strona 49 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- nastepna »
-
~blender / 2010-04-08 08:49
Po zablokowaniu kanału internetowego można sobie czekać i wydzwaniać i prosić a odblokują po tygodniu. A jeśli trzeba zrobić w tym czasie jakiś pilny przelew to powodzenia! Obsługa niemiła. % ciągle w dół. nie polecam -
-
~Blo / 2022-02-09 10:42
Przyłączam sie do negatywnych opinii, robia co chca. Reklamacje rozstrzygane ot tak bez uzasadnienia merytorycznego czy wskazania jakiejkolwiek podstawy prawnej. Konsultanci bez zadnej nawet podstawowej wiedzy, kazdy z nich mowi co innego dojsc do ładu i okreslenia na jakich warunkach funkcjonuje rachunek bankowy bez szans. Uciekac od nich z daleka. Szkoda nerwow i pieniedzy. Przykro ze WOŚP zgadza sie na promowanie takiego banku (duza utrata wizerunkowa) ktory w relacji z klientam stara sie utopic go z kazdej strony, wyzysk opłatowy klienta nad którym chyba juz nikt nie panuje w tym banku jest niewiarygodny.Trudno sie dziwic jak zmiany opłat przypadaja regularnie dwa razy w tygodniu. Ciężka współpraca praktycznie zadnych mozliwości wyjasnienia sytuacji wszystkie czaty, mlinie, reklamacja to tylko iluzoryczna mozliwosc dochodzenia swoich praw. ZaletyŻadnychWady- brak jasnych regulaminow
- brak merytorycznego rozstrzygniecia reklamacji
- ciagłe wiadomosci ze podwyzsza sie opłaty, dwa razy w tygodniu bez zadnej mozliwosci reakcji ze strony klienta
-brak mozliwosci uzyskania informacji na jakiej podstawie pobrali opłatę, zadnego uzasadnienia poprostu sprawdzili i zrobili dobrze
- oprocentowania i opłaty najwyższe z mozliwych -
~Bo / 2022-07-28 16:20
Odradzam aplikacje mbank. Jesli odinstalujesz to juz masz koniec z dostepem do konta -
~Bob / 2020-06-16 12:58
Wieczne kolejki 4 stanowiska kasy a jedno działa masakra najgorszy bank gorzów wlkp nowa park -
~Bobofrut / 2024-04-12 19:50
Największy problem to taki że dzwoniąc na infolinię można się dowiedzieć że nie są w stanie skontaktować mnie z osobą kompetentną. Od 6 miesięcy co miesiąc blokada środków i co miesiąc reklamacja nawet kretyński zrozumialby pismo komornika które mówi jasno jaka kwota jest wolna od zajęcia a oni nie potrafią. Infolinia = telemarketing i praca zdalna ZaletyBrakWadyWszystko -
~bogu799 / 2019-11-05 19:19
ten bank to straszna pomyłka przez dowód osobisty który stracił ważność blokują konto i kartę której i tak nigdy nie używałem a pobierali opłatę ! UWAGA OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM WIELKI ZASRANY BANK i KONTO INTERNETOWE ALE PIENIĄDZE WPŁYWAJĄ MIMO NIEWAŻNEGO DOWODU OSOBISTEGO TYLKO NIC Z NIMI NIE MOŻNA ZROBIĆ !!! ODRADZAM TEN BANDYCKI "bank" - gang Zaletybez zalet same kłopotyWadysame wady i problemy ale co się nie robi dla bezpieczeństwa "klienta" = ŚCIEMA JAKICH MAŁO!!!!! -
~Bogusław / 2016-11-06 00:51
Od kilku lat mam w MBANKU konto walutowe. Przelew na konta walutowe w grupie MBANK są bezpłatne, ale jak robię taki przelew to nie moge go wykonać jeśli nie zostawie na koncie pieniedzy na pobranie prowizji lub nie wskaże innego konta do pobrania prowizji. Najgorsze jest to, ze zawsze konsultanci mówią, że własnie zgłosili problem. I tak juz mija własnie kilka lat. Dla mnie to jest oszukiwanie klienta, bo pobierają prowizje i zawsze musze się przypominać by mi ja zwrócili.Dostaję potem informację od konsultanta ze otrzymał zgode na jednorazowe anulowanie prowizji. To juz jest przesada! Zgoda na zwrot prowizji za bezpłatny przelew :-))
Jak na bank, który chce być innowacyjny to jest. jako klientowi nie podoba mi sie to i szukam innego banku. -
~Bogusław / 2022-06-28 09:48
Mam kredyt chf. Co mogę napisać we wszystkim jest problem. Czat nie działą. Chcesz złożyć reklamację to składasz ale i tak musisz to zrobić przez czat, który nie działa. Fakt telefon od razu musisz pamiętać telekod a potem to już gorzzej 30 minut to mało aby się połączyć. Ogólnie zasada swobodnego dostępu do informacji to niestety nie w tym banku. Tak samo zasada współpracy bank kredytobiora również nie istnieje. Niedawno wdrożono program priorytetowy dla kredytobiorców. Cóż można napisać jedno wielkie oszustwo. Nie dostałem nic. Bank niemiecki ale polaków traktuje jak skarbonki z których trzeba tylko wydzierać. Kwestia spłaty to przez pierwsze 10 lat zabrali swój cały zarobek a teraz dopiero spłaca się kapitał. W moim odczuciu jeden z najbardziej niedostepnych i najmniej tolerancyjnych banków. Zaletynie maWadydrogo, brak kontaktu, wieczne problemy -
-
~Bogusław / 2024-06-04 08:18
Jestem klientem mbanku od pierwszego roku jego istnienia. Pamiętam rocznicową imprezę imprezę w Teatrze Wielkim w Łodzi i koncert Michała Urbaniaka z tej okazji.
Ostatnio coraz bardziej dojrzewam do opuszczenia mbanku. Oferta dla starych klientów, dysponujących " starymi środkami" jest żadna.
Ostatnio - wczoraj- bank poinformował mnie , że błędnie naliczył odsetki promocyjne z maj 2024 i łaskawie zwróci je w drugiej połowie lipca 2024 roku. Na korektę odsetek potrzeba półtora miesiąca? -
~Bonia / 2019-08-05 22:09
Kontakt z pracownikiem obsługującym kredyty hipoteczne jest wręcz niemożliwy. Obsługa i podejście do klienta skandalicznie lekceważące. Opłaty związane z kredytem ogromne a w zamian za to nie można oczekiwać nieczego. Zdecydowanie odradzam. WadyObsługa klienta, kontakt z pracownikami obsługującymi kredyty hipoteczne -
~Bonifacy / 2020-08-27 11:06
Jak wszystkie banki - zło konieczne.
Wypłata kasy z karty kredytowej - 1000 zł - prowizja 50 zł. Wszystko dla klienta.
Zmieniam i tyle.ZaletyBRAK!WadyJak wszystkie banki - zło konieczne. -
~bonus / 2023-11-24 19:27
porażka totalna wzielem porzyczke w bibus i zablokowali mi środki nie mam za co zjesć dzieki nim nie polecam ZaletybrakWadypełno i z obsługą jak i z pracownikami -
~Boss / 2016-08-29 16:52
Wziąłem na raty pewna rzecz przez mBank.
Po spłaceniu kilku pierwszych rat kolejna postanowiłem zaplecic przedwcześnie. Niestety, okazało się że nie można płacić przedwcześnie używając do tego zakładki 'zapłac ratę', tylko bank automatycznie pobiera pieniądze, przez co wmawiano mi iż muszę zapłacić jeszcze raz i nie da się cofnąć pieniądzy które zapłaciłem wcześniej. Zdecydowanie odradzam ten bank, jest wiele innych które nie używają 'haczyków' totalne nieporozumienie.ZaletyBrakWadyUkryte haczyki, na których zarabia bank. -
~Brak / 2023-06-01 12:30
Tez byłam nie zadowolona z tego i cieszę się ze już nie mam
To z powodu ze z - 10 zł prowizji i nie podobało mi i tyle -
~brak słów / 2021-07-07 16:31
Dramat, każdy bank tylko nie ten. Kiedyś miałem konto w mbanku i zrezygnowałem z powodu Ciągłych problemów - aplikacja ,serwis internetowy.
Po kilku latach musiałe konieczni na szybko otworzyć konto i padło na mbank. Nic się nie zmienło.Dalej dno. Przy pierwszej okazji zrezygnuje.
Nie zakładajcie konta w mbank, pożałaujecie ,gwarantujeZaletybrakWadykażda czynność jaką musz wykonać jest jak lądowanie na Marsie -
~Brj / 2019-08-20 11:37
Nigdy nie wyrażałam na żaden temat negatywnych opinii na forum ale to, co robił ze mną mbBank w ostatnim czasie zmusiło mnie do tego. Byłam wieloletnim klientem tego banku, jednak ze względu na wzrastające opłaty związane z prowadzeniem konta, nagabywanie telefonami od rana do późnego wieczora z propozycjami kredytów, niemożność załatwienia spraw z konsultantami mLinii, postanowiłam złożyć wniosek o zamknięcie rachunku. Po pewnym czasie od złożenia wniosku online otrzymałam e-maila, iż w związku z debetem na koncie rachunek nie może zostać zamknięty. Gdy składałam wniosek nie było żadnego debetu. Telefonicznie uzyskałam informację, iż mam wpłacić kwotę 9 zł za dwukrotne pobranie środków w jednym miesiącu z z mojego własnego konta oszczędnościowego. Uiściłam tą opłatę, a po jakimś czasie telefon, iż znowu mam jakiś debet i rachunek nie może zostać zamknięty. Po przełączaniu od konsultanta do konsultanta (ponad pół godziny) dowiedziałam się, iż została naliczona opłata za ubezpieczenie, za które niby miałam płacić już po złożeniu dyspozycji zamknięcia rachunku.Dowiedziałam się, iż złożenie dyspozycji zamknięcia rachunku nie jest jednoznaczne z zaprzestaniam naliczania opłat. Oddzielnie trzeba zastrzegać kartę, wyłączać usługę ubezpieczenia itd. wszystko u innego konsultanta. Powiedziałam, iż skonsultuję się w tej sprawie z prawnikiem. W konsekwencji moje rzekome opłaty zostały anulowane i otrzymałam informację o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku. Mam nadzieję, że to faktycznie koniec. Wiele nerwów mnie to kosztowało. Czułam się wręcz oszukiwana przez mBank. Robili wszystko, żebym nie mogła zamknąć rachunku.Nie polecam mBanku. ZaletybrakWadywysokie opłaty, ogromne trudności załatwienia spraw przez mLinię, oszukiwanie klienta, nagabywanie telefonami w sprawie propozycji kredyu oraz włączaniem dodatkowych usług związanych z kolejnymi wysokimi opłatami -
-
~BrodatyPiotr / 2019-12-18 18:30
Najbardziej zakłamany bank o ile bankiem można ich nazwać.Na infolini wszystko ładnie i pięknie wytłumaczyli a w banku już same problemy i odmowy.Cepy niedouczone tam pracują i tyle w temacie. -
~brukselka / 2016-03-31 11:29
Dyletanctwo, brak chęci pomocy klientowi dzwoniącemu na infolinię, coraz więcej spraw trzeba załatwiać przez infolinię lub fatygować się do oddziału banku, a miało być INTERNETOWO! ZaletyNie widzęWadyOpieszałość w dokonywaniu przelewów i księgowaniu wpływów -
~Brygida / 2023-12-10 21:20
Dno.Właśnie próbowałam założyć konto osobiste zero zainteresowania a przez internet porażka nie polecam. ING zarobi -
~Bryska / 2023-01-09 11:31
Kiedys bank przelal sobie 10 zl a za chwile oddal mi je to nie jest duza suma ale jak by nie było to bylo moje zarobione 10 zl. Na infolinie dodzwonic sie to jest cud, nie dla nerwusow.masakra ZaletyJedyny chuba plus to bankomaty za niby darmo .....WadyInfolinia, ukryte opłaty, samowolka banku
strona 49 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- nastepna »