Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mateusz / 2022-03-01 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Od piatku zeby dodzwonic sie na infolinie czas oczekiwania ok 40 min po czym konsultanci z reguly nie maja mozliwosci pomocy lub w ogole nie wiedza o czym sie do nich mowi. Dramat!!!
  • ~Daniel / 2022-02-26 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali mi konto. Powód chyba stwierdzili, że tak naprawdę nie powinienem robić przelewu zagranicznego. Po rozmowie z mlinią odblokowali i zablokowali ponownie tego samego dnia przy kolejnej próbie wykonania przelewu. Na koniec postanowili, że mam przylecieć do kraju żeby im pokazać dwa dokumenty. To jest początek końca banków. Zostaną jakieś nieliczne ale na pewno nie ten.
  • ~Ryszard / 2022-02-26 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Do tej chwili mialem dobra opinie do chwili jak wyludzili odemnie 3700 zl za nie wziety kredyt
    ZaletyBrak zalet zlodziejski bank
    WadyZlodzieje
  • ~Czesław / 2022-02-24 22:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Ogólnie jestem bardzo zadowolony jako użytkownik indywidualny.
    ZaletyŚwietna aplikacja mobilna, pozostawia inne banki w tyle (mam konto w 4 bankach, łącznie z firmowymi), świetna opcja płatności poprzez skanowanie telefonem, zamiata wszystkie inne banki.
    WadyOdmówiono mi założenia konta firmowego ?! Na infolinii owszem zapraszamy, w oddziale na wstępie ok, ostatecznie kierownik oddziału odmówił - cóż obok była konkurencja i skorzystałem.
  • ~dar. / 2022-02-24 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    w dniu dzisiejszy mbank zablokował dostęp do wymiany walut !!!!!!! klienci nie mogą dokonywać wymiany walut
  • ~Niezadowolony klient / 2022-02-22 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem po jakim czasie oczekiwania na połączenie ktoś na tej infolinii odbiera ale nie jest to poniżej 1h
    Wadybrak obsługi
  • ~Paweł / 2022-02-20 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu dno i wodorosty. Mam 2 konta i z tego musze zrezygnować. Logowania, transakcje, aplikacja-wszystko nie czytelne, skomplikowane. Wciąż trzeba jakieś autoryzacje robić. Raz nie umiałem w sklepie zapłacić za zakupy. Cała taśma w towarze a płatność nie przechodziła. Okazało się że bank wykrył rzekome niebezpieczne transakcje na koncie i zablokował mi przelewy i płatności kartą nie informując mnie o tym. Dobrze że miałem kartę z drugiego konta w innym banku bo nie wiem co bym zrobił.. Odkręcenie tej blokady to jakieś pół godziny gadania i przedstawiania się, posyłania na maila jakichś zaszyfrowanych kodów, potem to trzeba wbijać w aplikacji potem jeszcze gdzieś potwierdzać-no pół dnia w d.... Nigdy więcej
    Zaletyzero zalet
    Wadynic nie działa a jak chcesz żeby działało to pół dnia nie twoje na dzikie autoryzacje przez telefon, miała być promocja że za otwarcie konta bonusy itp, na żaden bonus się nie załapałem bo blik w tym całym okresie w którym miałem go robić nie działał, resztę operacji robiłem i tak nic mi z tego nie przyszło.... żenada
  • ~Walker / 2022-02-20 10:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank totalnie nie przyjazny dla osób, kupujących w necie. Kolejny raz zablokowane karty, bliki itp. ze względu na "podejrzane" transakcje. Jakaś dziwna weryfikacja. Nie polecam.
  • ~Niezadowolony klient / 2022-02-19 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z możliwych! Omijać szerokim łukiem. Zalogować się na konto to jakaś tragedia. Mam dwa konta w dwóch różnych bankach. Z drugim bankiem zero problemów, z kolei z mbankiem jest tylko masa kłopotów i formalności... Sprawdzić cokolwiek w bankowości internetowej trwa kilkadziesiąt minut i wymaga ogromnej ilości potwierdzeń, PIN'ów i haseł. Czas się z nim pożegnać na ZAWSZE!
    ZaletyBRAK
  • ~Max / 2022-02-18 11:16
    Ocena: 3.00 / 5
    No horror z tymi konsultantami. Z jednym rozmawiasz normalnie ktroy chce pomóc, z drugim już słyszysz tylko "rozkazy" że mam sam zrobić to o tamto. Pobieranie opłat za smsy które rzekomo mi wysyłają, nigdy żadnej takiej usługi nie włączałem
    ZaletyCoraz mniej
    WadyCoraz droższa oferta
  • ~Bylyklient / 2022-02-16 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed tym bankiem okradł mnie pracownik bądź były pracownik najprawdopodobniej a bank nie odda pieniędzy bo to nie ich wina. Nie maja żadnych zabezpieczeń. Wbili mi się na konto ukradli wszystkie pieniądze. Abank mówi ze to ja akceptowałam płatności co nie jest prawda. Nie polecam.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCały bank to jedno wielkie oszustwo
  • ~Max / 2022-02-16 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ok 20 lat mam konto i trzeba je zamknąć w cholere bo na każdym kroku pasibrzuchy kasują jak gazownia i inny pierdzielony monopol.
    ZaletyZero
    Wady2+2=500
  • ~ania / 2022-02-16 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Kocham mbank, zrobilam taka glupote w przelewie w pani mi w 1 min wszystko naprawila.
    ZaletySzybko, łatwo, apka tez super, jakies znizki tez maja
  • ~Niko ponad prawem / 2022-02-16 16:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank komuch. Wszystko wiedzą lepiej, że potrzebujesz tylko 1000zł z bankomatu, że musisz założyć aplikację, że musisz zarejestrować dodatkowe urządzenia, itd. Nie polecam.
  • ~martin / 2022-02-14 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto już pare dobrych lat. Ale to początek konca, przenoszę się. Szczególnie po cyrkach jakie Pan Prezes Stypułowski robi takie jaja że wywala związkowców. Hańba. Żegnam.
  • ~Stefan / 2022-02-12 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny sposób połączenia aplikacji mobilnej z bankowością internetową, ciągłe problemy z autoryzacją, stara i niejasna strona transakcyjna i przede wszystkim jak masz problem to irytujący bot lub nie przyjemne contact center.
    ZaletyNie ma
    WadyW opisie
  • ~Nicka30 / 2022-02-10 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Raty wygodne i nic poza tym
    Chciałam zamknąć rachunek, bo kredyt spłacony i o tyle o ile Rozmowa telefoniczna z pierwszym konsultantem w porządku,pani wysłuchała z jakim tematem dzwonię i przełączyła do następnej konsultantki tak druga rozmowa z panią bardzo nie przyjemna,nie miłą rozmową z klientem,pomimo wcześniejszych ustaleń na czacie mBanku, że rachunek zamknę tylko dzwoniąc na infolinię ,niestety nie dało się
    ZaletyWygodne raty
    WadyNie miła rozmowa telefoniczna
    Brak rozwiązania problemu

  • ~Mariusz / 2022-02-10 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga, złodziejska prowizja za limit na karcie, pobierają co roku bez ostrzeżenia, i wmawiają ciemnotę, że nie można jej odzyskać. A można, bo jeśli zrezygnuje się z linii kredytowej, to mają obowiązek zwrócić za niewykorzytany okres. Banksterzy.
  • ~Klinetka mBanku / 2022-02-09 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie wywiązuje się z zapisów umowy o kredycie hipotecznym, (terminy wypłaty transz). Pracownicy zarówno mLinii jaki oddziałów banku są niekompetentni i udzielają sprzecznych informacji przez co nie wiadomo, jak należy załatwić sprawy w banku, co zwykle oznacza poniesienie przez klienta kosztów za niewywiązanie się z umowy.
    Reklamacje ciągną się miesiącami. Osoby rozpatrujące reklamacje raczej nie czytają ich treści ze zrozumieniem, ponieważ uzasadnienia odrzucenia reklamacji są zupełnie nie na temat - ja nie zamknęłam jeszcze spraw prostej reklamacji,którą złożyłam w sierpniu 2021. Za tą reklamacją ciągnął się kolejne i kolejne, i kolejne, i nie widać zakończenia tej sprawy.
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetentni pracownicy
    wyciąganie pieniędzy przy każdej nadarzającej się okazji
    reklamacje ciągną się miesiącami z winy banku
    niewywiązywanie się banku z umowy kredytowej
  • ~Blo / 2022-02-09 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyłączam sie do negatywnych opinii, robia co chca. Reklamacje rozstrzygane ot tak bez uzasadnienia merytorycznego czy wskazania jakiejkolwiek podstawy prawnej. Konsultanci bez zadnej nawet podstawowej wiedzy, kazdy z nich mowi co innego dojsc do ładu i okreslenia na jakich warunkach funkcjonuje rachunek bankowy bez szans. Uciekac od nich z daleka. Szkoda nerwow i pieniedzy. Przykro ze WOŚP zgadza sie na promowanie takiego banku (duza utrata wizerunkowa) ktory w relacji z klientam stara sie utopic go z kazdej strony, wyzysk opłatowy klienta nad którym chyba juz nikt nie panuje w tym banku jest niewiarygodny.Trudno sie dziwic jak zmiany opłat przypadaja regularnie dwa razy w tygodniu. Ciężka współpraca praktycznie zadnych mozliwości wyjasnienia sytuacji wszystkie czaty, mlinie, reklamacja to tylko iluzoryczna mozliwosc dochodzenia swoich praw.
    ZaletyŻadnych
    Wady- brak jasnych regulaminow
    - brak merytorycznego rozstrzygniecia reklamacji
    - ciagłe wiadomosci ze podwyzsza sie opłaty, dwa razy w tygodniu bez zadnej mozliwosci reakcji ze strony klienta
    -brak mozliwosci uzyskania informacji na jakiej podstawie pobrali opłatę, zadnego uzasadnienia poprostu sprawdzili i zrobili dobrze
    - oprocentowania i opłaty najwyższe z mozliwych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 950
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4503
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028