strona 37 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »
-
~Mamiela / 2020-12-30 13:09
Wszystko dobrze jak dobrze. Cokolwiek co wymaga decyzyjności i działania dla klientów nie dla siebie już jest nie do przeskoczenia. Beton. -
-
~Marek Sajur / 2013-04-10 18:35
Nie polecam, bardzo trudno walczyć o zwrot nienależnie pobranych pieniędzy za ubezpieczenie którego nie zamówiłem a wręcz odmówiłem podczas próby sprzedaży przez pracownika mBanku, zamknięcie rachunku również jest drogą przez mękę. Trzeba czekac aż łaskawie przyślą swoje wzory wypowiedzenia bo zwykłego wypowiedzenia nie uznają. Zaletychyba już nie ma , kiedyś byłyWadyza mało miejsca by opisać -
~Maria / 2023-09-21 21:58
Byłam dzisiaj w mBank "Forum"w Gdańsku. Chciałam założyć konto. Po 5 min. rozmowy zrezygnowałam. Obsługa masakra, zero kompetencji, spytałam o ubezpieczeniu karty, nic nie dowiedziałam się, w końcu dla świętego spokoju odpowiedź młodego człowieka, że nie ma. ZaletyŻadnychWady Brak profesjonalizmu, zaufania i obawa o swoje pieniądze przy takiej obsłudze i zarządzaniu. -
~Marta / 2020-03-31 14:00
Mam w mbanku kredyt w CHF i rachunki do obsługi tego kredytu w CHF i PLN (do opłaty ubezpieczenia kredytu). Warunki kredytu - ok (poza tym, że w w CHF). mbank i jego organizacja - totalna porażka. Kilka lat temu ktoś do mnie przez kilka tygodni wydzwaniał, żebym zmieniła konto w PLN na "lepsze". Byłam nieugięta i dobrze, bo koleżanka uwierzyła i oczywiście po okresie promocyjnym zaczęła za nie tyle płacić, że zdecydował się je zamknąć. Od kilku dni mam problem, bo kasjerzy w oddziałach i konsultanci na infolinii udzielają sprzecznych informacji. W oddziale nie można zalogować się do własnego konta, bo tablety popsute albo internet nie daje rady. W czasie akcji "zostań w domu' przez te sprzeczne informacje zostałam przegnana po trzech oddziałach, w których w sumie spędziłam ponad godzinę na rozmowach z infolinią z własnego telefonu, co kosztowało mnie kilkadziesiąt złotych. Po wszystkich wędrówkach i rozmowach okazało się, że bank po prostu nie przyjmuje wpłat gotówkowych w CHF i co mu zrobisz? Masakra, bardzo żałuję, że mam tam kredyt, biorę pod uwagę przeniesienie się gdzie indziej. ZaletyNie widzęWadyWprowadzanie w błąd, brak rzetelnej informacji o własnych usługach
Opłaty za wszystko -
~Maruś / 2022-05-26 20:31
Beznadziejny bank, za przelew zagraniczny (do Niemiec) prowizja 25zł + niekorzystny kurs rozliczeniowy euro 4,73zł (26.05.2022). Przedłużenie kredytu odnawialnego 280zł, na razie muszę mieć w nim konto ale jak tylko będzie to możliwe zakładam konto w innym banku. -
~MAt / 2016-03-24 09:53
Mega słąby bank, obsługa klienta fatalna, gdyby top był warsztat u Zenka to rozumiem, ale bank? W placówce nawet dzień dobry Ci nie powiedzą Na infolini koleś nawija makaron na uszy kim on nie był, wojskowym, policjantem, szkoda tylko że to bank a nie kabaret Wady- fatalna obsługaJestem klientem od 2 lat -
~Michał / 2022-07-29 12:45
Środek dnia, konto firmowe, próba logowania... komunikat "usługa chwilowo niedostepna", to jakiś żart a nie bank.
Aplikacja mobilna to wieczne problemu, wieczne zmiany, jakieś wyskakujące dymki które przesłaniają istotne elementy.
Odradzam.ZaletybrakWadykiepsko i drogo -
~Monika / 2021-08-05 13:01
Ludzie pracujący na Infolinii tragedia,przez co Bank traci na tym. Brak słów na ludzi odbierających telefon. Nie polecam ZaletyNie wiem jakieWadyInfolinia-ludzie tam pracujący -
-
~Niezadowolony / 2020-03-11 10:43
3 lata temu ktoś posługując się moim peselem reszta zmyślona otworzył internetowo konto i z niego korzystał. Wczoraj chciałem otworzyć konto dla 13 letniego syna i niestety odmowa. Dzwoniliśmy na infolinie, Pani wypytała o moje i dziecka dane tak jakbym zaciągał milionowy kredyt i też wniosek został odrzucony. Wychodzi na to że bank woli otwierać oszustom konta a prawdziwego klienta ma w głębokim poważaniu KOSZMAR! ZaletyBRAK -
~niezadowolony / 2021-01-22 11:45
W przypadku problemów ze spłatą bank jest jak hiena, brak możliwości i zrozumienia, tragedia!!! Zaletyzalety dla bogatychWadybrak placówek, przez infolinie trzeba długo oczekiwać na kontakt, ukryte opłaty -
~niezadowolony / 2023-10-23 13:57
Na infolinii nie mozna sie niczego dowiedziec, odsyłaja do oddziału, przychodzi sie do oddziału to dostalam informacje ze zeby uzyskac potrzebny dokument, musze najpierw przedstawic oswiadczenie. Po godzinie przyszłam ponownie, nagle okazuje sie ze jest złe...cyrk. Nie mowiac juz o tym, ze dosłownie NIGDY nie mozna sie dodzwonic do doradcy kredytowego, a do oddzialu numeru nie podaja, trzeba zawsze samemu przyjsc. Niby taki nowoczensy bank, a jka przychodzi co do czego, to zawsze czlowiek konczy w oddziale, w którym i tak nie jest w stanie nic załatwić, dramat. Od przyszłego tygodnia uruchamiam proces przeniesienia kredytu do innego banku. ZaletybrakWadycaly ten bank, niekompetencja, zalatwienie czegokolwiek to droga przez meke -
~niezadowolony klient / 2023-10-06 10:58
Aplikacja to jakiś dramat, co chwilę się wywala, odinstalowanie i instalowanie na nowo nie działa, do tego przy kontakcie z infolinia włącza się beznadziejny bot, NIE POLECAM TEGO BANKU!!! -
~Nik / 2022-04-11 12:33
Nie polecam zdecydowanie. Pozornie wszystko super a potem działania na moją szkodę - klienta w bezwzględny sposób. Żadnej współpracy ani dialogu w razie najmniejszych nawet problemów. Działanie nastawione na korzyści tylko i wyłącznie banku ZaletyBardzo miła obsługa na wstępie.WadyBezwzględność w działaniu -
~Oszukana / 2023-05-31 07:14
Po zmianie na koncie dostałam sms że w ciągu max 2 dni kurier się skontaktuje w celu weryfikacji tożsamości, właśnie mija tydzien. Nie mogę zrobić żadnej dyspozycji, ani nawet zrezygnować ze zmiany a tym bardziej zamknąć. Czuję się oszukana. Nie polecam. -
~Pablo / 2020-05-13 13:44
Najgorszy bank jaki spotkałem. Obsługa telefoniczna bez pojęcia. Każdy tylko przełącza do innego konsultanta bo sam nie umie odpowiedzieć na pytanie.
Ciągle wysyłają mi meile żebym wysłał im kontynuację polisy OC i AC. Wysłałem z 5 razy. I ciągle się upominają o polisę. Gdy dzwonię odpowiadają że nie są wstanie stwierdzić że ja to ja. Robią jakieś przesłuchania jak na policji. Nie chcą nawet nr umowy. Ale gdy dzwonię i chcę spłacić szybciej kredyt to od razu chcą tylko nr umowy. O nic więcej nie pytają.
Zdecydowanie nie polecam mBank. Ten bank to porażka.ZaletyNie ma zaletWadyCała obsługa klienta -
~Paloma / 2023-07-20 12:27
Niepolecam porażka miałam zawsze wysokie wpływy na konto poczym dostaje informacje o wypowiedzeniu konta ponieważ mój pracodawca zmienił przy ostatnim moim przelewie konto i się doczepili z kad taki przelew wysłałam wytłumaczenie ale niestety reklamacja została odrzucona porażka niedbaja o to aby klient z nimi został tylko najlepiej usuną nievhve mieć z tym bankiem nic wspólnego, a za polecenie konta nadal pieniędzy nieotrzymalam bujda i nic więcej -
-
~Paweł / 2014-03-07 13:30
Tragedia mam konto w mbanku od 2007 roku i stwierdzam ze bardziej na dno się upaść nie da chyba. Wypowiadam umowę jak najszybciej i nowym klientom szczerze odradzam. -
~Paweł / 2021-10-11 22:18
Nawet nie mam ochoty opisywac mojej historii z tym bankiem. Jakas kompletna porażka. Niekompetentni ludzie masakra. Omijac szerokim lukiem ZaletyNie maWadyJak ktos chce sobie zepsuc nerwy to idealne miejsce -
~Paweł Kończyk / 2012-10-10 22:04
Bezprawna blokada środków na koncie, wprowadzanie w błąd klienta, że pismo z Urzędu Skarbowego o uchyleniu blokady nie wpłynęło (mimo że wpłynęło trzy tygodnie temu), niekompetentna obsługa na mLinii, niemożność załatwienia czegokolwiek, traktowanie klienta, który złożył reklamację jak powietrze, wreszcie nie odpisywanie na listy i e-maile - to wszystko znajdziecie w mbanku. Kiedyś zachęciłem do założenia konta w mbanku moją dziewczynę - teraz mi wstyd z tego powodu. Zaletybyły kiedyśWadybezduszny wirtualny bank, w którym klient wali głową w mur5 lat -
~piko / 2025-02-06 17:13
Jestem klientem mBanku od ponad 20 lat. Przez większość tego czasu nie miałem zastrzeżeń. W ostatnich latach wiele się zmieniło. Niestety na gorsze. Dwa lata temu chciałem założyć konto firmowe. Dostałem mailem odmowę. Bez słowa wyjaśnienia. Bez problemu skorzystałem z oferty innego banku, więc nie drążyłem tematu. Do wielu lat mam kredyt hipoteczny. Wszystkie spłaty w terminie. Dziś chciałem zmienić konto, z którego pobierane są raty kredytu. I zderzyłem się ze ścianą. Na maila dostaję jednostronicowy aneks z informacją, że mam się zgłosić do dowolnej placówki banku. Zgłaszam się (ul. Wańkowicza w Warszawie). Dowiaduję się, że nie mogę załatwić tak prostej sprawy, bo nie ma pracownika odpowiedzialnego z kredyty hipoteczne. Proszę o wskazanie innej placówki. Jadę na ul. Domaniewską. Ani jednego klienta w sali. Dziewczyna przy wejściu stwierdza, że pracownik jest zajęty i nie mogę być przyjęty. Pytam czy może wskazać mi inną placówkę. Zapytałem, czy telefonicznie mogłaby sprawdzić czy któraś z placówek dysponuje pracownikiem, który nie będzie na urlopie, chory, lub bardzo zajęty. Kimś kto mógłby załatwić sprawę zajmującą prawdopodobnie kilka minut. Okazuje się, że pracownicy nie dysponują numerami telefonów do innych oddziałów banku i nie mają możliwości wykonania tej skądinąd prostej czynności. Dość oryginalne stwierdzenie w dzisiejszych czasach i możliwościach komunikacji. Zostałem z niczym, poza oczywiście koniecznością spłacenia kredytu. Wszystko wskazuje na to, że kiedy uwolnię się od zobowiązań, uwolnię się także od kontaktów z mBankiem. Tak jak kiedyś polecałem ten bank, tak teraz będę robić coś wręcz przeciwnego. ZaletyMożna wykonać przelew, a także pojawiają się na koncie wypracowane pieniądze. :)WadyKatastrofalny poziom obsługi w placówkach banku.
strona 37 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »