Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2019 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2022-01-04 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Sprawa dotyczy kredytu hipotecznego z roku 2008 w CHF A DOKŁADNIE !UBEZPIECZENIA OD UTRATY PRACY!. MOŻNA ODSTĄPIĆ CAŁKOWICIE OD UBEZPIECZENIA ALE RATA KREDYTY WZROŚNIE o 0,2 p.p. UBEZPIECZENIE TO JEST BARDZO DROGIE I NIEKORZYSTNE WIĘC CHCĘ JE ZMIENIĆ NA INNEGO UBEZPIECZYCIELA, DZWONIĘ ZATEM NA INFOLINIĘ, KTÓRĄ SAM MBANK WYSŁAŁ MI EMAILEM W ROZWIĄZANIU TEJ SPRAWY...
    W dniu dzisiejszym zadzwoniłam pod numer infolinii i niestety nie uzyskałam pełnej informacji. Pierwsza konsultantka oznajmiła, że nie zajmuje się ubezpieczeniami kredytów mieszkaniowych i przełączyła mnie do konsultanta. Po bardzo długim oczekiwaniu na połączenie konsultant poinformował mnie, czy chce mieć informacje ogólne czy szczegółowe ale po tym jak dowiedział się, że to kredyt w CHF nagle nie był już od kredytów i ubezpieczeń kredytów hipotecznych, więc mnie przełączył. Po znowu bardzo długim oczekiwaniu kolejna pani poprowadziła mnie przez telekod i przełączyła do automatycznego serwisu w celu wprowadzenia telekodu. Połączono mnie z kolejną nową konsultantką. Znowu opowiadam o ubezpieczeniu kredytu PBS (pakiet bezpieczna spłata), ta pani oznajmia, że rozumie w czym rzecz i ponoć będę przełączona tym razem do specjalisty w tej dziedzinie i znowu czekam na połączenie. Połączono po długim oczekiwaniu. Pani poinformowała mnie, że widzi notatki od kolegów i koleżanek. Zapytałam ponownie czy mogę zrezygnować z Ubezpieczenia PBS i zastąpić go inną firmą ubezpieczeniową. Pani poinformowała mnie, że nie ma takiej możliwości!! Zapytałam dlaczego skoro mogłam zmienić ubezpieczyciela nieruchomości "cesję" a nie mogę zmienić ubezpieczyciela od utraty pracy? Pani powiedziała, że nie mogę, bo mam tak w umowie. Powiedziała, że w umowie mam, że musi być ubezpieczenie od utraty pracy a nie ma informacji, że musi być ten ubezpieczyciel. Niestety pani nie była wstanie nic więcej powiedzieć. Poprosiłam więc aby połączyła mnie z kimś kto, udzieli mi informacji co się stanie jeśli nie będę spłacać dalej rat kredytu hipotecznego CHF. Oznajmiła mi, że może ONA udzielić mi takiej informacji. Kiedy zaczęła tylko mówić połączenie zostało przerwane! Kiedy próbowałam dwukrotnie o różnych godzinach ponownie zadzwonić pod infolinie usłyszałam..."przepraszamy nie możesz skorzystać z tej usługi". Zadzwoniłam z innego numeru i łączyło normalnie. Zatem mbank mnie klienta zablokował. Poszło na to 51 minut z 5 konsultantami. Napisałam więc emaila z prośbą o informację pisemną, czy mam możliwość w swoim kredycie hipotecznym udzielony w 2008r zmienić ubezpieczyciela? Jeśli nie to na jakiej podstawie? Czekam na odpowiedź. Moja sprawa i tak kończy się w sądzie a to jest tylko jeden z punktów które zostaną poruszone. Bardzo ciężko jest zrezygnować z usług, lub uzyskać konkretne informacje. Kiedy już zadajesz niewygodne pytania, które uderzają w Twoje prawa i pieniądze a ich obowiązki potrafią ignorować, odsyłać Cię od konsultanta do oddziału (czyli chcą Cię zmęczyć), blokować Twój numer, rozłączać rozmowy ...i tak traktują swoich klientów! Co do ugód frankowych. Dwa razy pisałam w zeszłym roku w tej sprawie i bank kategorycznie odmawiał jakiejkolwiek współpracy dlatego Sąd musi być. Współpracuje z wieloma bankami ale skala zaniedbań i łamania prawa w tym banku to już na wstępie kosmos a Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów tylko tę skalę potwierdza w kolejnych decyzjach wobec mbank w sprawie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów, które są ogólnodostępne.
    ZaletyJak tak dalej pójdzie ten bank zawinie interes, każdy utracony klient plus najbliższa rodzina ( to w moim przypadku utrata około 20 klientów), nie wspominając o dalszej i znajomych. I patrząc tu po wpisach.. no cóż "chytry dwa razy traci"
    WadyŁamanie prawa, ignorowanie klientów, niekompetencja, zawziętość, brak inicjatywy, dobrej woli, prehistoryczne sposoby rozwiązywania prozaicznych problemów, które nakazuj osobiście złożyć dokumenty w formie pisemnej czasem przez pocztę. Dziwne, że kredyt udzielą Ci przez infolinię przez którą przekazujesz swoje dane a decyzja w 15 minut!
  • ~Adam234 / 2022-01-03 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Placówka na Klińskiego w Łodzi w dniu 03.01.2021 odmówiła założenia konta obcokrajowcowi, który przyszedł z tłumaczem. Wczesniej udzielono informacji telefonicznie o konieczności posiadania ze sobą paszportu i karty pobytu. Pomimo dokumentów odmówiono bez podania przyczyny. Pani nie jest w stanie wydusić słowa po angielsku i pomimo tłumacza- konta nie udało się założyć. Żałosne w środku Europy w XXI wieku !!!
    Ludzie na Marsie szukają życie a tu prawdziwe średniowiecze. Nie polecam tego banku.
  • ~Luk / 2022-01-02 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka,konto niby za zero a okazało się że trzeba płacić ,nie aktywowałem nawet karty a gdy poszedłem do placówki musiałem zapłacić 300zl za nic!!na szczęście im podziękowałem.NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyBrak
    WadySzkoda słów!
  • ~Bartek / 2022-01-01 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetencja pracowników jest w tym banku porażająca. Nikt nic nie wie. Dostajemy info z automatu, że nie zgadzają się dane firmowe i bank wyśle raport do służb, które nałożą karę. Co się nie zgadza, tego nie wiedzą pracownicy. Konsultant z mlinii odsyła do oddziału a w oddziale do mlinii. Paranoja!!
    Zaletyw zaniku
    Wadyz każdym krokiem nowe
  • ~eee / 2021-12-31 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Udało się połączyć z konsultantem po ponad godzinie oczekiwania. Potem kolejny raz weryfikacja i kolejne 45 minut czekania na połączenia z konsultantem. DRAMAT
  • ~Dominik / 2021-12-30 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu. Nie polecam nikomu dodatkowo zablokowany dostęp do strony... Czy Ktoś to kontroluje w ogóle? Na połączenie czekam 30min nikt się nie odzywa, jak mam być zadowolony z takiej oferty (banku)?
    WadyBardzo źle
  • ~MM / 2021-12-29 21:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Coraz gorszy bank, Wysokie opłaty za korzystanie z usług banku
  • ~Wszystko złe !!! / 2021-12-22 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank udaje ze nie 3 pism odebranych przesyłka polecona przez pracownika.

    Jak wysyłam potwierdzenie mailem to bank pisze zr nie może zweryfikować pisma

    Bank każe mi zrobić zgłoszenie na infolinii, po czym odpowiada mi mailowo ze nie jest w stanie mailem zweryfikować moich danych i każe znowu zrobić zgłoszenie … na infolinii.

    Na sam koniec Pani pisze ze mogę zgłosić reklamacje, oczywiście to mogę zrobić już mailowo i nie ma problemu aby potwierdzić moje dane.

    :)
    3 listy,
    2 wizyty w banku,
    11 maili,
    4telefony (zgłoszenia na infolinii)

    W sprawa nie wyjaśniona.

    QLU sprawy to blednie zablokowane konto ( a szczęście oszczędnościowe) na kwotę 760 zł., na podstawie sygnatury która nie dotyczy mojej osoby.
    ZaletyAutomat mailowy
    WadyBezmyślne pisanie regułek, brak procedur … spychologia, brak osób odpowiedzialnych …
  • ~slawomir / 2021-12-20 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Kredyt przez Internet - nie ma problemu. Ale odstapienie od kredytu - juz sie nie da ani przez Internet ani Infolinie!! Trzeba skladac pisemny wniosek w odziale - formularzy brak !!!
    Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko z czym mialem do czynienia
  • ~Grzywa / 2021-12-17 20:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Po załozeniu konta w tym banku odrazu na start dostałem cel oszczędnościowy ktory sam pobiera pieniadze kiedy tylko chce,a za wyplacenie pieniedzy z celu pobrali prawie polowe kwoty,
    ZaletyBrak
    WadyKoszmar, nie polecam
  • ~Anna / 2021-12-16 11:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta dobra ale obsługa na najgorszym możliwym poziomie. Nigdy więcej. Nikt nic nie wiem, sprzedaż moze każdy a obsłużyć nie ma komu. Nie polecam! Trzymajcie się z daleka.
  • ~Justa / 2021-12-16 03:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Konto w mbanku mam od kilkunastu lat. To co zdarzyło się w ostatnim tygodniu to jedna wielka porażka. Z mojego konta wypłynęło przeszło 4000 zł ... 4 transakcje kartą w Gb którą mam w domu po około 1000 zł. Zastrzegłam kartę i zadzwoniłam na infolinię... zablokowano moje konto na jeden dzień. Po dwóch dniach robiłam przelewy do polskich banków. Przy trzecim zablokowano konto. 6 dzień jak nie mam dostępu do gotówki... zbliżają się święta a ja pożyczam pieniądze na chleb
    ZaletyProsta czytelna obsługa aplikacji
    WadyBlokowanie konta... brak dostępu do własnych pieniędzy... na razie 6 dni ile to jeszcze potrwa... mam nadzieję że dostanę chociaż paczkę żywnościową na święta????
  • ~simon / 2021-12-14 12:12
    Ocena: 1.33 / 5
    -5 zł za sprawdzenie salda w bankomacie w ich placówce( z powiedzenia w formie papierowej zrezygnowałem) . Słabe to...
    ZaletyNic
    WadyDuzo
  • ~mwow / 2021-12-14 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Batalia od roku 2012. Uchylenie zajecia konta bankowego. Informacja wysylana co roku kilkukrotnie a bank twierdzi, ze nic nie otrzymal. Mamy rok 2021. Informacje wysylane elektronicznie. Ta sama historia. Konsultant na czacie twierdzi, ze informacja o uchyleniu pojawila siew w systemie, ale dzial zajmujacy sie tym odrzuca dyspozycje twierdzac, ze nic nie wplynelo. Zlodzieje, ktorym chyba wygodnie operowac czyimis srodkami i udawac, ze nic nie wiedza. Czas na droge sadowa chociaz nie wiem czy ludzi uposledzonych mozna pozywac.
    ZaletyBrak zalet. Firma kogucik.
    WadyCala ta instytucja to wada i pomylka.
  • ~Ala / 2021-12-13 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy samozwańczy "bank" !!! Placówki służą tylko do założenia konta , nikt tobie nie pomoże w usunięciu konta .Na wstepie w placówce mówiono że konto jest darmowe a potem zabierają za jakieś opłaty pieniądze z konta , po rozmowie na infolini i braku pomocy z ich strony mój nr telefonu został przez nich zablokowany .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Okradziona 12.2021 / 2021-12-09 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Szok!!! Moje konto okradzione 07.12.2021 na kwotę ponad tysiąc PLN przez ogólnie znanego przestępcę. W GOOGLE numer potwierdzony wielokrotnie jako oszust, który podstępem przez portal niby banku wyłudza dane, zmienia detale urządzenia do obsługi transakcji mobilnych i kradnie. A MLinia zapewniała że aplikacja mobilna to takie bezpieczne ☹ Po fakcie pracownicy MLinii zwalają na Ciebie winę i nawet nie wspominają o konieczności uruchomienia procesu reklamacyjnego, bo po co im kolejny problem …. Zrobiłam zgłoszenie REK164052438 i zobaczymy jak ta farsa się zakończy. Poinformowana Policja przyjęła zgłoszenie i rozłożyła ręce właściwie na wstępie. Jak na razie wygląda na to że bezkarnie można rąbać Klientów MBank na kasę ……. Ręce opadają.
    ZaletyŁatwo okraść konto.
    WadyBrak :)
  • ~Natan / 2021-12-09 01:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Zero dbania o klienta. Nie polecam i sam zrezygnuje z usług tego banku
  • ~Paulina / 2021-12-07 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra infolinia ,nic nie można załatwić , weryfikacja z czapy bez sensu ...Nie polecam w ogóle
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Niezadowolona klientka / 2021-12-06 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to dno. Obsługa klienta na najniższym z możliwych poziomów. Robią błędy nawet przy zakładaniu konta a potem nie potrafią ich naprawić. Okłamują ludzi, mają chamskich przedstawicieli w oddziałach. Po prostu żenada.
    ZaletyZero
    WadySame wady. Najgorsza jest obsługa klienta.
  • ~Zibi / 2021-12-02 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to po prostu pomyłka. Nie wiem dlaczego niektórzy uważają ten bank za dobry. Może kiedyś był na jakimś przyzwoitym poziomie ale teraz to kompletne dno.Tych co otwierają rachunek firmowy przestrzegam że wszytko w MBanku jest naciągane a jak tylko będą mogli to ci skroją.Wiem co mówie bo jestem jego klientem już parenaście lat.
    ZaletyBrak
    WadyMam wrażenie ,że wszystko nakierowane na naciąganie klienta. Do tego stopnia że każdy klient czuje siębezbronny.Sugerują ,że wszystko załatwisz online a to czyste kłamstwo. Jeżeli nie masz placówki w banku nie daleko miejsca zamieszkania to nie jeden raz będzie musiał do niego jechać choć obiecywano co innego.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1537
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1211
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 975
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 880
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2993