Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2021-10-25 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, co co za bank, okropne podejście do klienta, opryskliwosc i bezczelność konsultantów , nic nie mozna załatwić tylko gadają wyucxinymi regułkami najgorszy bank i jak ktoś się zastanawoa czy brać u nich kredyt lub nawet tylko założyć konto to odradzam
    ZaletyNie nma żadnych
    WadySame wady
  • ~Tommy / 2021-10-22 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank obecnie w Polsce dla klienta indywidualnego, opłata za kartę potrafi być naliczana kilka razy w miesiącu, a czasami w ogóle, mimo tego że karta nie jest w ogóle użytkowana, klient jest spychany na bok, bądź odsyłany do innych oddziałów, bank bardziej dba o klienta biznesowego, lecz indywidualnego ma w poważaniu. Nie polecam tego banku osobom, które chcą zmienić bank. Ubezpieczenie kredytu działa ale tylko dla opłat, gdy chce się wykorzystać możliwość odroczenia płatności okazuje się, że nie można z niego skorzystać jeśli umowa o pracę trwa krócej niż 6 miesięcy.
    Zaletybrak
    Wadyukryte opłaty, niejasne/nieczytelne tabele opłat, brak uwagi dla klienta indywidualnego.
  • ~Jan niezbędny / 2021-10-20 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe zmiany regulaminu i tabeli opłat.
    Na allegro jak były raty 0% to mbank stwierdził, że nie dadzą mi 1000zl bo nie mam zdolności kredytowej. Mija 15 minut i dzwoni do mnie pani z mBanku z propozycją kredytu, oczywiście oprocentowanego. Gdy jej powiedziałem, że przed chwilą stwierdziliscie że nie mam zdolności kredytowej na 1000zl więc raczej nie mamy o czym gadać. Oczywiście nagle pani stwierdziła że to nie tak, że mam zdolność itd. aczkolwiek ja zostałem przy swoim, że nie mam ???? i niech się gonią.
    ZaletyBrak zalet
    WadyCiągłe zmiany regulaminu i tabeli oplat
  • ~JarosławJarosław / 2021-10-19 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Dziś kupiłem opony na raty w Allegro i miałem mbank lub Alior więc zdecydowałem o mbanku i to był błąd! Choć mam tu konto. Wypełniałem wniosek krok po kroku Opony 1180zł raty 61zł koszt Rat 150zł na 20mc czyli 1180+150 jako całość. Klikam dalej mam umowe,której oczywiście nie mogę pobrać,ani zerknąć ale kit klikam dalej akceptuj. I tu z kredytu 1180 robi się 1257zł i rata 70zł z czego 76.70zł pobrali prowizję za udzielenie kredytu. Co w Alior Bank tak nie ma,bo biorę co jakiś czas. Tak mnie załatwili. Juz kit w te parę złoty,ale o sam fakt że całe koszty dostajecie po Akceptacji tam jest od 0 do 8%. W Aliorze tego nie ma.Tylko dzwonić z ofertami potrafią Złodzieje. Taka Historia,przestrzegam. Pozdrawiam
    ZaletyOpłaty online,aplikacja.
    WadyKiwanie klientów na każdym kroku,wysokie kredyty,pożyczki,i usługi.
  • ~Adam / 2021-10-14 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, przestrzegam nie polecam.
    Dobrze pilnujcie operacji na kontach...
  • ~Klient / 2021-10-12 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Ńa infolinii żadnej kompetentnej osoby. Najpierw przyznany wniosek o pożyczkę, a potem anulowany ze względów technicznych. Zero kontaktu z klientem. Nie polecam usług tego banku.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni konsultanci, brak kontaktu z klientem, brak pomocy zarówno w placówce jak i na infolinii.
  • ~Jacek / 2021-10-11 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    W mBanku konto osobiste mam od paru lat. Raczej nie mogę narzekać. Mając już doświadczenie z tym bankiem postanowiłem otworzyć też konto firmowe. Niestety zrobiłem ogromny błąd. Po pierwsze nie załapałem się na promocję. Chcąc to zmienić konsultant powiedział, że nie da się tu już nic zrobić i trzeba wypowiedzieć umowę i za miesiąc otworzyć konto ponownie tym razem z promocją. Po dwóch dniach inny konsultant zadzwonił do mnie z pytaniem dlaczego zamykam konto? Opowiedziałem mu historię. Stwierdził, że trzeba tylko napisać reklamację. Tak też się stało i mBank przyznał mi ją. Natychmiast zawiesiłem wypowiedzenie. Niestety mBank po miesiącu mBank zamknął moje konto bo ktoś niedopatrzyl tematu. Natychmiast zadzwoniłem do nich chcąc tą sprawę wyjaśnić. Tu zaczęły się schody. Każdy konsultant zaczął mówić inaczej. Efektem tego już trzeci tydzień jestem bez konta i bez pieniędzy z kart płatniczych i od partnerów takich jak pyszne, glovo Uber i wolt. mBank ma to wszystko w nosie. Nikt nie jest zainteresowany żadną pomocą. Wszystko co słyszę to przykro nam.
    ZaletyBrak
    WadyKonsultanci są nieslowni. Wręcz kłamią.
  • ~Paweł / 2021-10-11 22:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Nawet nie mam ochoty opisywac mojej historii z tym bankiem. Jakas kompletna porażka. Niekompetentni ludzie masakra. Omijac szerokim lukiem
    ZaletyNie ma
    WadyJak ktos chce sobie zepsuc nerwy to idealne miejsce
  • ~Angi / 2021-10-10 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny Servis. Nic nie można zmienić metoda elektroniczna wszystko trzeba załatwić osobiście. Bank nie funkcjonuje w ogóle.
    ZaletyZadne
    WadyOkropny Servis
  • ~kamila / 2021-10-09 20:34
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie działa od ponad miesiąca możliwość modyfikacji i usuwania operacji zaplanowanych w kalendarzu płatności. Zgłosiłam rekamację i nic. Pani na czacie każe dzwonić na infolinię.
    Zaletywygodny w obsłudze serwis transakcyjny, wieczorna sesja przelewów przychodzących
    Wady-kalendarz płatności
    -długi czas rozpatrywania reklamacji
    - brak możliwości usuwania i modyfikowania przyszłych przelewów, czyli brak dostępu do pieniędzy
    -pierwsza sesja przelewów przychodzących prawie 12,00 - trochę późno
  • ~Klient banku / 2021-10-08 11:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Zmieniają z automatu ustawienia potwierdzenia przelewów z hasła SMS na aplikację mobilną. Tym samym ingerują w ustawienia klienta, poza wiedzą klienta! Niedopuszczalne działanie, czyli bank może, poza moją wiedzą, robić sobie cokolwiek. Konsultanci są bardzo kulturalni natomiast działanie banku - niedopuszczalne!!!
  • ~Moniq77 / 2021-10-05 11:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem klientką od 2003 roku, było dobrze.. ale obecnie to katastrofa. Nie potrafią przyjąć zgłoszenia zablokowania konta, karty - "na moich oczach" wypływały mi pieniądze, a konsultantki kazały dzwonić z aplikacji, bo "poza" trudno im zidentyfikować i zablokować. w 10 min. wypłynęły oszczędności i to z konta oszczędnościowego i nawet nie poczuwają się do wyjasnienia KTO przerzucił środki na konto podstawowe, z którego można było wypłacić..
    Ludzie wypłacajcie co macie i kończcie współpracę. Potem będą tylko nieprzespane noce :( znikąd pomocy, bank wini właściciela jako, że jest nieodpowiedzialny i na prawo i lewo udostepnia karty płatnicze, Rzecznicy "nic nie moga zrobić" w mojej opinii są " po stronie banku".. także bądzcie mądrzy przed szkodą)
    Zaletypropostepowość
    WadyNiekompetencja pracowników=banku
  • ~Badyl / 2021-10-04 20:53
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem całkowicie zgodny z oceną p.Andrzeja z 17.09. b.r. Dodam jedynie że wysłałem bankowi info o złej pracy aplikacji transakcyjnej. Bez odpowiedzi. Zgłaszałem na m-linii. Pani b.miła i nawet znała się na rzeczy, ale cóż "system". A poza tym to piszcie na Bardyczów. Zrobiło się dziadostwo i tyle. Jestem w tym banku już 13 lat, ale chyba się wypiszę z tej bandy.????
    ZaletyByły
    WadyCiągle są, coraz większe
  • ~Bart / 2021-10-04 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Chcę zamknąć konto ale zostawiłem dowod osobisty w uk. Konta bez dowodu nie mogę zamknąć mimo że podałem pesel i odpowiedziałem na wszystkie pytania weryfikujące poza numerem dowodu osobistego ponieważ nie miałem go ze sobą.po drugim telefonie mówię że zgubiłem dowód to zasugerowali mi żeby aplikował o nowy dowód bo bez dowodu nie zamkną konta. To jakaś paranoja.
    ZaletyŻadnych
    WadyObsługa klienta makabra. Zero pomocy że strony personelu.
  • ~Mateusz / 2021-10-01 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostały wysłane przez firmę pieniądze wczoraj o godz 10.50 i do tej pory ich nie ma
  • ~Marcin / 2021-09-22 11:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Mbank zdecydowanie z obsługi klientów poszedł w stronę sprzedaży produktów

    Kontakt z kontakt z doradcami jest utrudniony plus wysokie opłaty za niektóry wewnętrzne przelewy między własnymi rachunkami.

    Zalety- w miarę przejrzysty interfejs
    - szybkość przelewów
    - monitoring transakcji kartą
    Wadyobsługa klienta:
    - brak przypisanego doradcy
    - telefony z ofertami niepraktycznych produktów
    - opłaty na wewnętrzne przelewy miedzy rachunkami (9zł)
  • ~Ewa / 2021-09-20 17:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Dla mnie ten bank to porażka Aplikacja jest koszmarna w obsłudze, nie to co alior. W aplikacji alior daję ponów przelew I mam opcje zmiany na podzielony. Na mBank nie ma takiej możliwości. Mogę ponowić przelew ale tylko podzielony (jeśli chcę zrobić podzielony) a jeśli ponowie zwykły, to nie ma opcji suwaka na podzielony. W aplikacji max kwota przelewu to 20tys (!!!). Tylko. Nie polecam.
  • ~anty szur / 2021-09-18 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę omijać ten srank szerokim łukiem. Panią ninę (celowo z małej)z front office'u w łódzkiej placówce w Manufaturze ostro pogrzało - nie wpuściła mnie do banku, bo nie miałem kagańca. Nie będę nosić żadnych szmat na twarzy, a już tym bardziej w banku, gdzie powierzam własne pieniądze i to ja robię bankowi łaskę, a nie bank mi (na szczęście jest konkurencja). Mam nadzieję, że ktoś tego p-dolonego małolata odpowiednio ustawi i zwyczajnie up-rdoli za tą plandemiczną nadgorliwość. Mniej niż zero szacunku dla kowidiańskich szurów. Z wyrazem utylizacji.
  • ~Kasia / 2021-09-18 10:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nieprofesjonalne podejście do reklamacji z powodu kradzieży. Pieniądze zwrócone, potem zostały zabrane, konto na minusie bo wtedy zdecydowałam się zmienić bank i smsy codziennie żeby spłacić a ot tak zabrali po miesięcu :) w aplikacji w ramach pomocy nawet nie dowiedziałam się co zrobic w sytuacji której byłam, pomogła mi rodzina, a tutaj tylko o zastrzeżeniu karty kiedy już to zrobiłam
    Dodatkowo odpisali po 3h, a kiedy ja nie odpisywałam 10 minut to zakończono rozmowę
  • ~Andrzej / 2021-09-17 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pewnego czasu mBank zmienia serwis transakcyjny. przy czym Wszystkie zmiany są na gorsze. Ale ostatnia zmiana jest druzgocąca: operacje zaplanowane poza następny miesiąc - aż do jednego roku, przestały być wid0czne. Mało tego! Operacji tych klient banku nie może ani zmodyfikować, ani usunąć - nawet jeśli miał zablokowane środki na te operacje. Konsekwencją tego jest brak dostępu do własnych środków! Owszem, można zlecić odblokowanie tych środków poprzez mLinię, ale w dobie cyfryzacji zmuszanie klienta do załatwiania spraw przez telefon to duża przesada. Reklamacje na taki działanie mBanku nic nie dają, więc w moim przypadku jedynym wyjściem jest odzyskanie zablokowanych środków i rezygnacja z usług mBanku. Ostrzegam więc innych: nBank postępuje nieuczciwie, nie ostrzegając klientów przed istotnymi zmianami w serwisie transakcyjnym, które prowadzą do istotnego ograniczenia możliwości dysponowania własnymi środkami pieniężnymi
    Zaletybrak
    Wadynotoryczne, niekorzystne dla klienta zmiany serwisu transakcyjnego
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 952
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028