WadyCo chwilę przerwa techniczna, nie mozna zapłacić kartą, blikiem niczym, nawet zalogować się do konta nie można
strona 37 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »
-
~Marcelina / 2022-08-22 21:46
Dno dno i jeszcze raz dno, co chwilę przerwa techniczna nie mozna wyplacic ani zapłacić kartą, blikiem również bo co chwilę wyskakuje błąd, od godziny 14 do tej pory (jest 21:40) nie moge zapłacić -
-
~Marta / 2022-08-22 21:09
Niezapowiadane przerwy- czyzby awaria................ -
~Tutsi / 2022-08-20 20:33
Używałem konta w mbanku wiele lat. Najpierw wszystko było za free...
Aplikacja była OK. Usługi dla amatora (tylko) przelewów internetowych OK. Możliwość autoryzacji przez bank podczas autoryzacji (wiele banków nie ma tej opcji).
(chyba jako pierwsi dawali kartę nadającą się tylko do przelewów on-line, gdy u innych był z tym problem)
Pierwsze zmiany - skończyło się free. Później pozwolili na istnienie u nich konta udającego Radio Maryja, a gdy się wydało nie poczuli się do winy. Gwoździem do trumny było nachalne i nagminne wciskanie wszędzie owsiakowej "pralni złotych melonów". Robią to dalej nawet po przegraniu przez niego procesów jakie wytoczył blogerowi...Zaletyaplikacja; autoryzacja przez bankWadyspamowanie owsiakowym Złotym Melonem; opłaty za kartę i wypłaty przy nie spełnieniu warunków; -
~WH / 2022-08-19 02:37
Kupuje bilety na metro w Waszyngtonie. 4 transakcje po 10 usd. Karta kredytowa (debetowa nie udaje sie zaplacic). 5 i 6 transakcja blokuje karte. Nie 4 proby dodzwonienia sie na infolinie. 3 x 20 oczekiwanie i wreszcie w nocy sie dodzwonilem. To juz kolejna podobna sytuacja za granica. W Polsce nie moglem zaplacic w iSpot. Bo system bezpieczenstwa. Amatorka nie bank. Ma byc lider obslugi ? ZaletySoftwareWadySkostniala korporacja -
~Noemi / 2022-08-18 22:06
Cóż mogę napisać aby nie za długo. POWINNAM BO TO NAPRAWDĘ ŹLE ROKUJE. W skrócie. Obsługa konta firmowego dno totalne. Moja firma dostarczyła do Pfr dokumenty ale pani w centrali przetrzymała sprawę i wysłała mi maila wartości 36,000zl. To tak sobie wysłała i mamy po subwencji. W Pfr pytają i czekają a ja 4 miesiące czekałam na odpowiedz z banku. Monitowałem pisałam dzwoniłam byłam we wszystkich placówkach w Poznaniu. Obsługa jak za komuny. Odpowiedz :”my nie wiemy” to standard!. Z centrali odpowiedz od kilku osób- każda inna. Za to codziennie telefon- weź kredyt. Nerwy mi wysiadły jak rano o 7,57 dostałam po 4 miesiącach maila „ państwa dokumenty zostały przesłane do Pfr. „ w Pfr zapytali mnie czy ta osoba od samego początku nie mogła wysłać tych dokumentów sama. Inne banki nawet nie informowały klienta tylko wysyłały. No ja dostałam sobie maila od jakiejś pani. Nie info w poczcie bankowej tylko MAILA!!! I zamknęła sprawę! Pytam ich czy wy możecie skumać ze ludzie którzy wpłacają do tego banku pieniądze pracują?! Nie siedzą przed mailem i komputerem 24h ? Dla mnie mail to śmietnik. Oficjalne wiadomości tak ważne wysyła się oficjalnie!!!!!Twierdzili w placówce MY ZROBILIŚMY PRZYSŁUGĘ PFROWI I TYLE. Z kolei Pfr artykuly ustawy mi podawał ze maja obowiązek. Gdyby nie obsługa w Pfr to bym się wykończyła. Wzięłam urlop żeby to domknąć bo w ten sposób ani pracować ani dopiąć sprawę. I teraz nonstop przed komputerem i przy słuchawce. Na maksa. Mlinia u mnie na głośniku nawet pod prysznicem! W dniu kiedy otrzymałam tego maila o 7; 57 a o 8.25 dzwoniłam do Pfr: już go powinniście mieć i jak usłyszałam Teraz spokojnie zajmiemy się dalej pani dokumentami. Po kilku godzinach trafiłam do szpitala z podejrzeniem wylewu! Straciłam wzrok na kilka dni! 4 miesiące kontaktowania się ze ściana ! Ludzie którym system nie powiedział co robić i nie wiedza bo głowa już nie pracuje. To się dzieje i ja tego doświadczyłam. Nieprawdopodobne jakie odpowiedzi słyszałam i w placówkach i przez telefon. Mam u siebie studentów i pytam ich czy ja zwariowałam? Młodzi ludzie odpowiedzieli mi „ trzeba pakować walizki”Sprawa już przez wymuszenie ruszona a do kobiety która „niby” się zajmuje ta sprawa pisze maila już po fakcie i odpowiedz PROSZĘ CIERPLIWIE CZEKAĆ NA ODPOWIEDZ. W placówce powiedziałam wasza kompetencja jest żenująca usłyszałam COś JESZCZE PANI CHCE DODAĆ? No cóż. Z tym się wiąże konto firmowe z walutowym. Kilka prywatnych/ tu nie mniejszy cyrk ale już tyle przeszłam ze na to już szkoda czasu. Można się domyślić. Trzeba regularnie sprawdzać czy nie wyciekają pieniądze. Drobne kwoty./ Od lat wszyscy jesteśmy w tym banku. To co zrobili w ostatnich miesiącach to jest niewiarygodne. Gdyby nie moja wnikliwość to już bym brała kredyt na te 36.000. Gdybym nie dotarła do źródła!. Co teraz? Jak myślicie? Co zrobić? Dziękuje, dowidzenia i byle szybko zapomnieć te traumę. Jesteśmy w trakcie zakładania drugiej spółki. Dlatego zbieram opinie. W tej zamykamy sprawy i żegnamy ten bank. Sprawdzę tylko inne. Jeszcze mi się przypomniało. Bo tych rzeczy przez te 4 mce było tyle ze tu bym zanudziła ale to był chyba największy hicior! Pojawiła mi się informacja. Złóż w placówce banku oświadczenie beneficjenta. Domyślam się ze może o ten dokument im chodzi. No i pewnie ze o terrorystów i te inne. Jadę szybko. To jeszcze na samym początku. Pytam o co chodzi. Ona nie wie. A ja już wiem. Wiec mówię ze macie swoje oświadczenie trzeba wydrukować a ja mam podpisać. Ona nie wie. Proszę przyjechać jak będzie osoba od spraw firmowych. Kiedy? Nie wie. Pojechałam po kilku dniach. I siedzi Mlody człowiek ale nie od spraw firmowych. Pytam na mlinii czy mogę wysłać mailem?. Nie w placówce. I tak zleciało 4 mce ale nadal nikt nic nie wiedział. Bo na samym początku kobieta która wysłała @ miała wejść w kra online i pobrać ale….. no cóż. Mogłabym pisać i pisać. Ale jednak hiciorem to jest odpowiedz pani która się zajmuje już zamknięta sprawa.” PROSZE CIERPLIWIE CZEKAĆ NA ODPOWIEDZ. „
TO BYŁ OLBRZYMI SKRÓT w innych sprawach nie lepiej. Jedna kobietę wyniosła ochrona z placówki. Podobna sprawa. Odpowiedz taka sama jak u mnie. Żal mi ich Mają ogromny lockdown!!!!ZaletyJuz nic.WadyWszystkie -
~Joanna / 2022-08-18 19:24
Niestety muszę zmienić bank, bo do m banku nie można się dodzwonić, tragedia!!! WadyInfolinia nie działa -
~PZ / 2022-08-18 11:20
Ten bank to tragedia, blokują konto za używanie ich aplikacji, a obsługa klienta po godzinnym oczekiwaniu nie potrafi go odblokować Zaletybrak -
~rafał / 2022-08-17 22:36
Włączenie usługi Mkantor graniczy z cudem - gdzie to jest ? Bank schodzi na Psy
-
-
~Oleg / 2022-08-17 09:10
nie polecam ten bank obcokrajowcom, tym więcej założenie firmy, i zwykłe konta też. promocje nie działają
я не рекомендую цей банк іноземцям, тим більше створення бізнесу, і звичайні рахунки теж. акції не працюють
WadyPromocje -
~marek / 2022-08-12 16:25
brak kontaktu telefonicznego,problem z wypłatą pieniędzy -
~Marek / 2022-08-11 17:49
Kolejny raz w oddziale m-bank w GH Posnania czekam 30min na obsługę. Obsługuje jeden człowiek, dwóch panów w garniturach stoi bezczynnie podchodząc jedynie do Klientów aby ustalić po co przyszli do oddziału… Bezsensowny pomysł! Zamiast tych dwóch nieefektywnych etatów wystarczyło dodać jeden do obsługi klientów… -
~Barbara / 2022-08-11 12:51
Rozmowa beż konkretów. Trzy prywatne rozmowy w trakcie obsługi. Zakodowanie wszystkich danych o kliencie wybierającym za parawanem 40 tys. -
~Matthew / 2022-08-10 13:10
Jak to jest, że jak nie mam środków na koncie to bank w 99% robi odmowę płatności za subskrypcję, a innym razem puszcza płatność i robi mi debet na koncie. Rozpiździaj tam mają, Reklamacja nieuznana. Spadam od nich. -
~Mkl / 2022-08-09 09:18
Masakra! Godzinę czas oczekiwania na połączenie z mlinią. Prywatny Doradca przydzielony przez system ma połączenia z klientami hmmm… - powiedzmy po prostu że nie odbiera. Nigdy -
~mawar / 2022-08-08 20:14
Bank złodziei i to przez duże Z. Dostałem ofertę kredytu firmowego w koncie, idealne rozwiązanie ponieważ płacę odsetki tylko od wykorzystanej kwoty, no to zaczynamy :
- prowizja za udzielenie 1200 zł
- opłata za to że nic nie wykorzystałeś w danym miesiącu 100 zł
- po czterech miesiącach rezygnacja 800 zł
Nie wykorzystałem ani złotówki z limitu i zapłaciłem ponad 2 tysiące za nic, banksterka w czystej postaci. Oczywiście wszystko gdzieś tam było napisane ale nie w ofercie którą do mnie przysłali, mają rozmach s.... ny.ZaletyNie maWadyNie sposób wymienić -
~Krzys / 2022-08-08 16:25
Nie potrafią zablokować karty gdy zostanie skradziona bo system nie działa, za granicą nie działa opcja wielowalutowa żałosne, infolinia was zleje a wy zostaniecie bez środków do życia, które przecież są waszą własnością. Nie polecam ZaletyBrakWadyNie kompetencja w każdej dziedzinie -
-
~Wojtek / 2022-08-08 13:27
TO JEST PARABANK. UCIEKAJCIE z KASĄ Z TEGO SYFU ! ZaletyBRAK -
~Wojtek / 2022-08-08 13:26
TEN BANK TO DNO. MOŻE DLATEGO ŻE JEST SZWABSKI??
SZWABY zabierajcie swoje zawabki do siebie. Skończyło się łupienie i wykorzysywanie polaków.
Wynocha do SIEBIE Z TĄ POLEPINĄZaletyBRAKWadyNIC NIE DZIAŁĄ. CIĄGŁE AWARIE TEGO SYFU -
~Iga / 2022-08-08 10:29
Tragedia
Mam konto od ponad 15 lat
Ostatnio dzieją się cyrki - nie otrzymuję wyciągów elektronicznych i nikt nie wie gdzie trafiają. Gorzej - do kogo trafiają
Infolinia - nie idzie się połączyć - najpierw bot, potem muzyczka i po 15 minutach już nic. I tak ciągle
Czat - nikt nie odpowiada
Porażka
Żadnego kontaktu -
~arek / 2022-08-07 10:00
Konsultant mówi podczas rozmowy telefonicznej iż mam złożyć prośbę o zamknięcie pewnej usługi za pomocą poczty elektronicznej.
Natomiast obsługa klienta mówi abym wysłał prośbę pocztą - tragedia żadnego poszanowania czasu klienta.Zaletybrak
strona 37 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »