Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marga / 2019-09-26 13:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank na niskim poziomie obsługi. Przez naście lat kiedy nic się nie działo oczywiście było w porządku przelewy -wypłaty- wpłaty . Jednak kiedy wszedł
    Komornik użerania kilku miesięcy codziennych telefonów nie było końca z mojej strony zablokowali wszystko co miałam nie przesyłając do komornika ani nie dając mi możliwości korzystano nawet państwie 500 . Marni. Na szczęście już nigdy nie będę ich klientka
  • ~maro / 2019-04-15 12:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyłączyli aplikację mobilną na windowsphone. Słabo oprocentowane lokaty.
    Zaletybrak
    Wadywiele
  • ~Marta / 2022-08-22 21:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Niezapowiadane przerwy- czyzby awaria................
  • ~Matosz 1983 / 2022-04-04 08:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam konto w banku od kilkunastu lat. Był to jeden z pierwszych banków nowoczesnych i bardzo przyjazny dla klienta. Ostatnio minął termin karty bankomatowej a nowej nie ma. Gdzieś została zagubiona. W ciągu dziesięciu dni mam wylecieć za granicę i nie mogę skorzystać z karty bo bank nie poczuwa się do szybkiej bezpłatnej dostawy nowej karty. Jak będę chciał to sam mam płacić za kuriera. Nawet nie ma możliwości przesłaĆ karty listem poleconym lub odbioru w wyznaczonej placówce. Na dodatek jak złożyłem reklamację to termin rozpatrzenia od 30 do 60 dni. Wiadomo jak można się poczuć. Mam swoje lata i nie chcę aplikacji mobilnej. Muszę w nowym banku założyć konto wielowalutowe aby korzystać z karty. Inny bank może to szybko załatwić. Nie wiem kiedy zostanie dostarczona do mnie karta? może ostatniego dnia miesiąca i wtedy bedę musiał się głowić za co zapłacić 350 zł bo jak nie to zostanie mi naliczona dodatkowa opłata za posiadanie karty. Coraz bardziej skłaniam się do zamykania konta. Aby dodzwonić się na infolinię do konsultanta to też trzeba mieć bardzo wiele cierpliwości.
    Wadydługie terminy rozpatrzenia reklamacji, trudności w komunikacji tel. z konsultantem,
  • ~Meghan / 2024-01-15 22:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie jestem zadowolona z uslug banku mianowicie pobieranie pieniedzy za karte
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Meva / 2023-04-03 19:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna infolinia, obsługa interesantów jak petentów za PRLu. Wciskanie kredytów jest super, ale jak pojawi się problem i trzeba z czymś pomóc klientowi to nagle tylko 4omin oczekiwania na mLinii.
  • ~Michał / 2013-04-09 15:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Próbowałem ustanowić pełnomocnitwo do konta w mBanku. Po dwóch tygodniach od złożenia wniosku nic się nie wydarzyło, więc zadzwoniłem na ich infolinię. Dowiedziałem się że dokumenty nie dotarły. Zaproponowali że dodadzą uwagę do wniosku, żeby sprawdzić tę sprawę. Po miesiącu wciąż nic się nie działo. Gdy zadzwoniłem zaproponowali mi że mogą dodać kolejną uwagę albo mogę zrezygnować z wniosku.
    Wadybrak kompetencji, brak kontaktu, brak możliwości naprawienia szkody wynikłej z winy mBanku
    5 lat
  • ~Michał Strojnowski / 2013-12-06 11:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Absolutnie odradzam mBank. Trzeba cały czas patrzeć im na ręce, bo stosują różne kruczki żeby niepostrzeżenie wyciągnąć od klienta pieniądze:

    1. Zaproponowali mi darmowe konto bez opłat, które jak sądziłem mi się przyda. Okazało się że ma dziwne ograniczenia i się nie przydało, ale ponieważ było bezpłatne, to go nie likwidowałem. Zdziwiłem się gdy po paru miesiącach przestało być bezpłatne i zaczęli mnie obciążać 10 zł miesięcznie za prowadzenie rachunku (które do niczego nie było wykorzystywane).

    2. Zaproponowali mi zwiększenie kredytu odnawialnego - znów całkowicie darmowo i bez opłat. Z tym że ja ze swojego kredytu odnawialnego nie korzystam, a bank pobiera prowizję od niewykorzystanego kredytu. Propozycja ewidentnie nie służyła moim celom, bo wiedzieli że z limitu nie korzystam. Zwiększenie służyło wyłącznie ściągania wyższych comiesięcznych opłat.
    WadyWyciągają od klienta pieniądze za nic i robią co mogą żeby wyciągnąć więcej.
  • ~Mick / 2021-07-27 08:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Opłaty i prowizje prawie za wszystko, nieatrakcyjna oferta kredytowa, fatalna infolinia i czat na którym wiecznie nikogo nie ma. Ma się wrażenie, że bank nie ma czasu, czyli jak w latach 90 bez wizyty w oddziale niczego nie załatwisz. Zakładnie firmy w czasie jednej wizyty to też jakiś żart. Potem trzeba było prostować dokonania pracowników mBanku w CEIDG i innych instytucjach
    Wady-brak wsparcia klienta (infolinia i czat;
    -drogie utrzymanie rachunku i opłaty za korzystanie


    -
  • ~Midori / 2022-07-06 19:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Bot Marek się popsuł a nikt go nie naprawia
    Na połączenie czeka się pół godziny
    Bot nie reaguje na numer klienta ani słowny ani wpisany
    Po połączeniu z konsultantem nie udzielaja informacji bo nie ma weryfikacji znów przełączają do Marka, który jest popsuty,kolejne pół godziny czekania i tak w kółko
    Można całą dobę
    Operacje z Allegro sa zatwierdzane kilka razy a pieniądze nie dochodzą
    Reklamacji bez weryfikacji złożyć nie można
    Pewnie wszystko im walnęło i znów się nie przyznaja
  • ~Monika / 2018-06-25 12:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank żenada - dopóki nie potrzebujesz od nich pomocy jest OK. W weekend chciałam zablokować kartę, przez 3 godz. nikt na infolinii nie odbierał, także w przypadku kradzieży zapomnijcie, że uda Wam się szybko zablokować kartę, ale oczywiście w słuchawce usłyszycie:"...jeśli chcesz szybko zablokować kartę wybierz 3..." A dwa - dzisiaj przy ustalaniu nowego telekodu (tak w dużym skrócie) poproszono mnie na infolinii o milion różnych danych. Jakiś chamski gościo coś źle zapisał i niestety usłyszałam, że podałam złe dane i nie jest w stanie mi pomóc. Chyba czas się rozstać.
    Zaletyoferta niezła, ale bardzo zbliżoną mają również inne banki
    Wadypo co im infolinia jak nie można z niej skorzystać w pilnych sprawach
  • ~Monika / 2022-07-01 18:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Otwarcie konta firmowego miało nastąpić automatycznie , niestety źle wprowadzono dane i problem nie został szybko usunięty . Po interwencji w punkcie i oczekiwaniu ok 2godzin zostaliśmy poinformowani o pomyłce. Nie polecam zero przeprosin że strony osoby zakładającej konto . Obsługa nie zainteresowana problemem . Wróciły przelewy do nadawcy z winy banku . Firma z kłopotem bank rzekomo niewinny
    ZaletyBrak
    WadyBrak zainteresowania klientem .
  • ~Monika / 2022-07-22 11:23
    Ocena: 2.00 / 5
    mbank beznadziejny bardzo jest okrada klientów lepiej unikać mbanku
    Zaletybrakuje
    Wadyutrudnia korzystać z pieniędzy klienta
  • ~ms / 2023-01-19 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Potrzebne było konto na jednorazową wpłatę środków, środki wypłacone przelewem, karta została anulowana, na koncie zostały grosze, jednak zgłoszone zostało zamknięcie przeze mnie konta. 6 lat później dostaję mail'a z zadłużeniem za używanie karty kredytowej. Karta nie została dostarczona ponieważ została anulowana.
    Zostało podesłana firmie reklamacja - odpowiadają, anulowanie konta jak i karty zostało anulowane, przez co zgodnie z ich polityką naliczali za prowadzenie karty.
    Firma od tak, może wznowić wasze konto i za 6 lat możecie dostać powiadomienie o zadłużeniu z tego wynika, nie polecam.
    ZaletyJednorazowe bonusy np. 100zł za polecenie konta znajomemu
    WadyKonto internetowe czyli wiele błędów, wznawianie konta bez zgody właściciela i pomimo zamknięcia konta.
  • ~MS13 / 2019-10-24 15:47
    Ocena: 2.00 / 5
    od 3 miesięcy nie moge wypłacić gotówki z żadnego bankomatu. Nie jest to wina limitów ani wina samego bankomatu potwierdzone z operatorem bankomatu.( rożne bankomaty, rożne lokalizacje)
    Dział reklamacyjny nie potrafi rozwiązać problemu i wysyła w rozwiązaniu instrukcje działania bankomatu wraz z wielkością szczeliny na banknoty. Totalne olewanie klienta. Dział reklamacji nie potrafi czytać ze zrozumieniem.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa na czacie, dział reklamacji
  • ~nicitka / 2022-07-11 06:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety, moja współpraca z bankiem zanim się zaczęła to już się skończyła. Chciałam skorzystać z opcji założenia rachunku na selfie. Wniosek wysłałam 6 lipca. Dopiero dnia 11 lipca otrzymałam informację że skontaktuje się że mną kurier aby potwierdzić moją tożsamość bo elektronicznie nie udało się. W międzyczasie pisałam zapytania jak mogę zrezygnować z założenia rachunku bo już nie jest mi potrzebny. Odpowiedzi nie otrzymałam. Zależało mi na czasie i szybkim otrzymaniu nr konta. Dzisiaj już ten rachunek nie jest mi potrzebny. Skorzystałam z usług innego banku. Nie wiem dlaczego tak to długo trwało. A może chodzi o to aby klient jednak nie otrzymał dodatkowych pieniędzy za otwarcie konta na selfie.
    ZaletyDarmowe bankomaty
    WadyBrak szybkiego kontaktu z klientem.
  • ~Nicka30 / 2022-02-10 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Raty wygodne i nic poza tym
    Chciałam zamknąć rachunek, bo kredyt spłacony i o tyle o ile Rozmowa telefoniczna z pierwszym konsultantem w porządku,pani wysłuchała z jakim tematem dzwonię i przełączyła do następnej konsultantki tak druga rozmowa z panią bardzo nie przyjemna,nie miłą rozmową z klientem,pomimo wcześniejszych ustaleń na czacie mBanku, że rachunek zamknę tylko dzwoniąc na infolinię ,niestety nie dało się
    ZaletyWygodne raty
    WadyNie miła rozmowa telefoniczna
    Brak rozwiązania problemu

  • ~NIE_konto / 2020-11-03 15:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, chciałem założyć konto dla dziecka l.15, I etap rejestracji minął błyskawicznie a potem już tylko gorzej, opcja podpisania umowy z kurierem okazała się klapą, kurier przyjechał z umową ale nie chciał podpisu dziecka tylko rodzica, zadzwoniłem i ustaliłem że umowa wróci następnego dnia przy mojej obecności, nie wróciła. Kontakt z mbank za piątym razem doszedł do skutku, ale Pani nie potrafiła mi powiedzieć co z moją umową :(, zero pomocy, przełączony do kolejnej konsultantki dowiedziałem się że DZIECKO ma się skontaktować z mbank nie ja , masakra po 2 tygodniach zero pomocy i reaktywności ze strony mbank.
    Wadybrak pomocy i konsekwencji
  • ~Niezadowolona / 2022-01-26 00:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Otworzyłam kiedyś konto USD, myślałam, że mi się przyda, ale nigdy z niego nie korzystałam. Parę dni temu patrzę, a na nim ponad -400 debetu. Po zapytaniu na czacie, skąd się wzięła ta kwota, które to zapytanie nota bene pozostało bez odpowiedzi, kwota cichaczem zmieniła się na -266. Na moje ponowne pytanie skąd -266, padła odpowiedź, że jest zajęcie egzekucyjne, które obniża salda "wszystkich kont". Co to znaczy WSZYSTKICH KONT? Którego konta i w jakiej kwocie? Co ma zajęcie egzekucyjne w złotówkach do konta w dolarach?! A nawet jeśli ściągają z konta dolarowego, dlaczego przy zajęciu egzekucyjnym nadal widnieje informacja, że jest niespłacone?? DRAMAT!
    Wadybałagan nie do pomyślenia w żadnym banku, brak przejrzystej informacji o saldzie poszczególnych kont
  • ~Niezadowolony / 2020-11-20 19:27
    Ocena: 2.00 / 5
    tragiczna obsługa w galerii Posnania -Poznań.Chciałem założyć konto dla klienta indywidualnego,a nie mogłem.Dziewczynka,która mnie obsługiwała mówiła,że mam coś nie tak z dowodem,że nie może przyjąć wniosku.Nie powiedziała co jest nie tak ,nie próbowała nawet wewnętrznie sprawy wyjaśnić wysyłała mnie na infolinię.Zero kompetencji,jakość obsługi także zerowa.Nie polecam tego miejsca.4 osoby że strony banku,każdy milczał.Chciałbym nadmienić,że 5 min.później dzwoniąc na infolinię wszystko załatwiłem bez żadnych problemów.Jakoś tam z dowodem było wszystko ok.Oddział-dno
    ZaletyZero
    WadyJ.w.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1007
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4779
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4000
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098