Najmniej elastyczny bank z przestarzyłymi i nielogicznymi procedurami. Bank ,który nie szanuje stałych klientów - ciągle coś sie zawiesza albo pracownik prze zpomyłke zamknie konto firmowe - mimo wycofania wypowiedzenia po ustaleniu z konsultantem od utrzymania nowych warunkow cenowych, Awaria za awarią, a szczytem braku kompetencji jest odmowa podwyzszenia limitu mimo bardoz wysokich wpływow na konto z tyt. dzialalnosci i wynajmu mieszkania od 5 lat , gdyz dzialalnosc była zaiweszona na 2 miesiace ( calosc działą 22 iesiace, bo bank liczy firmę wteyd jako start-=up od okreus zaiweszenia. - zenada totalna!!! Kolezanka z wplywem pensji 1500 zł dostałą limit na 8 tys ,a ja z comiesiecznym wplywem 10 tys z 2 zrodel dochodu mam decyzje odmowna. PO 10 LATACH WSPOLPRACY Z BANKIEM I PELNEJ HISTORII RkEDYTOWEJ. Nie polecam!!!
Zaletyprzejrzysty system internetowy
WadyFatalna obsluga przez analityka= zero logiki!!!, zawieszania sie potwierdzen bankowych przelewow i brak wiedzy u doradcow - kazdy mowi co innego - dot. np. kwestii ksiegowan przelwow w Euro czy przelewow wychodzacych...
10 lat
~Jacek / 2023-07-19 12:49
Ocena: 2.00 / 5
Chciałem założyć konto oszczędnościowe z kontem osobistym z bonusami. Można było tylko przez selfie. Ponieważ nie za bardzo się na tym znałem pojechałem do placówki w Poznaniu. Miało to trwać 15 min.Z pomocą pracownicy banku robiłem sobie zdjęcia,nagrywałem idiotyczne filmiki ze sobą typu głową w lewo ,głową w prawo, dotknij ucha, dotknij nosa i filmiki z dowodem osobistym. Po 2 godz. zrezygnowałem z oczekiwania na decyzję.a tą otrzymałem sms-em na drugi dzień, że ja- to nie ja.W Millennium otworzyłem konto w 10 min bez takich wygłupów za pomocą konta które mam w innym banku.
ZaletyDobre oprocentowanie na koncie oszczędnościowym
WadyKonto na selfie
~Jakub / 2019-03-11 19:20
Ocena: 2.00 / 5
No normalnie szlak człowieka trafia. Dzwonię od godziny do tych ''konsultantów'' i nic. Udało mi się przy pierwszym połączeniu porozmawiać z konsultantką, która mi wytłumaczyła jak mam zlikwidować swój problem(brak możliwości zalogowania się do serwisu transakcyjnego), ale to nie zadziałało. Teraz dzwonię do nich od pół godziny non stop, i nie raczą odebrać. Ludzie, gdzie ja mogę to zgłosić. Muszę natychmiast dostać się do swojego serwisu transakcyjnego.
Od paru lat mam konto u nich, i nie było do tej pory takiego problemu, a tu nagle taka wpadka.
ZaletyBRAK
WadySŁABA OBSŁUGA KLIENTA TELEFONICZNA
~Janus / 2018-01-09 17:04
Ocena: 2.00 / 5
Najbardziej złodziejski bank jaki do tej pory miałem Konto otworzone z zerowymi opłatami za wszystko Po czym 2 tygodnie później za wszystko trzeba płacić!!! Banda złodzieju i oszustów!!!! Nie polecam nikomu tech zlodzieji
~Jarek / 2018-05-14 21:37
Ocena: 2.00 / 5
Telekod nie działa, nie prawidłowy, jedna wielka porażka z zakładaniem konta w tym banku, nie polecam
~Jarosław / 2024-05-17 11:51
Ocena: 2.00 / 5
Mam prawomocny wyrok w II instancji na kredyt CHF. Wyrok zasądza zwrot pieniędzy dla mnie. Nie zasądza zwrotu pieniędzy przeze mnie dla banku bo ich prawnik zapomniał w trakcie procesu to podnieść. Chciałem zawrzeć porozumienie, że zwrócę im wszystko co wziąłem a oni mi to co wpłaciłem. I tu wychodzi chciwość banku. Otóż zażądali żebym dodatkowo zapłacił za wpis sądowy od pozwu, który w międzyczasie bank złożył przeciwko mnie (standardowy pozew o zwrot wypłaconej kwoty kredytu plus opłaty za korzystanie z kapitału etc.) !!!! Jak zapłacę za wpis sądowy od tego zbędnego pozwu to go wycofają !! Są po prostu bezwzględni.
~Joanna / 2022-09-07 12:13
Ocena: 2.00 / 5
Okradziono mnie, nie autoryzowano operacji, nie potwierdziłam więc jej, bank nie zwrócił pieniędzy choć wina leżała po ich stronie. Nie zabezpieczyli odpowiednio kradzieży choć zgłosiłam ją natychmiast. Druga rzecz- zaproponowano mi w banku DARMOWĄ kartę kredytową. Tymczasem po upływie roku ściągnięto mi samowolnie 350 zł za kartę kredytową, na której nie było rocznego obrotu 18 tys.zł- o czym mnie nie uprzedzono. Otrzymałam już 3- cią odmowę zwrotu pieniędzy. Kartę zmieniłam na inną, bank bazując na kłamliwej informacji o karcie okrada klienta
~johhnny / 2020-12-04 11:59
Ocena: 2.00 / 5
Jeden z gorszych banków dostępnych na rynku. Początkowo szybko odbierają po czym po przedstawieniu problemu przekazują połączenie do innego działu i można sobie czekać w nieskończoność. Kolejna sprawa, dostałem numer aktywacyjny gdzie on powinien zawierać 8 cyfr. Dostałem 7 cyfrowy. Dla nich klient ma nieograniczoną ilość czasu. Nawet nie warto zaczynać współpracy. Podkreślam NAJGORSZY BANK W POLSCE.
ZaletyBrak
Wadyobojętność i brak możliwości załatwienia czegokolwiek
~justdoit / 2023-07-19 15:58
Ocena: 2.00 / 5
Chciałam założyć konto dla Spółki z o.o.. Konto zostało założone w 5 dni (to znacznie dłużej niż u konkurencji). Wystawiliśmy faktury klientom i jeden z nich zadzwonił do nas z informacją, że nie może zrobić przelewu, bo konto ponoć nie jest aktywne. Bank oczywiście nas o tym nie poinformował. Pomimo codziennych telefonów do banku, nadal nie zostało ono aktywowane. Powód blokady: REGON został dodany później, nie podczas podpisywania umowy. Kiedy bank ma zamiar odblokować konto? "Do 30 dni" xD. Dziecinada ze strony mBanku.
Wadytrzeba się o wszystko prosić po kilkanaście razy, blokady konta bez wcześniejszej informacji
~K / 2021-06-29 20:31
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam, dodzwonić się jest problem nawet z aplikacji, żeby coś załatwić najlepiej jechać osobiście
ZaletyBrak
WadyMlinia
~Kamil Roman / 2013-09-07 11:19
Ocena: 2.00 / 5
Na początku naiwnie zachłysnąłem się propagandą, że konto za 0 zł, bez haczyków i w ogóle 0 opłat. A tu psikus założyłem kilka poleceń zapłaty i musiałem za każde płacić 1 zł/miesiąc Do tego Jak się chce zamówić produkt bankowy, to jest można to zrobić miło łatwo i przyjemnie i najczęściej przez serwis internetowy. Gdy zaś chce się z niego zrezygnować, to bez wizyty na poczcie się nie obejdzie. A i konsultant, który miał zadzwonić, jakoś dodzwonić się nie może, mimo że wcześniej jego kolegom się to nagminnie udawało, gdy chcieli mi wcisnąć kolejny cudowny pakiet za 5 zł/miesięcznie. 3. Zastrzegłem kartę, bo z niej nie korzystałem, a mBank bez zamówienia przysłał mi nową. Niby wygodne, ale znowu 4 zł/mies. leciało z konta...
Generalnie przeniosłem się do innego internetowego banku i do m***** więcej nie wracam.
Zaletyw miarę sensowny serwis internetowy
Wady"ukryte" opłaty, ciągłe zmiany taryfy opłat i prowizji na niekorzyść klienta
~Karol / 2020-05-27 18:27
Ocena: 2.00 / 5
Podają płatny nr telefonu do kontaktu . 801300800
ZaletyKilkadziesiąt lat było w porządku.
WadyNACIĄGACZE.
~Klient banku / 2021-10-08 11:02
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia. Zmieniają z automatu ustawienia potwierdzenia przelewów z hasła SMS na aplikację mobilną. Tym samym ingerują w ustawienia klienta, poza wiedzą klienta! Niedopuszczalne działanie, czyli bank może, poza moją wiedzą, robić sobie cokolwiek. Konsultanci są bardzo kulturalni natomiast działanie banku - niedopuszczalne!!!
~Klientka / 2024-06-04 23:03
Ocena: 2.00 / 5
Mlinia czynna 24h? Zadzwoniłam o 22.30 i automat podał szacowany czas oczekiwania - 15 minut. Teraz kończy się właśnie 48. minuta. Odradzam, szkoda czasu.
~Klientka do czasu / 2017-08-29 21:06
Ocena: 2.00 / 5
Konto faktcyznie za darmo, karta faktycznie 4zł, jeśli nie zrobi się kilku transakcji; co do reszty "produktów" nie wiem, nie korzystałam.
Obsługa przez Internet - w miarę, choć system jak dla mnie mniej przejrzysty, niż w Ing, w którym mam drugie konto.
Miałąm problemy z aktywacją aplikacji - na SMS czekałąm dość długo, ale później aplikacja działa OK.
Brak własnych bankomatów, co wydłuza rozpatrywanie reklamacji, jeśli bankomat nie wyda nam kasy, a transakcja obciąży kont. Konsultanci powtarzają wtedy głównie, że im przykro, ale jest to jedyna wspólna część wypowiedzi kilku konsultantów.
Dodatkowo są i tacy, któzy przy tej okazji chcą poszkodowanemu klientowi wcisnąć kartę debetową z 1000 zł debetu.
Niezależnie od tego jak zakończą się w moim przypadku postępowania reklamacyjne, zamknę u nich konto, bo nie zgadzams ię na takie podejście konsultantów do problemów klienta.
Zaletykonto za darmo
Wadybrak własnych bankomatów, sposób obsługi na mlinii
Nie polecam
~Konrad / 2020-09-30 21:56
Ocena: 2.00 / 5
System MBanku ma problem, niewiadomo jakiej natury, ostatnio podczas dodawania numeru konta kolegi z przelewu dodał się losowy numer jakiejś osoby z MBanku i przez pomyłkę wysłałem do tej osoby przelew. Oczywiście dzięki jej uczciwości dostałem pieniądze z powrotem, ale MBank nie jest w stanie wyjaśnić skąd wziął się ten numer konta w mojej książce kontaktów ani nawet nie wzięli pod uwagę moich zastrzeżeń. Nie polecam tego banku, ze względu na marny system.
ZaletyBOK
WadySystem
~KrisF / 2020-01-31 16:09
Ocena: 2.00 / 5
Bank odrzuca notorycznie wniosek o limit na koncie, nie podając konkretnego powodu, mówiąc o ryzyku z sufitu. Mimo próśb nie otrzymałem do tej pory żadnego sensownego uzasadnienia.
ZaletyMożna się w miarę szybko połączyć z obsługą mlinii
WadyZbywanie klienta, zasłanianie sie przepisami bez sensownego uzasadnienia
~krisso / 2021-02-25 16:26
Ocena: 2.00 / 5
dlaczego tutaj nie wszedłem zanim otworzylem konto w mbanku...
konto od dwóch tyg przyszło pare wpłat i od razu blokada konta.nie bylo powiadomienia i podania przyczyny,3 razy dzwonione na infolinie,potem wizyta w mkiosku,nie dało sie poprawnie zweryfikowac,potem w oddziale banku z dowodem osobistym i szok,nie moge wypłacic własnych pieniędzy!!bo jakis dział bezpieczeństwa-widmo ma czas 3 dni a człowiek musi rachunki popłacić,to jest skandal,kierownik banku nic nie może poradzic kurde ten bank to porazka stulecia1kto tworzy takie procedury??brak kontaktu o osobami decyzyjnymi normalnie czuje sie jakby ktos mnie okradł.
Zaletynarqazie nie widze
Wadywymienione w poscie
~Krzysztof / 2021-06-25 14:20
Ocena: 2.00 / 5
Pomimo iż zmieniłem numer karty kredytowej i CV (wymiana na skutek utraty ważności) w połowie okresu rozliczeniowego usług, której firma z Niemiec świadcząca mi usługi internetowe, znać nie mógła po dwóch nieudanych próbach ściągnięcia środków z mojej karty kredytowej zawsze w środku nocy, ze starym i nieważnym od pól roku numerem karty i CV, pobrano mi w trzeciej i udanej próbie , tym razem kwotę 1475,95 PLN tytułem przedłużenia umowy na następny rok. MBank początkowo mnie poparł, określając działania ich jednoznacznie wysyłając gotowe druki do Policji ze złożeniem oświadczenia o popełnieniu przestępstwa, poczym dwóch reklamacji nie uznał podpierając się jedynie "regulaminem" usług tej firmy. Na kwestię bezpieczeństwa transakcji już potem uwagi nawet nie zwrócili. Firma pobierająca mi kwotę z karty z kolei zlikwidowała moją (opłaconą samowolnie - określam łagodnie) subskrypcję na rok następny i zabrał całość kwoty, nie ROBIĄC NIC.
Napiszę tak: transakcje kartami SĄ NIEBEZPIECZNE W WYKONANIU TEGO BANKU.
~Krzysztof Koszalin / 2018-11-20 09:38
Ocena: 2.00 / 5
Po wyjściu z placówki, gdzie byłem wcelu aktualizacji nr pesel zablokowali konto. Bez podania uzasadnienia. Piątek wieczorem. Pan na mLinii powiedział, że nie wiadomo dlaczego zablokowali, pewnie jakiś algorytm zadziałał i mam się stawić w placówce z aktualnym dowodem tożsamości. W poniedziałek stawiłem się i potwierdziłem. Czwarta doba z zablokowanym kontem, nikt żadnej informacji dlaczego jest zablokowane ani kiedy będzie odblokowane podać nie potrafi. Żenada