strona 34 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~Crowley93 / 2024-01-31 16:29
Porażka, zwiększenie opłat co chwilę i na wszystkim gdzie jest taka możliwość,czas na zmianę banku po ponad 10 latach -
-
~Klient / 2025-06-20 16:21
Najgorszy bank jeśli chodzi o infolinie !!! czeka się godzinami !!! obsługa fatalna Zaletybrak -
~RPR / 2023-05-07 18:31
Odblokowanie logowania po zmianie telefonu to pop prostu dramat przez duże D.
51 minut oczekiwania, potrójna identyfikacja i rozmowa kolejno z 3 osobami tłumaczenie im tego samego irytuje na maksa. Logowanie do serwisu transakcyjnego odsyła do aplikacji mobilnej a tą aby aktywować należy wejść do serwisu transakcyjnego. ;-)))
KWADRATURA KOŁA.
Na koniec Pani stwierdziła iż kod aktywacyjny został już wygenerowany 3 krotnie a musi mnie zweryfikować (dodam że cały czas podczas jednej rozmowy) i należy czekać do północy.
Jedna wielka porażka i tak nic nie udało się odblokować.
GratulujęZaletyżądnych -
~stary_piernik / 2021-03-15 14:34
Powiem tak: Intuicyjność strony stacjonarnej " mniej niż zero" dokopanie się do czegokolwiek - masakra. Metodą prób i błędów trzeba przeklikać wiele miejsc.
Natomiast w wywalaniu urządzeń zaufanych są "miszczami"
Konsultant też ostatnio mnie olał i podczas rozmowy się wyłączył i nowemu od początku musiałem tłumaczyćZaletybrakWadycałe mnóstwo -
~wieciekto / 2020-06-15 16:21
Obsługa klienta na poziomie zblazowanej Grażyny z mięsnego za PRL. Poprosiłam o nową kartę, dostałam dwie. Próbując wyjaśnić sprawę, dowiedziałam się, że moje konto nie zostało przekształcone, choć miało być 11 lat temu. Nie będę się wdawać w zawiłości procesów myślowych pracowników mBanku, ale w efekcie jakiś mózg z obsługi zastrzegł wszystkie karty, które posiadałam i od zeszłego tygodnia nie mam dostępu do własnych pieniędzy. Wszelkie próby kontaktu z obsługą kończą się przy pomocy wiadomości "kopiuj-wklej", które ktoś wkleja z niekłamaną satysfakcją.
Gdyby nie brak czasu, od razu po tak rażącej pomyłce otworzyłabym konto w innym banku i zamknęła to w mBanku, i chyba jednak będę musiała go wygospodarować, bo nie mam jak płacić za zakupy.
Aha, nie używajcie apki mBanku, bo jeśli jakimś cudem zablokujecie sobie dostęp do konta, to go nie odzyskacie, bo trzeba będzie potwierdzić odblokowanie w apce, do której dostęp będzie zablokowany XDWadyobsługa klienta, aplikacja mBank, procedury -
~acha / 2011-01-08 22:31
Mam m biznes ,tragedia nie polecam same schody,utrudnienia,przetrzymywanie pieniedzy 3 lata -
~ad / 2013-12-05 11:01
OMIJAJCIE TEN mBANK - BARDZO ZŁE TRAKTOWANIE KLIENTA - WPROWADZENIE OPŁAT BEZ POINFORMOWANIA. ZLIKWIDOWAĆ KONTO PRZEZ mLINIE GRANICZY Z CUDEM A DO TEGO PUSZCZAJĄ SPECJALNIE MUZYCZKĘ WSZYSTKO ABY JAK NAJDŁUŻEJ TRWAŁO ŻEBY KLIENT ZAPŁACIŁ JAK NAJWIĘCEJ ZA ROZMOWĘ.
TOTALNE OLEWANIE KLIENTA I NACIĄGANIE NA DODATKOWE KOSZTY.
WYCOFUJE SWÓJ WKŁAD W TEN BANK I BĘDĘ WSZYSTKIM W KOŁO ODRADZAŁ WSPÓŁPRACY Z NACIĄGACZAMI.
NOWY SERWIS TRANSAKCYJNY JEST NIE PRZYJAZNY, NIE CZYTELNY WRĘCZ ODSTRASZAJĄCY.ZaletySTARY SERWIS TRANSAKCYJNYWadyNACIĄGANIE NA DODATKOWE KOSZTA NIE INFORMUJĄC O TYM -
~Adam / 2024-06-11 05:51
Jestem klientem mBanku od początku istnienia, było wtedy wręcz idealnie i to przez wiele, wiele lat. Później coraz gorzej, ale to co teraz sobą prezentuje to totalne dziadostwo. Opłaty miesięczne za prowadzenie konta 50pln, i opłaty miesięczne nawet za używanie karty, jako *haracz*. Sami wiedząc, że przestali być konkurencyjni od marca tego roku- 2024 , gdy wprowadzili mnóstwo różnych opłat i wiedząc, jakie mogą być negatywne opinie klientów, znaleźli sposób czyli... zlikwidowałi forum, które było tam niemalże od początku. Widać i po tym, że cnoty już nie ma, tylko pazerność, bo prawdziwa cnota krytyki się nie boi. A oni się boją konsekwencji tego, co wyprawiają od tego roku
Z dala więc od tego mbanku, a ci którzy jeszcze w nim są powinni mu odpłacić pięknym za nadobne. Minimum transakcji kartowych, aby prowizje spadły znacząco i niezakładnie lokat u nich , bo inne banki oferują i tak lepsze.ZaletyTeraz nicWadyWysokie opłaty za prowadzenie kont i za karty. Mało atrakcyjne oprocentowanie lokat -
-
~Agnieszka / 2023-10-17 14:33
Obsługa w oddziale Wrocław pl. Dominikański poniżej krytyki. Jako pełnomocnik rachunku poszłam do oddziału zapytać jak ponownie uzyskać dostęp do bankowości internetowej. Usłyszałam, ze właściciel konta musi to zrobić osobiście. To jest zrozumiałe dla mnie. Córka specjalnie po to poszła do oddziału i tam dowiedziała się, ze trzeba to zrobić….przez internet ????????????????
Niedouczeni pracownicy mBanku! Szanujcie czas swoich klientów.WadyFatalna obsługa w oddziałach. Brak podstawowej wiedzy z zakresu bankowości.
Na infolinię nawet nie dzwonię, bo tam jest wieczna kolejka. -
~Akuc84 / 2021-07-05 17:07
Jestem klientka od kilkunastu lat ale juz żaden wpływ nie pójdzie do mnie na rachunek w tym banku. Mam zajęcia komornicze w ubiegłym miesiącu na moje konto walutiwe zostały przelane pieniądze z wynagrodzenia osoby trzeciej,mimo że konto było w trakcie zamknięcia a przez infolinię zostałam zapewniona że jeśli jakieś pieniądze wpłyną na dane konto to zostaną zwrócone- tak się nie stało. Zostałam oszukana. Teraz zostawiłam sobie na koncie środki z wpływu który przyszedł do mnie 28 i 25 (już nie komentuje tego że pieniądze zostały zaksięgowane kolejnego dnia roboczego)z 500 i rodzinnego,co zmniejszyło moja kwotę wolna od zajęcia na ten miesiąc. Teraz zostanę z wypłata rzędu 350zl bo tyle wolnych środków mi zostało a bank oczywiście nic nie może zrobić. Dodzwonienie Sue na minie graniczy z cudem,w końcu muszą jakoś na nas zarabiać a na mczat w większości nikt nic nie kuma i oczywiście nic nie może zrobić. Uciekaj jeśli możesz od tego banku. ZaletyJuz ich nie maWadyBrak komunikacji,oszustwa,reklamacje są tylko po to żeby się odczepić w większości nie uwzględniane. Po prostu strach się bać. -
~and2 / 2014-03-27 06:51
Tak nieprofesjonalnego podejścia do klienta nie widziałem, w jeden dzień pracownik mówi co innego a w drugi co innego ,narażając mnie na wykonanie ekspertyzy za 700 zł ,która psu na buty sie przydała, oczywiście po swojej pomyłce brak odpowiedzi i kontakt utrudniony z pracownikiem ZaletyBrakWadyNieprofesjonalność, zmiana decyzji ,które już były podjęte -
~Ander / 2020-10-30 18:16
Zawiodłam się, bank popiera zabijanie dzieci i niszczenie kościołów i zabytków. Ostatnio czasach mieli sporo wpadek. Mniej polityki, więcej poprawek technicznych. Przestanę korzystać z ich usług, i odradzę każdemu. DOMAGAM SIĘ PRZEPROSIN ZWŁASZCZA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNE Zaletyinne banki mają taką ofrtęWadyWPADKI TECHNICZNE, ZAJMOWANIE SIE POLITYKĄ -
~Andrzej / 2019-10-23 18:05
Radzę trzymać się jak najdalej od tego podmiotu. (bo trudno nazwać to coś bankiem) zmieniają warunki umowy bez poinformowania drugiej jej strony, na reklamację reagują w taki sposób jakby nie rozumieli ich treści.
ZaletybrakWadyniekompetencja, ignorowanie klienta, nieuczciwe pobieranie opłat, zmienianie warunków bez dania szansy na rozwiązanie umowy -
~Andrzej / 2020-06-05 11:23
Dno i metr mułu, niestety mam kredyt hipoteczny w tym wesołym banku. Przestrzegam innych, na mnie już za późno Zaletydużo rzeczy przez internetWadyniekompetencja, informacje za każdym razem inne, mam wrażenie że mówią to co chce usłyszeć, a i tak robią co innego -
~Andrzej / 2022-09-15 07:03
Od dwóch tygodni nie chcą oddać mi moich pieniędzy chociaż telefonicznie poprosiłem o przesłanie ich na moje konto w millenium . Po wizycie w placówce Mbanku pani poinformowała mnie że żadnych dyspozycji nie było więc muszę czekać jeszcze przynajmniej tydzień. Przez trzy tygodnie nie zobaczę moich pieniędzy a oni się reklamują że uczciwy BANK (śmieszne) powinien się nimi zająć KNF ZaletyNiepotrafię podaćWadyKiepska obsługa i konsultanci telefoniczni do końca niewiedzą poco są -
~Anita / 2021-01-30 16:50
Skorzystałam z promocji konta dla młodych.
Wykonałam wszystkie wymagania aby otrzymać pieniądze, jednak zawiodłam się. Nie dość że nie otrzymałam tych pieniędzy to jeszcze perfidnie konsultanci chcą dać mi do zrozumienia że nie było takiej promocji.
Wysłałam im link z oficjalnej strony mBank i nagle zdali sobie sprawę że coś takiego miało miejsce. Nie dość że nie doczekałam się na porozumienie to próbowano zrobić ze mnie kogoś niedoinformowanego. Zrezygnowałam z czatu i pieniędzy jak nie było tak nie ma.Wady-niedoinformowani konsultanci pewno swoich racji
-niedoprecyzowane elementy umowy -
-
~Anna / 2022-06-27 13:11
Stanowczo odradzam. W Szczecinie aby wpłacić pieniądze musisz udać się na ul Zbożową lub na prawobrzeże, pozostałe 2 punkty w galeriach handlowych nie obsługują gotówki. Po drodze korki, a na miejscu na Zbozowej, nieoczekiwana przerwa techniczna pół godziny! Katastrofa, straszne utrudnienie w dzisiejszych czasach. WadyUtrudnienia dostępu do placówek -
~Annamaria / 2021-01-16 08:58
Podnoszą opłaty. Regulaminy bardzo niekorzystne dla klienta. Nie daj boze masz jakiś problem i ujemne saldo na rachunku jesteś z gory zblokowany nieoczekiwanie np wygaśnie ważność karty - to nie przyślą nowej
Fatalna współpraca -
~Arek / 2025-07-03 09:27
Ludzie w tym banku to chyba za karę pracują bardzo nieprzyjemne odczucia ZaletyBrakWadyZmiana personelu -
~Artur / 2023-03-10 17:27
Masakra. Zalatwic cos przez infolinie mbanku to istna syzyfowa praca. Kto tak pracuje w 21 wieku? ZaletyMhmmm... zastanawiam się...WadySame wady. Na kazdym kroku problemy
strona 34 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »