Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2067 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2023-05-15 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    brak informacji o blokadzie
    Założyłam konto bankowe w środę. Konto nie było aktywowane, pomimo że otrzymałam informację o aktywacji. Musiałam sama się domyśleć, że coś jest nie tak, ponieważ moi klienci nie mogli zrobić żadnego przelewu. Okazało się, że REGON firmy nie był podany. Podałam REGON. Wszystko miało działać. Po kolejnym kontakcie z mojej strony okazało się, że jest blokada. Wysłano jakiś wniosek, okazało się, że błędny. Kolejny konsultant wysłał dyspozycję.
    niespójne informacje
    Poinformowano mnie, że zajmie to kilka dni, ale nie powinno trwać długo. Dyspozycja została ponaglona po moich kolejnych interwencjach. Nadal nic. Co konsultant, to inna informacja. Jedni mówili, że potrwa to kilka dni, a może tylko kilka godzin. Na czacie konsultanci mówili za to, że wniosek ma być rozpatrywany do miesiąca.
    utrudnienie pracy
    Od tygodnia mam niesprawne konto. Nie mogę przyjąć wpłat i tym samym za nic zapłacić. Nie wiem, jak moja firma ma funkcjonować, jeśli konto aktywują dopiero za miesiąc, kto opłaci za mnie ZUS i inne, już nie mówiąc, z czego ja będę żyła.
    nerwy
    Po tygodniu nerwowych rozmów z konsultantami i uporczywymi botami, zrezygnowałam z tego konta.

    NIKOMU NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadytoksyczny poziom obsługi klienta, blokady na koncie, brak aktywacji konta przez tydzień
  • ~sertive / 2023-05-15 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki jest który blokuje Ci dostęp do twoich pieniędzy z byle powodu. Przykład: kupiłem nowy telefon. Aktywowałem aplikacje mBanku,chcę zrobić przelew - konto zablokowane " ze względów bezpieczeństwa ". Jakich względów bezpieczeństwa ku**a? Skoro znam pesel,nazwisko,pin do apki w poprzednim tel i mam do niego dostęp bo muszę wysłać SMS do banku oraz odebrać połączenie z kodem to co tu jest podejrzanego ?!Konto od razu zostało zamknięte jak tylko odzyskałem do niego dostęp. Jakim cudem ten bank jeszcze istnieje to ja nie wiem.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Marcin / 2023-05-12 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie , ale nie ten bank. Dzwonią z ofertami jak nie ma potrzeby. Chcąc samemu wyjaśnić jakąś sprawę, to konsultantka odsyła żeby samemu ogarniać w aplikacji. Lenistwo i wyzysk to właśnie mbank.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Angelika / 2023-05-11 12:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Konsultanci bardzo mili , ale ten cholerny Bot...
    WadyBOT
  • ~Agita / 2023-05-10 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety diabeł mnie podkusił otworzyłam konto w tym dziadostwie, mam je 2 miesiące i uciekam beznadziejna obsługa ksiegują przelewy dłużej niż w innych bankach u mnie koleżanki wydają premię a ja ciągle na nią czekam. Obsługa fatalna, bank dla tych którzy nie potrzebują korzystać ze swoich pieniędzy
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa
  • ~Mateusz / 2023-05-09 15:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałem problem z wplatomatem co zmusilo mnie ze skorzystania mnie do zadzwonienia na infolinie.
    ZaletyMiła ludzka obsługa, skora do pomocy
    WadyProblematyczny bot zaraz po połączeniu
  • ~Daniel / 2023-05-09 06:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa banku najgorsza ze wszystkich... Często pisze na infolinii i odsyłają mnie abym sam zrobił coś czego nie potrafię i zawsze muszę ich straszyć złożeniem skargi na obsługę i dopiero wtedy wielka uprzejmość i pomagają. Dobrego aplikacja z której trzeba się namęczyć aby cokolwiek załatwić
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Ann / 2023-05-08 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety tutaj chodzi o boota, który nie funkcjonuje tak jak powinien. Brak weryfikacji klienta poprzez coś innego niż identyfikator do logowania. Tragedia
    WadyBOOT
  • ~RPR / 2023-05-07 18:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Odblokowanie logowania po zmianie telefonu to pop prostu dramat przez duże D.
    51 minut oczekiwania, potrójna identyfikacja i rozmowa kolejno z 3 osobami tłumaczenie im tego samego irytuje na maksa. Logowanie do serwisu transakcyjnego odsyła do aplikacji mobilnej a tą aby aktywować należy wejść do serwisu transakcyjnego. ;-)))
    KWADRATURA KOŁA.

    Na koniec Pani stwierdziła iż kod aktywacyjny został już wygenerowany 3 krotnie a musi mnie zweryfikować (dodam że cały czas podczas jednej rozmowy) i należy czekać do północy.
    Jedna wielka porażka i tak nic nie udało się odblokować.
    Gratuluję
    Zaletyżądnych
  • ~Yeloenk / 2023-05-04 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Same jedynki a to z powodu braku oddziału banku NA CAŁYM PODHALU, przy czym wszystkie banki mają swoje oddziały. Masakra
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Ścisz To / 2023-04-30 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina nie BANK. Żenująca obsługa. Nie intuicyjny panel. Samowolka w "zleconych" przelewach. SKANDAL.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
  • ~Rozczarowana / 2023-04-30 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    otwarlam konto osobiste po wpłaceniu pieniędzy zablokowali mi konto zevwzgledu ze kurier popełnił błąd przy weryfikacji dokumentów podpisalam drugi raz ta sama umowę mimio ze maja 5dni kalendarzowych od otrzymania kompletu dokumentów do dnia dzisiejszego środki na koncie mam zablokowane ,na blokadzie moich środków bank jednak rozlicza swoje należności oplata za opaskę ,termin weryfikacji drugiego kompletu dok. Minął a ja jak mam zablokowane rachunki i pieniądze tak mam na infolinii mnie zbywaja , w placówce nie można zweryfikować tych danych i odblokować konta !!! , jedyne co można usłyszeć nie mam wyglądu do danych i skladaj ze człowieku obsrane rwklamacje ile chcesz
    Zaletybrak
    Wadyzrywanie klienta,brak możliwości korzystania z własnych środków.infolinia wiecznie nic nie wie i niema dostępu do twojego konta,
  • ~Mario / 2023-04-29 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, nie wiem co napisać bo wszystko to dno chyba że chcą cię przejąć jako klienta to dadzą ci super ofertę , problem z otwarciem pliku pdf od nich na komputerze i laptopie gdzie wszystkie pliki zawsze otwierałem czy to z innych banków czy z firm i nie było problemu , pani na infolini nie potrafiła mi pomóc kolejna też i tak mnie zbywali , do tego ten bot -totalna porażka, żeby wcisnąć mi kartę kredytową to nie było potrzebne nic ale gdy chcesz złożyć reklamację lub potrzebujesz pomocy to nagle potrzebują wszystkiego , złodzieje ,mafia itp, ja osobiście rezygnuje z rachunku w mbanku ,mam dość
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje i oszuści , nie pomogą swoim klientą
  • ~Luk / 2023-04-27 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa , opłaty za wszystko . Mam pare kont i żadne nie kosztuje tyle co konto w Mbanku .
    Absolutnie nie polecam , cały czas jakieś mikro i makro opłaty za każdą rzecz .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~N. / 2023-04-27 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Przeniesienie kredytu do tego banku kosztowało mnie masy nerwów, czasu i pieniędzy. Najgorszy bank z którym miałam do czynienia.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z opiekunem, konieczność jeżdżenia do oddziału macierzystego, a nie najbliższego. Przekazywanie błędnych informacji.
  • ~Pzyk / 2023-04-23 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero dno nie jestem w stanie opisać w złości ich poczynań. Kradną
    ZaletyZero
    WadyWszystkie
  • ~Pik / 2023-04-23 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje , wszystko płatne. Nawet operacje między kontami w jednej aplikacji. Obsługa księgowa koszmar ! Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Max / 2023-04-22 05:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Mbank oszukał mnie na duża kwotę. byl
    to ewidentny błąd personelu ale bank mimo to nie uznał reklamacji bo po co . bezprawie się opłaca a proces sądowy to długa droga wiec maja czas…
    Nie wspomnę już o notorycznym blokowaniu karty i konta przy płatnościach za granica w hotelu lub restauracji .
    Gdy naprawdę się coś dzieje to bank reaguje po fakcie i tak to właśnie działają
    procedury bezpieczeństwa w MBanku.
    przydałby im się jakaś kontrola i solidna kara to może by Zarząd trochę otrzeźwiał. przestrzegam przed tym bankiem
  • ~Li / 2023-04-21 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank oszukał mnie już kilka razy. Jedyny powód dla którego ciągle go nie zmieniłam, to kredyt odnawialny, którego ciężko się pozbyć, ale już niedługo… Po raz pierwszy bank oszukał mnie przy aneksie do wspomnianego kredytu. Chciałam go obniżyć, okazało się że w pakiecie otrzymałam podwyższenie oprocentowania, o czym nikt się nawet nie zająknął w czasie rozmowy z mlinią. Odstąpienie od tego aneksu było drogą przez mękę trwającą ok miesiąc, byłam odsyłana z miejsca na miejsce i nikt nie potrafił odpowiedzieć na moje pytania. Kiedy w końcu udało mi się od aneksu odstąpić, a w zasadzie go anulować, takiej terminologii użyto ze strony banku, odzyskanie pobranej prowizji i powtórne obniżenie oprocentowanie, to kolejna długa korespondencja. Ostatnio zaś bank wystawia zaświadczenie na którego wystawienie ma jak twierdzą jego pracownicy, bo nie udało mi się znaleźć tej informacji w żadnym dokumencie, 7 dni, ponad miesiąc. Złożyłam reklamację na tenże termin, i chyba jestem wyjątkowo wyjątkowym klientem ;) bo co prawda mają na jej rozpatrzenie 30 dni, ale „zazwyczaj odpowiadamy znacznie szybciej”, no to mnie to „zazwyczaj” najwyraźniej nie dotyczy.
    ZaletyMogłabym coś wskazać, ale nie zamierzam rekalmować niczego co jest związane z tym bankiem
    WadyBrak informacji i możliwości jej uzyskania, mała wiedza pracowników i wprowadzenia klientów w błąd
  • ~Ola / 2023-04-21 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientką banku przez ponad 15 lat i kiedyś był to najlepszy bank w Polsce - mobilny, prosty, nowoczesny. Dzisiaj ten bank jest cieniem samego siebie - wszystko jest niesamowicie skomplikowane, nawet zmiana numeru telefonu. Aplikacja i panel użytkownika są potwornie nieintuicyjne, obsługa klienta mówi raz jedno raz drugie, blokują dostęp do konta bez powodu, a później nie sposób jest to konto odblokować! Czekanie na lini po godzinę, żeby dowiedzieć się, że należy pójść do placówki (których przecież prawie nie ma!), aby rozwiązać problem. To nie jest nowoczesny bank. To jest bank, który chce utrudnić życie swoim klientom w ramach "procedur bezpieczeństwa". Obłęd, absolutnie nie polecam.
    ZaletyCiężko cokolwiek wymyślić.
    WadyWszystko.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1093
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 952
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169