Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Miłosz / 2022-09-06 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE MOZNA SIE DODZWONIC NA INFOLINIE ! NIKT NIE ODBIERA
    Zaletybrak
  • ~Kuba / 2022-09-03 02:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Mlinia wg informacji na stronie działa 24h 7 dni w tygodniu. Miałem ważną sprawę, dzwoniłem od 22.00 przez 5 godzin non stop. Nikt nie odebrał. Po co pisać takie informacje skoro są nieprawdą? Oszuści i tyle. Odradzam ten bank wszystkim
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klienta
  • ~Wojtek Rafał / 2022-09-01 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam was wszystkich poszkodowanych.

    Zgłaszajcie nieuczciwe praktyki tego dominującego banku do UoKiK:

    https://report.whistleb.com/pl/uokik


    Pozdrawiam

    Wojtek Rafał
  • ~Krzysztof / 2022-09-01 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakaś pomyłka. Wpłaciłem oszczednosci poprzez wplatomat który mi ich nie zaksięgował i już od miesiąca walczę o ich odzyskanie. Niestety obsługa klienta to dno i metr mułu. Nie polecam banku i radzę omijac szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klijenta
    Oferta
  • ~MONIKA / 2022-09-01 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam to jakiś dramat, skandal że bank jako Placówka zaufania publicznego ma tak niekompetentnych pracowników...najgorszy bank pod kątem obsługi klienta. Nigdzie nie można nic załatwić, a pracownicy przekazują błędne informacje.
  • ~Cooksboy / 2022-08-31 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy poziom obsługi ze wszystkich banków. Infolinia nie działa, czat mobliny tak samo. Nie można się z nikim skontaktować
    ZaletyBrak
    WadySłaba obsługa
  • ~- / 2022-08-31 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zajęcie mandatu - większość pobrali z euro po zaniżonym kursie, niecałe 2 złote z konta złotówkowego, a prowizja naliczona 2 razy, bo najwyraźniej 30 + dymanie na kursie to za mało...
  • ~Gabriel / 2022-08-31 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca mam zablokowane konto. Z jakiego powodu? Żaden z pracowników nie potrafi dokładnie określić. Byłem w placówce, potwierdzałem tożsamość, pisałem oświadczenia. Sprawa miała wyjaśnić się do tygodnia, minął już ponad miesiąc. „Bank” o ile można ich tak nazwać zabrał mi jakikolwiek dostęp do moich środków. Od miesiąca musiałem pożyczać pieniądze na mieszkanie jak i na życie. Wie ktoś co mogę zrobić w takiej sprawie? Z góry dziękuje.
  • ~Nilena / 2022-08-30 11:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338
  • ~Szlachta0 / 2022-08-30 08:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Chciałem spłacić kredyt hipoteczny po 11 latach spłacania go regularnie, otrzymałem nr rachunku na który trzeba przelać pieniądze osoba kupująca moje mieszkanie tez miała konto w mBank i okazuje się ze nie może przelać pieniędzy ze swojego konta mBank na moje konto mBank które jest do spłaty kredytu. Po dodzwonieniu się na infolinie i 30 minutowej kłótni (złożeniu reklamacji rozpatrzonej po 30 dniach) okazuje się ze przyjmują tylko pieniądze z zewnętrznych banków ale nie raczyli mnie o tym w żaden sposób poinformować-czyżby nie chcieli spłacać kredytu własnymi środkami? Kupujący musiał przelać pieniądze elixirem na inne konto za co poniósł koszty które nikt mu nie zwrócił.
    Podejrzewam ze jakbym chciał spłacić kredyt z własnych środków które były by na koncie mBank tez bym nie mógł. Odradzam ja szukam właśnie nowego banku.
    ZaletyAplikacja łatwa w obsłudze
    Duże możliwości zmian limitów, danych poprzez aplikacje
    WadyBrak możliwości spłaty kredyty ze środków w tym samym banku,
  • ~Krzysztof / 2022-08-30 06:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy z żoną około 20 lat. To co tu się dzieje to skandal i dużo by pisać. Ostatnio żona robiła przelew bo moje konto zawieszone pomimo wizyty i prośby o odblokowanie. W trakcie operacji zadzwonił facet i spytał czy to ona. Jak potwierdziła to zablokował konto i przelew. Pieniądze z workiem przyjmują i koniec - ruski bank.
    Zaletybrak
    Wadysame i dużo by pisać
  • ~Byłaklientka / 2022-08-28 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientka mBanku ponad 20 lat. Nagle okazało sie, że bank wymaga uzupelnienia danych. Uzupelnilam dane online. Rozmawialam z pracownikiem, który to sprawdził i potwierdził.Następnie udalam sie rowniez do placowki banku w celu przedstawienia oryginalu wymaganego dokumentu, Po miesiacu nagle odlaczono mi bankowosc mobilna, internetowy serwis transakcyjny, a kiedy zadzwonilam na infolinie po pol godzinie czekania okazalo sie, ze nawet moj telekod zostal unieważniony. Podczas rozmowy z pracownikiem banku dowiedziałam się, że nie jestem już klientem banku, karta debetowa jest unieważniona, moje pieniądze sa w depozycie bankowym. Kiedy poinformowałam iz wypełnilam wymogi banku dotyczace uzupelnienia danych i mam na to dowody....usłyszałam, żę " widocznie coś nie zadziałało"

    Szczyt bezczelności banku!!!!Działanie z pozycji siły i lekceważenie klienta.
    ZaletyJuż nie ma
    WadyLekceważenie i bezwzględne traktowanie klienta, działanie z pozycji siły, brak informacji,
  • ~Krzysztof kk / 2022-08-27 21:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Odtadzam, nie zakładaj tam konta. Skandaliczna obsługa To jest jedyny bank do którego o każdej porze nie można się nigdy dodzwonić a infolinia na czacie odpowiada nawet po dwóch godzinach albo jest zupełnie nieczynna + cały czas informacja że przepraszają bo jest duże zainteresowanie klientów. Pomyślcie mając tam konto jaki będą problemy np za granicą =zero pomocy.

    Mam konta w innych bankach i tam jest to nie do pomyślenia żeby coś takiego istniało jak takie dno- obsługa m
    banku. Milenium - zawsze odbierają, ING - normalny kontakt
    Mbak - odradzam
    ZaletyTotalnie brak bonklekceważy klientów Nie umożliwia kontakt z infolinią, zero pomocy
    WadyDno dno dno Pseudo bank lekceważy klientów Nie umożliwia kontaktu z infolinią, tam pracuje chyba pięć osób nie Zatrudniają pomimo że jest taka potrzeba
  • ~PN / 2022-08-26 19:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Najważniejsza rzecz.Przekształciłem konto na Intensive gdzie obiecywano mi szybki dostęp do usług. Od miesiąca nie mogę się połączyć ze standardowym konsultantem. Przydzielony konsultant nie odbiera od 2 miesięcy. Nie oddzwania.
    Masakra.
    Odradzam
    ZaletyBrak. Dawno skończył się jako bank internetowy. Teraz jest niemy. Niewiele załatwisz online. Nic przez konsultanta.
    WadyW komentarzu. Dawno mbank skończył się jako bank internetowy. Teraz jest niemy. Niewiele załatwisz online. Nic przez konsultanta.
  • ~Daniel / 2022-08-26 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem ten bank. Jestem stratny 1200 zł przez ich nie kompetencje. Poszedłem osobiście do banku w sprawie pomocy by zrobić przelew do Japoni. Państwo nic nie wiedzieli i narazili mnie na koszty 1200 zł. Mówiąc że to nie ich wina. Czekam 1,5 miesiąca na zwrot kosztów. Założyłem konto w innym banku zleciłem przelew podając te same dane które rzekomo są niepoprawne przelew dotarł bez najmnieszego problemu. Jestem pewny że to wina ze strony banku Millenium.
    Zaletynie ma
    Wady-słaba obsługa
    -brak wiedzy na swoim stanowisku
    -bank nie przystosowany do robienia przelewów między narodowych
    -infolinia tragedia
    -ponoszę koszty za ich błedy
    -nie da się usunąć konta w danym banku od tak
  • ~Zosia / 2022-08-25 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Długo trzeba czekać na obsługę telefoniczna, czat, dyspozycje. Bankowi mało zależy na kliencie.
    ZaletyBrak
    WadyCzas obsługi telefon, chat przy rachunkach indywidualnych i zwykłych
  • ~Joanna / 2022-08-25 00:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości szybkiego kontaktu, na czacie wszystko trwa wieki i nie ma tam kompetentnych osób, na mlinię ciężko się dodzwonić - na początek beznadziejny bot - automat który zajmuje zbyt dużo czasu , potem wreszcie połączenie z konsultantem , który i tak nie umie pomóc ani rozwiązać problemu.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie opłaty . Niskie oprocentowanie lokat
  • ~John / 2022-08-24 18:52
    Ocena: 1.33 / 5
    20 min na infolinii i nikt nie odbiera... nie mozna sie do nich w zaden sposób dobić
    Wady20 min na infolinii i nikt nie odbiera...
  • ~John / 2022-08-24 18:52
    Ocena: 1.33 / 5
    20 min na infolinii i nikt nie odbiera... nie mozna sie do nich w zaden sposób dobić
    Wady20 min na infolinii i nikt nie odbiera...
  • ~Tomasz Kondraciuk / 2022-08-24 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystanie z mbanku to istna tragedia. Za granicą blokują konta ciągle. Ostatnio zablokowali mi konto u możliwość spłaty karty kredytowej. Narobili mi długów bo odblokowanie na mlinia nie możliwe. Z konta zablokowanego pobierają kolejne opłaty a karty nie mogę spłacić bo mi zablokowali taką możliwość. Nigdy więcej ten bank to totalna porażka. Jeśli podróżujesz i nie chcesz mieć kłopotów to unikaj jak ognia tego banku
    ZaletyNie ma
    WadyJak w opisie, blokują konta. Mlinia nie działa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961