Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~DooMEL / 2021-02-10 12:21
    Ocena: 1.67 / 5
    aplikacja przy zasileniu telefonu pobrała 20zł i w sumie to wszystko, nie otrzymałem żadnej informacji o udanej czy nie udanej transakcji, oczywiście telefonu nie zesilił... Na infolinii MBANK otrzymałem wiadomość, że to nie jest banku sprawa i mam się kontaktować z pośrednikiem płatności...! zaznaczam że aplikacje nie informuje o tym że korzystamy z pośrednika i w razie problemów bank umywa ręce od awarii płatności a pośrednik jak to pośrednik nie odbiera infolinii i tak właśnie zostałem wydymany na 20zł... Szanowny MBANKu jak kożystam z waszego narzędzia jakim jest aplikacja i nie obchodzi mnie co dalej się dzieje... albo udostępniacie poprawnie działającą aplikację lub bierzecie odpowiedzialność za jej poprawne działanie albo wsadźcie sobie ją w ...
    Zaletyostatnio brak
  • ~Dynman / 2011-03-28 15:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa wprowadza w blad, jeden pracownik mowi tak, drugi inaczej, trzeci mowi ze nie ma opcji, a w wyniku tego koncza ci sie srodki w telefonie i nie mozesz nic zrobic. Z kazda najmniejsza zmiana sa problemy.
    ZaletyDarmowe w prowadzeniu ekonto.
    WadyWymienione wyżej.
    Bardzo dlugo, za bardzo malo, jak w biedronce, jakosc taka sama
  • ~epolan / 2020-10-30 14:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Popieranie mordowania ludzi zniechęca mnie. Likwiduję konto, które mam od lat dziewięćdziesiątych ub. wieku.
    ZaletyInne banki mają takie same oferty
  • ~Estera / 2022-04-07 21:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Od dłuższego czasu obsługa na mlinii jest strasznie niekompetentna i niepomocna, albo podają źle informacje, albo nie wiedzą albo odsyłają człowieka zeby sam szukał odpowiedzi. Poza tym nie możesz zwiększyć limitu na transakcje i za 5 minut ta transakcje wykonać bo blokują ci cale konto i karty , a odblokowanie trwa nawet 2 godziny. Tragedia, bo czułam sie bezpiecznie mając niski limit i zwiększając go tylko w razie potrzeby , teraz już tak nie mogę bo transakcje czasami musze wykonać szybko a nie czekać 2 godziny jak mnie odblokuja, więc ciągle mam wysoki limit, planuje zmienić bank
    ZaletyCena usług
    WadyUtrudnianie transakcji klientowi poprzez blokowanie konta i kart pod byle pretekstem
  • ~forrest / 2019-06-20 07:10
    Ocena: 1.67 / 5
    podwyższają opłaty , niestety zmiana banku konkurencja oferuje darmowe konto osobiste
  • ~Franken / 2015-02-04 16:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Obecnie bardzo kiepska i tandetna obsługa internetowa. Dawna była najlepsza w PL a po zmianie na nową jest mozolnie i napaćkane gadzetami. Wolniej chodzi i wplątany cały bezużyteczny system kategorii. Obrazki fejsbooki i tym podobne dyrdymały. Nie polecam. Obecnie najlepsza jest obsługa w Meritum bank.
    ZaletyKilka opcji obsługi przez Net jest ciekawych i użytecznych - reszta to śmietnik i bajzel
    Wadymnóstwo
    byłem w mBanku 20 lat
  • ~Gdy / 2023-06-12 20:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta w Rivierze Gdynia woła o pomstę do nieba. Antyprofesjonalizm :(
  • ~gisby / 2014-06-24 22:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Pomóżcie m-Bankowi – zrezygnujcie z jego usług !!!

    Od 5 lat byłem klientem tegoż banku posiadając bezpłatny ROR. Nie nadużywanego jego usług – tylko od czasu do czasu dokonywałem wirtualnych przelewów. Ale dobre złego początki …. Najpierw wprowadzono opłatę za kartę debetową, potem przysłano mi nową listę hasłem do przelewów choć na starej miałem jeszcze z 8 haseł (chciałem z niej zrezygnować i przejść na hasła sms ) i pobrano mi za to 19 zł. Miarka się przebrała, gdy z jakiś względów „udało” mi się zablokować konto. Zadzwoniłem wieczorem …. Po kilkunastu minutach nabijania sobie na telefon słuchałem muzyczki … bo jak twierdzą : „mają dużo interesantów i próbują coś z tym zrobić „ . W końcu zgłosiła się konsultantka, która po weryfikacji mnie jako klienta – zamiast mnie odblokować – to stwierdzała że może mi zamówić rozmowę zwrotną na jutro … bo dziś nikt już nie zadzwoni. Na nic zdały się tłumaczenia, że nie po to tyle czekałem na jej zgłoszenie… Ona może tylko zamówić rozmowę na jutro … poprosiłem o telefon po 19-tej ( bo tak pracuję) na stacjonarny bo tylko taki mają w swych notatkach. Na nic zdało się sugerowanie że wtedy jeszcze nie miałem komórki. A na koniec okazało że nie można wybrać godziny. Oczywiście zadzwonili … o 9 rano i przywitała ich tepsowa sekretarka. Żona która akurat była w domu oddzwoniła do nich i przedstawiła sprawę. Oczywiście nic nie da się zrobić … Zadzwoniłem wieczorem (czekając kilkanaście minut) – wyjaśniłem sprawę – i oczywiście konsultantka znów zamówiła rozmowę i NIKT do godziny 22 nie zadzwonił. Sam do nich zadzwoniłem o 21.45 znów czekając , ktoś odebrał stwierdził że jest mu przykro … i może mi na drugi dzień zamówić … rozmowę zwrotną. Trzepnąłem słuchawką … i po dwóch dniach wymówiłem konto.

    Strach pomyśleć co by było jak byłbym zagranicą lub musiał dokonać przelewu życia ….

    To bank który tylko wiele obiecuję – lecz po złapaniu olewa klienta – bo przecież ma bezpłatne konto – nie ważne że trzymasz u nich pieniądze…. Nie rozumiem też dlaczego konsultantka nie może załatwić tak prozaiczne sprawy …


    Pomóżcie m-Bankowi – zrezygnujcie z jego usług !!!
    Zaletytaniość
    Wadyinfolinia
    5 lat
  • ~Gość / 2021-09-03 11:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam brać kredytu w tym banku, prosty wniosek rozpatrywali 3 tygodnie gdzie mieli komplet dokumentów,a w zasadzie to były to tylko potwierdzenia wypłat za ostatni kwartał, rozpatrzyli pozytywnie ale ostatecznie dostałem kredyt atrakcyjniejszy w banku w którym mam konto osobiste o wielu lat i tam wniosek w jeden dzień rozpatrzyli. mbank to strata czasu.
    ZaletyCzasem dobre promocje
    WadyZbyt długi okres rozpatrywania wniosków kredytowych.
  • ~Grażyna / 2022-10-02 20:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Kiedyś to był mój ulubiony bank - z każdym rokiem gorzej.
    ZaletyWiększość rzeczy można załatwić online
    WadyNiespodzianki z opłatami, rozpatrywanie reklamacji - czasami totalna żenada, obsługa - jak się trafi.
  • ~Greg / 2020-12-15 10:52
    Ocena: 1.67 / 5
    15.15.2020 - infolinia - minimum 30 min oczekiwania, w tym kilka minut na przekierowaniu przez 1. konsultanta do takiego, który coś wie (w ostatnich dniach musiałem dzwonić 3x)
    Zaletycoraz mniej
    Wadycoraz więcej wymuszeń, np. żeby nie płacić za kartę muszę założyć aplikację na telefonie na co nie mam ochoty, a przecież oprócz tego muszę zapłacić kartą co najmniej 350/m-c
  • ~gucio67 / 2018-12-11 09:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Okradają klientów,blokują kasę z najniższą krajową
    nie polecam - omijać
  • ~Inka / 2021-02-09 10:38
    Ocena: 1.67 / 5
    MBank w ciągu ostatnich lat znacznie POGORSZYL STANDARDY OBSLUGI. Po 15 latach zamykam wszystkie konta prywatne i firmowe. Żenujące poziom obsługi, brak możliwości dodzwonienia się do działu windykacji, brak opcji rozmowy z żywym człowiekiem na temat sytuacji dot kredytów. Każą Ci wypełniać wniosek, po czym przychodzi krótkie info, brak zgody na obniżenie raty. Mają w dupie pandemie, to że firmy trzeba było zamknąć, bo obroty siadły 90 %. 15 lat spłacałam 7 nich limity kredytowe, zawsze na czas, tylko ostatni rok przez pandemie nie, i caka historia spłat nie ma dka tych bank sterów znaczenia. Dorzucają Ci co chwila nowe opłaty, trzeba było co 2 tyg siedzieć i sprawdzać co oni znów wymyślili. Złodziejstwo, nawet lichwa jest lepsza, bo z gory znasz procent opłat, a tu to dziś masz cenę tają, a za chwilę zmienia ci taryfę opłat i z kosztu 10 % robi się realnie 65 % jak dodasz wszystkie koszty. ZENADA!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyCo chwilę podnoszone opłaty za wszystko włącznie z wypłacaniem z bankomatu własnych pieniędzy, to już szczyt bezczelności

    Brak kontaktu z żywym człowiekiem na temat sprawy tylko trzeba składać wnioski które i tak z automatu ci odrzucają

    Brak analizy calej współpracy 15 letniej z klientami, tylko przestajesz spłacać raty i wypowiadają ci umowy

    TRZYMAJCIE Się Z DALA od tej złodziejskiej instytucji
  • ~Iwona / 2020-04-21 11:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Przez czat chciałam złożyć reklamację na działanie banu tj. bank ma obowiązek wytłumaczyć dla czego nie udzielił kredytu na rachunku bieżącym . Oczywiście ma takie prawo bo to jego pieniądze ale ma obowiązek to wyjaśnić . Prowadzę działalności gospodarczą gastronomia , reklamację chciałam złożyć ze swojego konta .Za pierwszym razem wniosek nie z ostał przyjęty bo niby się rozłączyłam , następnym razem nie przyjęto bo nie rozpoznano z kim rozmawiają i zablokowali dostęp do konta. Kiedyś fajny bank , dużo innowacji , zachowuje się jak kiedyś państwowe nie polecam , nie zależy im. Mi również nie mam obowiązku prowadzenia rachunku w tym banku . Bank drogi , oplata z tytułu przelewu 1,50 za jeden
    Zaletykiedyś tak , teraz nieporozumienie
    Wadyopisane
  • ~J / 2022-03-15 23:46
    Ocena: 1.67 / 5
    mBank i ich konta walutowe to czyste złodziejstwo. Nie mam opcji przelania pieniędzy w obcej walucie z innego kraju na konto tej samej waluty w Polsce, bez PRZEWALUTOWANIA najpierw! Jaki to ma sens? Taki, że złodzieje z mbanku z kwoty np $2000 pobierają aż $140! Plus jeszcze kłamią, bo zapytani czy wybieranie pieniędzy z konta coś kosztuje "oczywiście, że nie" po czym widzę, że została pobrana opłata na koncie. Najgorszy bank na świecie, zamykam swoje konta w tym burdelu.
    Zaletyzadne
    Wadytylko wady
  • ~Jacek / 2021-11-19 10:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam. Zablokowano mi autoryzacje smsami no to zabieram sie do roboty i dzwonie na mlinie, a tu upsss. Banda nieudacznikow po drugiej stronie sluchawki probuje na sile laczyc mnie z ich ebotem ktory za nic w swiecie nie wie o co chodzi i kieruje mnie w zlym kierunku, a nastepnie laczy mnie z konsultantem, ale juz nie z tym samym tylko po okolo 8-10 minut z innym i caly proces weryfikacji przebiega od nowa, a czas leci na telefonie i tak w kolko 8 konsultantow ,,zaliczylem'' i nic nie zalatwilem, a na koncu mi Pan mowi, ze moze zadzwonilbym z innego nr telefonu bo ebot jest przypisany do mojego numeru i bedzie sie automatycznie laczyl ze mna w momencie proby kontaktu, takze wniosek jest taki, ze NIC nie zalatwilem, poniewaz probujac ulatwic dostep do konta zablokowali mnie i sami nie wiedza jak to odblokowac
    . Banda nieudacznikow

    Dziekuje i pozdrawiam
    Zaletyzadnych qwa
    Wadywszuystko co mozna sobie wymyslic
  • ~Jacek / 2023-06-27 17:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem klientem mBanku około 20 lat. O ile przez większość czasu byłem zadowolony z usług jak i aplikacji o tyle dziś odradzam każdemu! Po pierwsze aplikacja ewoluowała na przestrzeni lat tak bardzo, że znajdziesz tam setki niepotrzebnych funkcji a przez to ciężko znaleść te, których w danym momencie potrzeba! Kolejną rzeczą jest fakt, że z aplikacji nie zrobisz przelewu do walutomatu, oraz jeśli zapiszesz jako odbiorcę walutomat, nie zapamięta tobie tytułu przelewu, który jest niezbędny. Na infolinii powiedzą, że możesz wymienić w kantorze mbanku tylko tam niestety kurs jest mało korzystny. Posiadałem konto takie samo jak moja żona, a kurs wymiany miałem średnio 10-12 gr. niższy od niej. Infolinia twierdzi, że dla każdego klienta ustala indywidualny kurs! Co ciekawe ja wymieniałem waluty regularnie a żona raz do roku a miała lepsze ceny. Kolejna sprawa to np. karta wielowalutowa, za każdą transakcje za granicą zapłacimy 0,5% opłaty inne banki nie maja takich opłat. No i na koniec opłata za kartę 10zl miesięcznie aby jej uniknąć musisz dokonać transakcji ową kartą na minimu 350zl. W innych bankach wystarczy 5 transakcji na dowolną kwotę. Dlatego stanowczo odradzam wszystkim aplikację oraz bank!
    Zaletybrak
    Wadykażdy klient ma rożny kurs walut, opłata za kartę, brak możliwości przelewu z aplikacji do walutomat, oraz brak możliwości zapisania walutomatu jako odbiorcę
  • ~jagoda / 2021-03-05 14:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam konto w mBanku od około 10 lat. Dziś na infolinii złożyłam dyspozycję zamknięcia debetu wartego 1 tys. zł. Pan, który mnie obsługiwał, nie podał mi dokładnego terminu, kiedy środki na zamknięcie debetu mają być na koncie, a także poinformował, czy też postraszył mnie, że jak ich na czas nie będzie, będę miała do czynienia z windykacją. Poczułam się od tego jak jakiś gamoń. Widać nie jestem mile widzianym w tym banku klientem!!! Dodam jeszcze, że jak zakładałam konto firmowe w mBanku parę lat temu w oddziale w Bielsku-Białej na ul. 11-listopada, to trafiłam na takiego "dżentelmena", który przez całą rozmowę robił mi uwagi wyniosłe i negujące, być może w związku z tym, że nie dysponowałam ani wielkimi oszczędnościami, ani wielkimi dochodami. Wtedy jeszcze w tym banku zostałam, ale dziś już tego żałuję!!!
    WadyBardzo niemiła i nieprofesjonalna obsługa zarówno w oddziale mBanku, jak i na infolinii.
  • ~jamax / 2012-09-25 18:41
    Ocena: 1.67 / 5
    jestem w tym "banku" od 11 lat. Na początku się starali.
    Teraz obsługa jest skandaliczna. Potrafią nakładać blokady bez żadnego uzasadnienia powołując się na jakieś wyimaginowane trudności. Totalny brak kompetencji. Te niedouczone callgirlsy mają zero wiedzy i kompetencji do zajmowania się bankowością. Skandaliczne traktowanie klienta. Nie potrafią wyjaśnić najprostszych operacji, które sami bez mojej wiedzy przeprowadzali. Mam nadzieję, że padną jak najszybciej.
  • ~James / 2020-05-03 19:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta przez internet masakra.
    Nie można zalogować się do aplikacji bo wysyłają hasło na aplikację, którą właśnie aktywujesz.
    Informatyk do zwolnienia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    ZaletyBrak
    WadyObsługa fatalna, dno.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961