strona 29 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~Dariusz / 2023-01-07 16:11
Jeśli chcesz mieć coś w tym "banku" to dla sprawdzenia radzę najpierw zadzwonić na infolinię. Zobaczycie czy cokolwiek można załatwić w tym "banku" w razie jakichkolwiek problemów. Zapewniam Was że problemów u nich jest od groma! Od nie działających aplikacji przez naliczanie nienależnych opłat aż do niewykonywania podpisanych umów. -
-
~Wiesław / 2023-01-07 12:55
Dzień dobry chciałbym przestrzec wszystkich przed rachunkiem powierniczym w tym banku
Najprawdopodobniej pracownik tego banku jest dogadany z deweloperem pieniądze znikają mnie osobiście 100 000 tys na 20 mieszkań to daje kwotę 2 000 000 a a jak byście zobaczyli co jest zrobione to nie dali byście 100 000 tys
Chciałem kontakt z tym pracownikiem żeby wytłumaczył ale na próżno chodzi o firmę DVL
Z Bielska-Białej i inwestycje na sarnim stoku
To już trwa ponad rok tragediaWady10 -
~Ela / 2023-01-06 18:42
Źle naliczali mi odsetki na koncie oszczędnościowym zamiast 7.2% to 0.75% trzy rekalmacje żadna nie rozpatr#ona w ciągu 2 miesięcy. Żałuję że tak długo Zoztawilam środku na koncie. ZaletyŻadnaWadyWszystkie -
~Slawek / 2023-01-05 11:55
Bank zabrał mi 74000 zł z konta gdzie mialem 20 zł i n ie mialem żadnego podpisanego debetu ani kredytu konto jest teraz na minusie prawie 78000 zł bo po miesiącu doliczył sobie bank odsetki
Bank nie poczuwa się do winy i każe mi zwrócić pieniądze których nie mialem sprawa trafiła do Prokuratury -
~sciam / 2023-01-02 17:31
mierny bank udzielają błędnych informacji, niejasne informacje na stronie banku.
Kotakt z konsultantem poprzez boota który rozłącza się co chwilę 20 min prób i rozłączenie. -
~MBANK / 2023-01-02 13:09
nie wyrobie z tą aplikacją nie mogę jej połączyć bo ŻADNEGO SMSA NIE DOSTAJE DO WYSŁANIA IM NA NUMER A SERWIS TRANSAKCYJNY NA KOMPUTER NIE ZAPAMIĘTUJE ZAUFANYCH URZĄDZEŃ, JAK MOŻNA TAK SPIER*** APLIKACJĘ -
~Jacek / 2023-01-01 18:10
Bank kpina 4 razy dzwoniłem na infolinię po 20 minut tylko muzyczka leci Czas na zmiany -
~Mimilutka / 2022-12-31 16:44
Najgorszy Bank na Świecie, blokują konto bez powodu . Niekompetentni zarówno na infolinii i w siedzibie . Nie zakładajcie kont. Oszukują. Ja właśnie wypowiadam umowę. Zablokowali mi konto dwa dni przed końcem roku, żaden pracownik nie jest wstanie powodzie co jest powodem , rzekomo błąd 005. I tyle wiem co wy co to oznacza. A na infolinii Zero kultury. Podstawowych spraw nie potrafią załatwić. ZaletyZadneWadyWszystkie -
-
~KazZ / 2022-12-30 13:47
Z każdym rokiem coraz gorzej. Aktualna sprawa: żona chciała udostępnić środki blikiem przez bankomat. Bankomat dwukrotnie nie wydał środków, bank zdjął je z konta, a na reklamację i pytanie kiedy, odpowiedź banku jest: bank ma 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji…
Dramat, choć na chleb mamy…
Żegnam mbankZaletyAplikacja mobilnaWadySztywność -
~Agata / 2022-12-29 16:08
Ten bank to tragedia! Omijać go szerokim łukiem. Od roku mam niesprawne konto firmowe i odsyłają mnie co 60 dni na dział reklamacyjny który i tak nie pomaga. Oni nawet nie czytają tych reklamacji.
Druga sytuacja pobierali mi podwójne kwoty składki na ubezpieczenie nnw, po czym tak sobie przerwali polise.ZaletyBrak! Najgorszy bank!!Wady- brak kontaktu
- brak pomocy
- maja klienta gdzieś
- oszuści -
~Nicola / 2022-12-27 20:36
Niemiecki złodziejski bank.Z daleka!!!Panie niemiłe.Trudno uzyskać jakichkolwiek informacji. ZaletyBrakWadySame wady -
~Gosia / 2022-12-27 20:08
Bardzo niewiarygodny bank,oszukują klientów.Nie można się dodzwonić,nic załatwić.Nie,dziękuję. ZaletyBrakWadySame wady -
~tRELIX / 2022-12-23 14:34
często coś nie działa, informacje o płatnościach dochodzą z kilkudziesięciominutowym opóźnieniem, nie działa blik, kasa pobrana z konta ale nie wpłynęła na konto odbiorcy ZaletyBRAKWadyDUŻP -
~Mateusz / 2022-12-23 11:25
Najlepszy bank z jakim miałem styczność.
Świetna obsługa klienta, która pomogła mi wygrać z urzędem skarbowym po bezprawnym zajęciu mojego konta.
Wszystko można załatwić telefonicznie szybko i na wysokim poziomie kultury osobistej pracowników.Zalety-profesjonalni i pomocni pracownicy
-krótki czas oczekiwania
-możliwość zrobienia wszystkiego telefonicznie lub przez aplikację
-godziny pracy infolinii
-wiele innychWady- mało placówek stacjonarnych i bankomatów/wpłatomatów -
~Olek / 2022-12-23 06:59
Najgorszy bank w jaki miałem konto klienta mają głęboko w poważaniu na czacie ich najpopularniejsze hasło że na wszystko mają siedem dni brak wolnej kwoty od zajęcia komorniczego dopiero na złożenie wniosku włączają funkcje po siedmiu dniach za przelew do komornika pobierają 30 zł Aplikacja nie intuicyjna. -
~Iga / 2022-12-21 17:05
Nie ksieguja wpływów w dniu przelewu. A za prowadzenie konta też ładnie sobie liczą. Żenada ZaletyBrakWadyDuzo -
-
~AS / 2022-12-20 11:54
Niekompetentny personel. Wprawadzaja blad przy umowach. Zatajaja fakty.
Niski pozuom obslugi. Zwlaszcza oddzual Rejtana- Rzeszów.
Zdecydowanie nie polecam -
~Artur / 2022-12-19 17:02
Przetrzymują ludzi pieniądze na koncie oszczędnościowym a nie na rachunku bankowym i nie można zrobić przelewu więc znaczy o utrudnianiu i nie można sprawdzić stan konta ani indentyfikator do konta na email a powinno być papierowo i odradzam ten m Bank szukajcie u konkurencjnych bankòw ZaletySame wady nie ma prawdy żadnejWadySame wady źle dbają nie mòwią prawdy i nie potrafią tylko naciągają -
~Adam / 2022-12-18 15:19
prawie 3 godziny rozmów z konsultantami aby odblokować dostęp do konta. Rezultat: zablokowana możliwość odblokowania systemu przez konsultantów. Wyczerpany limit na dzisiaj. "Proszę" zadzwonić jutro. Ręce opadają, dostęp do własnych pieniędzy niemożliwy z powodu niekompetencji konsultantów i/lub niezrozumiałego systemu bankowegoantonibugajski1234@gmail.com -
~Loretta Trzewik / 2022-12-16 22:03
Dziękuję, po 18 latach mam dość. Jutro likwiduję. Jeśli nie mogę załatwić odblokowania konta przez telefon, to umówmy się męczyć się nie zamierzam. Jeśli bank ma w głębokim poważaniu starszych klientów to oni bank tak samo.
strona 29 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »