Dziadowski bank, serdecznie nie polecam! Ostatnio próbowałem odblokować konto. To, że w kółko trzeba coś odblokowywać to już się do tego przyzwyczaiłem ale to mnie przerosło. Wszystko działało ale nagle podobno trzeba dodatkowo autoryzować telekodem. Po wielu wysiłkach próbowałem to zrobić ale bez powodzenia. Połączywszy się z Panią na poziomie Grażyny z pod budki z piwem, straciłem resztę nerwów bo owa geniuszka orzekła, że mam nieaktualne dane i muszę wybrać się do ich oddziału. Nie wiem co w tych danych się zmieniło? Nie zmieniałem niczego, miejsca zamieszkania, dowodu, stanu cywilnego ale to widać nie problem żeby dane się zmieniły. Na koniec bezczelnie ochrzaniła mnie, a ja mam do zapłacenia rachunek za połączenie z ich m-linią. Jeśli cenicie swoje zdrowie i pieniądze to omijajcie ich szerokim łukiem.Zaletybrak
Wadyfatalne działanie systemu w internecie, opryskliwa obsługa, wielogodzinne czekanie na łączu telefonicznym, wprowadzanie w błąd przez obsługujących