Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rena / 2019-06-04 10:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Przed wypłatą z Euronetu szukam informacji o pobieraniu prowizji. Wyraznie napisane,że z ekonta nie pobiera prowizji. Wypłacam 50,- i ....otrzymuje sms z banku z informacją o pobranej prowizji, bo kwota jest poniżej 100 zl. Jak dla mnie to jest ukrywanie faktów i zwyczajne golenie klienta.
    ZaletyŻadnych
    WadyZbyt dużo ukrytych ważnych informacji
  • ~Robert / 2021-02-18 07:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystam z karty, konta i debetu. Wprowadzenie opłat za wypłaty jest poniżej krytyki. Z karty nie będę już korzystał. Zostawię na razie konto. Wzrost opłaty za odnowienie debetu w stosunku do roku ubiegłego o 60 proc! Jak to nazwać? Podwyżka? To jest prymitywne złodziejstwo.
    Zalety- obecnie brak
    Wady- ciągłe zmiany opłat i prowizji
    - obsługa mało kompetentna
  • ~sław / 2018-04-05 11:42
    Ocena: 2.00 / 5
    mam u nich konto firmowe przelewy przychodzą po paru dniach i
    naliczają opłaty po prostu złodzieje nie polecam a obsługa w placówce na dworcu wileńskim
    ma wiele do życzenia
  • ~Sławomir / 2021-11-16 09:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia to jakaś masakra.Przestrzegam od tego banku jak zgubisz kartę A nie masz dojścia do internetu by ją zablokować to konto masz już puste-ogołocone.Wielokrotne próby kontaktu z infolinią bezskuteczne Masakra Nie Polecam
    WadyInfolinia do bani
  • ~smentalista / 2019-07-25 11:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Zarząd tego banku realizuje strategię jego Prezesa, która polega na łupieniu klientów za operacje, które w innych bankach są bezpłatne. Przelew wewnętrzny kosztuje 9 PLN.
    Jakie jest uzasadnienie pobierania opłaty od klienta, który przelewa pieniądze ze swojego konta na drugie konta w mBanku? Chciwość w przypadku tego banku to zbyt łagodne określenie jego celu strategicznego. Taka strategia będzie źródłem odpływu starych klientów, albowiem jeszcze niedawno przelewy wewnętrzne były darmowe.
    ZaletyNie mogę się ich doszukać
    WadyNieustanne modyfikowanie strony internetowej i zasad obsługi
    Finansowanie zmian pozornych (logo), zamiast oferowania atrakcyjnych produktów
    Koncentrowanie się na poszukiwaniu coraz to nowych tytułów do obciążania opłatami kont klientów zamiast podejmowania konkretnych działań zmierzających do podniesienia poziomu obsługi
  • ~Sonia / 2021-11-18 17:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedy był to bardzo fajny, nowoczesny bank z niskimi opłatami. Z każdym mijającym rokiem, jest to coraz większe nieporozumienie. Załatwienie jakiejkolwiek sprawy w tym banku graniczy z cudem.
    Po 6 latach od zamknięcie konta okazało się, że Państwo jednak tego konta nie zamknęli. Zamknięty został jedynie dostęp internetowy do konta. Wcześniej zamykałam również konta męża i ta sama sytuacja. Proszę na to bardzo uważać!!!
    Zaletynie ma
    Wadyproblemy z każdym tematem, który załatwia się w tym banku. Trzeba kilkakrotnie sprawdzać czy sprawa na pewno jest załatwiona
  • ~Stan / 2019-09-13 12:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Założyłem konto osobiste wszystko miało być za zero jednak co miesiąc coś a to wypłaty z bankomatu poniżej 100 opłata,niedawno co zauważyłem 7pln z wypłatę z bankomatu a tu znowu doczytałem o opłatach za kartę to są ZŁODZIEJE I OSZUŚCI od takich z daleka.
    Dziś już nie dam rady ale w poniedziałek podziękuję tym kłamczuchom.
    Zaletybrak
    Wadywszystko złe
  • ~Stefan / 2020-01-29 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Frustrujące i nachalne nakłanianie do brania kredytów.
    Rosnąca lista (setki pozycji) zadań do wykonania pomimo ich wniesienia.
    Bezsensowne propozycje płatności do kontrahentów, z którymi relacje to przeszłość.
    Kiedyś operacje wykonywało się błyskawicznie, teraz denerwująca i niepotrzebna strata czasu.
    Rozpraszającą uwagę strona z listą kont.
    Aplikacja mobilna mało funkcjonalna.
    ZaletyZalety? Jak we wszystkich innych bankach, więc po co przepłacać?
    WadyWady opisane w opinii
  • ~Stim / 2017-01-03 22:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam mBank - strasznie naciągają. Tyle lat u nich jestem a oni dalej z buta mnie traktują - ukryte opłaty i opcje - ciężko się w tym połapać. Drożeje tam wszystko. Jak kiedyś byli jednymi z tańszych tak teraz to jeden z droższych banków.
    Przejechałem już wiele kont z wielu banków i w mBank długo byłem. Obecnie polecam EuroBank - najlepsze zabezpieczenia konta, świetna apka do płatności telefonem ( zbliżeniowo - bez blików ), bardzo dobra apka do obsługi płatności przez net i mobilnie. Kilka utrudnień przy zmieni limitów, ale generalnie na plus do bezpieczeństwa.
    Mam fioła na punkcie bezpieczeństwa i lepszych zabezpieczeń nie znalazłem w żadnym banku.

    Zaletybrak
    Wadyopłaty, obsługa klienta, podejście do klienta
    10 lat w mBanku
  • ~sylwekkk / 2014-09-30 13:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiem Wam tak, nie wiem kto wpadł na tak debilny pomysł połączanie konta z prowadzeniem jakiegoś portalu.. nie mam sił.. nie każdy lubi taki syf. Wsześniej było prosto, łatwo i chyba każdemu na tym zależy, a teraz chce skopiować swój nr. konta bo nie chce klepać go z palca to nie wiem czy to jest JAVA czy inny shit który uniemożliwia mi to.. jeszcze poczekam chwilkę i poszukam innego banku, bo tak naprawdę to teraz wszystko jedno gdzie się ma konto.. no chyba że to pomaga przy kredytowaniu itp.
    Zaletykiedyś był tani
    Wadyinterfejs użytkownika
    8 lat
  • ~Tom / 2023-06-09 09:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Kontakt z mlinia to jest nieporozumienie..chyba że ktoś ma cały dzień na słuchanie melodyjki. Podstawowe rzeczy nie są dostępne z pozycji telefonu np zwiększenie lmitu na karcie .
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
  • ~Tomasz / 2018-12-31 13:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Placówka Gdynia Orłowo centrum handlowe Klif - FATALNA obsługa klienta.Pracownik zwany "dyrektorem" bezcelnie prowadzi prywatną rozmowę na całą przestrzeń słyszalną bez zażenowania załatwiając prywatno-służbowe interesy, tylko to nagrać.A klienci czekają.A niech plebs czeka.Drugi z-ca dyr w wieku poniżej 30 również elementarnego wieczorno-zaocznegokurdu kultury nie przeszedł.Tej placówki tylko i wyłącznie ze wzgledu na ten personel NIE POLECAM.
  • ~tytus / 2019-09-27 13:55
    Ocena: 2.00 / 5
    K.rwy z mBanku zaszybki perzelew pobraly 35 zł mimo,zw wyswietlało sie ,ze bedzie 5zl.Za taki sam przlew w Getinbanku zapłacilem 5zl.mBank zlodzieje i k...Najwyzasza pra pozegnać tych oszustów
  • ~Ula / 2018-08-21 16:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem strasznie zawiedziona. Od 5lat jestem klientem mbanku i nigdy nie mialam problemu- do czasu mojego wyjazdu za granice. Pewnego dnia chcialam wyplacic pieniadze. Bankomat w miejscowosci w ktorej bylam nie mial srodkow ukazala sie odpkwiednia informacja zabralam karte i odeszlam. Jakie bylo moje zdziwienie gdy sprawdzilam stan konta- kwota ktora probowalam wyplacic zniknela mimo ze faktycznie bankomat pieniedzy nie mial! Po reklamacji przez mlinie dzwonilam chyba z 20 razy a melodia sni mi sie po nocach... Uslyszalam ze operacja jest zablomowana i srodki wroca na moje konto do tygodnia. Minely dwa tygodnie a pieniedzy nadal nie mam!! Kiedy dzwonie nikt nie odbieta na czacie nikt nie odpowiada! Bede musiala zmienic bank! Jak to sie mowi jak jest dobrze to jest dobrze ale stan faktyczny danego banku poznajemy w momencie problemow!!!
    ZaletyDarmowe konto
    WadyDodzwonienie sie graniczy z cudem
    Mozolnosc i opieszalosc w rozwiazywaniu spraw
  • ~Vipkardynal / 2024-04-10 20:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsluga na mLinii tragedia. Konsultanci slabo przeszkoleni. Jest to tym bardziej irytujące, bo na polaczenie czeka sie nawet do godziny, a ich bot „Marek” jest w polowie upośledzony.
    ZaletyBrak zalet
    WadyObsluga klienta niedouczona.
  • ~Wagagore / 2022-11-25 17:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Pracownicy banku (3 różne osoby) w ciągu kilku dni po kolei wprowadzały mnie w błąd w zakresie promocyjnego oprocentowania konta.
    Szczytem niekompetencji okazała się pani z biura obsługi klienta, która opowiadała już takie bzdury, że nawet oprocentowania nie potrafiła policzyć prawidłowo. Przez tych niedouczonych pracowników MBANKU straciłam czas i pieniądze, ponieważ założyłam rachunek oszczędnościowy, a po założeniu konta i rachunku okazało się, że nie obowiązują mnie warunki promocyjne, choć 3 różne osoby potwierdzały, że będą obowiązywać.
    ZaletyKorzystne warunki (ale tylko w reklamie)
    WadyPoziom obsługi pracowników z infolinii i placówek - nie wiem czy świadomie wprowadzają w błąd, czy mają w tym interes, aby naciągnąć na założenie konta, ale NIGDY więcej nie podejmę żadnej współpracy z tym bankiem.
  • ~Walker / 2022-02-20 10:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank totalnie nie przyjazny dla osób, kupujących w necie. Kolejny raz zablokowane karty, bliki itp. ze względu na "podejrzane" transakcje. Jakaś dziwna weryfikacja. Nie polecam.
  • ~Wojtek / 2022-06-17 09:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta to porażka.
    Ile tam pracuje osób? Jedna czy dwie?

    I byłoby dobrze gdyby nie ta obsługa klienta, której brak.

    Niech każdy spróbuje zadzwonić sam ba infolinię lub napisać na czacie.
    WadyBrak obsługi klienta
  • ~zawiedziony tom / 2019-06-20 19:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank wyłącznie na dobre czasy i to tylko pod warunkiem że się nie ma do nich sprawy. Po kilkunastu latach grzecznego płacenia wszystkiego na czas, straciłem pracę, a co za tym idzie, regularne dochody. Bank, zamiast zaoferować mi jakiś program "naprawczy", na moją zresztą prośbę o pomoc reaguje wysyłaniem mi gróźb i żądaniami natychmiastowych spłaty. Super, jestem wzruszony waszą troską o klienta. I żeby dodać pikanterii, cały czas dzwonią do mnie konsultanci usiłujący wcisnąć mi kolejny kredyt o niejasnych zasadach. Nie muszę chyba dodawać, że nie wyraziłem zgody na kontakty telefoniczne :/ Moje następne zarobki już do was nie wpłyną, adieu!
    ZaletyKiedyś mieli najlepszą aplikację mobilną, dziś już każdy bank to ma
    WadyKrętactwo, wmanewrowywanie klientów w produkty, których nie potrzebują i na które ich nie stać, brak kompetencji konsultantów infolinii i mkiosków, coraz wyższe opłaty, ukrywanie opłat, mógłbym tak jeszcze długo
  • ~zjaro / 2014-03-21 17:51
    Ocena: 2.00 / 5
    dno, nie polecam nikomu, w ostatnim roku popsuli się totalnie, mam u nich dwa konta i zwijam się jak najszybciej. w tej chwili trzeba tam pilnować swoich pieniędzy bo zdejmę ci z konta potem musisz zgłaszać reklamacje itd totalna porażka. zastanówcie się zanim powierzycie im swoje pieniądze
    Zaletybrak już nie widze żadnych zalet
    Wadysame, straciłem zaufanie do tego banku
    ok.10lat jak nie dłużej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1009
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4779
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4001
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098