strona 4 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~PaulinanSzabat / 2024-05-11 19:12
Nie uczciwa gierka w postaci kredytu odnawialnego gdzie przy podpisaniu umowy były informacje, że każdy przelew na numerkonta spłaca taki kredyt brak informacji o terminach spłaty a później działy windykaacji , bo klient nie płaci w terminie tyle ile bank chce -
-
~Siwa / 2024-05-10 13:56
Same problemy, ciągle blokują kwotę wolną, trzeba dzwonić wysyłać pisma, infolinia porażka nie ma osób kompetentnych każdy mówi co innego,mam dość tego banku banda oszustów nie polecam tego banku -
~Bubson / 2024-05-09 17:45
Zwlekanie do ostatniej chwili z przelewem wypłaty. Wszyscy mają środki na koncie max do 14 jeden mBank trzyma do wieczora i puszcza ostatnia sesja. Bez znaczenia, że przelewy poszły rano. Raz ich opierdolilem to dwa miesiące był spokój. Teraz znowu ZaletyŁadne logoWadyBeton w sluchawce -
~Góral / 2024-05-08 16:12
Blokada środków wolnych od zajęcia
Pomimo informacji od komornika że środki są wolne od zajęcia nie chcą odblokować, na infolini tylko można złożyć dyspozycje i czekać, odpowiadają mailem i jak się nie zgadzasz to musisz zadzwonić na infolinie i tak w kółko. Za każdym razem ponad 20 min czekania na połączenie. Rezygnuję i polecam każdemu to samo. -
~Bianca / 2024-05-07 20:26
Po zlikwidowaniu możliwości wypłat z sieci Euronet, mBank stracił dużo!!! Szczecin Galeria Omni Molo, bankomat przy stoisku
mBanku, wiecznie coś nie działa, często brakuje gotówki, jednym słowem porażka. Po wieloletnim byciu klientem mBanku czas na zmianę banku.Nie będę latać i szukać łaskawie bankomatów mBanku żeby wypłacić swoje pieniądze.Bank ma być dla mnie, a nie co rusz utrudnienia dla klientów, przez wprowadzanie niekorzystnych zmian.ZaletyBrakWadyMała dostępność bankomatów, brak możliwości wypłacania waluty z bankomatu. mBank pobiera sobie prowizję od wypłaty moich zgromadzonych środków w innej walucie. -
~Karolina / 2024-05-07 06:43
TRAGEDIA. MBank w ostatnim czasie to jest jedno wielkie nieporozumienie. Pobrali mi pieniądze na cele. Uzbierało się tego trochę, kiedyś było wypłacanie tego darmowe. A teraz 1 wyplata jest darmowa. A każda kolejna 9 zł.
Wiec uwaga jak wypłacacie sobie. Pani na czacie zrobiła mi reklamację. Miało wrócić 90 zł wróciło 62 zł. Bo za resztę rozliczyły się wypłaty z celów. I dziś Pani na czacie twierdzi że wróciło wszystko na konto.
Wpłaty w bankomatach to kolejne 5 zł.
Opłata za karte 7 zł.
Zamknęłam cele, dzis z samego rana pobrało kolejne 9 zł. Dramat nie bank. Uciekam od nich i mam nadzieję, że odejdzie więcej ludzi. Bo ich prowizję są drakońskie.
Ps. Nie, nie dostałam powiadomienia odnośnie zmian prowizji.ZaletyBrak.WadyOgromne prowizję
Średni kontakt z konsultantem -
~Mariola S. / 2024-05-06 17:58
Obsługa przez Panią Annę z oddziału w Koszalinie to ogromna satysfakcja i przyjemność. Sprawy załatwia jakby "od ręki" dzięki uprzejmości i wysokim kompetencjom. Kontaktuję się także z innymi bankami ale tak skutecznie i z uśmiechem nie ma w żadnym. Dzięki takim pracownikom klienci pozostają wierni swoim bankom. Dziękuję i pozdrawiam. ZaletyUprzejmość i kompetencjeWadyBrak -
~Janusz / 2024-05-05 12:06
Utraciłem dostęp do systemu trazakcyjnego przez internet dwa błędy logowania przez Caps lock. Prze dwie godziny próbowałem z kilkoma konsultnntami dostęp odzyskać- trzkrotnie prawidłowo byłem weryfikowany i nie mam tego dostępu - spiano reklamację i mam czekać 15 lub 30 dni - skandal i zostałem na lodzie ZaletyKiedyś tak mam konto od 20 latWadyOpisałem wyżej -
-
~Agnieszka / 2024-05-05 10:39
Omijać mBank szerokim łukiem. Nic nie można załatwić telefonicznie, oczekiwanie na inforlinii trwa kilkanascie minut, a potem okzajue się, że trzeba zadzwonić kolejnego dnia i odczekać dokładnie tyle samo. Nie polecam. zamknełam już te konta, które mogłam. Zamkne także kolejne. ZaletyBrak.WadySame. -
~elpio / 2024-04-30 21:57
Bardzo dobry kontakt w trakcie załatwiania spraw bankowych w Oddziale w Tarnowskich Górach, Rynek 11. ZaletyObsługa bardzo sprawna i z wysoką kulturą dla klienta. -
~Jadwiga / 2024-04-28 16:30
W Jeleniej Górze Obsługa jest nad wyraz profesjonalna. -
~Andrzej / 2024-04-26 10:33
Bardzo dziękuję pani Kseni i pani Justynie z oddziału mBank w Rzeszowie przy ulicy Słowackiego 6. Pomoc przy problemie z rozliczeniem transakcji kartą - bezcenna. Pozdrawiam Andrzej wodniak. -
~Krzysztof Polanowski / 2024-04-25 09:54
Uwaga na oszukańcze praktyki mBanku w szczególności trik z tzw Kredytem bezpłatnym po roku automatycznie pobierają 3%za " "przedłużenie " beż i formowania czy klient chce czy nie. Kant bazujący na braku uczciwości i rzetelności ZaletySzybkoscWadyKanty, nielegalne prowizje, wprowadzanie klientów w błąd, nieuczciwe praktyki -
~Irmina / 2024-04-23 17:46
Jestem klientką mBanku 23 lata znam go na wskroś już tyle lat. Moja opinia o Nim od momętu ostatniej zmiany właścicielskiej to:
Jeden z najgorszych banków w Polsce. Brak poszanowania dla starych klientów, najgorsze warunki produktów finansowych. Żałuję że przyciągnęłam do banku tylu znajomych i rodzinę.
Przestroga dla nowych potencjalnych klientów - nic nie trwa wiecznie a bank należy zmieniać jak najczęściej.Zaletybrak zalet -
~Natalia / 2024-04-22 13:55
Nie polecam. Pani na infolinii nie potrafiła rozwiązać mojego problemu to się rozłączyła. Kolejny raz zadzwoniłam to Pani mnie przełączy bo u niej tego nie załatwię. Wisiałam na linii 15 minut i już nikt nie odebrał. Porażka -
~ES / 2024-04-19 18:20
Nie dbają o wieloletnich klientow. Konsultanci niewiele potrafią lub nie chcą pomóc. Proste pytania wymagają pisania pism, wniosków i dlugiego czekania na odpowiedź. Nie doczekalam się odpowiedzi na reklamację,którą miałam dostać pocztą. Kontakt z mBankiem to stres i strata czasu. ZaletyNie maWadyDużo -
-
~Piotr / 2024-04-18 20:54
Dno totalne, uważać proszę na własne pieniądze ZaletybrakWadydużo -
~Katarzyna / 2024-04-17 19:02
Jestem klientką wiele lat i ostatnio jest to po prostu porażka co tam się wyprawia. Konsultant odbiera po 40 min i okazuje się że niestety nic z nim tak naprawdę załatwić sie nie da. Z byle gównem leć do placówki oddalonej 80 km. -
~Bobofrut / 2024-04-12 19:50
Największy problem to taki że dzwoniąc na infolinię można się dowiedzieć że nie są w stanie skontaktować mnie z osobą kompetentną. Od 6 miesięcy co miesiąc blokada środków i co miesiąc reklamacja nawet kretyński zrozumialby pismo komornika które mówi jasno jaka kwota jest wolna od zajęcia a oni nie potrafią. Infolinia = telemarketing i praca zdalna ZaletyBrakWadyWszystko -
~dkjdk / 2024-04-12 16:36
Obsługa banku jest lepsza osobiście w oddziale, niż przez bota który od jakiegoś czasu został zmieniony zamiast standardowej obsługi przez pracownika banku. ZaletyStrona internetowa, aplikacjaWadyOpłaty za kartę debetową ect., darmowy bank dla Ukrainców. Infolinia z botem, który nie zawsze działa jak powinien
strona 4 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »