początek końca banków. Zostaną jakieś nieliczne ale na pewno nie ten.
  • ~Daniel / 2022-05-07 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ten bank... kradną pieniądze na każdym kroku . Obsługa nie kompetentna....
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Daniel / 2022-05-25 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Myslalem ze jestem jedynym oszukanym ale widze ze jednak nie... Bank pozbawil mnie srodkow do zycia bo cytuje:"przepraszam mamy bledy systemowe postaramy sie aby sie to wiecej nie powtorzylo". A ja sie pytam za co zyc? Czekam na swoje pieniadze juz 2 tygodnie panie nie sa mi w stanie pomoc bo akurat z tym dzialem oszustow ktory popelnil blad nie moga mnie polaczyc omojac szerokim lukiem!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Daniel / 2022-06-22 00:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden większy przelew niż zwykle i człowiek spędza godziny na infolinii aby go zweryfikować. Dzisiaj dodatkowo poproszono mnie do oddziału w celu okazania dokumentu tożsamości i oczywiście konto zablokowane. Bank nie nadaje się do poważnych zastosowań. Konto zamykam.
  • ~Daniel / 2022-08-26 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem ten bank. Jestem stratny 1200 zł przez ich nie kompetencje. Poszedłem osobiście do banku w sprawie pomocy by zrobić przelew do Japoni. Państwo nic nie wiedzieli i narazili mnie na koszty 1200 zł. Mówiąc że to nie ich wina. Czekam 1,5 miesiąca na zwrot kosztów. Założyłem konto w innym banku zleciłem przelew podając te same dane które rzekomo są niepoprawne przelew dotarł bez najmnieszego problemu. Jestem pewny że to wina ze strony banku Millenium.
    Zaletynie ma
    Wady-słaba obsługa
    -brak wiedzy na swoim stanowisku
    -bank nie przystosowany do robienia przelewów między narodowych
    -infolinia tragedia
    -ponoszę koszty za ich błedy
    -nie da się usunąć konta w danym banku od tak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 952
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3029