Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adrian / 2020-12-10 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle sie loguje z komputera to teraz mi wyskoczył bład że moj komputer jest nie znany... Ogólnie gówno nie mam pytań zapomnij o przelewie na weekend i od godziny 7 jak masz komornika to odrazu mu możesz swoje oszczędności oddac
    ZaletyIch brak
    WadyCaly bamk
  • ~Adrian / 2022-06-02 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank - zablokował mi wypłaty z konta bez uzasadnienie "z powodu bezpieczeństwa"; następnie kazali dzwonić na infolinie w celu ich odblokowania! Na infolinii czeka się ponad 1h! Porażka - trzymajcie się z daleka!
  • ~Adrian / 2023-09-06 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Strach mieć konto u nich, chyba ze lubisz budzić się z długiem 2 mln na koncie to wtedy polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wiedzy i pomocy
  • ~Adrian Szewczyk / 2023-07-13 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy niekompetentni, wprowadzają w błąd, podczas rozmowy telefonicznej traci się bardzo dużo czasu tylko po to by finalnie nie rozwiązać problemu.
    mBank zatrzymał się w rozwoju nie ma szans konkurować z innymi bankami przez swoje nieuctwo, brak kompetencji, skostniałość. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadySkostniałość, niekompetencja.
  • ~Adrian Toczek / 2023-09-04 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadłużenie przypadkowej osoby brak pomocy banku
  • ~Adrianna / 2021-01-14 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY BANK Z JAKIM MIALAM KIEDYKOLWIEK KONTAKT! OBSKUGA DNO TOTALNE. KAŻDY Z INFOLINI UDZIELA INNEJ INFORMACJI. OBSŁUGA ZERO PROFESJONALIZMU. NIE POTRAFIĄ ZAŁATWIĆ ŻADNEJ SPRAWY. DNO TOTALNE
  • ~Adzix / 2022-06-20 23:36
    Ocena: 1.00 / 5
    2h na infolinii, a i tak odsyłają do oddziału, to ma być bank internetowy, ale hitem jest usunięcie przez bank z niewiadomych przyczyn podanego i widniejącego ma umowie maila i telefonu klienta i teraz jedyny sposób na zamówienie dokumentów (pakiet aktywacyjny) to poczta tradycyjna lub wizyta w oddziale - XXI wiek, żałuję że zdecydowałam się na ten bank. Dziś zgubili dane, jutro zgubią pieniądze. Pracownicy infolinii siedzą i nic nie robią, bo do niczego nie mają uprawnień. Trzy tygodnie po podpisaniu umowy, wciąż beż dostępu do konta.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na infolinii, niekompetenty personel, który do niczego nie ma uprawnień.
  • ~Afendico / 2017-06-11 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    potwierdzam blisko 90 % opinii negatywnych .. to banda złodziei i oszustów , to co miało być bezpłatne jest płatne , cały czas do ciebie wydzwaniają sprzedając co się tylko da.. i chociaż nie wyraziłem zgody i tak mi przysłali ubezpieczenie .. dajcie sobie spokój z ta banda kretynów ..
    Zaletysą mili na początku , zanim podpiszesz umowę .. potem maja cie gdzieś ..
    Wadyukryte opłaty , nachalność ze sprzedażą ich produktów . specjalnie skonstruowana strona online , aby zwykły człowiek nie miał nad nimi kontroli .. szkoda czasu dla nich i pieniędzy .. jak zamknąłem u nich konto zablokowali mi całkiem konto i pieniądze które wpływały po zamknięciu konta w mbanku .. nie daj Bóg gdybym zginął w wypadku , moja rodzina nie zobaczyła by żadnych moich pieniędzy ..
    byłem ich klientem kilkanaście lat , potraktowali mnie jak śmiecia , choć zarobili na mnie na czysto kilkadziesiąt tysięcy zł..
  • ~afric / 2022-06-10 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, pod każdym względem. A już szczytem lekceważenia jest połączenie się z bankiem telefonicznie. Często się czeka 15-20 min na połączenie z konsultantem, po czym konsultant łączy z właściwym działem i mija kolejne 15 minut.
    Szkoda czasu na ten bank.
    Zaletybrak
  • ~Aga / 2023-09-04 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści kradną pieniądze, pomocy brak!
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
  • ~Aga / 2024-01-07 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy mBank podpisuje się pod seksafera w gazecie wyborczej?
    Czy wycofa się z reklam w tej gazecie?
  • ~agata / 2022-12-05 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam wszystko na minus bardzo zla opinia bardzo za obsluga odradzam!!!!!!!
    Zaletynic
    Wadynic
  • ~Agata / 2022-12-29 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to tragedia! Omijać go szerokim łukiem. Od roku mam niesprawne konto firmowe i odsyłają mnie co 60 dni na dział reklamacyjny który i tak nie pomaga. Oni nawet nie czytają tych reklamacji.
    Druga sytuacja pobierali mi podwójne kwoty składki na ubezpieczenie nnw, po czym tak sobie przerwali polise.
    ZaletyBrak! Najgorszy bank!!
    Wady- brak kontaktu
    - brak pomocy
    - maja klienta gdzieś
    - oszuści
  • ~Agita / 2023-05-10 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety diabeł mnie podkusił otworzyłam konto w tym dziadostwie, mam je 2 miesiące i uciekam beznadziejna obsługa ksiegują przelewy dłużej niż w innych bankach u mnie koleżanki wydają premię a ja ciągle na nią czekam. Obsługa fatalna, bank dla tych którzy nie potrzebują korzystać ze swoich pieniędzy
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa
  • ~Agnieszka / 2020-05-02 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei kredyt spłacony wcześniej i nigdzie nie można złożyć wniosku o zwrot prowizji nie polecam najgorszy bank
    ZaletyZadnych
    WadyZłodziejski bank
  • ~Agnieszka / 2021-04-22 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto zawracać sobie głowy. Infolinia niekompetentna, placówki zamknięte, aplikacja blokuje się bez powodu w najmniej odpowiednim momencie. Brak dostępu do pieniędzy. Brak możliwości zrobienia przelewu. Omijać m Bank szerokim łukiem
    Zaletybrak
    WadyTylko i wylacznie
  • ~Agnieszka / 2021-07-14 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem banku od kilku lat i to się za dwa tygodnie zmieni. To skandal, aby w Poznaniu, mieście, które liczy 650 tysięcy mieszkańców, w dzień powszedni (dzisiaj: środa) o godzinie 17.10 nie było żadnego punktu kasowego, w którym można wyplacić walutę ze swojego wąłsnego konta walutowego. Najpierw dwukrotnie zostałam odesłana do kolejnego punktu, a następnie w ostatnim z nich dowiedziałam się, że nigdzie, powtarzam NIGDZIE ( o godzonie 17.10) nie mogę wypłacić swoich włąsnych pieniędzy. Lekceważenie, kpina i oszukowanie klienta. W umowie między mną a banikiem nie ma punktu, abym musiała stawiać się w określony dzień ,o określonej godzinie i dokonywać wypłaty. Wspomnę, że miałam wypłacić do 500 euro, wiec takiej kwoty nie muszę wcześniej zgłaszać. Nie polecam, to nie pierwsza taka sytuacja w tym banku, omijać mBank szerokim łukiem. Brak kompetencji i lekceważenie klienta, bez względu na to, czy powierzył bankowi miliony czy tylko tysiace swoich środków.
    Zaletybrak
    WadyBrak rozwiązań służących klientowi, brak kompetencji pracowników.
  • ~Agnieszka / 2021-11-17 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jak najszybciej chcę się z tym bankiem rozstać. Definitywnie i bezpowrotnie. mBank proszę omijać szerokim łukiem.
    ZaletyZadnych
    WadySame i tylko wady.
  • ~Agnieszka / 2022-01-25 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polceam tego banku. Mam tam 2 konta i korzystam z aplikacji, która nie zmienia stanu w realnym czasie, tylko jak jej się podoba. Zacina się podczas robienia przelewów. Poza tym, pptrafię zrobić przelew, a dopiero po fakcie widzę, że pobrali jakąś prowizję. Tak samo po przerzucaniu pieniędzy z jednego konta na drugie. Nie wiadomo, jak naliczają sobie te prowizje, bo za każdym razem.jest inna kwota. Nie wspominając już o tym, że wysyłam x kwotę na inne konto w mbanku i zamiast x kwoty, widzę, że została przelana 1/4 kwoty, która wysłałam, a reszta gdzieś zniknęla!!! Po kilku dniach pojawiła mi się informacja, że za cos wzięli prowizję... tamta różnica poszła gdzieś w kosmos. Straszny bank, nie polecam
  • ~Agnieszka / 2022-03-07 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa dni ciągłego dzwonienia na infolinię i zero kontaktu. Nikt nie odbiera telefonu. Mam wrażenie, że lekceważenie klienta firma ma wpisane w standardy.
    ZaletyBrak
    Wady- brak kontaktu
    - lekceważenie klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 880
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962