WadyCo chwilę przerwa techniczna, nie mozna zapłacić kartą, blikiem niczym, nawet zalogować się do konta nie można
strona 31 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~Marcelina / 2022-08-22 21:46
Dno dno i jeszcze raz dno, co chwilę przerwa techniczna nie mozna wyplacic ani zapłacić kartą, blikiem również bo co chwilę wyskakuje błąd, od godziny 14 do tej pory (jest 21:40) nie moge zapłacić -
-
~Marcin / 2019-09-08 15:06
Pobieranie opłaty za przelew pomiędzy własnym kontem firmowym a prywatnym to zwykła kpina. Najgorszy bank dla firmy. WadyOpłata za przelew pomiędzy własnymi kontami firmowym i prywatnym -
~marcin / 2024-01-07 23:00
nie można odzyskać dostępu bo strona się zacina, zmarnowane 3 próby na etapie wpisywanie nowego hasła (wszystko poprawie). strona działa jak kartofel -
~Marek / 2019-12-05 21:15
Strona internetowa to tragedia. Logowanie to jakaś paranoja. Dodałem domowy komputer jako urz. zaufane i... nie można się logować, nie rozpoznaje urządzenia, a po ponownym dodaniu otrzymuję komunikat:"To urządzenie już widnieje jako zaufane" i... strona zawiesza się i nie wiem co się wtedy dzieje. A miało być tak bezpiecznie ! Pozostaje tzw. "dostęp jednorazowy. Wtedy strona zamyka się czasem w trakcie wykonywania operacji (bo czas sesji minął ?), przecież jestem aktywny, wypisuję przelew itp. Każda operacja wymaga zatwierdzenia w aplikacji mobilnej, która jest aktywna ciągle (!), powtarzam ciągle! Ciekawe, że z bezpiecznego urządzenia, w bezpiecznej sieci, mam problemy z logowaniem, a w telefonie mogę zrobić wszystko i wszędzie podając tylko głupi PIN !
Kontakt z bankiem jest fikcyjny. Nie dostałem jeszcze nigdy odpowiedzi na maila, a nie będę czekał nie wiem ile na konsultanta.
Na początku to był fajny bank, tak -
~marek / 2022-08-12 16:25
brak kontaktu telefonicznego,problem z wypłatą pieniędzy -
~Marlena / 2023-10-02 16:16
Tragedia!!! Wypłaciłam w punkcie własne pieniądze, które wcześniej awizowałam. Naliczono mi opłatę 110 zł za wypłacenie 22 000 zł. Ludzie! Bank operował moimi pieniędzmi przez wiele lat, po czym poszłam je wypłacić i musiałam zapłacić za ich wypłatę. Dla mnie to niepojęte. Przelew na inne kontro to kwota 1,5 zł, w mojej okolicy nie ma darmowych bankomatów, więc za wszystko muszę płacić. Uciekam od tego banku. ZaletybrakWadynaciągają na kasę -
~maro / 2022-10-03 16:59
Na infolinii najpierw rozmowa z robotem, a jak wybrałem rozmowę z konsultantem to nikt nie odbiera -
~Marta / 2021-11-28 23:15
Nie sposób dodzwonić się na infolinie, Nie sposób dodzwonić się na infolinie, Nie sposób dodzwonić się na infolinie -
-
~Marta / 2024-09-09 18:45
Najgorsza obsługa klienta z jaką miałam do czynienia kiedykolwiek w życiu. Totalny brak kompetencji. Zaletybrak -
~Marzena / 2019-10-22 15:23
Bardzo trudno zmienić swoje dane osobowe, dużo biurokracji. Po tym jak wyszlam za mąż chcialam zmienić nazwisko, więc za poradą konsultanta wysłalam wniosek o zmianę danych osobowych potwierdzony przez Ambasadę Polską w Berlinie. Wydalam łącznie 150 złotych, a mój wjiosek został odrzucony, bo brakowało aktu małżeństwa, o czym zaden konsultant mnie nie poinformował. Niestety w tym banku nie ma możliwosci, zebym ten akt mogła jeszcze dosłać. Po prostu wniosek wraz z aktem musialabym wyslac jeszcze raz. To jest dopiero śmiechu warte. A wystarczyłoby to dostarczyc faxem. Placówek jak na lekarstwo, zeby załatwic to osobiscie ZaletyDarmowe prowadzenie konta,nic więcejWadyBiurojracja, mało placówek w Polsce -
~Marzena / 2019-10-22 15:44
Bardzo trudno zmienić swoje dane osobowe, dużo biurokracji. Po tym jak wyszlam za mąż chcialam zmienić nazwisko, więc za poradą konsultanta wysłalam wniosek o zmianę danych osobowych potwierdzony przez Ambasadę Polską w Berlinie. Wydalam łącznie 150 złotych, a mój wniosek został odrzucony, bo brakowało aktu małżeństwa, o czym zaden konsultant mnie nie poinformował. Niestety w tym banku nie ma możliwosci, zebym ten akt mogła jeszcze dosłać. Po prostu wniosek wraz z aktem musialabym wyslac jeszcze raz. To jest dopiero śmiechu warte. A wystarczyłoby to dostarczyc faxem. Placówek jak na lekarstwo, zeby załatwic to osobiscie ZaletyDarmowe prowadzenie konta,nic więcejWadyBiurokracja, mało placówek w Polsce -
~Max / 2023-04-22 05:25
Mbank oszukał mnie na duża kwotę. byl
to ewidentny błąd personelu ale bank mimo to nie uznał reklamacji bo po co . bezprawie się opłaca a proces sądowy to długa droga wiec maja czas…
Nie wspomnę już o notorycznym blokowaniu karty i konta przy płatnościach za granica w hotelu lub restauracji .
Gdy naprawdę się coś dzieje to bank reaguje po fakcie i tak to właśnie działają
procedury bezpieczeństwa w MBanku.
przydałby im się jakaś kontrola i solidna kara to może by Zarząd trochę otrzeźwiał. przestrzegam przed tym bankiem -
~mbank to beznadzieja / 2014-02-03 20:48
Mbank okazał sie zwykłymi ciągaczami pieniędzy jak zakładałem konto w 2012r. miało nie być żadnych opłat za karte potem wprowadzili 2 zł a teraz urosło do 4zł, pozatym bank włącza usługe ,,wypłaty ze wszystkich bankomatów atm'' za 5 zł/mies bez zgody posiadacza rachunku a w mlini mi powiedzieli że musiałem zakładać konto w jakiejś promocji że miałem za wszystko 0 zł przez rok (a w regulaminie podczas zakładania konta w mkiosku niczego takiego nie doczytałem) więc robienie wody z mózgu klientowi,i to ma być bezpłatny bank online jak w sumie wynosi 9 zł opłata/mies,chciałem zrezygnować z tej usługi oczywiście online nie można (kolejny szajs) więc zadzwoniłem do mlini i mieli oddzwonić bo zapomniałem telekodu (osoba jakaś uprawniona do ustalenia nowego)czekam już kilka tyg i nic do tego jak się wybierze jakiś numer wewn.to długo łaczy i nikt nie odbiera a kasa za impulsy leci .Na szczęście złożyłem wypowiedzenie i mam spokój z tym przereklamowanym bankiem wiecej nerwicy niz przyjemności z korzystania,polecam alior sync bo on aktualnie tylko zasługuje na miano bezpłatnego banku online. Zaletyaktualnie ->żadneWadyjak to jest bank online to i opłata za karte powinna grosze kosztować lub być za darmo,................. -
~Michał / 2023-01-30 18:13
Jak coś potrzebujesz to nic się nie da według konsultantów. Przykładowo zwrot kosztów przy wcześniejszym spłaceniu kredytu, konsolidacja kredytu. Oczywiście po pisemnej reklamacji dało się załatwić. Spread przy wymianie walut to złodziejstwo w biały dzień! Prawie 5% na Euro - Pln. Bez przerwy wydzwaniają żeby wcisnąć kredyt. Mieli fajny, czytelny system do analizy wydatków na koncie to przebudowali stronę i już lipa jest. Nowa aplikacja do emaklera to porażka bo działa na mocnym telefonie jak bym ją na kalkulatorze odpalał. WadyMasakryczny spread na parach walutowych, Wciskanie kredytów, Wysokie RRSO kredytów, Brak konsolidacji dla własnych klientów, -
~Michał / 2023-03-06 19:21
Jestem użytkownikiem od miesiąca. To jest dni i pół metra mułu w porównaniu z innymi bankami z których korzystamy. Apka jest tak oporna że nawet odbiorców nie można dodać. To jest mój ostatni miesiąc w tym banku. Może ludzie na tej mlini jakoś nadrabiają pomocą,ale ile trzeba nerwów żeby się dodzwonić jakieś kody smrody i pierdoły, a wszystko dla bezpieczeństwa, które i tak zostanie w prawdziwym kontakcie z rzeczywistością olane przez banksy. -
~milosz / 2013-02-07 18:52
Odradzam mBank jestem w trakcie zamykania konta po tym jak mBank okradł mnie znowu z pieniędzy.ten bank się skończył.Ukryte opłaty.Brak informacji o opłatach i co tydzień zmienianie taryfy opłat i regulaminów.To normalka w mBanku.Dziś mBank skupia się na wyłudzaniu pieniędzy od klientów i zmianach taryf i regulaminów.Notorycznie znikają niewielkie sumy z konta a po reklamacji trzeba się naczekać i denerwować czy pieniądze zwrócą.Dziś przeszli samych siebie kiedy okazało się że zniknęła większa suma pieniędzy z konta.
Odradzam mBank bo możecie zostać na lodzie bez środków z powodu braku oddziału.A karta mBanku nie działa.
Na rynku są nowoczesne konta. mBank jest archaiczny.Zatrzymał się w czasie 10 lat temu.Dziś mBank to porażka.Zaletydziś żadnychWadymega6 lat -
-
~Mirosław / 2020-03-20 16:00
Żeby wpłacić kasę na konto - Prowizja.
Wypłacić to samo i każą korzystać z ich bankomatu żeby nie płacić. Nie ma możliwości zasilenia gotówką euro bez płacenia prowizji.
Zrezygnowałem i zamknąłem konto, podałem na jakie konto mają zwrócić środki, kilkadziesiąt tys. Konto po 30 dniach zamknęli i zaczął się problem bo pieniądze przepadły. Nie otrzymałem przelewu, nikt nic nie wie bo konto zamknięte. Kazali iść się zapytać w Millenium Banku dlaczego nie otrzymałem pieniędzy. Bałagan totalny, brakowało jeszcze rady w oddziale mBank żebym poszedł na staż pożarną.
Po awanturze w oddziale, że nie wyjdę jeśli się pieniądze nie znajdą, po kilku godzinach znaleźli na swoim rachunku technicznym. Po 2 dniach miałem pieniądze na koncie.
Nikt mnie nie przeprosił, za ich błędy i moje nerwy. 2 tygodnie walczyłem o zwrot pieniędzy. MasakraZaletyDużo oddziałów.WadyBrak profesjonalizmu, drogo, płatne usługi gdzie inne babki nie pobierają opłaty. Chamstwo w obsłudze klienta w oddziale w Szczecinie -
~MM / 2021-12-29 21:05
Coraz gorszy bank, Wysokie opłaty za korzystanie z usług banku -
~mmz / 2021-06-29 15:26
Obsługa klienta na mLinii to fikcja. Ludzie procujący tam są jak chatbotty... jak się wbijesz w śieżkę rozumowania to wchodzi, jak nie to nie ma zmiłuj.
Bank XI wieku................... -
~Monika / 2018-08-02 10:20
Bank fatalny - odradzam. Brałam kredyt na niską kwotę i anulowali wniosek z uwagi na Rejestr Dowodów Osobistych. Sprawdziłam u mnie w Urzędzie Gminy i wszystko się zgadzało. Na moje pytanie, jakie przeszkody widzi Bank konsultantka odpowiedziała, że mogę złożyć reklamację.
Totalna porażka !!!!!
strona 31 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »