Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2022-04-20 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodam jeszcze jedno. Nie dziwią Was opinie 5, które się pojawiają w ocenie mBanku? Przecież jasno widać, że albo to są bankowe trolle, albo ludzie bez pojęcia o roli banku w życiu człowieka. Jak można dać 5 bankowi za to, że pozwolił się komuś podłączyć pod swój komputer. A co z zabezpieczeniami konta, które w ten sposób można było przejąć w całości, a potem robić sobie z nimi co kto chce. Kto jest właścicielem mBanku? Commerzbank AG Niemcy.Wiecie, że jest to bank podejrzewany przez rząd Niemiec i Wlk. Brytanii o pranie pieniędzy pochodzących z przestępstw? Wiecie, że w 2020 r. Wlk. Brytania ukarała ten bank grzywną w wysokości prawie 40 mln. GBP za brak właściwej kontroli oddziału w Londynie pod kątem zapobiegania właśnie praniu pieniędzy? Już w 2017 r. money.pl ujawnił, że m.in Commerzbank AG miał prać pieniądze pochodzące z Rosji (a więc mafii rosyjskiej) i w ten sposób "wypranych" zostało około 28 mln USD. Według OCCRP (Organized Crime and Corruption Reporting Project) w aferze z praniem pieniędzy, która rozpoczęła się w 2010 roku, chodzi o pieniądze skradzione rządowi przez skorumpowanych polityków bądź pochodzące z przestępczości zorganizowanej.We wrześniu 2016 roku w Mołdawii aresztowano 15 sędziów w związku z podejrzeniem, że wydawali nielegalne orzeczenia mające związek z tą aferą. Według m.in.money.pl w proceder ten miał być zamieszany kuzyn Władimira Putina. Afera ta została nazwana przez prasę zagraniczną "rosyjską pralką". Commerzbank miał również zapłacić w USA karę w wysokości 1,4 mld USD m.in. za nieprzestrzeganie amerykańskich przepisów dot. prania pieniędzy i co ciekawe zawarł w tej sprawie ugodę z amerykańskimi instytucjami, które karę tą nałożyły. Tak więc za kreatywność należy mu się ocena 5, ale chyba nie tak powinien funkcjonować jeden z największych banków w Niemczech. Przecież od wieków banki zwane są instytucjami zaufania publicznego, ale teraz już chyba jedynie przez samych właścicieli części tych banków. Biję się w piersi, gdyż mogłem to sprawdzić jeszcze przed założeniem tam konta, ale teraz cieszę się z tego, że trochę zmądrzałem. Lepiej późno niż wcale.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Andrzej / 2022-04-19 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem dwa konta około 1,5 miesiąca temu. Jedno dla siebie, drugie dla syna. Po miesiącu orżnęli mnie na prowizji za 30 zł, i to za coś co wpisane zostało wyrokiem sądowym do katalogu klauzul niedozwolonych. Zresztą, jak wyczytałem z Waszych opinii to nie jestem jedyny. Składam reklamację i dostaję 13 kwietnia info na sms, że reklamacja została rozstrzygnięta, a odpowiedź wysłano pocztą. Od siedziby banku na ul. Prostej do mojego mieszkania jest nomen omen w linii prostej około 5 km. Do dziś nic nie przyszło, ale ponieważ pieniędzy też nie zwrócono, to domyślam się, że reklamację mi odrzucono. Zwracam Wam uwagę na stwierdzenie, że reklamację rozstrzygnięto. Otóż reklamację się rozpatruje, a od rozstrzygania sporów są m.in. sądy. Pewne są cztery rzeczy: po pierwsze przywłaszczono sobie moje pieniądze, po drugie: rozwiązałem obydwie umowy,po trzecie: sprawa znajdzie finał w sądzie, a po czwarte: nigdy więcej nie skorzystam z usług jakiegokolwiek zagranicznego banku. Mam drugie konto w banku państwowym (na razie niestety jeszcze pisiorskim) i przez 30 lat jego posiadania nigdy (nawet teraz) nie spotkałem się z takim oszustwem. Wracam więc z powrotem do banku, który chciałem opuścić i cieszę się, że nie wypowiedziałem tam jeszcze umowy.
    Zaletytak szybkie rżnięcie w balona klienta, że szybko rezygnuje z usług.
    WadyWszystko, gdyż i tak robią cię w balona i nawet nie jesteś w stanie przewidzieć, gdzie i kiedy to nastąpi.
  • ~Jan Polak / 2022-04-16 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    ‪Proszę państwa odradzam każdemu posiadanie konta w tym banku. 7 razy dzownilem na infolinie, żeby jedna sprawa została załatwiona. Pomimo złożenia wniosku, podania miliona haseł i czekania na infolinie ponad 30 minut nadal wniosek nie jest zrealizowany.‬ Ba ! Moja karta została przez chwile odblokowana, po czym tego samego dnia zablokowana, na co Pani konsultantka stwierdziła ze nie da się z tym nic zrobić. Bardzo bardzo odradzam ten bank.
    ZaletyZero
  • ~Bhhh / 2022-04-14 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie na mlini wprowadzaja w błąd marnując czas i pieniądze waszych klientów! Dodatkowo pracownik w placówce mBank informuje żeby nie dzwonić na mlinie bo nic nie wiedzą!!!
  • ~Ali / 2022-04-13 09:02
    Ocena: 1.00 / 5
    M bank blokuje konta bo zmieniłam aparat telefoniczny,ma to spowodować ochronę przed oszustwem,nic nie ma takiego w umowie
    ZaletyZadnych
    WadyZa dużo by wymienić
  • ~M. / 2022-04-12 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jakości obsługi mBanku jest na bardzo niskim poziomie. Zatrudniają osoby, które nie potrafią myśleć, nie potrafią udzielić informacji, nie potrafią pochylić się nad klientem. Po zmianie oprocentowania straszą i brakiem 0,17 zł straszą sądem i kilka telefonów z windykacji dziennie.
    Brak kompetencji.
    ZaletyBrak
    WadyNiestety jakości obsługi mBanku jest na bardzo niskim poziomie. Zatrudniają osoby, które nie potrafią myśleć, nie potrafią udzielić informacji, nie potrafią pochylić się nad klientem. Po zmianie oprocentowania straszą i brakiem 0,17 zł straszą sądem i kilka telefonów z windykacji dziennie.
    Brak kompetencji.
  • ~iWONA / 2022-04-11 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    omijajcie z daleka, to lichwa nie bank, zamykaja po 16 latach limit karty , jak klient był w szpistalu 2 miesiace, bo oni kaurat sobie zrezygnowali z karty miles and more i bez zgody kleinta zamkneli karte no bo klient kurcze lezacy w szpitalu nie poszedl do banku aneks podpsiac,.FARSA NIE BANK, OMIJAJCIE, POZA TYM NAJWIĘKŚE OPŁATY ZA KONTO, KARTY,MNÓSTOW OPŁĄT UKRYTYCH!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyKOSZTY, FATALNA OBSLUGA, ATAKI HAKERSKIE
  • ~Nik / 2022-04-11 12:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam zdecydowanie. Pozornie wszystko super a potem działania na moją szkodę - klienta w bezwzględny sposób. Żadnej współpracy ani dialogu w razie najmniejszych nawet problemów. Działanie nastawione na korzyści tylko i wyłącznie banku
    ZaletyBardzo miła obsługa na wstępie.
    WadyBezwzględność w działaniu
  • ~Beata / 2022-04-09 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś bank może i trzymał poziom, obecnie infolinia mbanku to jakiś żart, brak wykwalifikowanych obsługujących, pracownicy są niekompetentni i chyba mało rozwinięci, robią wszystko żeby pozbyć się klienta jak najszybciej.
    Reklamacje wysyłane mailowo czy zgłaszane w oddziale czy na infolinii NIC nie dają. Walka z wiatrakami.
  • ~Justyna / 2022-04-08 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bardzo słaba ochrona pieniędzy bank nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności. Do tego bardzo nie kompetentni ludzi na mlini. Nie pomogą nic jeszcze zaszkodzą.Bank ma tak słabe zabezpieczenia, że wystarczy w złą reklamę wejść i ktoś pobiera wszystkie dane z konta. Dramat
    ZaletyŁatwa apka
    WadyKompletny brak ochrony danych
  • ~Estera / 2022-04-07 21:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Od dłuższego czasu obsługa na mlinii jest strasznie niekompetentna i niepomocna, albo podają źle informacje, albo nie wiedzą albo odsyłają człowieka zeby sam szukał odpowiedzi. Poza tym nie możesz zwiększyć limitu na transakcje i za 5 minut ta transakcje wykonać bo blokują ci cale konto i karty , a odblokowanie trwa nawet 2 godziny. Tragedia, bo czułam sie bezpiecznie mając niski limit i zwiększając go tylko w razie potrzeby , teraz już tak nie mogę bo transakcje czasami musze wykonać szybko a nie czekać 2 godziny jak mnie odblokuja, więc ciągle mam wysoki limit, planuje zmienić bank
    ZaletyCena usług
    WadyUtrudnianie transakcji klientowi poprzez blokowanie konta i kart pod byle pretekstem
  • ~Opole / 2022-04-06 17:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo byłem zaskoczony, gdy Pani w oddziale na Kościuszki,udostępniła mi komputer (bankowy), do załatwienia swoich spraw. Pytanie podłączając urządzenie (swoje), do komputera bankowego i masz taką możliwość, to jak można zadbać o bezpieczeństwo ochrony danych? Nigdy nie spotkałem się z takim czymś,podłączenie obcego urządzenia do komputera w banku czy innej instytucji?A w MBank na Kościuszki można!!!!!
    Wadybrak profesjonalizmu
  • ~Iwona / 2022-04-05 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej hujo... Y I złodziejski bank jaki znam. Non stop zmieniają taryfę opłat, kradną środki klienta z konta, Mon stop trzeba zgłaszać reklamację i się z nimi szarpać. Przenoszę właśnie limit do innego. Omijajcie szerokim łukiem!!!
    ZaletyŻadne
    WadyBardzo wysokie opłaty, non stop awarie, beznadziejna obsługa klienta
  • ~Matosz 1983 / 2022-04-04 08:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam konto w banku od kilkunastu lat. Był to jeden z pierwszych banków nowoczesnych i bardzo przyjazny dla klienta. Ostatnio minął termin karty bankomatowej a nowej nie ma. Gdzieś została zagubiona. W ciągu dziesięciu dni mam wylecieć za granicę i nie mogę skorzystać z karty bo bank nie poczuwa się do szybkiej bezpłatnej dostawy nowej karty. Jak będę chciał to sam mam płacić za kuriera. Nawet nie ma możliwości przesłaĆ karty listem poleconym lub odbioru w wyznaczonej placówce. Na dodatek jak złożyłem reklamację to termin rozpatrzenia od 30 do 60 dni. Wiadomo jak można się poczuć. Mam swoje lata i nie chcę aplikacji mobilnej. Muszę w nowym banku założyć konto wielowalutowe aby korzystać z karty. Inny bank może to szybko załatwić. Nie wiem kiedy zostanie dostarczona do mnie karta? może ostatniego dnia miesiąca i wtedy bedę musiał się głowić za co zapłacić 350 zł bo jak nie to zostanie mi naliczona dodatkowa opłata za posiadanie karty. Coraz bardziej skłaniam się do zamykania konta. Aby dodzwonić się na infolinię do konsultanta to też trzeba mieć bardzo wiele cierpliwości.
    Wadydługie terminy rozpatrzenia reklamacji, trudności w komunikacji tel. z konsultantem,
  • ~OP1 / 2022-04-02 11:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Zostało założone konto dla syna 13 lat. Do dzisiaj są problemy z wydaniem karty do konta, pomimo tego, że Pani Magdalena Tomaszewska z oddziału w Opolu powiedziała, że możemy załatwić poprzez konto sami. Mija miesiąc i pomimo, że w umowie jest karta dołączona do dzisiaj jej nie ma. Złożyliśmy wniosek poprzez sieć z własnym wizerunkiem i pierwsza opcja została odrzucona, bo rozdzielczość. Ponowne złożenie tego samego zdjęcia zostało już odrzucone, bo nie jest zgodne z wizerunkiem "banku". Ponowne złożenie karty odrzucone, bo nie zgodne z wizerunkiem banku. Po raz piąty złożony wniosek poprzez sieć już z wizerunkiem proponowanym przez i znowu nie można wydać karty, bo nie można jej wydać pomimo, że w umowie jest przydzielona karta!!!!Rozmowa telefoniczna z konsultantem zero efektu, bo musimy przyjść do oddziału i co gorsza ja jako ojciec nie mogę nic załatwić, bo nie jestem właścicielem konta. W/w Pani powiedziała w oddziale, że można WSZYSTKO załatwić poprzez sieć. Po rozmowie z nią telefonicznie jednak muszę przyjść ponownie do oddziału, pomimo jej zapewnienia, że...Nie rozumiem polityki tego banku czy mają personel jakiś niedoświadczony? Nie rozumiem zakładanie konta w oddziale i zapewnienie w/w Pani nadal stwarza problemy!!!!!
    ZaletyDarmowe konto dla dziecka
    WadyWad jest mnóstwo logistycznych, personel nie przeszkolony pozostawia klienta samemu sobie, który nie potrafi załatwić sprawy jednorazowo w oddziale, pomoc online bezskuteczna. Teraz przyjdę już trzeci raz do oddziału i może coś w końcu będzie efekt. Sytuacja trwa już miesiąc.
  • ~Nitop / 2022-03-31 19:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Wiadomość mailem z mBanku:

    Dzień dobry,
    to jak do Ciebie piszemy, ma dla nas znaczenie.

    .......

    Ta wiadomość czeka na Ciebie także w serwisie transakcyjnym i w aplikacji.

    "
    Może jest to nowoczesna forma zwracania się do klienta, ale Bruderschaft przecież nie piliśmy!

    Wadydrogie uslugi
  • ~Dorota / 2022-03-31 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam drugi dzień konto w tym banku, I chce je zamknąć. Zblokowali mi dostęp do konta, nie mogę zrobić przelewów, nic!!!!! Dodzwonić się na infolinię to MASAKRA!!!!!! na każdy podany numer czas oczekiwania to pół godziny!! I nie dlatego że odbierają, ale dlatego że już nie miałam siły wisieć na słuchawce i dalej czekać.

    WIELKIE ROZCZAROWANIE!!!!!!

    JAK SZYBKO OTWORZYŁAM TO KONTO- TAK SZYBKO JE ZAMKNĘ!!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Natalia Turuta / 2022-03-30 19:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Ją lubię ten bank, mam tez konta w innych. Ale ten jako jedyny zgodnie z umowa rozwiązuje konflikty na korzyść klienta. Ja przez te 10 lat miałam trochę konfliktów i różnych przypadków i zawsze koniec końców było na moja korzyść. Także współpracuje się z nimi bardzo dobrze i jest to współpraca na lata. Osobiście polecam!
    ZaletyWspółpraca
    WadyProwizje za wpłaty gotówki
  • ~Radosław / 2022-03-28 15:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Przez wiele lat byłem zadowolony. Niestety od covida coś im się popierd... Wszystko jest coraz droższę. Szczytem bezczelności było wprowadzona opłata za używanie karty kredytowej w wysokości 300 zł za rok. Złodzieje i oszuści !!!!!! Unikać ! Niech się nauczą kultury. !
    Zaletybrak
    Wadydrogo, lichwiarze
  • ~Tossi / 2022-03-28 13:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja mam bank od 8 lat i zyskuje. Mam te konto i zero problemow.

    Taka opcja
    ZaletyDarmowe konto, oszczednosciowki, itp polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1009
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4781
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4001
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098