Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2067 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~NIE_konto / 2020-11-03 15:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, chciałem założyć konto dla dziecka l.15, I etap rejestracji minął błyskawicznie a potem już tylko gorzej, opcja podpisania umowy z kurierem okazała się klapą, kurier przyjechał z umową ale nie chciał podpisu dziecka tylko rodzica, zadzwoniłem i ustaliłem że umowa wróci następnego dnia przy mojej obecności, nie wróciła. Kontakt z mbank za piątym razem doszedł do skutku, ale Pani nie potrafiła mi powiedzieć co z moją umową :(, zero pomocy, przełączony do kolejnej konsultantki dowiedziałem się że DZIECKO ma się skontaktować z mbank nie ja , masakra po 2 tygodniach zero pomocy i reaktywności ze strony mbank.
    Wadybrak pomocy i konsekwencji
  • ~Niezadowolona / 2022-01-26 00:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Otworzyłam kiedyś konto USD, myślałam, że mi się przyda, ale nigdy z niego nie korzystałam. Parę dni temu patrzę, a na nim ponad -400 debetu. Po zapytaniu na czacie, skąd się wzięła ta kwota, które to zapytanie nota bene pozostało bez odpowiedzi, kwota cichaczem zmieniła się na -266. Na moje ponowne pytanie skąd -266, padła odpowiedź, że jest zajęcie egzekucyjne, które obniża salda "wszystkich kont". Co to znaczy WSZYSTKICH KONT? Którego konta i w jakiej kwocie? Co ma zajęcie egzekucyjne w złotówkach do konta w dolarach?! A nawet jeśli ściągają z konta dolarowego, dlaczego przy zajęciu egzekucyjnym nadal widnieje informacja, że jest niespłacone?? DRAMAT!
    Wadybałagan nie do pomyślenia w żadnym banku, brak przejrzystej informacji o saldzie poszczególnych kont
  • ~Niezadowolony / 2020-11-20 19:27
    Ocena: 2.00 / 5
    tragiczna obsługa w galerii Posnania -Poznań.Chciałem założyć konto dla klienta indywidualnego,a nie mogłem.Dziewczynka,która mnie obsługiwała mówiła,że mam coś nie tak z dowodem,że nie może przyjąć wniosku.Nie powiedziała co jest nie tak ,nie próbowała nawet wewnętrznie sprawy wyjaśnić wysyłała mnie na infolinię.Zero kompetencji,jakość obsługi także zerowa.Nie polecam tego miejsca.4 osoby że strony banku,każdy milczał.Chciałbym nadmienić,że 5 min.później dzwoniąc na infolinię wszystko załatwiłem bez żadnych problemów.Jakoś tam z dowodem było wszystko ok.Oddział-dno
    ZaletyZero
    WadyJ.w.
  • ~Niezadowolony / 2023-05-15 22:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzwoniło dzicko o odblokowanie karty - weryfikowali i zablokowali bo podane dane sa nieprawidłowe - Niestety nie wolno używać języka polskiego wiec nie napiszę odczuć. zablokowali konto - mógł płacić blikiem a teraz niczym nie może a do placówki tego manku mamy 50km. Poj... Bank a raczej niekompetentni konsultanci. Nie polece nigdy tego banku i bede szukał innego bo mamy tu wszyscy konta.
    Zaletyżadnych na podstawie wad pozostałych
    WadyNiekompetentni konsultanci online
  • ~Nilena / 2022-08-30 11:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338
  • ~No19996 / 2021-07-27 14:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta infolinii beznadziejna. Przełączanie pomiędzy konsultantami tylko dlatego że Pani konsultant nie chce się złożyć wniosku to przełączy do koleżanki.

    Najgorsza infolinia
    ZaletyDobra oferta indywidualnego konta emerytalnego
    WadyInfolinia z leniwymi konsultantami lub konsultantkami
  • ~Norbert / 2020-07-27 15:21
    Ocena: 2.00 / 5
    NIE POLECAM! Co prawda samego konta w banku nie posiadam, natomiast miałem przyjemność brać raty 0% na allegro. Spłata odbywała się regularnie oraz terminie przez cały okres, byłem z każdą zapłatą nawet miesiąc do przodu. Pod koniec okazało się że jest do zapłaty jeszcze jedna rata.

    Chciałem się skontaktować z bankiem oraz dopytać czy to jedyna rata czy jest ich więcej i uregulować od razu całość. Do banku dodzwonić się nie da. Czat na stronie nie działa. Na stronie mbanku nie znalazłem żadnego maila kontaktowego. Po kilku dniach odezwała się kancelaria która 'przejęła' sprawę.

    Jeżeli bank w taki sposób traktuje klientów to warto się zastanowić czy chcemy z nim współpracować, miałem podobną sytuację w City Handlowy i bank SAM się skontaktował telefonicznie - wyjaśniliśmy sytuację, uzgodniliśmy termin spłaty, bez psucia punktacji w BIK.

    JESZCZE RAZ NIE POLECAM.
    Zalety- szybka weryfikacja
    Wady- brak kontaktu z bankiem
    - brak informacji o pozostałej kwocie do spłaty
  • ~Oleg / 2022-08-17 09:10
    Ocena: 2.00 / 5
    nie polecam ten bank obcokrajowcom, tym więcej założenie firmy, i zwykłe konta też. promocje nie działają

    я не рекомендую цей банк іноземцям, тим більше створення бізнесу, і звичайні рахунки теж. акції не працюють

    WadyPromocje
  • ~Paul / 2021-06-26 09:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Uważajcie na mBank. Wczoraj tj. 25 czerwca 2021 ez powodu uniemożliwili mi dostęp do konta ilansującego ze środkami niezbędnymi do prowadzenia działalności. Po interwencji na infolinii otrzymałem info, że w ciągu 14 dni środki zostaną uwolnione. Dzisiaj tj. 26 czerwca 2021 wyczyścili mi konto Intensive do zera. Mam czekać do poniedziałku, bo dzisiaj działy zajmujące się takimi sprawami nie pracują. Zostałem bez grosza. A miałem kupić dzisiaj przyczepę kempingową. Brak słów. Sumaryczna kwota to 81.000 zł.
  • ~Pawel / 2018-11-09 11:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam,
    Jakoś usług firmy postawia wiele do życzenia. Jak dla mnie to poniżej krytyki.
    Konsultanci nie widza nic, jeden informuje ze inforamcje otrzymam jutro drugi kolejnego dnia ze moze to potrwać kilka miesiecy.
    Obsługa użytkownika w formie meilowej szablonowa, zero konkretów.
    ZaletyBrak
  • ~pawel / 2020-08-18 12:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Najdroższy chyba bank. W dzisiejszych czasach 44 PLN za przelew w ramach unii europejskiej i sepa????
    Ludzie opanujcie się !!!
  • ~Paweł / 2020-12-22 17:17
    Ocena: 2.00 / 5
    MBank nawołuje do wypełniania wniosków socjalnych jak 500+ poprzez stronę jednak nie informuje o tym ze mimo ze widzi ze taki wniosek złożyliśmy i urząd danego miasta przelewa nam socjal ze może nam w każdej chwili zablokować te środki na życzenie komornika wymigującego się procedurami ze musimy dostarczyć jeszcze do placówki banku pismo ze dane przelewy to środki socjalne wiec radzę z tym uważać
    ZaletyAplikacje mobilne
    WadyWszystkie błędy mBank’y i tak ponosi właściciel konta
  • ~Paweł / 2022-02-03 15:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam mbank szczególnie osobą które prowadzą działalność gospodarczą i spółkę z o.o.
    - bardzo duży wręcz niemożliwym jest wypracowanie sobie historii w baku ( przykład w oparciu o dochody 15 000 zł m-c).
    - bardzo rygorystyczne kryteria przyznawania kredytów.
    - dużo ukrytych kosztów.
    - przelewy miedzy własnymi rachunkami płatne (1,5 zł)
    - bank nie generuje potwierdzeń zapłaty tuż po ich zleceniu - bardzo utrudnia i wydłuża współpracę miedzy firmami ( gdzie często wymagane jest potwierdzanie wykonania przelewu).
    Po 10 latach współpracy ( mimo tego że bank widzi że wszystkie płatności do zus i us są w terminie) nie udało się wypracować żadnej historii.
    Dla przykładu przeniosłem wszystko do banku PKO BP i przy ww dochodach po pół roku miałem wypracowaną historię( być może jest też tak w innych bankach - nie reklamuję akurat PKO BP). Dodatkowo uzyskałem wiele profitów ( zero opłat , indywidualne rozpatrzenie wniosku kredytowego do kwot około 100 000 zł itp).
    ZaletyW miarę dobra aplikacja
    WadyAbsolutnie nie nadaję się dla firm i spółek.
  • ~Paweł / 2024-01-04 09:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Sama rozmowa z konsultantem przebiegła sprawnie i bezproblemowo, niestety proces załatwienia sprawy , a przede wszystkim dodzwonienie się do konsultanta przez bota to marnowanie czasu i nerwów. Dobrze ,że mam cierpliwość i wiedzę bo osoby starsze lub niezaznajomione z załatwianiem spraw w ten sposób na pewno nie załatwią nic przez mlinię. Ogólnie nie polecam
  • ~Pelasia / 2018-12-31 22:11
    Ocena: 2.00 / 5
    W dniu 31.12.2018r przelewy są wykonywane jedynie do godz 9:55, na stronie głównej brak komunikatu,że po godz 10 nie są wykonywane żadne przelewy, infolinia nawet nie była zorientowana o problemie
    Zaletypo dzisiejszym dniu BRAK
    Wadytraktowanie klienta jak "dziecka specjalnej troski"
  • ~Piotr / 2021-01-24 20:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Co jakiś czas robię czyszczenie komputera - historia www, skan wirusów, aktualizacja "antyreklam" itp. Po każdej takiej akcji strona mBanku przed zalogowaniem każe dodać urządzenie do zaufanych. Więc dodaję wpisując nazwę jaka była wcześniej. A tu informacja, że takie urządzenie już jest. Wymyślam nowe, za jakiś czas znów to samo... Po jakimś czasie informacja, że jest już za dużo urządzeń i mogę mieć dostęp jednorazowy z sms na telefon podczas gdy wcześniej celowo ustawiłem by nie mieć wszystkich opcji potwierdzanych sms-owo dla własnej wygody. Konia z rzędem temu kto znajdzie gdzie w opcjach usunąć zbędne urządzenia. Coraz ciężej coś znaleźć na stronie bo informatykom widocznie nudzi się i zmieniają by było nieczytelnie. Nawet własne finanse są schowane i jak ma się kredyt odnawialny i jest się pod kreską to albo należy pamiętać jaką granicę się ustaliło i samemu odjąć albo głęboko szukać. Brak przejrzystości. O infolinii nie wspomnę. Przy zmianie nr telefonu musiałem osobiście pojechać do placówki bo nic nie da się załatwić zdalnie. Do tego ta nachalna ideologia. Rozumiem w latach 90 można było nabrać się na pewne "pomocne" akcje ale obecnie w dobie powszechnej dostępności do informacji reklamowanie piramidy finansowej na której ciąży sporo wyroków sądowych (wyroki i orzeczenia wraz z sygnaturami spraw dostępne w Internecie i wszystko do sprawdzenia jeśli ktoś nie jest zbyt leniwy) nie czyni w moich oczach tego banku jako wiarygodnej instytucji. Kiedyś wygodny bank, obecnie bardzo irytujący. Coraz więcej opłat, coraz mniej przejrzystości. Do tego przerwy w dostępie - sms z hasłem przyszedł po 2 godzinach a nie mieszkam w miejscu braku zasięgu sieci.
    ZaletyTo, że "jest" na biurku w domu lub w telefonie.
    WadyCoraz więcej.
  • ~Piotr / 2023-06-29 18:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolega którego poleciłem miał problem z weryfikacja i poszedł do banku z nim kodem polecenia i dowiedział się że mój kod polecenia nie jest ważny i nie będzie się to nikomu opłacać. Oczywiście bank nie widzi problemu. Nie miłą obsługa na infolinii Nie polecam
    ZaletySensowne warunki
    WadyObsoga banku
  • ~Piotr / 2024-01-07 19:46
    Ocena: 2.00 / 5
    W tym tygodniu zamykam konto w mBank.Jestem z nim związany od kilkunastu lat.Po zabraniu reklam TV Republika mówię bye bye.
  • ~Piotr K / 2021-01-27 01:14
    Ocena: 2.00 / 5
    WRĘCZ ODRADZAM, ale jaki inny polecić - nie wiem
    Zaletymiła obsługa
    WadyINFORMATYCY - idioci
  • ~piotr_ / 2015-03-17 20:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Niegdyś najlepszy e-bank po wdrożeniu fatalnego nowego systemu jest jedną wielką katastrofą. Bardzo trudno się tam odnaleźć ale w zamian łatwo przypadkowo wykonać niechcianą operację, można sobie pograć w m-gry, zdobyć m-puchary , m-odznaki i takie tam. Obsługa działa szybko w przypadku nowych klientów lecz przy niestandardowych problemach trafia się na mur biurokracji i bezradności.
    Zaletydobre oferty OC
    Wadynowy system
    10 lat, był za darmo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1100
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 954
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170