strona 28 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Darek / 2022-09-27 17:54
Masakra 2 h na tel od dzbana do dzbana obsługa beznadziejna nic nie działa na każdym etapie problem ! -
-
~Dawid / 2023-12-28 14:53
Od pol roku reklamuje problemy z zestawieniami platnosci jakie dostaje emailem - "dzienny wykaz operacji na Twoim koncie"(brakuje w nich wplat klientow, choc widze je w historii w systemie webowym mbanku). Kilkukrotnie zamykano reklamacje bez zalatwienia sprawy, reklamowalem ponownie przesylajac informacje o kolejnych nieprawidlowosciach. Rok sie konczy, a sprawa dalej wisi w powietrzu. -
~Dla was Pan / 2022-09-30 23:08
Was pojebało z tym założeniem konta !!! Szkoda ze jeszcze nie chcecie zdjęcia fiuta !!! Pojeby!!! ZaletyBrakWadyWszystkie -
~dobryklient / 2022-11-18 14:57
Nie polecam żadnego doradcy, niby eksperta od firm, w placówce mbanku przy ul. Śląska 47, obsługa kończy się na sprzedaży produktu za który są wynagradzani, nie ma mowy o obsłudze posprzedażowej, nie chcą wykonywać pracy powiązanej ze sprzedażą produktu za którą nikt już nie płaci, a przecież prowizja za sprzedaż została naliczona ZaletyżadneWadybrak kompetencji, znajomości produktu, procedur oraz przepisów prawa dotyczycących kont firmowych -
~DooMEL / 2021-02-10 12:21
aplikacja przy zasileniu telefonu pobrała 20zł i w sumie to wszystko, nie otrzymałem żadnej informacji o udanej czy nie udanej transakcji, oczywiście telefonu nie zesilił... Na infolinii MBANK otrzymałem wiadomość, że to nie jest banku sprawa i mam się kontaktować z pośrednikiem płatności...! zaznaczam że aplikacje nie informuje o tym że korzystamy z pośrednika i w razie problemów bank umywa ręce od awarii płatności a pośrednik jak to pośrednik nie odbiera infolinii i tak właśnie zostałem wydymany na 20zł... Szanowny MBANKu jak kożystam z waszego narzędzia jakim jest aplikacja i nie obchodzi mnie co dalej się dzieje... albo udostępniacie poprawnie działającą aplikację lub bierzecie odpowiedzialność za jej poprawne działanie albo wsadźcie sobie ją w ... Zaletyostatnio brak -
~Dynman / 2011-03-28 15:15
Obsługa wprowadza w blad, jeden pracownik mowi tak, drugi inaczej, trzeci mowi ze nie ma opcji, a w wyniku tego koncza ci sie srodki w telefonie i nie mozesz nic zrobic. Z kazda najmniejsza zmiana sa problemy. ZaletyDarmowe w prowadzeniu ekonto.WadyWymienione wyżej.Bardzo dlugo, za bardzo malo, jak w biedronce, jakosc taka sama -
~epolan / 2020-10-30 14:09
Popieranie mordowania ludzi zniechęca mnie. Likwiduję konto, które mam od lat dziewięćdziesiątych ub. wieku. ZaletyInne banki mają takie same oferty -
~Estera / 2022-04-07 21:33
Od dłuższego czasu obsługa na mlinii jest strasznie niekompetentna i niepomocna, albo podają źle informacje, albo nie wiedzą albo odsyłają człowieka zeby sam szukał odpowiedzi. Poza tym nie możesz zwiększyć limitu na transakcje i za 5 minut ta transakcje wykonać bo blokują ci cale konto i karty , a odblokowanie trwa nawet 2 godziny. Tragedia, bo czułam sie bezpiecznie mając niski limit i zwiększając go tylko w razie potrzeby , teraz już tak nie mogę bo transakcje czasami musze wykonać szybko a nie czekać 2 godziny jak mnie odblokuja, więc ciągle mam wysoki limit, planuje zmienić bank ZaletyCena usługWadyUtrudnianie transakcji klientowi poprzez blokowanie konta i kart pod byle pretekstem -
-
~forrest / 2019-06-20 07:10
podwyższają opłaty , niestety zmiana banku konkurencja oferuje darmowe konto osobiste -
~Franken / 2015-02-04 16:33
Obecnie bardzo kiepska i tandetna obsługa internetowa. Dawna była najlepsza w PL a po zmianie na nową jest mozolnie i napaćkane gadzetami. Wolniej chodzi i wplątany cały bezużyteczny system kategorii. Obrazki fejsbooki i tym podobne dyrdymały. Nie polecam. Obecnie najlepsza jest obsługa w Meritum bank. ZaletyKilka opcji obsługi przez Net jest ciekawych i użytecznych - reszta to śmietnik i bajzelWadymnóstwobyłem w mBanku 20 lat -
~Fuck / 2025-07-02 18:11
Bardzo kiepski jestem z nim od 2006 i tylko lenistwo mnie hamuje od zmiany ale teraz czarka siw przelala ZaletyJuż dawno zmiklyWady Nie szanowanie własnych klijetow -
~Gdy / 2023-06-12 20:25
Obsługa klienta w Rivierze Gdynia woła o pomstę do nieba. Antyprofesjonalizm :( -
~gisby / 2014-06-24 22:05
Pomóżcie m-Bankowi – zrezygnujcie z jego usług !!!
Od 5 lat byłem klientem tegoż banku posiadając bezpłatny ROR. Nie nadużywanego jego usług – tylko od czasu do czasu dokonywałem wirtualnych przelewów. Ale dobre złego początki …. Najpierw wprowadzono opłatę za kartę debetową, potem przysłano mi nową listę hasłem do przelewów choć na starej miałem jeszcze z 8 haseł (chciałem z niej zrezygnować i przejść na hasła sms ) i pobrano mi za to 19 zł. Miarka się przebrała, gdy z jakiś względów „udało” mi się zablokować konto. Zadzwoniłem wieczorem …. Po kilkunastu minutach nabijania sobie na telefon słuchałem muzyczki … bo jak twierdzą : „mają dużo interesantów i próbują coś z tym zrobić „ . W końcu zgłosiła się konsultantka, która po weryfikacji mnie jako klienta – zamiast mnie odblokować – to stwierdzała że może mi zamówić rozmowę zwrotną na jutro … bo dziś nikt już nie zadzwoni. Na nic zdały się tłumaczenia, że nie po to tyle czekałem na jej zgłoszenie… Ona może tylko zamówić rozmowę na jutro … poprosiłem o telefon po 19-tej ( bo tak pracuję) na stacjonarny bo tylko taki mają w swych notatkach. Na nic zdało się sugerowanie że wtedy jeszcze nie miałem komórki. A na koniec okazało że nie można wybrać godziny. Oczywiście zadzwonili … o 9 rano i przywitała ich tepsowa sekretarka. Żona która akurat była w domu oddzwoniła do nich i przedstawiła sprawę. Oczywiście nic nie da się zrobić … Zadzwoniłem wieczorem (czekając kilkanaście minut) – wyjaśniłem sprawę – i oczywiście konsultantka znów zamówiła rozmowę i NIKT do godziny 22 nie zadzwonił. Sam do nich zadzwoniłem o 21.45 znów czekając , ktoś odebrał stwierdził że jest mu przykro … i może mi na drugi dzień zamówić … rozmowę zwrotną. Trzepnąłem słuchawką … i po dwóch dniach wymówiłem konto.
Strach pomyśleć co by było jak byłbym zagranicą lub musiał dokonać przelewu życia ….
To bank który tylko wiele obiecuję – lecz po złapaniu olewa klienta – bo przecież ma bezpłatne konto – nie ważne że trzymasz u nich pieniądze…. Nie rozumiem też dlaczego konsultantka nie może załatwić tak prozaiczne sprawy …
Pomóżcie m-Bankowi – zrezygnujcie z jego usług !!!ZaletytaniośćWadyinfolinia5 lat -
~Gość / 2021-09-03 11:18
Nie polecam brać kredytu w tym banku, prosty wniosek rozpatrywali 3 tygodnie gdzie mieli komplet dokumentów,a w zasadzie to były to tylko potwierdzenia wypłat za ostatni kwartał, rozpatrzyli pozytywnie ale ostatecznie dostałem kredyt atrakcyjniejszy w banku w którym mam konto osobiste o wielu lat i tam wniosek w jeden dzień rozpatrzyli. mbank to strata czasu. ZaletyCzasem dobre promocjeWadyZbyt długi okres rozpatrywania wniosków kredytowych. -
~Grażyna / 2022-10-02 20:12
Nie polecam. Kiedyś to był mój ulubiony bank - z każdym rokiem gorzej. ZaletyWiększość rzeczy można załatwić onlineWadyNiespodzianki z opłatami, rozpatrywanie reklamacji - czasami totalna żenada, obsługa - jak się trafi. -
~Greg / 2020-12-15 10:52
15.15.2020 - infolinia - minimum 30 min oczekiwania, w tym kilka minut na przekierowaniu przez 1. konsultanta do takiego, który coś wie (w ostatnich dniach musiałem dzwonić 3x) Zaletycoraz mniejWadycoraz więcej wymuszeń, np. żeby nie płacić za kartę muszę założyć aplikację na telefonie na co nie mam ochoty, a przecież oprócz tego muszę zapłacić kartą co najmniej 350/m-c -
-
~gucio67 / 2018-12-11 09:15
Okradają klientów,blokują kasę z najniższą krajową
nie polecam - omijać -
~Inka / 2021-02-09 10:38
MBank w ciągu ostatnich lat znacznie POGORSZYL STANDARDY OBSLUGI. Po 15 latach zamykam wszystkie konta prywatne i firmowe. Żenujące poziom obsługi, brak możliwości dodzwonienia się do działu windykacji, brak opcji rozmowy z żywym człowiekiem na temat sytuacji dot kredytów. Każą Ci wypełniać wniosek, po czym przychodzi krótkie info, brak zgody na obniżenie raty. Mają w dupie pandemie, to że firmy trzeba było zamknąć, bo obroty siadły 90 %. 15 lat spłacałam 7 nich limity kredytowe, zawsze na czas, tylko ostatni rok przez pandemie nie, i caka historia spłat nie ma dka tych bank sterów znaczenia. Dorzucają Ci co chwila nowe opłaty, trzeba było co 2 tyg siedzieć i sprawdzać co oni znów wymyślili. Złodziejstwo, nawet lichwa jest lepsza, bo z gory znasz procent opłat, a tu to dziś masz cenę tają, a za chwilę zmienia ci taryfę opłat i z kosztu 10 % robi się realnie 65 % jak dodasz wszystkie koszty. ZENADA!!!! ZaletyZadnychWadyCo chwilę podnoszone opłaty za wszystko włącznie z wypłacaniem z bankomatu własnych pieniędzy, to już szczyt bezczelności
Brak kontaktu z żywym człowiekiem na temat sprawy tylko trzeba składać wnioski które i tak z automatu ci odrzucają
Brak analizy calej współpracy 15 letniej z klientami, tylko przestajesz spłacać raty i wypowiadają ci umowy
TRZYMAJCIE Się Z DALA od tej złodziejskiej instytucji -
~Iwona / 2020-04-21 11:08
Przez czat chciałam złożyć reklamację na działanie banu tj. bank ma obowiązek wytłumaczyć dla czego nie udzielił kredytu na rachunku bieżącym . Oczywiście ma takie prawo bo to jego pieniądze ale ma obowiązek to wyjaśnić . Prowadzę działalności gospodarczą gastronomia , reklamację chciałam złożyć ze swojego konta .Za pierwszym razem wniosek nie z ostał przyjęty bo niby się rozłączyłam , następnym razem nie przyjęto bo nie rozpoznano z kim rozmawiają i zablokowali dostęp do konta. Kiedyś fajny bank , dużo innowacji , zachowuje się jak kiedyś państwowe nie polecam , nie zależy im. Mi również nie mam obowiązku prowadzenia rachunku w tym banku . Bank drogi , oplata z tytułu przelewu 1,50 za jeden Zaletykiedyś tak , teraz nieporozumienieWadyopisane -
~J / 2022-03-15 23:46
mBank i ich konta walutowe to czyste złodziejstwo. Nie mam opcji przelania pieniędzy w obcej walucie z innego kraju na konto tej samej waluty w Polsce, bez PRZEWALUTOWANIA najpierw! Jaki to ma sens? Taki, że złodzieje z mbanku z kwoty np $2000 pobierają aż $140! Plus jeszcze kłamią, bo zapytani czy wybieranie pieniędzy z konta coś kosztuje "oczywiście, że nie" po czym widzę, że została pobrana opłata na koncie. Najgorszy bank na świecie, zamykam swoje konta w tym burdelu. ZaletyzadneWadytylko wady
strona 28 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »