Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ja / 2019-08-20 14:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku. Kontakt z infolinia to poprostu tragedia, godziny oczekiwania żeby się połączyć. Pracownicy niekompetentni i niedouczeni. W jednej sprawie każdy z konsultantów mówił co innego. Bezprawne zajęcie pieniędzy które nigdy nie powinny zostać zajęte. Oczekiwanie na rozpatrzenie prostej reklamacji trwało ponad 30 dni. Ogólnie poziom usług pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Ja / 2021-08-25 12:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwsze to się dodzwonić pół dnia słuchasz muzyki w telefonie.
    Do załatwienia sprawy to wszędzie trzeba się logować gdzie nie mam takiej możliwość ponieważ jest kierowcą jak bym miał taką możliwość to bym nie dzwonił.
  • ~Jarek / 2022-12-13 17:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank, który w każdej chwili może Cię obciążyć czymkolwiek za cokolwiek, co miało miejsce gdziekolwiek, w dowolnym czasie. Taki mają "regulamin". ;)
  • ~Jarek / 2023-08-04 09:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Infolinia niekompetentna nie jest w stanie udzielić informacji o rachunku bankowym. Wchodząc w dyskusję przytacza pseudoprawne argumenty. nie uznaje kontrargumentów i przerywa połączenie. zdecydowanie nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentna infolinia , kontakt utrudniony ,
  • ~Jaro / 2023-08-18 00:56
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE Polecam. Dlaczego?
    Podczas urlopu w Chorwacji chciałam złożyć reklamację na pobrana prowizję (w koncie eur) dzwoniąc z aplikacji mobilnej. Konsultant zarządal weryfikacji, po czym stwierdził że weryfikacja przebiegła nieprawidłowo i zablokował dostęp do wszystkich możliwych kont (EUR,pln). A więc w jednej chwili zostaliśmy odcięci od środków finansowych.
    Następnie dowiedzieliśmy się że w celu odblokowania/weryfikacji mam stawić się w placówce mBanku, naturalnie w Polsce.
    Gdyby nie awaryjne konto męża, to wracalibysmy prawdopodobnie stopem do Polski.
    To chyba dlatego że mieliśmy czelność zawracać głowę konsultanta w dzień ustawowo wolny od pracy.
    Moim zdaniem weryfikacja była prawidłowa, natomiast na żądanie odtworzenia (podobno) nagrywanej rozmowy, otrzymaliśmy odmowe.
    Konsultant w tym banku może decydowac o wszystkim blokujac dostęp do wszelkich środków w tym banku, a cofnąć tej decyzji nie ma możliwości przez mlinie. Dlatego przestrzegam bo na pierwszy rzut oka jest tanio,lecz ostatecznie mozna znalezc sie b.trudnej sytuacji bedac zdany wyłącznie na ten bank.
    Zamykam wszystkie konta, wynosząc się do konkurencji, a w skrajnym przypadku wolę inne waluty w skarpecie przechowywać.
    Przy okazji: żeby w Chorwacji wypłacić bezprowizyjnie pieniądze z bankomatu trzeba się sporo nachodzić: 99% bankomatów, łącznie z euronet, pobiera prowizję od 4 do 8 eur od operacji - a zgodnie z info na stronach mbank, wypłaty z bankomatów za granicą są darmowe.
    ZaletyChwilowo nie dostrzegam.
    Wady30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
    Brak kompetencji konsultantów, wraz nagłym odłożeniem sluchawki w trakcie rozmowy.
    Brak wyraźnej informacji o opłatach za operacje.
  • ~jaworsort / 2016-01-11 17:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalny bank nie wykonuje polecenia przelewu firma jaworsort straciła przez mbank 25000 złotych a spłata kredytu jest niemożliwa.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~John / 2022-08-24 18:52
    Ocena: 1.33 / 5
    20 min na infolinii i nikt nie odbiera... nie mozna sie do nich w zaden sposób dobić
    Wady20 min na infolinii i nikt nie odbiera...
  • ~John / 2022-08-24 18:52
    Ocena: 1.33 / 5
    20 min na infolinii i nikt nie odbiera... nie mozna sie do nich w zaden sposób dobić
    Wady20 min na infolinii i nikt nie odbiera...
  • ~K / 2020-01-07 13:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno. Kiedyś było OK, ale co zmiana to gorzej. Nie dość, że podnoszą opłaty, wydłuża się czas oczekiwania na infolinii, a gdy się dodzwonić, to się okazuje, że nic tam nie mogą. mBank z banku zmienia się w cyrk - dużo migających i zbędnych dodatków, a sama obsługa konta online - coraz gorsza. Zmienili przeglądanie historii - teraz już nic tam się nie da normalnie wyszukać.
    ZaletyZalety? Prosta nazwa. Koniec zalet.
    WadyJak w ocenie i wiele wiele więcej. Trzymać się z daleka jeśli nie chcecie tracić czasu i nerwów!
  • ~kamiqa / 2015-06-11 13:46
    Ocena: 1.33 / 5
    kontakt i załatwienie jakiejkolwiek sprawy graniczy z cudem. Chyba ze trzeba ściągnąć środki z naszego konta albo pobrać jakąs opłatę - działają wtedy w tempie EXPRES. Dla mnie sam serwis jest nieczytelny i nie przejrzysty. Maja jedynie dobre oferty kredytowe dla młodych ludzi i tylko przez to mam z nimi do czynienia -.-
    Zaletykredyt, ale nie na tyle świetny zeby się z nimi użerać
    Wadykontakt, komunikacja,
    2 lata
  • ~Karolap / 2019-12-12 19:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Dogadać sie z kurierem (który ma dostarczyć moją umowę) to jest jakiś cud. Czekam juz 3 tygodnie aż łaskawie mi ją dostrczy :) nie polecam.
  • ~karsz / 2019-09-13 11:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Złożenie dyspozycji na m-lini w terminie (5.09), dnia 9,09 centrala zgłasza do banku ze trzeba donieść dokument (dokument doniesiony godzina 11) o 14;30 mail z centrali ze brakuje jeszcze jednego dokumentu w związku z tym dyspozycja zostaje zamknięta. No ręce opadają!Jakby nie mozna było od razu rano poprosic o oba dokumenty.tym bardziej ze drugi dokument doniosłam w tym samym dniu. Musiałam zlozyc kolejny wniosek który nadal nie został rozpatrzony.termin rozpatrzenia 7 dni ... od 5ego minęło już 8. Fatalny system obsługi klienta to już w bankach spółdzielczych wygląda to lepiej, naprawdę. w dobie internetu ciężko uwierzyć że bank szczycący się mianem ikony mobilności ma takie problemy z komunikacją wewnętrzną.
    Zalety-obsługa konta online
    Wady-mlinia -przedpotopowe procedury w kwestii obsługi klienta - zła komunikacja miedzy centralą a placówką banku
  • ~Kinga / 2020-02-25 13:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Odblokowanie swojego dostepu do internetu graniczy z cudem, znalezienie potrzebnych opcji w aplikacji mobilnej to mission impossible, posiadam konto w 4 bankach i ten jest najgorszy, nie POLECAM, w szczególności dla młodych ludzi.

    ZaletyNie widze żadnych! Same problemy z tym kontem
  • ~klient / 2016-01-16 23:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Usługa klienta leci na twarz.
    ZaletySkończyły się ze starym systemem i multibankiem
    WadyNowy system robili informatycy sami dla siebie. Chyba nikt nie pytał o opinię klientów.
  • ~klient / 2020-01-28 21:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziadowski Bank,żadnej informacji, pobierają złotówki przez firmę pośredniczą,uważajcie na ten Bank.
    Zaletyżadne
    WadyDziadostwo w Polsce
  • ~KLIENT MBANK / 2024-01-10 13:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem od kilku lat - moja świadomość i ocena była bardzo pozytywna - ponieważ nie miałem potrzeby bezpośredniego kontaktu, wszystko elektronicznie. Niestety sprawa w której złożyłem reklamacje w grudniu 5 i 6 grudnia pokazała prawdziwe oblicze banku - odpowiedź ? Tak jest ustawowy termin przecież 30 dni - więc 2 i 4 styczeń, ponieważ nie zgadzam się z odpowiedzią to jest kolejne 30 dni ustawowo. W rozmach na chat problemu nie widzą, chat bot nie będę komentował. Podejście do klienta jakby za karę prosił aby zostać ich klientem. Niestety z takim podejściem, nie życzę ani sukcesów ani klientów - a może jest ich tak wielu, że właśnie bankowi nie zależy. Wystarczy spojrzeć na wyniki finansowe - biedy nie ma.
    ZaletyBankowość elektroniczna - jeżeli nie jest potrzebny inny kontakt z bankiem
    WadyWiele, najgorsza to stosunek do klienta- nawet stałego od kilku lat.
  • ~Krystyna / 2023-09-02 13:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem osobą niepełnosprawną, poruszam się o balkoniku. Mam 80 lat.Jestem klientką Mbanku.Ok. miesiąca temu moje konto zostało zablokowane z nieznanych mi powodów. Zadzwoniłam na infolinię, powiedziano mi, że muszę się udać do siedziby banku, lub zamówić zestaw aktywacyjny, który przyjdzie pocztą. Do siedziby nie jestem w stanie dotrzeć, więc zamówiłam ppakiet pocztą. Po jego otrzymaniu przez wiele godzin próbowałam odblokować konto, przechodząc z rąk do rą kolejnych konsultantów, po drodze męcząc się ze sztuczną nieinteligencją. Połączenia były przerywane i musiałam wielokrotnie zaczynać od nowa. Łączyłam się z wieloma konsultantami, żaden nie potrafił mi pomóc.Każda próba kończyła się informacją, że dostanę maila,w którym będą dane do odblokowania konta, orad sms z hasłem do tego maila.Sms owszem dostałam, maila nie Ostatni, chyba dziesiąty konsultant poddał się i powiedział, że muszę zamówić nowy pakiet aktywacyjny, co zrobiłam. Teraz muszę znowu czekać na następny pakiet, po czym próby, być może z takim samym skutkiem. Całe szczęście, że mam konto w innym banku, na które wpływa moja emerytura, gdybym była zdana tylko na Mbank, miałabym okazję umrzeć z głodu. Omijajcie Mbank szerokim łukiem.
    WadyJak widać na miom przykładzie, mogą odciąć klienta od jego środków bez powodu i możliwości dotarcia do nich, szczególnie gdy się jest starym i niepełnosprawnym. Można działać "na wnuczka", można na "blokady"
  • ~Krzysztof / 2022-10-03 19:19
    Ocena: 1.33 / 5
    To jest jakas kpina a nie bank.Zdecydowanie nie polecam jesli nie chcesz wpasc w nerwice.
  • ~Krzysztof kk / 2022-08-27 21:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Odtadzam, nie zakładaj tam konta. Skandaliczna obsługa To jest jedyny bank do którego o każdej porze nie można się nigdy dodzwonić a infolinia na czacie odpowiada nawet po dwóch godzinach albo jest zupełnie nieczynna + cały czas informacja że przepraszają bo jest duże zainteresowanie klientów. Pomyślcie mając tam konto jaki będą problemy np za granicą =zero pomocy.

    Mam konta w innych bankach i tam jest to nie do pomyślenia żeby coś takiego istniało jak takie dno- obsługa m
    banku. Milenium - zawsze odbierają, ING - normalny kontakt
    Mbak - odradzam
    ZaletyTotalnie brak bonklekceważy klientów Nie umożliwia kontakt z infolinią, zero pomocy
    WadyDno dno dno Pseudo bank lekceważy klientów Nie umożliwia kontaktu z infolinią, tam pracuje chyba pięć osób nie Zatrudniają pomimo że jest taka potrzeba
  • ~Mado / 2024-01-08 09:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Masakra nigdy więcej,słaba jakość usług wracam do poprzedniego banku ,myslałem że tam jest źle.
    ZaletyNie znalazłem
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962