Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bbbbb / 2022-01-16 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto, szkoda zdrowia nerwów. Wypijesz szkoda gadać.
    ZaletyLipa
  • ~Bcz / 2018-05-12 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam w tym banku 2 konta jedno jest firmowe od jakiegoś czasu biorą sobie z konta 25 zł MIESIĘCZNIE !!! Przecież to rozbój w biały dzień nie polecam zamierzam zmienić bank bo to jakaś porażka kilka lat temu był to kompletnie inny bank.
    WadyKoszta obsługi kont firmowych ogromne. Zdzierstwo
  • ~Bea / 2024-01-04 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie reklamujecie tv republika?wstyd dla waszej instytucji ..nie otwierac kat w tej instytucji (nie jest obiektywna)wstyd i jeszcze raz wstyd
    ZaletyWstyd
    WadyWstyd
  • ~Beata / 2018-02-21 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem mieszkanką Łodzi. Polikwidowano placówki na Piotrkowskiej aby przenieść się do pięknego budynku przy ul. Kilińskiego. Nie mogąc znaleść godzin otwarcia nowej placówki, zadzwoniłam na infolinię. 2 tyg pan mnie poinformował iż ban jest czynny od 8.00, a wczoraj( zadzwoniłam dla pewności),od 8.30. Ale to nic- właśnie „ sterczę” pod bankiem,bo jest od 9.00!!!!!!!!! Po co są infolinie????
  • ~Beata / 2019-01-10 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Czekam już 45 dni na zamknięcie konta. Które miało być zamkniete po 30 dniach i słyszę tylko informacje "zamkniemy konto w możliwie najszybszym terminie"
  • ~Beata / 2021-01-05 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    poziom obsługi klienta tragiczny, każda czynność trwa co najmniej 30 min, przez mlinie ciężko coś załatwić, dodzwonienie się graniczy z cudem, w oddziale nie jest lepiej, wciskają aplikację mobilną, bo niby jej instalacja jest konieczna, a później same problemy z którymi klient zostaje sam
  • ~Beata / 2022-04-09 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś bank może i trzymał poziom, obecnie infolinia mbanku to jakiś żart, brak wykwalifikowanych obsługujących, pracownicy są niekompetentni i chyba mało rozwinięci, robią wszystko żeby pozbyć się klienta jak najszybciej.
    Reklamacje wysyłane mailowo czy zgłaszane w oddziale czy na infolinii NIC nie dają. Walka z wiatrakami.
  • ~Bet / 2025-02-11 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką od 20 lat i zawsze polecałam usługi tego banku znajomym . Teraz niestety nie poleciłabym go komukolwiek . Żenujący wręcz poziom usług w szczególności infolinii . Bank działa na zasadzie "kliencie zrób sobie sam " .
    ZaletyBrak
  • ~Beti 21 / 2024-03-08 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam Obsługa pod psem ,nie kompetentna.Oddziały co kilkadziesiąt kilometrów, a w mniejszych miastach,np Sieradz wysepka z Panem ,który nic nie wie , siedzi tam po to,żeby siedzieć.Totalny bałagan w przelewach,zero profesjonalizmu.NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~BGJ / 2022-07-15 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w żadnym aspekcie. Infolinia masakra, zero kontaktu, nikt nic nie wie. Załatwianie problemu graniczy z cudem. Bank krzak. Jak najdalej od tego badziewia
    ZaletyZero
    WadyDługo by pisać
  • ~Bhhh / 2022-04-14 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie na mlini wprowadzaja w błąd marnując czas i pieniądze waszych klientów! Dodatkowo pracownik w placówce mBank informuje żeby nie dzwonić na mlinie bo nic nie wiedzą!!!
  • ~Biegus / 2021-04-16 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiedzieć że mbank to totalne dno to jak nie powiedzieć nic. Nie ma chyba gorszego syfu. minusów wymienić nie sposób a zalet brak.
  • ~blender / 2010-04-08 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zablokowaniu kanału internetowego można sobie czekać i wydzwaniać i prosić a odblokują po tygodniu. A jeśli trzeba zrobić w tym czasie jakiś pilny przelew to powodzenia! Obsługa niemiła. % ciągle w dół. nie polecam
  • ~Blo / 2022-02-09 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyłączam sie do negatywnych opinii, robia co chca. Reklamacje rozstrzygane ot tak bez uzasadnienia merytorycznego czy wskazania jakiejkolwiek podstawy prawnej. Konsultanci bez zadnej nawet podstawowej wiedzy, kazdy z nich mowi co innego dojsc do ładu i okreslenia na jakich warunkach funkcjonuje rachunek bankowy bez szans. Uciekac od nich z daleka. Szkoda nerwow i pieniedzy. Przykro ze WOŚP zgadza sie na promowanie takiego banku (duza utrata wizerunkowa) ktory w relacji z klientam stara sie utopic go z kazdej strony, wyzysk opłatowy klienta nad którym chyba juz nikt nie panuje w tym banku jest niewiarygodny.Trudno sie dziwic jak zmiany opłat przypadaja regularnie dwa razy w tygodniu. Ciężka współpraca praktycznie zadnych mozliwości wyjasnienia sytuacji wszystkie czaty, mlinie, reklamacja to tylko iluzoryczna mozliwosc dochodzenia swoich praw.
    ZaletyŻadnych
    Wady- brak jasnych regulaminow
    - brak merytorycznego rozstrzygniecia reklamacji
    - ciagłe wiadomosci ze podwyzsza sie opłaty, dwa razy w tygodniu bez zadnej mozliwosci reakcji ze strony klienta
    -brak mozliwosci uzyskania informacji na jakiej podstawie pobrali opłatę, zadnego uzasadnienia poprostu sprawdzili i zrobili dobrze
    - oprocentowania i opłaty najwyższe z mozliwych
  • ~Bo / 2022-07-28 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam aplikacje mbank. Jesli odinstalujesz to juz masz koniec z dostepem do konta
  • ~Bob / 2020-06-16 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne kolejki 4 stanowiska kasy a jedno działa masakra najgorszy bank gorzów wlkp nowa park
  • ~Bobofrut / 2024-04-12 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Największy problem to taki że dzwoniąc na infolinię można się dowiedzieć że nie są w stanie skontaktować mnie z osobą kompetentną. Od 6 miesięcy co miesiąc blokada środków i co miesiąc reklamacja nawet kretyński zrozumialby pismo komornika które mówi jasno jaka kwota jest wolna od zajęcia a oni nie potrafią. Infolinia = telemarketing i praca zdalna
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~bogu799 / 2019-11-05 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to straszna pomyłka przez dowód osobisty który stracił ważność blokują konto i kartę której i tak nigdy nie używałem a pobierali opłatę ! UWAGA OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM WIELKI ZASRANY BANK i KONTO INTERNETOWE ALE PIENIĄDZE WPŁYWAJĄ MIMO NIEWAŻNEGO DOWODU OSOBISTEGO TYLKO NIC Z NIMI NIE MOŻNA ZROBIĆ !!! ODRADZAM TEN BANDYCKI "bank" - gang
    Zaletybez zalet same kłopoty
    Wadysame wady i problemy ale co się nie robi dla bezpieczeństwa "klienta" = ŚCIEMA JAKICH MAŁO!!!!!
  • ~Bogusław / 2016-11-06 00:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku lat mam w MBANKU konto walutowe. Przelew na konta walutowe w grupie MBANK są bezpłatne, ale jak robię taki przelew to nie moge go wykonać jeśli nie zostawie na koncie pieniedzy na pobranie prowizji lub nie wskaże innego konta do pobrania prowizji. Najgorsze jest to, ze zawsze konsultanci mówią, że własnie zgłosili problem. I tak juz mija własnie kilka lat. Dla mnie to jest oszukiwanie klienta, bo pobierają prowizje i zawsze musze się przypominać by mi ja zwrócili.Dostaję potem informację od konsultanta ze otrzymał zgode na jednorazowe anulowanie prowizji. To juz jest przesada! Zgoda na zwrot prowizji za bezpłatny przelew :-))
    Jak na bank, który chce być innowacyjny to jest. jako klientowi nie podoba mi sie to i szukam innego banku.
  • ~Bogusław / 2022-06-28 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam kredyt chf. Co mogę napisać we wszystkim jest problem. Czat nie działą. Chcesz złożyć reklamację to składasz ale i tak musisz to zrobić przez czat, który nie działa. Fakt telefon od razu musisz pamiętać telekod a potem to już gorzzej 30 minut to mało aby się połączyć. Ogólnie zasada swobodnego dostępu do informacji to niestety nie w tym banku. Tak samo zasada współpracy bank kredytobiora również nie istnieje. Niedawno wdrożono program priorytetowy dla kredytobiorców. Cóż można napisać jedno wielkie oszustwo. Nie dostałem nic. Bank niemiecki ale polaków traktuje jak skarbonki z których trzeba tylko wydzierać. Kwestia spłaty to przez pierwsze 10 lat zabrali swój cały zarobek a teraz dopiero spłaca się kapitał. W moim odczuciu jeden z najbardziej niedostepnych i najmniej tolerancyjnych banków.
    Zaletynie ma
    Wadydrogo, brak kontaktu, wieczne problemy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 881
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962