Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AMD / 2023-09-06 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal z obciążeniem niewinnego człowieka długiem!
    Zaletyyebanie mbanku zawsze na propsie
  • ~An / 2019-02-12 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo wysoka prowizja za przewalutowanie euro na złoty i bardzo nie korzystny kurs euro zloty. Przewalutowanie 168 euro kosztowało ponat 20 euro.
  • ~Ana1234567890 / 2022-11-25 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank samoczynnie bez konsultacji ze mną zamknął mi konto walutowe, robią co chcą, we wszystkim nie idzie się porozumieć, bardzo żałuję gdyby nie kredyt hipoteczny to bym zrezygnowała, kilka lat temu byli całkiem inaczej teraz to banki robią co chcą i nie są pomocni w niczym
    ZaletyBrak empatii
    WadyRobią co chcą
  • ~Andrzej / 2019-07-29 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezygnuje ponieważ brak sensownego pakietu lojalnościowego nie chce być dawca kapitału i chore opłaty za rzeczy, które w innych bankach są bezpłatne. Już przetransferowalem większość kasy do milenium ( nie reklamuje tego banku, ale ma po prostu najlepsze warunki na rynku obecnie) zamykam jeszcze zlecenia i przekierowuje wpływy i do widzenia. Jak się mBank nie ogarnie to niedługo z giełdy a potem z rynku będzie schodził słabiutko to wyglada
    ZaletyProsty interfejs bankowości mobilnej
    WadyDużo opłat, holdowanie transferów (kasa długo idzie) nieprzejrzysty cennik niskie oprocentowanie depozytow
  • ~Andrzej / 2020-08-03 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    mbank to serwis obsługiwany przez nieprofesjonalistów a nie zaawansowanych informatyków. Nie potrafią rozwiązać rozpoznawania zaufanego urządzenia przy logowaniu i podpowiadają automatycznie nazwę, którą sami zaraz potem blokują jako już używaną uniemożliwiając właścicielowi konta dostęp do serwisu. To przedszkole a nie profesjonalny serwis online. Nie reaguja na powtarzalne reklamacje. Odradzam aby zaoszczędzić sobie i czasu i nerwów.
  • ~Andrzej / 2020-08-07 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank jest coraz gorszy, zatrudniają niekompetentnych informatyków. Dnia 6.08.2020 chcąc za zakupy o godzinie 15,50 zapłacić blikiem było to nie możliwe z winy banku. Dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się że problemy są od godziny 15. Bank nie raczył o tym powiadomić klientów
    ZaletyBrak
    WadyCoraz trudniej cokolwiek znaleźć, nie kompetentni informatycy
  • ~Andrzej / 2020-09-24 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Problemy z systemem są straszne. Zdecydowanie odradzam zakładania konta w tym banku. Ja nie mam dostępu do konta już 3 miesiące bo system nie daje zgody na zmianę numeru. Pracownicy też mają to w głębokim poważaniu a infolinia to całkiem porażka. Zdecydowanie nie zakładajcie konta w tym banku
    ZaletyBrak
    WadySystem rządzi wszystkim i koniec. Żaden konsultant nie pomoże bo system to, bo system tamto. TRAGEDIA
  • ~Andrzej / 2021-09-17 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pewnego czasu mBank zmienia serwis transakcyjny. przy czym Wszystkie zmiany są na gorsze. Ale ostatnia zmiana jest druzgocąca: operacje zaplanowane poza następny miesiąc - aż do jednego roku, przestały być wid0czne. Mało tego! Operacji tych klient banku nie może ani zmodyfikować, ani usunąć - nawet jeśli miał zablokowane środki na te operacje. Konsekwencją tego jest brak dostępu do własnych środków! Owszem, można zlecić odblokowanie tych środków poprzez mLinię, ale w dobie cyfryzacji zmuszanie klienta do załatwiania spraw przez telefon to duża przesada. Reklamacje na taki działanie mBanku nic nie dają, więc w moim przypadku jedynym wyjściem jest odzyskanie zablokowanych środków i rezygnacja z usług mBanku. Ostrzegam więc innych: nBank postępuje nieuczciwie, nie ostrzegając klientów przed istotnymi zmianami w serwisie transakcyjnym, które prowadzą do istotnego ograniczenia możliwości dysponowania własnymi środkami pieniężnymi
    Zaletybrak
    Wadynotoryczne, niekorzystne dla klienta zmiany serwisu transakcyjnego
  • ~Andrzej / 2021-11-22 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Pismo (na papierze, wysłane pocztą)od 'Wicedyrektora Departamentu; Departament Inwestycji; Wydział Produktów Inwestycyjnych'
    ... Pieczątka funkcyjna i podpis ... , cytuję: "Wypowiadamy Umowę o korzystanie z usług Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych (SFI) powiązaną z rachunkiem ... Umowę wypowiadamy na podstawie § 15... Uprawnia nas on do wypowiedzenia umowy, gdy klient nie korzysta z usług"
    Żadnej umowy o czymś takim nie zawierałem, ani nie podpisywałem i z takich 'usług' nie korzystałem.
    Zmuszony zostałem 'zainwestować' w tą lipną instytucję 5zł, które mi bezprawnie pobrano z rachunku
    za niechciany papierowy regulamin SFI. Nie będę płakał po tej stracie... Chciałbym tylko zasygnalizować jak zarabia taki kreatywny prezes-figlarek z SFI - 5zł x 3000000 klientów + inne drobne, nie kontrolowane przez nikogo wpływy dają niezłą sumkę.
    Zrezygnowałem z ich usług.
    Zalety???
  • ~Andrzej / 2022-04-19 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem dwa konta około 1,5 miesiąca temu. Jedno dla siebie, drugie dla syna. Po miesiącu orżnęli mnie na prowizji za 30 zł, i to za coś co wpisane zostało wyrokiem sądowym do katalogu klauzul niedozwolonych. Zresztą, jak wyczytałem z Waszych opinii to nie jestem jedyny. Składam reklamację i dostaję 13 kwietnia info na sms, że reklamacja została rozstrzygnięta, a odpowiedź wysłano pocztą. Od siedziby banku na ul. Prostej do mojego mieszkania jest nomen omen w linii prostej około 5 km. Do dziś nic nie przyszło, ale ponieważ pieniędzy też nie zwrócono, to domyślam się, że reklamację mi odrzucono. Zwracam Wam uwagę na stwierdzenie, że reklamację rozstrzygnięto. Otóż reklamację się rozpatruje, a od rozstrzygania sporów są m.in. sądy. Pewne są cztery rzeczy: po pierwsze przywłaszczono sobie moje pieniądze, po drugie: rozwiązałem obydwie umowy,po trzecie: sprawa znajdzie finał w sądzie, a po czwarte: nigdy więcej nie skorzystam z usług jakiegokolwiek zagranicznego banku. Mam drugie konto w banku państwowym (na razie niestety jeszcze pisiorskim) i przez 30 lat jego posiadania nigdy (nawet teraz) nie spotkałem się z takim oszustwem. Wracam więc z powrotem do banku, który chciałem opuścić i cieszę się, że nie wypowiedziałem tam jeszcze umowy.
    Zaletytak szybkie rżnięcie w balona klienta, że szybko rezygnuje z usług.
    WadyWszystko, gdyż i tak robią cię w balona i nawet nie jesteś w stanie przewidzieć, gdzie i kiedy to nastąpi.
  • ~Andrzej / 2022-04-20 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodam jeszcze jedno. Nie dziwią Was opinie 5, które się pojawiają w ocenie mBanku? Przecież jasno widać, że albo to są bankowe trolle, albo ludzie bez pojęcia o roli banku w życiu człowieka. Jak można dać 5 bankowi za to, że pozwolił się komuś podłączyć pod swój komputer. A co z zabezpieczeniami konta, które w ten sposób można było przejąć w całości, a potem robić sobie z nimi co kto chce. Kto jest właścicielem mBanku? Commerzbank AG Niemcy.Wiecie, że jest to bank podejrzewany przez rząd Niemiec i Wlk. Brytanii o pranie pieniędzy pochodzących z przestępstw? Wiecie, że w 2020 r. Wlk. Brytania ukarała ten bank grzywną w wysokości prawie 40 mln. GBP za brak właściwej kontroli oddziału w Londynie pod kątem zapobiegania właśnie praniu pieniędzy? Już w 2017 r. money.pl ujawnił, że m.in Commerzbank AG miał prać pieniądze pochodzące z Rosji (a więc mafii rosyjskiej) i w ten sposób "wypranych" zostało około 28 mln USD. Według OCCRP (Organized Crime and Corruption Reporting Project) w aferze z praniem pieniędzy, która rozpoczęła się w 2010 roku, chodzi o pieniądze skradzione rządowi przez skorumpowanych polityków bądź pochodzące z przestępczości zorganizowanej.We wrześniu 2016 roku w Mołdawii aresztowano 15 sędziów w związku z podejrzeniem, że wydawali nielegalne orzeczenia mające związek z tą aferą. Według m.in.money.pl w proceder ten miał być zamieszany kuzyn Władimira Putina. Afera ta została nazwana przez prasę zagraniczną "rosyjską pralką". Commerzbank miał również zapłacić w USA karę w wysokości 1,4 mld USD m.in. za nieprzestrzeganie amerykańskich przepisów dot. prania pieniędzy i co ciekawe zawarł w tej sprawie ugodę z amerykańskimi instytucjami, które karę tą nałożyły. Tak więc za kreatywność należy mu się ocena 5, ale chyba nie tak powinien funkcjonować jeden z największych banków w Niemczech. Przecież od wieków banki zwane są instytucjami zaufania publicznego, ale teraz już chyba jedynie przez samych właścicieli części tych banków. Biję się w piersi, gdyż mogłem to sprawdzić jeszcze przed założeniem tam konta, ale teraz cieszę się z tego, że trochę zmądrzałem. Lepiej późno niż wcale.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Andrzej / 2022-08-23 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem konto firmowe w tym banku, po czym konto niespodziewanie zostało zlikwidowane przez bank. Jako przyczynę zamknięcia słyszałem kilka wersji, w zależności od kanału. Infolinia - nie podałem REGONu, odpowiedź na reklamację - podałem NIP innej firmy, drugi kontakt z infolinia, nie podałem NIPu ani REGONu, chociaż wcześniej zostałem poinformowany, że konto firmowe w pełni aktywne. No takich jaj to ja jeszcze nie widziałem. Przeniosłem się do innego banku, a mbanku nie polecam!!!
  • ~Andrzej / 2023-10-05 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem tego banku od 2006 roku, ale to co się teraz tam ostawia zmusza mnie do zamknięcia konta. Po pierwsze system bezpieczeństwa obsługuje firma zewnętrzna, co skutkuje notoryczną blokadą kart bankowych oraz konta firmowego. Jesteś za granicą? Zablokujemy ci kartę. Masz drugą i trzecią? Je też zablokujemy - oczywiście dla Twojego dobra, ze względów bezpieczeństwa, no bo po co wydajesz własne pieniądze za granicą? Większy przelew? Blokada konta. Zakupy przez Internet? Blokada karty. System zażądał wniosku o polskiej rezydencji. Ten wniosek wypełniało CZTERECH pracowników placówki w Sosnowcu przez godzinę (wyszedłem z placówki prosząc pracowników, żeby najpierw nauczyli się swojej pracy), potem po dwóch kolejnych godzinach stwierdzili, że już wiedzą jak wypełnić ten wniosek. Kolejna wizyta i cyk! Blokada konta firmowego, bo wniosek źle wypełniony...Na infolinii panie uprzejmie informują, że nie mogą pomóc bo to firma zewnętrzna zarządza bezpieczeństwem banku i dokumentami. Nikt nie wie, dlaczego konto jest zablokowane, a na reklamacje mają 30 dni a w szczególnych przypadkach 60 dni. Do widzenia i NIGDY WIĘCEJ.
    WadyNiekompetencja pracowników, brak możliwości uzyskania ważnych informacji, notoryczne blokady kart, koszmarnie długi czas oczekiwania na infolinii
  • ~Andy / 2022-03-15 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieprawdopodobne co a G to jest ten bank. Nie zwolnili mi blokawy od urzedu skarbowego przez 10 dni i dzieku temp musze zamknąć mój 8 millionowy bizness. Beda w wyborczej na głównej stronie za tydzień.
    ZaletyOnline
    WadyNajgorsza obsługa klienta czekanie na połączenie 40 min min
  • ~Andy44 / 2016-04-05 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    W życiu z tak chamskim bankiem się nie spotkałem. Ustalenia telefoniczne kredytu nie zostały wcielone w życie i teraz mnie zbywają z jednej drogi kontaktu na inną !!!!
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwość, brak kontaktu
  • ~Aneta / 2022-01-28 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Przelewy za zakupy przez internet trzeba kilka razy powtarzać bo transakcja nie zostaje zrealizowana. Opłaty za wszystko na reklamy wydają pieniądze a nie potrafia usprawnic dzialania aplikacji ! Ciągle powiadamiają o przerwach technicznych
  • ~Ang / 2022-12-13 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Od 4 miesięcy wysyłają kwotę wolna od zajęcia, ciągle jestem zmuszona jeździć do komornika i wyjaśniać sytuacje, kiedy komornik zwraca mi kwotę oni wysyłają ja znowu. Infolinia do grupa ludzi ktora nie ma o niczym pojęcia, od tygodnia zostałam bez żadnych środków do życia, oni mi mowia o złożeniu reklamacji, tylko kto mi da w tym czasie na życie? Zabrali pieniadze wolne od egzekucji i to juz 4 raz. Nie polecam tego banku, cos tam bardzo idzie nie tak. Czekam na rozwiązanie sprawy i kończę z nimi współpracę.
    ZaletyBrak
    WadyZero pomocy u konsultantów, jedyne co słyszałam to ze nie potrafią pomóc, więc od czego są? 4 miesiac powtarzająca się sytuacja i zero pomocy.
  • ~angellka / 2014-03-22 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia z tym bankiem ,aby sprawdzić pin musisz nadać nowy i za niego zapłacić . sprawdzenie stanu konta płatne w bankomacie . wpłaciłam we wpłatomacie 100 zł znikneło na koncie nie ma ,odpowiedz banku na reklamacje ,, nie stwierdzamy nadwyżki w automacie ,,- chyba wyparowały. nie polecam
    Zaletyzero
    Wadymnustwo
    kilka lat
  • ~Angi / 2021-10-10 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny Servis. Nic nie można zmienić metoda elektroniczna wszystko trzeba załatwić osobiście. Bank nie funkcjonuje w ogóle.
    ZaletyZadne
    WadyOkropny Servis
  • ~angie / 2018-09-01 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Odział Zakopane tragedia!!! Pani Dyrektor niedouczona próbuje się zasłaniać infolinia jeden doradca obsługa kasowa nastawiona tylko żeby coś wcisnąć człowiekowi nie ważne co - wszystko jest "za darmo" masakra!!! NIE P9LECSM!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady, niszowy NIEMIECKI bank nastawiony tylko na zysk
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 881
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962