Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~użytkownik / 2020-12-12 18:06
    Ocena: 1.33 / 5
    proponuje pozew zbiorczy, tak jak ktoś pisał - jest to jawna dyskryminacja osób starszych, którzy nie poradzą sobie z taką technologią, i osób uboższych, których nie stać na odpowiedni telefon
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~wisz / 2019-01-15 09:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Uciekajcie z tego banku,znikają pieniądze z konta. Oni nie są skorzy oddać, zamykajcie jak najprędzej.
    MIE POLECAM !!!
    Wadyznika kasa
  • ~Wkurzona / 2022-10-01 11:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta na żenująco niskim poziomie, sprzedawać chcą zawsze i wszędzie, kiedy jest problem to nigdzie nic nie da się załatwić, a na mlinii czekam już ponad 20 minut i nikt nie raczy odebrać telefonu. ŻENADA!!!!
    Zaletyeko podejście, dokumenty w formie elektronicznej (podpisywanie również)
    Wady- ciężki dostęp do pomocy
    - żenująco niski poziom obsługi klienta
    - ukryte opłaty
    - niespójna oferta
  • ~Wojciech / 2019-07-29 01:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Na ten moment złapałem ich na 3 wpadkach, za które ja podwójnie płacę. Pracownicy są nie doszkoleni. Tragedia.
    WadyOszustwa,
    OGROMNE błędy w systemie, za które Ty płacisz.
    Pracownicy zamiast pomagać patrzą tylko abyś wyszedł z kolejnym kredytem, a oni zarobią 200 zł.
    Oferta mi się z celem.
  • ~Wojtek / 2019-10-29 22:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Bank, który nie szanuje klientów. W korespondencji z klientami mBank zwraca się do nich per "ty". Przerwy w dostępie do usług, zmiany w wyglądzie pulpitu na kompletnie nieczytelne, niefunkcjonalne, wprowadzające w błąd, pełne niepotrzebnych wodotrysków. Ich polisolokaty też były jednym wielkim naciągnięciem klientów. Uciekam.
    ZaletyKiedyś ciekawą ofertą był rachunek eMax plus (chyba tak to się nazywało). Byli jednym z pierwszych banków internetowych. Teraz nie potrafię wskazać ani jednej zalety.
    WadyNajbardziej denerwuje mnie ich podejście do klienta. Nie doceniają stałych klientów, których przez to stracą. W ich ofercie nie widzę teraz nic godnego polecenia. Szkoda.
  • ~zgroza / 2011-06-13 21:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Moi drodzy!

    Pragnę was poinformować, że po 6 latach zmieniam zdanie na temat mBanku i wyprowadzam stamtąd swoje pieniądze. Wszystkich, których w międzyczasie zachęcałem do przeniesienia się do mBanku serdecznie przepraszam - zupełnie niepotrzebnie się ośmieszyłem.

    Powód jest bardzo prosty: mBank od sierpnia wprowadza opłaty za "nie płacenie" kartą. I nie chodzi mi o wysokość tej opłaty (2zł od każdej posiadanej karty), ale o ZASADĘ: przez tyle lat ten bank OBIECYWAŁ (wiem, naiwny byłem), że to konto jest (i pozostanie!) darmowe, tzn. bez opłat za korzystanie z konta - w zamian zgodziłem się na pewne niedogodności wynikające z tej "darmowości", nie występujące w bankach nie-internetowych. Jeszcze nie tak dawno (w poprzednim roku) bank próbował "zachęcić" ludzi do płacenia kartą przez zorganizowanie konkursu dla tych, którzy dokonują zakupów płacąc kartą - najwyraźniej metoda była mało skuteczna: trzeba było jednak ludzi ZMUSIĆ...

    Ja doskonale rozumiem, że bank to nie dobry wujek i nie ma tu miejsca na żadne sentymenty, a - jak by nie patrzeć - od płatności kartą bank pobiera prowizje, natomiast od wypłat w bankomacie, nie (jeszcze musi opłacać koszty utrzymania bankomatów). Nie zmienia to jednak faktu, że nigdy nie pilnowałem, czy w tym miesiącu zapłaciłem 80zł kartą, a 1500zł wyciągnąłem z bankomatu, czy może odwrotnie - i nadal nie zamierzam tego pilnować.

    Straciłem zaufanie do mBanku - po wycięciu takiego numeru nie mogę już naiwnie ufać, że "na pewno" za kilka miesięcy kierownictwu mBanku nie przyjdzie do głowy chociażby wprowadzenie opłat za przelewy. Nie przeczę, bank ten ma sporo dobrych stron, niemniej (jak widać), już każe sobie za to płacić. Nie zamierzam w tym uczestniczyć - jeszcze parę lat temu mBank nie miał konkurencji: teraz już ma, ISTNIEJĄ banki internetowe, które mają - już teraz - bardziej atrakcyjną ofertę.

    I każdemu z was - o ile macie tam konto - również proponuję poważnie się zastanowić, czy chcecie ryzykować kolejne zaskakujące elementy "polityki biznesowej" mBanku. Jeszcze raz: przykro mi, że się tak wygłupiłem i tak gorąco zachęcałem do przeniesienia się do mBanku.

    Na pocieszenie dodam, że w obecnej sytuacji przeniesienie się do innego banku jest śmiesznie proste - i bezpłatne. Brak lojalności ze strony banku może bez trudu skutkować również brakiem lojalności klienta - nie ma żadnego przymusu. Żyjemy w wolnym kraju.

    Korzystajmy z tej wolności :)
    Zaletyprzejrzystość dostępu przez przeglądarkę
    Wadywprowadzenie opłat za korzystanie z karty
    trudności w komunikacji z personelem
    zdecydowanie zbyt długo
  • ~zygzak / 2013-02-20 15:04
    Ocena: 1.33 / 5
    POLECENIE ZAPŁATY (PZ) - UWAGA!
    Nie dajcie się nabrać, przestrzegam. Bank pobiera opłatę 1 zł m-cznie za sam fakt uruchomienia tej usługi. Nie ma znaczenia czy jest obciążenie z tytułu PZ czy też nie ma. Co więcej, odwołać PZ nie można przez internet, tylko mLinię i za każde usunięcie PZ pobierają 0,50 zł prowizji!
    W każdym innym Banku prowizję płaci się za realizację PZ a nie za sam fakt "mania" PZ. Odradzam.
    Wadykoszty
    4 lata
  • ~Zz / 2020-04-24 20:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Dalszy ciąg po blokadzie konta: zamówiłem przez infolinię pakiet aktywacyjny papierowy, bo wysłanie na mail nie możliwe po blokadzie konta, czas 14 dni, po 4 dniach dzwonię na infol czy wysłany, a Pan mówi że anulowane wysłanie pakietu aktywacyjnego, nie wie z jakiego powodu, nic nie wie. Nerw mnie ruszył i poszły mocne słowa, więc się rozłaczył konsultant i "rób co chcesz". To był piątunio, nadszedł poiedziałek, tyłek w auto i do Lublina 140km w jedną stronę aby odblokować konto banku defakto internetowego. Da się przetrzmać kasę, da się, bo rezerwy złotówkowe na kredyty Frankowe trzeba skądś brać. Pomnóżcie to przez parę setek może tys blokad i kasa gra ale dla banku nie dla Ciebie. Dojechałem do mBanku drogi budyneczek, wodospady na schodach, parę osób w kolejce, strażnik pyta w jakiej sprawie, a co to go obchodzi, chyba nie jest od tego. Pan za pleksą odblokował szybko konto pozwolił nawet na laptopie sprawdzić czy działa i zrobił przelew bo wycofałem wszystkie środki, ale niestety nie umiał odpowiedzieć na zaistniałą sytuację. Podsumowując: bank naraził mnie na stres, nerwy, koszty przejazdu, kosztu nie zrealizowania przelewów na 3 miesięczną lokatę której termin opłacenia minął, a założona była przed obniżka stopy procentowej, łącznie ok 1750 zł, plus koszty infolini a dzwo iłem z 5razy no i narażenie na zakażenie koronawirusem. Mimo pandemii bank odciął mnie od środków do życia, i w żaden sposób nie ułatwiło mi sprawy, nie pomógł, mimo podania na infolini wszystkich danych wrażliwych, tak się nie postępuje z lojalnym klientem który ma konto ROR i firmowe od ponad 10lat. Powrót do domu, jak miło bo wycofałem środki z niemieckiego banku. Na drugi dzień tel z mbanku, już teraz z komórki, i pytanie dlaczego dałem niską ocenę- na to mają czas, ale pomóc w dobie pandemii to już nie.
  • ~- / 2022-08-31 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zajęcie mandatu - większość pobrali z euro po zaniżonym kursie, niecałe 2 złote z konta złotówkowego, a prowizja naliczona 2 razy, bo najwyraźniej 30 + dymanie na kursie to za mało...
  • ~~julia / 2023-03-26 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilkukrotnie miałam już zablokowane konto, cały proces trwał około 3 dni za każdym razem. Wiązało się to z brakiem możliwości płacenia kartą, przelewami… Całe konto zablokowane. Brak możliwości odblokowania konta telefonicznie, za każdym razem trzeba jeździć do placówki banku. Porażka!!!! Nie polecam banku
    Zaletybrak
    Wadyzbyt wiele
  • ~12 letni byly klient / 2012-01-18 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak w tytle, naprawde szkoda slow, nikomu nie polecam cokolwiek zalatwic w tym banku, obsluga klienta ma cie gdzies, nikt nie potrafi odpowiedziec na zadne pytanie. Mi wplatomat wciagnal 2000zl, odzyskalem je po dwoch odpoawiedziach negatywnych po 3,5 miesiaca, postanowilem rozstac sie z bankiem, walcze juz 3 miesiac, ale teraz juz wiem dlaczego, zeby pobrac oplaty roczne za karty, zniszczone i zastrzezone od 3 miesiecy, za kredyt w koncie z ktorego kozystalem.... szkoda slow... zadzwoncie na mlinie i zapytajcie jak zamknac karte.. dostaniecie na maila formularz, wypelniasz, wysylasz i standardowo nie dociera (oczywiscie wina poczty -), nawet badziewne kartki swiateczne w najgorszym dla poczty okresie ida szybciej niz polecony do mBanku... normalnie nie chce mi sie dalej pisac.. ODRADZAM
    Zaletytylko na pierwsz rzut oka
    Wadymusial bym wypracowanie pisac
    12lat
  • ~123 / 2022-03-22 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Umówione spotkanie z Pania Karolina K w oddziale we Wroclawiu, na które jechaliśmy specjalnie ponad 40 min w ciągu dnia pracy. Pani z która było umówione jest niedostępna, oczekiwanie na innego konsultanta od leasingow ponad 25 min. Bardzo słabo z perspektywy klienta. Gdybysmy mieli wybor zrezygnowalibysmy.
  • ~666 / 2023-11-13 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta - podczas kontaktu z konsultantami klient ma wrażenie że dodzwonił się do fabryki gwoździ, sądząc po ich kompetencjach. Nie mają zielonego pojęcia o czy mówią wprowadzają w błąd grają na zwłokę by zniechęcić klienta
    ZaletyBrak
    WadyA-Z
  • ~a chuj cie to / 2024-12-05 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    czekam juz od godziny na wplate ktorej dalej nje ma
    ZaletyNIE MA
    WadyWSZYSTKO
  • ~Aa / 2019-12-03 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamknęli mi konto spółki mimo złożenia oświadczenia o beneficjencie. Bez uprzedzenia. Zaglądam do banku na konto - konta nie ma. Pieniędzy też. Bank ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Po wielkich awanturach przywrócili konto po ok. 10 dniach, pieniądze wpłynęły później. Dziś się okazało, że nie przywrócili karty. Odpowiedź na reklamację przysłali po 20 dniach.
    Komunikacja z klientem - zero, obsługa - zero. Skrucha za zawalenie sprawy - zero.
    To jest nasz bank, ja jestem kierownikiem tego banku i możecie nam nagwizdać.
    Tak trzymajcie chłopaki, jak się pracuje w usługach, to trzeba klienta z buta, żeby wiedział, gdzie jego miejsce.
    ZaletyKiedyś był fajny Multibank, ale to se ne vrati.
    WadyCałokształt.
  • ~AAA / 2023-09-21 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUKAŃCZY TWÓR ADOLFA ! PRZYKŁAD - MASZ OFERTĘ NA LOKATĘ 5,3%, PRZELEWASZ $$ I W POŁOWIE DNIA KIEDY JUŻ ZAKŁADASZ LOKATY OPROCENTOWANIE WYNOSI 5,1% !!! CH*UJ WAM W D*UPE !
    WadyWSZYSTKO
  • ~aaabbbccc / 2018-05-09 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    MBank okazał się być bankiem złodziei. Może i założenie konta jest bezpłatne aczkolwiek potem zaczynają się schody. Każdorazowe sprawdzenie stanu konta w macierzystym bankomacie kosztuje 5 zł. Po wpłaceniu gotówki do wpłatomatu musiałam czekać godzinę by pieniądze wpłynęły na konto. Uważam, że pobieranie pieniędzy we własnym bankomacie jest niedorzeczne. Nigdy wcześniej się z tym nie spotkałam i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że nie polecam nikomu tego banku. Po dwóch tygodniach współpracy rozwiązuję konto i kamień z serca mi spadnie jak nie będę miała więcej z tym bankiem do czynienia.
    Wadyopłaty za wszystko, czas oczekiwania na wpłacone pieniądze
  • ~Abc / 2021-11-23 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli nie porozumiewasz się w języku polskim to zapomnij!… żaden konsultant w salonach w Warszawie!! nie jest w stanie załatwić sprawy w języku angielskim !! Porażkaaaaa x1000000
    WadyRasizm
  • ~ABC / 2023-07-14 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada w każdym zakresie to ... KOMPLEMENT. Omijać z daleka.
    ZaletyBRAK
    WadyOD A DO Z
  • ~Acha / 2013-04-28 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Zaczyna sie od konta a po kilku latach oferuja zlodziejskie formy oszczedzania jak polisolokata plus mSaver. mSaver kosztuje 6 zeta plus iles procent kwoty przelewanej na rachunek. Efektywniej oszczedza sie w skarpecie. Juz trzeci miesiac probuje uwolnic sie od tego. Najpierw 2 miesieczny okres rozpatrywania reklamacji teraz problemy ze stroną. Wycofanie sie bedzie kosztować mnie kolejne 50 zeta. Ostrzegam nowych klientow. Czytalam juz kiedys tego typu posty ale ignorowalam je i spotkalo mnie to samo. mBank nie szanuje klienta.
    Przestrzegam
    acha
    Zaletydarmowe konto
    Wadyhaczyki i złodziejska polityka oszczedzania
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 880
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962