Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2021-06-02 11:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam wszystkim ta beznadziejna instytucje6, lichwa anie bank. Niezależnych czy masz u nich kredyty od 15 lat i wzorowa obsługę mają to gdzieś jak tylko masz problem ze spłata raty. Żenada po prostu. Non stop awarie, niedouczeni pracownicy, ukryte opłaty, non stop podwyższane koszty obsługi.

    ODRADZAM
    ZaletyBrak
    WadyWysokie oplaty, non stop podnoszone koszty i dodawanie co 2 mce dodatkowych opłat, fatalna obsługa i brak szacunku do klienta, który miał u nich kilka kont i 2 kredyty. Żenada!!!
  • ~Ala / 2019-08-23 22:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam konto w mBanku od 2008 roku i na początku była bardzo prosta obsługa strony. Wszystko było czytelne, szybko robiło się przelewy,każdy laik sobie z wszystkim od razu poradził.Dorwali się do projektowania młodzi "manager-owie", więc stronę zrobili dla dzieci, które będą się bawić zbieraniem punkcików, ustalaniem rodzaju operacji, oszczędzaniem itp.Karty debetowe były bezpłatne, ale to było źle bo chyba za mały zysk i prezesi nie mają premii. A jak można skorzystać ze swoich pieniędzy jak oddziałów jest mało a do tego też żądają pieniędzy za wypłaty i wpłaty. Do tego nie kompetentni są konsultanci, zarówno na chat'cie jak i w oddziale. W Krakowie na ul. Dietla przeżyłam wczoraj szok jak aroganccy i bezmyślni są ich pracownicy. Trzeba uciekać z tego banku, gdzie jest lepiej i nie za wszystko się płaci.
  • ~aleksander / 2015-07-26 19:28
    Ocena: 1.67 / 5
    PONIŻEJ KRYTYKI !
    Niepoważny bank , założyłem darmowe konto z ciekawości aby zorientować się jak wszystko wygląda. Po paru miesiącach dostałem wiadomości iż na koncie znajdują się ujemne środki, Aby dostać się do konta albo zmuszają mnie do jady do placówki 60 km od mojego miejsca zamieszkania albo oczekiwanie na list aktywacyjny poczta polska ( 10 dni oczekiwania ) , nie mając czasu na jazdy poprosiłem o pakiet . Po dziesięciu dniach przyszedł i oczywiście weryfikacja mnie nie puściła i nie mogę sie zalogować , dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się że nic nie można zrobić tylko wysłać ponowny pakiet aktywacyjny ( kolejne 10 dni ) więc jeśli faktycznie na koncie kompletnie ani razu użytym jest jakimś sposobem stan ujemny to kolejne 20 dni do naliczenia prowizji, więc jest to świadome naciąganie klienta ! Spróbowałem i juz wiem że nie chce mieć z tymi oszustami nic do czynienia !
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO CO MOŻLIWE
    pół roku
  • ~Alicja / 2020-04-17 14:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa konsultantów fatalna. Osoby nie kompetentne . Kompletnie nie zorientowane w sprawach z którymi się do nich zwracałam.
    ZaletyDostępność
  • ~Alicja / 2023-03-15 18:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia a nie bank. Przetrzymują pieniądze jak długo mogą. Reklamację rozwiązują dopiero jak kasę ma się już na koncie. Nie polecam
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Andrzej P / 2024-01-31 08:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Brawo, wydać kasę na WOŚP i ściągnąć sobie z nawiązką od klientów. Oferta słaba, drążenie kieszeni klient ana każdym kroku. Wszystko płatne, obsługa w porządku, ale długi czas oczekiwania.
    ZaletyDużo spraw można załatwić bez potrzeby odwiedzania placówki
    Wadyjak napisał poprzednik, krętacze, dodam jeszcze wyzyskiwacze
  • ~Aneta / 2022-09-23 14:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Wizyta w oddziale - to jest odpowiedź banku na wszystko. Never again...
  • ~AngelikaxD / 2024-05-12 20:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Odkąd mbank wyznaczył minimum 300 zł wypłaty z bankomatu jest problem najgorsze jest to że nie ma dużo bankomatów mbanku (w mojej okolicy) dobrym pomysłem byłoby zwiększyć ich ilość
    ZaletyBrak
    WadyZa mało bankomatów za dużo prowizji
  • ~Ann / 2022-01-31 15:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak możliwości skontaktowania się telefonicznego z bankiem na Kalwaryjskiej w Krakowie, linia na stałe zajęta. W banku nazywającym się internetowym, oczekiwanie na konsultanta po kilkanaście minut zdecydowanie nie do zaakceptowania, nieintuicyjna strona, skomplikowane przejście do zapisanych kontaktów. Zagubienie dokumentów przez pracowników i konieczność trzykrotnego udania się fizycznie do banku.
    Wadyjw
  • ~Anna / 2021-12-16 11:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta dobra ale obsługa na najgorszym możliwym poziomie. Nigdy więcej. Nikt nic nie wiem, sprzedaż moze każdy a obsłużyć nie ma komu. Nie polecam! Trzymajcie się z daleka.
  • ~ANNA / 2023-11-10 10:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Wzięliśmy kredyt hipoteczny w tym banku, do momentu podpisania umowy dało się jeszcze wytrzymać a później to już koszmar. Wypłaty w ratach dla dewelopera, każda opóźniana. Informacje o kolejnej racie wysyłane na 14 dni przed terminem, bank zgodnie z umową ma 5 dni roboczych na przesłanie raty i nigdy się nie wyrabia. Żenada!!! Opiekun kredytu nie odbiera telefonu, w sms codziennie obiecuje że rata już dziś wyjdzie i oczywiście nie wychodzi... Deweloper ponagla a bank ma to gdzieś, nie obowiązują ich żadne terminy, które sami ustalili. Pytanie czy jak ja się spóźnię z ratą kredytu to też nic się nie stanie???? Koszmar!!! Same nerwy, obsługa do niczego!!!
    Zaletyżadne
    Wadyterminowość
  • ~Arecki / 2021-03-03 18:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Od miesiąca próbuje się umówić z doradca biznesowym w oddziale banku w Olsztynie. Totalna olewka.
    Złodziejskie stawki za przewalutowanie. normalnie dolar po 3.78 a w mBanku 4.01
    Zaletybrak
    WadyZłodziejskie stawki za przewalutowanie. normalnie dolar po 3.78 a w mBanku 4.01
  • ~Artur / 2020-04-01 17:47
    Ocena: 1.67 / 5
    zakładasz konto, przelewasz wszystkie środki, jedziesz za granicę do nowej pracy i nagle blokada, weryfikacja tożsamości z dwoma dokumentami w placówce mam się stawić, ale wracam do kraju mam kwarantannę, a po kwarantannie od razu wracam do pracy. Obsługa nie jest w stanie mi pomóc, zero dobrej woli, zostawili mnie bez środków do życia i bez funduszy na spłaty rachunków na 2,5 miesiąca co najmniej. Gorąco nie polecam
    Zaletyładna reklama
    Wadywszystko pozostałe
  • ~Bartosz / 2019-06-06 17:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Super ofertę znalazłem na stronie M Banku. Taką żebym otworzył rachunek - zasilił w pierwszym miesiącu konto zrobił kilka płatności kartą i otrzymam 100 zł premii, a w następnym miesiącu przy podobnym działaniu 50 zł premii. Wszytko napisane na jak byk, tak więc dokładnie zrobiłem , żeby niczego nie pomylić zanotowałem sobie na tablicy przy komputerze jakie warunki muszę spełnić no i po dwóch miesiącach pytam bank co z ta promocją bo żadnej premii nie widzę. Okazało się, że w regulaminie w punkcie 2 pisze, że jeszcze trzeba zgłosić się do promocji. Czyli takie otworzenie konta z promocją nie wszystkich objęło. Także dziękuję za współpracę jest jeszcze kilka innych banków.
    ZaletyPo dwóch miesiącach poznałem główną wadę.
    WadyNieprzejrzyste zasady promocji.
  • ~Bastian Schweinsteiger / 2019-10-23 19:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Infolinia nie potrafi poradzić sobie z prostym zadaniem jakie jest zmiana konta dla osoby, która ma przypisane 2 konta pod jednym identyfikatorem. Dopiero po 4 telefonach udało się trafić na kompetentną i obeznaną osobę w aplikacji internetowej aby pokierować klienta. Super że trafiła się taka osoba, a ja zmarnowałem 40 min aby otrzymać satysfakcjonujące mnie informacje.
    ZaletyJeśli trafi się na osobę kompetentną, czas weryfikacji zgłoszenia jest satysfakcjonujący
    WadyBrak obeznania personelu w prostych operacjach w aplikacji, czas weryfikacji zgłoszenia zajęła masę czasu.
  • ~Beti / 2024-03-28 16:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Absolutnie nie polecam!Co prawda już dawno powinnam zrezygnować ale ....
    ZaletyŹadne
    WadyTo bank dla ukraińców nie dla Polaków!
  • ~Betty / 2019-07-25 19:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, a wręcz odradzam mbank w Tomaszowie Mazowieckim. Osoby niekompetentne, olewające klientów. 2 osoby w odstępie kilku miesięcy załatwiało tą samą sprawe, z takim samym zerowym rezultatem. Nie odbieranie telefonów. Odwlekanie . Kłamstwa. Mówią zupełnie co innego niż na infolini.
    Zaletybrak
    Wadyopisane
  • ~Byku / 2023-01-26 19:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Zapomniałem numeru PIN do karty i próbowałem go zmienić. Teoretycznie można to zrobić samemu, online, ale w praktyce mimo kilku prób, karta wciąż pozostawała zablokowana. Kontakt przez infolinię to koszmar, z botem, który odbiera połączenie radzę w ogóle nie gadać, tylko zażyczyć sobie rozmowy z konsultantem. Tylko konsultant Was nie zidentyfikuje za pomocą adresu ani innych danych, tylko trzeba podawać jakiś nr, który ustanawia się osobno. Daruję sobie dalsze opisy, grunt, że system komunikacji z bankiem jest skonstruowany tak, żeby bankowi było jak najprościej, a dla klienta to droga przez mękę. Być może ma to na celu zmęczenie klienta, by po prostu odpuścił sprawę. Oczywiście osobiście, w punktach obsługi Mbanku też się nie da nic załatwić. Gdy tam poszedłem, usłyszałem: proszę zadzwonić na infolinię...
    Zaletybrak
    WadyKoszmarnie uciążliwe sposoby komunikacje z bankiem; rozwiązanie najprostszych problemów staje się udręką
  • ~Były klient :( / 2019-07-06 08:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem w tym banku prawie od jego początku. W ostatnich dniach zostałem potraktowany karygodnie !!!! Bank zorientował się,że nie ma kompletów dokumentów u klientów mających działalność gospodarczą i zaczął blokować im konta i wysyłać wymówienia umów aby wymusić przyjazd do oddziału w celu uzupełnienia dokumentów. Niestety infolinia nie odbierała przez kilka dni. Chciałem się dowiedzieć z jakimi dokumentni przyjechać i czy mogę sam to załatwić czy musi być obecny również wspólnik. NIKT NIE ODBIERAŁ PRZEZ KILKA DNI !!!!! Wróciłem wcześniej z urlopu ze względu na te pisma z groźbami, pojechałem do oddziału i okazało się,że nie mam ze sobą wszystkich dokumentów, że musi być wspólnik itd. Wspólnik rzucił wszystkie sprawy, w tym i klientów, przyjechał na miejsce z brakującymi dokumentami, a Pan konsultant jak zobaczył ile czasu musi nam poświęcić kazał się umówić na inny dzień indywidualnie bo ma zaraz spotkanie ..... !!!! Po krótkiej ale konkretnej mojej odpowiedzi na tą sytuację z łaską załatwił wszyto od razu. Czas oczekiwania na konsultanta około 3 godziny, czas załatwienia sprawy prawie 2 godziny...Po załatwieniu sprawy zadzwoniłem na infolinię i nawet nie było jednego całego sygnału i nagle odebrał konsultant !!!!! To już był cios poniżej pasa, blokować numery aby klient się nie mógł dowiedzieć z czym ma przyjechać !!! Efekt postępowania banku ? Straty dla firmy szacowane na 2 tysiące zł !!!! Nikt nawet nie przeprosił !!!!
    Zaletyjuż żadnych nie widzę
    Wadypodejście do klienta
  • ~Damian / 2022-09-08 12:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Na infolini robią sobie jaja z klientów.. przełączają od jednego do drugiego od drugiego do trzeciego itd. a później okazuje się że nie są w stanie pomóc. Żenada ten m bank obok rozmowie z m linią jestem tak wkurzony że w sobotę idę zamknąć konto u tych matołów!!!
    ZaletyŻadnej
    WadyZa dużo by pisać
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4694
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027