mBank zgłasza opóźnienie w spłacie do BIK pomimo opłaconego kredytu. Jak działa ich niedorobiony system bankowy? Przychodzi termin spłaty kredytu, wybija północ i mBank pobiera z konta należną kwotę i teraz najciekawsze... Jeśli nie masz wystarczającej gotówki na koncie i robisz wpłatę należnej kwoty 5 minut po północy mBank twierdzi, że wpłata nie została uregulowana i zgłasza Cię do BIK. W systemie bankowym z poziomu użytkownika jest wszystko oki, brak zaległości. Obsługa mBanku to jakaś fikcja, nikt nic nie wie. Wszędzie zasłaniają się reklamacją, która po 30 dniach przychodzi z taką samą odpowiedzią jak rozmowa na infolinii.
Zaletybrak
Wady- niedorobiony system bankowy,
- błędy w portalu,
- reklamacje to jakaś planeta abstrakcja,
- zgłoszenie do BIK pomimo zapłacenia raty kredytowej
~Bartłomiej / 2024-03-29 07:50
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś bardzo dobry bank teraz starych klientów ma w dupie i promuje Ukraińców. Polakom każe za wszystko płacić a Ukraińcy mają za zero
WadyBank tylko dla Ukraińców zero dbania o starego polskiego klienta
~Bartosz / 2020-09-08 14:25
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!
Bank pomimo blokady na płatności dokonał przelewu nienależnej kwoty z mojego rachunku na rzecz siłowni. Jak sam przyznał pracownik infolinii nastąpiło to w wyniku błędu w systemie mBanku. W ten sposób tworząc jednocześnie debat na moim koncie, które kontem debetowym nie jest. Od ponad tygodnia nie mogę korzystać z konta, gdyż dowolna wpłata zostanie zaksięgowana najpierw na poczet debetu na koncie. Teraz bank karze mi czekać do 60 dni na rozpatrzenie reklamacji chociaż pracownicy (co mam nagrane) ewidentnie przyznają że jest to wina banku.
Cyrków z mBank'iem i waszą skrajną niekompetencją ciąg dalszy.
- Cały czas otrzymuję monity z windykacji na temat rzekomej zaległości na koncie (podkreślam konto debetowe, nie kredytowe) która wynikła z waszego błędu jak sam pracownik infolinii to przyznał w trakcie nagranej rozmowy.
- W dniu składania reklamacji 25 sierpnia poinformowano mnie że jest to wina banku i w ramach dobrej współpracy bank moją kartę anuluje i bezpłatnie wysyła mi nową kartę. Dzisiaj po moim telefonie otrzymałem informację, że wysłanie nowej karty zostało anulowane (nikt nie raczył mnie poinformować) ponieważ na koncie nie ma środków na pokrycie nowej karty która miała być wymieniona BEZPŁATNIE.
Jeżeli ktokolwiek zastanawia się jeszcze nad skorzystaniem z oferty tego "banku" radzę przemyśleć to kilka razy. Od 25 sierpnia nie mogę korzystać z konta, z powodu błędu banku, od tego czasu jestem nękany przez windykację, a każdy konsultant mówi co innego. Przez dwa miesiące mam zamrożone środki na koncie, bo tyle może trwać rozpatrzenie reklamacji.
WadyNiekompetencja na najwyższym możliwym poziomie
~Bartosz / 2021-11-30 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank, na wszystko trzeba czekać Bóg wie ile
WadyCzas oczekiwania
~Bartosz / 2023-02-09 08:10
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem oszukany przez klienta, zapłaciłem karta mbank. Szybko zgłosiłem sprawę do banku. Najpierw usłyszałem że odzyskam pieniądze, po tygodniu dostałem maila ze reklamacją została odrzucona !!!! Mbank to większy oszust od klienta przez którego straciłem 350zl !!!!
ZaletyBrak
WadyOszuści, niekompetentni pracownicy .
~Bartosz / 2023-10-26 11:28
Ocena: 1.00 / 5
Około 20 lat temu założyłem działalność gospodarczą przy której wymagane było prowadzenie konta gospodarczego. Nigdy z tego konta nie skorzystałem i zawsze otrzymywałem informacje że saldo mojego konta wynosi 0. Jednak niedawno otrzymałem korespondencję z firmy windykacyjnej domagającą się ode mnie spłaty zaległości wobec mBanku 224 zł.
WadyBardzo wysokie ukryte koszty!
~BASANDI / 2023-09-23 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia 24h?? Chyba w świecie wirtualnym! Strata czasu i pieniędzy! Nie ma znaczenia o jakiej porze dzwonię zarówno bezpośrednio z aplikacji jak i z nr telefonu podanego na stronie! Nikt nie odbiera...mBank ma gdzieś swoich klientów, zero wsparcia... Można słuchać muzyki, idiotycznych fraz bota które do niczego nie prowadzą... Klient jest zdany na siebie... Chat przez app dokładnie to samo brak odpowiedzi!
ZaletyZero zalet
WadyMnóstwo jak wyżej, brak kontaktu i wsparcia.
~Basia / 2024-05-20 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Dramat!
Szwabskie bank, który przetrzymuje moje pieniądze na koncie €. Omijać szerokim łukiem to dziadostwo!
ZaletyŻadnych
WadyPieniądze nie wpływają w kolejnych sesjach od ich wpłynięcia do mbanku. Brak własnych bankomatów, brak wplatomatow, wysokie opłaty za użytkowanie innych bankomatów należących do innych banków. DZIADOSTWO.
~Bbbbb / 2022-01-16 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Nie warto, szkoda zdrowia nerwów. Wypijesz szkoda gadać.
ZaletyLipa
~Bcz / 2018-05-12 20:40
Ocena: 1.00 / 5
Mam w tym banku 2 konta jedno jest firmowe od jakiegoś czasu biorą sobie z konta 25 zł MIESIĘCZNIE !!! Przecież to rozbój w biały dzień nie polecam zamierzam zmienić bank bo to jakaś porażka kilka lat temu był to kompletnie inny bank.
Nie reklamujecie tv republika?wstyd dla waszej instytucji ..nie otwierac kat w tej instytucji (nie jest obiektywna)wstyd i jeszcze raz wstyd
ZaletyWstyd
WadyWstyd
~Beata / 2018-02-21 08:44
Ocena: 1.00 / 5
Jestem mieszkanką Łodzi. Polikwidowano placówki na Piotrkowskiej aby przenieść się do pięknego budynku przy ul. Kilińskiego. Nie mogąc znaleść godzin otwarcia nowej placówki, zadzwoniłam na infolinię. 2 tyg pan mnie poinformował iż ban jest czynny od 8.00, a wczoraj( zadzwoniłam dla pewności),od 8.30. Ale to nic- właśnie „ sterczę” pod bankiem,bo jest od 9.00!!!!!!!!! Po co są infolinie????
~Beata / 2019-01-10 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Czekam już 45 dni na zamknięcie konta. Które miało być zamkniete po 30 dniach i słyszę tylko informacje "zamkniemy konto w możliwie najszybszym terminie"
~Beata / 2021-01-05 14:52
Ocena: 1.00 / 5
poziom obsługi klienta tragiczny, każda czynność trwa co najmniej 30 min, przez mlinie ciężko coś załatwić, dodzwonienie się graniczy z cudem, w oddziale nie jest lepiej, wciskają aplikację mobilną, bo niby jej instalacja jest konieczna, a później same problemy z którymi klient zostaje sam
~Beata / 2022-04-09 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś bank może i trzymał poziom, obecnie infolinia mbanku to jakiś żart, brak wykwalifikowanych obsługujących, pracownicy są niekompetentni i chyba mało rozwinięci, robią wszystko żeby pozbyć się klienta jak najszybciej.
Reklamacje wysyłane mailowo czy zgłaszane w oddziale czy na infolinii NIC nie dają. Walka z wiatrakami.
~Bet / 2025-02-11 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientką od 20 lat i zawsze polecałam usługi tego banku znajomym . Teraz niestety nie poleciłabym go komukolwiek . Żenujący wręcz poziom usług w szczególności infolinii . Bank działa na zasadzie "kliencie zrób sobie sam " .
ZaletyBrak
~Beti 21 / 2024-03-08 14:31
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki znam Obsługa pod psem ,nie kompetentna.Oddziały co kilkadziesiąt kilometrów, a w mniejszych miastach,np Sieradz wysepka z Panem ,który nic nie wie , siedzi tam po to,żeby siedzieć.Totalny bałagan w przelewach,zero profesjonalizmu.NIE POLECAM!!!!!
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~BGJ / 2022-07-15 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam w żadnym aspekcie. Infolinia masakra, zero kontaktu, nikt nic nie wie. Załatwianie problemu graniczy z cudem. Bank krzak. Jak najdalej od tego badziewia
ZaletyZero
WadyDługo by pisać
~Bhhh / 2022-04-14 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie na mlini wprowadzaja w błąd marnując czas i pieniądze waszych klientów! Dodatkowo pracownik w placówce mBank informuje żeby nie dzwonić na mlinie bo nic nie wiedzą!!!
~Biegus / 2021-04-16 20:48
Ocena: 1.00 / 5
Powiedzieć że mbank to totalne dno to jak nie powiedzieć nic. Nie ma chyba gorszego syfu. minusów wymienić nie sposób a zalet brak.