Jakie jest uzasadnienie pobierania opłaty od klienta, który przelewa pieniądze ze swojego konta na drugie konta w mBanku? Chciwość w przypadku tego banku to zbyt łagodne określenie jego celu strategicznego. Taka strategia będzie źródłem odpływu starych klientów, albowiem jeszcze niedawno przelewy wewnętrzne były darmowe.
ZaletyNie mogę się ich doszukać
WadyNieustanne modyfikowanie strony internetowej i zasad obsługi
Finansowanie zmian pozornych (logo), zamiast oferowania atrakcyjnych produktów
Koncentrowanie się na poszukiwaniu coraz to nowych tytułów do obciążania opłatami kont klientów zamiast podejmowania konkretnych działań zmierzających do podniesienia poziomu obsługi
Finansowanie zmian pozornych (logo), zamiast oferowania atrakcyjnych produktów
Koncentrowanie się na poszukiwaniu coraz to nowych tytułów do obciążania opłatami kont klientów zamiast podejmowania konkretnych działań zmierzających do podniesienia poziomu obsługi