Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AS / 2022-12-20 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentny personel. Wprawadzaja blad przy umowach. Zatajaja fakty.
    Niski pozuom obslugi. Zwlaszcza oddzual Rejtana- Rzeszów.
    Zdecydowanie nie polecam
  • ~Asia / 2023-09-24 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Okradają klienta z pieniędzy. Zamknęłam konto, później odezwała się do mnie firma windykacyjna. Okazało się, że bank zostawił mi otwartą kartę, za którą pobierał pieniądze. Ja nawet nie miałam możliwości za nią płacić, bo nie miałam już numeru konta. I nawet nie poinformowali mnie tylko od razu do windykacji. Musiałam całość zapłacić, bo tak. Zwyczajna kradzież! OMIJAJCIE MBANK SZEROKIM ŁUKIEM.
    ZaletyBrak
    WadyOkradanie klientów z pieniędzy, zero kontaktu
  • ~Asia / 2024-03-06 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeczulona aplikacja, blokuje każdy przelew wychodzący, roparowuje telefon, że niby rozłączyłam go sama, ponownie trzeba rejestrować Aplikacje i dzwonić na infolinię. Po 3 takich sytuacjach mam dość, następnym razem zamykam konto i zmieniam bank.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja, obsługa infolinii i oddziałów w galeriach handlowych. Przeczulony system bezpieczeństwa.
  • ~at / 2016-05-07 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem Was ostrzec przed postępowaniem banku. Pierwszy raz spotkałem się z taką ignorancją w mBanku. Zostałem samowolnie przez mBank na nieokreślony czas pozbawiony karty bankomatowej. Mojej starej karcie upływał niebawem termin i od kilku tygodni czekałem na nową. Jednak ta się nie pojawiała. Zadzwoniłem na mLinię i pani powiedziała, że wysłano ją dawno temu i że pewnie już nie dojdzie, więc zamówi mi nową. Ok, to poproszę. Zadowolony zakończyłem rozmowę. Próbując w ten sam dzień zapłacić starą kartą okazało się, że ta nie działa! Zadzwoniłem znowu na mLinię i dowiedziałem się, że jak zamówili mi nową kartę, to dezaktywowali w tym momencie starą! Konsultantka nie raczyła mnie o tym ostrzec. Jeszcze w tym momencie mógłbym coś z tym zrobić wiedząc, że przez głupią procedurę banku nie będę miał karty przez najbliższy czas. Dla banku przekazanie takiej informacji było jednak nie istotne. Na moją sugestię, żeby mi przysłali kartę bezzwłocznie bo nie mam dostępu do pieniędzy, pani powiedziała że nic nie może zrobić. Na pisemną prośbę emailem dostałem odpowiedź: "Kartę powinien Pan otrzymać w ciągu 15 dni od jej zamówienia". Przepuszczam przez ten bank od kilku lat dużo więcej niż średnia krajowa i jedyne na co ich stać w takiej sytuacji to stek generowanych półautomatycznie PR-owskich frazesów "przepraszamy za zaistniałą sytuację". Nie polecam.
    10 lat
  • ~at / 2025-03-11 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Pdejście banku do wieloletnich klientów jest masakrycznie słabe.
    Płatność raty przypadała na 9.03. w związku z tym, że wypadała na niedzielę, bank pobiera ratę w pierwszy dzień roboczy, czyli poniedziałek. W poniedziałek się zagapiłam i zapłaciłam kartą w aptece.
    We wtorek rano zobaczyłam -130zł na koncie, więc od razu z drugiego konta blikiem na nr telefonu przelałam brakującą kwotę (pieniądze w ciągu kilku sekund pojawiły się na koncie). Około godziny 15 dostałam alert z BIK, że nie spłacam rat w terminie.
    Po telefonie na infolinię, uzyskałam informację, że nadal widnieje zaległość na kredycie (mimo, że zapewniłam środki na spłatę raty), ponieważ bank pobiera środki o godz. 20, a informacja do BIK-u idzie automatycznie.
    za opóźnienie 8h na kwotę 130zł jestem już w BIK-u dłużnikiem.
    Dziękuje serdecznie Bankowi za taką współpracę. Bruździć komuś w historii kredytowej, tylko dlatego, że bank nie może sobie pobrać wcześniej pieniędzy. Oczywiście złożyłam reklamacje i zawnioskowałam o usunięcie przez bank tej informacji z BIK, ale jej rozpatrzenie to do 30 dni roboczych.
    Nie polecam, współpracy z bankiem.
  • ~AveJa / 2024-03-27 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wyciąga pieniądze za co tylko się da, nieelastyczny, kiepska obsługa klienta, póki na wszystko się zgadzasz jest ok, jeśli jest jakakolwiek kwestia sporna od razu dostajesz środkowy palec. Pomimo że jestem klientem Vip ponad dwudziesto pięcio letnim stażem czuję się traktowany jak Żużel.
    ZaletyAplikacja mobilna i to jedyna zaleta
    WadyBank nieelastyczny, Powiedziałbym że wręcz wrogo nastawiony do klienta. Roszczeniowy, wyciąga kasę za wszystko co się da. Zdecydowanie nie polecam, właśnie rezygnuje po 25 latach
  • ~Axa / 2022-03-02 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość , że oprocentowanie kont i lokat jest ZEROWE - to w dodatku Brak pieniędzy w bankomacie w oddziale banku a w kasie oddziału też !!!!
    WadyBeznadziejna obsługa , lekceważenie klienta
  • ~AZ / 2024-03-01 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Minęło 30 dni od złożenia dyspozycji związnej ze śmiercią klienta, czyli ustatwowo tyle, ile maksymalnie ma bank na przekazanie spadku spadkobiercom a pieniędzy nie ma. Bo weekend jest jutro. I może po weekendzie przyjdą pieniądze. Inne banki przekazały spadek max po 2 tyg. Ale mBank sobie obraca cudzymi pieniędzmi i żeruje na cudzym nieszczęściu.
  • ~azaza / 2024-01-13 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak środków na karcie sim, apka mbank zablokowana, nr konta w banku zarejestrowany na drugi nr telefonu ...w tym momencie jestem odcięty od własnych pieniędzy... o przelewie zapomnij.


    Autoryzacja przy logowaniu do banku to czysta złość ze strony banku lista zaufanych urządzeń nie działa.

    Jak odzyskam dostęp to w przyszłym tyg zabieram stamtąd pieniądze.
    Zaletyżadnych
    Wadycały ten bank
  • ~Babs / 2023-01-10 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Przy otwarciu konta tyle nieprawdziwych informacji zostalo mi podane. Takze premia za polecenie konta, ktorej nigdy nie dostalam i bot marek, z ktorym nie mozna sie dogadac! Jak dla mnie serwis na poziomie nieakceptowalnym. Co chwila jakies oplaty. Brak przejrzystosci oplat i oferty.
    Zaletybrak
  • ~bankowicz / 2020-03-16 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank to porazka powinni się sami się zamknąc -wystawiają sobie sami dyplomy jacy to oni są dobrzy a pracują tam sami niedouczeni niereformowalni ludzie te ich infolinie albo sposób reklamacji 35 albo 60 dni to paranoja przestrzegam wszystkich ktorzy nie chcą mieć problemów-nie umieją skonfigurować nawet pozytywnie karty debetowej ich informatycy nie mają pojęcia jak to rozwiązać -zero nadzoru nad filiami kontakt z osobą nadzorującą zabroniony żadnych plusów bo za tym że wszyscy udają że pracują a w banku pustki
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie jakie mogą mieć nieudacznicy
  • ~barbara / 2019-09-09 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wziełam kredyt na samochód na 2 lata.Kredyt podpisałam w kwietniu 2018 a spłatę zaczełam 10.06.2018.Jakiez było moje zdziwienie kiedy dostałam pismo z 19.08.2019 że muszę spłacić całość pożyczki albo połączyć z innym kredytem lub kredytem w rachunku.Jestem zszokowana zachowaniem banku.Kredyt spłaciłam ale niesmak pozostał.Jedno wiem, że nigdy i nikomu nie polecę MBANKU jako wiarygodnego partnera.Jesteście niewiarygidni skoro zmuszacie klienta do natychmiastowej spłaty kredytu.
  • ~Barbara / 2024-02-07 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko i na temat, Karty do bankomatu moja idzie pocztą już 3 tygodnie, a partnera za opłatą 25 zł kurier w ciągu 3 dni idzie dwa tygodnie. Kart nadal nie widać a opłata pobrana. Cóż przy takiej obsłudze dobrze że nie zgłosilismy wypłat na konta gdyż trzeba je zamknąć zanim zaczęło się korzystać.
  • ~barnaba / 2022-03-24 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyt na zakup: Co kilka miesięcy podwyższają ratę. W związku z tym, że nie informują o wysokości nowej trzeba to robić cyklicznie samemu! Pierwszy i ostatni raz cokolwiek z tym bankiem mam wspólnego!!!
    Zaletybrak
    WadyCiągle podwyższanie rat w drobnym kredycie, brak informacji,
  • ~Bart / 2019-11-01 06:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali konto firmowe. Brak jakiejkolwiek informacji jaki powód blokadY. Panie z infolinii jak same stwierdziły nie mają pojęcia jaki może być powód blokady i odsyłają do placówki stacjonarnej. Jechałem 40 kilometrów by od młodej panienki żującej śniadanie dowiedzieć się, że nie uznają prawa jazdy jako drugi dokument do weryfikacji i muszę mieć paszport! Pani z infolinii oczywiście zapomniała poinformować mnie o takim drobnym szczególe, że będę musiał mieć przy sobie dodatkowy dokument do weryfikacji. Na prośbę by sprawdzili chociaż czy nie zostałem okradziony i czy środki w ogóle są na koncie Pani stwierdziła, że nic nie może więcej dla mnie zrobić! DNO!
    ZaletyBRAK
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
  • ~Bart / 2021-10-04 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Chcę zamknąć konto ale zostawiłem dowod osobisty w uk. Konta bez dowodu nie mogę zamknąć mimo że podałem pesel i odpowiedziałem na wszystkie pytania weryfikujące poza numerem dowodu osobistego ponieważ nie miałem go ze sobą.po drugim telefonie mówię że zgubiłem dowód to zasugerowali mi żeby aplikował o nowy dowód bo bez dowodu nie zamkną konta. To jakaś paranoja.
    ZaletyŻadnych
    WadyObsługa klienta makabra. Zero pomocy że strony personelu.
  • ~Bartek / 2017-03-09 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto i kartę kredytową w mbanku. Złożyłem wniosek o rezygnację z karty, po złożeniu wniosku bank naliczył opłatę 70 zł. za kolejny rok korzystania z karty mimo, że karta jest już nieaktywna (proces rezygnacji trwa 3 miesiące). Bank nie zgodził się na anulowanie tej opłaty, najlepsza jest odpowiedź: "...miło nam poinformować, że zrealizowaliśmy Pana dyspozycję." - no tak, miło im, bo ukradli mi 70 zł :)
  • ~Bartek / 2021-08-04 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w jakim wziąłem coś na raty.. Nie polecam. Miałem gdzieś nie dopłaty 20 groszy o czym nie zostałem poinformowany.. i rok czasu wisiało to w BIK.pl i każda rata została uznawana za nie spłaconą powyżej 30 dni.. co obniżyło punkty w BIK..
  • ~Bartek / 2022-01-01 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetencja pracowników jest w tym banku porażająca. Nikt nic nie wie. Dostajemy info z automatu, że nie zgadzają się dane firmowe i bank wyśle raport do służb, które nałożą karę. Co się nie zgadza, tego nie wiedzą pracownicy. Konsultant z mlinii odsyła do oddziału a w oddziale do mlinii. Paranoja!!
    Zaletyw zaniku
    Wadyz każdym krokiem nowe
  • ~Bartek / 2022-06-01 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy 21 wiek. Podpisy elektroniczne. Ale żeby dopisać osobę do rachunku trzeba się razem stawić w placówce mimo że obie osoby mają konto w mBanku. ŚREDNIOWIECZE
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 950
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4503
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028