Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2019 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ADAM / 2022-01-27 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    infobotdebil, oczekiwanie na konsultanta 10 minut, ale potrafi kilka razy rozłączać podczas czekania, REZYGNUJE
    ZaletyŻADNYCH!!!!
    WadyWSZYSTKO JEST CHU*OWE!!!!!
  • ~ireneusz niezgoda / 2022-01-27 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    po prawie 20 latach wspolpracy bank neka mnie splata 12.52 smsami nie idzie zadzwonic na m linie ani czat nie dziala czas sie rozstac dokladnie wiedza kiedy wplywa wyplata a mimo wszystko traktuja jak zlodzieja odradzam jak najdalej od tego banku a te 12 zl nawt nie wiem za co
    Zaletynie ma zalet
    Wadycaly bank nadaje sie do zburzenia traktowanie wieloletniego klijenta ja potencjalnego oszusta
  • ~Elżbieta / 2022-01-27 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, który ogłasza się jako pomagający chorym dzieciom w WOŚP okrada samotną matkę z trzyletnim dzieciątkiem. US założył mi na koncie blokadę. Blokada pojawiła się na 12 kontach złotówkowych i walutowych jakie posiadam. Na każdym ta sama kwota. razem około milion złotych. Z kont walutowych bank przewalutował euro po złodziejskim kursie 4,3 zamiast 4,59. Każdy przelew po 200, 80, 50 zł do US, to dodatkowa opłata 30 zł. Na przewalutowaniu bank zarobił 1000 zł, kolejne 800 na przelewach. Nie polecam tego banku. Covid'19 zamordował przedsiębiorców, US ich dobija, a miłosierny mbank wali młotkiem samotną matkę wychowującą trzylatkę. Gratuluję właścicielom banku. W białych rękawiczkach pomagają państwu polskiemu zamordować mikro przedsiębiorców. Kiedy chcesz złożyć reklamację połączenie rozłącza się. Bezczelni i chamscy konsultanci.
    Zaletybrak
    WadyZłodziejski kurs walut
  • ~Ania / 2022-01-26 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu posiadanie konta w tym banku. W przypadku sytuacji kryzysowej jaką jest hospitalizacja osoby chorej z powodu covid nic nie można załatwić telefonicznie. Wymagają tylko i wyłącznie osobistego stawienia się w oddziale w celu załatwienia pełnomocnictwa. Niedostosowane procedury do sytuacji jaka obecnie istnieje w kraju czyli pandemi. Opryskliwy konsultanci cytując procedury wewnętrzne nie mający pojęcia o prawie jakie obowiązuje w Państwie Polskim. Zero pomocy, a w nagrodę blokada konta.
  • ~Niezadowolona / 2022-01-26 00:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Otworzyłam kiedyś konto USD, myślałam, że mi się przyda, ale nigdy z niego nie korzystałam. Parę dni temu patrzę, a na nim ponad -400 debetu. Po zapytaniu na czacie, skąd się wzięła ta kwota, które to zapytanie nota bene pozostało bez odpowiedzi, kwota cichaczem zmieniła się na -266. Na moje ponowne pytanie skąd -266, padła odpowiedź, że jest zajęcie egzekucyjne, które obniża salda "wszystkich kont". Co to znaczy WSZYSTKICH KONT? Którego konta i w jakiej kwocie? Co ma zajęcie egzekucyjne w złotówkach do konta w dolarach?! A nawet jeśli ściągają z konta dolarowego, dlaczego przy zajęciu egzekucyjnym nadal widnieje informacja, że jest niespłacone?? DRAMAT!
    Wadybałagan nie do pomyślenia w żadnym banku, brak przejrzystej informacji o saldzie poszczególnych kont
  • ~Grzegorz / 2022-01-25 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem mBanku od ponad kilkunastu lat i do tej pory byłem zadowolony, ale wszystkie operacje wykonywałem za pomocą komputera lub bankomatu.

    Wydawałoby się, że bank jest instytucją zaufania publicznego, w przypadku mBanku jest to mylne założenie.

    Miałem nie przyjemność skorzystania z wypłaty pieniędzy w USD w tym banku. Odebrałem pieniądze nie przyglądając się każdego banknotu i mając zaufanie do instytucji banku (przecież wypłacam pieniądze w banku to muszą być ok). Po przyjściu do domu zauważyłem, że kilka banknotów jest uszkodzone. Wiedząc, że mogę mieć z nimi problemy złożyłem reklamacje. W miedzy czasie musiałem z nich skorzystać i tak jak myślałem z tymi banknotami miałem problem, aby zostały przyjęte!
    Po kilku tygodniach oczekiwania moja reklamacja została odrzucona -stwierdzeniem, że pieniądze mogłem sprawdzić przy odbiorze. Wkurzyło mnie to - jeżeli odbieram pieniądze w banku to spodziewam się, że będą w należytym sanie, ale w przypadku tego banku wygląda to inaczej trzeba ich pilnować i oglądać każdy banknot przy odbiorze.

    Nie polecam, a wręcz odcedzam korzystanie z usług tego banku, jak będę miał chwilę wolnego to zmienię bank na inny.
    Zalety0 zalet
    Wadywydają uszkodzone banknoty - dotyczy USD z którymi jest problem przy płaceniu
  • ~Agnieszka / 2022-01-25 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polceam tego banku. Mam tam 2 konta i korzystam z aplikacji, która nie zmienia stanu w realnym czasie, tylko jak jej się podoba. Zacina się podczas robienia przelewów. Poza tym, pptrafię zrobić przelew, a dopiero po fakcie widzę, że pobrali jakąś prowizję. Tak samo po przerzucaniu pieniędzy z jednego konta na drugie. Nie wiadomo, jak naliczają sobie te prowizje, bo za każdym razem.jest inna kwota. Nie wspominając już o tym, że wysyłam x kwotę na inne konto w mbanku i zamiast x kwoty, widzę, że została przelana 1/4 kwoty, która wysłałam, a reszta gdzieś zniknęla!!! Po kilku dniach pojawiła mi się informacja, że za cos wzięli prowizję... tamta różnica poszła gdzieś w kosmos. Straszny bank, nie polecam
  • ~Mer / 2022-01-24 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tam w większości pracują oszuści.Nie korzystajcie z usług tego banku
  • ~mariusz / 2022-01-23 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    gówniany bank !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Były / 2022-01-21 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam!!! Zupełny brak profesjonalizmu. A do tego sponsorowanie imprez organizowanych przez pruszkowskich bandytów.
    ZaletyWybierzcie inny bank!
  • ~Seiuri / 2022-01-19 19:07
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam ustawione powiadomienia o płatności kartą, niestety, ale zawodne. Straciłam kartę i gdyby powiadomienie zadziałało, to nie byłabym stratna prawie 300 zł. Powiadomienia raz przychodzą, innym nie.
  • ~żałosne / 2022-01-18 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam zablokowane konto (prywatne i firmowe założone 6 lat wcześniej) od 28 grudnia przez dział bezpieczeństwa, 5 wizyt w placówce, 3 różne wnioski, weryfikacja dokumentów, reklamacja i wciąż od 3 tygodni nie mam dostępu do swojego prywatnego i firmowego konta. Żałosny i niepoważny bank.
    Zaletyaplikacja mobilna
    Wadyobsługa klienta telefoniczna i na czacie to prawdziwa tragedia, bardzo mała ilość prawdziwych placowek glownie mkioski ktore nie sa w stanie nic zalatwic
  • ~K / 2022-01-18 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Automat jest straszny. Najgorsza infolinia jaką nie miałem przyjemność słuchać wielokrotnie. NIeprzyjazny system i nie da się połączyć z osobą. Do tego wiele błędów przez które trzeba wielkorotnie powtarzać wybieranie numeru.
    ZaletyDarmowe konto i transakcje kosztem jakości obsługi.
    WadyDarmowe konto i transakcje kosztem jakości obsługi.
  • ~Małgorzata / 2022-01-17 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Dwa razy rozłączyło mnie podczas weryfikacji. Podawanie od początku danych i w jakiej sprawie dzwonię zabiera mnóstwo czasu. Teraz po kolejnym rozłączeniu czekam na połączenie z konsultantem 47 minut. Aby kontynuować oczekiwanie wciskam chyba po raz setny 1. Cały czas czekam na linii.
    Zaletynie widzę
    Wadystracony czas
  • ~Bbbbb / 2022-01-16 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto, szkoda zdrowia nerwów. Wypijesz szkoda gadać.
    ZaletyLipa
  • ~Pawelep2 / 2022-01-16 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank to coś okropnego na infolinii nie można dowiedzieć się jaka jest rata za swój kredyt wszystko musi przyjść listownie a za rozmowy słonko płacimy bo infolinia jest płatna ale nikt ani słowa o tym nie wspomina. Jest bardzo źle
    ZaletyŻadne
    WadyBrak kompetencji w każdym zakresie
  • ~piotruś / 2022-01-15 21:04
    Ocena: 1.67 / 5
    zalosne.....dodzwonic sie na infolinie graniczy z cudem.....chyba ze nchcesz gadac z robotem
    Zaletybrak
    Wadyjak wyzej
  • ~Sabrinz / 2022-01-14 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny bank. Założyć konto można byle gdzie, ale wypowiedzieć czyli zamknąć rachunek to już wyższa szkoła jazdy. Sami otwierają drugie konto skarbonka a jak chcesz zamknąć konto przez telefon to biorą 6 zł za przelanie z jednego na drugi. Nie słyszałem by w innym banku zamykanie konta trwało miesiąc. Badziewie typowo polskie
    ZaletyBrak
    WadyNie ma placówek do wypłaty oraz utrudnienia przy zamykaniu konta
  • ~Darek / 2022-01-12 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    "Konto za darmo kosztowało mnie 200zł", Zakładając jedno konto, okazało się, że mam 3...dwa dostałem w gratisie....Przestrzegam i nie polecam.
    WadyKrętactwo.
  • ~bamar trans@wp.pl / 2022-01-11 16:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakim prawem zebraja na moim koncie Na WOSP nie zebrajcie to jest moja wola a nie nakaz Owsiaka na Allegro zebranie jak ktos nieda to PISIOR
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1537
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1211
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 975
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 880
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992