Ludzie pracujący na Infolinii tragedia,przez co Bank traci na tym. Brak słów na ludzi odbierających telefon. Nie polecam
ZaletyNie wiem jakie
WadyInfolinia-ludzie tam pracujący
~Niezadowolony / 2020-03-11 10:43
Ocena: 1.33 / 5
3 lata temu ktoś posługując się moim peselem reszta zmyślona otworzył internetowo konto i z niego korzystał. Wczoraj chciałem otworzyć konto dla 13 letniego syna i niestety odmowa. Dzwoniliśmy na infolinie, Pani wypytała o moje i dziecka dane tak jakbym zaciągał milionowy kredyt i też wniosek został odrzucony. Wychodzi na to że bank woli otwierać oszustom konta a prawdziwego klienta ma w głębokim poważaniu KOSZMAR!
ZaletyBRAK
~niezadowolony / 2021-01-22 11:45
Ocena: 1.33 / 5
W przypadku problemów ze spłatą bank jest jak hiena, brak możliwości i zrozumienia, tragedia!!!
Zaletyzalety dla bogatych
Wadybrak placówek, przez infolinie trzeba długo oczekiwać na kontakt, ukryte opłaty
~niezadowolony / 2023-10-23 13:57
Ocena: 1.33 / 5
Na infolinii nie mozna sie niczego dowiedziec, odsyłaja do oddziału, przychodzi sie do oddziału to dostalam informacje ze zeby uzyskac potrzebny dokument, musze najpierw przedstawic oswiadczenie. Po godzinie przyszłam ponownie, nagle okazuje sie ze jest złe...cyrk. Nie mowiac juz o tym, ze dosłownie NIGDY nie mozna sie dodzwonic do doradcy kredytowego, a do oddzialu numeru nie podaja, trzeba zawsze samemu przyjsc. Niby taki nowoczensy bank, a jka przychodzi co do czego, to zawsze czlowiek konczy w oddziale, w którym i tak nie jest w stanie nic załatwić, dramat. Od przyszłego tygodnia uruchamiam proces przeniesienia kredytu do innego banku.
Zaletybrak
Wadycaly ten bank, niekompetencja, zalatwienie czegokolwiek to droga przez meke
~niezadowolony klient / 2023-10-06 10:58
Ocena: 1.33 / 5
Aplikacja to jakiś dramat, co chwilę się wywala, odinstalowanie i instalowanie na nowo nie działa, do tego przy kontakcie z infolinia włącza się beznadziejny bot, NIE POLECAM TEGO BANKU!!!
~Nik / 2022-04-11 12:33
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam zdecydowanie. Pozornie wszystko super a potem działania na moją szkodę - klienta w bezwzględny sposób. Żadnej współpracy ani dialogu w razie najmniejszych nawet problemów. Działanie nastawione na korzyści tylko i wyłącznie banku
ZaletyBardzo miła obsługa na wstępie.
WadyBezwzględność w działaniu
~Oszukana / 2023-05-31 07:14
Ocena: 1.33 / 5
Po zmianie na koncie dostałam sms że w ciągu max 2 dni kurier się skontaktuje w celu weryfikacji tożsamości, właśnie mija tydzien. Nie mogę zrobić żadnej dyspozycji, ani nawet zrezygnować ze zmiany a tym bardziej zamknąć. Czuję się oszukana. Nie polecam.
~Pablo / 2020-05-13 13:44
Ocena: 1.33 / 5
Najgorszy bank jaki spotkałem. Obsługa telefoniczna bez pojęcia. Każdy tylko przełącza do innego konsultanta bo sam nie umie odpowiedzieć na pytanie.
Ciągle wysyłają mi meile żebym wysłał im kontynuację polisy OC i AC. Wysłałem z 5 razy. I ciągle się upominają o polisę. Gdy dzwonię odpowiadają że nie są wstanie stwierdzić że ja to ja. Robią jakieś przesłuchania jak na policji. Nie chcą nawet nr umowy. Ale gdy dzwonię i chcę spłacić szybciej kredyt to od razu chcą tylko nr umowy. O nic więcej nie pytają.
Zdecydowanie nie polecam mBank. Ten bank to porażka.
ZaletyNie ma zalet
WadyCała obsługa klienta
~Paloma / 2023-07-20 12:27
Ocena: 1.33 / 5
Niepolecam porażka miałam zawsze wysokie wpływy na konto poczym dostaje informacje o wypowiedzeniu konta ponieważ mój pracodawca zmienił przy ostatnim moim przelewie konto i się doczepili z kad taki przelew wysłałam wytłumaczenie ale niestety reklamacja została odrzucona porażka niedbaja o to aby klient z nimi został tylko najlepiej usuną nievhve mieć z tym bankiem nic wspólnego, a za polecenie konta nadal pieniędzy nieotrzymalam bujda i nic więcej
~Paweł / 2014-03-07 13:30
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia mam konto w mbanku od 2007 roku i stwierdzam ze bardziej na dno się upaść nie da chyba. Wypowiadam umowę jak najszybciej i nowym klientom szczerze odradzam.
~Paweł / 2021-10-11 22:18
Ocena: 1.33 / 5
Nawet nie mam ochoty opisywac mojej historii z tym bankiem. Jakas kompletna porażka. Niekompetentni ludzie masakra. Omijac szerokim lukiem
ZaletyNie ma
WadyJak ktos chce sobie zepsuc nerwy to idealne miejsce
~Paweł Kończyk / 2012-10-10 22:04
Ocena: 1.33 / 5
Bezprawna blokada środków na koncie, wprowadzanie w błąd klienta, że pismo z Urzędu Skarbowego o uchyleniu blokady nie wpłynęło (mimo że wpłynęło trzy tygodnie temu), niekompetentna obsługa na mLinii, niemożność załatwienia czegokolwiek, traktowanie klienta, który złożył reklamację jak powietrze, wreszcie nie odpisywanie na listy i e-maile - to wszystko znajdziecie w mbanku. Kiedyś zachęciłem do założenia konta w mbanku moją dziewczynę - teraz mi wstyd z tego powodu.
Zaletybyły kiedyś
Wadybezduszny wirtualny bank, w którym klient wali głową w mur
5 lat
~piko / 2025-02-06 17:13
Ocena: 1.33 / 5
Jestem klientem mBanku od ponad 20 lat. Przez większość tego czasu nie miałem zastrzeżeń. W ostatnich latach wiele się zmieniło. Niestety na gorsze. Dwa lata temu chciałem założyć konto firmowe. Dostałem mailem odmowę. Bez słowa wyjaśnienia. Bez problemu skorzystałem z oferty innego banku, więc nie drążyłem tematu. Do wielu lat mam kredyt hipoteczny. Wszystkie spłaty w terminie. Dziś chciałem zmienić konto, z którego pobierane są raty kredytu. I zderzyłem się ze ścianą. Na maila dostaję jednostronicowy aneks z informacją, że mam się zgłosić do dowolnej placówki banku. Zgłaszam się (ul. Wańkowicza w Warszawie). Dowiaduję się, że nie mogę załatwić tak prostej sprawy, bo nie ma pracownika odpowiedzialnego z kredyty hipoteczne. Proszę o wskazanie innej placówki. Jadę na ul. Domaniewską. Ani jednego klienta w sali. Dziewczyna przy wejściu stwierdza, że pracownik jest zajęty i nie mogę być przyjęty. Pytam czy może wskazać mi inną placówkę. Zapytałem, czy telefonicznie mogłaby sprawdzić czy któraś z placówek dysponuje pracownikiem, który nie będzie na urlopie, chory, lub bardzo zajęty. Kimś kto mógłby załatwić sprawę zajmującą prawdopodobnie kilka minut. Okazuje się, że pracownicy nie dysponują numerami telefonów do innych oddziałów banku i nie mają możliwości wykonania tej skądinąd prostej czynności. Dość oryginalne stwierdzenie w dzisiejszych czasach i możliwościach komunikacji. Zostałem z niczym, poza oczywiście koniecznością spłacenia kredytu. Wszystko wskazuje na to, że kiedy uwolnię się od zobowiązań, uwolnię się także od kontaktów z mBankiem. Tak jak kiedyś polecałem ten bank, tak teraz będę robić coś wręcz przeciwnego.
ZaletyMożna wykonać przelew, a także pojawiają się na koncie wypracowane pieniądze. :)
WadyKatastrofalny poziom obsługi w placówkach banku.
~Piotr / 2024-04-18 20:54
Ocena: 1.33 / 5
Dno totalne, uważać proszę na własne pieniądze
Zaletybrak
Wadydużo
~R / 2016-11-02 15:47
Ocena: 1.33 / 5
Bank idealny dla klienta ktory nie ma zadnych potrzeb. Cokolwiek nie miesci sie w automatycznych procesach ktore mozna przeklikac samemu jest niemozliwe. Zamykam tam wszystkie konta
~radek / 2014-01-07 21:01
Ocena: 1.33 / 5
tragedia...obiecuja jedno a robia cos innego...zawsze szukaja okazji zeby wydrzec pieniadze.
Mieszkam zagranica i chcialem zamknac konto z tego powodu aby nie placic oplat za karte, w rozmowie telefonicznej zaoferowano mi jednak ze oplaty zostana zniesione i konto bedzie absolutnie darmowe. Po kilku miesiacach sprawdzilem ze oplaty zostaly nawet podniesione. Zlozylem reklamacje. W odpowiedzi dostalem informacje ze nie mbank nie moze znalezc zapisu rozmowy telefonicznej wiec nie moga uznac reklamacji....
Zaletybyly kiedys
Wadyoplaty, brak zaufania
7 lat
~Rafał / 2022-06-17 12:04
Ocena: 1.33 / 5
Wielokrotne próby kontaktu poprzez infolinię spełzły na niczym, stracone dwie godziny. Czy tam nikt nie pracuje, oczywiście poza botem Markiem, który nic nie wie i w sumie nie wiadomo po co to zostało zaimplementowane. No cóż, konta trzeba będzie otworzyć gdzie indziej.
ZaletyBrak
WadyBrak jakiejkolwiek formy kontaktu z infolinią.
~Rajmund / 2024-10-21 12:01
Ocena: 1.33 / 5
Wydarzenie z 18.10.2024 przebrało miarkę. Wysłałem najpierw reklamację i wyślę też stosowną informację do UOKiK, jednak konto w tym banku likwiduję tak czy tak. Poniżej treść mojej reklamacji, z której wynika, jak zostałem potraktowany jako klient. Za karę, że nie chcę odpowiadać na bzdurne pytania, nie mające nic wspólnego z realizacją przelewu, zostały mi zablokowane wszystkie pieniądze. Nie mogę do dziś nie tylko dokonywać przelewów, lecz również jakichkolwiek płatności, nawet chleba nie mogę kupić bez złożenia wizyty w placówce i wytłumaczenia się.
Protestuję przeciwko uzależnianiu wykonania mojego zlecenia przelewu od odpowiedzi na bzdurne pytania typu "czy widziałem naocznie tą nieruchomość". Pakiet pytań, z których powyższe było jedynie pierwszym, miał mi zostać odczytany już po weryfikacji, której się poddałem i która jest do zaakceptowania, gdyż służy rzeczywiście bezpieczeństwu. Do tego należało podanie danych przedstawicielce Państwa banku, która, zgodnie z zapowiedzią wyświetloną po zleceniu przelewu, do mnie zadzwoniła. Wszystko zostało succesfull zakończone, łącznie z potwierdzeniem przeze mnie w aplikacji mobilnej weryfikacji wysłanej przez moją rozmówczynię. Zakładam, że nikt się do Państwa systemów w tym celu nie włamał i była to rzeczywiście osoba reprezentujące Państwa bank.
Pytania, na które które już po tej pomyślnej weryfikacji miałem odpowiadać jednak niczemu już w sprawie sprawdzania czy ja to ja i czy taka była moja wola nie służyły a celem mogło być tylko jedno: zrobienie ze mnie durnia i potraktowanie jak niegrzeczne dziecko, które należy poniżyć. Bo nie uwierzę, że można uzależnić wysłanie moich pieniędzy do sprzedawcy, zgodnie z zawartą przeze mnie notarialnie umową, od mojej odpowiedzi na pytanie, czy widziałem nieruchomość, którą nabyłem. Nie życzę sobie w każdym razie, żeby to Państwo decydowali, czy muszę widzieć coś co chcę kupić.
Jeśli przelew nie zostanie zrealizowany bez uwarunkowań w postaci pytań o to co widziałem czy nie widziałem i jedynie po normalnej, logicznej i akceptowalnej weryfikacji, czy to ja jestem zleceniodawcą, zamknę wszystkie rachunki, które posiadam w Państwa banku w najbliższym możliwym terminie. Nie pozwolę się traktować w taki sposób, jak wyżej opisałem.
Wadyszantażowanie klienta i blokowanie konta za odmowę zdradzania spraw intymnych, opłaty za korzystanie z bankomatów, opłaty za kartę
~Rek66 / 2018-11-08 15:05
Ocena: 1.33 / 5
Beznadzieja... Przyznają mi smieszny kredyt - 5000 zł na 20 miesięcy, po czym cofają zgodę uzasadniając tym, że moje dane się nie zgadzają. gdy pytam które dane - wiem co podałem i znak swoje dane - to słyszę odpowiedź że nie mogą mi udzielić takiej informacji! Jakaś farsa.
Omijajcie toto z daleka!
Zaletybrak
Wadycały ten śmieszny bank jest jedną wielką wadą
~Robbo / 2019-10-12 17:08
Ocena: 1.33 / 5
Najgorzej działający serwis na rynku. Nie słyszeli o intuicyjności, a poza tym strasznie utrudniają człowiekowi życie przy najprostszych operacjach. Ustawienia kart nie znajdują się w zakładce UStawienia, tylko gdzie indziej, ciekawe kto to wymyślił.