Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gosc / 2019-09-18 12:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Słabo. CAs oczekiwania na załatwienie sprawy bardzo długi.
    ZaletyBrak
    WadyCiężko coś załatwić. Czas oczekiwania na załatwienie sprawy najdłuższy jaki znam.
  • ~Greg / 2020-12-16 14:33
    Ocena: 1.33 / 5
    coraz gorzej:
    1. oczekiwanie na infolinię - 15-30 min, potem jeszcze kilka na połączenie się z konsultantem, który się zna na temacie
    2. chore wymagania do darmowej karty debetowej, nie dość że trzeba nią zapłacić co najmniej 350,00 zł / m-c, to jeszcze zainstalować aplikację, a nie każdy ma ochotę na zabawę w ten sposób (wolę komputer i na tym się znam, tymczasem muszę pilnować bezpieczeństwa swoich środków w związku z aplikacją w smartfonie, którego działanie wolałbym ograniczyć do: dzwonienia, sms-ów, budzika i latarki, ale mBank wie lepiej co mi jest potrzebne
  • ~Halk / 2023-03-14 19:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeśli chcecie po latach współpracy zostać potraktowani jak nic nie znaczący smiec bez odrobiny zaufania...to dobrze trafiliście:)
    POLECAM!!!
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁE MNÓSTWO
  • ~HB Lahme / 2018-11-19 12:57
    Ocena: 1.33 / 5
    mBank to bank tylko dla mieszkanców duzych miast z odzialami banku. Przez internet nic nie mozna zalatwic. Nawet nr tel. komórkowego nie mozna zwmienic przez internet!
    Zaletybrak
    Wadybrak profesionalizmu
  • ~IHOR / 2022-05-31 14:54
    Ocena: 1.33 / 5
    M polecam nie działa dla obywateli z Ukrainy. Czyli nie polecam sprowadzać swoich znajomych ze wschodu.
    Bank przy ulice chełmińska w Toruń. Omawia w założeniju konta osoba kture rozmawia w języku angielskim.
    Всем иностранцам не рекомендую работать с этим банком. Намного легче работать с другими польскими банками.
  • ~Ilona / 2019-08-28 13:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzwoniąc na infolinię przełączają klientów i nie szanują kompletnie ich czasu, na przelewy i zwroty gotówki trzeba czekać po kilka dni. Brak kompetencji pracowników odsyłają od jednego do drugiego nie mają pojęcia co się właściwie dzieje. Syf kompletny. Stanowczo nie polecam.
  • ~J.K. / 2022-09-28 01:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku, a szczególnie ofert lokat na nowe środki w tym konta bardziej oszczędnościowego. Wysokość nowych środków będących na koncie i wyliczonych na dany dzień założenia lokaty nie mogą ulec zmniejszeniu przez cały okres trwania lokaty np. 3 miesiące. W przeciwnym wypadku wysokość tzw. salda promocyjnego ulega zmniejszeniu. Lokata została założona na pewną kwotę, i której saldo promocyjne może ulec zmniejszeniu nawet do ZERA złotych, tylko z uwagi na fakt, że zostały wydane nowe środki. W moim przypadku, podkreślam, że środki na koncie jeszcze były, tylko zgodnie z opinią mBanku zostały wydane "nowe środki" i saldo promocyjne ulega wtedy zmniejszeniu, a nawet jak stało się w moim przypadku saldo promocyjne wynosiło ZERO złotych. Jeszcze tak bzdurnego produktu nie widziałam. Korzystam z usług mBanku od 2004 roku i drugi raz potężnie zostałam oszukana. W jakimś banku trzeba mieć konto i tylko dlatego korzystam z usług tego banku. Do lokowania tam oszczędności, których obecnie i tak jest bardzo mało nie zachęcam i nie polecam, Wszystko trzeba czytać w regulaminach i nawet to co nie zostało tam napisane. W Regulaminie AKTUALNYM mBanku jest mnóstwo błędów, typu odesłania do innych punktów jak to powinno być. Powielenie punktów ze starego Regulaminu, a w nowym są to już inne punkty. Dotyczy to np. składania reklamacji. Pisać można jeszcze dużo i wytykać wszystkie błędy i żale do mBanku nagromadzone przez cały okres korzystania z usług tego banku, ale jedno jest pewne NIE POLECAM tego banku nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~ja / 2011-09-21 14:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa jedynie przez infolinię powoduje brak możliwości rozpatrywania spraw , które są poza procedurami . Brak decyzyjnych osób do rozpatrzenia takich spraw.
    Dwukrotnie już na sobie doświadczyłem działania takiego systemu.
    Teraz już koniec . Wypowiadam umowę konta gospodarczego i indywidualnego.
  • ~Ja / 2019-08-20 14:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku. Kontakt z infolinia to poprostu tragedia, godziny oczekiwania żeby się połączyć. Pracownicy niekompetentni i niedouczeni. W jednej sprawie każdy z konsultantów mówił co innego. Bezprawne zajęcie pieniędzy które nigdy nie powinny zostać zajęte. Oczekiwanie na rozpatrzenie prostej reklamacji trwało ponad 30 dni. Ogólnie poziom usług pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Ja / 2021-08-25 12:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwsze to się dodzwonić pół dnia słuchasz muzyki w telefonie.
    Do załatwienia sprawy to wszędzie trzeba się logować gdzie nie mam takiej możliwość ponieważ jest kierowcą jak bym miał taką możliwość to bym nie dzwonił.
  • ~Jarek / 2022-12-13 17:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank, który w każdej chwili może Cię obciążyć czymkolwiek za cokolwiek, co miało miejsce gdziekolwiek, w dowolnym czasie. Taki mają "regulamin". ;)
  • ~Jarek / 2023-08-04 09:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Infolinia niekompetentna nie jest w stanie udzielić informacji o rachunku bankowym. Wchodząc w dyskusję przytacza pseudoprawne argumenty. nie uznaje kontrargumentów i przerywa połączenie. zdecydowanie nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentna infolinia , kontakt utrudniony ,
  • ~Jaro / 2023-08-18 00:56
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE Polecam. Dlaczego?
    Podczas urlopu w Chorwacji chciałam złożyć reklamację na pobrana prowizję (w koncie eur) dzwoniąc z aplikacji mobilnej. Konsultant zarządal weryfikacji, po czym stwierdził że weryfikacja przebiegła nieprawidłowo i zablokował dostęp do wszystkich możliwych kont (EUR,pln). A więc w jednej chwili zostaliśmy odcięci od środków finansowych.
    Następnie dowiedzieliśmy się że w celu odblokowania/weryfikacji mam stawić się w placówce mBanku, naturalnie w Polsce.
    Gdyby nie awaryjne konto męża, to wracalibysmy prawdopodobnie stopem do Polski.
    To chyba dlatego że mieliśmy czelność zawracać głowę konsultanta w dzień ustawowo wolny od pracy.
    Moim zdaniem weryfikacja była prawidłowa, natomiast na żądanie odtworzenia (podobno) nagrywanej rozmowy, otrzymaliśmy odmowe.
    Konsultant w tym banku może decydowac o wszystkim blokujac dostęp do wszelkich środków w tym banku, a cofnąć tej decyzji nie ma możliwości przez mlinie. Dlatego przestrzegam bo na pierwszy rzut oka jest tanio,lecz ostatecznie mozna znalezc sie b.trudnej sytuacji bedac zdany wyłącznie na ten bank.
    Zamykam wszystkie konta, wynosząc się do konkurencji, a w skrajnym przypadku wolę inne waluty w skarpecie przechowywać.
    Przy okazji: żeby w Chorwacji wypłacić bezprowizyjnie pieniądze z bankomatu trzeba się sporo nachodzić: 99% bankomatów, łącznie z euronet, pobiera prowizję od 4 do 8 eur od operacji - a zgodnie z info na stronach mbank, wypłaty z bankomatów za granicą są darmowe.
    ZaletyChwilowo nie dostrzegam.
    Wady30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
    Brak kompetencji konsultantów, wraz nagłym odłożeniem sluchawki w trakcie rozmowy.
    Brak wyraźnej informacji o opłatach za operacje.
  • ~jaworsort / 2016-01-11 17:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalny bank nie wykonuje polecenia przelewu firma jaworsort straciła przez mbank 25000 złotych a spłata kredytu jest niemożliwa.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~John / 2022-08-24 18:52
    Ocena: 1.33 / 5
    20 min na infolinii i nikt nie odbiera... nie mozna sie do nich w zaden sposób dobić
    Wady20 min na infolinii i nikt nie odbiera...
  • ~John / 2022-08-24 18:52
    Ocena: 1.33 / 5
    20 min na infolinii i nikt nie odbiera... nie mozna sie do nich w zaden sposób dobić
    Wady20 min na infolinii i nikt nie odbiera...
  • ~K / 2020-01-07 13:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno. Kiedyś było OK, ale co zmiana to gorzej. Nie dość, że podnoszą opłaty, wydłuża się czas oczekiwania na infolinii, a gdy się dodzwonić, to się okazuje, że nic tam nie mogą. mBank z banku zmienia się w cyrk - dużo migających i zbędnych dodatków, a sama obsługa konta online - coraz gorsza. Zmienili przeglądanie historii - teraz już nic tam się nie da normalnie wyszukać.
    ZaletyZalety? Prosta nazwa. Koniec zalet.
    WadyJak w ocenie i wiele wiele więcej. Trzymać się z daleka jeśli nie chcecie tracić czasu i nerwów!
  • ~kamiqa / 2015-06-11 13:46
    Ocena: 1.33 / 5
    kontakt i załatwienie jakiejkolwiek sprawy graniczy z cudem. Chyba ze trzeba ściągnąć środki z naszego konta albo pobrać jakąs opłatę - działają wtedy w tempie EXPRES. Dla mnie sam serwis jest nieczytelny i nie przejrzysty. Maja jedynie dobre oferty kredytowe dla młodych ludzi i tylko przez to mam z nimi do czynienia -.-
    Zaletykredyt, ale nie na tyle świetny zeby się z nimi użerać
    Wadykontakt, komunikacja,
    2 lata
  • ~Karolap / 2019-12-12 19:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Dogadać sie z kurierem (który ma dostarczyć moją umowę) to jest jakiś cud. Czekam juz 3 tygodnie aż łaskawie mi ją dostrczy :) nie polecam.
  • ~karsz / 2019-09-13 11:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Złożenie dyspozycji na m-lini w terminie (5.09), dnia 9,09 centrala zgłasza do banku ze trzeba donieść dokument (dokument doniesiony godzina 11) o 14;30 mail z centrali ze brakuje jeszcze jednego dokumentu w związku z tym dyspozycja zostaje zamknięta. No ręce opadają!Jakby nie mozna było od razu rano poprosic o oba dokumenty.tym bardziej ze drugi dokument doniosłam w tym samym dniu. Musiałam zlozyc kolejny wniosek który nadal nie został rozpatrzony.termin rozpatrzenia 7 dni ... od 5ego minęło już 8. Fatalny system obsługi klienta to już w bankach spółdzielczych wygląda to lepiej, naprawdę. w dobie internetu ciężko uwierzyć że bank szczycący się mianem ikony mobilności ma takie problemy z komunikacją wewnętrzną.
    Zalety-obsługa konta online
    Wady-mlinia -przedpotopowe procedury w kwestii obsługi klienta - zła komunikacja miedzy centralą a placówką banku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 949
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028