WadyBRAK ZROZUMIAŁEGO PODEJSCIA DO KLIENTA,W PRZYPADKU BRAKU ARGUMENTÓW PAN Z DZIAŁU WINDYKACJI POLUBOWNEJ NAGLE DEMONSTRACYJNIE SIĘ ROZŁANCZA.
strona 33 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Ryszard / 2024-08-04 10:14
BANK W KTÓRYM NIKT NIC NIE WIE A PŁACI ZA TO KLIENT. -
-
~sciam / 2023-01-02 17:31
mierny bank udzielają błędnych informacji, niejasne informacje na stronie banku.
Kotakt z konsultantem poprzez boota który rozłącza się co chwilę 20 min prób i rozłączenie. -
~sheisnot / 2013-02-14 12:50
dzwoniłam kilka razy na ich cudną infolinię... po 3 tel oddzwonił ktoś z łaski swojej i mimo zapewnień mych, że "tak, chcę zamknąć to cudowne konto" i "nie, dziękuję za superofertę dalszej współpracy polegającą na comiesięcznej opłacie 9zł za korzystanie z wszystkich bankomatów" jakiś miły Pan już przestał mnie nagabywać i powiedział, że wyślę wypowiedzenie, mam podpisać i odesłać. nie muszę chyba pisać, że się nie doczekałam....;/ znów dzwonię i 3dniowy termin oczekiwania na oddzwonienie już minął. PORAŻKA. KPINA. Zaletynapisałabym darmowe, ale niestety 2zł to nie darmo...;/Wadybrak współpracy, niemożliwość zamknięcia konta w placówce?? ciągle zmieniający się regulamin4lata -
~Slawomir / 2019-04-16 17:50
Katastrofa zatrudnili niekompeteny staf
Najprostszej rzeczy nie potrafią załatwić
Wyginam gdzieś indziej -
~sudka / 2019-07-01 15:17
Jestem klientem od 2003. Wypowiedzieli umowę prowadzenia rachunku bo nie zweryfikowałam danych. Dzwonii w tej sprawie raz, gdy byłam przed operacją. Tłumaczę, że prosiłam o ponowny kontakt a obecnie nie mogę się ruszyć z domu więc nie przyjadę do oddziału uzupełnić dane. Najpierw proponują że ktoś od nich podjedzie, potem okazuje się, że podjeżdżają do klienta tylko w przypadku zawarcia umów kredytowych. W innej sytuacji nie, dostałam numer do oddziału mam się osobiście próbować dogadywać. Mam trzy konta w tym banku, problem dotyczy jednego. Argument, że jestem długoletnim klientem i jak od nich odejdę to z wszystkimi kontami najwyraźniej nie działa. szukam po 16 latach innego banku. Zaletyłatwość samodzielnego zarządzania kontami on -lineWadyobsługa 'ludzka" on-line. beznadziejna i niekompetentna -
~SW / 2020-01-03 22:37
Od niedawna kontakt z bankiem jest wręcz utrudniony. Jacyś niedoszkoleni konsultanci.
Inny temat to ich najnowsza strona https://online.mbank.pl/
strona bez przerwy się zawiesza, nie mogę sprawdzić historii operacji, albo teraz info że trwają jakieś prace.
To się zdarza bardzo często. Na sugestie nt. jakości słyszę że to wina mojej przeglądarki- kilka dni temu było ok. a teraz jest źle, za kilka dni jest znowu dobrze. Jakaś paranoja.
Po co zmieniali stronę www. ? jak nie potrafią stworzyć nowej - bardziej intuicyjnej - dla klienta !!!
Wiele razy dzwoniłem z uwagami, sugestiami ale oni są odporni na uwagi. Powołanie się na inne banki że tamte strony są jakieś bardziej czytelne- tzn. można zestawić operacje w różnch konfiguracjach.
A kto im tworzył stronę bankową ? Po raz kolejny mogę powiedzieć że chyba jakiś amator.
W 3 słowach - szlag mnie trafiaZaletyTeraz nie zauważamWadyBrak komunikacji z bankiem -
~Szlachta0 / 2022-08-30 08:15
Chciałem spłacić kredyt hipoteczny po 11 latach spłacania go regularnie, otrzymałem nr rachunku na który trzeba przelać pieniądze osoba kupująca moje mieszkanie tez miała konto w mBank i okazuje się ze nie może przelać pieniędzy ze swojego konta mBank na moje konto mBank które jest do spłaty kredytu. Po dodzwonieniu się na infolinie i 30 minutowej kłótni (złożeniu reklamacji rozpatrzonej po 30 dniach) okazuje się ze przyjmują tylko pieniądze z zewnętrznych banków ale nie raczyli mnie o tym w żaden sposób poinformować-czyżby nie chcieli spłacać kredytu własnymi środkami? Kupujący musiał przelać pieniądze elixirem na inne konto za co poniósł koszty które nikt mu nie zwrócił.
Podejrzewam ze jakbym chciał spłacić kredyt z własnych środków które były by na koncie mBank tez bym nie mógł. Odradzam ja szukam właśnie nowego banku.ZaletyAplikacja łatwa w obsłudze
Duże możliwości zmian limitów, danych poprzez aplikacjeWadyBrak możliwości spłaty kredyty ze środków w tym samym banku, -
~Tabek / 2024-07-04 09:34
Najgorsze gó...o z jakim miałem do czynienia w ostatnim czasie! Przelewy ostatnie o 13:30, potwierdzenia transakcji nie można pobrać zaraz po wykonaniu przelewu. Kilkukrotnie przelewy anulowane bez naszej wiedzy i zgody! Anulowane płatności, gdzie wyskakiwały nam powiadomienia że konto zostało obciążone , a następnie nie było śladu po płatności. To chyba jest jakiś para bank, bo w tych czasach takie zacofanie?! Nie polecam nikomu!
P.S.
No i najlepsze jest to, że dwukrotnie składaliśmy wypowiedzenie/rezygnację i dwukrotnie ta rezygnacja zaginęła i oni nic w systemie nie widzą. Nie idzie się od tych oszustów uwolnić, umowa powinna być już 2 miesiące temu rozwiązana! Tak się traktuje w tym banku klientów konta Intensive!ZaletyBrakWadyZnikające przelewy, znikające płatności, znikające wypowiedzenia konta -
-
~Tomasz / 2012-12-27 13:37
Zdecydowanie odradzam współpracę z tym parabankiem! Pół roku temu wysłałem rezygnację z konta na oryginalnym bankowym druku. Równocześnie dokonałem wpłaty kwoty wyższej niż wymagana do zamknięcia rachunku z nadzieją, że w chwili gdy odeślą nadpłatę będę miał potwierdzenie, że konto jest zamknięte. Byłem w błędzie!! Wizyta i rozmowa z p. dyrektorem Erykiem w poznańskim oddziale na ul. Święty Marcin przeniosła mnie w świat niekompetencji pana dyrektora, Z rozbrajającą szczerością poinformował mnie, że on nic nie może. Szok: dyrektor oddziału!
Niestety konta nadal nie udało się zamknąć. Będę próbował dalej, może się uda i bank wbrew mojej woli nie będzie na siłę prowadził konta i za te usługi kasował.
Zdecydowanie odradzam i przestrzegam przed tym parabankiem.Zaletyco? czy są jakiekolwiek?Wadywyłączniekilka lat -
~TOMASZ / 2024-08-16 14:03
ZABLOKOWALI MI DZISIAJ KARTĘ INFORMUJĄC DZISIAJ, ŻE MOGĘ SOBNIE ZAMÓWIĆ NOWĄ KARTĘ. JEST PIĄTEK W ŚRODKU DŁUGIEGO WEEKENDU I ZOSTAŁEM BEZ DOSTĘPU DO ŚRODKÓW.
brawo bank - najważniejsi są dla was klienci !!! nic bardziej śmiesznego
karta moja jest ważna do 2025 roku aby nikt nie myślał że karta została zablokowana z tego tytułuZaletykiedyś to był bardzo dobry bankWadyzłośliwość -
~Tomcio / 2019-08-13 16:15
Uciekajcie z mbanku to już po mału koniec. Przez to, że mnie oszukali stracili klienta i beda po woli tracić ZaletyŻadnychWadyOszustwa i wyzysk -
~Twój Nick / 2019-12-28 22:07
Jestem posiadaczem czarnej karty z rzekomym ubezpieczeniem podróżnym. Niestety miałem szkodę, a bank całkowicie wyparł się odpowiedzialności pomimo że z regulaminu ubezpieczenia wynikało co innego. Nie wierzcie w ani jedno słowo - to jest przekręt. -
~un 'lucky' / 2023-03-03 23:03
Peprzony dramat:
- Konto Premium czy cos takiego, z priorytetem na mLini - czekam 76 min - i nadal czekam;
- W Poznaniu zostalo 1 miejsce do wyplaty gotowki;
- proba przelewu na Binance lub zakupu Krypto, tranzakcje blokowane, lub natychmiastowa blokada konta ze wzgledow 'bezpieczenstwa' po czym kaza sluchac jakiegoś wypracowania, nie majacych nic wspolnego z rzeczywistoscia. Podstawowe pytania na temat tego co cytaja - i nie maja pojecia o co chodzi.
Dramat Dramat Dramat - Zmiana Banku - ale narazie szukam, rak aby sie znowu nie naciac!!!!!!!!!
U N I K a J C I E J A K O G N I AZaletyJuż ZadnychWadyZa duzo by pisac - obsuga - co kolwiek co wymaga kontaktu -
~Waldemar / 2021-03-25 07:33
powtarzające się problemy z logowaniem , powalony system rozpoznawania urządzeń ( system nie rozpoznaje tego samego urządzenia), nagle bez powodu blokowanie haseł do logowania !~!!, dno i wodorosty Zaletyniskie opłatyWadyobsługa i kompletnie zły system -
~Weronika / 2023-10-04 11:37
Infolinia to jakaś porażka. Bot informuje, że czas oczekiwania 6minut, a ja czekam już 20min i tylko słucham muzyki. Próbuję kolejny raz z rzędu. Bez powodzenia. Jestem klientką mBank od wielu lat, byłam zadowolona z obsługi, infolinia była osiągalna. Teraz chyba postanowili oszczędzać na personelu lub mają tylu niezadowolonych klientów, że nie radzą sobie z podejmowaniem zgłoszeń... Zaletyłatwa w obsłudze i intuicyjna aplikacjaWadyObsługa klienta, brak kontaktu z infolinią -
~wieloletnia_klientka / 2014-06-24 10:03
Dopóki nie przyszło do rozwiązania umowy wszystko było w miarę w porządku. Niestety, zamiast jako ikona mobilności - mbank jawi mi się jako ikona krętactwa.
Podam przykład:
5 czerwca - rezygnacja z rachunku oszczędnościowego przez mlinię
17 czerwca - rezygnacja z konta głównego przez mlinię (przy czym konsultant nie widział mojej rezygnacji z 5.06 z drugiego konta)
...kolejne dni to bombardowanie "cudownymi" ofertami na zatrzymanie klienta... kilkanaście połączeń z różnych numerów
20 czerwca - sms z informacją o konieczności wysłania papierowej wersji wypowiedzenia (wypowiedzenie oczywiście liczone od dnia otrzymania listu, a konsultant mlinii powiedział 17.06, że nic nie trzeba wysyłać)
22 czerwca - dzwonię na mlinię z pytaniem czy faktycznie wysyłać papier. Otrzymuję bełkot o zmianach wewnętrznych procedur, że teraz już nie trzeba papierowo i pan przyjmie moją dyspozycję zamknięcia raz jeszcze, licząc od 22.06. Oczywiście żadna informacja o zmianie regulaminu/procedur w tym temacie do mnie nie dotarła
23 czerwca - kolejna seria "cudownych" ofert. Kilkanaście telefonów. W końcu odebrałam, podziękowałam za oferty, a pani w odpowiedzi mówi, że "przekazuje dyspozycję zamknięcia rachunku do realizacji".
Pytam zatem: co jeszcze trzeba zrobić, żeby uwolnić się od mbanku? Jak długo będą przetrzymywać moje pieniądze i kręcić?Zaletystary system transakcyjnyWadynowy system transakcyjny; trudności przy rozwiązaniu umowy6 lat -
-
~WnerwionyKlient / 2022-10-20 19:01
Ten bank to jakiś żart. Zmieniają ci za plecami hasło i bezczelnie wysyłają dokumenty zaszyfrowane nowym hasłem, żeby Cię o tym poinformować. Żeby się dowiedzieć co to za hasło, musisz zasuwać do placówki. Tam mimo dowodu osobistego, który się im przedstawia, musisz przejść przez 4 weryfikacje smsowe, podać nazwisko panieńskie matki i jakieś inne po****e rzeczy, tylko po to, aby dwa dni później dowiedzieć się, że identyfikator i hasło, które wysłali Ci na e-mail, było zahasłowane tymczasowym numerem, który dostałeś na sms...Więc jeśli go nie zapamiętałeś (identyfikatora, składającego się z 8miu cyfr), to masz pecha i Twój czas poświęcony na dojazd i spędzenie go w placówce właśnie poszedł się pie****ić.
Więc dzwonisz po raz 4ty na infolinię, na której wita Cię przy*****y bot, któremu trzeba powtarzać 3-4 razy, że chcesz się połączyć z konsultantem.
Jak w końcu Cię połączy, to teraz kolejna próba zniechęcenia Cię do kontynuowania rozmowy: wk****iająca muzyczka, jakże pasująca do jakości obsułgi z motywem przewodnim: "I dont know where I am".
Jak już się połączysz, to jesteś tak wkurwiony, że na samym początku już przepraszasz telefonistkę za to, że zaraz jej spierdolisz dzień...
No ale nic, wytłumacz jej, na pękającej żyłce, co się wydarzyło i dlaczego dzwonisz, żeby cipcia na słuchawce spytała, czy masz aplikację mobilną...Nie masz? Oj, no to peszek, będziesz musiał to wytłumaczyć po raz 6ty kolejnemu callmasterowi, który w tym momencie jest dla Ciebie już równoznaczny ze zwyczajnym zje**m.
Ostatecznie okazuje się, że Twoja wycieczka do placówki, była zbędna, bo to samo jednak mogą zrobić przez telefon i bez aplikacji mobilnej!
Także niepolecam i życzę wszystkiego najgorszego.Zaletynie znamWady- obsługa klienta -
~Wtopiony / 2019-11-14 09:41
Jednym słowem: Lichwa – udzielanie nieetycznych pożyczek, z uwagi na zawyżone odsetki lub inne opłaty, w wyniku czego następuje nieuczciwe wzbogacenie się pożyczkodawcy. Lichwa jest uważana za instytucję nieetyczną, której istotą jest czerpanie korzyści ze słabszej pozycji finansowej dłużnika.
To nie hejt - posiadam taki kredyt. Nie polecam banku. -
~Zawiedziona / 2024-09-05 22:10
Bank rządzi się własnymi prawami i przelał pieniądze z zasiłków na dzieci do komornika twierdząc że tak mogli a niestety nie mogli. Został już uruchomiony rzecznik finansów bo najzwyczajniej nie chcą oddać pieniędzy (z podpowiedzi komornika ) dlug płacony regularnie komornik zszedł z konta a mBank chyba chciał zabłysnąć ale pieniędze do nikogo nie trafiły tylko ciagle dyspozycje nic więcej więc przestrzegam oni mają swoje zasady swoje przepisy ZaletyżadnychWadyOkradają nawet dzieci -
~Zawiedziony obsługą 1 / 2019-07-24 18:51
Pracownicy infolinii nie potrafią przez ponad 1,5 h pomóc w aktywowaniu ponownie kodów dostępu sms. Tragedia zamiast tego 3 razy zmieniłem kod dostępu do konta. TRAGEDIA. Dodatkowo dzwoniąc na infolinię płacisz jakbyś dzwonił na księżyc.Masakra ZaletyBRAK
strona 33 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »