Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony klient / 2022-02-22 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem po jakim czasie oczekiwania na połączenie ktoś na tej infolinii odbiera ale nie jest to poniżej 1h
    Wadybrak obsługi
  • ~Paweł / 2022-02-20 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu dno i wodorosty. Mam 2 konta i z tego musze zrezygnować. Logowania, transakcje, aplikacja-wszystko nie czytelne, skomplikowane. Wciąż trzeba jakieś autoryzacje robić. Raz nie umiałem w sklepie zapłacić za zakupy. Cała taśma w towarze a płatność nie przechodziła. Okazało się że bank wykrył rzekome niebezpieczne transakcje na koncie i zablokował mi przelewy i płatności kartą nie informując mnie o tym. Dobrze że miałem kartę z drugiego konta w innym banku bo nie wiem co bym zrobił.. Odkręcenie tej blokady to jakieś pół godziny gadania i przedstawiania się, posyłania na maila jakichś zaszyfrowanych kodów, potem to trzeba wbijać w aplikacji potem jeszcze gdzieś potwierdzać-no pół dnia w d.... Nigdy więcej
    Zaletyzero zalet
    Wadynic nie działa a jak chcesz żeby działało to pół dnia nie twoje na dzikie autoryzacje przez telefon, miała być promocja że za otwarcie konta bonusy itp, na żaden bonus się nie załapałem bo blik w tym całym okresie w którym miałem go robić nie działał, resztę operacji robiłem i tak nic mi z tego nie przyszło.... żenada
  • ~Walker / 2022-02-20 10:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank totalnie nie przyjazny dla osób, kupujących w necie. Kolejny raz zablokowane karty, bliki itp. ze względu na "podejrzane" transakcje. Jakaś dziwna weryfikacja. Nie polecam.
  • ~Niezadowolony klient / 2022-02-19 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z możliwych! Omijać szerokim łukiem. Zalogować się na konto to jakaś tragedia. Mam dwa konta w dwóch różnych bankach. Z drugim bankiem zero problemów, z kolei z mbankiem jest tylko masa kłopotów i formalności... Sprawdzić cokolwiek w bankowości internetowej trwa kilkadziesiąt minut i wymaga ogromnej ilości potwierdzeń, PIN'ów i haseł. Czas się z nim pożegnać na ZAWSZE!
    ZaletyBRAK
  • ~Max / 2022-02-18 11:16
    Ocena: 3.00 / 5
    No horror z tymi konsultantami. Z jednym rozmawiasz normalnie ktroy chce pomóc, z drugim już słyszysz tylko "rozkazy" że mam sam zrobić to o tamto. Pobieranie opłat za smsy które rzekomo mi wysyłają, nigdy żadnej takiej usługi nie włączałem
    ZaletyCoraz mniej
    WadyCoraz droższa oferta
  • ~Bylyklient / 2022-02-16 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed tym bankiem okradł mnie pracownik bądź były pracownik najprawdopodobniej a bank nie odda pieniędzy bo to nie ich wina. Nie maja żadnych zabezpieczeń. Wbili mi się na konto ukradli wszystkie pieniądze. Abank mówi ze to ja akceptowałam płatności co nie jest prawda. Nie polecam.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCały bank to jedno wielkie oszustwo
  • ~Max / 2022-02-16 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ok 20 lat mam konto i trzeba je zamknąć w cholere bo na każdym kroku pasibrzuchy kasują jak gazownia i inny pierdzielony monopol.
    ZaletyZero
    Wady2+2=500
  • ~ania / 2022-02-16 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Kocham mbank, zrobilam taka glupote w przelewie w pani mi w 1 min wszystko naprawila.
    ZaletySzybko, łatwo, apka tez super, jakies znizki tez maja
  • ~Niko ponad prawem / 2022-02-16 16:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank komuch. Wszystko wiedzą lepiej, że potrzebujesz tylko 1000zł z bankomatu, że musisz założyć aplikację, że musisz zarejestrować dodatkowe urządzenia, itd. Nie polecam.
  • ~martin / 2022-02-14 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto już pare dobrych lat. Ale to początek konca, przenoszę się. Szczególnie po cyrkach jakie Pan Prezes Stypułowski robi takie jaja że wywala związkowców. Hańba. Żegnam.
  • ~Stefan / 2022-02-12 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny sposób połączenia aplikacji mobilnej z bankowością internetową, ciągłe problemy z autoryzacją, stara i niejasna strona transakcyjna i przede wszystkim jak masz problem to irytujący bot lub nie przyjemne contact center.
    ZaletyNie ma
    WadyW opisie
  • ~Nicka30 / 2022-02-10 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Raty wygodne i nic poza tym
    Chciałam zamknąć rachunek, bo kredyt spłacony i o tyle o ile Rozmowa telefoniczna z pierwszym konsultantem w porządku,pani wysłuchała z jakim tematem dzwonię i przełączyła do następnej konsultantki tak druga rozmowa z panią bardzo nie przyjemna,nie miłą rozmową z klientem,pomimo wcześniejszych ustaleń na czacie mBanku, że rachunek zamknę tylko dzwoniąc na infolinię ,niestety nie dało się
    ZaletyWygodne raty
    WadyNie miła rozmowa telefoniczna
    Brak rozwiązania problemu

  • ~Mariusz / 2022-02-10 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga, złodziejska prowizja za limit na karcie, pobierają co roku bez ostrzeżenia, i wmawiają ciemnotę, że nie można jej odzyskać. A można, bo jeśli zrezygnuje się z linii kredytowej, to mają obowiązek zwrócić za niewykorzytany okres. Banksterzy.
  • ~Klinetka mBanku / 2022-02-09 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie wywiązuje się z zapisów umowy o kredycie hipotecznym, (terminy wypłaty transz). Pracownicy zarówno mLinii jaki oddziałów banku są niekompetentni i udzielają sprzecznych informacji przez co nie wiadomo, jak należy załatwić sprawy w banku, co zwykle oznacza poniesienie przez klienta kosztów za niewywiązanie się z umowy.
    Reklamacje ciągną się miesiącami. Osoby rozpatrujące reklamacje raczej nie czytają ich treści ze zrozumieniem, ponieważ uzasadnienia odrzucenia reklamacji są zupełnie nie na temat - ja nie zamknęłam jeszcze spraw prostej reklamacji,którą złożyłam w sierpniu 2021. Za tą reklamacją ciągnął się kolejne i kolejne, i kolejne, i nie widać zakończenia tej sprawy.
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetentni pracownicy
    wyciąganie pieniędzy przy każdej nadarzającej się okazji
    reklamacje ciągną się miesiącami z winy banku
    niewywiązywanie się banku z umowy kredytowej
  • ~Blo / 2022-02-09 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyłączam sie do negatywnych opinii, robia co chca. Reklamacje rozstrzygane ot tak bez uzasadnienia merytorycznego czy wskazania jakiejkolwiek podstawy prawnej. Konsultanci bez zadnej nawet podstawowej wiedzy, kazdy z nich mowi co innego dojsc do ładu i okreslenia na jakich warunkach funkcjonuje rachunek bankowy bez szans. Uciekac od nich z daleka. Szkoda nerwow i pieniedzy. Przykro ze WOŚP zgadza sie na promowanie takiego banku (duza utrata wizerunkowa) ktory w relacji z klientam stara sie utopic go z kazdej strony, wyzysk opłatowy klienta nad którym chyba juz nikt nie panuje w tym banku jest niewiarygodny.Trudno sie dziwic jak zmiany opłat przypadaja regularnie dwa razy w tygodniu. Ciężka współpraca praktycznie zadnych mozliwości wyjasnienia sytuacji wszystkie czaty, mlinie, reklamacja to tylko iluzoryczna mozliwosc dochodzenia swoich praw.
    ZaletyŻadnych
    Wady- brak jasnych regulaminow
    - brak merytorycznego rozstrzygniecia reklamacji
    - ciagłe wiadomosci ze podwyzsza sie opłaty, dwa razy w tygodniu bez zadnej mozliwosci reakcji ze strony klienta
    -brak mozliwosci uzyskania informacji na jakiej podstawie pobrali opłatę, zadnego uzasadnienia poprostu sprawdzili i zrobili dobrze
    - oprocentowania i opłaty najwyższe z mozliwych
  • ~Luke / 2022-02-08 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja czekam do końca leasingu który mnie tu tylko trzyma... Także mleasing to to samo... Na każdym kroku tylko czekają na moje niedopatrzenia aby tu 50 zł ująć tam 30 zł
    Ogólnie nie polecam. brak placówek tak jak w innych bankach.
    ZaletyDobra oferta zanim się doczytamy i zrozumiemy zawiłe treści umowy - zwykle po fakcie
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~Dariusz / 2022-02-06 20:39
    Ocena: 2.00 / 5
    OSZUŚCI - Piszą że karta do konta osobistego 0 zł przy transakcjach powyżej 350 zł na miesiąc a potem kasują po 10 zł pomimo spełnienia ich warunku --https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debetowe/karta-do-ekonta/
    NIE POLECAM
    Nie szanują klientów z długoletnim stażem w ich banku
  • ~Paweł / 2022-02-03 15:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam mbank szczególnie osobą które prowadzą działalność gospodarczą i spółkę z o.o.
    - bardzo duży wręcz niemożliwym jest wypracowanie sobie historii w baku ( przykład w oparciu o dochody 15 000 zł m-c).
    - bardzo rygorystyczne kryteria przyznawania kredytów.
    - dużo ukrytych kosztów.
    - przelewy miedzy własnymi rachunkami płatne (1,5 zł)
    - bank nie generuje potwierdzeń zapłaty tuż po ich zleceniu - bardzo utrudnia i wydłuża współpracę miedzy firmami ( gdzie często wymagane jest potwierdzanie wykonania przelewu).
    Po 10 latach współpracy ( mimo tego że bank widzi że wszystkie płatności do zus i us są w terminie) nie udało się wypracować żadnej historii.
    Dla przykładu przeniosłem wszystko do banku PKO BP i przy ww dochodach po pół roku miałem wypracowaną historię( być może jest też tak w innych bankach - nie reklamuję akurat PKO BP). Dodatkowo uzyskałem wiele profitów ( zero opłat , indywidualne rozpatrzenie wniosku kredytowego do kwot około 100 000 zł itp).
    ZaletyW miarę dobra aplikacja
    WadyAbsolutnie nie nadaję się dla firm i spółek.
  • ~Manek / 2022-02-01 23:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Kto zewolul wpis na konto osobiste wpisy na przelew na WOŚP bez zgody powinien być poew zbiorowy.zevt fundację wbraly na kontach
  • ~Jelo / 2022-02-01 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zamiast zajmować się klientami i ich oszczędnościami lub kredytami wchodzi coraz mocniej w politykę. Dużo ukrytych kosztów, dlatego warto prześledzić przed założeniem konta, np. konto darmowe, ale opłata za kartę jak się nie zaloguje do aplikacji przynajmniej raz w miesiącu.
    Zaletyinternetowy dostęp
    Wadybank zaangażowany politycznie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1009
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4781
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4001
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098