Bardzo zadufana w sobie obsługa na zasadzie nie rozumiesz to sam się doucz
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu
~Pavel / 2023-07-02 10:48
Ocena: 1.67 / 5
To find most of the app tools you need to spend more than 10 minutes in the app; Receiving cashback takes not more than 90 days (I've been waiting for 28 days since purchase and still haven't got the cashback); Integrated app chat is dead. No one responds to me within 20-40 minutes; App navigation instructions are different in different MBank sources; A lot of spam messages ...
WadyMBank pays clients for good reviews
~Piotr B / 2020-05-09 19:31
Ocena: 1.67 / 5
Po 16 latach czas zmienić bank. To że to korpo to wiadomo, ale ja nie jestem tam pracownikiem a klientem i nie życzę sobie narzucania jakiś głupich pomysłów. Zmiana pulpitu obsługi to jest ich fetysz.
Całe chamstwo polega na tym że sprzedają produkty (mało konkurencyjne) przywiązując tym do siebie ludzi na lata, a w miedzy czasie bez pytania zmieniają wszystko dookoła. Za to ludzie powinni mieć możliwość zrezygnowania z umów. Przecież to nie oni zmienili warunki umowy w trakcie jej trwania.
MBANK TO DNO !!!
ZaletyBrak
WadyNiekorzystne oferty
Brak szacunku do klientów
Częste nękanie telefoniczne pomimo próśb usunięcia mojego nr z bazy.
~Piotrek / 2025-07-02 14:55
Ocena: 1.67 / 5
poziom profesjonalizmu ludzi na infolinii jest żenujący
~piotruś / 2022-01-15 21:04
Ocena: 1.67 / 5
zalosne.....dodzwonic sie na infolinie graniczy z cudem.....chyba ze nchcesz gadac z robotem
Zaletybrak
Wadyjak wyzej
~PN / 2022-08-26 19:59
Ocena: 1.67 / 5
Najważniejsza rzecz.Przekształciłem konto na Intensive gdzie obiecywano mi szybki dostęp do usług. Od miesiąca nie mogę się połączyć ze standardowym konsultantem. Przydzielony konsultant nie odbiera od 2 miesięcy. Nie oddzwania.
Masakra.
Odradzam
ZaletyBrak. Dawno skończył się jako bank internetowy. Teraz jest niemy. Niewiele załatwisz online. Nic przez konsultanta.
WadyW komentarzu. Dawno mbank skończył się jako bank internetowy. Teraz jest niemy. Niewiele załatwisz online. Nic przez konsultanta.
~Prosty Człowiek / 2023-08-14 16:19
Ocena: 1.67 / 5
W placówce w której zakładałem konto pracują osoby niekompetentne, konto które miało być darmowe, otrzymałem na nie opłaty za usługi których mi nie przedstawiono i przy każdym kontakcie okazywało się że te same pieniądze mi znikały z 3 innych przyczyn. Przy zakładaniu konta klient mógł wybrać sobie coś ala podarunek w postaci "karta podarunkowa do sklepu Allegro o wartości 100zł", "karta podarunkowa do sklepu Reserved o wartości 100 zł" oraz "Głośnik JBL Go". W moim przypadku wziąłem opcje 100 zł do sklepu Reserved, okazało się że na karcie zamiast 100 zł, jest 50 zł. Po kontakcie w placówce mBanku okazało się że powinienem dostać 2 karty na których powinno być po 50 zł. Kazano mi czekać na kontakt z osobą która zakładała mi konto (do tej pory się nie odezwali).
Zalety- Jeden na 40 pracowników podchodzi do sprawy bardzo dobrze i tak jak się powinno
Wady- Klient nie dostaję większości informacji przy zakładaniu konta,
- (W moim przypadku) Klient jest okradany poprzez niewiedzę,
- Obsługa albo nie zna się na rzeczy albo świadomie okrada klienta
~przyszły były klient :) / 2023-07-06 12:42
Ocena: 1.67 / 5
Podzielam opinie Pani, ktora parę postow niżej opisała sytuację z blokowaniem konta.
Od ponad 10 lat jestem klientem mbanku i jak zawsze wszystkim gopolecałem tak teraz odrazdzam zdecydowanie i sam szukam innego. Moja karta kredytowa z niewiadomych przyczyn ot tak sobie zosyała zablokowana. Dodam, ze płacę nia cały czas i była spłacona na maksimum, czyli cały dostepny limit. Prze czat odblokowac nie mozna, na infolini gada się z botem ktory nie rozumie co się do niego mówi. UCIEKAĆ Z DALEKA!!! co wiecej limit w koncie 25% !!! gdzie ustawowo nie moze przekroczyć 20% wiec tez TYLKO tyle pobieraja, rownolegle w Santanderze limit oprocentowany na niecałe 13 %.
WadyBlokuja bez przyczyny karty klredytowe. Limit oprocwentowany powyżej dopuszczonej przez Panstwo wysokości, mianowicie 25%
~RADEK / 2023-06-16 10:20
Ocena: 1.67 / 5
najgorszy bank chyba z jakiego miałem okazje korzystac
same awarie i problemy
NIE POLECAM
~Radosław / 2022-03-28 15:43
Ocena: 1.67 / 5
Przez wiele lat byłem zadowolony. Niestety od covida coś im się popierd... Wszystko jest coraz droższę. Szczytem bezczelności było wprowadzona opłata za używanie karty kredytowej w wysokości 300 zł za rok. Złodzieje i oszuści !!!!!! Unikać ! Niech się nauczą kultury. !
Zaletybrak
Wadydrogo, lichwiarze
~Raptor / 2020-04-22 18:07
Ocena: 1.67 / 5
W dniu 24.03.2020 r. złożyłem wniosek o restrukturyzację i odroczenie o 6 miesięcy spłat kredytu z powodu braku przychodów na skutek zaistniałej w naszym kraju sytuacji, do dzisiaj (22.04.2020 r.) mój wniosek nie został rozpatrzony. Powstała zaległość, którą obciążono wypłacone przez ZUS świadczenie postojowe co moim skromnym zdaniem jest niezgodne z prawem. Na skutek opieszałości w rozpatrywaniu mojego wniosku powstała kolejna zaległość. Otrzymałem informację, że wniosek zostanie zrealizowany po uregulowaniu zaległości, które powstały na skutek opieszałości nBanku w rozpatrywaniu w/w wniosku
Ponadto mBank wysyła e-maile z adresu podanego na stronie do kontaktu, gdy wysłałem wiadomość na tego maila, otrzymałem zwrotną odpowiedź, że odpowiedziałem na wiadomość automatyczną. Moim skromnym zdaniem brak możliwości odpowiedzi na pocztę z mBanku jest dyskryminacją klienta
MBank natomiast bez żadnej opieszałości wysyła codziennie e-maile i SMS-y o zaległościach
ZaletyBrak
WadyNieterminowość i brak szacunku dla klientów
~Renata / 2024-05-20 16:58
Ocena: 1.67 / 5
Zawiodłam się na tym banku ponieważ mimo tego iż bank przekazał bez prawnie przekazał część moich środków komornikowi to tak naprawdę bardziej krzywdzące było podejście pracowników wręcz lekceważenie fałszywe zwodzenie w czsie oszukiwanie i utrzymywanie mnie w błędzie nie polecam tego banku nie z powodu zaistnienia sytuacji z komornikiem ponieważ jakiś dziwny sposób mogło się tak wydarzyć lecz za podejście za brak odpowiedzialności i umiejętności przyznania się do błędu i próby naprawienia i za to że kazano czekac na coś co tak naprawdę się już wydarzyło
ZaletyDostep łatwość kontaktu
Wady Zwodzenie i oszukiwanie klienta
~robbinhood / 2013-04-10 23:28
Ocena: 1.67 / 5
konto ogolnie nienajgorsze, darmowe, karta darmowa po przekroczeniu 100 platnosci w ciagu miesiaca. coraz czesciej wprowadzaja jakies dodatkowe oplaty, prowizje, ubezpieczenie i inny badziew. jeszcze nie tak dawno karta debetowa byla zupelnie darmowa, obecnie po dokonaniu platnosci bezgotowkowych na kwote nizsza niz 100 zl w ciagu miesiaca naliczana jest oplata za karte w wysokosi 2zl, a od czerwca (lub lipca - nie pamietam) oplata wynosic bedzie 5zl. wciskaja na sile ubezpieczenia, msaver itp.
Zaletyprzelewy miedzy wlasnymi kontami wykonywane natychmiast
Wadykarta debetowa (oplaty, tylko zblizeniowe), msaver, ubezpieczenia,
7 lat
~Robs / 2020-05-09 17:16
Ocena: 1.67 / 5
Nie dość że można wykonać tylko 2 express elixiry dziennie to jeszcze kosztują 5zl.
Wypłaty z bankomatów poniżej 100zl trzeba płacić pomimo że i tak płaci się co miesiąc za wypłatę ze wszystkich bankomatów.
Ciągle jakieś oplaty. Poza tym bank łatwy w obsłudze i intuicyjny ale rozważam zmianę banku.
ZaletyIntuicyjny łatwy w obsludze
WadyDużo oplat
~Ryszard / 2024-08-04 10:14
Ocena: 1.67 / 5
BANK W KTÓRYM NIKT NIC NIE WIE A PŁACI ZA TO KLIENT.
WadyBRAK ZROZUMIAŁEGO PODEJSCIA DO KLIENTA,W PRZYPADKU BRAKU ARGUMENTÓW PAN Z DZIAŁU WINDYKACJI POLUBOWNEJ NAGLE DEMONSTRACYJNIE SIĘ ROZŁANCZA.
~sciam / 2023-01-02 17:31
Ocena: 1.67 / 5
mierny bank udzielają błędnych informacji, niejasne informacje na stronie banku.
Kotakt z konsultantem poprzez boota który rozłącza się co chwilę 20 min prób i rozłączenie.
~sheisnot / 2013-02-14 12:50
Ocena: 1.67 / 5
dzwoniłam kilka razy na ich cudną infolinię... po 3 tel oddzwonił ktoś z łaski swojej i mimo zapewnień mych, że "tak, chcę zamknąć to cudowne konto" i "nie, dziękuję za superofertę dalszej współpracy polegającą na comiesięcznej opłacie 9zł za korzystanie z wszystkich bankomatów" jakiś miły Pan już przestał mnie nagabywać i powiedział, że wyślę wypowiedzenie, mam podpisać i odesłać. nie muszę chyba pisać, że się nie doczekałam....;/ znów dzwonię i 3dniowy termin oczekiwania na oddzwonienie już minął. PORAŻKA. KPINA.
Zaletynapisałabym darmowe, ale niestety 2zł to nie darmo...;/
Wadybrak współpracy, niemożliwość zamknięcia konta w placówce?? ciągle zmieniający się regulamin
4lata
~Slawomir / 2019-04-16 17:50
Ocena: 1.67 / 5
Katastrofa zatrudnili niekompeteny staf
Najprostszej rzeczy nie potrafią załatwić
Wyginam gdzieś indziej
~sudka / 2019-07-01 15:17
Ocena: 1.67 / 5
Jestem klientem od 2003. Wypowiedzieli umowę prowadzenia rachunku bo nie zweryfikowałam danych. Dzwonii w tej sprawie raz, gdy byłam przed operacją. Tłumaczę, że prosiłam o ponowny kontakt a obecnie nie mogę się ruszyć z domu więc nie przyjadę do oddziału uzupełnić dane. Najpierw proponują że ktoś od nich podjedzie, potem okazuje się, że podjeżdżają do klienta tylko w przypadku zawarcia umów kredytowych. W innej sytuacji nie, dostałam numer do oddziału mam się osobiście próbować dogadywać. Mam trzy konta w tym banku, problem dotyczy jednego. Argument, że jestem długoletnim klientem i jak od nich odejdę to z wszystkimi kontami najwyraźniej nie działa. szukam po 16 latach innego banku.
Zaletyłatwość samodzielnego zarządzania kontami on -line
Wadyobsługa 'ludzka" on-line. beznadziejna i niekompetentna
~SW / 2020-01-03 22:37
Ocena: 1.67 / 5
Od niedawna kontakt z bankiem jest wręcz utrudniony. Jacyś niedoszkoleni konsultanci.
Inny temat to ich najnowsza strona https://online.mbank.pl/
strona bez przerwy się zawiesza, nie mogę sprawdzić historii operacji, albo teraz info że trwają jakieś prace.
To się zdarza bardzo często. Na sugestie nt. jakości słyszę że to wina mojej przeglądarki- kilka dni temu było ok. a teraz jest źle, za kilka dni jest znowu dobrze. Jakaś paranoja.
Po co zmieniali stronę www. ? jak nie potrafią stworzyć nowej - bardziej intuicyjnej - dla klienta !!!
Wiele razy dzwoniłem z uwagami, sugestiami ale oni są odporni na uwagi. Powołanie się na inne banki że tamte strony są jakieś bardziej czytelne- tzn. można zestawić operacje w różnch konfiguracjach.
A kto im tworzył stronę bankową ? Po raz kolejny mogę powiedzieć że chyba jakiś amator.