Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2067 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~BASANDI / 2023-09-23 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia 24h?? Chyba w świecie wirtualnym! Strata czasu i pieniędzy! Nie ma znaczenia o jakiej porze dzwonię zarówno bezpośrednio z aplikacji jak i z nr telefonu podanego na stronie! Nikt nie odbiera...mBank ma gdzieś swoich klientów, zero wsparcia... Można słuchać muzyki, idiotycznych fraz bota które do niczego nie prowadzą... Klient jest zdany na siebie... Chat przez app dokładnie to samo brak odpowiedzi!
    ZaletyZero zalet
    WadyMnóstwo jak wyżej, brak kontaktu i wsparcia.
  • ~Basia / 2024-05-20 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!
    Szwabskie bank, który przetrzymuje moje pieniądze na koncie €. Omijać szerokim łukiem to dziadostwo!
    ZaletyŻadnych
    WadyPieniądze nie wpływają w kolejnych sesjach od ich wpłynięcia do mbanku. Brak własnych bankomatów, brak wplatomatow, wysokie opłaty za użytkowanie innych bankomatów należących do innych banków. DZIADOSTWO.
  • ~Bbbbb / 2022-01-16 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto, szkoda zdrowia nerwów. Wypijesz szkoda gadać.
    ZaletyLipa
  • ~Bcz / 2018-05-12 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam w tym banku 2 konta jedno jest firmowe od jakiegoś czasu biorą sobie z konta 25 zł MIESIĘCZNIE !!! Przecież to rozbój w biały dzień nie polecam zamierzam zmienić bank bo to jakaś porażka kilka lat temu był to kompletnie inny bank.
    WadyKoszta obsługi kont firmowych ogromne. Zdzierstwo
  • ~Bea / 2024-01-04 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie reklamujecie tv republika?wstyd dla waszej instytucji ..nie otwierac kat w tej instytucji (nie jest obiektywna)wstyd i jeszcze raz wstyd
    ZaletyWstyd
    WadyWstyd
  • ~Beata / 2018-02-21 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem mieszkanką Łodzi. Polikwidowano placówki na Piotrkowskiej aby przenieść się do pięknego budynku przy ul. Kilińskiego. Nie mogąc znaleść godzin otwarcia nowej placówki, zadzwoniłam na infolinię. 2 tyg pan mnie poinformował iż ban jest czynny od 8.00, a wczoraj( zadzwoniłam dla pewności),od 8.30. Ale to nic- właśnie „ sterczę” pod bankiem,bo jest od 9.00!!!!!!!!! Po co są infolinie????
  • ~Beata / 2019-01-10 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Czekam już 45 dni na zamknięcie konta. Które miało być zamkniete po 30 dniach i słyszę tylko informacje "zamkniemy konto w możliwie najszybszym terminie"
  • ~Beata / 2021-01-05 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    poziom obsługi klienta tragiczny, każda czynność trwa co najmniej 30 min, przez mlinie ciężko coś załatwić, dodzwonienie się graniczy z cudem, w oddziale nie jest lepiej, wciskają aplikację mobilną, bo niby jej instalacja jest konieczna, a później same problemy z którymi klient zostaje sam
  • ~Beata / 2022-04-09 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś bank może i trzymał poziom, obecnie infolinia mbanku to jakiś żart, brak wykwalifikowanych obsługujących, pracownicy są niekompetentni i chyba mało rozwinięci, robią wszystko żeby pozbyć się klienta jak najszybciej.
    Reklamacje wysyłane mailowo czy zgłaszane w oddziale czy na infolinii NIC nie dają. Walka z wiatrakami.
  • ~Bet / 2025-02-11 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką od 20 lat i zawsze polecałam usługi tego banku znajomym . Teraz niestety nie poleciłabym go komukolwiek . Żenujący wręcz poziom usług w szczególności infolinii . Bank działa na zasadzie "kliencie zrób sobie sam " .
    ZaletyBrak
  • ~Beti 21 / 2024-03-08 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam Obsługa pod psem ,nie kompetentna.Oddziały co kilkadziesiąt kilometrów, a w mniejszych miastach,np Sieradz wysepka z Panem ,który nic nie wie , siedzi tam po to,żeby siedzieć.Totalny bałagan w przelewach,zero profesjonalizmu.NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~BGJ / 2022-07-15 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w żadnym aspekcie. Infolinia masakra, zero kontaktu, nikt nic nie wie. Załatwianie problemu graniczy z cudem. Bank krzak. Jak najdalej od tego badziewia
    ZaletyZero
    WadyDługo by pisać
  • ~Bhhh / 2022-04-14 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie na mlini wprowadzaja w błąd marnując czas i pieniądze waszych klientów! Dodatkowo pracownik w placówce mBank informuje żeby nie dzwonić na mlinie bo nic nie wiedzą!!!
  • ~Biegus / 2021-04-16 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiedzieć że mbank to totalne dno to jak nie powiedzieć nic. Nie ma chyba gorszego syfu. minusów wymienić nie sposób a zalet brak.
  • ~blender / 2010-04-08 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zablokowaniu kanału internetowego można sobie czekać i wydzwaniać i prosić a odblokują po tygodniu. A jeśli trzeba zrobić w tym czasie jakiś pilny przelew to powodzenia! Obsługa niemiła. % ciągle w dół. nie polecam
  • ~Blo / 2022-02-09 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyłączam sie do negatywnych opinii, robia co chca. Reklamacje rozstrzygane ot tak bez uzasadnienia merytorycznego czy wskazania jakiejkolwiek podstawy prawnej. Konsultanci bez zadnej nawet podstawowej wiedzy, kazdy z nich mowi co innego dojsc do ładu i okreslenia na jakich warunkach funkcjonuje rachunek bankowy bez szans. Uciekac od nich z daleka. Szkoda nerwow i pieniedzy. Przykro ze WOŚP zgadza sie na promowanie takiego banku (duza utrata wizerunkowa) ktory w relacji z klientam stara sie utopic go z kazdej strony, wyzysk opłatowy klienta nad którym chyba juz nikt nie panuje w tym banku jest niewiarygodny.Trudno sie dziwic jak zmiany opłat przypadaja regularnie dwa razy w tygodniu. Ciężka współpraca praktycznie zadnych mozliwości wyjasnienia sytuacji wszystkie czaty, mlinie, reklamacja to tylko iluzoryczna mozliwosc dochodzenia swoich praw.
    ZaletyŻadnych
    Wady- brak jasnych regulaminow
    - brak merytorycznego rozstrzygniecia reklamacji
    - ciagłe wiadomosci ze podwyzsza sie opłaty, dwa razy w tygodniu bez zadnej mozliwosci reakcji ze strony klienta
    -brak mozliwosci uzyskania informacji na jakiej podstawie pobrali opłatę, zadnego uzasadnienia poprostu sprawdzili i zrobili dobrze
    - oprocentowania i opłaty najwyższe z mozliwych
  • ~Bo / 2022-07-28 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam aplikacje mbank. Jesli odinstalujesz to juz masz koniec z dostepem do konta
  • ~Bob / 2020-06-16 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne kolejki 4 stanowiska kasy a jedno działa masakra najgorszy bank gorzów wlkp nowa park
  • ~Bobofrut / 2024-04-12 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Największy problem to taki że dzwoniąc na infolinię można się dowiedzieć że nie są w stanie skontaktować mnie z osobą kompetentną. Od 6 miesięcy co miesiąc blokada środków i co miesiąc reklamacja nawet kretyński zrozumialby pismo komornika które mówi jasno jaka kwota jest wolna od zajęcia a oni nie potrafią. Infolinia = telemarketing i praca zdalna
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~bogu799 / 2019-11-05 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to straszna pomyłka przez dowód osobisty który stracił ważność blokują konto i kartę której i tak nigdy nie używałem a pobierali opłatę ! UWAGA OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM WIELKI ZASRANY BANK i KONTO INTERNETOWE ALE PIENIĄDZE WPŁYWAJĄ MIMO NIEWAŻNEGO DOWODU OSOBISTEGO TYLKO NIC Z NIMI NIE MOŻNA ZROBIĆ !!! ODRADZAM TEN BANDYCKI "bank" - gang
    Zaletybez zalet same kłopoty
    Wadysame wady i problemy ale co się nie robi dla bezpieczeństwa "klienta" = ŚCIEMA JAKICH MAŁO!!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1100
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 954
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171