Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nick / 2021-02-15 21:35
    Ocena: 1.67 / 5
    mBank - mały bank małych możliwości
    omijać szerokim łukiem
  • ~Nie_polecam_MBank / 2019-09-14 12:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Aplikacja mobilna to jakaś żenada, nie wspominając o obsłudze klienta na infolini.
    ZaletyPraktycznie brak
    WadyFatalna aplikacja mobilna
  • ~Niezadowolony_klient / 2019-12-23 15:14
    Ocena: 1.67 / 5
    UWAGA OSZUSTWO PRACOWNIKA MBANKU! DZIŚ ZADZWONIŁ DO MNIE PRACOWNIK MBANKU.

    NA POCZATEK ZAPYTAL MNIE CZY MOZE PRZEDSTAWIĆ MI OFERTĘ.

    PODZIĘKOWAŁEM I POWIEDZIALEM, ZE NIE JESTEM ZAINTERESOWANY, A WIĘC

    PRACOWNIK TEN NIE ZDAŻYŁ JEJ NAWET PRZEDSTAWIĆ. CAŁA ROZMOWA TRWAŁA NIECAŁĄ

    MINUTĘ. CO SIE OKAZAŁO DALEJ? PO NIESPEŁNA KILKUDZIESIĘCIU MINUTACH OD

    MOJEJ KRÓTKIEJ ROZMOWY DOSTAŁEM MAILA Z MBANKU Z POZYTYWNYM ROZPATRZENIEM

    WNIOSKU KREDYTOWEGO RZEKOMO ZŁOŻONEGO PRZEZE MNIE! NIGDY NIE SKŁADAŁEM

    ŻADNYCH TAKICH WNIOSKÓW. WYGLADA NA TO, ZE PRACOWNIK OSZUST Z MBANKU ZLOZYL

    ZA MNIE WNIOSEK KREDYTOWY NA KWOTE 30 TYS. ZŁ.! LUDZIE UWAŻAJCIE I

    SPRAWDZAJCIE SWOJA POCZTE PO TAKICH ROZMOWACH NAWET JAK DZIEKUJECIE ZA

    OFERTY! MUSIALEM ZADZWONIC DO MBANKU WYCOFAC WNIOSEK I ZLOZYC REKLAMACJE.

    GDYBYM PRZEOCZYL POCZTE TO DOSTALBYM NIECHCIANY KREDYT 30 TYS. ZL A DO

    SPLACENIA MIALBYM PRAWIE 46 TYS. ZŁ, CZYLI 16 TYS. ZŁ PROWIZJI DLA BANKU!

    MAM NADZIEJE, ZE TEN OSZUST PRACOWNIK MBANKU ZOSTANIE POCIĄGNIĘTY DO

    ODPOWIEDZIALNOŚCI!!!
  • ~Niko ponad prawem / 2022-02-16 16:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank komuch. Wszystko wiedzą lepiej, że potrzebujesz tylko 1000zł z bankomatu, że musisz założyć aplikację, że musisz zarejestrować dodatkowe urządzenia, itd. Nie polecam.
  • ~nkvch / 2023-08-28 16:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Gówno! Kurs wymiany walut w aplikacji gówno. Dzwonią co pare tygodni pogadać o jakości obsługi i nie da się uciec od tych ich rozmów. Nie można pobrać potwierdzenia przelewu dopóki nie zostanie zrealizowany (na następny dzień roboczy) - co to w ogóle jest? Czemu inne banki potrafią a ten nie?
    Zaletytanio
    Wadygówno
  • ~Ola / 2023-11-28 02:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety jesteśmy z partnerem straumatyzowani doświadczeniem procesu wnioskowania o kredyt hipoteczny. W połowie sierpnia zaczęliśmy składać wniosek, został odrzucony, według banku nie zgadzały się imiona panieńskie matek, oczywiście wszystko było poprawnie, po interwencji został przywrócony, potem system banku odrzucił wniosek, bo nie mógł zidentyfikować dowodów w RDO. Złożyliśmy drugi wniosek również odrzucony. Co się okazało? Że to bank ma problem ze swoim systemem i zamienia mu format daty z dd-mm-yyyy na mm-dd-yyyy. To jeszcze nic. Niby super nowoczesny bank ale przy uploadzie dokumentów... System nie ogarnia podpisów elektronicznych. Z interwencja eksperta finansowego udało się jakoś "na lewo" przesłać dane do analityka, po czym analityk wystawił błędne warunki przyznania kredytu i znów interwencja u eksperta. niby podpisanie umowy miało zakończyć nasze troski, a tu psikus dostajemy info na maila, że wypłata kredytu wstrzymana i znów interwencja i okazuje się że to problem po stronie..banku! W końcu pieniądze przelane do sprzedawcy akt notarialny przekazany na system banku, czy możemy spać spokojnie? Nie! musimy dostarczyć dokumenty, które w procesie były dostarczone w postaci zapisów w akcie. Znów interwencja u eksperta, ekspert uważa że wszystko ok, bank grozi brakiem spełnienia warunków umowy, na odpowiedź czekamy i się doczekać nie możemy. W międzyczasie ktoś skrupulatny dopatrzył się w księdze wieczystej w odpisie zupelnym braku miejscowości, której na odpisie aktualnym nie było widać i który na procesie podpisywania umowy nie został zweryfikowany przez bank(co też jest śmiesznie biorąc pod uwagę inne skrupulatne procesy). Dostaliśmy lakoniczna informacje, zapytaliśmy o szczegóły prawie miesiąc czekania na odpowiedź, pani na infolinii nic nie wie, musieliśmy przeczytac ustawę o księgach wieczystych żeby się dowiedzieć o co może chodzić. Niestety ekspert nadrabiał mina, ale poz tym nie spotkałam się jeszcze z takim traktowaniem klienta.
    ZaletyNie ma
    WadySystem i proces leży i kwiczy
  • ~Padre / 2024-01-06 14:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo zadufana w sobie obsługa na zasadzie nie rozumiesz to sam się doucz
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Pavel / 2023-07-02 10:48
    Ocena: 1.67 / 5
    To find most of the app tools you need to spend more than 10 minutes in the app; Receiving cashback takes not more than 90 days (I've been waiting for 28 days since purchase and still haven't got the cashback); Integrated app chat is dead. No one responds to me within 20-40 minutes; App navigation instructions are different in different MBank sources; A lot of spam messages ...
    WadyMBank pays clients for good reviews
  • ~Piotr B / 2020-05-09 19:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Po 16 latach czas zmienić bank. To że to korpo to wiadomo, ale ja nie jestem tam pracownikiem a klientem i nie życzę sobie narzucania jakiś głupich pomysłów. Zmiana pulpitu obsługi to jest ich fetysz.
    Całe chamstwo polega na tym że sprzedają produkty (mało konkurencyjne) przywiązując tym do siebie ludzi na lata, a w miedzy czasie bez pytania zmieniają wszystko dookoła. Za to ludzie powinni mieć możliwość zrezygnowania z umów. Przecież to nie oni zmienili warunki umowy w trakcie jej trwania.
    MBANK TO DNO !!!
    ZaletyBrak
    WadyNiekorzystne oferty
    Brak szacunku do klientów
    Częste nękanie telefoniczne pomimo próśb usunięcia mojego nr z bazy.
  • ~Piotrek / 2025-07-02 14:55
    Ocena: 1.67 / 5
    poziom profesjonalizmu ludzi na infolinii jest żenujący
  • ~piotruś / 2022-01-15 21:04
    Ocena: 1.67 / 5
    zalosne.....dodzwonic sie na infolinie graniczy z cudem.....chyba ze nchcesz gadac z robotem
    Zaletybrak
    Wadyjak wyzej
  • ~PN / 2022-08-26 19:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Najważniejsza rzecz.Przekształciłem konto na Intensive gdzie obiecywano mi szybki dostęp do usług. Od miesiąca nie mogę się połączyć ze standardowym konsultantem. Przydzielony konsultant nie odbiera od 2 miesięcy. Nie oddzwania.
    Masakra.
    Odradzam
    ZaletyBrak. Dawno skończył się jako bank internetowy. Teraz jest niemy. Niewiele załatwisz online. Nic przez konsultanta.
    WadyW komentarzu. Dawno mbank skończył się jako bank internetowy. Teraz jest niemy. Niewiele załatwisz online. Nic przez konsultanta.
  • ~Prosty Człowiek / 2023-08-14 16:19
    Ocena: 1.67 / 5
    W placówce w której zakładałem konto pracują osoby niekompetentne, konto które miało być darmowe, otrzymałem na nie opłaty za usługi których mi nie przedstawiono i przy każdym kontakcie okazywało się że te same pieniądze mi znikały z 3 innych przyczyn. Przy zakładaniu konta klient mógł wybrać sobie coś ala podarunek w postaci "karta podarunkowa do sklepu Allegro o wartości 100zł", "karta podarunkowa do sklepu Reserved o wartości 100 zł" oraz "Głośnik JBL Go". W moim przypadku wziąłem opcje 100 zł do sklepu Reserved, okazało się że na karcie zamiast 100 zł, jest 50 zł. Po kontakcie w placówce mBanku okazało się że powinienem dostać 2 karty na których powinno być po 50 zł. Kazano mi czekać na kontakt z osobą która zakładała mi konto (do tej pory się nie odezwali).
    Zalety- Jeden na 40 pracowników podchodzi do sprawy bardzo dobrze i tak jak się powinno
    Wady- Klient nie dostaję większości informacji przy zakładaniu konta,
    - (W moim przypadku) Klient jest okradany poprzez niewiedzę,
    - Obsługa albo nie zna się na rzeczy albo świadomie okrada klienta
  • ~przyszły były klient :) / 2023-07-06 12:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Podzielam opinie Pani, ktora parę postow niżej opisała sytuację z blokowaniem konta.
    Od ponad 10 lat jestem klientem mbanku i jak zawsze wszystkim gopolecałem tak teraz odrazdzam zdecydowanie i sam szukam innego. Moja karta kredytowa z niewiadomych przyczyn ot tak sobie zosyała zablokowana. Dodam, ze płacę nia cały czas i była spłacona na maksimum, czyli cały dostepny limit. Prze czat odblokowac nie mozna, na infolini gada się z botem ktory nie rozumie co się do niego mówi. UCIEKAĆ Z DALEKA!!! co wiecej limit w koncie 25% !!! gdzie ustawowo nie moze przekroczyć 20% wiec tez TYLKO tyle pobieraja, rownolegle w Santanderze limit oprocentowany na niecałe 13 %.
    WadyBlokuja bez przyczyny karty klredytowe. Limit oprocwentowany powyżej dopuszczonej przez Panstwo wysokości, mianowicie 25%
  • ~RADEK / 2023-06-16 10:20
    Ocena: 1.67 / 5
    najgorszy bank chyba z jakiego miałem okazje korzystac
    same awarie i problemy
    NIE POLECAM
  • ~Radosław / 2022-03-28 15:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Przez wiele lat byłem zadowolony. Niestety od covida coś im się popierd... Wszystko jest coraz droższę. Szczytem bezczelności było wprowadzona opłata za używanie karty kredytowej w wysokości 300 zł za rok. Złodzieje i oszuści !!!!!! Unikać ! Niech się nauczą kultury. !
    Zaletybrak
    Wadydrogo, lichwiarze
  • ~Raptor / 2020-04-22 18:07
    Ocena: 1.67 / 5
    W dniu 24.03.2020 r. złożyłem wniosek o restrukturyzację i odroczenie o 6 miesięcy spłat kredytu z powodu braku przychodów na skutek zaistniałej w naszym kraju sytuacji, do dzisiaj (22.04.2020 r.) mój wniosek nie został rozpatrzony. Powstała zaległość, którą obciążono wypłacone przez ZUS świadczenie postojowe co moim skromnym zdaniem jest niezgodne z prawem. Na skutek opieszałości w rozpatrywaniu mojego wniosku powstała kolejna zaległość. Otrzymałem informację, że wniosek zostanie zrealizowany po uregulowaniu zaległości, które powstały na skutek opieszałości nBanku w rozpatrywaniu w/w wniosku
    Ponadto mBank wysyła e-maile z adresu podanego na stronie do kontaktu, gdy wysłałem wiadomość na tego maila, otrzymałem zwrotną odpowiedź, że odpowiedziałem na wiadomość automatyczną. Moim skromnym zdaniem brak możliwości odpowiedzi na pocztę z mBanku jest dyskryminacją klienta
    MBank natomiast bez żadnej opieszałości wysyła codziennie e-maile i SMS-y o zaległościach
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość i brak szacunku dla klientów
  • ~Renata / 2024-05-20 16:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Zawiodłam się na tym banku ponieważ mimo tego iż bank przekazał bez prawnie przekazał część moich środków komornikowi to tak naprawdę bardziej krzywdzące było podejście pracowników wręcz lekceważenie fałszywe zwodzenie w czsie oszukiwanie i utrzymywanie mnie w błędzie nie polecam tego banku nie z powodu zaistnienia sytuacji z komornikiem ponieważ jakiś dziwny sposób mogło się tak wydarzyć lecz za podejście za brak odpowiedzialności i umiejętności przyznania się do błędu i próby naprawienia i za to że kazano czekac na coś co tak naprawdę się już wydarzyło
    ZaletyDostep łatwość kontaktu
    Wady Zwodzenie i oszukiwanie klienta
  • ~robbinhood / 2013-04-10 23:28
    Ocena: 1.67 / 5
    konto ogolnie nienajgorsze, darmowe, karta darmowa po przekroczeniu 100 platnosci w ciagu miesiaca. coraz czesciej wprowadzaja jakies dodatkowe oplaty, prowizje, ubezpieczenie i inny badziew. jeszcze nie tak dawno karta debetowa byla zupelnie darmowa, obecnie po dokonaniu platnosci bezgotowkowych na kwote nizsza niz 100 zl w ciagu miesiaca naliczana jest oplata za karte w wysokosi 2zl, a od czerwca (lub lipca - nie pamietam) oplata wynosic bedzie 5zl. wciskaja na sile ubezpieczenia, msaver itp.
    Zaletyprzelewy miedzy wlasnymi kontami wykonywane natychmiast
    Wadykarta debetowa (oplaty, tylko zblizeniowe), msaver, ubezpieczenia,
    7 lat
  • ~Robs / 2020-05-09 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie dość że można wykonać tylko 2 express elixiry dziennie to jeszcze kosztują 5zl.
    Wypłaty z bankomatów poniżej 100zl trzeba płacić pomimo że i tak płaci się co miesiąc za wypłatę ze wszystkich bankomatów.
    Ciągle jakieś oplaty. Poza tym bank łatwy w obsłudze i intuicyjny ale rozważam zmianę banku.
    ZaletyIntuicyjny łatwy w obsludze
    WadyDużo oplat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1011
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4558
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100