Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2022-03-14 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    M dosyć obsługi w mBanku. Na infolinii nikt nigdy nie odbiera, Na czacie niemożna zostawić informacji. Reklamacjami można sobie d* wytrzeć, jeżeli ktoś lubi twardy papier. Nikomu nie polecam, nawet najgorszemu wrogowi, choć z reguły źle mu życzę. Omijajcie ten bank szerokim łukiem, im szerszym tym lepiej dla Was.
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyTylko i wyłącznie
  • ~agnieszka / 2022-10-16 00:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Złożyłam wniosek w ramach "załóż firmę z mBankiem" we środę. Nic się nie zdarzyło do piątku. Zadzwoniłam na infolinię. Jak już się doczekałam połączenia z osobą, rzekomo, wyspecjalizowaną, dowiedziałam się, że ów czlowiek nic nie wie, może wysłać monit, ale nie wie, kiedy sprawa będzie załatwiona. Kolejny telefon w kolejnym tygodniu we wtorek bodaj, informacja od "specjalisty", że nic się z wnioskiem od środy nie dzieje, że to jakiś błąd i że wysyła monit. Jeszcze kilka telefonów, w końcu konto zostaje otwarte, mam otrzymać dwa dokumenty do podpisu. Dostaję jeden, jest niezrozumiały, więc dzwonię. Uzyskuję wyjaśnienie oraz informację, że wskutek błędu systemu, który się już powtarzał u innych, wyszło tylko jedno pismo. Dostaje drugie. Konto otwarte. Kolejnego dnia dostaję informację, że konto anulowano i wniosek się nie powiódł. Bez żadnych wyjaśnień. Wskutek reklamacji dostaję informację, że nie udało się im przeprocedować wniosku. 10 dni byłam zablokowana. Następnie sama założyłam działalność - w 24 godziny. A konto firmowe założyłam, rzecz jasna, w innym banku. NIE POLECAM usługi mbanku!
    Zaletyzero
    Wady10 dni nerwów i zwloki w założeniu działalności, zablokowana możliwość świadczenia usług
  • ~Agnieszka / 2023-02-13 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga online lub czat nie ma mozliwosci zalatwic podstawowych rzeczy takich jak wydanie duplikatu karty, w ktorej zepsul sie czytnik bezdotykowy. Wszystko z poziomu infolinii. Wydanie duplikatu karty nie nalezy do specjalnie skomplikowanych i wymagajacych duzego zabezpieczenia. Dodatkowo, zeby o tym sie dopwiedziec przez czat online, czas oczekiwania na odpowiedz z czatu to min 30 min, nawet wiecej, w innej sytuacji pojawila sie odpowiedz po 2 godzinach.
    Moze lepiej zrezygnowac z czatu, skoro nie ma on realnych mozliwosci pomocy. Idealnie to rozszerzyc opcje zalatweinia spraw online, takich jak: wydanie duplikatu karty?
  • ~Agnieszka / 2024-05-05 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać mBank szerokim łukiem. Nic nie można załatwić telefonicznie, oczekiwanie na inforlinii trwa kilkanascie minut, a potem okzajue się, że trzeba zadzwonić kolejnego dnia i odczekać dokładnie tyle samo. Nie polecam. zamknełam już te konta, które mogłam. Zamkne także kolejne.
    ZaletyBrak.
    WadySame.
  • ~AJ / 2019-04-15 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, pieniądze giną mimo udokumentowania screenami stanu rachunku i poszczególnych transakcji po kolei! W odpowiedzi, że prawidłowo księgowane.
    Istna bzdura. Tak się pechowo składa, że obserwowane szczegółowo były robione operacje i stan wychodzących z banku środków oraz wpływów. PRZESTRZEGAM !!!
  • ~Akig / 2022-05-23 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokują i wysyłają do komornika świadczenia socjalne tj. dodatek osłonowy który zaopatrzony w kod w tytule przelewu nie może być zablokowany przez bank. Wysłali komornikowi w trakcie rozpatrywania wniosku złożonego w tej sprawie.złodzieje. zamykam konto.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwa
  • ~Ala / 2021-12-13 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy samozwańczy "bank" !!! Placówki służą tylko do założenia konta , nikt tobie nie pomoże w usunięciu konta .Na wstepie w placówce mówiono że konto jest darmowe a potem zabierają za jakieś opłaty pieniądze z konta , po rozmowie na infolini i braku pomocy z ich strony mój nr telefonu został przez nich zablokowany .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ala / 2022-04-27 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam, kredyt spłacony przed czasem z nadpłatą i szarpanie się klienta o zwrot nadpłaty...
    ponadto kontakt z infolinia to długotrwały nie przynoszący rezultatów proces...w rezultacie obsługa infolinii odsyła klienta do odziały...
    Wadysame wady
  • ~ala / 2022-11-21 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ma klienta głęboko gdzies zero obsługi zero kontaktu zero chęci wyjaśnienia sprawy nic nikt ni wiem zbywają jeden doi drugiego konsultanta wstyd mbank !!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady klient tu nie istnieje
  • ~Ale / 2019-10-25 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT. Byłam klientem mBanku przez ponad 10 lat, na początku byli super, ale teraz to jest masakra. Obsługa Klienta to totalnie nieporozumienie, wyzwanie dla najtrwalszych. Szkoda mi osób, które muszą u nich pracować, bo jeśli tak traktują swoich klientów, to pracowników pewnie jeszcze gorzej. Mamy 2019 rok, ale o Customer Experience to w mBanku raczej nie słyszeli. Odradzam!
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa Klienta
  • ~Aleksander / 2024-01-05 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba przyjdzie się pożegnać z kontem po 20 latach. Jako republikanin czuje ze nie mogę już dawać wam zarobić. A szkoda, bo wszystko zawsze było ok. Są rzeczy ważne i ważniejsze. Na mówiłem też rodzinę do zmiany banku.
  • ~Aleksandra / 2023-12-18 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    mam konto w dwóch bankach, niestety przy kredycie hipotecznym zostałam zmuszona do założenia konta w mbanku. no szczerze najgorsze doświadczenie, zarówno aplikacja jak i internetowe konto, totalnie zubożałe, bardzo mało rzeczy idzie samemu zobaczyć. Na infolinie się dodzwonić to tak minimum godzina czekania. opłaty za konto wymuszone przy kredycie 48.50 to jest żałośne. Jak ktoś nie musi to niech założy konto w innym banku, a na pewno będzie bardiej zadowolony.
    Zaletybrak jakikolwiek zalet
    Wadywszystko, nie ma ani jednej pozytywnej rzeczy w tym banku
  • ~Alex / 2022-07-18 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne dno nie odbieraja nie interesuja sie klientem
    Zaletybrak
    Wadytak jak napisalam
  • ~Ali / 2022-04-13 09:02
    Ocena: 1.00 / 5
    M bank blokuje konta bo zmieniłam aparat telefoniczny,ma to spowodować ochronę przed oszustwem,nic nie ma takiego w umowie
    ZaletyZadnych
    WadyZa dużo by wymienić
  • ~Alicja / 2015-03-27 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką mbanku od 06 lat, na początku było to konto osobiste, potem firmowe. W tym czasie korzystałam i z lokat i z kredytu.. Niestety moje oszczędności zniknęły z konta, zostałam okradziona, hakerzy włamali mi się na konto; Okazuje się, że mbank dobrze o tym wie, proceder taki trwa od lat, mbank nic z tym nie robi; na policji powiedziano mi, że mają najgorsze zabezpieczenia ze wszystkich banków. Notorycznie zdarzają się historie podobne do mojej i my jako klienci nie jesteśmy w żaden sposób ostrzegani. Pieniędzy- 17 000 pewnie nie odzyskam. Także szczerze przestrzegam wszystkich przed mbankiem.
    Zaletytanie konto
    Wadynajgorzej zabezpieczone konto w Polsce
    15
  • ~Alicja / 2021-11-20 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia."Konto miałam uśpione.Planowałam atywnie korzystać z konta. Tragedia.Najpierw nie moglam wypłacić pieniędzy blikiem , bo pojawil się komunikat brak środków na koncie" ( bylo 4400zł). Próbowalam wyjaśnić to na infolini. Czekalam ok. 40 minut na połączenie z konsultantem , wcześniej już użyłam telekodów , Pani kazała jeszcze raz to przeprowadzić i kiedy kliknęłam na 0 (połączenie z konsultantem) to znów czekanie niewiadomo ile.Już czekam 20 minut. Bank dno. Trzeba mieć dużo czasu ,żeby coś wyjaśnić. Niestety bank nie dla mnie.
    ZaletyBrak zalet
    WadyStrasznie dlugie czekanie na połączenie z konsultantem, Bank informuje przy próbie wyplaty pieniadzy z bankomatu za pomocą blika ,że brak środków na koncie, gdy środki były.
  • ~Alicja / 2023-02-20 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto organizacji założone online z wybranym punktem potwierdzenia w galerii krakowskiej, zgodnie z dostępnością w systemie. Po przybyciu do galerii informacja od personelu, że tu potwierdzić się nie da. Proszę sobie znaleźć inny oddział. Stracony czas, brak profesjonalizmu, porażka
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Ama / 2016-04-12 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości założenia promocyjnej lokaty dla nowych klientów przelewy tylko z określonych banków ustalonych przez zarząd czyli jak chcesz przelać z innego banku to lipa w banku też nie wpłacisz , bo konto internetowe . Lokata dla wybranych.Nie można tego napisać w reklamie po co tracić czas i pieniądze na dzwonienie na infolinię. Porażka
    ZaletyBrak
  • ~Amalka / 2022-09-14 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem i trzeba mieć masę cierpliwości i nie mniej czasu. Żeby poradzić sobie z głupim bootem, który utrudnia kontakt z własnym bankiem polecam metodę na „pomidor”. Natomiast najlepsze było podejście do tematu, z którym wiązała się koniczność kontaktu: bankomat nie wydał mi gotówki, która pobrał z banku. Po zgłoszeniu reklamacji środki bank zwrócił mi osobiście na konto, po czym na drugi dzień przysłał pismo jako odpowiedz na tą samą reklamację, z którego treści wynikało, ze nie uznają reklamacji, bo transakcja przebiegła poprawnie. Wiec skąd w bankomacie większa ilość gotówki niż transakcji? Pracownicy podchodzą schematowo bez sprawdzania podstawowych faktów, wiec ciężko o profesjonalna obsługę. Nie polecam, a sama zabieram konto z tego banku.
    ZaletyChyba już żadnych
  • ~Amayakeen / 2022-10-31 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety mam komornika o ile wiem to kwota wolna to najniższa krajowa tyle też zarabiam, a bank jeszcze z tej kwoty wolnej od komornika która jest na podstawy życia zabiera mi cos ponad 100 zł miesięcznie.
    WadyNie przyjazny dla osób z komornikiem.
    Problem z konsultantami.
    Opłaty wyssane z palca
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 880
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962