Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~smentalista / 2019-07-25 11:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Zarząd tego banku realizuje strategię jego Prezesa, która polega na łupieniu klientów za operacje, które w innych bankach są bezpłatne. Przelew wewnętrzny kosztuje 9 PLN.
    Jakie jest uzasadnienie pobierania opłaty od klienta, który przelewa pieniądze ze swojego konta na drugie konta w mBanku? Chciwość w przypadku tego banku to zbyt łagodne określenie jego celu strategicznego. Taka strategia będzie źródłem odpływu starych klientów, albowiem jeszcze niedawno przelewy wewnętrzne były darmowe.
    ZaletyNie mogę się ich doszukać
    WadyNieustanne modyfikowanie strony internetowej i zasad obsługi
    Finansowanie zmian pozornych (logo), zamiast oferowania atrakcyjnych produktów
    Koncentrowanie się na poszukiwaniu coraz to nowych tytułów do obciążania opłatami kont klientów zamiast podejmowania konkretnych działań zmierzających do podniesienia poziomu obsługi
  • ~Sonia / 2021-11-18 17:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedy był to bardzo fajny, nowoczesny bank z niskimi opłatami. Z każdym mijającym rokiem, jest to coraz większe nieporozumienie. Załatwienie jakiejkolwiek sprawy w tym banku graniczy z cudem.
    Po 6 latach od zamknięcie konta okazało się, że Państwo jednak tego konta nie zamknęli. Zamknięty został jedynie dostęp internetowy do konta. Wcześniej zamykałam również konta męża i ta sama sytuacja. Proszę na to bardzo uważać!!!
    Zaletynie ma
    Wadyproblemy z każdym tematem, który załatwia się w tym banku. Trzeba kilkakrotnie sprawdzać czy sprawa na pewno jest załatwiona
  • ~Stan / 2019-09-13 12:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Założyłem konto osobiste wszystko miało być za zero jednak co miesiąc coś a to wypłaty z bankomatu poniżej 100 opłata,niedawno co zauważyłem 7pln z wypłatę z bankomatu a tu znowu doczytałem o opłatach za kartę to są ZŁODZIEJE I OSZUŚCI od takich z daleka.
    Dziś już nie dam rady ale w poniedziałek podziękuję tym kłamczuchom.
    Zaletybrak
    Wadywszystko złe
  • ~Stefan / 2020-01-29 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Frustrujące i nachalne nakłanianie do brania kredytów.
    Rosnąca lista (setki pozycji) zadań do wykonania pomimo ich wniesienia.
    Bezsensowne propozycje płatności do kontrahentów, z którymi relacje to przeszłość.
    Kiedyś operacje wykonywało się błyskawicznie, teraz denerwująca i niepotrzebna strata czasu.
    Rozpraszającą uwagę strona z listą kont.
    Aplikacja mobilna mało funkcjonalna.
    ZaletyZalety? Jak we wszystkich innych bankach, więc po co przepłacać?
    WadyWady opisane w opinii
  • ~Stim / 2017-01-03 22:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam mBank - strasznie naciągają. Tyle lat u nich jestem a oni dalej z buta mnie traktują - ukryte opłaty i opcje - ciężko się w tym połapać. Drożeje tam wszystko. Jak kiedyś byli jednymi z tańszych tak teraz to jeden z droższych banków.
    Przejechałem już wiele kont z wielu banków i w mBank długo byłem. Obecnie polecam EuroBank - najlepsze zabezpieczenia konta, świetna apka do płatności telefonem ( zbliżeniowo - bez blików ), bardzo dobra apka do obsługi płatności przez net i mobilnie. Kilka utrudnień przy zmieni limitów, ale generalnie na plus do bezpieczeństwa.
    Mam fioła na punkcie bezpieczeństwa i lepszych zabezpieczeń nie znalazłem w żadnym banku.

    Zaletybrak
    Wadyopłaty, obsługa klienta, podejście do klienta
    10 lat w mBanku
  • ~sylwekkk / 2014-09-30 13:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiem Wam tak, nie wiem kto wpadł na tak debilny pomysł połączanie konta z prowadzeniem jakiegoś portalu.. nie mam sił.. nie każdy lubi taki syf. Wsześniej było prosto, łatwo i chyba każdemu na tym zależy, a teraz chce skopiować swój nr. konta bo nie chce klepać go z palca to nie wiem czy to jest JAVA czy inny shit który uniemożliwia mi to.. jeszcze poczekam chwilkę i poszukam innego banku, bo tak naprawdę to teraz wszystko jedno gdzie się ma konto.. no chyba że to pomaga przy kredytowaniu itp.
    Zaletykiedyś był tani
    Wadyinterfejs użytkownika
    8 lat
  • ~Tom / 2023-06-09 09:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Kontakt z mlinia to jest nieporozumienie..chyba że ktoś ma cały dzień na słuchanie melodyjki. Podstawowe rzeczy nie są dostępne z pozycji telefonu np zwiększenie lmitu na karcie .
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
  • ~Tomasz / 2018-12-31 13:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Placówka Gdynia Orłowo centrum handlowe Klif - FATALNA obsługa klienta.Pracownik zwany "dyrektorem" bezcelnie prowadzi prywatną rozmowę na całą przestrzeń słyszalną bez zażenowania załatwiając prywatno-służbowe interesy, tylko to nagrać.A klienci czekają.A niech plebs czeka.Drugi z-ca dyr w wieku poniżej 30 również elementarnego wieczorno-zaocznegokurdu kultury nie przeszedł.Tej placówki tylko i wyłącznie ze wzgledu na ten personel NIE POLECAM.
  • ~tytus / 2019-09-27 13:55
    Ocena: 2.00 / 5
    K.rwy z mBanku zaszybki perzelew pobraly 35 zł mimo,zw wyswietlało sie ,ze bedzie 5zl.Za taki sam przlew w Getinbanku zapłacilem 5zl.mBank zlodzieje i k...Najwyzasza pra pozegnać tych oszustów
  • ~Ula / 2018-08-21 16:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem strasznie zawiedziona. Od 5lat jestem klientem mbanku i nigdy nie mialam problemu- do czasu mojego wyjazdu za granice. Pewnego dnia chcialam wyplacic pieniadze. Bankomat w miejscowosci w ktorej bylam nie mial srodkow ukazala sie odpkwiednia informacja zabralam karte i odeszlam. Jakie bylo moje zdziwienie gdy sprawdzilam stan konta- kwota ktora probowalam wyplacic zniknela mimo ze faktycznie bankomat pieniedzy nie mial! Po reklamacji przez mlinie dzwonilam chyba z 20 razy a melodia sni mi sie po nocach... Uslyszalam ze operacja jest zablomowana i srodki wroca na moje konto do tygodnia. Minely dwa tygodnie a pieniedzy nadal nie mam!! Kiedy dzwonie nikt nie odbieta na czacie nikt nie odpowiada! Bede musiala zmienic bank! Jak to sie mowi jak jest dobrze to jest dobrze ale stan faktyczny danego banku poznajemy w momencie problemow!!!
    ZaletyDarmowe konto
    WadyDodzwonienie sie graniczy z cudem
    Mozolnosc i opieszalosc w rozwiazywaniu spraw
  • ~Vipkardynal / 2024-04-10 20:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsluga na mLinii tragedia. Konsultanci slabo przeszkoleni. Jest to tym bardziej irytujące, bo na polaczenie czeka sie nawet do godziny, a ich bot „Marek” jest w polowie upośledzony.
    ZaletyBrak zalet
    WadyObsluga klienta niedouczona.
  • ~Wagagore / 2022-11-25 17:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Pracownicy banku (3 różne osoby) w ciągu kilku dni po kolei wprowadzały mnie w błąd w zakresie promocyjnego oprocentowania konta.
    Szczytem niekompetencji okazała się pani z biura obsługi klienta, która opowiadała już takie bzdury, że nawet oprocentowania nie potrafiła policzyć prawidłowo. Przez tych niedouczonych pracowników MBANKU straciłam czas i pieniądze, ponieważ założyłam rachunek oszczędnościowy, a po założeniu konta i rachunku okazało się, że nie obowiązują mnie warunki promocyjne, choć 3 różne osoby potwierdzały, że będą obowiązywać.
    ZaletyKorzystne warunki (ale tylko w reklamie)
    WadyPoziom obsługi pracowników z infolinii i placówek - nie wiem czy świadomie wprowadzają w błąd, czy mają w tym interes, aby naciągnąć na założenie konta, ale NIGDY więcej nie podejmę żadnej współpracy z tym bankiem.
  • ~Walker / 2022-02-20 10:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank totalnie nie przyjazny dla osób, kupujących w necie. Kolejny raz zablokowane karty, bliki itp. ze względu na "podejrzane" transakcje. Jakaś dziwna weryfikacja. Nie polecam.
  • ~Wojtek / 2022-06-17 09:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta to porażka.
    Ile tam pracuje osób? Jedna czy dwie?

    I byłoby dobrze gdyby nie ta obsługa klienta, której brak.

    Niech każdy spróbuje zadzwonić sam ba infolinię lub napisać na czacie.
    WadyBrak obsługi klienta
  • ~zawiedziony tom / 2019-06-20 19:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank wyłącznie na dobre czasy i to tylko pod warunkiem że się nie ma do nich sprawy. Po kilkunastu latach grzecznego płacenia wszystkiego na czas, straciłem pracę, a co za tym idzie, regularne dochody. Bank, zamiast zaoferować mi jakiś program "naprawczy", na moją zresztą prośbę o pomoc reaguje wysyłaniem mi gróźb i żądaniami natychmiastowych spłaty. Super, jestem wzruszony waszą troską o klienta. I żeby dodać pikanterii, cały czas dzwonią do mnie konsultanci usiłujący wcisnąć mi kolejny kredyt o niejasnych zasadach. Nie muszę chyba dodawać, że nie wyraziłem zgody na kontakty telefoniczne :/ Moje następne zarobki już do was nie wpłyną, adieu!
    ZaletyKiedyś mieli najlepszą aplikację mobilną, dziś już każdy bank to ma
    WadyKrętactwo, wmanewrowywanie klientów w produkty, których nie potrzebują i na które ich nie stać, brak kompetencji konsultantów infolinii i mkiosków, coraz wyższe opłaty, ukrywanie opłat, mógłbym tak jeszcze długo
  • ~zjaro / 2014-03-21 17:51
    Ocena: 2.00 / 5
    dno, nie polecam nikomu, w ostatnim roku popsuli się totalnie, mam u nich dwa konta i zwijam się jak najszybciej. w tej chwili trzeba tam pilnować swoich pieniędzy bo zdejmę ci z konta potem musisz zgłaszać reklamacje itd totalna porażka. zastanówcie się zanim powierzycie im swoje pieniądze
    Zaletybrak już nie widze żadnych zalet
    Wadysame, straciłem zaufanie do tego banku
    ok.10lat jak nie dłużej
  • gajusz / 2009-04-15 14:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Otóż mBank przechodzi chyba ciężkie chwile, bo albo jest zarządzany miernie albo coś się u nich wali. No bo czy to słyszał kto by pobierać oprocentowanie od kredytu z którego się nie korzysta. ?
    Ano jest to możliwe i to właśnie w mBanku.
    Otóż banczek ten wprowadził właśnie taką prowizję.

    Uważać też należy na karty kredytowe. Otóż kartami tymi nie zapłacimy żadnego przelewu. Dajmy na to jesteśmy z autkiem u mechanika, warsztat nie posiada możliwości płacenia kartami kredytowymi, ale chętnie przyjmie przelew. Kartą mBanku tego nie zrobisz.
    Zaletyraczej coraz mniej
    Wadybardzo duża częstotliwość zmiany w tabeli opłat i prowizji. I to z reguły na niekorzyść klienta..
    2 lata
  • ~Adam / 2021-02-12 09:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Najdroższy możliwy bank

    20 zl konto, 5zl karta ,1.5 przelew - totalne nieporozumienie

    Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, słaba obsługa stacjonarna
  • ~Adam / 2022-09-27 14:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta. Po spłaceniu ostatniej raty kredytu obiecano mi 3 krotnie, że na wskazany adres zostanie wysłane potwierdzenie zamknięcia kredytu. Do teraz żadne pismo nie przyszło, a minęły już 4 miesiące.
  • ~Adrian Perlik / 2013-09-07 00:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Szanowni Państwo, w mBanku wszystko jest dobrze o ile nie mamy specjalnych wymagań, potrzeby negocjacji warunków którejkolwiek z usług, reklamacji oraz lubimy płacić różne ukryte opłaty i prowizje, ewentualnie co tydzień śledzimy kolejne zmiany regulaminów/tabeli opłat i prowizji pisane z różnymi błędami przez sprytnych prawników firmy.

    Polecam osobom, które dopiero startują w życiu i to ich pierwsze doświadczenia z bankami. Pozostałym, dorosłym, o konkretnych potrzebach i wymaganiach stanowczo odradzam. Prowizje i oprocentowanie kredytów z kosmosu, konta oszczędnościowe 1%. Ale najlepsze są reklamacje, nawet na działanie systemy transakcyjnego, czeka się nawet m-c na odpowiedź - w której dowiadujemy się "sorry, złożona reklamacja była zbyt ogólna abyśmy mogli zrozumieć problem". Zabawne, ale ktoś przecież reklamację na mLinii przyjmował - i zapewniał, że jest to zrozumiałe : )

    Przykładów po latach mogę mnożyć dziesiątki. Ten ostatni okazał się o jeden za dużo, tym bardziej kiedy tak się chwalą nowym systemem transakcyjnym, i wydają miliony na reklamę TV zamiast po prostu powalczyć o pochlebne opinie obecnych posiadaczy profesjonalną obsługą klienta.
    Zaletyśliczna złota karta kredytowa z rybką
    Wadywszystko pozostałe
    12
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027