Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Betty / 2019-07-25 19:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, a wręcz odradzam mbank w Tomaszowie Mazowieckim. Osoby niekompetentne, olewające klientów. 2 osoby w odstępie kilku miesięcy załatwiało tą samą sprawe, z takim samym zerowym rezultatem. Nie odbieranie telefonów. Odwlekanie . Kłamstwa. Mówią zupełnie co innego niż na infolini.
    Zaletybrak
    Wadyopisane
  • ~Byku / 2023-01-26 19:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Zapomniałem numeru PIN do karty i próbowałem go zmienić. Teoretycznie można to zrobić samemu, online, ale w praktyce mimo kilku prób, karta wciąż pozostawała zablokowana. Kontakt przez infolinię to koszmar, z botem, który odbiera połączenie radzę w ogóle nie gadać, tylko zażyczyć sobie rozmowy z konsultantem. Tylko konsultant Was nie zidentyfikuje za pomocą adresu ani innych danych, tylko trzeba podawać jakiś nr, który ustanawia się osobno. Daruję sobie dalsze opisy, grunt, że system komunikacji z bankiem jest skonstruowany tak, żeby bankowi było jak najprościej, a dla klienta to droga przez mękę. Być może ma to na celu zmęczenie klienta, by po prostu odpuścił sprawę. Oczywiście osobiście, w punktach obsługi Mbanku też się nie da nic załatwić. Gdy tam poszedłem, usłyszałem: proszę zadzwonić na infolinię...
    Zaletybrak
    WadyKoszmarnie uciążliwe sposoby komunikacje z bankiem; rozwiązanie najprostszych problemów staje się udręką
  • ~Były klient :( / 2019-07-06 08:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem w tym banku prawie od jego początku. W ostatnich dniach zostałem potraktowany karygodnie !!!! Bank zorientował się,że nie ma kompletów dokumentów u klientów mających działalność gospodarczą i zaczął blokować im konta i wysyłać wymówienia umów aby wymusić przyjazd do oddziału w celu uzupełnienia dokumentów. Niestety infolinia nie odbierała przez kilka dni. Chciałem się dowiedzieć z jakimi dokumentni przyjechać i czy mogę sam to załatwić czy musi być obecny również wspólnik. NIKT NIE ODBIERAŁ PRZEZ KILKA DNI !!!!! Wróciłem wcześniej z urlopu ze względu na te pisma z groźbami, pojechałem do oddziału i okazało się,że nie mam ze sobą wszystkich dokumentów, że musi być wspólnik itd. Wspólnik rzucił wszystkie sprawy, w tym i klientów, przyjechał na miejsce z brakującymi dokumentami, a Pan konsultant jak zobaczył ile czasu musi nam poświęcić kazał się umówić na inny dzień indywidualnie bo ma zaraz spotkanie ..... !!!! Po krótkiej ale konkretnej mojej odpowiedzi na tą sytuację z łaską załatwił wszyto od razu. Czas oczekiwania na konsultanta około 3 godziny, czas załatwienia sprawy prawie 2 godziny...Po załatwieniu sprawy zadzwoniłem na infolinię i nawet nie było jednego całego sygnału i nagle odebrał konsultant !!!!! To już był cios poniżej pasa, blokować numery aby klient się nie mógł dowiedzieć z czym ma przyjechać !!! Efekt postępowania banku ? Straty dla firmy szacowane na 2 tysiące zł !!!! Nikt nawet nie przeprosił !!!!
    Zaletyjuż żadnych nie widzę
    Wadypodejście do klienta
  • ~Damian / 2022-09-08 12:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Na infolini robią sobie jaja z klientów.. przełączają od jednego do drugiego od drugiego do trzeciego itd. a później okazuje się że nie są w stanie pomóc. Żenada ten m bank obok rozmowie z m linią jestem tak wkurzony że w sobotę idę zamknąć konto u tych matołów!!!
    ZaletyŻadnej
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Darek / 2022-09-27 17:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra 2 h na tel od dzbana do dzbana obsługa beznadziejna nic nie działa na każdym etapie problem !
  • ~Dawid / 2023-12-28 14:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Od pol roku reklamuje problemy z zestawieniami platnosci jakie dostaje emailem - "dzienny wykaz operacji na Twoim koncie"(brakuje w nich wplat klientow, choc widze je w historii w systemie webowym mbanku). Kilkukrotnie zamykano reklamacje bez zalatwienia sprawy, reklamowalem ponownie przesylajac informacje o kolejnych nieprawidlowosciach. Rok sie konczy, a sprawa dalej wisi w powietrzu.
  • ~Dla was Pan / 2022-09-30 23:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Was pojebało z tym założeniem konta !!! Szkoda ze jeszcze nie chcecie zdjęcia fiuta !!! Pojeby!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~dobryklient / 2022-11-18 14:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam żadnego doradcy, niby eksperta od firm, w placówce mbanku przy ul. Śląska 47, obsługa kończy się na sprzedaży produktu za który są wynagradzani, nie ma mowy o obsłudze posprzedażowej, nie chcą wykonywać pracy powiązanej ze sprzedażą produktu za którą nikt już nie płaci, a przecież prowizja za sprzedaż została naliczona
    Zaletyżadne
    Wadybrak kompetencji, znajomości produktu, procedur oraz przepisów prawa dotyczycących kont firmowych
  • ~DooMEL / 2021-02-10 12:21
    Ocena: 1.67 / 5
    aplikacja przy zasileniu telefonu pobrała 20zł i w sumie to wszystko, nie otrzymałem żadnej informacji o udanej czy nie udanej transakcji, oczywiście telefonu nie zesilił... Na infolinii MBANK otrzymałem wiadomość, że to nie jest banku sprawa i mam się kontaktować z pośrednikiem płatności...! zaznaczam że aplikacje nie informuje o tym że korzystamy z pośrednika i w razie problemów bank umywa ręce od awarii płatności a pośrednik jak to pośrednik nie odbiera infolinii i tak właśnie zostałem wydymany na 20zł... Szanowny MBANKu jak kożystam z waszego narzędzia jakim jest aplikacja i nie obchodzi mnie co dalej się dzieje... albo udostępniacie poprawnie działającą aplikację lub bierzecie odpowiedzialność za jej poprawne działanie albo wsadźcie sobie ją w ...
    Zaletyostatnio brak
  • ~Dynman / 2011-03-28 15:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa wprowadza w blad, jeden pracownik mowi tak, drugi inaczej, trzeci mowi ze nie ma opcji, a w wyniku tego koncza ci sie srodki w telefonie i nie mozesz nic zrobic. Z kazda najmniejsza zmiana sa problemy.
    ZaletyDarmowe w prowadzeniu ekonto.
    WadyWymienione wyżej.
    Bardzo dlugo, za bardzo malo, jak w biedronce, jakosc taka sama
  • ~epolan / 2020-10-30 14:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Popieranie mordowania ludzi zniechęca mnie. Likwiduję konto, które mam od lat dziewięćdziesiątych ub. wieku.
    ZaletyInne banki mają takie same oferty
  • ~Estera / 2022-04-07 21:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Od dłuższego czasu obsługa na mlinii jest strasznie niekompetentna i niepomocna, albo podają źle informacje, albo nie wiedzą albo odsyłają człowieka zeby sam szukał odpowiedzi. Poza tym nie możesz zwiększyć limitu na transakcje i za 5 minut ta transakcje wykonać bo blokują ci cale konto i karty , a odblokowanie trwa nawet 2 godziny. Tragedia, bo czułam sie bezpiecznie mając niski limit i zwiększając go tylko w razie potrzeby , teraz już tak nie mogę bo transakcje czasami musze wykonać szybko a nie czekać 2 godziny jak mnie odblokuja, więc ciągle mam wysoki limit, planuje zmienić bank
    ZaletyCena usług
    WadyUtrudnianie transakcji klientowi poprzez blokowanie konta i kart pod byle pretekstem
  • ~forrest / 2019-06-20 07:10
    Ocena: 1.67 / 5
    podwyższają opłaty , niestety zmiana banku konkurencja oferuje darmowe konto osobiste
  • ~Franken / 2015-02-04 16:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Obecnie bardzo kiepska i tandetna obsługa internetowa. Dawna była najlepsza w PL a po zmianie na nową jest mozolnie i napaćkane gadzetami. Wolniej chodzi i wplątany cały bezużyteczny system kategorii. Obrazki fejsbooki i tym podobne dyrdymały. Nie polecam. Obecnie najlepsza jest obsługa w Meritum bank.
    ZaletyKilka opcji obsługi przez Net jest ciekawych i użytecznych - reszta to śmietnik i bajzel
    Wadymnóstwo
    byłem w mBanku 20 lat
  • ~Fuck / 2025-07-02 18:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo kiepski jestem z nim od 2006 i tylko lenistwo mnie hamuje od zmiany ale teraz czarka siw przelala
    ZaletyJuż dawno zmikly
    Wady Nie szanowanie własnych klijetow
  • ~Gdy / 2023-06-12 20:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta w Rivierze Gdynia woła o pomstę do nieba. Antyprofesjonalizm :(
  • ~gisby / 2014-06-24 22:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Pomóżcie m-Bankowi – zrezygnujcie z jego usług !!!

    Od 5 lat byłem klientem tegoż banku posiadając bezpłatny ROR. Nie nadużywanego jego usług – tylko od czasu do czasu dokonywałem wirtualnych przelewów. Ale dobre złego początki …. Najpierw wprowadzono opłatę za kartę debetową, potem przysłano mi nową listę hasłem do przelewów choć na starej miałem jeszcze z 8 haseł (chciałem z niej zrezygnować i przejść na hasła sms ) i pobrano mi za to 19 zł. Miarka się przebrała, gdy z jakiś względów „udało” mi się zablokować konto. Zadzwoniłem wieczorem …. Po kilkunastu minutach nabijania sobie na telefon słuchałem muzyczki … bo jak twierdzą : „mają dużo interesantów i próbują coś z tym zrobić „ . W końcu zgłosiła się konsultantka, która po weryfikacji mnie jako klienta – zamiast mnie odblokować – to stwierdzała że może mi zamówić rozmowę zwrotną na jutro … bo dziś nikt już nie zadzwoni. Na nic zdały się tłumaczenia, że nie po to tyle czekałem na jej zgłoszenie… Ona może tylko zamówić rozmowę na jutro … poprosiłem o telefon po 19-tej ( bo tak pracuję) na stacjonarny bo tylko taki mają w swych notatkach. Na nic zdało się sugerowanie że wtedy jeszcze nie miałem komórki. A na koniec okazało że nie można wybrać godziny. Oczywiście zadzwonili … o 9 rano i przywitała ich tepsowa sekretarka. Żona która akurat była w domu oddzwoniła do nich i przedstawiła sprawę. Oczywiście nic nie da się zrobić … Zadzwoniłem wieczorem (czekając kilkanaście minut) – wyjaśniłem sprawę – i oczywiście konsultantka znów zamówiła rozmowę i NIKT do godziny 22 nie zadzwonił. Sam do nich zadzwoniłem o 21.45 znów czekając , ktoś odebrał stwierdził że jest mu przykro … i może mi na drugi dzień zamówić … rozmowę zwrotną. Trzepnąłem słuchawką … i po dwóch dniach wymówiłem konto.

    Strach pomyśleć co by było jak byłbym zagranicą lub musiał dokonać przelewu życia ….

    To bank który tylko wiele obiecuję – lecz po złapaniu olewa klienta – bo przecież ma bezpłatne konto – nie ważne że trzymasz u nich pieniądze…. Nie rozumiem też dlaczego konsultantka nie może załatwić tak prozaiczne sprawy …


    Pomóżcie m-Bankowi – zrezygnujcie z jego usług !!!
    Zaletytaniość
    Wadyinfolinia
    5 lat
  • ~Gość / 2021-09-03 11:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam brać kredytu w tym banku, prosty wniosek rozpatrywali 3 tygodnie gdzie mieli komplet dokumentów,a w zasadzie to były to tylko potwierdzenia wypłat za ostatni kwartał, rozpatrzyli pozytywnie ale ostatecznie dostałem kredyt atrakcyjniejszy w banku w którym mam konto osobiste o wielu lat i tam wniosek w jeden dzień rozpatrzyli. mbank to strata czasu.
    ZaletyCzasem dobre promocje
    WadyZbyt długi okres rozpatrywania wniosków kredytowych.
  • ~Grażyna / 2022-10-02 20:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Kiedyś to był mój ulubiony bank - z każdym rokiem gorzej.
    ZaletyWiększość rzeczy można załatwić online
    WadyNiespodzianki z opłatami, rozpatrywanie reklamacji - czasami totalna żenada, obsługa - jak się trafi.
  • ~Greg / 2020-12-15 10:52
    Ocena: 1.67 / 5
    15.15.2020 - infolinia - minimum 30 min oczekiwania, w tym kilka minut na przekierowaniu przez 1. konsultanta do takiego, który coś wie (w ostatnich dniach musiałem dzwonić 3x)
    Zaletycoraz mniej
    Wadycoraz więcej wymuszeń, np. żeby nie płacić za kartę muszę założyć aplikację na telefonie na co nie mam ochoty, a przecież oprócz tego muszę zapłacić kartą co najmniej 350/m-c
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1009
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4784
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099