ZaletyNie widze żadnych! Same problemy z tym kontem
strona 37 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »
-
~Kinga / 2020-02-25 13:34
Odblokowanie swojego dostepu do internetu graniczy z cudem, znalezienie potrzebnych opcji w aplikacji mobilnej to mission impossible, posiadam konto w 4 bankach i ten jest najgorszy, nie POLECAM, w szczególności dla młodych ludzi.
-
-
~klient / 2016-01-16 23:49
Usługa klienta leci na twarz. ZaletySkończyły się ze starym systemem i multibankiemWadyNowy system robili informatycy sami dla siebie. Chyba nikt nie pytał o opinię klientów. -
~klient / 2020-01-28 21:12
Dziadowski Bank,żadnej informacji, pobierają złotówki przez firmę pośredniczą,uważajcie na ten Bank. ZaletyżadneWadyDziadostwo w Polsce -
~KLIENT MBANK / 2024-01-10 13:34
Jestem klientem od kilku lat - moja świadomość i ocena była bardzo pozytywna - ponieważ nie miałem potrzeby bezpośredniego kontaktu, wszystko elektronicznie. Niestety sprawa w której złożyłem reklamacje w grudniu 5 i 6 grudnia pokazała prawdziwe oblicze banku - odpowiedź ? Tak jest ustawowy termin przecież 30 dni - więc 2 i 4 styczeń, ponieważ nie zgadzam się z odpowiedzią to jest kolejne 30 dni ustawowo. W rozmach na chat problemu nie widzą, chat bot nie będę komentował. Podejście do klienta jakby za karę prosił aby zostać ich klientem. Niestety z takim podejściem, nie życzę ani sukcesów ani klientów - a może jest ich tak wielu, że właśnie bankowi nie zależy. Wystarczy spojrzeć na wyniki finansowe - biedy nie ma. ZaletyBankowość elektroniczna - jeżeli nie jest potrzebny inny kontakt z bankiemWadyWiele, najgorsza to stosunek do klienta- nawet stałego od kilku lat. -
~Krystyna / 2023-09-02 13:01
Jestem osobą niepełnosprawną, poruszam się o balkoniku. Mam 80 lat.Jestem klientką Mbanku.Ok. miesiąca temu moje konto zostało zablokowane z nieznanych mi powodów. Zadzwoniłam na infolinię, powiedziano mi, że muszę się udać do siedziby banku, lub zamówić zestaw aktywacyjny, który przyjdzie pocztą. Do siedziby nie jestem w stanie dotrzeć, więc zamówiłam ppakiet pocztą. Po jego otrzymaniu przez wiele godzin próbowałam odblokować konto, przechodząc z rąk do rą kolejnych konsultantów, po drodze męcząc się ze sztuczną nieinteligencją. Połączenia były przerywane i musiałam wielokrotnie zaczynać od nowa. Łączyłam się z wieloma konsultantami, żaden nie potrafił mi pomóc.Każda próba kończyła się informacją, że dostanę maila,w którym będą dane do odblokowania konta, orad sms z hasłem do tego maila.Sms owszem dostałam, maila nie Ostatni, chyba dziesiąty konsultant poddał się i powiedział, że muszę zamówić nowy pakiet aktywacyjny, co zrobiłam. Teraz muszę znowu czekać na następny pakiet, po czym próby, być może z takim samym skutkiem. Całe szczęście, że mam konto w innym banku, na które wpływa moja emerytura, gdybym była zdana tylko na Mbank, miałabym okazję umrzeć z głodu. Omijajcie Mbank szerokim łukiem. WadyJak widać na miom przykładzie, mogą odciąć klienta od jego środków bez powodu i możliwości dotarcia do nich, szczególnie gdy się jest starym i niepełnosprawnym. Można działać "na wnuczka", można na "blokady" -
~Krzysztof / 2022-10-03 19:19
To jest jakas kpina a nie bank.Zdecydowanie nie polecam jesli nie chcesz wpasc w nerwice. -
~Krzysztof kk / 2022-08-27 21:05
Odtadzam, nie zakładaj tam konta. Skandaliczna obsługa To jest jedyny bank do którego o każdej porze nie można się nigdy dodzwonić a infolinia na czacie odpowiada nawet po dwóch godzinach albo jest zupełnie nieczynna + cały czas informacja że przepraszają bo jest duże zainteresowanie klientów. Pomyślcie mając tam konto jaki będą problemy np za granicą =zero pomocy.
Mam konta w innych bankach i tam jest to nie do pomyślenia żeby coś takiego istniało jak takie dno- obsługa m
banku. Milenium - zawsze odbierają, ING - normalny kontakt
Mbak - odradzamZaletyTotalnie brak bonklekceważy klientów Nie umożliwia kontakt z infolinią, zero pomocyWadyDno dno dno Pseudo bank lekceważy klientów Nie umożliwia kontaktu z infolinią, tam pracuje chyba pięć osób nie Zatrudniają pomimo że jest taka potrzeba -
~Mado / 2024-01-08 09:19
Masakra nigdy więcej,słaba jakość usług wracam do poprzedniego banku ,myslałem że tam jest źle. ZaletyNie znalazłemWadySame wady -
-
~Mamiela / 2020-12-30 13:09
Wszystko dobrze jak dobrze. Cokolwiek co wymaga decyzyjności i działania dla klientów nie dla siebie już jest nie do przeskoczenia. Beton. -
~Marek Sajur / 2013-04-10 18:35
Nie polecam, bardzo trudno walczyć o zwrot nienależnie pobranych pieniędzy za ubezpieczenie którego nie zamówiłem a wręcz odmówiłem podczas próby sprzedaży przez pracownika mBanku, zamknięcie rachunku również jest drogą przez mękę. Trzeba czekac aż łaskawie przyślą swoje wzory wypowiedzenia bo zwykłego wypowiedzenia nie uznają. Zaletychyba już nie ma , kiedyś byłyWadyza mało miejsca by opisać -
~Maria / 2023-09-21 21:58
Byłam dzisiaj w mBank "Forum"w Gdańsku. Chciałam założyć konto. Po 5 min. rozmowy zrezygnowałam. Obsługa masakra, zero kompetencji, spytałam o ubezpieczeniu karty, nic nie dowiedziałam się, w końcu dla świętego spokoju odpowiedź młodego człowieka, że nie ma. ZaletyŻadnychWady Brak profesjonalizmu, zaufania i obawa o swoje pieniądze przy takiej obsłudze i zarządzaniu. -
~Marta / 2020-03-31 14:00
Mam w mbanku kredyt w CHF i rachunki do obsługi tego kredytu w CHF i PLN (do opłaty ubezpieczenia kredytu). Warunki kredytu - ok (poza tym, że w w CHF). mbank i jego organizacja - totalna porażka. Kilka lat temu ktoś do mnie przez kilka tygodni wydzwaniał, żebym zmieniła konto w PLN na "lepsze". Byłam nieugięta i dobrze, bo koleżanka uwierzyła i oczywiście po okresie promocyjnym zaczęła za nie tyle płacić, że zdecydował się je zamknąć. Od kilku dni mam problem, bo kasjerzy w oddziałach i konsultanci na infolinii udzielają sprzecznych informacji. W oddziale nie można zalogować się do własnego konta, bo tablety popsute albo internet nie daje rady. W czasie akcji "zostań w domu' przez te sprzeczne informacje zostałam przegnana po trzech oddziałach, w których w sumie spędziłam ponad godzinę na rozmowach z infolinią z własnego telefonu, co kosztowało mnie kilkadziesiąt złotych. Po wszystkich wędrówkach i rozmowach okazało się, że bank po prostu nie przyjmuje wpłat gotówkowych w CHF i co mu zrobisz? Masakra, bardzo żałuję, że mam tam kredyt, biorę pod uwagę przeniesienie się gdzie indziej. ZaletyNie widzęWadyWprowadzanie w błąd, brak rzetelnej informacji o własnych usługach
Opłaty za wszystko -
~Maruś / 2022-05-26 20:31
Beznadziejny bank, za przelew zagraniczny (do Niemiec) prowizja 25zł + niekorzystny kurs rozliczeniowy euro 4,73zł (26.05.2022). Przedłużenie kredytu odnawialnego 280zł, na razie muszę mieć w nim konto ale jak tylko będzie to możliwe zakładam konto w innym banku. -
~MAt / 2016-03-24 09:53
Mega słąby bank, obsługa klienta fatalna, gdyby top był warsztat u Zenka to rozumiem, ale bank? W placówce nawet dzień dobry Ci nie powiedzą Na infolini koleś nawija makaron na uszy kim on nie był, wojskowym, policjantem, szkoda tylko że to bank a nie kabaret Wady- fatalna obsługaJestem klientem od 2 lat -
~Michał / 2022-07-29 12:45
Środek dnia, konto firmowe, próba logowania... komunikat "usługa chwilowo niedostepna", to jakiś żart a nie bank.
Aplikacja mobilna to wieczne problemu, wieczne zmiany, jakieś wyskakujące dymki które przesłaniają istotne elementy.
Odradzam.ZaletybrakWadykiepsko i drogo -
~Monika / 2021-08-05 13:01
Ludzie pracujący na Infolinii tragedia,przez co Bank traci na tym. Brak słów na ludzi odbierających telefon. Nie polecam ZaletyNie wiem jakieWadyInfolinia-ludzie tam pracujący -
-
~Niezadowolony / 2020-03-11 10:43
3 lata temu ktoś posługując się moim peselem reszta zmyślona otworzył internetowo konto i z niego korzystał. Wczoraj chciałem otworzyć konto dla 13 letniego syna i niestety odmowa. Dzwoniliśmy na infolinie, Pani wypytała o moje i dziecka dane tak jakbym zaciągał milionowy kredyt i też wniosek został odrzucony. Wychodzi na to że bank woli otwierać oszustom konta a prawdziwego klienta ma w głębokim poważaniu KOSZMAR! ZaletyBRAK -
~niezadowolony / 2021-01-22 11:45
W przypadku problemów ze spłatą bank jest jak hiena, brak możliwości i zrozumienia, tragedia!!! Zaletyzalety dla bogatychWadybrak placówek, przez infolinie trzeba długo oczekiwać na kontakt, ukryte opłaty -
~niezadowolony / 2023-10-23 13:57
Na infolinii nie mozna sie niczego dowiedziec, odsyłaja do oddziału, przychodzi sie do oddziału to dostalam informacje ze zeby uzyskac potrzebny dokument, musze najpierw przedstawic oswiadczenie. Po godzinie przyszłam ponownie, nagle okazuje sie ze jest złe...cyrk. Nie mowiac juz o tym, ze dosłownie NIGDY nie mozna sie dodzwonic do doradcy kredytowego, a do oddzialu numeru nie podaja, trzeba zawsze samemu przyjsc. Niby taki nowoczensy bank, a jka przychodzi co do czego, to zawsze czlowiek konczy w oddziale, w którym i tak nie jest w stanie nic załatwić, dramat. Od przyszłego tygodnia uruchamiam proces przeniesienia kredytu do innego banku. ZaletybrakWadycaly ten bank, niekompetencja, zalatwienie czegokolwiek to droga przez meke -
~niezadowolony klient / 2023-10-06 10:58
Aplikacja to jakiś dramat, co chwilę się wywala, odinstalowanie i instalowanie na nowo nie działa, do tego przy kontakcie z infolinia włącza się beznadziejny bot, NIE POLECAM TEGO BANKU!!!
strona 37 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »