Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alex / 2022-07-18 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne dno nie odbieraja nie interesuja sie klientem
    Zaletybrak
    Wadytak jak napisalam
  • ~Ali / 2022-04-13 09:02
    Ocena: 1.00 / 5
    M bank blokuje konta bo zmieniłam aparat telefoniczny,ma to spowodować ochronę przed oszustwem,nic nie ma takiego w umowie
    ZaletyZadnych
    WadyZa dużo by wymienić
  • ~Alicja / 2015-03-27 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką mbanku od 06 lat, na początku było to konto osobiste, potem firmowe. W tym czasie korzystałam i z lokat i z kredytu.. Niestety moje oszczędności zniknęły z konta, zostałam okradziona, hakerzy włamali mi się na konto; Okazuje się, że mbank dobrze o tym wie, proceder taki trwa od lat, mbank nic z tym nie robi; na policji powiedziano mi, że mają najgorsze zabezpieczenia ze wszystkich banków. Notorycznie zdarzają się historie podobne do mojej i my jako klienci nie jesteśmy w żaden sposób ostrzegani. Pieniędzy- 17 000 pewnie nie odzyskam. Także szczerze przestrzegam wszystkich przed mbankiem.
    Zaletytanie konto
    Wadynajgorzej zabezpieczone konto w Polsce
    15
  • ~Alicja / 2021-11-20 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia."Konto miałam uśpione.Planowałam atywnie korzystać z konta. Tragedia.Najpierw nie moglam wypłacić pieniędzy blikiem , bo pojawil się komunikat brak środków na koncie" ( bylo 4400zł). Próbowalam wyjaśnić to na infolini. Czekalam ok. 40 minut na połączenie z konsultantem , wcześniej już użyłam telekodów , Pani kazała jeszcze raz to przeprowadzić i kiedy kliknęłam na 0 (połączenie z konsultantem) to znów czekanie niewiadomo ile.Już czekam 20 minut. Bank dno. Trzeba mieć dużo czasu ,żeby coś wyjaśnić. Niestety bank nie dla mnie.
    ZaletyBrak zalet
    WadyStrasznie dlugie czekanie na połączenie z konsultantem, Bank informuje przy próbie wyplaty pieniadzy z bankomatu za pomocą blika ,że brak środków na koncie, gdy środki były.
  • ~Alicja / 2023-02-20 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto organizacji założone online z wybranym punktem potwierdzenia w galerii krakowskiej, zgodnie z dostępnością w systemie. Po przybyciu do galerii informacja od personelu, że tu potwierdzić się nie da. Proszę sobie znaleźć inny oddział. Stracony czas, brak profesjonalizmu, porażka
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Ama / 2016-04-12 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości założenia promocyjnej lokaty dla nowych klientów przelewy tylko z określonych banków ustalonych przez zarząd czyli jak chcesz przelać z innego banku to lipa w banku też nie wpłacisz , bo konto internetowe . Lokata dla wybranych.Nie można tego napisać w reklamie po co tracić czas i pieniądze na dzwonienie na infolinię. Porażka
    ZaletyBrak
  • ~Amalka / 2022-09-14 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem i trzeba mieć masę cierpliwości i nie mniej czasu. Żeby poradzić sobie z głupim bootem, który utrudnia kontakt z własnym bankiem polecam metodę na „pomidor”. Natomiast najlepsze było podejście do tematu, z którym wiązała się koniczność kontaktu: bankomat nie wydał mi gotówki, która pobrał z banku. Po zgłoszeniu reklamacji środki bank zwrócił mi osobiście na konto, po czym na drugi dzień przysłał pismo jako odpowiedz na tą samą reklamację, z którego treści wynikało, ze nie uznają reklamacji, bo transakcja przebiegła poprawnie. Wiec skąd w bankomacie większa ilość gotówki niż transakcji? Pracownicy podchodzą schematowo bez sprawdzania podstawowych faktów, wiec ciężko o profesjonalna obsługę. Nie polecam, a sama zabieram konto z tego banku.
    ZaletyChyba już żadnych
  • ~Amayakeen / 2022-10-31 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety mam komornika o ile wiem to kwota wolna to najniższa krajowa tyle też zarabiam, a bank jeszcze z tej kwoty wolnej od komornika która jest na podstawy życia zabiera mi cos ponad 100 zł miesięcznie.
    WadyNie przyjazny dla osób z komornikiem.
    Problem z konsultantami.
    Opłaty wyssane z palca
  • ~AMD / 2023-09-06 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal z obciążeniem niewinnego człowieka długiem!
    Zaletyyebanie mbanku zawsze na propsie
  • ~An / 2019-02-12 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo wysoka prowizja za przewalutowanie euro na złoty i bardzo nie korzystny kurs euro zloty. Przewalutowanie 168 euro kosztowało ponat 20 euro.
  • ~Ana1234567890 / 2022-11-25 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank samoczynnie bez konsultacji ze mną zamknął mi konto walutowe, robią co chcą, we wszystkim nie idzie się porozumieć, bardzo żałuję gdyby nie kredyt hipoteczny to bym zrezygnowała, kilka lat temu byli całkiem inaczej teraz to banki robią co chcą i nie są pomocni w niczym
    ZaletyBrak empatii
    WadyRobią co chcą
  • ~Andrzej / 2019-07-29 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezygnuje ponieważ brak sensownego pakietu lojalnościowego nie chce być dawca kapitału i chore opłaty za rzeczy, które w innych bankach są bezpłatne. Już przetransferowalem większość kasy do milenium ( nie reklamuje tego banku, ale ma po prostu najlepsze warunki na rynku obecnie) zamykam jeszcze zlecenia i przekierowuje wpływy i do widzenia. Jak się mBank nie ogarnie to niedługo z giełdy a potem z rynku będzie schodził słabiutko to wyglada
    ZaletyProsty interfejs bankowości mobilnej
    WadyDużo opłat, holdowanie transferów (kasa długo idzie) nieprzejrzysty cennik niskie oprocentowanie depozytow
  • ~Andrzej / 2020-08-03 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    mbank to serwis obsługiwany przez nieprofesjonalistów a nie zaawansowanych informatyków. Nie potrafią rozwiązać rozpoznawania zaufanego urządzenia przy logowaniu i podpowiadają automatycznie nazwę, którą sami zaraz potem blokują jako już używaną uniemożliwiając właścicielowi konta dostęp do serwisu. To przedszkole a nie profesjonalny serwis online. Nie reaguja na powtarzalne reklamacje. Odradzam aby zaoszczędzić sobie i czasu i nerwów.
  • ~Andrzej / 2020-08-07 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank jest coraz gorszy, zatrudniają niekompetentnych informatyków. Dnia 6.08.2020 chcąc za zakupy o godzinie 15,50 zapłacić blikiem było to nie możliwe z winy banku. Dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się że problemy są od godziny 15. Bank nie raczył o tym powiadomić klientów
    ZaletyBrak
    WadyCoraz trudniej cokolwiek znaleźć, nie kompetentni informatycy
  • ~Andrzej / 2020-09-24 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Problemy z systemem są straszne. Zdecydowanie odradzam zakładania konta w tym banku. Ja nie mam dostępu do konta już 3 miesiące bo system nie daje zgody na zmianę numeru. Pracownicy też mają to w głębokim poważaniu a infolinia to całkiem porażka. Zdecydowanie nie zakładajcie konta w tym banku
    ZaletyBrak
    WadySystem rządzi wszystkim i koniec. Żaden konsultant nie pomoże bo system to, bo system tamto. TRAGEDIA
  • ~Andrzej / 2021-09-17 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pewnego czasu mBank zmienia serwis transakcyjny. przy czym Wszystkie zmiany są na gorsze. Ale ostatnia zmiana jest druzgocąca: operacje zaplanowane poza następny miesiąc - aż do jednego roku, przestały być wid0czne. Mało tego! Operacji tych klient banku nie może ani zmodyfikować, ani usunąć - nawet jeśli miał zablokowane środki na te operacje. Konsekwencją tego jest brak dostępu do własnych środków! Owszem, można zlecić odblokowanie tych środków poprzez mLinię, ale w dobie cyfryzacji zmuszanie klienta do załatwiania spraw przez telefon to duża przesada. Reklamacje na taki działanie mBanku nic nie dają, więc w moim przypadku jedynym wyjściem jest odzyskanie zablokowanych środków i rezygnacja z usług mBanku. Ostrzegam więc innych: nBank postępuje nieuczciwie, nie ostrzegając klientów przed istotnymi zmianami w serwisie transakcyjnym, które prowadzą do istotnego ograniczenia możliwości dysponowania własnymi środkami pieniężnymi
    Zaletybrak
    Wadynotoryczne, niekorzystne dla klienta zmiany serwisu transakcyjnego
  • ~Andrzej / 2021-11-22 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Pismo (na papierze, wysłane pocztą)od 'Wicedyrektora Departamentu; Departament Inwestycji; Wydział Produktów Inwestycyjnych'
    ... Pieczątka funkcyjna i podpis ... , cytuję: "Wypowiadamy Umowę o korzystanie z usług Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych (SFI) powiązaną z rachunkiem ... Umowę wypowiadamy na podstawie § 15... Uprawnia nas on do wypowiedzenia umowy, gdy klient nie korzysta z usług"
    Żadnej umowy o czymś takim nie zawierałem, ani nie podpisywałem i z takich 'usług' nie korzystałem.
    Zmuszony zostałem 'zainwestować' w tą lipną instytucję 5zł, które mi bezprawnie pobrano z rachunku
    za niechciany papierowy regulamin SFI. Nie będę płakał po tej stracie... Chciałbym tylko zasygnalizować jak zarabia taki kreatywny prezes-figlarek z SFI - 5zł x 3000000 klientów + inne drobne, nie kontrolowane przez nikogo wpływy dają niezłą sumkę.
    Zrezygnowałem z ich usług.
    Zalety???
  • ~Andrzej / 2022-04-19 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem dwa konta około 1,5 miesiąca temu. Jedno dla siebie, drugie dla syna. Po miesiącu orżnęli mnie na prowizji za 30 zł, i to za coś co wpisane zostało wyrokiem sądowym do katalogu klauzul niedozwolonych. Zresztą, jak wyczytałem z Waszych opinii to nie jestem jedyny. Składam reklamację i dostaję 13 kwietnia info na sms, że reklamacja została rozstrzygnięta, a odpowiedź wysłano pocztą. Od siedziby banku na ul. Prostej do mojego mieszkania jest nomen omen w linii prostej około 5 km. Do dziś nic nie przyszło, ale ponieważ pieniędzy też nie zwrócono, to domyślam się, że reklamację mi odrzucono. Zwracam Wam uwagę na stwierdzenie, że reklamację rozstrzygnięto. Otóż reklamację się rozpatruje, a od rozstrzygania sporów są m.in. sądy. Pewne są cztery rzeczy: po pierwsze przywłaszczono sobie moje pieniądze, po drugie: rozwiązałem obydwie umowy,po trzecie: sprawa znajdzie finał w sądzie, a po czwarte: nigdy więcej nie skorzystam z usług jakiegokolwiek zagranicznego banku. Mam drugie konto w banku państwowym (na razie niestety jeszcze pisiorskim) i przez 30 lat jego posiadania nigdy (nawet teraz) nie spotkałem się z takim oszustwem. Wracam więc z powrotem do banku, który chciałem opuścić i cieszę się, że nie wypowiedziałem tam jeszcze umowy.
    Zaletytak szybkie rżnięcie w balona klienta, że szybko rezygnuje z usług.
    WadyWszystko, gdyż i tak robią cię w balona i nawet nie jesteś w stanie przewidzieć, gdzie i kiedy to nastąpi.
  • ~Andrzej / 2022-04-20 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodam jeszcze jedno. Nie dziwią Was opinie 5, które się pojawiają w ocenie mBanku? Przecież jasno widać, że albo to są bankowe trolle, albo ludzie bez pojęcia o roli banku w życiu człowieka. Jak można dać 5 bankowi za to, że pozwolił się komuś podłączyć pod swój komputer. A co z zabezpieczeniami konta, które w ten sposób można było przejąć w całości, a potem robić sobie z nimi co kto chce. Kto jest właścicielem mBanku? Commerzbank AG Niemcy.Wiecie, że jest to bank podejrzewany przez rząd Niemiec i Wlk. Brytanii o pranie pieniędzy pochodzących z przestępstw? Wiecie, że w 2020 r. Wlk. Brytania ukarała ten bank grzywną w wysokości prawie 40 mln. GBP za brak właściwej kontroli oddziału w Londynie pod kątem zapobiegania właśnie praniu pieniędzy? Już w 2017 r. money.pl ujawnił, że m.in Commerzbank AG miał prać pieniądze pochodzące z Rosji (a więc mafii rosyjskiej) i w ten sposób "wypranych" zostało około 28 mln USD. Według OCCRP (Organized Crime and Corruption Reporting Project) w aferze z praniem pieniędzy, która rozpoczęła się w 2010 roku, chodzi o pieniądze skradzione rządowi przez skorumpowanych polityków bądź pochodzące z przestępczości zorganizowanej.We wrześniu 2016 roku w Mołdawii aresztowano 15 sędziów w związku z podejrzeniem, że wydawali nielegalne orzeczenia mające związek z tą aferą. Według m.in.money.pl w proceder ten miał być zamieszany kuzyn Władimira Putina. Afera ta została nazwana przez prasę zagraniczną "rosyjską pralką". Commerzbank miał również zapłacić w USA karę w wysokości 1,4 mld USD m.in. za nieprzestrzeganie amerykańskich przepisów dot. prania pieniędzy i co ciekawe zawarł w tej sprawie ugodę z amerykańskimi instytucjami, które karę tą nałożyły. Tak więc za kreatywność należy mu się ocena 5, ale chyba nie tak powinien funkcjonować jeden z największych banków w Niemczech. Przecież od wieków banki zwane są instytucjami zaufania publicznego, ale teraz już chyba jedynie przez samych właścicieli części tych banków. Biję się w piersi, gdyż mogłem to sprawdzić jeszcze przed założeniem tam konta, ale teraz cieszę się z tego, że trochę zmądrzałem. Lepiej późno niż wcale.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Andrzej / 2022-08-23 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem konto firmowe w tym banku, po czym konto niespodziewanie zostało zlikwidowane przez bank. Jako przyczynę zamknięcia słyszałem kilka wersji, w zależności od kanału. Infolinia - nie podałem REGONu, odpowiedź na reklamację - podałem NIP innej firmy, drugi kontakt z infolinia, nie podałem NIPu ani REGONu, chociaż wcześniej zostałem poinformowany, że konto firmowe w pełni aktywne. No takich jaj to ja jeszcze nie widziałem. Przeniosłem się do innego banku, a mbanku nie polecam!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 950
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4697
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4503
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028