Fatalny bank nie wykonuje polecenia przelewu firma jaworsort straciła przez mbank 25000 złotych a spłata kredytu jest niemożliwa.
Zaletybrak
Wadywszystkie
~John / 2022-08-24 18:52
Ocena: 1.33 / 5
20 min na infolinii i nikt nie odbiera... nie mozna sie do nich w zaden sposób dobić
Wady20 min na infolinii i nikt nie odbiera...
~John / 2022-08-24 18:52
Ocena: 1.33 / 5
20 min na infolinii i nikt nie odbiera... nie mozna sie do nich w zaden sposób dobić
Wady20 min na infolinii i nikt nie odbiera...
~K / 2020-01-07 13:06
Ocena: 1.33 / 5
Dno. Kiedyś było OK, ale co zmiana to gorzej. Nie dość, że podnoszą opłaty, wydłuża się czas oczekiwania na infolinii, a gdy się dodzwonić, to się okazuje, że nic tam nie mogą. mBank z banku zmienia się w cyrk - dużo migających i zbędnych dodatków, a sama obsługa konta online - coraz gorsza. Zmienili przeglądanie historii - teraz już nic tam się nie da normalnie wyszukać.
ZaletyZalety? Prosta nazwa. Koniec zalet.
WadyJak w ocenie i wiele wiele więcej. Trzymać się z daleka jeśli nie chcecie tracić czasu i nerwów!
~kamiqa / 2015-06-11 13:46
Ocena: 1.33 / 5
kontakt i załatwienie jakiejkolwiek sprawy graniczy z cudem. Chyba ze trzeba ściągnąć środki z naszego konta albo pobrać jakąs opłatę - działają wtedy w tempie EXPRES. Dla mnie sam serwis jest nieczytelny i nie przejrzysty. Maja jedynie dobre oferty kredytowe dla młodych ludzi i tylko przez to mam z nimi do czynienia -.-
Zaletykredyt, ale nie na tyle świetny zeby się z nimi użerać
Wadykontakt, komunikacja,
2 lata
~Karolap / 2019-12-12 19:09
Ocena: 1.33 / 5
Dogadać sie z kurierem (który ma dostarczyć moją umowę) to jest jakiś cud. Czekam juz 3 tygodnie aż łaskawie mi ją dostrczy :) nie polecam.
~karsz / 2019-09-13 11:32
Ocena: 1.33 / 5
Złożenie dyspozycji na m-lini w terminie (5.09), dnia 9,09 centrala zgłasza do banku ze trzeba donieść dokument (dokument doniesiony godzina 11) o 14;30 mail z centrali ze brakuje jeszcze jednego dokumentu w związku z tym dyspozycja zostaje zamknięta. No ręce opadają!Jakby nie mozna było od razu rano poprosic o oba dokumenty.tym bardziej ze drugi dokument doniosłam w tym samym dniu. Musiałam zlozyc kolejny wniosek który nadal nie został rozpatrzony.termin rozpatrzenia 7 dni ... od 5ego minęło już 8. Fatalny system obsługi klienta to już w bankach spółdzielczych wygląda to lepiej, naprawdę. w dobie internetu ciężko uwierzyć że bank szczycący się mianem ikony mobilności ma takie problemy z komunikacją wewnętrzną.
Zalety-obsługa konta online
Wady-mlinia -przedpotopowe procedury w kwestii obsługi klienta - zła komunikacja miedzy centralą a placówką banku
~Kinga / 2020-02-25 13:34
Ocena: 1.33 / 5
Odblokowanie swojego dostepu do internetu graniczy z cudem, znalezienie potrzebnych opcji w aplikacji mobilnej to mission impossible, posiadam konto w 4 bankach i ten jest najgorszy, nie POLECAM, w szczególności dla młodych ludzi.
ZaletyNie widze żadnych! Same problemy z tym kontem
~klient / 2016-01-16 23:49
Ocena: 1.33 / 5
Usługa klienta leci na twarz.
ZaletySkończyły się ze starym systemem i multibankiem
WadyNowy system robili informatycy sami dla siebie. Chyba nikt nie pytał o opinię klientów.
~klient / 2020-01-28 21:12
Ocena: 1.33 / 5
Dziadowski Bank,żadnej informacji, pobierają złotówki przez firmę pośredniczą,uważajcie na ten Bank.
Zaletyżadne
WadyDziadostwo w Polsce
~KLIENT MBANK / 2024-01-10 13:34
Ocena: 1.33 / 5
Jestem klientem od kilku lat - moja świadomość i ocena była bardzo pozytywna - ponieważ nie miałem potrzeby bezpośredniego kontaktu, wszystko elektronicznie. Niestety sprawa w której złożyłem reklamacje w grudniu 5 i 6 grudnia pokazała prawdziwe oblicze banku - odpowiedź ? Tak jest ustawowy termin przecież 30 dni - więc 2 i 4 styczeń, ponieważ nie zgadzam się z odpowiedzią to jest kolejne 30 dni ustawowo. W rozmach na chat problemu nie widzą, chat bot nie będę komentował. Podejście do klienta jakby za karę prosił aby zostać ich klientem. Niestety z takim podejściem, nie życzę ani sukcesów ani klientów - a może jest ich tak wielu, że właśnie bankowi nie zależy. Wystarczy spojrzeć na wyniki finansowe - biedy nie ma.
ZaletyBankowość elektroniczna - jeżeli nie jest potrzebny inny kontakt z bankiem
WadyWiele, najgorsza to stosunek do klienta- nawet stałego od kilku lat.
~Krystyna / 2023-09-02 13:01
Ocena: 1.33 / 5
Jestem osobą niepełnosprawną, poruszam się o balkoniku. Mam 80 lat.Jestem klientką Mbanku.Ok. miesiąca temu moje konto zostało zablokowane z nieznanych mi powodów. Zadzwoniłam na infolinię, powiedziano mi, że muszę się udać do siedziby banku, lub zamówić zestaw aktywacyjny, który przyjdzie pocztą. Do siedziby nie jestem w stanie dotrzeć, więc zamówiłam ppakiet pocztą. Po jego otrzymaniu przez wiele godzin próbowałam odblokować konto, przechodząc z rąk do rą kolejnych konsultantów, po drodze męcząc się ze sztuczną nieinteligencją. Połączenia były przerywane i musiałam wielokrotnie zaczynać od nowa. Łączyłam się z wieloma konsultantami, żaden nie potrafił mi pomóc.Każda próba kończyła się informacją, że dostanę maila,w którym będą dane do odblokowania konta, orad sms z hasłem do tego maila.Sms owszem dostałam, maila nie Ostatni, chyba dziesiąty konsultant poddał się i powiedział, że muszę zamówić nowy pakiet aktywacyjny, co zrobiłam. Teraz muszę znowu czekać na następny pakiet, po czym próby, być może z takim samym skutkiem. Całe szczęście, że mam konto w innym banku, na które wpływa moja emerytura, gdybym była zdana tylko na Mbank, miałabym okazję umrzeć z głodu. Omijajcie Mbank szerokim łukiem.
WadyJak widać na miom przykładzie, mogą odciąć klienta od jego środków bez powodu i możliwości dotarcia do nich, szczególnie gdy się jest starym i niepełnosprawnym. Można działać "na wnuczka", można na "blokady"
~Krzysztof / 2022-10-03 19:19
Ocena: 1.33 / 5
To jest jakas kpina a nie bank.Zdecydowanie nie polecam jesli nie chcesz wpasc w nerwice.
~Krzysztof kk / 2022-08-27 21:05
Ocena: 1.33 / 5
Odtadzam, nie zakładaj tam konta. Skandaliczna obsługa To jest jedyny bank do którego o każdej porze nie można się nigdy dodzwonić a infolinia na czacie odpowiada nawet po dwóch godzinach albo jest zupełnie nieczynna + cały czas informacja że przepraszają bo jest duże zainteresowanie klientów. Pomyślcie mając tam konto jaki będą problemy np za granicą =zero pomocy.
Mam konta w innych bankach i tam jest to nie do pomyślenia żeby coś takiego istniało jak takie dno- obsługa m
banku. Milenium - zawsze odbierają, ING - normalny kontakt
Mbak - odradzam
ZaletyTotalnie brak bonklekceważy klientów Nie umożliwia kontakt z infolinią, zero pomocy
WadyDno dno dno Pseudo bank lekceważy klientów Nie umożliwia kontaktu z infolinią, tam pracuje chyba pięć osób nie Zatrudniają pomimo że jest taka potrzeba
~Mado / 2024-01-08 09:19
Ocena: 1.33 / 5
Masakra nigdy więcej,słaba jakość usług wracam do poprzedniego banku ,myslałem że tam jest źle.
ZaletyNie znalazłem
WadySame wady
~Mamiela / 2020-12-30 13:09
Ocena: 1.33 / 5
Wszystko dobrze jak dobrze. Cokolwiek co wymaga decyzyjności i działania dla klientów nie dla siebie już jest nie do przeskoczenia. Beton.
~Marek Sajur / 2013-04-10 18:35
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam, bardzo trudno walczyć o zwrot nienależnie pobranych pieniędzy za ubezpieczenie którego nie zamówiłem a wręcz odmówiłem podczas próby sprzedaży przez pracownika mBanku, zamknięcie rachunku również jest drogą przez mękę. Trzeba czekac aż łaskawie przyślą swoje wzory wypowiedzenia bo zwykłego wypowiedzenia nie uznają.
Zaletychyba już nie ma , kiedyś były
Wadyza mało miejsca by opisać
~Maria / 2023-09-21 21:58
Ocena: 1.33 / 5
Byłam dzisiaj w mBank "Forum"w Gdańsku. Chciałam założyć konto. Po 5 min. rozmowy zrezygnowałam. Obsługa masakra, zero kompetencji, spytałam o ubezpieczeniu karty, nic nie dowiedziałam się, w końcu dla świętego spokoju odpowiedź młodego człowieka, że nie ma.
ZaletyŻadnych
Wady Brak profesjonalizmu, zaufania i obawa o swoje pieniądze przy takiej obsłudze i zarządzaniu.
~Marta / 2020-03-31 14:00
Ocena: 1.33 / 5
Mam w mbanku kredyt w CHF i rachunki do obsługi tego kredytu w CHF i PLN (do opłaty ubezpieczenia kredytu). Warunki kredytu - ok (poza tym, że w w CHF). mbank i jego organizacja - totalna porażka. Kilka lat temu ktoś do mnie przez kilka tygodni wydzwaniał, żebym zmieniła konto w PLN na "lepsze". Byłam nieugięta i dobrze, bo koleżanka uwierzyła i oczywiście po okresie promocyjnym zaczęła za nie tyle płacić, że zdecydował się je zamknąć. Od kilku dni mam problem, bo kasjerzy w oddziałach i konsultanci na infolinii udzielają sprzecznych informacji. W oddziale nie można zalogować się do własnego konta, bo tablety popsute albo internet nie daje rady. W czasie akcji "zostań w domu' przez te sprzeczne informacje zostałam przegnana po trzech oddziałach, w których w sumie spędziłam ponad godzinę na rozmowach z infolinią z własnego telefonu, co kosztowało mnie kilkadziesiąt złotych. Po wszystkich wędrówkach i rozmowach okazało się, że bank po prostu nie przyjmuje wpłat gotówkowych w CHF i co mu zrobisz? Masakra, bardzo żałuję, że mam tam kredyt, biorę pod uwagę przeniesienie się gdzie indziej.
ZaletyNie widzę
WadyWprowadzanie w błąd, brak rzetelnej informacji o własnych usługach
Opłaty za wszystko
~Maruś / 2022-05-26 20:31
Ocena: 1.33 / 5
Beznadziejny bank, za przelew zagraniczny (do Niemiec) prowizja 25zł + niekorzystny kurs rozliczeniowy euro 4,73zł (26.05.2022). Przedłużenie kredytu odnawialnego 280zł, na razie muszę mieć w nim konto ale jak tylko będzie to możliwe zakładam konto w innym banku.