WadyNiekompetencja pracowników, brak możliwości uzyskania ważnych informacji, notoryczne blokady kart, koszmarnie długi czas oczekiwania na infolinii
strona 44 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »
-
~Andrzej / 2023-10-05 20:47
Jestem klientem tego banku od 2006 roku, ale to co się teraz tam ostawia zmusza mnie do zamknięcia konta. Po pierwsze system bezpieczeństwa obsługuje firma zewnętrzna, co skutkuje notoryczną blokadą kart bankowych oraz konta firmowego. Jesteś za granicą? Zablokujemy ci kartę. Masz drugą i trzecią? Je też zablokujemy - oczywiście dla Twojego dobra, ze względów bezpieczeństwa, no bo po co wydajesz własne pieniądze za granicą? Większy przelew? Blokada konta. Zakupy przez Internet? Blokada karty. System zażądał wniosku o polskiej rezydencji. Ten wniosek wypełniało CZTERECH pracowników placówki w Sosnowcu przez godzinę (wyszedłem z placówki prosząc pracowników, żeby najpierw nauczyli się swojej pracy), potem po dwóch kolejnych godzinach stwierdzili, że już wiedzą jak wypełnić ten wniosek. Kolejna wizyta i cyk! Blokada konta firmowego, bo wniosek źle wypełniony...Na infolinii panie uprzejmie informują, że nie mogą pomóc bo to firma zewnętrzna zarządza bezpieczeństwem banku i dokumentami. Nikt nie wie, dlaczego konto jest zablokowane, a na reklamacje mają 30 dni a w szczególnych przypadkach 60 dni. Do widzenia i NIGDY WIĘCEJ. -
-
~Andy / 2022-03-15 10:26
Nieprawdopodobne co a G to jest ten bank. Nie zwolnili mi blokawy od urzedu skarbowego przez 10 dni i dzieku temp musze zamknąć mój 8 millionowy bizness. Beda w wyborczej na głównej stronie za tydzień. ZaletyOnlineWadyNajgorsza obsługa klienta czekanie na połączenie 40 min min -
~Andy44 / 2016-04-05 01:15
W życiu z tak chamskim bankiem się nie spotkałem. Ustalenia telefoniczne kredytu nie zostały wcielone w życie i teraz mnie zbywają z jednej drogi kontaktu na inną !!!! ZaletybrakWadynieuczciwość, brak kontaktu -
~Aneta / 2022-01-28 22:30
Najgorszy bank. Przelewy za zakupy przez internet trzeba kilka razy powtarzać bo transakcja nie zostaje zrealizowana. Opłaty za wszystko na reklamy wydają pieniądze a nie potrafia usprawnic dzialania aplikacji ! Ciągle powiadamiają o przerwach technicznych -
~Ang / 2022-12-13 21:41
Nie polecam! Od 4 miesięcy wysyłają kwotę wolna od zajęcia, ciągle jestem zmuszona jeździć do komornika i wyjaśniać sytuacje, kiedy komornik zwraca mi kwotę oni wysyłają ja znowu. Infolinia do grupa ludzi ktora nie ma o niczym pojęcia, od tygodnia zostałam bez żadnych środków do życia, oni mi mowia o złożeniu reklamacji, tylko kto mi da w tym czasie na życie? Zabrali pieniadze wolne od egzekucji i to juz 4 raz. Nie polecam tego banku, cos tam bardzo idzie nie tak. Czekam na rozwiązanie sprawy i kończę z nimi współpracę. ZaletyBrakWadyZero pomocy u konsultantów, jedyne co słyszałam to ze nie potrafią pomóc, więc od czego są? 4 miesiac powtarzająca się sytuacja i zero pomocy. -
~angellka / 2014-03-22 13:10
tragedia z tym bankiem ,aby sprawdzić pin musisz nadać nowy i za niego zapłacić . sprawdzenie stanu konta płatne w bankomacie . wpłaciłam we wpłatomacie 100 zł znikneło na koncie nie ma ,odpowiedz banku na reklamacje ,, nie stwierdzamy nadwyżki w automacie ,,- chyba wyparowały. nie polecam ZaletyzeroWadymnustwokilka lat -
~Angi / 2021-10-10 08:58
Straszny Servis. Nic nie można zmienić metoda elektroniczna wszystko trzeba załatwić osobiście. Bank nie funkcjonuje w ogóle. ZaletyZadneWadyOkropny Servis -
~angie / 2018-09-01 22:13
Odział Zakopane tragedia!!! Pani Dyrektor niedouczona próbuje się zasłaniać infolinia jeden doradca obsługa kasowa nastawiona tylko żeby coś wcisnąć człowiekowi nie ważne co - wszystko jest "za darmo" masakra!!! NIE P9LECSM!!!! ZaletyBrakWadySame wady, niszowy NIEMIECKI bank nastawiony tylko na zysk -
-
~Ania / 2015-08-31 11:32
Niewiarygodna instutucja, brak rzetelnego serwisu klienta. Bankomat nie zadziałal, na koncie zablokowano mi 2000 pln. Od TRZECH dni nie mogę się doczekać wyjaśnienia.Wydzwaniam do serwisu, PŁACĘ do cholery za te połączenia, a jedyne , co słyszę , to wyuczone ogólnikowe formułki . Gdyby to były moje wszystkie pieniądze (dla wielu osob w PL 2000 pln to cała wypłata), to po prostu zdechłabym z głodu. Rozpatrzenie reklamacji do 30 dni. To jakiś cholerny żart. Mbank to dziadostwo, odradzam korzystanie z tego banku. Jeżeli pojawi się problem, to możecie być pewni, ze się na was wypną tak jak na mnie. Biurokracja i obojętność!!! ZaletyBRAKWadyNierzetelny, brak serwisu klienta, chcą tylko na was zarobić, okradną cię przy najbliższej okazji10 lat(około) -
~Ania / 2015-11-27 11:45
Beznadzejna strona, co chwlę zmieniają panel,po cholere zlikwidowali multibank. przeniesli na sile ludzi do mbanku, a ta ich strona to koszmar, nic nie mozna zmalezc w tym nowym panelu, nie nie widac, tylko jakies kolorowe zdjatka, po co mi to się pytam? nie zrobie dzieki temu szybciej pzrelewu, a dzis uwaga zlikwidowali opcje drukuj historie, załamka!!!! ZaletyZadnychWadySame5 lat multibank od roku mbank -
~Ania / 2016-04-04 10:30
Gdyby istniała opcja zero gwiazdek tak bym wybrała. Ten bank nie ma nic wspólnego z etycznym działaniem. Sprzedał mi lichwiarski, niezgodny z polskim prawem kredyt hipoteczny z 6 klauzulami niedozwolonymi, uznanymi przez Urząd Konkurencji i Konusmenta za bezprawne. Powinny być natychmiast z umowy wykreślone ale bank nic sobie nie robi z polskiego prawa i nadal idzie w zaparte. Życzę mu żeby zniknął z rynku. W Polsce nie ma miejsca dla takich ... ZaletyżadnychWadynie przestrzega prawa w Polsce. Klienci są dla niego łosiami, z których ciągnie się lichwę.8 lat -
~Ania / 2018-12-05 15:17
Banda kryminalistów i złodziei. Samo zamknięcie konta w mBanku przysporzyło mi kłopotów i kilkukrotnego stawienia się w placówce. Nie dość że naliczyli mi opłaty nie wiadomo za co to po ich spłaceniu podali mnie do zespołu Windykacji. Obsługa nieogarnięta, załatwienie czegoś trwa wieki i zanim to ogarną naliczają opłaty itp co jeszcze wymyślą Zaletybrak -
~ania / 2019-09-17 21:00
przeczytalam wczesniejsze opinie i musze dodac ze dolaczam sie . ten bank to totalna pomyłka, a rozmowa z ludzmi tam pracujacymi to jak rozmowa z automatem , Bank nie szanuje klienta , mialo bc za zero a sa oplaty mialo byc promocyjne konto i ksa 300zl a okazalo sie ze nic takego ne dostalam ....zwykli oszusci.planuje jak najszybciej zostawic ten cyrk. Zaletybrak zaletWadywady , same wady -
~Ania / 2022-01-26 13:32
Nie polecam nikomu posiadanie konta w tym banku. W przypadku sytuacji kryzysowej jaką jest hospitalizacja osoby chorej z powodu covid nic nie można załatwić telefonicznie. Wymagają tylko i wyłącznie osobistego stawienia się w oddziale w celu załatwienia pełnomocnictwa. Niedostosowane procedury do sytuacji jaka obecnie istnieje w kraju czyli pandemi. Opryskliwy konsultanci cytując procedury wewnętrzne nie mający pojęcia o prawie jakie obowiązuje w Państwie Polskim. Zero pomocy, a w nagrodę blokada konta. -
~Anita / 2020-09-20 16:38
Ten bank to absolutna porażka, odradzam każdemu założenie konta. Wszystkie operacje maksymalnie utrudnione, brak możliwości drukowania potwierdzeń realizacji przelewów, obsługa na infolinii pozostawia wiele do życzenia. Nie ma dnia bez jakiś awarii. Polecam trzymać się z daleka od tego pseudobanku. ZaletyBrak -
~Anka / 2022-12-02 12:47
Bank bez powodu zablokował dostęp do konta. Środki zamrożone, karty i blik nieaktywne. Infolinia bezradna. W oddziale bo zamknięciu konta przelew celowo przetrzymany żeby wypłata trwala jak najdłużej. Przelew szedl 4 dni ZaletyNicWadyNie polecam -
-
~Ann / 2019-08-12 15:06
Wprowadzono zmiany, które wymagają kontaktu z infolinią i konsultantem. Dodzwonienie się graniczy z cudem, konsultanta prawie nie słychać; nie potrafi wyjaśnić jak rozwiązać problem, bo inaczej opracowano ustawienia w moim polu (klient), a rzekomo on jako pracownik ma inne opcje. Dzwonię po raz kolejny... Porażka !!!!! -
~Ann / 2024-10-22 12:00
Nie polecam. Pomimo kilku dniowej proby zalogowania się nie mogłam zalogować się na konto. A ich prowizje się powiększają za aplikację ktora nie działa u mnie. Szkoda nerwów. -
~anna / 2019-07-23 22:02
mBank powinien przejść weryfikację czy chce byc bankiem przyjaznym swoim klientom i posiadaczom kont czy wrogiem. Niestety obecnie to bank wrogi dla swoich klientów na których przeciez zarabia i z których żyje. Ostatnie anomalie z blokowaniem kart i blokowaniem konta - bo.... klient ma nieaktualny dowód osobisty to czysta farsa. Kient na infolinii dowiaduje się , że może iść do placówki mbanku aby wpisano dane aktualnego paszportu by móc dalej korzystac z swego konta( klient korzysta z tego konta tylko internetowo oraz z płatnościami kartą ) Ale w placówce mbanku nie chca nawet paszportu wziąść do ręki bo musi byc dowód osobisty. Najśmieszniejsze jest to , że placówka banku PKO BP która zapytana informuje, że u nich w takim przypadku można bez problemu korzystać z aktualnego paszportu lub innego dowodu tożsamości z zdjęciem . Jednocześnie przedstawiciel PKO czy WBK i kilku innych banków również się dziwią że mbank aż tak utrudnia dostęp do swego konta i pieniędzy swoim klientom. A i jeszcze jedno ... gdy damy potwierdzenie ,że wniosek o dowód osobisty został oddanydo U.Miasta to....oczywiście odblokuja konto i kartę. To naprawdę chora procedura której potwierdzenia na piśmie nie chcieli dać w dniu dzisiejszym. Tyle ludzi pisze swoje opinie lecz wreszcie ktoś tam na szczycie mbanku powinien zareagować na te absurdy swoich niby procedur i wymuszeń. Obawiam sie , że teraz po tej opini po mailu juz wiedzą kto napisał swoja opinie i teraz ...dadza mi popalić !!! Zaletyteraz absolutnie żadnychWadysame utrudnienia które dopiero sie ujawniają w trakcie korzystania z usług banku. Natomiast procedura o dowodach osobistych to absurd i niechce bank tego dać na piśmie. -
~Anna / 2019-10-14 17:53
Po zamknięciu konta chciałam odzyskać jeden przelew, który na nie przyszedł. Byłam w placówce mBanku - odesłali mnie do sklepu, z którego przelew wyszedł. W sklepie zostałam poinformowana, że przelew na 100% jest w banku. Poszłam do mKiosku - odesłali mnie na infolinię. Zadzwoniłam na infolinię - odesłali mnie do placówki. Co to za obsługa klienta, która nie potrafi pomóc? Od ponad tygodnia nie da się nic załatwić.
strona 44 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »