Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mick / 2021-07-27 08:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Opłaty i prowizje prawie za wszystko, nieatrakcyjna oferta kredytowa, fatalna infolinia i czat na którym wiecznie nikogo nie ma. Ma się wrażenie, że bank nie ma czasu, czyli jak w latach 90 bez wizyty w oddziale niczego nie załatwisz. Zakładnie firmy w czasie jednej wizyty to też jakiś żart. Potem trzeba było prostować dokonania pracowników mBanku w CEIDG i innych instytucjach
    Wady-brak wsparcia klienta (infolinia i czat;
    -drogie utrzymanie rachunku i opłaty za korzystanie


    -
  • ~Midori / 2022-07-06 19:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Bot Marek się popsuł a nikt go nie naprawia
    Na połączenie czeka się pół godziny
    Bot nie reaguje na numer klienta ani słowny ani wpisany
    Po połączeniu z konsultantem nie udzielaja informacji bo nie ma weryfikacji znów przełączają do Marka, który jest popsuty,kolejne pół godziny czekania i tak w kółko
    Można całą dobę
    Operacje z Allegro sa zatwierdzane kilka razy a pieniądze nie dochodzą
    Reklamacji bez weryfikacji złożyć nie można
    Pewnie wszystko im walnęło i znów się nie przyznaja
  • ~Monika / 2018-06-25 12:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank żenada - dopóki nie potrzebujesz od nich pomocy jest OK. W weekend chciałam zablokować kartę, przez 3 godz. nikt na infolinii nie odbierał, także w przypadku kradzieży zapomnijcie, że uda Wam się szybko zablokować kartę, ale oczywiście w słuchawce usłyszycie:"...jeśli chcesz szybko zablokować kartę wybierz 3..." A dwa - dzisiaj przy ustalaniu nowego telekodu (tak w dużym skrócie) poproszono mnie na infolinii o milion różnych danych. Jakiś chamski gościo coś źle zapisał i niestety usłyszałam, że podałam złe dane i nie jest w stanie mi pomóc. Chyba czas się rozstać.
    Zaletyoferta niezła, ale bardzo zbliżoną mają również inne banki
    Wadypo co im infolinia jak nie można z niej skorzystać w pilnych sprawach
  • ~Monika / 2022-07-01 18:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Otwarcie konta firmowego miało nastąpić automatycznie , niestety źle wprowadzono dane i problem nie został szybko usunięty . Po interwencji w punkcie i oczekiwaniu ok 2godzin zostaliśmy poinformowani o pomyłce. Nie polecam zero przeprosin że strony osoby zakładającej konto . Obsługa nie zainteresowana problemem . Wróciły przelewy do nadawcy z winy banku . Firma z kłopotem bank rzekomo niewinny
    ZaletyBrak
    WadyBrak zainteresowania klientem .
  • ~Monika / 2022-07-22 11:23
    Ocena: 2.00 / 5
    mbank beznadziejny bardzo jest okrada klientów lepiej unikać mbanku
    Zaletybrakuje
    Wadyutrudnia korzystać z pieniędzy klienta
  • ~ms / 2023-01-19 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Potrzebne było konto na jednorazową wpłatę środków, środki wypłacone przelewem, karta została anulowana, na koncie zostały grosze, jednak zgłoszone zostało zamknięcie przeze mnie konta. 6 lat później dostaję mail'a z zadłużeniem za używanie karty kredytowej. Karta nie została dostarczona ponieważ została anulowana.
    Zostało podesłana firmie reklamacja - odpowiadają, anulowanie konta jak i karty zostało anulowane, przez co zgodnie z ich polityką naliczali za prowadzenie karty.
    Firma od tak, może wznowić wasze konto i za 6 lat możecie dostać powiadomienie o zadłużeniu z tego wynika, nie polecam.
    ZaletyJednorazowe bonusy np. 100zł za polecenie konta znajomemu
    WadyKonto internetowe czyli wiele błędów, wznawianie konta bez zgody właściciela i pomimo zamknięcia konta.
  • ~MS13 / 2019-10-24 15:47
    Ocena: 2.00 / 5
    od 3 miesięcy nie moge wypłacić gotówki z żadnego bankomatu. Nie jest to wina limitów ani wina samego bankomatu potwierdzone z operatorem bankomatu.( rożne bankomaty, rożne lokalizacje)
    Dział reklamacyjny nie potrafi rozwiązać problemu i wysyła w rozwiązaniu instrukcje działania bankomatu wraz z wielkością szczeliny na banknoty. Totalne olewanie klienta. Dział reklamacji nie potrafi czytać ze zrozumieniem.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa na czacie, dział reklamacji
  • ~nicitka / 2022-07-11 06:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety, moja współpraca z bankiem zanim się zaczęła to już się skończyła. Chciałam skorzystać z opcji założenia rachunku na selfie. Wniosek wysłałam 6 lipca. Dopiero dnia 11 lipca otrzymałam informację że skontaktuje się że mną kurier aby potwierdzić moją tożsamość bo elektronicznie nie udało się. W międzyczasie pisałam zapytania jak mogę zrezygnować z założenia rachunku bo już nie jest mi potrzebny. Odpowiedzi nie otrzymałam. Zależało mi na czasie i szybkim otrzymaniu nr konta. Dzisiaj już ten rachunek nie jest mi potrzebny. Skorzystałam z usług innego banku. Nie wiem dlaczego tak to długo trwało. A może chodzi o to aby klient jednak nie otrzymał dodatkowych pieniędzy za otwarcie konta na selfie.
    ZaletyDarmowe bankomaty
    WadyBrak szybkiego kontaktu z klientem.
  • ~Nicka30 / 2022-02-10 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Raty wygodne i nic poza tym
    Chciałam zamknąć rachunek, bo kredyt spłacony i o tyle o ile Rozmowa telefoniczna z pierwszym konsultantem w porządku,pani wysłuchała z jakim tematem dzwonię i przełączyła do następnej konsultantki tak druga rozmowa z panią bardzo nie przyjemna,nie miłą rozmową z klientem,pomimo wcześniejszych ustaleń na czacie mBanku, że rachunek zamknę tylko dzwoniąc na infolinię ,niestety nie dało się
    ZaletyWygodne raty
    WadyNie miła rozmowa telefoniczna
    Brak rozwiązania problemu

  • ~NIE_konto / 2020-11-03 15:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, chciałem założyć konto dla dziecka l.15, I etap rejestracji minął błyskawicznie a potem już tylko gorzej, opcja podpisania umowy z kurierem okazała się klapą, kurier przyjechał z umową ale nie chciał podpisu dziecka tylko rodzica, zadzwoniłem i ustaliłem że umowa wróci następnego dnia przy mojej obecności, nie wróciła. Kontakt z mbank za piątym razem doszedł do skutku, ale Pani nie potrafiła mi powiedzieć co z moją umową :(, zero pomocy, przełączony do kolejnej konsultantki dowiedziałem się że DZIECKO ma się skontaktować z mbank nie ja , masakra po 2 tygodniach zero pomocy i reaktywności ze strony mbank.
    Wadybrak pomocy i konsekwencji
  • ~Niezadowolona / 2022-01-26 00:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Otworzyłam kiedyś konto USD, myślałam, że mi się przyda, ale nigdy z niego nie korzystałam. Parę dni temu patrzę, a na nim ponad -400 debetu. Po zapytaniu na czacie, skąd się wzięła ta kwota, które to zapytanie nota bene pozostało bez odpowiedzi, kwota cichaczem zmieniła się na -266. Na moje ponowne pytanie skąd -266, padła odpowiedź, że jest zajęcie egzekucyjne, które obniża salda "wszystkich kont". Co to znaczy WSZYSTKICH KONT? Którego konta i w jakiej kwocie? Co ma zajęcie egzekucyjne w złotówkach do konta w dolarach?! A nawet jeśli ściągają z konta dolarowego, dlaczego przy zajęciu egzekucyjnym nadal widnieje informacja, że jest niespłacone?? DRAMAT!
    Wadybałagan nie do pomyślenia w żadnym banku, brak przejrzystej informacji o saldzie poszczególnych kont
  • ~Niezadowolony / 2020-11-20 19:27
    Ocena: 2.00 / 5
    tragiczna obsługa w galerii Posnania -Poznań.Chciałem założyć konto dla klienta indywidualnego,a nie mogłem.Dziewczynka,która mnie obsługiwała mówiła,że mam coś nie tak z dowodem,że nie może przyjąć wniosku.Nie powiedziała co jest nie tak ,nie próbowała nawet wewnętrznie sprawy wyjaśnić wysyłała mnie na infolinię.Zero kompetencji,jakość obsługi także zerowa.Nie polecam tego miejsca.4 osoby że strony banku,każdy milczał.Chciałbym nadmienić,że 5 min.później dzwoniąc na infolinię wszystko załatwiłem bez żadnych problemów.Jakoś tam z dowodem było wszystko ok.Oddział-dno
    ZaletyZero
    WadyJ.w.
  • ~Niezadowolony / 2023-05-15 22:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzwoniło dzicko o odblokowanie karty - weryfikowali i zablokowali bo podane dane sa nieprawidłowe - Niestety nie wolno używać języka polskiego wiec nie napiszę odczuć. zablokowali konto - mógł płacić blikiem a teraz niczym nie może a do placówki tego manku mamy 50km. Poj... Bank a raczej niekompetentni konsultanci. Nie polece nigdy tego banku i bede szukał innego bo mamy tu wszyscy konta.
    Zaletyżadnych na podstawie wad pozostałych
    WadyNiekompetentni konsultanci online
  • ~Nilena / 2022-08-30 11:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338
  • ~No19996 / 2021-07-27 14:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta infolinii beznadziejna. Przełączanie pomiędzy konsultantami tylko dlatego że Pani konsultant nie chce się złożyć wniosku to przełączy do koleżanki.

    Najgorsza infolinia
    ZaletyDobra oferta indywidualnego konta emerytalnego
    WadyInfolinia z leniwymi konsultantami lub konsultantkami
  • ~Norbert / 2020-07-27 15:21
    Ocena: 2.00 / 5
    NIE POLECAM! Co prawda samego konta w banku nie posiadam, natomiast miałem przyjemność brać raty 0% na allegro. Spłata odbywała się regularnie oraz terminie przez cały okres, byłem z każdą zapłatą nawet miesiąc do przodu. Pod koniec okazało się że jest do zapłaty jeszcze jedna rata.

    Chciałem się skontaktować z bankiem oraz dopytać czy to jedyna rata czy jest ich więcej i uregulować od razu całość. Do banku dodzwonić się nie da. Czat na stronie nie działa. Na stronie mbanku nie znalazłem żadnego maila kontaktowego. Po kilku dniach odezwała się kancelaria która 'przejęła' sprawę.

    Jeżeli bank w taki sposób traktuje klientów to warto się zastanowić czy chcemy z nim współpracować, miałem podobną sytuację w City Handlowy i bank SAM się skontaktował telefonicznie - wyjaśniliśmy sytuację, uzgodniliśmy termin spłaty, bez psucia punktacji w BIK.

    JESZCZE RAZ NIE POLECAM.
    Zalety- szybka weryfikacja
    Wady- brak kontaktu z bankiem
    - brak informacji o pozostałej kwocie do spłaty
  • ~Oleg / 2022-08-17 09:10
    Ocena: 2.00 / 5
    nie polecam ten bank obcokrajowcom, tym więcej założenie firmy, i zwykłe konta też. promocje nie działają

    я не рекомендую цей банк іноземцям, тим більше створення бізнесу, і звичайні рахунки теж. акції не працюють

    WadyPromocje
  • ~Paul / 2021-06-26 09:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Uważajcie na mBank. Wczoraj tj. 25 czerwca 2021 ez powodu uniemożliwili mi dostęp do konta ilansującego ze środkami niezbędnymi do prowadzenia działalności. Po interwencji na infolinii otrzymałem info, że w ciągu 14 dni środki zostaną uwolnione. Dzisiaj tj. 26 czerwca 2021 wyczyścili mi konto Intensive do zera. Mam czekać do poniedziałku, bo dzisiaj działy zajmujące się takimi sprawami nie pracują. Zostałem bez grosza. A miałem kupić dzisiaj przyczepę kempingową. Brak słów. Sumaryczna kwota to 81.000 zł.
  • ~Pawel / 2018-11-09 11:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam,
    Jakoś usług firmy postawia wiele do życzenia. Jak dla mnie to poniżej krytyki.
    Konsultanci nie widza nic, jeden informuje ze inforamcje otrzymam jutro drugi kolejnego dnia ze moze to potrwać kilka miesiecy.
    Obsługa użytkownika w formie meilowej szablonowa, zero konkretów.
    ZaletyBrak
  • ~pawel / 2020-08-18 12:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Najdroższy chyba bank. W dzisiejszych czasach 44 PLN za przelew w ramach unii europejskiej i sepa????
    Ludzie opanujcie się !!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960