Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oszukana / 2023-05-31 07:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Po zmianie na koncie dostałam sms że w ciągu max 2 dni kurier się skontaktuje w celu weryfikacji tożsamości, właśnie mija tydzien. Nie mogę zrobić żadnej dyspozycji, ani nawet zrezygnować ze zmiany a tym bardziej zamknąć. Czuję się oszukana. Nie polecam.
  • ~tomash1977 / 2023-05-30 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacąc na allegro blikiem dostaję powiadomienie o płatności godzine później. Aplikacja mBanku do d..upy.
    Płacąc za towar w sklepie-powiadomienie o płatności za 30 pare min.
    Zaletynie ma
    Wadynie polecam aplikacji
  • ~Rafi / 2023-05-25 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej zlodziejski bank w Polsce. Nie dosc ze ppzwalaja komorniko zabierac pieniadze kliento bez ich informowania to jeszcze prowizje ktore narzucaja swoim klientom sa masakrycxnr..jak mozne pobierac 30zl za przelew tylko 70zl. Banda zlodziejor
  • ~Klaudia / 2023-05-25 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank internetowy, który po złożeniu dyspozycji przez internet lub telefon ich nie wykonuje. Okropny bałagan, wszystkiego się wypierają i trzeba długo czekać na rozwiązywanie prostych spraw. Cieszę się, ze rozwiązałam z nimi wszelkie umowy…
    ZaletyŻadne
  • ~Mam już dość / 2023-05-25 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniają zasady, na które nie musisz się zgodzić. Zamknięcie konta to tragedia, kłamią na infolinii i nikt nie bierze odpowiedzialności za słowa. Naliczają nielegalne opłaty. Dziś sama próba dowiedzenia się czy konto zostało zamknięte trwa już ponad 1h i wciąż nie jest alarwikne
    ZaletyZadne
    WadyOszuści
  • ~TOM / 2023-05-19 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf, kiła i malaria.
    Aplikacja nie wysyła wiadomości do odblokowania konta.
    mlinia dno
    ZaletyBrak
    Wadykontakt
  • ~Niezadowolony / 2023-05-15 22:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzwoniło dzicko o odblokowanie karty - weryfikowali i zablokowali bo podane dane sa nieprawidłowe - Niestety nie wolno używać języka polskiego wiec nie napiszę odczuć. zablokowali konto - mógł płacić blikiem a teraz niczym nie może a do placówki tego manku mamy 50km. Poj... Bank a raczej niekompetentni konsultanci. Nie polece nigdy tego banku i bede szukał innego bo mamy tu wszyscy konta.
    Zaletyżadnych na podstawie wad pozostałych
    WadyNiekompetentni konsultanci online
  • ~Anna / 2023-05-15 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    brak informacji o blokadzie
    Założyłam konto bankowe w środę. Konto nie było aktywowane, pomimo że otrzymałam informację o aktywacji. Musiałam sama się domyśleć, że coś jest nie tak, ponieważ moi klienci nie mogli zrobić żadnego przelewu. Okazało się, że REGON firmy nie był podany. Podałam REGON. Wszystko miało działać. Po kolejnym kontakcie z mojej strony okazało się, że jest blokada. Wysłano jakiś wniosek, okazało się, że błędny. Kolejny konsultant wysłał dyspozycję.
    niespójne informacje
    Poinformowano mnie, że zajmie to kilka dni, ale nie powinno trwać długo. Dyspozycja została ponaglona po moich kolejnych interwencjach. Nadal nic. Co konsultant, to inna informacja. Jedni mówili, że potrwa to kilka dni, a może tylko kilka godzin. Na czacie konsultanci mówili za to, że wniosek ma być rozpatrywany do miesiąca.
    utrudnienie pracy
    Od tygodnia mam niesprawne konto. Nie mogę przyjąć wpłat i tym samym za nic zapłacić. Nie wiem, jak moja firma ma funkcjonować, jeśli konto aktywują dopiero za miesiąc, kto opłaci za mnie ZUS i inne, już nie mówiąc, z czego ja będę żyła.
    nerwy
    Po tygodniu nerwowych rozmów z konsultantami i uporczywymi botami, zrezygnowałam z tego konta.

    NIKOMU NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadytoksyczny poziom obsługi klienta, blokady na koncie, brak aktywacji konta przez tydzień
  • ~sertive / 2023-05-15 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki jest który blokuje Ci dostęp do twoich pieniędzy z byle powodu. Przykład: kupiłem nowy telefon. Aktywowałem aplikacje mBanku,chcę zrobić przelew - konto zablokowane " ze względów bezpieczeństwa ". Jakich względów bezpieczeństwa ku**a? Skoro znam pesel,nazwisko,pin do apki w poprzednim tel i mam do niego dostęp bo muszę wysłać SMS do banku oraz odebrać połączenie z kodem to co tu jest podejrzanego ?!Konto od razu zostało zamknięte jak tylko odzyskałem do niego dostęp. Jakim cudem ten bank jeszcze istnieje to ja nie wiem.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Marcin / 2023-05-12 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie , ale nie ten bank. Dzwonią z ofertami jak nie ma potrzeby. Chcąc samemu wyjaśnić jakąś sprawę, to konsultantka odsyła żeby samemu ogarniać w aplikacji. Lenistwo i wyzysk to właśnie mbank.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Angelika / 2023-05-11 12:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Konsultanci bardzo mili , ale ten cholerny Bot...
    WadyBOT
  • ~Agita / 2023-05-10 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety diabeł mnie podkusił otworzyłam konto w tym dziadostwie, mam je 2 miesiące i uciekam beznadziejna obsługa ksiegują przelewy dłużej niż w innych bankach u mnie koleżanki wydają premię a ja ciągle na nią czekam. Obsługa fatalna, bank dla tych którzy nie potrzebują korzystać ze swoich pieniędzy
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa
  • ~Mateusz / 2023-05-09 15:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałem problem z wplatomatem co zmusilo mnie ze skorzystania mnie do zadzwonienia na infolinie.
    ZaletyMiła ludzka obsługa, skora do pomocy
    WadyProblematyczny bot zaraz po połączeniu
  • ~Daniel / 2023-05-09 06:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa banku najgorsza ze wszystkich... Często pisze na infolinii i odsyłają mnie abym sam zrobił coś czego nie potrafię i zawsze muszę ich straszyć złożeniem skargi na obsługę i dopiero wtedy wielka uprzejmość i pomagają. Dobrego aplikacja z której trzeba się namęczyć aby cokolwiek załatwić
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Ann / 2023-05-08 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety tutaj chodzi o boota, który nie funkcjonuje tak jak powinien. Brak weryfikacji klienta poprzez coś innego niż identyfikator do logowania. Tragedia
    WadyBOOT
  • ~RPR / 2023-05-07 18:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Odblokowanie logowania po zmianie telefonu to pop prostu dramat przez duże D.
    51 minut oczekiwania, potrójna identyfikacja i rozmowa kolejno z 3 osobami tłumaczenie im tego samego irytuje na maksa. Logowanie do serwisu transakcyjnego odsyła do aplikacji mobilnej a tą aby aktywować należy wejść do serwisu transakcyjnego. ;-)))
    KWADRATURA KOŁA.

    Na koniec Pani stwierdziła iż kod aktywacyjny został już wygenerowany 3 krotnie a musi mnie zweryfikować (dodam że cały czas podczas jednej rozmowy) i należy czekać do północy.
    Jedna wielka porażka i tak nic nie udało się odblokować.
    Gratuluję
    Zaletyżądnych
  • ~Yeloenk / 2023-05-04 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Same jedynki a to z powodu braku oddziału banku NA CAŁYM PODHALU, przy czym wszystkie banki mają swoje oddziały. Masakra
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Ścisz To / 2023-04-30 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina nie BANK. Żenująca obsługa. Nie intuicyjny panel. Samowolka w "zleconych" przelewach. SKANDAL.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
  • ~Rozczarowana / 2023-04-30 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    otwarlam konto osobiste po wpłaceniu pieniędzy zablokowali mi konto zevwzgledu ze kurier popełnił błąd przy weryfikacji dokumentów podpisalam drugi raz ta sama umowę mimio ze maja 5dni kalendarzowych od otrzymania kompletu dokumentów do dnia dzisiejszego środki na koncie mam zablokowane ,na blokadzie moich środków bank jednak rozlicza swoje należności oplata za opaskę ,termin weryfikacji drugiego kompletu dok. Minął a ja jak mam zablokowane rachunki i pieniądze tak mam na infolinii mnie zbywaja , w placówce nie można zweryfikować tych danych i odblokować konta !!! , jedyne co można usłyszeć nie mam wyglądu do danych i skladaj ze człowieku obsrane rwklamacje ile chcesz
    Zaletybrak
    Wadyzrywanie klienta,brak możliwości korzystania z własnych środków.infolinia wiecznie nic nie wie i niema dostępu do twojego konta,
  • ~Mario / 2023-04-29 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, nie wiem co napisać bo wszystko to dno chyba że chcą cię przejąć jako klienta to dadzą ci super ofertę , problem z otwarciem pliku pdf od nich na komputerze i laptopie gdzie wszystkie pliki zawsze otwierałem czy to z innych banków czy z firm i nie było problemu , pani na infolini nie potrafiła mi pomóc kolejna też i tak mnie zbywali , do tego ten bot -totalna porażka, żeby wcisnąć mi kartę kredytową to nie było potrzebne nic ale gdy chcesz złożyć reklamację lub potrzebujesz pomocy to nagle potrzebują wszystkiego , złodzieje ,mafia itp, ja osobiście rezygnuje z rachunku w mbanku ,mam dość
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje i oszuści , nie pomogą swoim klientą
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027