Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mieczysław / 2022-10-11 22:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Pracownica niekompetentna .widać że mało się zna i kazała wszystko online załatwić,jak rozmawiałem z nią to trochę zaspana była.nie polecam tego banku.
    ZaletyZa wolno pracują
    WadyZa dużo pracowników siedzących
  • ~K / 2022-10-09 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Może przydałoby się przeszkolić pracowników aby nie gadali bzdur i nie oszukiwali klientów. Dno
  • ~Rafał / 2022-10-06 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    To co dziś przeżyłem nie jest wart jednej gwiazdki. Dzwoniąc na infolinię z problemami o braku telekodu, brak możliwości zalogowania się do serwisu transakcji i brak możliwości aktywowania aplikacji ZERO POMOCY.... USŁYSZAŁEM ŻE MAM ZAŁOŻONA BLOKADĘ NA ICH NR ABY ASYSTENT GŁOSOWY PODAŁ HASŁO. BZDURA PONIEWAŻ SPRAWDZIŁEM I JEST WSZYSTKO OK.
    DODAM ZE JUZ OD DWÓCH DNI NIE WIEM CO SIE DZIEJE NA MOIM KONCIE.....
    ZaletyBrak
    WadyWadą jest to że powstał taki bank jak MBank
  • ~Patrycja / 2022-10-05 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia
    Wiecznie coś nie działa płatność klikiem karta, wyskakują jakieś błędy w aplikacji
    Nie można nic załatwić
    Na odpowiedzi konsultantów się czeka bardzo długo
    Wprowadzają klienta w błąd przy podpisaniu umowy musiałam kilkukrotnie jeździć na drugi koniec miasta bo ktoś wysłał informacje że dokumenty gotowe do podpisania a ich nie było
  • ~D..12345 / 2022-10-05 07:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.


    Długo zastanawialam się pisać.
    Jednak, uznałam, że sytacja jest niedopuszczalna. Byłam dzisiaj świadkiem nieprawdopodobnego braku profesjonalizmu, ze strony pracowników państwa firmy.
    Laptopy bez nakładek na ekran,  widać wszystko, nazwiska, adresy e-mail, treść wiadomości, którą pracownica wysyła z przedziału pociągu. Nie było żadnego problemu by zrobić zdjęcie.
    Podczas rozmów podawane nazwiska pracowników, nazwy projektów.
    Bardzo nieprzychylne wypowiadanie się o pracownikach oraz liderach. 
    Padły nawet słowa: czekamy aż odejdzie, nikt jej nie lubi na jej miejsce już czeka (i tutaj pada imię oraz informacja, że to partnerka innego pracownika). Z rozmowy wynika, że lider podejmuje celowe dzialania by pracownik zrezygnował.
    Czy to możliwe, że nie obowiązują Was szkolenia o ochronie danych osobych, polityka firmy na to pozwala ?! 
    Nie obawiacie się, że w czasie takich rozmow wypłyną informacje, które nie powinne trafić do osób spoza organizacji ?







  • ~Krzysztof / 2022-10-03 19:19
    Ocena: 1.33 / 5
    To jest jakas kpina a nie bank.Zdecydowanie nie polecam jesli nie chcesz wpasc w nerwice.
  • ~maro / 2022-10-03 16:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Na infolinii najpierw rozmowa z robotem, a jak wybrałem rozmowę z konsultantem to nikt nie odbiera
  • ~Wojtek / 2022-10-03 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś kpina a nie bank. Co miesiąc składam jedną i tą samą dyspozycję, problemy z kontaktem, problemy z aplikacją. Nie polecam nikomu
  • ~Grażyna / 2022-10-02 20:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Kiedyś to był mój ulubiony bank - z każdym rokiem gorzej.
    ZaletyWiększość rzeczy można załatwić online
    WadyNiespodzianki z opłatami, rozpatrywanie reklamacji - czasami totalna żenada, obsługa - jak się trafi.
  • ~Wkurzona / 2022-10-01 11:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta na żenująco niskim poziomie, sprzedawać chcą zawsze i wszędzie, kiedy jest problem to nigdzie nic nie da się załatwić, a na mlinii czekam już ponad 20 minut i nikt nie raczy odebrać telefonu. ŻENADA!!!!
    Zaletyeko podejście, dokumenty w formie elektronicznej (podpisywanie również)
    Wady- ciężki dostęp do pomocy
    - żenująco niski poziom obsługi klienta
    - ukryte opłaty
    - niespójna oferta
  • ~Julia / 2022-10-01 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam 25zl, aby karta doszła w ciągu trzech dni roboczych. Mija czwarty dzień, mówiłam że potrzebuje tej karty do trzech dni bo wyjeżdżam i nie będę miała możliwości płacić pieniędzmi jeżeli ona nie dojdzie. Karta ciągle jest w doręczeniu na wczoraj, na infolinię mogę dzwonić w najlepsze i tak nikt nie odbiera. Dno i jeszcze raz dno!
    ZaletyŻadne
    WadyZa duzo
  • ~Dla was Pan / 2022-09-30 23:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Was pojebało z tym założeniem konta !!! Szkoda ze jeszcze nie chcecie zdjęcia fiuta !!! Pojeby!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Stefan / 2022-09-30 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonię od godziny i każdy ma w dupie żeby podnieść ta słuchawkę... Takiego banku jeszcze nie spotkałem jak wy !!!! NIE POLECAM NIKOMU!! Najgorszy BANK
    ZaletyBra słów
    WadyBrak słów
  • ~Paulina / 2022-09-30 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja karta straciła ważność 01.09.2022. Nowa karta, która wysłana została do mnie automatycznie nie dotarła. Po kilku nieudanych interwencjach do pracowników obsługi klienta, zdecydowałam się zamówić kartę ponownie. Po ok 2tyg (15-20.09.22) zdecydowałam się na kolejna interwencje, ktora okazała się totalnym olanie
    sprawy przez pracowników banku. Stara kartę (z której i tak nie mogłam korzystać) zastrzezylam i zamówiłam nowa ponownie. Karta miała być NAJPÓŹNIEJ 29.09 włącznie, mamy 30.09. Nie mogę wpłacić pieniędzy na konto, przez co nie mogę zapłacić rachunków, przez co są mi naliczane odsetki karne. NIGDY NIE ZOSTAŁAM NIGDZIE JAKO KLIENT TAK POTRAKTOWANA
    WadyObsługa klienta
  • ~PolkaRajfurka / 2022-09-28 11:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety ostatnio mBank dryfuje w stronę zostania ukrainoBankiem. Guzik wyboru języka ukraińskiego pojawia się na polskiej stronie, a po jego kliknięciu i wejściu na stronę ukraińską, nadal mamy guzik ukraiński czyli nigdzie nie ma polskiej flagi i guzika! Poza tym "pomoc Ukrainie" wisi na pulpicie od lutego, a wszelkie cele jakie były dotąd wspierane polskie np. WOŚP wisiały zaledwie kilka-klikanaście dni.
    Wadybardzo niekorzystny przelicznik przy przerzucaniu środków z konta walutowego na polskie, tudziez przy płąceniu kartą mBanku za granicą
  • ~Lena / 2022-09-28 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku, nawet wrogowi!! Oszukują na lokatach na 6 proc! Od lipca ta lokata mi się wyświetla ( już w tej sprawie pisałam reklamacje, ale nie uzyskałam żadnej sensownej i rzetelnej, zgodnej z prawdą , odpowiedzi). Jak chce założyć taką lokatę, to pojawia się idiotyczna notka, że już z niej skorzystałam, tylko kiedy?? Jesli jest już nieaktualne, to po co wydać to w wiadomościach naszykowanych dla mnie?? W sklepie, każdym, jeśli jest cena produktu pod produktem, to chociaż przy kasie okazuje się, że rzeczywiście jest ona wyższa, płace,za tę pod produktem. Takie jest prawo konsumenckie, tylko nie obowiązuje mBank. Jak tak oszukują, to jak powierzać im pieniądze??
    ZaletyBrak
    WadyTak dużo, że nie mam czasu pisać!
  • ~J.K. / 2022-09-28 01:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku, a szczególnie ofert lokat na nowe środki w tym konta bardziej oszczędnościowego. Wysokość nowych środków będących na koncie i wyliczonych na dany dzień założenia lokaty nie mogą ulec zmniejszeniu przez cały okres trwania lokaty np. 3 miesiące. W przeciwnym wypadku wysokość tzw. salda promocyjnego ulega zmniejszeniu. Lokata została założona na pewną kwotę, i której saldo promocyjne może ulec zmniejszeniu nawet do ZERA złotych, tylko z uwagi na fakt, że zostały wydane nowe środki. W moim przypadku, podkreślam, że środki na koncie jeszcze były, tylko zgodnie z opinią mBanku zostały wydane "nowe środki" i saldo promocyjne ulega wtedy zmniejszeniu, a nawet jak stało się w moim przypadku saldo promocyjne wynosiło ZERO złotych. Jeszcze tak bzdurnego produktu nie widziałam. Korzystam z usług mBanku od 2004 roku i drugi raz potężnie zostałam oszukana. W jakimś banku trzeba mieć konto i tylko dlatego korzystam z usług tego banku. Do lokowania tam oszczędności, których obecnie i tak jest bardzo mało nie zachęcam i nie polecam, Wszystko trzeba czytać w regulaminach i nawet to co nie zostało tam napisane. W Regulaminie AKTUALNYM mBanku jest mnóstwo błędów, typu odesłania do innych punktów jak to powinno być. Powielenie punktów ze starego Regulaminu, a w nowym są to już inne punkty. Dotyczy to np. składania reklamacji. Pisać można jeszcze dużo i wytykać wszystkie błędy i żale do mBanku nagromadzone przez cały okres korzystania z usług tego banku, ale jedno jest pewne NIE POLECAM tego banku nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Darek / 2022-09-27 17:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra 2 h na tel od dzbana do dzbana obsługa beznadziejna nic nie działa na każdym etapie problem !
  • ~Adam / 2022-09-27 14:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta. Po spłaceniu ostatniej raty kredytu obiecano mi 3 krotnie, że na wskazany adres zostanie wysłane potwierdzenie zamknięcia kredytu. Do teraz żadne pismo nie przyszło, a minęły już 4 miesiące.
  • ~Krys / 2022-09-27 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, nikomu nie polecam zakładać tam konta. Pobierają notorycznie pieniądze przynajmniej 3 razy w mesiącu, bez żadnej historii za co.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961