Tragedia a nie bank. Przetrzymują pieniądze jak długo mogą. Reklamację rozwiązują dopiero jak kasę ma się już na koncie. Nie polecam
ZaletyZero
WadySame wady
~Andrzej P / 2024-01-31 08:24
Ocena: 1.67 / 5
Brawo, wydać kasę na WOŚP i ściągnąć sobie z nawiązką od klientów. Oferta słaba, drążenie kieszeni klient ana każdym kroku. Wszystko płatne, obsługa w porządku, ale długi czas oczekiwania.
ZaletyDużo spraw można załatwić bez potrzeby odwiedzania placówki
Wadyjak napisał poprzednik, krętacze, dodam jeszcze wyzyskiwacze
~Aneta / 2022-09-23 14:39
Ocena: 1.67 / 5
Wizyta w oddziale - to jest odpowiedź banku na wszystko. Never again...
~AngelikaxD / 2024-05-12 20:23
Ocena: 1.67 / 5
Odkąd mbank wyznaczył minimum 300 zł wypłaty z bankomatu jest problem najgorsze jest to że nie ma dużo bankomatów mbanku (w mojej okolicy) dobrym pomysłem byłoby zwiększyć ich ilość
ZaletyBrak
WadyZa mało bankomatów za dużo prowizji
~Ann / 2022-01-31 15:22
Ocena: 1.67 / 5
Brak możliwości skontaktowania się telefonicznego z bankiem na Kalwaryjskiej w Krakowie, linia na stałe zajęta. W banku nazywającym się internetowym, oczekiwanie na konsultanta po kilkanaście minut zdecydowanie nie do zaakceptowania, nieintuicyjna strona, skomplikowane przejście do zapisanych kontaktów. Zagubienie dokumentów przez pracowników i konieczność trzykrotnego udania się fizycznie do banku.
Wadyjw
~Anna / 2021-12-16 11:54
Ocena: 1.67 / 5
Oferta dobra ale obsługa na najgorszym możliwym poziomie. Nigdy więcej. Nikt nic nie wiem, sprzedaż moze każdy a obsłużyć nie ma komu. Nie polecam! Trzymajcie się z daleka.
~ANNA / 2023-11-10 10:03
Ocena: 1.67 / 5
Wzięliśmy kredyt hipoteczny w tym banku, do momentu podpisania umowy dało się jeszcze wytrzymać a później to już koszmar. Wypłaty w ratach dla dewelopera, każda opóźniana. Informacje o kolejnej racie wysyłane na 14 dni przed terminem, bank zgodnie z umową ma 5 dni roboczych na przesłanie raty i nigdy się nie wyrabia. Żenada!!! Opiekun kredytu nie odbiera telefonu, w sms codziennie obiecuje że rata już dziś wyjdzie i oczywiście nie wychodzi... Deweloper ponagla a bank ma to gdzieś, nie obowiązują ich żadne terminy, które sami ustalili. Pytanie czy jak ja się spóźnię z ratą kredytu to też nic się nie stanie???? Koszmar!!! Same nerwy, obsługa do niczego!!!
Zaletyżadne
Wadyterminowość
~Arecki / 2021-03-03 18:38
Ocena: 1.67 / 5
Od miesiąca próbuje się umówić z doradca biznesowym w oddziale banku w Olsztynie. Totalna olewka.
Złodziejskie stawki za przewalutowanie. normalnie dolar po 3.78 a w mBanku 4.01
Zaletybrak
WadyZłodziejskie stawki za przewalutowanie. normalnie dolar po 3.78 a w mBanku 4.01
~Artur / 2020-04-01 17:47
Ocena: 1.67 / 5
zakładasz konto, przelewasz wszystkie środki, jedziesz za granicę do nowej pracy i nagle blokada, weryfikacja tożsamości z dwoma dokumentami w placówce mam się stawić, ale wracam do kraju mam kwarantannę, a po kwarantannie od razu wracam do pracy. Obsługa nie jest w stanie mi pomóc, zero dobrej woli, zostawili mnie bez środków do życia i bez funduszy na spłaty rachunków na 2,5 miesiąca co najmniej. Gorąco nie polecam
Zaletyładna reklama
Wadywszystko pozostałe
~Bartosz / 2019-06-06 17:33
Ocena: 1.67 / 5
Super ofertę znalazłem na stronie M Banku. Taką żebym otworzył rachunek - zasilił w pierwszym miesiącu konto zrobił kilka płatności kartą i otrzymam 100 zł premii, a w następnym miesiącu przy podobnym działaniu 50 zł premii. Wszytko napisane na jak byk, tak więc dokładnie zrobiłem , żeby niczego nie pomylić zanotowałem sobie na tablicy przy komputerze jakie warunki muszę spełnić no i po dwóch miesiącach pytam bank co z ta promocją bo żadnej premii nie widzę. Okazało się, że w regulaminie w punkcie 2 pisze, że jeszcze trzeba zgłosić się do promocji. Czyli takie otworzenie konta z promocją nie wszystkich objęło. Także dziękuję za współpracę jest jeszcze kilka innych banków.
ZaletyPo dwóch miesiącach poznałem główną wadę.
WadyNieprzejrzyste zasady promocji.
~Bastian Schweinsteiger / 2019-10-23 19:12
Ocena: 1.67 / 5
Infolinia nie potrafi poradzić sobie z prostym zadaniem jakie jest zmiana konta dla osoby, która ma przypisane 2 konta pod jednym identyfikatorem. Dopiero po 4 telefonach udało się trafić na kompetentną i obeznaną osobę w aplikacji internetowej aby pokierować klienta. Super że trafiła się taka osoba, a ja zmarnowałem 40 min aby otrzymać satysfakcjonujące mnie informacje.
ZaletyJeśli trafi się na osobę kompetentną, czas weryfikacji zgłoszenia jest satysfakcjonujący
WadyBrak obeznania personelu w prostych operacjach w aplikacji, czas weryfikacji zgłoszenia zajęła masę czasu.
~Beti / 2024-03-28 16:18
Ocena: 1.67 / 5
Absolutnie nie polecam!Co prawda już dawno powinnam zrezygnować ale ....
ZaletyŹadne
WadyTo bank dla ukraińców nie dla Polaków!
~Betty / 2019-07-25 19:05
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam, a wręcz odradzam mbank w Tomaszowie Mazowieckim. Osoby niekompetentne, olewające klientów. 2 osoby w odstępie kilku miesięcy załatwiało tą samą sprawe, z takim samym zerowym rezultatem. Nie odbieranie telefonów. Odwlekanie . Kłamstwa. Mówią zupełnie co innego niż na infolini.
Zaletybrak
Wadyopisane
~Byku / 2023-01-26 19:53
Ocena: 1.67 / 5
Zapomniałem numeru PIN do karty i próbowałem go zmienić. Teoretycznie można to zrobić samemu, online, ale w praktyce mimo kilku prób, karta wciąż pozostawała zablokowana. Kontakt przez infolinię to koszmar, z botem, który odbiera połączenie radzę w ogóle nie gadać, tylko zażyczyć sobie rozmowy z konsultantem. Tylko konsultant Was nie zidentyfikuje za pomocą adresu ani innych danych, tylko trzeba podawać jakiś nr, który ustanawia się osobno. Daruję sobie dalsze opisy, grunt, że system komunikacji z bankiem jest skonstruowany tak, żeby bankowi było jak najprościej, a dla klienta to droga przez mękę. Być może ma to na celu zmęczenie klienta, by po prostu odpuścił sprawę. Oczywiście osobiście, w punktach obsługi Mbanku też się nie da nic załatwić. Gdy tam poszedłem, usłyszałem: proszę zadzwonić na infolinię...
Zaletybrak
WadyKoszmarnie uciążliwe sposoby komunikacje z bankiem; rozwiązanie najprostszych problemów staje się udręką
~Były klient :( / 2019-07-06 08:03
Ocena: 1.67 / 5
Jestem w tym banku prawie od jego początku. W ostatnich dniach zostałem potraktowany karygodnie !!!! Bank zorientował się,że nie ma kompletów dokumentów u klientów mających działalność gospodarczą i zaczął blokować im konta i wysyłać wymówienia umów aby wymusić przyjazd do oddziału w celu uzupełnienia dokumentów. Niestety infolinia nie odbierała przez kilka dni. Chciałem się dowiedzieć z jakimi dokumentni przyjechać i czy mogę sam to załatwić czy musi być obecny również wspólnik. NIKT NIE ODBIERAŁ PRZEZ KILKA DNI !!!!! Wróciłem wcześniej z urlopu ze względu na te pisma z groźbami, pojechałem do oddziału i okazało się,że nie mam ze sobą wszystkich dokumentów, że musi być wspólnik itd. Wspólnik rzucił wszystkie sprawy, w tym i klientów, przyjechał na miejsce z brakującymi dokumentami, a Pan konsultant jak zobaczył ile czasu musi nam poświęcić kazał się umówić na inny dzień indywidualnie bo ma zaraz spotkanie ..... !!!! Po krótkiej ale konkretnej mojej odpowiedzi na tą sytuację z łaską załatwił wszyto od razu. Czas oczekiwania na konsultanta około 3 godziny, czas załatwienia sprawy prawie 2 godziny...Po załatwieniu sprawy zadzwoniłem na infolinię i nawet nie było jednego całego sygnału i nagle odebrał konsultant !!!!! To już był cios poniżej pasa, blokować numery aby klient się nie mógł dowiedzieć z czym ma przyjechać !!! Efekt postępowania banku ? Straty dla firmy szacowane na 2 tysiące zł !!!! Nikt nawet nie przeprosił !!!!
Zaletyjuż żadnych nie widzę
Wadypodejście do klienta
~Damian / 2022-09-08 12:13
Ocena: 1.67 / 5
Na infolini robią sobie jaja z klientów.. przełączają od jednego do drugiego od drugiego do trzeciego itd. a później okazuje się że nie są w stanie pomóc. Żenada ten m bank obok rozmowie z m linią jestem tak wkurzony że w sobotę idę zamknąć konto u tych matołów!!!
ZaletyŻadnej
WadyZa dużo by pisać
~Darek / 2022-09-27 17:54
Ocena: 1.67 / 5
Masakra 2 h na tel od dzbana do dzbana obsługa beznadziejna nic nie działa na każdym etapie problem !
~Dawid / 2023-12-28 14:53
Ocena: 1.67 / 5
Od pol roku reklamuje problemy z zestawieniami platnosci jakie dostaje emailem - "dzienny wykaz operacji na Twoim koncie"(brakuje w nich wplat klientow, choc widze je w historii w systemie webowym mbanku). Kilkukrotnie zamykano reklamacje bez zalatwienia sprawy, reklamowalem ponownie przesylajac informacje o kolejnych nieprawidlowosciach. Rok sie konczy, a sprawa dalej wisi w powietrzu.
~Dla was Pan / 2022-09-30 23:08
Ocena: 1.67 / 5
Was pojebało z tym założeniem konta !!! Szkoda ze jeszcze nie chcecie zdjęcia fiuta !!! Pojeby!!!
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~dobryklient / 2022-11-18 14:57
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam żadnego doradcy, niby eksperta od firm, w placówce mbanku przy ul. Śląska 47, obsługa kończy się na sprzedaży produktu za który są wynagradzani, nie ma mowy o obsłudze posprzedażowej, nie chcą wykonywać pracy powiązanej ze sprzedażą produktu za którą nikt już nie płaci, a przecież prowizja za sprzedaż została naliczona
Zaletyżadne
Wadybrak kompetencji, znajomości produktu, procedur oraz przepisów prawa dotyczycących kont firmowych