Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sylwia / 2023-01-17 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie bez wiedzy prawnej
    Blokują pieniądze z masy spadkowej
    I każą czekać na reklamację
    Najgorszy bank
    WadyBrak podejścia do klienta
  • ~ju / 2023-01-17 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    same problemy, rozmowy z robotami albo ludźmi którzy nie mogą wyjść poza szablon. wypowiedziałam umowę z tego powodu.
  • ~jack78 / 2023-01-16 22:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam u nich konto ponad 20 lat. Miałem już konta chyba wszędzie, ale to jedyny bank który mnie zatrzymał i nie zraził przez tyle lat.
    Zaletyszeroka oferta
  • ~Krzysztof / 2023-01-16 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W aplikacji nie można zmienić limitu przelewu. Prosta sprawa a masa z tym zachodu, trzeba się logować na strone i internetową i znać kolejne kody.
  • ~Tomek / 2023-01-14 11:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Infolinia nie jest dostępna w soboty, chociaż na stronie piszą że są do dyspozycji 7dni w tyg. No nie nie dałem rady się dodzwonić za żadne skarby...
    WadyBrak wsparcia w weekendy
  • ~Janusz / 2023-01-11 12:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie ciekawy bank. 1godzinęi 40minut połączeniaz bankiem i sprawa odblokowania dostępu do konta nie ruszyła z miejsca. Telefony do banku trwały przez tydzień, awynik do niczego. Ostatni raz mamdo czynienia z tym bankiem.
    Zaletyżadnych
  • ~klientka / 2023-01-10 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    W listopadzie 2022 roku dokonalam zakupu w znanym sklepie branzy odziezowej placac karta kredytowa mBanku. Zakup zwrocilam, firma dokonala zwrotu naleznosci na kartke kredytowa, co potwierdzila pisemnie. Pieniadze nie znalazly sie jednak na mojej karcie kredytowej. 1 grudnia 2022 zlozylam reklamacje w tej sprawie uzyskujac od firmy odziezowej miedzynarodowy numer transakcji, ktorej dokonali. Do dzisiaj nie otrzymalam z mBanku odpowiedzi w sprawie reklamacji. Kilkukrotnie dzwonilam na inforlinje otrzymujac informacje, ze konsultant skontaktowal sie z dzialem spraw wewnetrznych banku i tyle. Dzisiaj konsultant banku poradzil mi zebym zlozyla reklamacje reklamacji. Bank postepuje niezgodnie z ustawa wg ktorej banki muszą poinformować klientów o przyjętym przez siebie trybie rozpatrywania reklamacji.
  • ~Luikasz / 2023-01-10 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    zalozylem lokate na koncie oszczednosciowym na 7 proc na 3 miesiace za 20 tys zl dostalem 90 zl :) .

    Wchodzac w profil lokaty bylo napisane oprocentowanie 7 proc, Pani z banku sie wykreca ze to jakas inna lokata byla.
    Zalozylem konto intensive z ktorego zaraz zrezygniuje, czekanie na konsultanta tak samo dlugo trwa jak przy normalnym.
    Zaletyzadnych
    Wadycala masa
  • ~Babs / 2023-01-10 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Przy otwarciu konta tyle nieprawdziwych informacji zostalo mi podane. Takze premia za polecenie konta, ktorej nigdy nie dostalam i bot marek, z ktorym nie mozna sie dogadac! Jak dla mnie serwis na poziomie nieakceptowalnym. Co chwila jakies oplaty. Brak przejrzystosci oplat i oferty.
    Zaletybrak
  • ~Bryska / 2023-01-09 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedys bank przelal sobie 10 zl a za chwile oddal mi je to nie jest duza suma ale jak by nie było to bylo moje zarobione 10 zl. Na infolinie dodzwonic sie to jest cud, nie dla nerwusow.masakra
    ZaletyJedyny chuba plus to bankomaty za niby darmo .....
    WadyInfolinia, ukryte opłaty, samowolka banku
  • ~Thomas / 2023-01-07 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokada konta. Infolinia godzinę czekania. Wysokie prowizje na koncie maklerskim. Nie polecam. Opłata za kartę 10 zł. Niemiecki bank.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Dariusz / 2023-01-07 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chcesz mieć coś w tym "banku" to dla sprawdzenia radzę najpierw zadzwonić na infolinię. Zobaczycie czy cokolwiek można załatwić w tym "banku" w razie jakichkolwiek problemów. Zapewniam Was że problemów u nich jest od groma! Od nie działających aplikacji przez naliczanie nienależnych opłat aż do niewykonywania podpisanych umów.
  • ~Wiesław / 2023-01-07 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry chciałbym przestrzec wszystkich przed rachunkiem powierniczym w tym banku
    Najprawdopodobniej pracownik tego banku jest dogadany z deweloperem pieniądze znikają mnie osobiście 100 000 tys na 20 mieszkań to daje kwotę 2 000 000 a a jak byście zobaczyli co jest zrobione to nie dali byście 100 000 tys
    Chciałem kontakt z tym pracownikiem żeby wytłumaczył ale na próżno chodzi o firmę DVL
    Z Bielska-Białej i inwestycje na sarnim stoku
    To już trwa ponad rok tragedia
    Wady10
  • ~Ela / 2023-01-06 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Źle naliczali mi odsetki na koncie oszczędnościowym zamiast 7.2% to 0.75% trzy rekalmacje żadna nie rozpatr#ona w ciągu 2 miesięcy. Żałuję że tak długo Zoztawilam środku na koncie.
    ZaletyŻadna
    WadyWszystkie
  • ~Slawek / 2023-01-05 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zabrał mi 74000 zł z konta gdzie mialem 20 zł i n ie mialem żadnego podpisanego debetu ani kredytu konto jest teraz na minusie prawie 78000 zł bo po miesiącu doliczył sobie bank odsetki
    Bank nie poczuwa się do winy i każe mi zwrócić pieniądze których nie mialem sprawa trafiła do Prokuratury
  • ~sciam / 2023-01-02 17:31
    Ocena: 1.67 / 5
    mierny bank udzielają błędnych informacji, niejasne informacje na stronie banku.
    Kotakt z konsultantem poprzez boota który rozłącza się co chwilę 20 min prób i rozłączenie.
  • ~MBANK / 2023-01-02 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    nie wyrobie z tą aplikacją nie mogę jej połączyć bo ŻADNEGO SMSA NIE DOSTAJE DO WYSŁANIA IM NA NUMER A SERWIS TRANSAKCYJNY NA KOMPUTER NIE ZAPAMIĘTUJE ZAUFANYCH URZĄDZEŃ, JAK MOŻNA TAK SPIER*** APLIKACJĘ
  • ~Jacek / 2023-01-01 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank kpina 4 razy dzwoniłem na infolinię po 20 minut tylko muzyczka leci Czas na zmiany
  • ~Mimilutka / 2022-12-31 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank na Świecie, blokują konto bez powodu . Niekompetentni zarówno na infolinii i w siedzibie . Nie zakładajcie kont. Oszukują. Ja właśnie wypowiadam umowę. Zablokowali mi konto dwa dni przed końcem roku, żaden pracownik nie jest wstanie powodzie co jest powodem , rzekomo błąd 005. I tyle wiem co wy co to oznacza. A na infolinii Zero kultury. Podstawowych spraw nie potrafią załatwić.
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie
  • ~KazZ / 2022-12-30 13:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Z każdym rokiem coraz gorzej. Aktualna sprawa: żona chciała udostępnić środki blikiem przez bankomat. Bankomat dwukrotnie nie wydał środków, bank zdjął je z konta, a na reklamację i pytanie kiedy, odpowiedź banku jest: bank ma 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji…
    Dramat, choć na chleb mamy…
    Żegnam mbank
    ZaletyAplikacja mobilna
    WadySztywność
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 947
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4695
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028