Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jacek / 2021-11-19 10:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam. Zablokowano mi autoryzacje smsami no to zabieram sie do roboty i dzwonie na mlinie, a tu upsss. Banda nieudacznikow po drugiej stronie sluchawki probuje na sile laczyc mnie z ich ebotem ktory za nic w swiecie nie wie o co chodzi i kieruje mnie w zlym kierunku, a nastepnie laczy mnie z konsultantem, ale juz nie z tym samym tylko po okolo 8-10 minut z innym i caly proces weryfikacji przebiega od nowa, a czas leci na telefonie i tak w kolko 8 konsultantow ,,zaliczylem'' i nic nie zalatwilem, a na koncu mi Pan mowi, ze moze zadzwonilbym z innego nr telefonu bo ebot jest przypisany do mojego numeru i bedzie sie automatycznie laczyl ze mna w momencie proby kontaktu, takze wniosek jest taki, ze NIC nie zalatwilem, poniewaz probujac ulatwic dostep do konta zablokowali mnie i sami nie wiedza jak to odblokowac
    . Banda nieudacznikow

    Dziekuje i pozdrawiam
    Zaletyzadnych qwa
    Wadywszuystko co mozna sobie wymyslic
  • ~Jacek / 2023-06-27 17:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem klientem mBanku około 20 lat. O ile przez większość czasu byłem zadowolony z usług jak i aplikacji o tyle dziś odradzam każdemu! Po pierwsze aplikacja ewoluowała na przestrzeni lat tak bardzo, że znajdziesz tam setki niepotrzebnych funkcji a przez to ciężko znaleść te, których w danym momencie potrzeba! Kolejną rzeczą jest fakt, że z aplikacji nie zrobisz przelewu do walutomatu, oraz jeśli zapiszesz jako odbiorcę walutomat, nie zapamięta tobie tytułu przelewu, który jest niezbędny. Na infolinii powiedzą, że możesz wymienić w kantorze mbanku tylko tam niestety kurs jest mało korzystny. Posiadałem konto takie samo jak moja żona, a kurs wymiany miałem średnio 10-12 gr. niższy od niej. Infolinia twierdzi, że dla każdego klienta ustala indywidualny kurs! Co ciekawe ja wymieniałem waluty regularnie a żona raz do roku a miała lepsze ceny. Kolejna sprawa to np. karta wielowalutowa, za każdą transakcje za granicą zapłacimy 0,5% opłaty inne banki nie maja takich opłat. No i na koniec opłata za kartę 10zl miesięcznie aby jej uniknąć musisz dokonać transakcji ową kartą na minimu 350zl. W innych bankach wystarczy 5 transakcji na dowolną kwotę. Dlatego stanowczo odradzam wszystkim aplikację oraz bank!
    Zaletybrak
    Wadykażdy klient ma rożny kurs walut, opłata za kartę, brak możliwości przelewu z aplikacji do walutomat, oraz brak możliwości zapisania walutomatu jako odbiorcę
  • ~jagoda / 2021-03-05 14:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam konto w mBanku od około 10 lat. Dziś na infolinii złożyłam dyspozycję zamknięcia debetu wartego 1 tys. zł. Pan, który mnie obsługiwał, nie podał mi dokładnego terminu, kiedy środki na zamknięcie debetu mają być na koncie, a także poinformował, czy też postraszył mnie, że jak ich na czas nie będzie, będę miała do czynienia z windykacją. Poczułam się od tego jak jakiś gamoń. Widać nie jestem mile widzianym w tym banku klientem!!! Dodam jeszcze, że jak zakładałam konto firmowe w mBanku parę lat temu w oddziale w Bielsku-Białej na ul. 11-listopada, to trafiłam na takiego "dżentelmena", który przez całą rozmowę robił mi uwagi wyniosłe i negujące, być może w związku z tym, że nie dysponowałam ani wielkimi oszczędnościami, ani wielkimi dochodami. Wtedy jeszcze w tym banku zostałam, ale dziś już tego żałuję!!!
    WadyBardzo niemiła i nieprofesjonalna obsługa zarówno w oddziale mBanku, jak i na infolinii.
  • ~jamax / 2012-09-25 18:41
    Ocena: 1.67 / 5
    jestem w tym "banku" od 11 lat. Na początku się starali.
    Teraz obsługa jest skandaliczna. Potrafią nakładać blokady bez żadnego uzasadnienia powołując się na jakieś wyimaginowane trudności. Totalny brak kompetencji. Te niedouczone callgirlsy mają zero wiedzy i kompetencji do zajmowania się bankowością. Skandaliczne traktowanie klienta. Nie potrafią wyjaśnić najprostszych operacji, które sami bez mojej wiedzy przeprowadzali. Mam nadzieję, że padną jak najszybciej.
  • ~James / 2020-05-03 19:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta przez internet masakra.
    Nie można zalogować się do aplikacji bo wysyłają hasło na aplikację, którą właśnie aktywujesz.
    Informatyk do zwolnienia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    ZaletyBrak
    WadyObsługa fatalna, dno.
  • ~jaryt / 2023-01-24 10:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa wionsków związanych z kredytem zawsze kończyła się reklamacją: brak pieczątki, złe daty, nieprawidłowe informacje od pracowników banku itp.
    Dopisanie współwłaściciela do konta trwa ponad 3 tyg...
    Zaletyjedyna zaleta to chyba darmowe prowadzenie konta.
    Wadyobsługa, biurokracja, czas trwania osbługi wniosków, błedy w oficjalnych dokumentach
  • ~Jerzy / 2020-03-02 16:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Takiego dziadostwa to jeszcze nie było z logowaniem, najpierw do południa niemożna było zalogować a teraz jak nacisnę przelej to się wyloguje, totalne dno - jestem klientem MB od dwudziestu lat.
    ZaletyZero zalet, w obecnej chwili może tylko obsługa na infolinii, działanie systemu infolinii duży minus.
    Wadylokaty, zmiany w systemie, jest wszystko tylko nie to co potrzeba, dawniej to było to co chodzi, wszystko działało jak należy, z wiodącego banku internetowego stał się tylko jego symbolem
  • ~JOANA / 2021-07-19 21:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank to jakiś żart! Chciałam zostać ich klientem, 2x przysłali mi złą umoowę. Nikt nie wie, kiedy dostanę poprawioną umowe :( infolinia nic nie wie, nie ma podgladu pod maile, a mailowo każa dzwonić na infolinię. Tak więc od 2 tygodni nie mam dostępu di konta, nie wiadomo kiedy wyślą kuriera kolejny raz. I nikt nie wie, czy dokumenty będą wreszcie poprawne. ODRADZAM MBANK, TRZYMAJCIE SIE OD NICH Z DALEKA!!!
  • ~Karol / 2022-12-11 14:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam;
    Kolejny raz beznadziejna obsługa, infolinia, połączenie z "autobotem" został zdefiniowany konkretny temat rozmowy, informacja o konieczności połączenia z doradcą, prawie dwadzieścia minut oczekiwania i wsłuchiwania irytującej melodii, rozmowa z "żywym" konsultantem i informacja zwrotna, że niestety nie przełączono do specjalisty, który posiada dostateczną wiedzę aby udzielić odpowiedzi, propozycja kolejnego przekierowania rozmowy do kompetentnego konsultanta (wielkie prawdopodobieństwo wysłuchiwania przez kolejne kilkanaście minut idiotycznej melodii). Rezygnacja z kontynuacji rozmowy. TOTALNA porażka ;(
    ZaletyBrak
    Wadybrak kompetencji
  • ~Karolina / 2020-01-07 20:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Mimo tego, że nic nie zmieniałam w aplikacji ani na telefonie, ta przestała działać. Nie można jej ponownie sparować, bo po wpisaniu kodu autoryzacyjnego wymagają jeszcze potwierdzenia pinem czegoś, co nigdy nie dociera. Paruję telefon, z niewiadomego powodu te powiadomienia szły na tablet - a chciałam używać obu urządzeń. Nawet po wykasowaniu tabletu z poziomu ustawień nadal nie przychodzi powiadomienie, mimo tego, że to jest dokładnie ten sam telefon, który widnieje w serwisie banku.

    Obsługa klienta na czacie albo uprawia spychologię i nie potrafi zrozumieć sprawy (wide - moje problemy z autoryzacją, kazali dzwonić na mlinię i tam dokończyć autoryzację urządzenia, dopiero siłą wyciągnęłam informację, że może jednak wykasowanie tabletu pomoże).

    Nawet jak się trafi ktoś rozumniejszy, to i tak ma związane ręce i nie jest w stanie pomóc z techniczymi sprawami odnośnie konta.

    Zastanawiałam się też nad wzięciem u nich kredytu hipotecznego, wniosek był wysłany z prośbą o telefon po 17.00. Na drugi dzień dzwonili w ciągu godzin pracy, potem zero kontaktu. Sama poszłam do placówki tracąc możliwość załapania się na podwózkę do domu (pracuję 30km od miasta, w którym mieszkam); czy muszę pisać, że doradcy kredytowego nie było? Mimo tego, że bank jest otwarty w godzinach 9 - 17 tylko, czyli normalna 8-godzinna zmiana?

    Do tego ich księgowość nie generuje mi teraz automatycznie kwoty podatku należnego za grudzień z niewiadomego powodu.

    Na nic się tak nie naklęłam w ostatnich dwóch miesiącach, jak na mbank. A właściwie - to tylko na niego.
    Serio rozważam przejście do innego banku.
  • ~Karolina / 2022-09-27 04:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Mlinia tragedia. Niedouczony personel. Jeśli ktoś dzwoni z zagranicznego numeru to się nie dodzwonić mimo iż twierdzą że odbierają wszystkie. Z zagranicznego godzina czekania na lini polski odrazu odbierają. Składałam wniosek o dokumenty. Pierwszego nie zarejestrowali, drugi zaginął więc zamówiłam 3 raz. Czat w aplikacji tez tragedia. Chwile nie odpowiadasz juz rozłączają.
  • ~Kasia / 2019-02-25 21:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo wysokie przewalutowania, fatalna obsługa klienta, darmowa wypłata z bankomatów tylko przy kwotach wyższych niż 100 zł, dodatkowo uwaga jeśli ktoś chce rozwiązac umowę z bankiem - bank niezgodnie z regulaminem przedwcześnie blokuje karte i zamyka rachunek, odcinając klienta od jego pieniędzy. Pracownicy infolinii sa bezradni i nie moga udzieliś żadnej informacji, można jedynie złozyć reklamację, a na odpowiedź czeka się do 35 dni - czyli odpowiedź przychodzi, jak nie jest się już klientem banku. A co się dzieje ze środkami na koncie czy pieniądze zostana przez bank oddane to jedna wielka niewiadoma. Stanowczo odradzam!!!
    ZaletyBrak
    WadyObługa klienta, dodatkowe opłaty, wysokie przewalutowanie przy płatnościach karta za granicą, wysokie opłaty za korzystanie z bankomatów za granicą.
  • ~Kasia / 2021-09-18 10:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nieprofesjonalne podejście do reklamacji z powodu kradzieży. Pieniądze zwrócone, potem zostały zabrane, konto na minusie bo wtedy zdecydowałam się zmienić bank i smsy codziennie żeby spłacić a ot tak zabrali po miesięcu :) w aplikacji w ramach pomocy nawet nie dowiedziałam się co zrobic w sytuacji której byłam, pomogła mi rodzina, a tutaj tylko o zastrzeżeniu karty kiedy już to zrobiłam
    Dodatkowo odpisali po 3h, a kiedy ja nie odpisywałam 10 minut to zakończono rozmowę
  • ~Kazimierz / 2020-01-14 23:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowy pulpit i coraz większe zagmatwanie. Szkoda słów. Za to jest możliwość zamieszczenia zdjęcia profilowego. To na okoliczność, gdyby haker chciał zobaczyć , jak wyglądam? Czy też jest to ulepszenie dla klientów o skłonnościach narcystycznych ?
  • ~Kazimierzno / 2019-03-21 12:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam M-Bank, kłamią w tej c chwili jest reklama że proponują darmowy rachunek bzdura ja tam byłem 20 lat i też niby darmowy rachunek bo obroty były duże jak się okazało przez 10 lat zabierali mi kwotę za prowadzenie rachunku, nigdy więcej M-bank, jak tylko się dowiedziałem, że zabierają natychmiast rezygnacja i przejście do innego banku
  • ~KF / 2023-03-08 12:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Ich procedury są niedopracowane. Co najgorsze dotyczy to procedur bezpieczeństwa. Zamknąłem wszystkie konta ze względu na wysokie opłaty. Po zamknięciu konta otrzymuję od nich emaila z zaszyfrowanym załącznikiem. Na pytanie o hasło do odszyfrowania po prawie 30 minutach czekania na telefonie usłyszałem: proszę udać się do placówki banku. To jest bank internetowy?
  • ~Kiti / 2020-05-22 00:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam! Jestem klientem od 15 lat ale takiego traktowania nie życzę nikomu! Błędy merytoryczne w obsłudze,niespójne informacje, czas oczekiwania na infolinii, brak zdalnej pomocy od doradców. To kpina! Czas zmienić mBank, bo klient przestał się liczyć.
  • ~KKK / 2020-03-06 00:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Serwis transakcyjny to porażka. Najgorszy z jakim miałem do czynienia. Trzymajcie się z daleka od tego banku.
    Zaletybrak
    Wadyfatalny serwis transakcyjny
  • ~Klient / 2024-03-09 09:12
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest niemiecki bank w którym obowiązuje filozofia "wpłaty klienta Gut, okradać klienta Gut ! Kredyt lub wypłaty NICHT GUT !"
    WadyZa mało miejsca
  • ~klientka / 2016-05-26 10:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Prowadzę konto w/w banku (jeszcze), ale szczerze zastanawiam się nad zmianą.Ale do rzeczy- nie podobają mi się banksterskie zachowania, czyli niedoinformowanie klientów w pewnych kwestiach,za które pobierana jest prowizja(jak to się ładnie nazywa). Prowadzenie konta walutowego to jakiś koszmar, kroją cię na każdym kroku, a do tego tego trzeba czekać kilka dni aby łaskawie wypłacili ci twoje ciężko zarobione pieniądze (chodzi mi oczywiście o konto prowadzone w obcej walucie). Jakość obsługi oceniam na zero!!!(szczególnie w oddziale w Płocku ul.Nowy Rynek)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4694
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028