Przyłączam sie do negatywnych opinii, robia co chca. Reklamacje rozstrzygane ot tak bez uzasadnienia merytorycznego czy wskazania jakiejkolwiek podstawy prawnej. Konsultanci bez zadnej nawet podstawowej wiedzy, kazdy z nich mowi co innego dojsc do ładu i okreslenia na jakich warunkach funkcjonuje rachunek bankowy bez szans. Uciekac od nich z daleka. Szkoda nerwow i pieniedzy. Przykro ze WOŚP zgadza sie na promowanie takiego banku (duza utrata wizerunkowa) ktory w relacji z klientam stara sie utopic go z kazdej strony, wyzysk opłatowy klienta nad którym chyba juz nikt nie panuje w tym banku jest niewiarygodny.Trudno sie dziwic jak zmiany opłat przypadaja regularnie dwa razy w tygodniu. Ciężka współpraca praktycznie zadnych mozliwości wyjasnienia sytuacji wszystkie czaty, mlinie, reklamacja to tylko iluzoryczna mozliwosc dochodzenia swoich praw.ZaletyŻadnych
Wady- brak jasnych regulaminow
- brak merytorycznego rozstrzygniecia reklamacji
- ciagłe wiadomosci ze podwyzsza sie opłaty, dwa razy w tygodniu bez zadnej mozliwosci reakcji ze strony klienta
-brak mozliwosci uzyskania informacji na jakiej podstawie pobrali opłatę, zadnego uzasadnienia poprostu sprawdzili i zrobili dobrze
- oprocentowania i opłaty najwyższe z mozliwych