Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agata / 2022-12-29 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to tragedia! Omijać go szerokim łukiem. Od roku mam niesprawne konto firmowe i odsyłają mnie co 60 dni na dział reklamacyjny który i tak nie pomaga. Oni nawet nie czytają tych reklamacji.
    Druga sytuacja pobierali mi podwójne kwoty składki na ubezpieczenie nnw, po czym tak sobie przerwali polise.
    ZaletyBrak! Najgorszy bank!!
    Wady- brak kontaktu
    - brak pomocy
    - maja klienta gdzieś
    - oszuści
  • ~Agita / 2023-05-10 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety diabeł mnie podkusił otworzyłam konto w tym dziadostwie, mam je 2 miesiące i uciekam beznadziejna obsługa ksiegują przelewy dłużej niż w innych bankach u mnie koleżanki wydają premię a ja ciągle na nią czekam. Obsługa fatalna, bank dla tych którzy nie potrzebują korzystać ze swoich pieniędzy
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa
  • ~Agnieszka / 2020-05-02 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei kredyt spłacony wcześniej i nigdzie nie można złożyć wniosku o zwrot prowizji nie polecam najgorszy bank
    ZaletyZadnych
    WadyZłodziejski bank
  • ~Agnieszka / 2021-04-22 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto zawracać sobie głowy. Infolinia niekompetentna, placówki zamknięte, aplikacja blokuje się bez powodu w najmniej odpowiednim momencie. Brak dostępu do pieniędzy. Brak możliwości zrobienia przelewu. Omijać m Bank szerokim łukiem
    Zaletybrak
    WadyTylko i wylacznie
  • ~Agnieszka / 2021-07-14 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem banku od kilku lat i to się za dwa tygodnie zmieni. To skandal, aby w Poznaniu, mieście, które liczy 650 tysięcy mieszkańców, w dzień powszedni (dzisiaj: środa) o godzinie 17.10 nie było żadnego punktu kasowego, w którym można wyplacić walutę ze swojego wąłsnego konta walutowego. Najpierw dwukrotnie zostałam odesłana do kolejnego punktu, a następnie w ostatnim z nich dowiedziałam się, że nigdzie, powtarzam NIGDZIE ( o godzonie 17.10) nie mogę wypłacić swoich włąsnych pieniędzy. Lekceważenie, kpina i oszukowanie klienta. W umowie między mną a banikiem nie ma punktu, abym musiała stawiać się w określony dzień ,o określonej godzinie i dokonywać wypłaty. Wspomnę, że miałam wypłacić do 500 euro, wiec takiej kwoty nie muszę wcześniej zgłaszać. Nie polecam, to nie pierwsza taka sytuacja w tym banku, omijać mBank szerokim łukiem. Brak kompetencji i lekceważenie klienta, bez względu na to, czy powierzył bankowi miliony czy tylko tysiace swoich środków.
    Zaletybrak
    WadyBrak rozwiązań służących klientowi, brak kompetencji pracowników.
  • ~Agnieszka / 2021-11-17 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jak najszybciej chcę się z tym bankiem rozstać. Definitywnie i bezpowrotnie. mBank proszę omijać szerokim łukiem.
    ZaletyZadnych
    WadySame i tylko wady.
  • ~Agnieszka / 2022-01-25 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polceam tego banku. Mam tam 2 konta i korzystam z aplikacji, która nie zmienia stanu w realnym czasie, tylko jak jej się podoba. Zacina się podczas robienia przelewów. Poza tym, pptrafię zrobić przelew, a dopiero po fakcie widzę, że pobrali jakąś prowizję. Tak samo po przerzucaniu pieniędzy z jednego konta na drugie. Nie wiadomo, jak naliczają sobie te prowizje, bo za każdym razem.jest inna kwota. Nie wspominając już o tym, że wysyłam x kwotę na inne konto w mbanku i zamiast x kwoty, widzę, że została przelana 1/4 kwoty, która wysłałam, a reszta gdzieś zniknęla!!! Po kilku dniach pojawiła mi się informacja, że za cos wzięli prowizję... tamta różnica poszła gdzieś w kosmos. Straszny bank, nie polecam
  • ~Agnieszka / 2022-03-07 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa dni ciągłego dzwonienia na infolinię i zero kontaktu. Nikt nie odbiera telefonu. Mam wrażenie, że lekceważenie klienta firma ma wpisane w standardy.
    ZaletyBrak
    Wady- brak kontaktu
    - lekceważenie klienta
  • ~Agnieszka / 2022-03-14 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    M dosyć obsługi w mBanku. Na infolinii nikt nigdy nie odbiera, Na czacie niemożna zostawić informacji. Reklamacjami można sobie d* wytrzeć, jeżeli ktoś lubi twardy papier. Nikomu nie polecam, nawet najgorszemu wrogowi, choć z reguły źle mu życzę. Omijajcie ten bank szerokim łukiem, im szerszym tym lepiej dla Was.
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyTylko i wyłącznie
  • ~agnieszka / 2022-10-16 00:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Złożyłam wniosek w ramach "załóż firmę z mBankiem" we środę. Nic się nie zdarzyło do piątku. Zadzwoniłam na infolinię. Jak już się doczekałam połączenia z osobą, rzekomo, wyspecjalizowaną, dowiedziałam się, że ów czlowiek nic nie wie, może wysłać monit, ale nie wie, kiedy sprawa będzie załatwiona. Kolejny telefon w kolejnym tygodniu we wtorek bodaj, informacja od "specjalisty", że nic się z wnioskiem od środy nie dzieje, że to jakiś błąd i że wysyła monit. Jeszcze kilka telefonów, w końcu konto zostaje otwarte, mam otrzymać dwa dokumenty do podpisu. Dostaję jeden, jest niezrozumiały, więc dzwonię. Uzyskuję wyjaśnienie oraz informację, że wskutek błędu systemu, który się już powtarzał u innych, wyszło tylko jedno pismo. Dostaje drugie. Konto otwarte. Kolejnego dnia dostaję informację, że konto anulowano i wniosek się nie powiódł. Bez żadnych wyjaśnień. Wskutek reklamacji dostaję informację, że nie udało się im przeprocedować wniosku. 10 dni byłam zablokowana. Następnie sama założyłam działalność - w 24 godziny. A konto firmowe założyłam, rzecz jasna, w innym banku. NIE POLECAM usługi mbanku!
    Zaletyzero
    Wady10 dni nerwów i zwloki w założeniu działalności, zablokowana możliwość świadczenia usług
  • ~Agnieszka / 2023-02-13 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga online lub czat nie ma mozliwosci zalatwic podstawowych rzeczy takich jak wydanie duplikatu karty, w ktorej zepsul sie czytnik bezdotykowy. Wszystko z poziomu infolinii. Wydanie duplikatu karty nie nalezy do specjalnie skomplikowanych i wymagajacych duzego zabezpieczenia. Dodatkowo, zeby o tym sie dopwiedziec przez czat online, czas oczekiwania na odpowiedz z czatu to min 30 min, nawet wiecej, w innej sytuacji pojawila sie odpowiedz po 2 godzinach.
    Moze lepiej zrezygnowac z czatu, skoro nie ma on realnych mozliwosci pomocy. Idealnie to rozszerzyc opcje zalatweinia spraw online, takich jak: wydanie duplikatu karty?
  • ~Agnieszka / 2024-05-05 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać mBank szerokim łukiem. Nic nie można załatwić telefonicznie, oczekiwanie na inforlinii trwa kilkanascie minut, a potem okzajue się, że trzeba zadzwonić kolejnego dnia i odczekać dokładnie tyle samo. Nie polecam. zamknełam już te konta, które mogłam. Zamkne także kolejne.
    ZaletyBrak.
    WadySame.
  • ~AJ / 2019-04-15 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, pieniądze giną mimo udokumentowania screenami stanu rachunku i poszczególnych transakcji po kolei! W odpowiedzi, że prawidłowo księgowane.
    Istna bzdura. Tak się pechowo składa, że obserwowane szczegółowo były robione operacje i stan wychodzących z banku środków oraz wpływów. PRZESTRZEGAM !!!
  • ~Akig / 2022-05-23 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokują i wysyłają do komornika świadczenia socjalne tj. dodatek osłonowy który zaopatrzony w kod w tytule przelewu nie może być zablokowany przez bank. Wysłali komornikowi w trakcie rozpatrywania wniosku złożonego w tej sprawie.złodzieje. zamykam konto.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwa
  • ~Ala / 2021-12-13 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy samozwańczy "bank" !!! Placówki służą tylko do założenia konta , nikt tobie nie pomoże w usunięciu konta .Na wstepie w placówce mówiono że konto jest darmowe a potem zabierają za jakieś opłaty pieniądze z konta , po rozmowie na infolini i braku pomocy z ich strony mój nr telefonu został przez nich zablokowany .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ala / 2022-04-27 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam, kredyt spłacony przed czasem z nadpłatą i szarpanie się klienta o zwrot nadpłaty...
    ponadto kontakt z infolinia to długotrwały nie przynoszący rezultatów proces...w rezultacie obsługa infolinii odsyła klienta do odziały...
    Wadysame wady
  • ~ala / 2022-11-21 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ma klienta głęboko gdzies zero obsługi zero kontaktu zero chęci wyjaśnienia sprawy nic nikt ni wiem zbywają jeden doi drugiego konsultanta wstyd mbank !!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady klient tu nie istnieje
  • ~Ale / 2019-10-25 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT. Byłam klientem mBanku przez ponad 10 lat, na początku byli super, ale teraz to jest masakra. Obsługa Klienta to totalnie nieporozumienie, wyzwanie dla najtrwalszych. Szkoda mi osób, które muszą u nich pracować, bo jeśli tak traktują swoich klientów, to pracowników pewnie jeszcze gorzej. Mamy 2019 rok, ale o Customer Experience to w mBanku raczej nie słyszeli. Odradzam!
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa Klienta
  • ~Aleksander / 2024-01-05 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba przyjdzie się pożegnać z kontem po 20 latach. Jako republikanin czuje ze nie mogę już dawać wam zarobić. A szkoda, bo wszystko zawsze było ok. Są rzeczy ważne i ważniejsze. Na mówiłem też rodzinę do zmiany banku.
  • ~Aleksandra / 2023-12-18 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    mam konto w dwóch bankach, niestety przy kredycie hipotecznym zostałam zmuszona do założenia konta w mbanku. no szczerze najgorsze doświadczenie, zarówno aplikacja jak i internetowe konto, totalnie zubożałe, bardzo mało rzeczy idzie samemu zobaczyć. Na infolinie się dodzwonić to tak minimum godzina czekania. opłaty za konto wymuszone przy kredycie 48.50 to jest żałośne. Jak ktoś nie musi to niech założy konto w innym banku, a na pewno będzie bardiej zadowolony.
    Zaletybrak jakikolwiek zalet
    Wadywszystko, nie ma ani jednej pozytywnej rzeczy w tym banku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 950
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4501
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028