Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Byłaklientka / 2022-08-28 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientka mBanku ponad 20 lat. Nagle okazało sie, że bank wymaga uzupelnienia danych. Uzupelnilam dane online. Rozmawialam z pracownikiem, który to sprawdził i potwierdził.Następnie udalam sie rowniez do placowki banku w celu przedstawienia oryginalu wymaganego dokumentu, Po miesiacu nagle odlaczono mi bankowosc mobilna, internetowy serwis transakcyjny, a kiedy zadzwonilam na infolinie po pol godzinie czekania okazalo sie, ze nawet moj telekod zostal unieważniony. Podczas rozmowy z pracownikiem banku dowiedziałam się, że nie jestem już klientem banku, karta debetowa jest unieważniona, moje pieniądze sa w depozycie bankowym. Kiedy poinformowałam iz wypełnilam wymogi banku dotyczace uzupelnienia danych i mam na to dowody....usłyszałam, żę " widocznie coś nie zadziałało"

    Szczyt bezczelności banku!!!!Działanie z pozycji siły i lekceważenie klienta.
    ZaletyJuż nie ma
    WadyLekceważenie i bezwzględne traktowanie klienta, działanie z pozycji siły, brak informacji,
  • ~Krzysztof kk / 2022-08-27 21:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Odtadzam, nie zakładaj tam konta. Skandaliczna obsługa To jest jedyny bank do którego o każdej porze nie można się nigdy dodzwonić a infolinia na czacie odpowiada nawet po dwóch godzinach albo jest zupełnie nieczynna + cały czas informacja że przepraszają bo jest duże zainteresowanie klientów. Pomyślcie mając tam konto jaki będą problemy np za granicą =zero pomocy.

    Mam konta w innych bankach i tam jest to nie do pomyślenia żeby coś takiego istniało jak takie dno- obsługa m
    banku. Milenium - zawsze odbierają, ING - normalny kontakt
    Mbak - odradzam
    ZaletyTotalnie brak bonklekceważy klientów Nie umożliwia kontakt z infolinią, zero pomocy
    WadyDno dno dno Pseudo bank lekceważy klientów Nie umożliwia kontaktu z infolinią, tam pracuje chyba pięć osób nie Zatrudniają pomimo że jest taka potrzeba
  • ~PN / 2022-08-26 19:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Najważniejsza rzecz.Przekształciłem konto na Intensive gdzie obiecywano mi szybki dostęp do usług. Od miesiąca nie mogę się połączyć ze standardowym konsultantem. Przydzielony konsultant nie odbiera od 2 miesięcy. Nie oddzwania.
    Masakra.
    Odradzam
    ZaletyBrak. Dawno skończył się jako bank internetowy. Teraz jest niemy. Niewiele załatwisz online. Nic przez konsultanta.
    WadyW komentarzu. Dawno mbank skończył się jako bank internetowy. Teraz jest niemy. Niewiele załatwisz online. Nic przez konsultanta.
  • ~Daniel / 2022-08-26 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem ten bank. Jestem stratny 1200 zł przez ich nie kompetencje. Poszedłem osobiście do banku w sprawie pomocy by zrobić przelew do Japoni. Państwo nic nie wiedzieli i narazili mnie na koszty 1200 zł. Mówiąc że to nie ich wina. Czekam 1,5 miesiąca na zwrot kosztów. Założyłem konto w innym banku zleciłem przelew podając te same dane które rzekomo są niepoprawne przelew dotarł bez najmnieszego problemu. Jestem pewny że to wina ze strony banku Millenium.
    Zaletynie ma
    Wady-słaba obsługa
    -brak wiedzy na swoim stanowisku
    -bank nie przystosowany do robienia przelewów między narodowych
    -infolinia tragedia
    -ponoszę koszty za ich błedy
    -nie da się usunąć konta w danym banku od tak
  • ~Zosia / 2022-08-25 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Długo trzeba czekać na obsługę telefoniczna, czat, dyspozycje. Bankowi mało zależy na kliencie.
    ZaletyBrak
    WadyCzas obsługi telefon, chat przy rachunkach indywidualnych i zwykłych
  • ~Joanna / 2022-08-25 00:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości szybkiego kontaktu, na czacie wszystko trwa wieki i nie ma tam kompetentnych osób, na mlinię ciężko się dodzwonić - na początek beznadziejny bot - automat który zajmuje zbyt dużo czasu , potem wreszcie połączenie z konsultantem , który i tak nie umie pomóc ani rozwiązać problemu.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie opłaty . Niskie oprocentowanie lokat
  • ~John / 2022-08-24 18:52
    Ocena: 1.33 / 5
    20 min na infolinii i nikt nie odbiera... nie mozna sie do nich w zaden sposób dobić
    Wady20 min na infolinii i nikt nie odbiera...
  • ~John / 2022-08-24 18:52
    Ocena: 1.33 / 5
    20 min na infolinii i nikt nie odbiera... nie mozna sie do nich w zaden sposób dobić
    Wady20 min na infolinii i nikt nie odbiera...
  • ~Tomasz Kondraciuk / 2022-08-24 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystanie z mbanku to istna tragedia. Za granicą blokują konta ciągle. Ostatnio zablokowali mi konto u możliwość spłaty karty kredytowej. Narobili mi długów bo odblokowanie na mlinia nie możliwe. Z konta zablokowanego pobierają kolejne opłaty a karty nie mogę spłacić bo mi zablokowali taką możliwość. Nigdy więcej ten bank to totalna porażka. Jeśli podróżujesz i nie chcesz mieć kłopotów to unikaj jak ognia tego banku
    ZaletyNie ma
    WadyJak w opisie, blokują konta. Mlinia nie działa
  • ~Tomasz Kondraciuk / 2022-08-24 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystanie z mbanku to istna tragedia. Za granicą blokują konta ciągle. Ostatnio zablokowali mi konto u możliwość spłaty karty kredytowej. Narobili mi długów bo odblokowanie na mlinia nie możliwe. Z konta zablokowanego pobierają kolejne opłaty a karty nie mogę spłacić bo mi zablokowali taką możliwość. Nigdy więcej ten bank to totalna porażka. Jeśli podróżujesz i nie chcesz mieć kłopotów to unikaj jak ognia tego banku
    ZaletyNie ma
    WadyJak w opisie, blokują konta. Mlinia nie działa
  • ~Kordian / 2022-08-24 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to za dużo nigdy więcej internetowych kont i banków. Czat i mlinia do zamknięcia...
    ZaletyNie ma żadnych zalet same wady
    WadyNie polecam nikomu
  • ~Adam / 2022-08-24 14:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia porażka .Nie sposób cokolwiek załatwić na infolinii. Dziadostwo -mBank kiedyś był ok.
  • ~Damian / 2022-08-23 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś infolinia działała dobrze, aktualnie nie ma praktycznie możliwosci aby się z kimś połączyć. Bardzo trudno jest być klientem tego banku.
  • ~Andrzej / 2022-08-23 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem konto firmowe w tym banku, po czym konto niespodziewanie zostało zlikwidowane przez bank. Jako przyczynę zamknięcia słyszałem kilka wersji, w zależności od kanału. Infolinia - nie podałem REGONu, odpowiedź na reklamację - podałem NIP innej firmy, drugi kontakt z infolinia, nie podałem NIPu ani REGONu, chociaż wcześniej zostałem poinformowany, że konto firmowe w pełni aktywne. No takich jaj to ja jeszcze nie widziałem. Przeniosłem się do innego banku, a mbanku nie polecam!!!
  • ~Kj / 2022-08-23 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i nic więcej pieniędzy które otrzymuje na dzieci świadczenia rodzinne i 500+ przelały bez prawnie i bezpodstawne na egzekucję komorniczą wiedząc że nie mogą tego robić ,byłam w banku gościu zrobił sobie ksero decyzji i wysłał do centrali niby mają na rozpatrzenie wniosku 7 dni a ja już czekam ponad dwa tygodnie i jak dzwonię codziennie do nich to ciągle słyszę tylko że muszę czekać UWAŻAJCIE NA TEN BANK
    ZaletyZłodzieje
    WadyZłodzieje
  • ~Marcelina / 2022-08-22 21:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno dno i jeszcze raz dno, co chwilę przerwa techniczna nie mozna wyplacic ani zapłacić kartą, blikiem również bo co chwilę wyskakuje błąd, od godziny 14 do tej pory (jest 21:40) nie moge zapłacić
    WadyCo chwilę przerwa techniczna, nie mozna zapłacić kartą, blikiem niczym, nawet zalogować się do konta nie można
  • ~Marta / 2022-08-22 21:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Niezapowiadane przerwy- czyzby awaria................
  • ~Tutsi / 2022-08-20 20:33
    Ocena: 3.67 / 5
    Używałem konta w mbanku wiele lat. Najpierw wszystko było za free...
    Aplikacja była OK. Usługi dla amatora (tylko) przelewów internetowych OK. Możliwość autoryzacji przez bank podczas autoryzacji (wiele banków nie ma tej opcji).
    (chyba jako pierwsi dawali kartę nadającą się tylko do przelewów on-line, gdy u innych był z tym problem)
    Pierwsze zmiany - skończyło się free. Później pozwolili na istnienie u nich konta udającego Radio Maryja, a gdy się wydało nie poczuli się do winy. Gwoździem do trumny było nachalne i nagminne wciskanie wszędzie owsiakowej "pralni złotych melonów". Robią to dalej nawet po przegraniu przez niego procesów jakie wytoczył blogerowi...
    Zaletyaplikacja; autoryzacja przez bank
    Wadyspamowanie owsiakowym Złotym Melonem; opłaty za kartę i wypłaty przy nie spełnieniu warunków;
  • ~WH / 2022-08-19 02:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupuje bilety na metro w Waszyngtonie. 4 transakcje po 10 usd. Karta kredytowa (debetowa nie udaje sie zaplacic). 5 i 6 transakcja blokuje karte. Nie 4 proby dodzwonienia sie na infolinie. 3 x 20 oczekiwanie i wreszcie w nocy sie dodzwonilem. To juz kolejna podobna sytuacja za granica. W Polsce nie moglem zaplacic w iSpot. Bo system bezpieczenstwa. Amatorka nie bank. Ma byc lider obslugi ?
    ZaletySoftware
    WadySkostniala korporacja
  • ~Noemi / 2022-08-18 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż mogę napisać aby nie za długo. POWINNAM BO TO NAPRAWDĘ ŹLE ROKUJE. W skrócie. Obsługa konta firmowego dno totalne. Moja firma dostarczyła do Pfr dokumenty ale pani w centrali przetrzymała sprawę i wysłała mi maila wartości 36,000zl. To tak sobie wysłała i mamy po subwencji. W Pfr pytają i czekają a ja 4 miesiące czekałam na odpowiedz z banku. Monitowałem pisałam dzwoniłam byłam we wszystkich placówkach w Poznaniu. Obsługa jak za komuny. Odpowiedz :”my nie wiemy” to standard!. Z centrali odpowiedz od kilku osób- każda inna. Za to codziennie telefon- weź kredyt. Nerwy mi wysiadły jak rano o 7,57 dostałam po 4 miesiącach maila „ państwa dokumenty zostały przesłane do Pfr. „ w Pfr zapytali mnie czy ta osoba od samego początku nie mogła wysłać tych dokumentów sama. Inne banki nawet nie informowały klienta tylko wysyłały. No ja dostałam sobie maila od jakiejś pani. Nie info w poczcie bankowej tylko MAILA!!! I zamknęła sprawę! Pytam ich czy wy możecie skumać ze ludzie którzy wpłacają do tego banku pieniądze pracują?! Nie siedzą przed mailem i komputerem 24h ? Dla mnie mail to śmietnik. Oficjalne wiadomości tak ważne wysyła się oficjalnie!!!!!Twierdzili w placówce MY ZROBILIŚMY PRZYSŁUGĘ PFROWI I TYLE. Z kolei Pfr artykuly ustawy mi podawał ze maja obowiązek. Gdyby nie obsługa w Pfr to bym się wykończyła. Wzięłam urlop żeby to domknąć bo w ten sposób ani pracować ani dopiąć sprawę. I teraz nonstop przed komputerem i przy słuchawce. Na maksa. Mlinia u mnie na głośniku nawet pod prysznicem! W dniu kiedy otrzymałam tego maila o 7; 57 a o 8.25 dzwoniłam do Pfr: już go powinniście mieć i jak usłyszałam Teraz spokojnie zajmiemy się dalej pani dokumentami. Po kilku godzinach trafiłam do szpitala z podejrzeniem wylewu! Straciłam wzrok na kilka dni! 4 miesiące kontaktowania się ze ściana ! Ludzie którym system nie powiedział co robić i nie wiedza bo głowa już nie pracuje. To się dzieje i ja tego doświadczyłam. Nieprawdopodobne jakie odpowiedzi słyszałam i w placówkach i przez telefon. Mam u siebie studentów i pytam ich czy ja zwariowałam? Młodzi ludzie odpowiedzieli mi „ trzeba pakować walizki”Sprawa już przez wymuszenie ruszona a do kobiety która „niby” się zajmuje ta sprawa pisze maila już po fakcie i odpowiedz PROSZĘ CIERPLIWIE CZEKAĆ NA ODPOWIEDZ. W placówce powiedziałam wasza kompetencja jest żenująca usłyszałam COś JESZCZE PANI CHCE DODAĆ? No cóż. Z tym się wiąże konto firmowe z walutowym. Kilka prywatnych/ tu nie mniejszy cyrk ale już tyle przeszłam ze na to już szkoda czasu. Można się domyślić. Trzeba regularnie sprawdzać czy nie wyciekają pieniądze. Drobne kwoty./ Od lat wszyscy jesteśmy w tym banku. To co zrobili w ostatnich miesiącach to jest niewiarygodne. Gdyby nie moja wnikliwość to już bym brała kredyt na te 36.000. Gdybym nie dotarła do źródła!. Co teraz? Jak myślicie? Co zrobić? Dziękuje, dowidzenia i byle szybko zapomnieć te traumę. Jesteśmy w trakcie zakładania drugiej spółki. Dlatego zbieram opinie. W tej zamykamy sprawy i żegnamy ten bank. Sprawdzę tylko inne. Jeszcze mi się przypomniało. Bo tych rzeczy przez te 4 mce było tyle ze tu bym zanudziła ale to był chyba największy hicior! Pojawiła mi się informacja. Złóż w placówce banku oświadczenie beneficjenta. Domyślam się ze może o ten dokument im chodzi. No i pewnie ze o terrorystów i te inne. Jadę szybko. To jeszcze na samym początku. Pytam o co chodzi. Ona nie wie. A ja już wiem. Wiec mówię ze macie swoje oświadczenie trzeba wydrukować a ja mam podpisać. Ona nie wie. Proszę przyjechać jak będzie osoba od spraw firmowych. Kiedy? Nie wie. Pojechałam po kilku dniach. I siedzi Mlody człowiek ale nie od spraw firmowych. Pytam na mlinii czy mogę wysłać mailem?. Nie w placówce. I tak zleciało 4 mce ale nadal nikt nic nie wiedział. Bo na samym początku kobieta która wysłała @ miała wejść w kra online i pobrać ale….. no cóż. Mogłabym pisać i pisać. Ale jednak hiciorem to jest odpowiedz pani która się zajmuje już zamknięta sprawa.” PROSZE CIERPLIWIE CZEKAĆ NA ODPOWIEDZ. „
    TO BYŁ OLBRZYMI SKRÓT w innych sprawach nie lepiej. Jedna kobietę wyniosła ochrona z placówki. Podobna sprawa. Odpowiedz taka sama jak u mnie. Żal mi ich Mają ogromny lockdown!!!!
    ZaletyJuz nic.
    WadyWszystkie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1007
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4778
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4000
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098