Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jaryt / 2023-01-24 10:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa wionsków związanych z kredytem zawsze kończyła się reklamacją: brak pieczątki, złe daty, nieprawidłowe informacje od pracowników banku itp.
    Dopisanie współwłaściciela do konta trwa ponad 3 tyg...
    Zaletyjedyna zaleta to chyba darmowe prowadzenie konta.
    Wadyobsługa, biurokracja, czas trwania osbługi wniosków, błedy w oficjalnych dokumentach
  • ~Jerzy / 2020-03-02 16:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Takiego dziadostwa to jeszcze nie było z logowaniem, najpierw do południa niemożna było zalogować a teraz jak nacisnę przelej to się wyloguje, totalne dno - jestem klientem MB od dwudziestu lat.
    ZaletyZero zalet, w obecnej chwili może tylko obsługa na infolinii, działanie systemu infolinii duży minus.
    Wadylokaty, zmiany w systemie, jest wszystko tylko nie to co potrzeba, dawniej to było to co chodzi, wszystko działało jak należy, z wiodącego banku internetowego stał się tylko jego symbolem
  • ~JOANA / 2021-07-19 21:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank to jakiś żart! Chciałam zostać ich klientem, 2x przysłali mi złą umoowę. Nikt nie wie, kiedy dostanę poprawioną umowe :( infolinia nic nie wie, nie ma podgladu pod maile, a mailowo każa dzwonić na infolinię. Tak więc od 2 tygodni nie mam dostępu di konta, nie wiadomo kiedy wyślą kuriera kolejny raz. I nikt nie wie, czy dokumenty będą wreszcie poprawne. ODRADZAM MBANK, TRZYMAJCIE SIE OD NICH Z DALEKA!!!
  • ~Karol / 2022-12-11 14:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam;
    Kolejny raz beznadziejna obsługa, infolinia, połączenie z "autobotem" został zdefiniowany konkretny temat rozmowy, informacja o konieczności połączenia z doradcą, prawie dwadzieścia minut oczekiwania i wsłuchiwania irytującej melodii, rozmowa z "żywym" konsultantem i informacja zwrotna, że niestety nie przełączono do specjalisty, który posiada dostateczną wiedzę aby udzielić odpowiedzi, propozycja kolejnego przekierowania rozmowy do kompetentnego konsultanta (wielkie prawdopodobieństwo wysłuchiwania przez kolejne kilkanaście minut idiotycznej melodii). Rezygnacja z kontynuacji rozmowy. TOTALNA porażka ;(
    ZaletyBrak
    Wadybrak kompetencji
  • ~Karolina / 2020-01-07 20:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Mimo tego, że nic nie zmieniałam w aplikacji ani na telefonie, ta przestała działać. Nie można jej ponownie sparować, bo po wpisaniu kodu autoryzacyjnego wymagają jeszcze potwierdzenia pinem czegoś, co nigdy nie dociera. Paruję telefon, z niewiadomego powodu te powiadomienia szły na tablet - a chciałam używać obu urządzeń. Nawet po wykasowaniu tabletu z poziomu ustawień nadal nie przychodzi powiadomienie, mimo tego, że to jest dokładnie ten sam telefon, który widnieje w serwisie banku.

    Obsługa klienta na czacie albo uprawia spychologię i nie potrafi zrozumieć sprawy (wide - moje problemy z autoryzacją, kazali dzwonić na mlinię i tam dokończyć autoryzację urządzenia, dopiero siłą wyciągnęłam informację, że może jednak wykasowanie tabletu pomoże).

    Nawet jak się trafi ktoś rozumniejszy, to i tak ma związane ręce i nie jest w stanie pomóc z techniczymi sprawami odnośnie konta.

    Zastanawiałam się też nad wzięciem u nich kredytu hipotecznego, wniosek był wysłany z prośbą o telefon po 17.00. Na drugi dzień dzwonili w ciągu godzin pracy, potem zero kontaktu. Sama poszłam do placówki tracąc możliwość załapania się na podwózkę do domu (pracuję 30km od miasta, w którym mieszkam); czy muszę pisać, że doradcy kredytowego nie było? Mimo tego, że bank jest otwarty w godzinach 9 - 17 tylko, czyli normalna 8-godzinna zmiana?

    Do tego ich księgowość nie generuje mi teraz automatycznie kwoty podatku należnego za grudzień z niewiadomego powodu.

    Na nic się tak nie naklęłam w ostatnich dwóch miesiącach, jak na mbank. A właściwie - to tylko na niego.
    Serio rozważam przejście do innego banku.
  • ~Karolina / 2022-09-27 04:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Mlinia tragedia. Niedouczony personel. Jeśli ktoś dzwoni z zagranicznego numeru to się nie dodzwonić mimo iż twierdzą że odbierają wszystkie. Z zagranicznego godzina czekania na lini polski odrazu odbierają. Składałam wniosek o dokumenty. Pierwszego nie zarejestrowali, drugi zaginął więc zamówiłam 3 raz. Czat w aplikacji tez tragedia. Chwile nie odpowiadasz juz rozłączają.
  • ~Kasia / 2019-02-25 21:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo wysokie przewalutowania, fatalna obsługa klienta, darmowa wypłata z bankomatów tylko przy kwotach wyższych niż 100 zł, dodatkowo uwaga jeśli ktoś chce rozwiązac umowę z bankiem - bank niezgodnie z regulaminem przedwcześnie blokuje karte i zamyka rachunek, odcinając klienta od jego pieniędzy. Pracownicy infolinii sa bezradni i nie moga udzieliś żadnej informacji, można jedynie złozyć reklamację, a na odpowiedź czeka się do 35 dni - czyli odpowiedź przychodzi, jak nie jest się już klientem banku. A co się dzieje ze środkami na koncie czy pieniądze zostana przez bank oddane to jedna wielka niewiadoma. Stanowczo odradzam!!!
    ZaletyBrak
    WadyObługa klienta, dodatkowe opłaty, wysokie przewalutowanie przy płatnościach karta za granicą, wysokie opłaty za korzystanie z bankomatów za granicą.
  • ~Kasia / 2021-09-18 10:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nieprofesjonalne podejście do reklamacji z powodu kradzieży. Pieniądze zwrócone, potem zostały zabrane, konto na minusie bo wtedy zdecydowałam się zmienić bank i smsy codziennie żeby spłacić a ot tak zabrali po miesięcu :) w aplikacji w ramach pomocy nawet nie dowiedziałam się co zrobic w sytuacji której byłam, pomogła mi rodzina, a tutaj tylko o zastrzeżeniu karty kiedy już to zrobiłam
    Dodatkowo odpisali po 3h, a kiedy ja nie odpisywałam 10 minut to zakończono rozmowę
  • ~Kazimierz / 2020-01-14 23:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowy pulpit i coraz większe zagmatwanie. Szkoda słów. Za to jest możliwość zamieszczenia zdjęcia profilowego. To na okoliczność, gdyby haker chciał zobaczyć , jak wyglądam? Czy też jest to ulepszenie dla klientów o skłonnościach narcystycznych ?
  • ~Kazimierzno / 2019-03-21 12:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam M-Bank, kłamią w tej c chwili jest reklama że proponują darmowy rachunek bzdura ja tam byłem 20 lat i też niby darmowy rachunek bo obroty były duże jak się okazało przez 10 lat zabierali mi kwotę za prowadzenie rachunku, nigdy więcej M-bank, jak tylko się dowiedziałem, że zabierają natychmiast rezygnacja i przejście do innego banku
  • ~KF / 2023-03-08 12:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Ich procedury są niedopracowane. Co najgorsze dotyczy to procedur bezpieczeństwa. Zamknąłem wszystkie konta ze względu na wysokie opłaty. Po zamknięciu konta otrzymuję od nich emaila z zaszyfrowanym załącznikiem. Na pytanie o hasło do odszyfrowania po prawie 30 minutach czekania na telefonie usłyszałem: proszę udać się do placówki banku. To jest bank internetowy?
  • ~Kiti / 2020-05-22 00:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam! Jestem klientem od 15 lat ale takiego traktowania nie życzę nikomu! Błędy merytoryczne w obsłudze,niespójne informacje, czas oczekiwania na infolinii, brak zdalnej pomocy od doradców. To kpina! Czas zmienić mBank, bo klient przestał się liczyć.
  • ~KKK / 2020-03-06 00:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Serwis transakcyjny to porażka. Najgorszy z jakim miałem do czynienia. Trzymajcie się z daleka od tego banku.
    Zaletybrak
    Wadyfatalny serwis transakcyjny
  • ~Klient / 2024-03-09 09:12
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest niemiecki bank w którym obowiązuje filozofia "wpłaty klienta Gut, okradać klienta Gut ! Kredyt lub wypłaty NICHT GUT !"
    WadyZa mało miejsca
  • ~klientka / 2016-05-26 10:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Prowadzę konto w/w banku (jeszcze), ale szczerze zastanawiam się nad zmianą.Ale do rzeczy- nie podobają mi się banksterskie zachowania, czyli niedoinformowanie klientów w pewnych kwestiach,za które pobierana jest prowizja(jak to się ładnie nazywa). Prowadzenie konta walutowego to jakiś koszmar, kroją cię na każdym kroku, a do tego tego trzeba czekać kilka dni aby łaskawie wypłacili ci twoje ciężko zarobione pieniądze (chodzi mi oczywiście o konto prowadzone w obcej walucie). Jakość obsługi oceniam na zero!!!(szczególnie w oddziale w Płocku ul.Nowy Rynek)
  • ~Konto firmowe / 2021-05-13 09:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Przestrzegam przed zakładaniem konta firmowego walutowego!
    Po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta nie ma możliwości uregulowania
    ewentualnych należności w związku z okresem zamknięcia!!
    Przez to macie ukryty debet na ukrytym koncie, który rośnie.
    Wprowadzanie w błąd i naliczanie opłat z tego tytułu, w sytuacji gdy nawet ich nie przedstawiacie...
    To się nazywa oszustwo!
  • ~kozulka / 2011-03-01 13:40
    Ocena: 1.67 / 5
    W pazdzierniku 2010 roku robilam zakupy w sklepie spozywczym i placilam karta. A ze mialam troche gotowk na koncie nie zwrocilam uwagi na to czy mi potracili ta kwote. W styczniu 2011 roku na moim koncie zaksiegowano operacje z pazdziernika!!! Po 3 miesiacach!!! Na pisemne prosby o wytlumaczenie mi czemu taka roznica w czasie byla w ksiegowaniu niestety nie dostalam odpowiedzi do dzis. Teraz staram sie nie placic karta zeby nie bylo podonej sutuacji no ale niestety bede musiala zmienic bank
    ZaletyBrak
  • ~Krzysztof / 2022-03-18 10:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalna obsługa klienta . Za dwa polaczenia zapłaciłem 40 zł , czas oczekiwania najmniej 25 minut.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko jest nastawione na naciąganie klienta na koszty za połączenie , a pomocy żadnej .
  • ~kurtz / 2020-05-11 19:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Co Wy odwalacie? Lokata 0,10% ? czy wy szukacie idiotów?
    Przezyłem z mbank jak było konto oprocentowane, później wprowadzono oplate za karte teraz z niewdzięcznego 0,50% zeszli na 0,10% MYSLE ZE CZAS ZMIENIC JUZ BANK
    Zaletyjuż zadnych, może oprócz obsługi na m lini
    Wadysame wady
  • ~KW / 2014-01-07 20:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Paskudny bank. Biorą opłaty za to, co oferują darmowo. Składam reklamację, zwracają pieniądze a potem to samo. Tylko na telefon się traci. Jedni wykryją te oszustwa a ile osób nie? Ale to pewnie już taka złodziejska polityka banku.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4544
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961