Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szlachta0 / 2022-08-30 08:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Chciałem spłacić kredyt hipoteczny po 11 latach spłacania go regularnie, otrzymałem nr rachunku na który trzeba przelać pieniądze osoba kupująca moje mieszkanie tez miała konto w mBank i okazuje się ze nie może przelać pieniędzy ze swojego konta mBank na moje konto mBank które jest do spłaty kredytu. Po dodzwonieniu się na infolinie i 30 minutowej kłótni (złożeniu reklamacji rozpatrzonej po 30 dniach) okazuje się ze przyjmują tylko pieniądze z zewnętrznych banków ale nie raczyli mnie o tym w żaden sposób poinformować-czyżby nie chcieli spłacać kredytu własnymi środkami? Kupujący musiał przelać pieniądze elixirem na inne konto za co poniósł koszty które nikt mu nie zwrócił.
    Podejrzewam ze jakbym chciał spłacić kredyt z własnych środków które były by na koncie mBank tez bym nie mógł. Odradzam ja szukam właśnie nowego banku.
    ZaletyAplikacja łatwa w obsłudze
    Duże możliwości zmian limitów, danych poprzez aplikacje
    WadyBrak możliwości spłaty kredyty ze środków w tym samym banku,
  • ~Tabek / 2024-07-04 09:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsze gó...o z jakim miałem do czynienia w ostatnim czasie! Przelewy ostatnie o 13:30, potwierdzenia transakcji nie można pobrać zaraz po wykonaniu przelewu. Kilkukrotnie przelewy anulowane bez naszej wiedzy i zgody! Anulowane płatności, gdzie wyskakiwały nam powiadomienia że konto zostało obciążone , a następnie nie było śladu po płatności. To chyba jest jakiś para bank, bo w tych czasach takie zacofanie?! Nie polecam nikomu!
    P.S.
    No i najlepsze jest to, że dwukrotnie składaliśmy wypowiedzenie/rezygnację i dwukrotnie ta rezygnacja zaginęła i oni nic w systemie nie widzą. Nie idzie się od tych oszustów uwolnić, umowa powinna być już 2 miesiące temu rozwiązana! Tak się traktuje w tym banku klientów konta Intensive!
    ZaletyBrak
    WadyZnikające przelewy, znikające płatności, znikające wypowiedzenia konta
  • ~Tomasz / 2012-12-27 13:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie odradzam współpracę z tym parabankiem! Pół roku temu wysłałem rezygnację z konta na oryginalnym bankowym druku. Równocześnie dokonałem wpłaty kwoty wyższej niż wymagana do zamknięcia rachunku z nadzieją, że w chwili gdy odeślą nadpłatę będę miał potwierdzenie, że konto jest zamknięte. Byłem w błędzie!! Wizyta i rozmowa z p. dyrektorem Erykiem w poznańskim oddziale na ul. Święty Marcin przeniosła mnie w świat niekompetencji pana dyrektora, Z rozbrajającą szczerością poinformował mnie, że on nic nie może. Szok: dyrektor oddziału!
    Niestety konta nadal nie udało się zamknąć. Będę próbował dalej, może się uda i bank wbrew mojej woli nie będzie na siłę prowadził konta i za te usługi kasował.
    Zdecydowanie odradzam i przestrzegam przed tym parabankiem.
    Zaletyco? czy są jakiekolwiek?
    Wadywyłącznie
    kilka lat
  • ~TOMASZ / 2024-08-16 14:03
    Ocena: 1.67 / 5
    ZABLOKOWALI MI DZISIAJ KARTĘ INFORMUJĄC DZISIAJ, ŻE MOGĘ SOBNIE ZAMÓWIĆ NOWĄ KARTĘ. JEST PIĄTEK W ŚRODKU DŁUGIEGO WEEKENDU I ZOSTAŁEM BEZ DOSTĘPU DO ŚRODKÓW.
    brawo bank - najważniejsi są dla was klienci !!! nic bardziej śmiesznego
    karta moja jest ważna do 2025 roku aby nikt nie myślał że karta została zablokowana z tego tytułu
    Zaletykiedyś to był bardzo dobry bank
    Wadyzłośliwość
  • ~Tomcio / 2019-08-13 16:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Uciekajcie z mbanku to już po mału koniec. Przez to, że mnie oszukali stracili klienta i beda po woli tracić
    ZaletyŻadnych
    WadyOszustwa i wyzysk
  • ~Twój Nick / 2019-12-28 22:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem posiadaczem czarnej karty z rzekomym ubezpieczeniem podróżnym. Niestety miałem szkodę, a bank całkowicie wyparł się odpowiedzialności pomimo że z regulaminu ubezpieczenia wynikało co innego. Nie wierzcie w ani jedno słowo - to jest przekręt.
  • ~un 'lucky' / 2023-03-03 23:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Peprzony dramat:
    - Konto Premium czy cos takiego, z priorytetem na mLini - czekam 76 min - i nadal czekam;
    - W Poznaniu zostalo 1 miejsce do wyplaty gotowki;
    - proba przelewu na Binance lub zakupu Krypto, tranzakcje blokowane, lub natychmiastowa blokada konta ze wzgledow 'bezpieczenstwa' po czym kaza sluchac jakiegoś wypracowania, nie majacych nic wspolnego z rzeczywistoscia. Podstawowe pytania na temat tego co cytaja - i nie maja pojecia o co chodzi.

    Dramat Dramat Dramat - Zmiana Banku - ale narazie szukam, rak aby sie znowu nie naciac!!!!!!!!!
    U N I K a J C I E J A K O G N I A
    ZaletyJuż Zadnych
    WadyZa duzo by pisac - obsuga - co kolwiek co wymaga kontaktu
  • ~Waldemar / 2021-03-25 07:33
    Ocena: 1.67 / 5
    powtarzające się problemy z logowaniem , powalony system rozpoznawania urządzeń ( system nie rozpoznaje tego samego urządzenia), nagle bez powodu blokowanie haseł do logowania !~!!, dno i wodorosty
    Zaletyniskie opłaty
    Wadyobsługa i kompletnie zły system
  • ~Weronika / 2023-10-04 11:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Infolinia to jakaś porażka. Bot informuje, że czas oczekiwania 6minut, a ja czekam już 20min i tylko słucham muzyki. Próbuję kolejny raz z rzędu. Bez powodzenia. Jestem klientką mBank od wielu lat, byłam zadowolona z obsługi, infolinia była osiągalna. Teraz chyba postanowili oszczędzać na personelu lub mają tylu niezadowolonych klientów, że nie radzą sobie z podejmowaniem zgłoszeń...
    Zaletyłatwa w obsłudze i intuicyjna aplikacja
    WadyObsługa klienta, brak kontaktu z infolinią
  • ~wieloletnia_klientka / 2014-06-24 10:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Dopóki nie przyszło do rozwiązania umowy wszystko było w miarę w porządku. Niestety, zamiast jako ikona mobilności - mbank jawi mi się jako ikona krętactwa.

    Podam przykład:
    5 czerwca - rezygnacja z rachunku oszczędnościowego przez mlinię
    17 czerwca - rezygnacja z konta głównego przez mlinię (przy czym konsultant nie widział mojej rezygnacji z 5.06 z drugiego konta)
    ...kolejne dni to bombardowanie "cudownymi" ofertami na zatrzymanie klienta... kilkanaście połączeń z różnych numerów
    20 czerwca - sms z informacją o konieczności wysłania papierowej wersji wypowiedzenia (wypowiedzenie oczywiście liczone od dnia otrzymania listu, a konsultant mlinii powiedział 17.06, że nic nie trzeba wysyłać)
    22 czerwca - dzwonię na mlinię z pytaniem czy faktycznie wysyłać papier. Otrzymuję bełkot o zmianach wewnętrznych procedur, że teraz już nie trzeba papierowo i pan przyjmie moją dyspozycję zamknięcia raz jeszcze, licząc od 22.06. Oczywiście żadna informacja o zmianie regulaminu/procedur w tym temacie do mnie nie dotarła
    23 czerwca - kolejna seria "cudownych" ofert. Kilkanaście telefonów. W końcu odebrałam, podziękowałam za oferty, a pani w odpowiedzi mówi, że "przekazuje dyspozycję zamknięcia rachunku do realizacji".

    Pytam zatem: co jeszcze trzeba zrobić, żeby uwolnić się od mbanku? Jak długo będą przetrzymywać moje pieniądze i kręcić?
    Zaletystary system transakcyjny
    Wadynowy system transakcyjny; trudności przy rozwiązaniu umowy
    6 lat
  • ~WnerwionyKlient / 2022-10-20 19:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank to jakiś żart. Zmieniają ci za plecami hasło i bezczelnie wysyłają dokumenty zaszyfrowane nowym hasłem, żeby Cię o tym poinformować. Żeby się dowiedzieć co to za hasło, musisz zasuwać do placówki. Tam mimo dowodu osobistego, który się im przedstawia, musisz przejść przez 4 weryfikacje smsowe, podać nazwisko panieńskie matki i jakieś inne po****e rzeczy, tylko po to, aby dwa dni później dowiedzieć się, że identyfikator i hasło, które wysłali Ci na e-mail, było zahasłowane tymczasowym numerem, który dostałeś na sms...Więc jeśli go nie zapamiętałeś (identyfikatora, składającego się z 8miu cyfr), to masz pecha i Twój czas poświęcony na dojazd i spędzenie go w placówce właśnie poszedł się pie****ić.
    Więc dzwonisz po raz 4ty na infolinię, na której wita Cię przy*****y bot, któremu trzeba powtarzać 3-4 razy, że chcesz się połączyć z konsultantem.
    Jak w końcu Cię połączy, to teraz kolejna próba zniechęcenia Cię do kontynuowania rozmowy: wk****iająca muzyczka, jakże pasująca do jakości obsułgi z motywem przewodnim: "I dont know where I am".
    Jak już się połączysz, to jesteś tak wkurwiony, że na samym początku już przepraszasz telefonistkę za to, że zaraz jej spierdolisz dzień...
    No ale nic, wytłumacz jej, na pękającej żyłce, co się wydarzyło i dlaczego dzwonisz, żeby cipcia na słuchawce spytała, czy masz aplikację mobilną...Nie masz? Oj, no to peszek, będziesz musiał to wytłumaczyć po raz 6ty kolejnemu callmasterowi, który w tym momencie jest dla Ciebie już równoznaczny ze zwyczajnym zje**m.
    Ostatecznie okazuje się, że Twoja wycieczka do placówki, była zbędna, bo to samo jednak mogą zrobić przez telefon i bez aplikacji mobilnej!
    Także niepolecam i życzę wszystkiego najgorszego.
    Zaletynie znam
    Wady- obsługa klienta
  • ~Wtopiony / 2019-11-14 09:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Jednym słowem: Lichwa – udzielanie nieetycznych pożyczek, z uwagi na zawyżone odsetki lub inne opłaty, w wyniku czego następuje nieuczciwe wzbogacenie się pożyczkodawcy. Lichwa jest uważana za instytucję nieetyczną, której istotą jest czerpanie korzyści ze słabszej pozycji finansowej dłużnika.

    To nie hejt - posiadam taki kredyt. Nie polecam banku.
  • ~Zawiedziona / 2024-09-05 22:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank rządzi się własnymi prawami i przelał pieniądze z zasiłków na dzieci do komornika twierdząc że tak mogli a niestety nie mogli. Został już uruchomiony rzecznik finansów bo najzwyczajniej nie chcą oddać pieniędzy (z podpowiedzi komornika ) dlug płacony regularnie komornik zszedł z konta a mBank chyba chciał zabłysnąć ale pieniędze do nikogo nie trafiły tylko ciagle dyspozycje nic więcej więc przestrzegam oni mają swoje zasady swoje przepisy
    Zaletyżadnych
    WadyOkradają nawet dzieci
  • ~Zawiedziony obsługą 1 / 2019-07-24 18:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Pracownicy infolinii nie potrafią przez ponad 1,5 h pomóc w aktywowaniu ponownie kodów dostępu sms. Tragedia zamiast tego 3 razy zmieniłem kod dostępu do konta. TRAGEDIA. Dodatkowo dzwoniąc na infolinię płacisz jakbyś dzwonił na księżyc.Masakra
    ZaletyBRAK
  • ~Zaza / 2020-08-10 12:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto w tym banku mam od 15 lat. Nie miałam problemów. Dopóki kilka dni temu nie chciałam zapłacić za pobyt w hotelu. Wchodzę na konto aby zrobić przelew a tu lipa na koncie mam 300 zł. A ja wiem ile powinno być. Dużo większa suma. Zaczęłam sprawdzać co się stało. Okazało się że od kilku miesięcy mbank robi mi niezłe przekręty na moim koncie. Np. Gdy robiłam przelew przez Internet na 50 zł saldo po tej operacji pokazało że zniknęło mi z konta 1000 zł. Gdy ktoś mi wpłacał 600 zł saldo zwiększyło się tylko o 50 zł. Po kilku tygodniach w cudowny sposób na koncie saldo zwiększa się np o 2000 zl. BEZ ŻADNEJ WPŁATY!!!!! Efekt? Likwiduje konto w tym złodziejskim banku.
    WadyZnikające pieniądze z konta.
  • ~Zbyszek / 2020-06-03 09:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem waszym klientem od początku banku ,ale tak zle jeszcze nie było , czytelność strony ,tragedia .
    Fachowców chyba werbujecie na KUL u .
  • ~zidzior / 2012-11-29 13:31
    Ocena: 1.67 / 5
    odradzam ten Bank, realizaując przelew krajowy przetrzymują pieniądze, to samo w drugą stronę.

    Ponadto, próbowałem zamknąć konto "M-Saver - oszczędzanie", które jak twierdzi obsługa banku rzekomo sam musiałem aktywować. Niestety do dziś (minął ponad miesiąc) w dalszym ciagu rachunek jest aktywny i ściągają pieniądze z kazdej transakcji. Dziś otrzymałem info, że w dalszym ciagu trwają prace nad zamkneciem rachunku. Celowe działanie na zwłokę celem obracania pieniędzmy klientów.

    Zdecydowanie odradzam ten Bank !!!
    Wadybrak kompetencji ludzi w nim pracujących, nierzetene informacje
    4 miesiące
  • ~Zofia / 2020-05-23 17:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank utrudnia klientom korzystania z własnych środków. Ciągle coś zmienia w usługach internetowych. Obecnie zlikwidowano dokonywania przelewów, tworzenia stałych zleceń oraz przelewów cyklicznych. Czy bankowi zależy na klientach a może mamy przenieś się do innych banków?
    Nie wszyscy jesteśmy informatykami aby pojąć zmiany wprowadzane od 10/2019
    ZaletyByły
    WadyCoraz więcej
  • ~Zygmunt / 2017-11-18 16:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzień dobry

    W Mbanku jestem od 2001 założyłem ekonto, 2015 założyłem firmę, założyłem tez konto firmowe bo było wszystko dobrze, dostałem możliwość korzystania z Lini kredytowej odnawialnej.Wczoraj zerknąłem na wpływy na konto od kontrahentów, ku mojemu zdziwieniu za odnowienie kredytu odnawialnego, za niewykorzystywany limit kredytowy, odsetki, ubezpieczenie 3100 zł.
    Na pewno od nich odejdę, bez zapytania, czy przedłużam współprace z mbankiem, nie polecam nie uczciwy bank.
    NIE POLECAM ICH.!!!!
    Zaletyjuż nie mają!!!
    Wadypracownik w niczym nie pomoże.
  • ~alonka / 2012-11-13 22:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Ludzie zastanówcie się dobrze nad założeniem tam konta / miałam u nich konto przez 5 lat i już nie mogę doczekać się jego likwidacji. Jakiś czas temu moje konto zostało obciążone jakąś dziwna transakcją za zakupu w jednym z marketów która nigdy nie miała miejsca - mam potwierdzenie z tego marketu i co Pani na m linii stwierdziła, że wszystko jest w porządku i jak chce to mogę złożyć reklamację ale nie mam za bardzo na co liczyć wiec złożyłam zawiadomienie o oszustwie w Prokuraturze .
    Zaletybrak
    Wadybrak szacunku dla klientów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 947
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4695
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028