Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2024-04-18 20:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno totalne, uważać proszę na własne pieniądze
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~R / 2016-11-02 15:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank idealny dla klienta ktory nie ma zadnych potrzeb. Cokolwiek nie miesci sie w automatycznych procesach ktore mozna przeklikac samemu jest niemozliwe. Zamykam tam wszystkie konta
  • ~radek / 2014-01-07 21:01
    Ocena: 1.33 / 5
    tragedia...obiecuja jedno a robia cos innego...zawsze szukaja okazji zeby wydrzec pieniadze.

    Mieszkam zagranica i chcialem zamknac konto z tego powodu aby nie placic oplat za karte, w rozmowie telefonicznej zaoferowano mi jednak ze oplaty zostana zniesione i konto bedzie absolutnie darmowe. Po kilku miesiacach sprawdzilem ze oplaty zostaly nawet podniesione. Zlozylem reklamacje. W odpowiedzi dostalem informacje ze nie mbank nie moze znalezc zapisu rozmowy telefonicznej wiec nie moga uznac reklamacji....
    Zaletybyly kiedys
    Wadyoplaty, brak zaufania
    7 lat
  • ~Rafał / 2022-06-17 12:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Wielokrotne próby kontaktu poprzez infolinię spełzły na niczym, stracone dwie godziny. Czy tam nikt nie pracuje, oczywiście poza botem Markiem, który nic nie wie i w sumie nie wiadomo po co to zostało zaimplementowane. No cóż, konta trzeba będzie otworzyć gdzie indziej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiejkolwiek formy kontaktu z infolinią.
  • ~Rajmund / 2024-10-21 12:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Wydarzenie z 18.10.2024 przebrało miarkę. Wysłałem najpierw reklamację i wyślę też stosowną informację do UOKiK, jednak konto w tym banku likwiduję tak czy tak. Poniżej treść mojej reklamacji, z której wynika, jak zostałem potraktowany jako klient. Za karę, że nie chcę odpowiadać na bzdurne pytania, nie mające nic wspólnego z realizacją przelewu, zostały mi zablokowane wszystkie pieniądze. Nie mogę do dziś nie tylko dokonywać przelewów, lecz również jakichkolwiek płatności, nawet chleba nie mogę kupić bez złożenia wizyty w placówce i wytłumaczenia się.

    Protestuję przeciwko uzależnianiu wykonania mojego zlecenia przelewu od odpowiedzi na bzdurne pytania typu "czy widziałem naocznie tą nieruchomość". Pakiet pytań, z których powyższe było jedynie pierwszym, miał mi zostać odczytany już po weryfikacji, której się poddałem i która jest do zaakceptowania, gdyż służy rzeczywiście bezpieczeństwu. Do tego należało podanie danych przedstawicielce Państwa banku, która, zgodnie z zapowiedzią wyświetloną po zleceniu przelewu, do mnie zadzwoniła. Wszystko zostało succesfull zakończone, łącznie z potwierdzeniem przeze mnie w aplikacji mobilnej weryfikacji wysłanej przez moją rozmówczynię. Zakładam, że nikt się do Państwa systemów w tym celu nie włamał i była to rzeczywiście osoba reprezentujące Państwa bank.
    Pytania, na które które już po tej pomyślnej weryfikacji miałem odpowiadać jednak niczemu już w sprawie sprawdzania czy ja to ja i czy taka była moja wola nie służyły a celem mogło być tylko jedno: zrobienie ze mnie durnia i potraktowanie jak niegrzeczne dziecko, które należy poniżyć. Bo nie uwierzę, że można uzależnić wysłanie moich pieniędzy do sprzedawcy, zgodnie z zawartą przeze mnie notarialnie umową, od mojej odpowiedzi na pytanie, czy widziałem nieruchomość, którą nabyłem. Nie życzę sobie w każdym razie, żeby to Państwo decydowali, czy muszę widzieć coś co chcę kupić.
    Jeśli przelew nie zostanie zrealizowany bez uwarunkowań w postaci pytań o to co widziałem czy nie widziałem i jedynie po normalnej, logicznej i akceptowalnej weryfikacji, czy to ja jestem zleceniodawcą, zamknę wszystkie rachunki, które posiadam w Państwa banku w najbliższym możliwym terminie. Nie pozwolę się traktować w taki sposób, jak wyżej opisałem.
    Wadyszantażowanie klienta i blokowanie konta za odmowę zdradzania spraw intymnych, opłaty za korzystanie z bankomatów, opłaty za kartę
  • ~Rek66 / 2018-11-08 15:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadzieja... Przyznają mi smieszny kredyt - 5000 zł na 20 miesięcy, po czym cofają zgodę uzasadniając tym, że moje dane się nie zgadzają. gdy pytam które dane - wiem co podałem i znak swoje dane - to słyszę odpowiedź że nie mogą mi udzielić takiej informacji! Jakaś farsa.

    Omijajcie toto z daleka!
    Zaletybrak
    Wadycały ten śmieszny bank jest jedną wielką wadą
  • ~Robbo / 2019-10-12 17:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorzej działający serwis na rynku. Nie słyszeli o intuicyjności, a poza tym strasznie utrudniają człowiekowi życie przy najprostszych operacjach. Ustawienia kart nie znajdują się w zakładce UStawienia, tylko gdzie indziej, ciekawe kto to wymyślił.
  • ~ru / 2014-02-13 18:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Właśnie po 6 latach kończę przygodę z mbankiem i żałuję, że wcześniej nie trafiłem na tą stronkę. Na początku było na prawdę fajnie, ale to co ostatnio robią, to jest jakaś makabra. Po kolei:
    - 10zł/miesiąc opłaty za Maestro Gold. Wcześniej normalna Visa Electron była darmowa, ale za wypłąty ze wszystkich bankomatów brali 5zl więc mnie przekonali że ta lepsza bo nie będzie problemów z zakupami przez neta. Obecna Visa w Millenium daje mi takie same mozliwości za 0zł :) (wystarczy jeden raz nią zapłacić w miesiącu i mieć min. 1000zł wpływu miesięcznie na konto)
    - w nowym interfejsie w historii widnieją operacje sprzed np. godziny, a saldo pozostaje bez zmian. Już kilkukrotnie się złapałem na tym, że wszedłem niezamierzenie na kredyt odnawialny, bo saldo widniało dodatnie. Pszypadek? Nie sondze.
    - wysłali mi pita giełdowego z błędnymi danymi adresowymi. Dzwonię, a pani mówi że to moja wina, bo nie zmieniłem danych w odpowiednim terminie. Ja mówię że jestem pewny że zmieniałem i proszę sprawdzić datę. Ona mówi że nie ma takiej możliwości i mnie przełączy. Po 20min muzyczki się rozłączyłem. Próbowałem jeszcze 2-krotnie i za każdym razem włączali muzyczkę. Poszedłem do Multibanku pan powiedział, ze wystawi mi duplikat za jedyne 30zł. Dziękuję mu za to, bo to był ostateczny gwóźdź do trumny dla tego banku.
    - coroczna opłata za odnowienie kredytu odnawialnego 1,8% + opłata za ewentualne podwyższenie i oprocentowanie 14,75%. Dzwoniłem z zapytaniem czy by mi nie obniżyli za staż, bo inne banki mają niższe, a pani powiedziała że jej system nie pozwala
    - niby darmowy rachunek maklerski, a ostatnio zrobili opłatę 8zł/miesiąc za jedną pozycję notowań ciągłych. We wszystkich innych DM to jest za friko. Do tego jak sprzedajesz akcje to możesz czekać i tydzień na pojawienie się środków na e-koncie.
    - przychodzi mi ostatnio sms, że został dostęp zblokowany przez internet. Dzwonię i pytam się dlaczego. Pani mówi, że w trosce o bezpieczeństwo i pewnie dlatego że nie mam zainstalowanego antywirusa !?!
    Zaletyobecnie żadnych
    Wadywszystko co wyżej, do tego z pracowników Multibanku zrobili roboty, które mają się tylko uśmiechać
    6
  • ~sandomaniek / 2023-12-10 15:40
    Ocena: 1.33 / 5
    mbank to bank nie dla ludzi tylko dla cwaniaków, nic nie potrafią załatwić, czy zmienić, tam pracują tylko młode dziewczyny, które ledwo się podpisują. Nie ważne ją umowę podpisze, tak robią, co chcą. Więcej pieniędzy stracić można, masz pożyczkę 8 % a za a po 3 miesiącach masz 20%.

    Bez prawników nie warto podpisywać z nimi umów, a najlepiej w ogóle z nimi nie współpracować, bo jako klient więcej stracisz, niż zyskasz.
    Wadymbank to bank dla cwaniaków
  • ~simon / 2021-12-14 12:12
    Ocena: 1.33 / 5
    -5 zł za sprawdzenie salda w bankomacie w ich placówce( z powiedzenia w formie papierowej zrezygnowałem) . Słabe to...
    ZaletyNic
    WadyDuzo
  • ~T / 2022-05-27 23:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Kpina, drugi miesiąc nie potrafią zamknąć konta osobistego - najprostsza czynność bankowa a pomimo wielu zgłoszeń nie zrobiono nic, nie ma żadnej informacji kiedy wniosek zostanie zrealizowany, nie sposób zgłosić reklamacji gdyż są one dostępne tylko dla niektórych spraw. To ma być solidny bank? raczej hurtownia gaci
    Zaletyostatnio brak zalet
    Wadytechnicznie bank jest już mocno przestarzały, nie widać żadnego rozwoju, obsługa klienta na poziomie karygodnym - nigdy więcej tego dziadostwa.
  • ~Teli / 2019-09-24 17:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie widziałam nigdy tak beznadziejnego konta! Rozpoczynajac od aplikacji , ktora w porownaniu np. z aplikacja pekao jest tak niejasną i nieprzejrzysta, pieniadze nie znikaja z konta od razu , ale po kilku dniach jesli placisz zblizeniowo. O zgrozo mam tam kredyt i oczywiscie ukryte koszta, przeksztalcenie mieszkania na wlasnosciowe przebiego sprawnie , ale juz obniżanie raty z tym związane jest mozliwie jak najbardziej opozniane!!! Tak zeby tylko nabic wieceh i wiecej odsetwk , bylw dzien więcej. Ponadto zniknelo mi z konta 100 zl bez informacji w płatnościach, po prostu zniknela , a zauwazylam to tylko dlatego, ze nie trzymam tam na codzien srodkow, od razu przelewam je na bardziej korzystne konto innego banku. Dzwobiac na mlinie nikt nie jest mi w stanie tego wytlunaczyc, move napisac reklamacje , na ktora 30 dni maja na rozpatrzenie( wiec na pewno nie krócej) . Bank porazka, kazdemu kto nie musi odradzam.
    ZaletyŻadne
    WadyWiele
  • ~Tojestporażka / 2022-11-19 09:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Z żadnym innym bankiem nie mam takich problemów jak tutaj.Byłam w oddziale żeby zmienić dokument tożsamości i numer telefonu, miałam w ciągu 2 dni dostać nowy pakiet aktywacyjny. Przez tydzień czasu nie otrzymałam niczego. Olewka totalna, na infolinii powiedzieli mi, że nie mają żadnych zmian,nie zostały wprowadzone, nie mogę dostać się do konta
  • ~Tomasz / 2019-07-03 09:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiedyś świetny, dziś niestety opłaty przewyższają korzyści z posiadania konta w tym banku. Obsuga nie może pomóc w przypadku dokonania złej opłaty, tak jak kiedyś. Teraz usłyszymy "przykro nam, już pan zapłacił". Do tego ciągłe "ciche" podwyżki.
    ZaletyAplikacja
    WadyUsługi, obsługa, oferta
  • ~Tomek / 2021-09-04 20:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Ostatnio zgubiłem telefon. Zadzwoniłem na biuro obsługi by na wszelki wypadek zablokować aplikacje mobilną. Nie dość że rozmowa zajęła mi 30 minut! (W pekao24 zablokowałem w ciągu 3 minut) to jeszcze weryfikacja klienta to porażka. Odpowie się na jedno pytanie błędnie lub co lepsze pan lub pani po drugiej stronie źle napisze odpowiedź trzeba drugi raz dzwonić i czekać na infolinii i znów przejść cały proces weryfikacji. Na rachunek oczywiście nie można można zalogować nawet na komputerze bo potrzeba autoryzacji w zablokowanej aplikacji KOMEDIA. Nie dość że człowiek wkur#$ony na siebie że zgubił telefon to problemy z zablokowaniem aplikacji bankowej. Niedługo potrzebować będą numer buta i długość fi#ta żeby w ogóle zacząć rozmowę. PORAŻKA !
    ZaletyNie widze
    WadyOpłaty
  • ~tomi / 2023-02-08 08:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank, który na pierwszy rzut oka wygląda nieźle...ale gdy przejdziesz do konkretów to widzisz co to za bank
    Zaletynie zaobserwowałem
    Wadybeznadziejna sieć placówek, w których można wpłacić gotówkę
    tragiczna infolinia
    niejasne regulaminy lokat, z których z powodu dwóch powyższych punktów nie udało mi się skorzystać - biorąc pod uwagę resztę to chyba wychodzi na plus, nie będę miał z nimi nic wspólnego :)
  • ~Turysta / 2021-08-14 19:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam konto walutowe w euro Jestem teraz w Grecji wypłacałem Euro MBank rozliczył mi to w złotówkach po pięć 20 za 1 € Dzwoniłem do banku powiedzieli że dostali informację że ja w Grecji wypłaciłem złotówki ?????? a ja dostałem z bankomatu euro. Nie była to moja pierwsza transakcja płaciłem wielokrotnie i rozliczany było w euro nagle przy wypłacie z bankomatu rozliczyli mi z konta złotówkowego
  • ~tymek / 2023-02-07 08:36
    Ocena: 1.33 / 5
    - ciągłe przerwy techniczne
    - przelewy swift zza granicy dochodzą bardzo powoli w porównaniu do ING albo Revolut
    Wady- ciągłe przerwy techniczne
    - przelewy swift zza granicy dochodzą bardzo powoli w porównaniu do ING albo Revolut
  • ~typowyjanusz / 2015-03-06 19:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam typowi naciągacze
    ZaletyPakiet startowy
    WadyCała reszta po okresie promocji za założenie
    5 lat
  • ~Urszula / 2022-06-01 08:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Obiecałam , że podam do wiadomości , to że nie polecam nikomu tego banku owszem prosta jest obsługa i tylko tyle dobrego, ale nigdy nie otrzymałam odpowiedzi na s.soje pisma np dotyczące zamknięcia karty kredytowej, chociaż ją spłaciłam nie mogę doczekać się potwierdzenia nawet od Zarządu banku bo tu też pisałam, na czacie mnie ignorują, w wiadomościach podają numer sprawy i koniec , później żadnej odpowiedzi , zresztą na czacie to siedzą ludzie tylko do naciągania klienta natomiast do załatwienie sprawy nie mają pojęcia. Po prostu ten bank nie szanuje ludzi nie polecam nikomu
    Zaletyjedynie konto bardzo fajnie opracowane
    Wadysame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 880
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962