ZaletyAplikacja
strona 28 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Marek / 2023-02-15 07:40
mBank pobiera opłatę za przelewy wewnętrzne we własnym banku. Przelewy do innych banków banków sa bezpłatne. Żenada . -
-
~Martyna / 2023-02-14 08:46
Jest ok ale jak zrobicie to co inne banki zamykam konto !!! Masakra się dzieje będę zachęcała wszystkich żeby zrobili to samo jak banki nie otrzymają wogole pieniędzy od nas to może się ogarną ... -
~Łukasz / 2023-02-13 20:30
Nic ale to nic się nie da załatwić online czy przez telefon. Nawet żeby zainstalować apke na telefonie trzeba iść do oddziału. Żenada nie bank, przenoszę się do ING ZaletyŻadneWadyMnóstwo -
~Agnieszka / 2023-02-13 14:09
Obsluga online lub czat nie ma mozliwosci zalatwic podstawowych rzeczy takich jak wydanie duplikatu karty, w ktorej zepsul sie czytnik bezdotykowy. Wszystko z poziomu infolinii. Wydanie duplikatu karty nie nalezy do specjalnie skomplikowanych i wymagajacych duzego zabezpieczenia. Dodatkowo, zeby o tym sie dopwiedziec przez czat online, czas oczekiwania na odpowiedz z czatu to min 30 min, nawet wiecej, w innej sytuacji pojawila sie odpowiedz po 2 godzinach.
Moze lepiej zrezygnowac z czatu, skoro nie ma on realnych mozliwosci pomocy. Idealnie to rozszerzyc opcje zalatweinia spraw online, takich jak: wydanie duplikatu karty?
-
~Piotr / 2023-02-13 12:33
Porażka, 40 minut połączeń, a i tak sprawa nie załatwiona.
Konieczne udanie sie do placówki.
Ten bank to tragedia kompletna -
~Martyna / 2023-02-13 11:41
Nie sposób dodzwonić się na mlinie. Poprzednim razem czekałam 7 minut, teraz czekam już kilkanaście i melodyjka. W zeszłym tygodniu zamknęłam konto, pani potwierdziła zamknięcie, musialam przelać zaległość i miało być konto zamknięte do ostatniej soboty. W poniedziałek dostaję od nich sms, żeby spłacić zaległość na koncie. Ogromny bałagan, a jak dzwonisz żeby wyjaśnić sprawę to nie odbierają. Mieli już nie liczyć odsetek po zamknięciu konta!!!! To jest skandal. Poza tym tracę swój czas wydzwaniając tam. Mam nadzieję że ktoś poniesie odpowiedzialność za takie pomyłki. Nie ufałabym temu bankowi zostawiać tam większych pieniędzy. Zlikwidowałam też konto ze względu na tragiczny customer service ZaletyBrakWadyOpis powyżej, niechlujstwo, niedokładność, bardzo duże trudności z dodzwonieniem się -
~jaa / 2023-02-11 16:47
obsluga klienta nie istnieje- godziny "wiszenia" na linni, nikt nie raczy odebrac! siedza i grzeja stołki. dno! -
~doma / 2023-02-10 15:10
Bank godny pożałowania. Przed podpisaniem umowy wszystko jest piękne ładne i zrozumiałe. Kiedy zaczyna się "użytkowanie" zaczyna się okres składania reklamacji. Jeśli nie chcecie Państwo tracić czasu i nerwów wybierzcie inny bank. Nie polecam. Daję jedną gwiazdkę w ofercie, tylko dlatego by system przepuścił moją opinię. Jednakże uważam, iż ten bank nie zasługuje na żadną i wypada gorzej niż "Bardzo źle". ZaletybrakWadynaliczanie różnych opłat, które są zaszyfrowane na wyciągach bankowych i trudno dojść czego one dotyczą -
-
~Ewa / 2023-02-10 10:32
Wystarczająco długo mam konto w m-banku aby wyrazić swoją opinię. Bank ma dbać o bezpieczeństwo naszych pieniędzy ale żeby właścicielowi blokować dostęp to chyba przesada. Korzystam z bankowości internetowej i płacę kartą. W jednej chwili bank pozbawił mnie możliwości zrobienia zakupów czy przelewy. Niefajne bardzo. Jestem zmuszona wybrać się do placówki (30 km) z dwoma dowodami tożsamości i udowodnić że ja to ja. Dziwne!!! Infolinia to porażka. Czas oczekiwania to lekcja cierpliwości. Każda wprowadzana zmiana to przejście na gorsze rozwiązania. Pobieranie prowizji za przelewy z mojego konta oszczędnościowego na podstawowe to parodia. 10 zł za przelew z mojego konta na moje? Wpłaty we wpłatomatach płatne bo jest tylko jeden bezpłatny. ZaletyTrudno znaleźćWadyZbyt dużo aby wymieniać. -
~Bartosz / 2023-02-09 08:10
Zostałem oszukany przez klienta, zapłaciłem karta mbank. Szybko zgłosiłem sprawę do banku. Najpierw usłyszałem że odzyskam pieniądze, po tygodniu dostałem maila ze reklamacją została odrzucona !!!! Mbank to większy oszust od klienta przez którego straciłem 350zl !!!! ZaletyBrakWadyOszuści, niekompetentni pracownicy . -
~czarek / 2023-02-08 13:35
Najgorszy bank z jakiego korzystałem w swojej już nie krótkiej historii.
Zdecydowanie nie polecam!!!!!!, wyjaśnienie jakichkolwiek wątpliwości jest niemożliwe, infolinia nieosiągalna chyba ,że się lubi słuchać muzyki niekoniecznie ambitnej przez 2,5h.Niekompetencja pracowników powala z nóg!!!!
Nie wiem jak taki podmiot jeszcze funkcjonuje przy takiej konkurencji !ZaletyBRAK ZALETWadyNIKOMETENCJA, AROGANCJA -
~tomi / 2023-02-08 08:50
Bank, który na pierwszy rzut oka wygląda nieźle...ale gdy przejdziesz do konkretów to widzisz co to za bank Zaletynie zaobserwowałemWadybeznadziejna sieć placówek, w których można wpłacić gotówkę
tragiczna infolinia
niejasne regulaminy lokat, z których z powodu dwóch powyższych punktów nie udało mi się skorzystać - biorąc pod uwagę resztę to chyba wychodzi na plus, nie będę miał z nimi nic wspólnego :) -
~tymek / 2023-02-07 08:36
- ciągłe przerwy techniczne
- przelewy swift zza granicy dochodzą bardzo powoli w porównaniu do ING albo RevolutWady- ciągłe przerwy techniczne
- przelewy swift zza granicy dochodzą bardzo powoli w porównaniu do ING albo Revolut -
~ROBERT / 2023-02-06 12:53
Najgorszy bank w Polsce! Nie dodzwonisz się tam nigdy, więc radzę unikać! -
~OLI98 / 2023-02-04 14:27
Ogólnie bank bardzo dobry, lecz na infolinii nikt nie odbiera telefonu, dzwonie kilka razy czekam na połączenie po 10 minut, a tu nic ZaletyDobry bankWadyNie odbierający konsultanci na infolinii -
~mnick / 2023-02-01 19:17
Ograniczeni zarządcy tego czegoś. Jedynie niezły procent w porównaniu do innych dają na lokatach, jakoś muszą zatrzymać uciekających klientów -
-
~Magda / 2023-01-31 07:31
Jeszcze 3 lata temu po 10 latach bycia klientem 5/5. Najlepsze rozwiązania IT, super produkty, bez durnych opłat. W ładnemu, karta firmowa - 75 pln opłaty miesięcznej, 19 złotych opłaty konto firmowe, propozycja debetu bez prowizji, debet uruchomiony prowizja pobrana „ach sorry ale to tylko dla nowych debetów”. 13 lat i przeniosłam już wszystko do ing, tylko to cholerne firmowe konto powinnam zostawić dla urzędu skarbowego ale coś wymyślę. Koniec sentymentów. -
~Oliwier / 2023-01-30 21:56
Kupiłem FIFA points do Fify za pomocą karty Visa i nie dostałem tych FIFA pointsów proszę o zwrot ZaletyWiele możliwości hasełWadyBrak zadzwonienia do obsługi -
~Michał / 2023-01-30 18:13
Jak coś potrzebujesz to nic się nie da według konsultantów. Przykładowo zwrot kosztów przy wcześniejszym spłaceniu kredytu, konsolidacja kredytu. Oczywiście po pisemnej reklamacji dało się załatwić. Spread przy wymianie walut to złodziejstwo w biały dzień! Prawie 5% na Euro - Pln. Bez przerwy wydzwaniają żeby wcisnąć kredyt. Mieli fajny, czytelny system do analizy wydatków na koncie to przebudowali stronę i już lipa jest. Nowa aplikacja do emaklera to porażka bo działa na mocnym telefonie jak bym ją na kalkulatorze odpalał. WadyMasakryczny spread na parach walutowych, Wciskanie kredytów, Wysokie RRSO kredytów, Brak konsolidacji dla własnych klientów, -
~imie / 2023-01-27 18:57
Ludzie opanujcie sie z tymi gwnianymi botami. Czlowiek sie tylko frustruje. co za gowno
strona 28 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »