Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ladi / 2015-02-23 14:30
    Ocena: 1.67 / 5
    TOTALNE ROZCZAROWANIE! jestem klientem mbnaku od 14 lat, ale poza bardzą wygodna paltformą do 2014 r. nie korzystalem z ich tak mocno na sile wciskanych uslug.Obecnie zmineili platforme na totalnie bezsensowna, nielogiczna i "nieoblusgiwalna" . Teraz korzystajac z kilku produktow widze ze pracpwnicy mlinii sa totalnie NIEKOMPETENTNI (wina organizacji i procedur banku nie tych ludzi!). przy probie zalatwienia czegokolwiek odsylaja od Annasza do Kajfasza i wprowadzaja w blad a potem twierdza ze to klient nie dopelnil formlanosci
    ZaletyJUZ BRAK
    WadyNIRKOMPETENCJA, BRAK SZACUNKU, brak jakiejkolwiek checie zalatwienia spraw
    14 lat
  • ~login / 2016-06-20 18:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto w mbank polecam wyłącznie dla pięknych, bogatych i zdrowych, jak moja matka w chwili zakładania konta w mbank. Nie daj boże jednak zostać niepełnosprawnym klientem mbank.

    Mbank zablokował matce dostęp do konta w trakcie trwania rozmowy telefonicznej z infolinią bo odpowiadała nieskładnie na pytania "systemu". W sumie zgodnie z regulaminem. Wbrew regulaminowi jednak zablokowali jej środki na koncie a co gorsza - wstrzymali polecenie stałe spłaty kredytu, mimo wystarczających środków na koncie.

    Prosta rzecz - jak twierdził pracownik infolinii - niech przyjdzie do banku i wyprostuje sprawy. Niestety matka jest po udarze i do tego sparaliżowana. Stąd jej problemy z komunikacją. Mimo tego stawiła się pod bankiem jak Jurand pod murami zamku w Szczytnie - i stoi, a raczej siedzi w wózku - bo tam schody.

    Wspólnie z pracownikiem wtachaliśmy matkę z wózkiem na poziom obsługi klienta. Tam przyjęto reklamację - termin rozpatrzenia 30 dni. Guwno kogo obchodzi że w tym czasie klient bez dostępu do środków może zdechnąć z głodu oraz wylądować w rejestrze dłużników za niespłacanie kredytu.

    Ludzie, wszystko jest pięknie dopóki jesteście zdrowi, sprawni i bogaci - tak jak moja matka była w chwili zakładania konta w mbank. Nie daj boże zostać niepełnosprawnym w tym kraju, a być niepełnosprawnym klientem mbank to już przesrane po całości.
    Zalety+ przy zajściu odpowiednich okoliczności istnieje możliwość posiadania konta wraz z kartą bankomatową za 0 zł
    Wady- ZERO wygody dla niepełnosprawnych - schody, niepotrzebne wizyty
    - mnóstwo straconego czasu przez powtarzanie tych samych procedur
    - 30 dni na rozpatrzenie reklamacji (blokada konta, karty, środków)
    - niezgodne z regulaminem blokowanie środków na koncie i nieinformowanie o zablokowaniu zleceń stałych
    - ignorancja i zasłanianie się "procedurami", ogólna niemoc
  • ~Luke / 2022-06-18 09:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Kiedy ten bank powstał miał naprawdę dobry serwis. Niestety w chwili obecnej jedynym udziałem z którym można cokolwiek załatwić i jest dział utrzymania klienta i to dopiero po złożeniu dyspozycji zamknięcia rachunku.
    Biuro obsługi klienta zdaje się nie posiadać żadnych kompetencji do kontaktu z klientem nie licząc odsyłania do maila.
    Dodatkowo w chwili obecnej proponowane oprocentowanie zwykłą kpiną.
    ZaletyBrak
    WadyJak opisano w opinii
  • ~Maciej / 2020-08-20 20:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Z mBankiem jestem związany przez kilkanaście lat zarówno prywatnie jak i firmowo. Chciałbym przestrzec innych przed niedoskonałością systemu tego Banku. Sprawa dotyczy firmowego kredytu hipotecznego z 2016r. Kredyt ustalony na określoną marżę + stopa procentowa zmienna, czyli wszystko normalnie. Do czasu wpisania hipoteki przez sąd, Bank podnosi marżę o 2 p.p. i to też jest uzgodnione pomiędzy stronami. Problem wypłynął dopiero teraz jak się zorientowałem, że oprocentowanie jest nadal duże a nie powinno. Jak się okazało, Bank po otrzymaniu pisma z ustanowieniem hipoteki na ich rzecz nie obniżył mi czasowo podniesionej marży. Obecnie złożyłem reklamację (sierpień 2020r) i uznano ją czego efektem był zwrot kwoty kilkunastu tysięcy złotych. Niby fajnie ale dlaczego bank zwraca tylko to co nadpłaciłem? Tu pojawiają się przynajmniej dwa rozwiązania, których bank nie dopuszcza, a wg mnie byłyby sprawiedliwe. Skoro wpłacałem więcej niż powinienem to znaczy, że mieli moje ponad planowe pieniądze. Przetrzymywali je przez ok. 4 lata (systematyczny wzrost kwoty do poziomu kilkunastu tysięcy złotych) nie obniżając mi kwoty kredytu będącej podstawą do naliczania odsetek. Drugim rozwiązaniem byłby zwrot kwoty jaką faktycznie dokonali ale plus odsetki analogicznie takie same jak mi naliczali do kredytu hipotecznego. Szanowni Państwo, intencją tego wpisu jest ostrzeżenie Państwa przed systemem tego Banku, bo jak widać nie jest on doskonały i przypadkiem działa raczej tylko na niekorzyść klientów. Bank nie ma chęci i ochoty dobrowolnego uczciwego rozliczenia wyrządzonej szkody, no ale w tym zakresie to jeszcze będę działał. Pozdrawiam wszystkich czytających tą opinię i zalecam sprawdzanie rozliczeń z mBankiem. M.T.
  • ~madutek / 2015-05-04 22:12
    Ocena: 1.67 / 5
    prowizja z bankomatu za 16000zł 570 zł porażka zlodzieje
    Zaletybrak
    Wadylichwa
    10 lat ale juz rezygnuje z lichwy nigdy nie wypłacałem z bankomatu takiej kwoty
  • ~Magda / 2023-01-31 07:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeszcze 3 lata temu po 10 latach bycia klientem 5/5. Najlepsze rozwiązania IT, super produkty, bez durnych opłat. W ładnemu, karta firmowa - 75 pln opłaty miesięcznej, 19 złotych opłaty konto firmowe, propozycja debetu bez prowizji, debet uruchomiony prowizja pobrana „ach sorry ale to tylko dla nowych debetów”. 13 lat i przeniosłam już wszystko do ing, tylko to cholerne firmowe konto powinnam zostawić dla urzędu skarbowego ale coś wymyślę. Koniec sentymentów.
  • ~Malwina / 2013-10-30 18:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Wpływ przelewu na moje konto wręcz "expresowe". Podaje przykład- pięciu osobom dokonano przelewu w tym samym dniu, rano, w przeciągu max 30 min. Wszyscy dostali pieniądze a oczywiście ja nie. Dopiero następnego dnia i to po południu. Zdarza się to nie pierwszy raz. Tak więc zaraz przeniosę się do innego.
  • ~maniek / 2015-01-15 15:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Proszę nie wierzyć we wszelkie promocje w mbanku, które dostaje się przy zakładaniu rachunku. Czy to że dają 100zł, czy np. zyski od płatności kartą. Coś zawsze wymyślą że to nie dla takiego rachunku miało być itp. Ja nie otrzymałem gdyż napisali że dotyczyło kont dla wspólnych, a kumpel w tym samym czasie zakładał wraz z małżonką i dostał odpowiedź że tylko dla kont indywidualnych. No to w końcu jak hehe. A pisanie reklamacji nie skutkuje, bo odpisują w kółko to samo że regulamin itp. Nie wspomnę że inny kolega co zrobiliśmy polecenie od niego też nic nie otrzymał, a powinien. Jeden wielki bajer.
    Zaletybrak
    Wadykłamstwa przy podpisywaniu umowy
    6 miesięcy
  • ~Manio / 2022-09-13 17:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwsze i ostatnie spotkanie z tym bankiem. Sytuacja: raty na łóżko, kredyt na 7500 zł. Oferta znośna, sklep innej opcji nie dawał. Wniosek przez internet, wypełnienie wniosku około 10 minut, pytania z d**y, ale dobra niech im będzie. Wniosek wypełniony i jeszcze tylko weryfikacja konta, przelana złotówka i...
    Nic, piątek, sobota, niedziela, poniedziałek popołudnie dzwonię. Po 5 minutach słuchania muzyki dodzwoniłem się i co, jajco! Pan na infolinii nie może nic zrobić bo wniosek zawisł i trzeba poczekać. Wtorek kolejne 5 min na info. Wyjaśnienie sprawy w toku i bach rozłączone, ok zdarza się. Dzwonimy jeszcze raz kolejne 5 min. I kolejne wyjaśnianie sprawy (bo inny konsultant). I co i jajco jedyna opcja anulowanie wniosku, i powtórna weryfikacja i wypełnianie formularzy. Daliśmy sobie spokój. Inny sklep ogarnięty bank i sprawa załatwiona w przeciągu 20 min. Sory nie polecam
    ZaletyNie doświadczyliśmy niestety zadnych
    WadyBałagan obsługowy
  • ~Marcelina / 2022-08-22 21:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno dno i jeszcze raz dno, co chwilę przerwa techniczna nie mozna wyplacic ani zapłacić kartą, blikiem również bo co chwilę wyskakuje błąd, od godziny 14 do tej pory (jest 21:40) nie moge zapłacić
    WadyCo chwilę przerwa techniczna, nie mozna zapłacić kartą, blikiem niczym, nawet zalogować się do konta nie można
  • ~Marcin / 2019-09-08 15:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobieranie opłaty za przelew pomiędzy własnym kontem firmowym a prywatnym to zwykła kpina. Najgorszy bank dla firmy.
    WadyOpłata za przelew pomiędzy własnymi kontami firmowym i prywatnym
  • ~marcin / 2024-01-07 23:00
    Ocena: 1.67 / 5
    nie można odzyskać dostępu bo strona się zacina, zmarnowane 3 próby na etapie wpisywanie nowego hasła (wszystko poprawie). strona działa jak kartofel
  • ~Marek / 2019-12-05 21:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Strona internetowa to tragedia. Logowanie to jakaś paranoja. Dodałem domowy komputer jako urz. zaufane i... nie można się logować, nie rozpoznaje urządzenia, a po ponownym dodaniu otrzymuję komunikat:"To urządzenie już widnieje jako zaufane" i... strona zawiesza się i nie wiem co się wtedy dzieje. A miało być tak bezpiecznie ! Pozostaje tzw. "dostęp jednorazowy. Wtedy strona zamyka się czasem w trakcie wykonywania operacji (bo czas sesji minął ?), przecież jestem aktywny, wypisuję przelew itp. Każda operacja wymaga zatwierdzenia w aplikacji mobilnej, która jest aktywna ciągle (!), powtarzam ciągle! Ciekawe, że z bezpiecznego urządzenia, w bezpiecznej sieci, mam problemy z logowaniem, a w telefonie mogę zrobić wszystko i wszędzie podając tylko głupi PIN !
    Kontakt z bankiem jest fikcyjny. Nie dostałem jeszcze nigdy odpowiedzi na maila, a nie będę czekał nie wiem ile na konsultanta.
    Na początku to był fajny bank, tak
  • ~marek / 2022-08-12 16:25
    Ocena: 1.67 / 5
    brak kontaktu telefonicznego,problem z wypłatą pieniędzy
  • ~Marlena / 2023-10-02 16:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia!!! Wypłaciłam w punkcie własne pieniądze, które wcześniej awizowałam. Naliczono mi opłatę 110 zł za wypłacenie 22 000 zł. Ludzie! Bank operował moimi pieniędzmi przez wiele lat, po czym poszłam je wypłacić i musiałam zapłacić za ich wypłatę. Dla mnie to niepojęte. Przelew na inne kontro to kwota 1,5 zł, w mojej okolicy nie ma darmowych bankomatów, więc za wszystko muszę płacić. Uciekam od tego banku.
    Zaletybrak
    Wadynaciągają na kasę
  • ~maro / 2022-10-03 16:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Na infolinii najpierw rozmowa z robotem, a jak wybrałem rozmowę z konsultantem to nikt nie odbiera
  • ~Marta / 2021-11-28 23:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie sposób dodzwonić się na infolinie, Nie sposób dodzwonić się na infolinie, Nie sposób dodzwonić się na infolinie
  • ~Marta / 2024-09-09 18:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaką miałam do czynienia kiedykolwiek w życiu. Totalny brak kompetencji.
    Zaletybrak
  • ~Marzena / 2019-10-22 15:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo trudno zmienić swoje dane osobowe, dużo biurokracji. Po tym jak wyszlam za mąż chcialam zmienić nazwisko, więc za poradą konsultanta wysłalam wniosek o zmianę danych osobowych potwierdzony przez Ambasadę Polską w Berlinie. Wydalam łącznie 150 złotych, a mój wjiosek został odrzucony, bo brakowało aktu małżeństwa, o czym zaden konsultant mnie nie poinformował. Niestety w tym banku nie ma możliwosci, zebym ten akt mogła jeszcze dosłać. Po prostu wniosek wraz z aktem musialabym wyslac jeszcze raz. To jest dopiero śmiechu warte. A wystarczyłoby to dostarczyc faxem. Placówek jak na lekarstwo, zeby załatwic to osobiscie
    ZaletyDarmowe prowadzenie konta,nic więcej
    WadyBiurojracja, mało placówek w Polsce
  • ~Marzena / 2019-10-22 15:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo trudno zmienić swoje dane osobowe, dużo biurokracji. Po tym jak wyszlam za mąż chcialam zmienić nazwisko, więc za poradą konsultanta wysłalam wniosek o zmianę danych osobowych potwierdzony przez Ambasadę Polską w Berlinie. Wydalam łącznie 150 złotych, a mój wniosek został odrzucony, bo brakowało aktu małżeństwa, o czym zaden konsultant mnie nie poinformował. Niestety w tym banku nie ma możliwosci, zebym ten akt mogła jeszcze dosłać. Po prostu wniosek wraz z aktem musialabym wyslac jeszcze raz. To jest dopiero śmiechu warte. A wystarczyłoby to dostarczyc faxem. Placówek jak na lekarstwo, zeby załatwic to osobiscie
    ZaletyDarmowe prowadzenie konta,nic więcej
    WadyBiurokracja, mało placówek w Polsce
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961