Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zaza / 2020-08-10 12:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto w tym banku mam od 15 lat. Nie miałam problemów. Dopóki kilka dni temu nie chciałam zapłacić za pobyt w hotelu. Wchodzę na konto aby zrobić przelew a tu lipa na koncie mam 300 zł. A ja wiem ile powinno być. Dużo większa suma. Zaczęłam sprawdzać co się stało. Okazało się że od kilku miesięcy mbank robi mi niezłe przekręty na moim koncie. Np. Gdy robiłam przelew przez Internet na 50 zł saldo po tej operacji pokazało że zniknęło mi z konta 1000 zł. Gdy ktoś mi wpłacał 600 zł saldo zwiększyło się tylko o 50 zł. Po kilku tygodniach w cudowny sposób na koncie saldo zwiększa się np o 2000 zl. BEZ ŻADNEJ WPŁATY!!!!! Efekt? Likwiduje konto w tym złodziejskim banku.
    WadyZnikające pieniądze z konta.
  • ~Zbyszek / 2020-06-03 09:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem waszym klientem od początku banku ,ale tak zle jeszcze nie było , czytelność strony ,tragedia .
    Fachowców chyba werbujecie na KUL u .
  • ~zidzior / 2012-11-29 13:31
    Ocena: 1.67 / 5
    odradzam ten Bank, realizaując przelew krajowy przetrzymują pieniądze, to samo w drugą stronę.

    Ponadto, próbowałem zamknąć konto "M-Saver - oszczędzanie", które jak twierdzi obsługa banku rzekomo sam musiałem aktywować. Niestety do dziś (minął ponad miesiąc) w dalszym ciagu rachunek jest aktywny i ściągają pieniądze z kazdej transakcji. Dziś otrzymałem info, że w dalszym ciagu trwają prace nad zamkneciem rachunku. Celowe działanie na zwłokę celem obracania pieniędzmy klientów.

    Zdecydowanie odradzam ten Bank !!!
    Wadybrak kompetencji ludzi w nim pracujących, nierzetene informacje
    4 miesiące
  • ~Zofia / 2020-05-23 17:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank utrudnia klientom korzystania z własnych środków. Ciągle coś zmienia w usługach internetowych. Obecnie zlikwidowano dokonywania przelewów, tworzenia stałych zleceń oraz przelewów cyklicznych. Czy bankowi zależy na klientach a może mamy przenieś się do innych banków?
    Nie wszyscy jesteśmy informatykami aby pojąć zmiany wprowadzane od 10/2019
    ZaletyByły
    WadyCoraz więcej
  • ~Zygmunt / 2017-11-18 16:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzień dobry

    W Mbanku jestem od 2001 założyłem ekonto, 2015 założyłem firmę, założyłem tez konto firmowe bo było wszystko dobrze, dostałem możliwość korzystania z Lini kredytowej odnawialnej.Wczoraj zerknąłem na wpływy na konto od kontrahentów, ku mojemu zdziwieniu za odnowienie kredytu odnawialnego, za niewykorzystywany limit kredytowy, odsetki, ubezpieczenie 3100 zł.
    Na pewno od nich odejdę, bez zapytania, czy przedłużam współprace z mbankiem, nie polecam nie uczciwy bank.
    NIE POLECAM ICH.!!!!
    Zaletyjuż nie mają!!!
    Wadypracownik w niczym nie pomoże.
  • ~alonka / 2012-11-13 22:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Ludzie zastanówcie się dobrze nad założeniem tam konta / miałam u nich konto przez 5 lat i już nie mogę doczekać się jego likwidacji. Jakiś czas temu moje konto zostało obciążone jakąś dziwna transakcją za zakupu w jednym z marketów która nigdy nie miała miejsca - mam potwierdzenie z tego marketu i co Pani na m linii stwierdziła, że wszystko jest w porządku i jak chce to mogę złożyć reklamację ale nie mam za bardzo na co liczyć wiec złożyłam zawiadomienie o oszustwie w Prokuraturze .
    Zaletybrak
    Wadybrak szacunku dla klientów
  • ~Crowley93 / 2024-01-31 16:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Porażka, zwiększenie opłat co chwilę i na wszystkim gdzie jest taka możliwość,czas na zmianę banku po ponad 10 latach
  • ~Klient / 2025-06-20 16:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy bank jeśli chodzi o infolinie !!! czeka się godzinami !!! obsługa fatalna
    Zaletybrak
  • ~RPR / 2023-05-07 18:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Odblokowanie logowania po zmianie telefonu to pop prostu dramat przez duże D.
    51 minut oczekiwania, potrójna identyfikacja i rozmowa kolejno z 3 osobami tłumaczenie im tego samego irytuje na maksa. Logowanie do serwisu transakcyjnego odsyła do aplikacji mobilnej a tą aby aktywować należy wejść do serwisu transakcyjnego. ;-)))
    KWADRATURA KOŁA.

    Na koniec Pani stwierdziła iż kod aktywacyjny został już wygenerowany 3 krotnie a musi mnie zweryfikować (dodam że cały czas podczas jednej rozmowy) i należy czekać do północy.
    Jedna wielka porażka i tak nic nie udało się odblokować.
    Gratuluję
    Zaletyżądnych
  • ~stary_piernik / 2021-03-15 14:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Powiem tak: Intuicyjność strony stacjonarnej " mniej niż zero" dokopanie się do czegokolwiek - masakra. Metodą prób i błędów trzeba przeklikać wiele miejsc.
    Natomiast w wywalaniu urządzeń zaufanych są "miszczami"
    Konsultant też ostatnio mnie olał i podczas rozmowy się wyłączył i nowemu od początku musiałem tłumaczyć
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~wieciekto / 2020-06-15 16:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta na poziomie zblazowanej Grażyny z mięsnego za PRL. Poprosiłam o nową kartę, dostałam dwie. Próbując wyjaśnić sprawę, dowiedziałam się, że moje konto nie zostało przekształcone, choć miało być 11 lat temu. Nie będę się wdawać w zawiłości procesów myślowych pracowników mBanku, ale w efekcie jakiś mózg z obsługi zastrzegł wszystkie karty, które posiadałam i od zeszłego tygodnia nie mam dostępu do własnych pieniędzy. Wszelkie próby kontaktu z obsługą kończą się przy pomocy wiadomości "kopiuj-wklej", które ktoś wkleja z niekłamaną satysfakcją.
    Gdyby nie brak czasu, od razu po tak rażącej pomyłce otworzyłabym konto w innym banku i zamknęła to w mBanku, i chyba jednak będę musiała go wygospodarować, bo nie mam jak płacić za zakupy.
    Aha, nie używajcie apki mBanku, bo jeśli jakimś cudem zablokujecie sobie dostęp do konta, to go nie odzyskacie, bo trzeba będzie potwierdzić odblokowanie w apce, do której dostęp będzie zablokowany XD
    Wadyobsługa klienta, aplikacja mBank, procedury
  • ~acha / 2011-01-08 22:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam m biznes ,tragedia nie polecam same schody,utrudnienia,przetrzymywanie pieniedzy
    3 lata
  • ~ad / 2013-12-05 11:01
    Ocena: 1.33 / 5
    OMIJAJCIE TEN mBANK - BARDZO ZŁE TRAKTOWANIE KLIENTA - WPROWADZENIE OPŁAT BEZ POINFORMOWANIA. ZLIKWIDOWAĆ KONTO PRZEZ mLINIE GRANICZY Z CUDEM A DO TEGO PUSZCZAJĄ SPECJALNIE MUZYCZKĘ WSZYSTKO ABY JAK NAJDŁUŻEJ TRWAŁO ŻEBY KLIENT ZAPŁACIŁ JAK NAJWIĘCEJ ZA ROZMOWĘ.
    TOTALNE OLEWANIE KLIENTA I NACIĄGANIE NA DODATKOWE KOSZTY.
    WYCOFUJE SWÓJ WKŁAD W TEN BANK I BĘDĘ WSZYSTKIM W KOŁO ODRADZAŁ WSPÓŁPRACY Z NACIĄGACZAMI.
    NOWY SERWIS TRANSAKCYJNY JEST NIE PRZYJAZNY, NIE CZYTELNY WRĘCZ ODSTRASZAJĄCY.
    ZaletySTARY SERWIS TRANSAKCYJNY
    WadyNACIĄGANIE NA DODATKOWE KOSZTA NIE INFORMUJĄC O TYM
  • ~Adam / 2024-06-11 05:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem mBanku od początku istnienia, było wtedy wręcz idealnie i to przez wiele, wiele lat. Później coraz gorzej, ale to co teraz sobą prezentuje to totalne dziadostwo. Opłaty miesięczne za prowadzenie konta 50pln, i opłaty miesięczne nawet za używanie karty, jako *haracz*. Sami wiedząc, że przestali być konkurencyjni od marca tego roku- 2024 , gdy wprowadzili mnóstwo różnych opłat i wiedząc, jakie mogą być negatywne opinie klientów, znaleźli sposób czyli... zlikwidowałi forum, które było tam niemalże od początku. Widać i po tym, że cnoty już nie ma, tylko pazerność, bo prawdziwa cnota krytyki się nie boi. A oni się boją konsekwencji tego, co wyprawiają od tego roku
    Z dala więc od tego mbanku, a ci którzy jeszcze w nim są powinni mu odpłacić pięknym za nadobne. Minimum transakcji kartowych, aby prowizje spadły znacząco i niezakładnie lokat u nich , bo inne banki oferują i tak lepsze.
    ZaletyTeraz nic
    WadyWysokie opłaty za prowadzenie kont i za karty. Mało atrakcyjne oprocentowanie lokat
  • ~Agnieszka / 2023-10-17 14:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa w oddziale Wrocław pl. Dominikański poniżej krytyki. Jako pełnomocnik rachunku poszłam do oddziału zapytać jak ponownie uzyskać dostęp do bankowości internetowej. Usłyszałam, ze właściciel konta musi to zrobić osobiście. To jest zrozumiałe dla mnie. Córka specjalnie po to poszła do oddziału i tam dowiedziała się, ze trzeba to zrobić….przez internet ????????????????
    Niedouczeni pracownicy mBanku! Szanujcie czas swoich klientów.
    WadyFatalna obsługa w oddziałach. Brak podstawowej wiedzy z zakresu bankowości.
    Na infolinię nawet nie dzwonię, bo tam jest wieczna kolejka.
  • ~Akuc84 / 2021-07-05 17:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientka od kilkunastu lat ale juz żaden wpływ nie pójdzie do mnie na rachunek w tym banku. Mam zajęcia komornicze w ubiegłym miesiącu na moje konto walutiwe zostały przelane pieniądze z wynagrodzenia osoby trzeciej,mimo że konto było w trakcie zamknięcia a przez infolinię zostałam zapewniona że jeśli jakieś pieniądze wpłyną na dane konto to zostaną zwrócone- tak się nie stało. Zostałam oszukana. Teraz zostawiłam sobie na koncie środki z wpływu który przyszedł do mnie 28 i 25 (już nie komentuje tego że pieniądze zostały zaksięgowane kolejnego dnia roboczego)z 500 i rodzinnego,co zmniejszyło moja kwotę wolna od zajęcia na ten miesiąc. Teraz zostanę z wypłata rzędu 350zl bo tyle wolnych środków mi zostało a bank oczywiście nic nie może zrobić. Dodzwonienie Sue na minie graniczy z cudem,w końcu muszą jakoś na nas zarabiać a na mczat w większości nikt nic nie kuma i oczywiście nic nie może zrobić. Uciekaj jeśli możesz od tego banku.
    ZaletyJuz ich nie ma
    WadyBrak komunikacji,oszustwa,reklamacje są tylko po to żeby się odczepić w większości nie uwzględniane. Po prostu strach się bać.
  • ~and2 / 2014-03-27 06:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Tak nieprofesjonalnego podejścia do klienta nie widziałem, w jeden dzień pracownik mówi co innego a w drugi co innego ,narażając mnie na wykonanie ekspertyzy za 700 zł ,która psu na buty sie przydała, oczywiście po swojej pomyłce brak odpowiedzi i kontakt utrudniony z pracownikiem
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalność, zmiana decyzji ,które już były podjęte
  • ~Ander / 2020-10-30 18:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Zawiodłam się, bank popiera zabijanie dzieci i niszczenie kościołów i zabytków. Ostatnio czasach mieli sporo wpadek. Mniej polityki, więcej poprawek technicznych. Przestanę korzystać z ich usług, i odradzę każdemu. DOMAGAM SIĘ PRZEPROSIN ZWŁASZCZA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNE
    Zaletyinne banki mają taką ofrtę
    WadyWPADKI TECHNICZNE, ZAJMOWANIE SIE POLITYKĄ
  • ~Andrzej / 2019-10-23 18:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Radzę trzymać się jak najdalej od tego podmiotu. (bo trudno nazwać to coś bankiem) zmieniają warunki umowy bez poinformowania drugiej jej strony, na reklamację reagują w taki sposób jakby nie rozumieli ich treści.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, ignorowanie klienta, nieuczciwe pobieranie opłat, zmienianie warunków bez dania szansy na rozwiązanie umowy
  • ~Andrzej / 2020-06-05 11:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno i metr mułu, niestety mam kredyt hipoteczny w tym wesołym banku. Przestrzegam innych, na mnie już za późno
    Zaletydużo rzeczy przez internet
    Wadyniekompetencja, informacje za każdym razem inne, mam wrażenie że mówią to co chce usłyszeć, a i tak robią co innego
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1011
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4560
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100