od 20 lat mam konto w mbanku i do tej pory byłam zadowolona. Niestety ostatnie 2 tygodnie to katastrofa. Przez błąd pracownika mbanku zamknięto mi konta. brak możliwości uzyskania informacji gdziekolwiek. Za to naliczyć opłatę 900 zł za korzystanie z karty kredytowej (pytam za co?) jak najbardziej. odradzam zakładanie konta. bank schodzi na psy w tempie nieprawdopodobnym.
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu z pracownikiem, olewanie klienta
~Daniel / 2022-06-22 00:40
Ocena: 1.00 / 5
Jeden większy przelew niż zwykle i człowiek spędza godziny na infolinii aby go zweryfikować. Dzisiaj dodatkowo poproszono mnie do oddziału w celu okazania dokumentu tożsamości i oczywiście konto zablokowane. Bank nie nadaje się do poważnych zastosowań. Konto zamykam.
~Adzix / 2022-06-20 23:36
Ocena: 1.00 / 5
2h na infolinii, a i tak odsyłają do oddziału, to ma być bank internetowy, ale hitem jest usunięcie przez bank z niewiadomych przyczyn podanego i widniejącego ma umowie maila i telefonu klienta i teraz jedyny sposób na zamówienie dokumentów (pakiet aktywacyjny) to poczta tradycyjna lub wizyta w oddziale - XXI wiek, żałuję że zdecydowałam się na ten bank. Dziś zgubili dane, jutro zgubią pieniądze. Pracownicy infolinii siedzą i nic nie robią, bo do niczego nie mają uprawnień. Trzy tygodnie po podpisaniu umowy, wciąż beż dostępu do konta.
ZaletyBrak
WadyBardzo długi czas oczekiwania na infolinii, niekompetenty personel, który do niczego nie ma uprawnień.
~Luke / 2022-06-18 09:20
Ocena: 1.67 / 5
Kiedy ten bank powstał miał naprawdę dobry serwis. Niestety w chwili obecnej jedynym udziałem z którym można cokolwiek załatwić i jest dział utrzymania klienta i to dopiero po złożeniu dyspozycji zamknięcia rachunku.
Biuro obsługi klienta zdaje się nie posiadać żadnych kompetencji do kontaktu z klientem nie licząc odsyłania do maila.
Dodatkowo w chwili obecnej proponowane oprocentowanie zwykłą kpiną.
ZaletyBrak
WadyJak opisano w opinii
~fabken / 2022-06-17 20:52
Ocena: 1.00 / 5
bank schodzi na psy. Nie potrafią wysłać karty od miesiąca. Po kontakcie z infolinią dostałem informacje że jest w drodze od dwóch tygodni. Omijać szerokim łukiem.
Zaletybrak
~Rafał / 2022-06-17 12:04
Ocena: 1.33 / 5
Wielokrotne próby kontaktu poprzez infolinię spełzły na niczym, stracone dwie godziny. Czy tam nikt nie pracuje, oczywiście poza botem Markiem, który nic nie wie i w sumie nie wiadomo po co to zostało zaimplementowane. No cóż, konta trzeba będzie otworzyć gdzie indziej.
ZaletyBrak
WadyBrak jakiejkolwiek formy kontaktu z infolinią.
~Wojtek / 2022-06-17 09:45
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta to porażka.
Ile tam pracuje osób? Jedna czy dwie?
I byłoby dobrze gdyby nie ta obsługa klienta, której brak.
Niech każdy spróbuje zadzwonić sam ba infolinię lub napisać na czacie.
WadyBrak obsługi klienta
~Piotr / 2022-06-16 04:55
Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonienie graniczy z cudem , ciągle problemy znikanie pieniędzy z konta brak zaksięgowanych przelewów …..
~Gosia / 2022-06-15 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Dzwonię czekam 0ol godziny łączy mnie z konsultantem. Muszę wpisać numer identyfikacyjny i tele kod i znów czekam kolejne pół godizny.... W tych czasach konkurencji to lekka przedaza. Zawijam się z tego banku!
~Ewa / 2022-06-14 16:35
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze tak z 5 lat temu byłam zadowolona z konta, ale teraz jest tragedia. Zapomniałam wpłacić na ratę bo nie było mnie w Polsce i spóźniłam się o 9 dni to mi napisali, że zaraz naślą na mnie komornika. Masakra- przenoszę się do innego banku.
~Stan / 2022-06-14 07:33
Ocena: 1.00 / 5
Mam konto w tym banku od 20tu lat. Teraz się obudzili że dokumet współposiadacza jest nieaktualny i dostałem pismo z groźbą że konto zostanie zamkniete. Dowodu nie da się zaktualizowac przez stronę internetową. Odsyłaja do placówki mBanku. Po prostu ja w XIX wieku.
~Jolanta / 2022-06-13 18:17
Ocena: 1.00 / 5
Jedyny bank, który nie przyjmuje przelewów w ten dam dzień. Przetrzymują pieniądze. Nie spotkałam się jeszcze z takim bankiem.
~Koyus / 2022-06-13 11:45
Ocena: 2.33 / 5
Aplikacja do dupy wiecznie odrzuca przelewy. Przelew za telefon robiony 10razy i ani razu nie przeszedł i tak prawie z każdym, dziś opłata za ciuchy też błąd. Wolę smsa dostać i zalogować się przez internet.
WadyOdrzucanie przelewów, autoryzacja mobilna to ciągle błąd
~Rafał / 2022-06-11 19:18
Ocena: 3.00 / 5
W całym Poznaniu są tylko dwie placówki, które mają obsługę kasową.
Dzisiaj odwiedziłem jedną z nich w CH Posnania. Zastałem trzech panów rozbawionych wzajemną konwersacją. Kiedy zapytałem czy mogę wpłacić pieniądze usłyszałem od Pana, że ze względu na małą obsadę kadrowa dzisiaj nie ma obsługi kasowej bo jest tylko sam. Kiedy zauważyłem, że przecież nie ma Klientów, to w czym problem, aby przyjął ode mnie pieniądze, odparł, że to decyzja dyrektora oddziału i mogę się z nim kontaktować w tej sprawie.
Przecież to jest kpina z klientów!!!
~Max / 2022-06-11 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem opłacić ubezpieczenie za pomocą mTransferu. Prosta czynność miała trwać minutę a zajęła 4 godziny... Usługa która nazywa się mBank API była niedostępna i trzeba było ją aktywować u konsultanta. Konsultantka pokierowała na stronie mBank gdzie złożyć dyspozycję wniosku o aktywację API aby zapłacić transferem. Czas oczekiwania miał być krótki ale przeciągał się. Druga konsultantka powiedziała że niebawem maks 2 godziny włącza to. Po 4 godzinach trzecia konsultantka stwierdziła że tamta pierwsza i druga się pomyliła bo to się aktywuje podczas rozmowy. Nie wiem dlaczego mBank skomplikował tak prosta czynność i jeszcze zabrakło wiedzy pracowników. Zależało mi na czasie bo termin płatności był istotny dla ubezpieczenia OC. Ostatecznie można było wykonać przelew natychmiastowy za 5 zł ale wtedy złożyłbym reklamacje o zwrot prowizji bo mBank nawalił na całej linii.
ZaletyPrzeprosiny konsultantki za koleżanki ????
WadyTo skomplikowane - nowe motto mBanku????♂️
~afric / 2022-06-10 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, pod każdym względem. A już szczytem lekceważenia jest połączenie się z bankiem telefonicznie. Często się czeka 15-20 min na połączenie z konsultantem, po czym konsultant łączy z właściwym działem i mija kolejne 15 minut.
Szkoda czasu na ten bank.
Zaletybrak
~Tony / 2022-06-10 16:10
Ocena: 1.00 / 5
Płacówka w galerii Kaskada Szczecin: ekstremalnie bezczelna dziewczyna, nie zna się na produktach, nie zna się na procedurach (pracowałem w mBanku, więc wiem, jakie są procedury)
~Adka / 2022-06-10 13:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zakładania firmy oraz konta firmowego z mbankiem. Pracownik punktu popełnił błędy literowe podczas zakładania konta oraz wypełniania wniosku do ceidg. Centrala mbanku anulowała konto i wniosek oraz sugerowała ponowienie dyspozycji na drugi dzień - tak też się stało. Mimo pomocy i starań innego pracownika punktu mbanku, konto zostało objęte blokadami , tym samym nie istniała możliwość zalogowania się do panelu i wysłania przeze mnie wniosku o założeniu firmy. Na infolinii dowiedziałam się, że muszą zweryfikować czy nie jestem oszustką, ponieważ dwa dni z rzędu zakładam konto ... mimo, że to ich pracownik popełnił błąd , a ja mimo to obdarzyłam ich ponownie zaufaniem.
3 dni spędziłam na infolinii czekając na połączenia z konsultantami po 30minut. Nikt nie potrafił mi pomóc ani udzielić konkretnej odpowiedzi.
Finalnie zamknęłam konto, z którego nie miałam nawet sposobności korzystać i nigdy więcej nie chce mieć z tym bankiem nic wspólnego, strata czasu i nerwów.
Szczerze odradzam !
Zaletyzaangażowany pracownik mpunktu
Wadypodejście do klienta
brak kompetencji
brak konkretnej pomocy
godzinne oczekiwania na połączenie z infolinią
~cdur / 2022-06-09 08:22
Ocena: 1.00 / 5
W Koszalinie to jedna wielka tragedia w siedzibie banku albo żaden bankomat nie działa albo jeden z dwóch jeszcze gorzej jest z wplatomatami Ogólnie rzecz biorąc to nie jest ciekawy bank np zdarza się że zapłacimy jakiś przelew jednorazowy a bank robi z tego stałe zlecenie i przelewa co miesiąc środki bez mojej wiedzy tłumacząc to tak że to klient ustawił stałe zlecenie i umywa ręce od tego
~Suf / 2022-06-08 12:56
Ocena: 5.00 / 5
Dzień dobry, oddział we Wrocławiu, Legnicka 56, pani Magdalena może być wzorem dla wszystkich pracowników w bankach, obsługa na najwyższym poziomie