strona 32 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~MM / 2021-12-29 21:05Ocena: 1.67 / 5
Coraz gorszy bank, Wysokie opłaty za korzystanie z usług banku -
-
~mmz / 2021-06-29 15:26Ocena: 1.67 / 5
Obsługa klienta na mLinii to fikcja. Ludzie procujący tam są jak chatbotty... jak się wbijesz w śieżkę rozumowania to wchodzi, jak nie to nie ma zmiłuj.
Bank XI wieku................... -
~Monika / 2018-08-02 10:20Ocena: 1.67 / 5
Bank fatalny - odradzam. Brałam kredyt na niską kwotę i anulowali wniosek z uwagi na Rejestr Dowodów Osobistych. Sprawdziłam u mnie w Urzędzie Gminy i wszystko się zgadzało. Na moje pytanie, jakie przeszkody widzi Bank konsultantka odpowiedziała, że mogę złożyć reklamację.
Totalna porażka !!!!! -
~Nick / 2021-02-15 21:35Ocena: 1.67 / 5
mBank - mały bank małych możliwości
omijać szerokim łukiem -
~Nie_polecam_MBank / 2019-09-14 12:19Ocena: 1.67 / 5
Aplikacja mobilna to jakaś żenada, nie wspominając o obsłudze klienta na infolini. ZaletyPraktycznie brakWadyFatalna aplikacja mobilna -
~Niezadowolony_klient / 2019-12-23 15:14Ocena: 1.67 / 5
UWAGA OSZUSTWO PRACOWNIKA MBANKU! DZIŚ ZADZWONIŁ DO MNIE PRACOWNIK MBANKU.
NA POCZATEK ZAPYTAL MNIE CZY MOZE PRZEDSTAWIĆ MI OFERTĘ.
PODZIĘKOWAŁEM I POWIEDZIALEM, ZE NIE JESTEM ZAINTERESOWANY, A WIĘC
PRACOWNIK TEN NIE ZDAŻYŁ JEJ NAWET PRZEDSTAWIĆ. CAŁA ROZMOWA TRWAŁA NIECAŁĄ
MINUTĘ. CO SIE OKAZAŁO DALEJ? PO NIESPEŁNA KILKUDZIESIĘCIU MINUTACH OD
MOJEJ KRÓTKIEJ ROZMOWY DOSTAŁEM MAILA Z MBANKU Z POZYTYWNYM ROZPATRZENIEM
WNIOSKU KREDYTOWEGO RZEKOMO ZŁOŻONEGO PRZEZE MNIE! NIGDY NIE SKŁADAŁEM
ŻADNYCH TAKICH WNIOSKÓW. WYGLADA NA TO, ZE PRACOWNIK OSZUST Z MBANKU ZLOZYL
ZA MNIE WNIOSEK KREDYTOWY NA KWOTE 30 TYS. ZŁ.! LUDZIE UWAŻAJCIE I
SPRAWDZAJCIE SWOJA POCZTE PO TAKICH ROZMOWACH NAWET JAK DZIEKUJECIE ZA
OFERTY! MUSIALEM ZADZWONIC DO MBANKU WYCOFAC WNIOSEK I ZLOZYC REKLAMACJE.
GDYBYM PRZEOCZYL POCZTE TO DOSTALBYM NIECHCIANY KREDYT 30 TYS. ZL A DO
SPLACENIA MIALBYM PRAWIE 46 TYS. ZŁ, CZYLI 16 TYS. ZŁ PROWIZJI DLA BANKU!
MAM NADZIEJE, ZE TEN OSZUST PRACOWNIK MBANKU ZOSTANIE POCIĄGNIĘTY DO
ODPOWIEDZIALNOŚCI!!! -
~nigdy więcej mbank - mówi to lojalny 10 / 2025-10-04 19:46Ocena: 1.67 / 5
mBANK to totalne złodzieje, nie zakładajcie tam konta bo skroją Was na każdy możliwy sposób - obrzydliwość -
~Niko ponad prawem / 2022-02-16 16:43Ocena: 1.67 / 5
Bank komuch. Wszystko wiedzą lepiej, że potrzebujesz tylko 1000zł z bankomatu, że musisz założyć aplikację, że musisz zarejestrować dodatkowe urządzenia, itd. Nie polecam. -
-
~nkvch / 2023-08-28 16:37Ocena: 1.67 / 5
Gówno! Kurs wymiany walut w aplikacji gówno. Dzwonią co pare tygodni pogadać o jakości obsługi i nie da się uciec od tych ich rozmów. Nie można pobrać potwierdzenia przelewu dopóki nie zostanie zrealizowany (na następny dzień roboczy) - co to w ogóle jest? Czemu inne banki potrafią a ten nie? ZaletytanioWadygówno -
~Ola / 2023-11-28 02:08Ocena: 1.67 / 5
Niestety jesteśmy z partnerem straumatyzowani doświadczeniem procesu wnioskowania o kredyt hipoteczny. W połowie sierpnia zaczęliśmy składać wniosek, został odrzucony, według banku nie zgadzały się imiona panieńskie matek, oczywiście wszystko było poprawnie, po interwencji został przywrócony, potem system banku odrzucił wniosek, bo nie mógł zidentyfikować dowodów w RDO. Złożyliśmy drugi wniosek również odrzucony. Co się okazało? Że to bank ma problem ze swoim systemem i zamienia mu format daty z dd-mm-yyyy na mm-dd-yyyy. To jeszcze nic. Niby super nowoczesny bank ale przy uploadzie dokumentów... System nie ogarnia podpisów elektronicznych. Z interwencja eksperta finansowego udało się jakoś "na lewo" przesłać dane do analityka, po czym analityk wystawił błędne warunki przyznania kredytu i znów interwencja u eksperta. niby podpisanie umowy miało zakończyć nasze troski, a tu psikus dostajemy info na maila, że wypłata kredytu wstrzymana i znów interwencja i okazuje się że to problem po stronie..banku! W końcu pieniądze przelane do sprzedawcy akt notarialny przekazany na system banku, czy możemy spać spokojnie? Nie! musimy dostarczyć dokumenty, które w procesie były dostarczone w postaci zapisów w akcie. Znów interwencja u eksperta, ekspert uważa że wszystko ok, bank grozi brakiem spełnienia warunków umowy, na odpowiedź czekamy i się doczekać nie możemy. W międzyczasie ktoś skrupulatny dopatrzył się w księdze wieczystej w odpisie zupelnym braku miejscowości, której na odpisie aktualnym nie było widać i który na procesie podpisywania umowy nie został zweryfikowany przez bank(co też jest śmiesznie biorąc pod uwagę inne skrupulatne procesy). Dostaliśmy lakoniczna informacje, zapytaliśmy o szczegóły prawie miesiąc czekania na odpowiedź, pani na infolinii nic nie wie, musieliśmy przeczytac ustawę o księgach wieczystych żeby się dowiedzieć o co może chodzić. Niestety ekspert nadrabiał mina, ale poz tym nie spotkałam się jeszcze z takim traktowaniem klienta. ZaletyNie maWadySystem i proces leży i kwiczy -
~Padre / 2024-01-06 14:47Ocena: 1.67 / 5
Bardzo zadufana w sobie obsługa na zasadzie nie rozumiesz to sam się doucz ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu -
~Pavel / 2023-07-02 10:48Ocena: 1.67 / 5
To find most of the app tools you need to spend more than 10 minutes in the app; Receiving cashback takes not more than 90 days (I've been waiting for 28 days since purchase and still haven't got the cashback); Integrated app chat is dead. No one responds to me within 20-40 minutes; App navigation instructions are different in different MBank sources; A lot of spam messages ... WadyMBank pays clients for good reviews -
~Piotr B / 2020-05-09 19:31Ocena: 1.67 / 5
Po 16 latach czas zmienić bank. To że to korpo to wiadomo, ale ja nie jestem tam pracownikiem a klientem i nie życzę sobie narzucania jakiś głupich pomysłów. Zmiana pulpitu obsługi to jest ich fetysz.
Całe chamstwo polega na tym że sprzedają produkty (mało konkurencyjne) przywiązując tym do siebie ludzi na lata, a w miedzy czasie bez pytania zmieniają wszystko dookoła. Za to ludzie powinni mieć możliwość zrezygnowania z umów. Przecież to nie oni zmienili warunki umowy w trakcie jej trwania.
MBANK TO DNO !!!ZaletyBrakWadyNiekorzystne oferty
Brak szacunku do klientów
Częste nękanie telefoniczne pomimo próśb usunięcia mojego nr z bazy. -
~Piotrek / 2025-07-02 14:55Ocena: 1.67 / 5
poziom profesjonalizmu ludzi na infolinii jest żenujący -
~piotruś / 2022-01-15 21:04Ocena: 1.67 / 5
zalosne.....dodzwonic sie na infolinie graniczy z cudem.....chyba ze nchcesz gadac z robotem ZaletybrakWadyjak wyzej -
~PN / 2022-08-26 19:59Ocena: 1.67 / 5
Najważniejsza rzecz.Przekształciłem konto na Intensive gdzie obiecywano mi szybki dostęp do usług. Od miesiąca nie mogę się połączyć ze standardowym konsultantem. Przydzielony konsultant nie odbiera od 2 miesięcy. Nie oddzwania.
Masakra.
OdradzamZaletyBrak. Dawno skończył się jako bank internetowy. Teraz jest niemy. Niewiele załatwisz online. Nic przez konsultanta.WadyW komentarzu. Dawno mbank skończył się jako bank internetowy. Teraz jest niemy. Niewiele załatwisz online. Nic przez konsultanta. -
-
~Prosty Człowiek / 2023-08-14 16:19Ocena: 1.67 / 5
W placówce w której zakładałem konto pracują osoby niekompetentne, konto które miało być darmowe, otrzymałem na nie opłaty za usługi których mi nie przedstawiono i przy każdym kontakcie okazywało się że te same pieniądze mi znikały z 3 innych przyczyn. Przy zakładaniu konta klient mógł wybrać sobie coś ala podarunek w postaci "karta podarunkowa do sklepu Allegro o wartości 100zł", "karta podarunkowa do sklepu Reserved o wartości 100 zł" oraz "Głośnik JBL Go". W moim przypadku wziąłem opcje 100 zł do sklepu Reserved, okazało się że na karcie zamiast 100 zł, jest 50 zł. Po kontakcie w placówce mBanku okazało się że powinienem dostać 2 karty na których powinno być po 50 zł. Kazano mi czekać na kontakt z osobą która zakładała mi konto (do tej pory się nie odezwali). Zalety- Jeden na 40 pracowników podchodzi do sprawy bardzo dobrze i tak jak się powinnoWady- Klient nie dostaję większości informacji przy zakładaniu konta,
- (W moim przypadku) Klient jest okradany poprzez niewiedzę,
- Obsługa albo nie zna się na rzeczy albo świadomie okrada klienta -
~przyszły były klient :) / 2023-07-06 12:42Ocena: 1.67 / 5
Podzielam opinie Pani, ktora parę postow niżej opisała sytuację z blokowaniem konta.
Od ponad 10 lat jestem klientem mbanku i jak zawsze wszystkim gopolecałem tak teraz odrazdzam zdecydowanie i sam szukam innego. Moja karta kredytowa z niewiadomych przyczyn ot tak sobie zosyała zablokowana. Dodam, ze płacę nia cały czas i była spłacona na maksimum, czyli cały dostepny limit. Prze czat odblokowac nie mozna, na infolini gada się z botem ktory nie rozumie co się do niego mówi. UCIEKAĆ Z DALEKA!!! co wiecej limit w koncie 25% !!! gdzie ustawowo nie moze przekroczyć 20% wiec tez TYLKO tyle pobieraja, rownolegle w Santanderze limit oprocentowany na niecałe 13 %.WadyBlokuja bez przyczyny karty klredytowe. Limit oprocwentowany powyżej dopuszczonej przez Panstwo wysokości, mianowicie 25% -
~RADEK / 2023-06-16 10:20Ocena: 1.67 / 5
najgorszy bank chyba z jakiego miałem okazje korzystac
same awarie i problemy
NIE POLECAM -
~Radosław / 2022-03-28 15:43Ocena: 1.67 / 5
Przez wiele lat byłem zadowolony. Niestety od covida coś im się popierd... Wszystko jest coraz droższę. Szczytem bezczelności było wprowadzona opłata za używanie karty kredytowej w wysokości 300 zł za rok. Złodzieje i oszuści !!!!!! Unikać ! Niech się nauczą kultury. ! ZaletybrakWadydrogo, lichwiarze
strona 32 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
