Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Freja / 2018-05-27 13:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy wygląd interfejsu to jakaś kosmiczna tragedia. Wyłączona po prostu tła we wcześniejszym layoucie i nazwano to nowym layoutem. Na dodatek mBank idzie w zaparte i na wszystkie uwagi klientów powtarza marketingową mantrę w stylu: "mamy w nosie wasze uwagi i nie zamierzamy się do nich zastosować, ale zostawcie nam swoje uwagi, wasze uwagi są dla nas bardzo ważne" :p
    Zaletydarmowe konto
    Wadytragiczny nowy interfejs, arogancka komunikacja z klientem
  • ~Gość / 2019-07-02 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam mam nie miłe odczucia co do banku Mbank gdy się dzwoni na infolinie trzeba czekać po 30 minut na połączenie gdy się wreszcie uda dodzwonić to przełączają od jednego do drugiego pracownika. Obsługa klienta DRAMAT.
  • ~Grzywa / 2021-12-17 20:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Po załozeniu konta w tym banku odrazu na start dostałem cel oszczędnościowy ktory sam pobiera pieniadze kiedy tylko chce,a za wyplacenie pieniedzy z celu pobrali prawie polowe kwoty,
    ZaletyBrak
    WadyKoszmar, nie polecam
  • ~hahar / 2023-04-04 19:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Cztery dni probuje załozyc aplikacje na telefon .Cały czas coś mnie wywala . Gó.no jakich mało
  • ~Iddy / 2025-07-31 15:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Na mój rachunek wysłano przelew na kilka tysięcy złotych. Mamy potwierdzenie przelewu wychodzącego (zaksięgowany). Pieniądze nie dotarły na konto w mBank. Konsultant powiedział, że w takiej sytuacji nic się nie da zrobić - potwierdzono, że pieniądze powinny były dotrzeć. Ale niedotarły. I bank nie ma możliwości dowiedzieć się dlaczego nie i nic z tym nie można zrobić. "Nie mamy pańskich pieniędzy i co nam pan zrobi."
  • ~if / 2022-03-02 11:52
    Ocena: 2.00 / 5
    UWAGA na kredyty hipoteczne!!!
    Nie dość, że ubezpieczenie pomostowe to aż 1,5% podwyższonej marży do czasu wykreślenia hipoteki zbywcy nieruchomości z KW - co w moim przypadku to ok. 1000 zł miesięcznie, a wykreślenie w sądach wieczystoksięgowych trwa nawet ok. roku - to w umowach kredytowych wpisują trzymiesięczny okres na dokonanie wykreślenia przez sąd wieczystoksięgowy, co z gruntu rzeczy w polskiej rzeczywistości jest niemożliwe, po czym wydłużają ten termin dopiero na wniosek kredytobiorcy i pobierają od niego 100 zł za zmianę terminu, mimo iż dotrzymanie tego terminu nie jest w najmniejszym stopniu zależne od kredytobiorcy.
    Nadto obniżona marża oferowana podczas zawierania umowy kredytowej wchodzi w życie dopiero po np. 6 miesiącach spełniania warunków (ilość miesięcznych transakcji i dokonywanie miesięcznych wpłat na konto), przy czym znowuż marża ta zmienia się na wniosek, a wnioski te rozpatrują ze znacznym opóźnieniem - mój, już prawie dwa miesiące
    Nie zwykłam w sposób kolokwialny oceniać 'profesjonalne' podmioty w obrocie gospodarczym, ale na usta ciśnie mi się tylko jedno słowo - ŻENADA
  • ~iga / 2017-02-11 18:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo polecam założenia konta walutowego w mBanku. Korzystam od pół roku, nie ma żadnych dodatkowych kosztów przy wypłatach w bankomatach za granicą, płatnościach kartą. Jedynie przelew SEPA - 1,50. Jednak obsługa klienta - zarówno w oddziałach jak i telefoniczna - jest tragiczna. Kilkakrotnie spotkałam się z ignorancją i zupełnym brakiem kultury ze strony pracowników banku. Ponadto, niektórzy z nich nie posiadają nawet podstawowej wiedzy co do oferty, którą bank proponuje. T R A G E D I A.
  • ~ijo / 2014-01-02 11:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Założyłem synowi konty IZZY ( darmowe!!!!!!!!! ) po 12 dniach potrącili mu 9zł za kartę i odsetki. Nic dodać nic ująć co do opinii użytkowników. Złodziejski bank i koniec
    Wadyod groma
  • ~Inka / 2016-08-08 13:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Najmniej elastyczny bank z przestarzyłymi i nielogicznymi procedurami. Bank ,który nie szanuje stałych klientów - ciągle coś sie zawiesza albo pracownik prze zpomyłke zamknie konto firmowe - mimo wycofania wypowiedzenia po ustaleniu z konsultantem od utrzymania nowych warunkow cenowych, Awaria za awarią, a szczytem braku kompetencji jest odmowa podwyzszenia limitu mimo bardoz wysokich wpływow na konto z tyt. dzialalnosci i wynajmu mieszkania od 5 lat , gdyz dzialalnosc była zaiweszona na 2 miesiace ( calosc działą 22 iesiace, bo bank liczy firmę wteyd jako start-=up od okreus zaiweszenia. - zenada totalna!!! Kolezanka z wplywem pensji 1500 zł dostałą limit na 8 tys ,a ja z comiesiecznym wplywem 10 tys z 2 zrodel dochodu mam decyzje odmowna. PO 10 LATACH WSPOLPRACY Z BANKIEM I PELNEJ HISTORII RkEDYTOWEJ. Nie polecam!!!
    Zaletyprzejrzysty system internetowy
    WadyFatalna obsluga przez analityka= zero logiki!!!, zawieszania sie potwierdzen bankowych przelewow i brak wiedzy u doradcow - kazdy mowi co innego - dot. np. kwestii ksiegowan przelwow w Euro czy przelewow wychodzacych...
    10 lat
  • ~Jacek / 2023-07-19 12:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałem założyć konto oszczędnościowe z kontem osobistym z bonusami. Można było tylko przez selfie. Ponieważ nie za bardzo się na tym znałem pojechałem do placówki w Poznaniu. Miało to trwać 15 min.Z pomocą pracownicy banku robiłem sobie zdjęcia,nagrywałem idiotyczne filmiki ze sobą typu głową w lewo ,głową w prawo, dotknij ucha, dotknij nosa i filmiki z dowodem osobistym. Po 2 godz. zrezygnowałem z oczekiwania na decyzję.a tą otrzymałem sms-em na drugi dzień, że ja- to nie ja.W Millennium otworzyłem konto w 10 min bez takich wygłupów za pomocą konta które mam w innym banku.
    ZaletyDobre oprocentowanie na koncie oszczędnościowym
    WadyKonto na selfie
  • ~Jakub / 2019-03-11 19:20
    Ocena: 2.00 / 5
    No normalnie szlak człowieka trafia. Dzwonię od godziny do tych ''konsultantów'' i nic. Udało mi się przy pierwszym połączeniu porozmawiać z konsultantką, która mi wytłumaczyła jak mam zlikwidować swój problem(brak możliwości zalogowania się do serwisu transakcyjnego), ale to nie zadziałało. Teraz dzwonię do nich od pół godziny non stop, i nie raczą odebrać. Ludzie, gdzie ja mogę to zgłosić. Muszę natychmiast dostać się do swojego serwisu transakcyjnego.
    Od paru lat mam konto u nich, i nie było do tej pory takiego problemu, a tu nagle taka wpadka.
    ZaletyBRAK
    WadySŁABA OBSŁUGA KLIENTA TELEFONICZNA
  • ~Janus / 2018-01-09 17:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Najbardziej złodziejski bank jaki do tej pory miałem Konto otworzone z zerowymi opłatami za wszystko Po czym 2 tygodnie później za wszystko trzeba płacić!!! Banda złodzieju i oszustów!!!! Nie polecam nikomu tech zlodzieji
  • ~Jarek / 2018-05-14 21:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Telekod nie działa, nie prawidłowy, jedna wielka porażka z zakładaniem konta w tym banku, nie polecam
  • ~Jarosław / 2024-05-17 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam prawomocny wyrok w II instancji na kredyt CHF. Wyrok zasądza zwrot pieniędzy dla mnie. Nie zasądza zwrotu pieniędzy przeze mnie dla banku bo ich prawnik zapomniał w trakcie procesu to podnieść. Chciałem zawrzeć porozumienie, że zwrócę im wszystko co wziąłem a oni mi to co wpłaciłem. I tu wychodzi chciwość banku. Otóż zażądali żebym dodatkowo zapłacił za wpis sądowy od pozwu, który w międzyczasie bank złożył przeciwko mnie (standardowy pozew o zwrot wypłaconej kwoty kredytu plus opłaty za korzystanie z kapitału etc.) !!!! Jak zapłacę za wpis sądowy od tego zbędnego pozwu to go wycofają !! Są po prostu bezwzględni.
  • ~Joanna / 2022-09-07 12:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Okradziono mnie, nie autoryzowano operacji, nie potwierdziłam więc jej, bank nie zwrócił pieniędzy choć wina leżała po ich stronie. Nie zabezpieczyli odpowiednio kradzieży choć zgłosiłam ją natychmiast. Druga rzecz- zaproponowano mi w banku DARMOWĄ kartę kredytową. Tymczasem po upływie roku ściągnięto mi samowolnie 350 zł za kartę kredytową, na której nie było rocznego obrotu 18 tys.zł- o czym mnie nie uprzedzono. Otrzymałam już 3- cią odmowę zwrotu pieniędzy. Kartę zmieniłam na inną, bank bazując na kłamliwej informacji o karcie okrada klienta
  • ~johhnny / 2020-12-04 11:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden z gorszych banków dostępnych na rynku. Początkowo szybko odbierają po czym po przedstawieniu problemu przekazują połączenie do innego działu i można sobie czekać w nieskończoność. Kolejna sprawa, dostałem numer aktywacyjny gdzie on powinien zawierać 8 cyfr. Dostałem 7 cyfrowy. Dla nich klient ma nieograniczoną ilość czasu. Nawet nie warto zaczynać współpracy. Podkreślam NAJGORSZY BANK W POLSCE.
    ZaletyBrak
    Wadyobojętność i brak możliwości załatwienia czegokolwiek
  • ~justdoit / 2023-07-19 15:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałam założyć konto dla Spółki z o.o.. Konto zostało założone w 5 dni (to znacznie dłużej niż u konkurencji). Wystawiliśmy faktury klientom i jeden z nich zadzwonił do nas z informacją, że nie może zrobić przelewu, bo konto ponoć nie jest aktywne. Bank oczywiście nas o tym nie poinformował. Pomimo codziennych telefonów do banku, nadal nie zostało ono aktywowane. Powód blokady: REGON został dodany później, nie podczas podpisywania umowy. Kiedy bank ma zamiar odblokować konto? "Do 30 dni" xD. Dziecinada ze strony mBanku.
    Wadytrzeba się o wszystko prosić po kilkanaście razy, blokady konta bez wcześniejszej informacji
  • ~K / 2021-06-29 20:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, dodzwonić się jest problem nawet z aplikacji, żeby coś załatwić najlepiej jechać osobiście
    ZaletyBrak
    WadyMlinia
  • ~Kamil Roman / 2013-09-07 11:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Na początku naiwnie zachłysnąłem się propagandą, że konto za 0 zł, bez haczyków i w ogóle 0 opłat. A tu psikus założyłem kilka poleceń zapłaty i musiałem za każde płacić 1 zł/miesiąc
    Do tego Jak się chce zamówić produkt bankowy, to jest można to zrobić miło łatwo i przyjemnie i najczęściej przez serwis internetowy. Gdy zaś chce się z niego zrezygnować, to bez wizyty na poczcie się nie obejdzie. A i konsultant, który miał zadzwonić, jakoś dodzwonić się nie może, mimo że wcześniej jego kolegom się to nagminnie udawało, gdy chcieli mi wcisnąć kolejny cudowny pakiet za 5 zł/miesięcznie.
    3. Zastrzegłem kartę, bo z niej nie korzystałem, a mBank bez zamówienia przysłał mi nową. Niby wygodne, ale znowu 4 zł/mies. leciało z konta...

    Generalnie przeniosłem się do innego internetowego banku i do m***** więcej nie wracam.
    Zaletyw miarę sensowny serwis internetowy
    Wady"ukryte" opłaty, ciągłe zmiany taryfy opłat i prowizji na niekorzyść klienta
  • ~Karol / 2020-05-27 18:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Podają płatny nr telefonu do kontaktu . 801300800
    ZaletyKilkadziesiąt lat było w porządku.
    WadyNACIĄGACZE.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1007
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4779
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4000
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098