Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ed / 2024-02-18 02:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Ten bank to wielkie gówno, przerwa techniczna i masz wszystko zablokowane łącznie z kartą, jesteś odcięty od własnych pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyTen bank to wada
  • ~Ela / 2023-04-15 15:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientka pd 23 lat - wcześniej multibank, już dawno wskazano ze zabezpieczenia przed cyberatakami w tym
    Banku/leasingu wołają o pomstę do nieba. Oferta dla aktualnych stałych klientow dno, lokaty parodia. Przy problemie najmniejszym bank sobie nie radzi. Aktualnie maja plan naprawczy ws frankowiczow jął się nie dostosują będzie słabo - trzeba zabrać swoje pieniądze i uciekać
  • ~Emma / 2018-12-12 14:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragiczny bank. W dniu dzisiejszym o 13,30 wpłaciłam pieniadze we wpłatomacie o 14,30 nadal ich nie było na koncie wiec zadzwoniłam na infolinie i usłyszałam ze środki wpłyną do 4 godzin. W innych bankach pieniądze pojawiają dur na koncie po 15/20 minutach od wpłaty we wpłatomacie. Na dodatek nie bede mogła dzisiaj wysłać żadnego przelewu ponieważ realizują przelewy tylko do 14 a pieniądze pojawia sie około 17/18. To sa chyba jakieś żarty.
    Odradzam korzystanie z tego banku
    ZaletyBrak
    WadyPieniądze sa przetrzymywane i bardzo drogie przelewy firmowe 1,50 zł/szt - najdroższe przelewy na rynku
  • ~Ewa / 2023-02-10 10:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Wystarczająco długo mam konto w m-banku aby wyrazić swoją opinię. Bank ma dbać o bezpieczeństwo naszych pieniędzy ale żeby właścicielowi blokować dostęp to chyba przesada. Korzystam z bankowości internetowej i płacę kartą. W jednej chwili bank pozbawił mnie możliwości zrobienia zakupów czy przelewy. Niefajne bardzo. Jestem zmuszona wybrać się do placówki (30 km) z dwoma dowodami tożsamości i udowodnić że ja to ja. Dziwne!!! Infolinia to porażka. Czas oczekiwania to lekcja cierpliwości. Każda wprowadzana zmiana to przejście na gorsze rozwiązania. Pobieranie prowizji za przelewy z mojego konta oszczędnościowego na podstawowe to parodia. 10 zł za przelew z mojego konta na moje? Wpłaty we wpłatomatach płatne bo jest tylko jeden bezpłatny.
    ZaletyTrudno znaleźć
    WadyZbyt dużo aby wymieniać.
  • ~fstloser / 2020-10-28 15:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Mbank ma czas na popieranie politycznych protestów, ale na tym chyba się kończy, bo ciągle awarie, przerwy i inne problemy to codzienność. Następnym razem oddelegujcie mniej pracowników, by ci dewastowali kościoły, niech ktoś też zostanie do spraw technicznych.
  • ~Gabi / 2016-05-14 23:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety po wielu latach korzystania z usług mBanku w dniu dzisiejszym wypowiedziałam umowę o rachunek. Powód: mBank nalicza opłaty (6 zł/miesiąc) za kartę nieaktywną, którą wysyłają listem zwykłym i która może nie trafić do klienta a i tak będzie musiał za nią zapłacić. Kiedyś to był dobry bank, ale dziś nie mogę inaczej określić metod ich działania inaczej, niż KRADZIEŻ. Banda złodziei. Nie dajcie się nabrać!!! Są dużo lepsze banki.
  • ~Gal anonim / 2020-04-26 15:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam zadłużenie 700 zł a bank nie wiem jak naliczył 2000 zł dostałem list o zadłużeniu na 700 a wchodząc na konto 3xwiecej masakra
  • ~Gosc / 2019-09-18 12:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Słabo. CAs oczekiwania na załatwienie sprawy bardzo długi.
    ZaletyBrak
    WadyCiężko coś załatwić. Czas oczekiwania na załatwienie sprawy najdłuższy jaki znam.
  • ~Greg / 2020-12-16 14:33
    Ocena: 1.33 / 5
    coraz gorzej:
    1. oczekiwanie na infolinię - 15-30 min, potem jeszcze kilka na połączenie się z konsultantem, który się zna na temacie
    2. chore wymagania do darmowej karty debetowej, nie dość że trzeba nią zapłacić co najmniej 350,00 zł / m-c, to jeszcze zainstalować aplikację, a nie każdy ma ochotę na zabawę w ten sposób (wolę komputer i na tym się znam, tymczasem muszę pilnować bezpieczeństwa swoich środków w związku z aplikacją w smartfonie, którego działanie wolałbym ograniczyć do: dzwonienia, sms-ów, budzika i latarki, ale mBank wie lepiej co mi jest potrzebne
  • ~Halk / 2023-03-14 19:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeśli chcecie po latach współpracy zostać potraktowani jak nic nie znaczący smiec bez odrobiny zaufania...to dobrze trafiliście:)
    POLECAM!!!
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁE MNÓSTWO
  • ~HB Lahme / 2018-11-19 12:57
    Ocena: 1.33 / 5
    mBank to bank tylko dla mieszkanców duzych miast z odzialami banku. Przez internet nic nie mozna zalatwic. Nawet nr tel. komórkowego nie mozna zwmienic przez internet!
    Zaletybrak
    Wadybrak profesionalizmu
  • ~IHOR / 2022-05-31 14:54
    Ocena: 1.33 / 5
    M polecam nie działa dla obywateli z Ukrainy. Czyli nie polecam sprowadzać swoich znajomych ze wschodu.
    Bank przy ulice chełmińska w Toruń. Omawia w założeniju konta osoba kture rozmawia w języku angielskim.
    Всем иностранцам не рекомендую работать с этим банком. Намного легче работать с другими польскими банками.
  • ~Ilona / 2019-08-28 13:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzwoniąc na infolinię przełączają klientów i nie szanują kompletnie ich czasu, na przelewy i zwroty gotówki trzeba czekać po kilka dni. Brak kompetencji pracowników odsyłają od jednego do drugiego nie mają pojęcia co się właściwie dzieje. Syf kompletny. Stanowczo nie polecam.
  • ~J.K. / 2022-09-28 01:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku, a szczególnie ofert lokat na nowe środki w tym konta bardziej oszczędnościowego. Wysokość nowych środków będących na koncie i wyliczonych na dany dzień założenia lokaty nie mogą ulec zmniejszeniu przez cały okres trwania lokaty np. 3 miesiące. W przeciwnym wypadku wysokość tzw. salda promocyjnego ulega zmniejszeniu. Lokata została założona na pewną kwotę, i której saldo promocyjne może ulec zmniejszeniu nawet do ZERA złotych, tylko z uwagi na fakt, że zostały wydane nowe środki. W moim przypadku, podkreślam, że środki na koncie jeszcze były, tylko zgodnie z opinią mBanku zostały wydane "nowe środki" i saldo promocyjne ulega wtedy zmniejszeniu, a nawet jak stało się w moim przypadku saldo promocyjne wynosiło ZERO złotych. Jeszcze tak bzdurnego produktu nie widziałam. Korzystam z usług mBanku od 2004 roku i drugi raz potężnie zostałam oszukana. W jakimś banku trzeba mieć konto i tylko dlatego korzystam z usług tego banku. Do lokowania tam oszczędności, których obecnie i tak jest bardzo mało nie zachęcam i nie polecam, Wszystko trzeba czytać w regulaminach i nawet to co nie zostało tam napisane. W Regulaminie AKTUALNYM mBanku jest mnóstwo błędów, typu odesłania do innych punktów jak to powinno być. Powielenie punktów ze starego Regulaminu, a w nowym są to już inne punkty. Dotyczy to np. składania reklamacji. Pisać można jeszcze dużo i wytykać wszystkie błędy i żale do mBanku nagromadzone przez cały okres korzystania z usług tego banku, ale jedno jest pewne NIE POLECAM tego banku nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~ja / 2011-09-21 14:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa jedynie przez infolinię powoduje brak możliwości rozpatrywania spraw , które są poza procedurami . Brak decyzyjnych osób do rozpatrzenia takich spraw.
    Dwukrotnie już na sobie doświadczyłem działania takiego systemu.
    Teraz już koniec . Wypowiadam umowę konta gospodarczego i indywidualnego.
  • ~Ja / 2019-08-20 14:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku. Kontakt z infolinia to poprostu tragedia, godziny oczekiwania żeby się połączyć. Pracownicy niekompetentni i niedouczeni. W jednej sprawie każdy z konsultantów mówił co innego. Bezprawne zajęcie pieniędzy które nigdy nie powinny zostać zajęte. Oczekiwanie na rozpatrzenie prostej reklamacji trwało ponad 30 dni. Ogólnie poziom usług pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Ja / 2021-08-25 12:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwsze to się dodzwonić pół dnia słuchasz muzyki w telefonie.
    Do załatwienia sprawy to wszędzie trzeba się logować gdzie nie mam takiej możliwość ponieważ jest kierowcą jak bym miał taką możliwość to bym nie dzwonił.
  • ~Jarek / 2022-12-13 17:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank, który w każdej chwili może Cię obciążyć czymkolwiek za cokolwiek, co miało miejsce gdziekolwiek, w dowolnym czasie. Taki mają "regulamin". ;)
  • ~Jarek / 2023-08-04 09:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Infolinia niekompetentna nie jest w stanie udzielić informacji o rachunku bankowym. Wchodząc w dyskusję przytacza pseudoprawne argumenty. nie uznaje kontrargumentów i przerywa połączenie. zdecydowanie nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentna infolinia , kontakt utrudniony ,
  • ~Jaro / 2023-08-18 00:56
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE Polecam. Dlaczego?
    Podczas urlopu w Chorwacji chciałam złożyć reklamację na pobrana prowizję (w koncie eur) dzwoniąc z aplikacji mobilnej. Konsultant zarządal weryfikacji, po czym stwierdził że weryfikacja przebiegła nieprawidłowo i zablokował dostęp do wszystkich możliwych kont (EUR,pln). A więc w jednej chwili zostaliśmy odcięci od środków finansowych.
    Następnie dowiedzieliśmy się że w celu odblokowania/weryfikacji mam stawić się w placówce mBanku, naturalnie w Polsce.
    Gdyby nie awaryjne konto męża, to wracalibysmy prawdopodobnie stopem do Polski.
    To chyba dlatego że mieliśmy czelność zawracać głowę konsultanta w dzień ustawowo wolny od pracy.
    Moim zdaniem weryfikacja była prawidłowa, natomiast na żądanie odtworzenia (podobno) nagrywanej rozmowy, otrzymaliśmy odmowe.
    Konsultant w tym banku może decydowac o wszystkim blokujac dostęp do wszelkich środków w tym banku, a cofnąć tej decyzji nie ma możliwości przez mlinie. Dlatego przestrzegam bo na pierwszy rzut oka jest tanio,lecz ostatecznie mozna znalezc sie b.trudnej sytuacji bedac zdany wyłącznie na ten bank.
    Zamykam wszystkie konta, wynosząc się do konkurencji, a w skrajnym przypadku wolę inne waluty w skarpecie przechowywać.
    Przy okazji: żeby w Chorwacji wypłacić bezprowizyjnie pieniądze z bankomatu trzeba się sporo nachodzić: 99% bankomatów, łącznie z euronet, pobiera prowizję od 4 do 8 eur od operacji - a zgodnie z info na stronach mbank, wypłaty z bankomatów za granicą są darmowe.
    ZaletyChwilowo nie dostrzegam.
    Wady30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
    Brak kompetencji konsultantów, wraz nagłym odłożeniem sluchawki w trakcie rozmowy.
    Brak wyraźnej informacji o opłatach za operacje.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1012
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100