Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bartosz / 2023-02-09 08:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany przez klienta, zapłaciłem karta mbank. Szybko zgłosiłem sprawę do banku. Najpierw usłyszałem że odzyskam pieniądze, po tygodniu dostałem maila ze reklamacją została odrzucona !!!! Mbank to większy oszust od klienta przez którego straciłem 350zl !!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszuści, niekompetentni pracownicy .
  • ~czarek / 2023-02-08 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakiego korzystałem w swojej już nie krótkiej historii.
    Zdecydowanie nie polecam!!!!!!, wyjaśnienie jakichkolwiek wątpliwości jest niemożliwe, infolinia nieosiągalna chyba ,że się lubi słuchać muzyki niekoniecznie ambitnej przez 2,5h.Niekompetencja pracowników powala z nóg!!!!
    Nie wiem jak taki podmiot jeszcze funkcjonuje przy takiej konkurencji !
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNIKOMETENCJA, AROGANCJA
  • ~tomi / 2023-02-08 08:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank, który na pierwszy rzut oka wygląda nieźle...ale gdy przejdziesz do konkretów to widzisz co to za bank
    Zaletynie zaobserwowałem
    Wadybeznadziejna sieć placówek, w których można wpłacić gotówkę
    tragiczna infolinia
    niejasne regulaminy lokat, z których z powodu dwóch powyższych punktów nie udało mi się skorzystać - biorąc pod uwagę resztę to chyba wychodzi na plus, nie będę miał z nimi nic wspólnego :)
  • ~tymek / 2023-02-07 08:36
    Ocena: 1.33 / 5
    - ciągłe przerwy techniczne
    - przelewy swift zza granicy dochodzą bardzo powoli w porównaniu do ING albo Revolut
    Wady- ciągłe przerwy techniczne
    - przelewy swift zza granicy dochodzą bardzo powoli w porównaniu do ING albo Revolut
  • ~ROBERT / 2023-02-06 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce! Nie dodzwonisz się tam nigdy, więc radzę unikać!
  • ~OLI98 / 2023-02-04 14:27
    Ocena: 3.67 / 5
    Ogólnie bank bardzo dobry, lecz na infolinii nikt nie odbiera telefonu, dzwonie kilka razy czekam na połączenie po 10 minut, a tu nic
    ZaletyDobry bank
    WadyNie odbierający konsultanci na infolinii
  • ~mnick / 2023-02-01 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ograniczeni zarządcy tego czegoś. Jedynie niezły procent w porównaniu do innych dają na lokatach, jakoś muszą zatrzymać uciekających klientów
  • ~Magda / 2023-01-31 07:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeszcze 3 lata temu po 10 latach bycia klientem 5/5. Najlepsze rozwiązania IT, super produkty, bez durnych opłat. W ładnemu, karta firmowa - 75 pln opłaty miesięcznej, 19 złotych opłaty konto firmowe, propozycja debetu bez prowizji, debet uruchomiony prowizja pobrana „ach sorry ale to tylko dla nowych debetów”. 13 lat i przeniosłam już wszystko do ing, tylko to cholerne firmowe konto powinnam zostawić dla urzędu skarbowego ale coś wymyślę. Koniec sentymentów.
  • ~Oliwier / 2023-01-30 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem FIFA points do Fify za pomocą karty Visa i nie dostałem tych FIFA pointsów proszę o zwrot
    ZaletyWiele możliwości haseł
    WadyBrak zadzwonienia do obsługi
  • ~Michał / 2023-01-30 18:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak coś potrzebujesz to nic się nie da według konsultantów. Przykładowo zwrot kosztów przy wcześniejszym spłaceniu kredytu, konsolidacja kredytu. Oczywiście po pisemnej reklamacji dało się załatwić. Spread przy wymianie walut to złodziejstwo w biały dzień! Prawie 5% na Euro - Pln. Bez przerwy wydzwaniają żeby wcisnąć kredyt. Mieli fajny, czytelny system do analizy wydatków na koncie to przebudowali stronę i już lipa jest. Nowa aplikacja do emaklera to porażka bo działa na mocnym telefonie jak bym ją na kalkulatorze odpalał.
    WadyMasakryczny spread na parach walutowych, Wciskanie kredytów, Wysokie RRSO kredytów, Brak konsolidacji dla własnych klientów,
  • ~imie / 2023-01-27 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie opanujcie sie z tymi gwnianymi botami. Czlowiek sie tylko frustruje. co za gowno
  • ~byly klient / 2023-01-27 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    mozesz dzwonic godzinami- asyf nie odbierze, masz problem-radz sobie sam. to jest bank ,to jest g.
  • ~NET / 2023-01-27 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe problemy z logowaniem z różnych urządzeń !
    Wady10 zaufanych urządzeń .
  • ~Łukasz Alski / 2023-01-27 13:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam w Banku kredyt i niestety to mnie przy nim trzyma. W innych okolicznościach wybrał cokolwiek innego, COKOLWIEK!!
    W aplikacji mobilnej wciskają Tobie używanie mobilnej autoryzacji, która bądźmy szczerzy, działa średnio, bo jak tylko jest słabszy zasię internetu to klops. Potwierdzenia SMS co kilka miesięcy mają zawieszkę, to znaczy przychodzą z kilkuminutowym opóźnieniem, dokładnie przy awarii z dzisiaj, tj. 27.01.2023. Na mLinii jest tylko komunikat, że przepraszają za opónienie. Masakra, bo w rzeczywistości nic nie zrobisz, jeśli potwierdzenia sms też nie działają na czas, bo wszelkie bramki płatności się wcześniej wyłączą przez zbyt długie oczekiwanie na kod sms.
    Problem w tym, że takie sytuacje się zdarzają. W ciągu roku było ich conajmniej 2, teraz jest 3.
    Poza tym, automatyczny bot na mLinii doprowadza do szału, ale musi być, bo najpewniej jest tańszy niż zatrudnienie człowieka. Wynik taki, że zanim z kimkolwiek będziesz mógł pogadać, to masz już serdecznie dosyć.
    Jakieś dziwne algorytmy bezpieczeństwa przywracające mobilną autoryzację z automaty, nawet jeśli nie ma się jej aktywowanej...efekt, po wymianie telefu i zalogowaniu się do aplikacji zapomnij o możliwości robienia przelewów.
    Wylewam swoją frustrację, bo nie ma 2-3 tygodni, abym nie klął pod nosem na mBank.
    Nie polecam.
    Zaletynie ma, bo konkurencja ma to samo, tylko prościej
    Wadywcześniej opisane
  • ~Byku / 2023-01-26 19:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Zapomniałem numeru PIN do karty i próbowałem go zmienić. Teoretycznie można to zrobić samemu, online, ale w praktyce mimo kilku prób, karta wciąż pozostawała zablokowana. Kontakt przez infolinię to koszmar, z botem, który odbiera połączenie radzę w ogóle nie gadać, tylko zażyczyć sobie rozmowy z konsultantem. Tylko konsultant Was nie zidentyfikuje za pomocą adresu ani innych danych, tylko trzeba podawać jakiś nr, który ustanawia się osobno. Daruję sobie dalsze opisy, grunt, że system komunikacji z bankiem jest skonstruowany tak, żeby bankowi było jak najprościej, a dla klienta to droga przez mękę. Być może ma to na celu zmęczenie klienta, by po prostu odpuścił sprawę. Oczywiście osobiście, w punktach obsługi Mbanku też się nie da nic załatwić. Gdy tam poszedłem, usłyszałem: proszę zadzwonić na infolinię...
    Zaletybrak
    WadyKoszmarnie uciążliwe sposoby komunikacje z bankiem; rozwiązanie najprostszych problemów staje się udręką
  • ~Hanna / 2023-01-25 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, bank nie dba o klientów.. Czas na zmianę banku po 10 latach
    ZaletyŻadnych
    WadyPełno
  • ~Promobank / 2023-01-25 19:38
    Ocena: 4.67 / 5
    Wygodne transakcje w Twoim sklepie online
    0% prowizji od transakcji (na pierwsze 50 tys. zł zrealizowane z Paynow, do wykorzystania przez 10 miesięcy)
    Skorzystaj
    https://mbank.net.pl/pp/paynow/index.html
    Zalety...
    Wady...
  • ~Bartek / 2023-01-24 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank zgłasza opóźnienie w spłacie do BIK pomimo opłaconego kredytu. Jak działa ich niedorobiony system bankowy? Przychodzi termin spłaty kredytu, wybija północ i mBank pobiera z konta należną kwotę i teraz najciekawsze... Jeśli nie masz wystarczającej gotówki na koncie i robisz wpłatę należnej kwoty 5 minut po północy mBank twierdzi, że wpłata nie została uregulowana i zgłasza Cię do BIK. W systemie bankowym z poziomu użytkownika jest wszystko oki, brak zaległości. Obsługa mBanku to jakaś fikcja, nikt nic nie wie. Wszędzie zasłaniają się reklamacją, która po 30 dniach przychodzi z taką samą odpowiedzią jak rozmowa na infolinii.
    Zaletybrak
    Wady- niedorobiony system bankowy,
    - błędy w portalu,
    - reklamacje to jakaś planeta abstrakcja,
    - zgłoszenie do BIK pomimo zapłacenia raty kredytowej
  • ~Marcin / 2023-01-24 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje negatywne doświadczenia z Mbankiem, który to pomimo złożenia wniosku o wakacje kredytowe 14/01/2023 pobrał ratę 16/01/2023, złożyłem reklamacje 17/01/2023 i nie zwrócono środków!!! Dziś tj zalogowałem i okazało się że mBank sam wykonał operacje z konta oszczędnościowego pobrał na e konto ponownie kwotę raty !!! Ktoś chyba komu brak jakichkolwiek kompetencji bierze się za coś czego nierozumie. Odradzam ten bank tak jak sam po ponad 20 latach posiadania konta przenoszę obsługę swoich finansów do innego Banku.
    WadyPlatna infolinia.
  • ~Marcin / 2023-01-24 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    ..Mbankiem, który to pomimo złożenia wniosku o wakacje kredytowe 14/01/2023 pobrał ratę 16/01/2023, złożyłem reklamacje 17/01/2023 i nie zwrócono środków!!! Dziś tj 24/01 zalogowałem i okazało się że mBank sam wykonał operacje z konta oszczędnościowego pobrał na e konto ponownie kwotę raty !!! Ktoś chyba komu brak jakichkolwiek kompetencji bierze się za coś czego nierozumie. Odradzam ten bank tak jak sam po ponad 20 latach posiadania konta przenoszę obsługę swoich finansów do innego Banku.
    WadyReklamacja, nie działają, infolinia platna.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960