strona 22 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~hahar / 2023-04-04 19:54
Cztery dni probuje załozyc aplikacje na telefon .Cały czas coś mnie wywala . Gó.no jakich mało -
-
~if / 2022-03-02 11:52
UWAGA na kredyty hipoteczne!!!
Nie dość, że ubezpieczenie pomostowe to aż 1,5% podwyższonej marży do czasu wykreślenia hipoteki zbywcy nieruchomości z KW - co w moim przypadku to ok. 1000 zł miesięcznie, a wykreślenie w sądach wieczystoksięgowych trwa nawet ok. roku - to w umowach kredytowych wpisują trzymiesięczny okres na dokonanie wykreślenia przez sąd wieczystoksięgowy, co z gruntu rzeczy w polskiej rzeczywistości jest niemożliwe, po czym wydłużają ten termin dopiero na wniosek kredytobiorcy i pobierają od niego 100 zł za zmianę terminu, mimo iż dotrzymanie tego terminu nie jest w najmniejszym stopniu zależne od kredytobiorcy.
Nadto obniżona marża oferowana podczas zawierania umowy kredytowej wchodzi w życie dopiero po np. 6 miesiącach spełniania warunków (ilość miesięcznych transakcji i dokonywanie miesięcznych wpłat na konto), przy czym znowuż marża ta zmienia się na wniosek, a wnioski te rozpatrują ze znacznym opóźnieniem - mój, już prawie dwa miesiące
Nie zwykłam w sposób kolokwialny oceniać 'profesjonalne' podmioty w obrocie gospodarczym, ale na usta ciśnie mi się tylko jedno słowo - ŻENADA -
~iga / 2017-02-11 18:32
Bardzo polecam założenia konta walutowego w mBanku. Korzystam od pół roku, nie ma żadnych dodatkowych kosztów przy wypłatach w bankomatach za granicą, płatnościach kartą. Jedynie przelew SEPA - 1,50. Jednak obsługa klienta - zarówno w oddziałach jak i telefoniczna - jest tragiczna. Kilkakrotnie spotkałam się z ignorancją i zupełnym brakiem kultury ze strony pracowników banku. Ponadto, niektórzy z nich nie posiadają nawet podstawowej wiedzy co do oferty, którą bank proponuje. T R A G E D I A. -
~ijo / 2014-01-02 11:32
Założyłem synowi konty IZZY ( darmowe!!!!!!!!! ) po 12 dniach potrącili mu 9zł za kartę i odsetki. Nic dodać nic ująć co do opinii użytkowników. Złodziejski bank i koniec Wadyod groma -
~Inka / 2016-08-08 13:45
Najmniej elastyczny bank z przestarzyłymi i nielogicznymi procedurami. Bank ,który nie szanuje stałych klientów - ciągle coś sie zawiesza albo pracownik prze zpomyłke zamknie konto firmowe - mimo wycofania wypowiedzenia po ustaleniu z konsultantem od utrzymania nowych warunkow cenowych, Awaria za awarią, a szczytem braku kompetencji jest odmowa podwyzszenia limitu mimo bardoz wysokich wpływow na konto z tyt. dzialalnosci i wynajmu mieszkania od 5 lat , gdyz dzialalnosc była zaiweszona na 2 miesiace ( calosc działą 22 iesiace, bo bank liczy firmę wteyd jako start-=up od okreus zaiweszenia. - zenada totalna!!! Kolezanka z wplywem pensji 1500 zł dostałą limit na 8 tys ,a ja z comiesiecznym wplywem 10 tys z 2 zrodel dochodu mam decyzje odmowna. PO 10 LATACH WSPOLPRACY Z BANKIEM I PELNEJ HISTORII RkEDYTOWEJ. Nie polecam!!! Zaletyprzejrzysty system internetowyWadyFatalna obsluga przez analityka= zero logiki!!!, zawieszania sie potwierdzen bankowych przelewow i brak wiedzy u doradcow - kazdy mowi co innego - dot. np. kwestii ksiegowan przelwow w Euro czy przelewow wychodzacych...10 lat -
~Jacek / 2023-07-19 12:49
Chciałem założyć konto oszczędnościowe z kontem osobistym z bonusami. Można było tylko przez selfie. Ponieważ nie za bardzo się na tym znałem pojechałem do placówki w Poznaniu. Miało to trwać 15 min.Z pomocą pracownicy banku robiłem sobie zdjęcia,nagrywałem idiotyczne filmiki ze sobą typu głową w lewo ,głową w prawo, dotknij ucha, dotknij nosa i filmiki z dowodem osobistym. Po 2 godz. zrezygnowałem z oczekiwania na decyzję.a tą otrzymałem sms-em na drugi dzień, że ja- to nie ja.W Millennium otworzyłem konto w 10 min bez takich wygłupów za pomocą konta które mam w innym banku. ZaletyDobre oprocentowanie na koncie oszczędnościowymWadyKonto na selfie -
~Jakub / 2019-03-11 19:20
No normalnie szlak człowieka trafia. Dzwonię od godziny do tych ''konsultantów'' i nic. Udało mi się przy pierwszym połączeniu porozmawiać z konsultantką, która mi wytłumaczyła jak mam zlikwidować swój problem(brak możliwości zalogowania się do serwisu transakcyjnego), ale to nie zadziałało. Teraz dzwonię do nich od pół godziny non stop, i nie raczą odebrać. Ludzie, gdzie ja mogę to zgłosić. Muszę natychmiast dostać się do swojego serwisu transakcyjnego.
Od paru lat mam konto u nich, i nie było do tej pory takiego problemu, a tu nagle taka wpadka.ZaletyBRAKWadySŁABA OBSŁUGA KLIENTA TELEFONICZNA -
~Janus / 2018-01-09 17:04
Najbardziej złodziejski bank jaki do tej pory miałem Konto otworzone z zerowymi opłatami za wszystko Po czym 2 tygodnie później za wszystko trzeba płacić!!! Banda złodzieju i oszustów!!!! Nie polecam nikomu tech zlodzieji -
-
~Jarek / 2018-05-14 21:37
Telekod nie działa, nie prawidłowy, jedna wielka porażka z zakładaniem konta w tym banku, nie polecam -
~Jarosław / 2024-05-17 11:51
Mam prawomocny wyrok w II instancji na kredyt CHF. Wyrok zasądza zwrot pieniędzy dla mnie. Nie zasądza zwrotu pieniędzy przeze mnie dla banku bo ich prawnik zapomniał w trakcie procesu to podnieść. Chciałem zawrzeć porozumienie, że zwrócę im wszystko co wziąłem a oni mi to co wpłaciłem. I tu wychodzi chciwość banku. Otóż zażądali żebym dodatkowo zapłacił za wpis sądowy od pozwu, który w międzyczasie bank złożył przeciwko mnie (standardowy pozew o zwrot wypłaconej kwoty kredytu plus opłaty za korzystanie z kapitału etc.) !!!! Jak zapłacę za wpis sądowy od tego zbędnego pozwu to go wycofają !! Są po prostu bezwzględni. -
~Joanna / 2022-09-07 12:13
Okradziono mnie, nie autoryzowano operacji, nie potwierdziłam więc jej, bank nie zwrócił pieniędzy choć wina leżała po ich stronie. Nie zabezpieczyli odpowiednio kradzieży choć zgłosiłam ją natychmiast. Druga rzecz- zaproponowano mi w banku DARMOWĄ kartę kredytową. Tymczasem po upływie roku ściągnięto mi samowolnie 350 zł za kartę kredytową, na której nie było rocznego obrotu 18 tys.zł- o czym mnie nie uprzedzono. Otrzymałam już 3- cią odmowę zwrotu pieniędzy. Kartę zmieniłam na inną, bank bazując na kłamliwej informacji o karcie okrada klienta -
~johhnny / 2020-12-04 11:59
Jeden z gorszych banków dostępnych na rynku. Początkowo szybko odbierają po czym po przedstawieniu problemu przekazują połączenie do innego działu i można sobie czekać w nieskończoność. Kolejna sprawa, dostałem numer aktywacyjny gdzie on powinien zawierać 8 cyfr. Dostałem 7 cyfrowy. Dla nich klient ma nieograniczoną ilość czasu. Nawet nie warto zaczynać współpracy. Podkreślam NAJGORSZY BANK W POLSCE. ZaletyBrakWadyobojętność i brak możliwości załatwienia czegokolwiek -
~justdoit / 2023-07-19 15:58
Chciałam założyć konto dla Spółki z o.o.. Konto zostało założone w 5 dni (to znacznie dłużej niż u konkurencji). Wystawiliśmy faktury klientom i jeden z nich zadzwonił do nas z informacją, że nie może zrobić przelewu, bo konto ponoć nie jest aktywne. Bank oczywiście nas o tym nie poinformował. Pomimo codziennych telefonów do banku, nadal nie zostało ono aktywowane. Powód blokady: REGON został dodany później, nie podczas podpisywania umowy. Kiedy bank ma zamiar odblokować konto? "Do 30 dni" xD. Dziecinada ze strony mBanku. Wadytrzeba się o wszystko prosić po kilkanaście razy, blokady konta bez wcześniejszej informacji -
~K / 2021-06-29 20:31
Nie polecam, dodzwonić się jest problem nawet z aplikacji, żeby coś załatwić najlepiej jechać osobiście ZaletyBrakWadyMlinia -
~Kamil Roman / 2013-09-07 11:19
Na początku naiwnie zachłysnąłem się propagandą, że konto za 0 zł, bez haczyków i w ogóle 0 opłat. A tu psikus założyłem kilka poleceń zapłaty i musiałem za każde płacić 1 zł/miesiąc
Do tego Jak się chce zamówić produkt bankowy, to jest można to zrobić miło łatwo i przyjemnie i najczęściej przez serwis internetowy. Gdy zaś chce się z niego zrezygnować, to bez wizyty na poczcie się nie obejdzie. A i konsultant, który miał zadzwonić, jakoś dodzwonić się nie może, mimo że wcześniej jego kolegom się to nagminnie udawało, gdy chcieli mi wcisnąć kolejny cudowny pakiet za 5 zł/miesięcznie.
3. Zastrzegłem kartę, bo z niej nie korzystałem, a mBank bez zamówienia przysłał mi nową. Niby wygodne, ale znowu 4 zł/mies. leciało z konta...
Generalnie przeniosłem się do innego internetowego banku i do m***** więcej nie wracam.Zaletyw miarę sensowny serwis internetowyWady"ukryte" opłaty, ciągłe zmiany taryfy opłat i prowizji na niekorzyść klienta -
~Karol / 2020-05-27 18:27
Podają płatny nr telefonu do kontaktu . 801300800 ZaletyKilkadziesiąt lat było w porządku.WadyNACIĄGACZE. -
-
~Klient banku / 2021-10-08 11:02
Tragedia. Zmieniają z automatu ustawienia potwierdzenia przelewów z hasła SMS na aplikację mobilną. Tym samym ingerują w ustawienia klienta, poza wiedzą klienta! Niedopuszczalne działanie, czyli bank może, poza moją wiedzą, robić sobie cokolwiek. Konsultanci są bardzo kulturalni natomiast działanie banku - niedopuszczalne!!! -
~Klientka / 2024-06-04 23:03
Mlinia czynna 24h? Zadzwoniłam o 22.30 i automat podał szacowany czas oczekiwania - 15 minut. Teraz kończy się właśnie 48. minuta. Odradzam, szkoda czasu. -
~Klientka do czasu / 2017-08-29 21:06
Konto faktcyznie za darmo, karta faktycznie 4zł, jeśli nie zrobi się kilku transakcji; co do reszty "produktów" nie wiem, nie korzystałam.
Obsługa przez Internet - w miarę, choć system jak dla mnie mniej przejrzysty, niż w Ing, w którym mam drugie konto.
Miałąm problemy z aktywacją aplikacji - na SMS czekałąm dość długo, ale później aplikacja działa OK.
Brak własnych bankomatów, co wydłuza rozpatrywanie reklamacji, jeśli bankomat nie wyda nam kasy, a transakcja obciąży kont. Konsultanci powtarzają wtedy głównie, że im przykro, ale jest to jedyna wspólna część wypowiedzi kilku konsultantów.
Dodatkowo są i tacy, któzy przy tej okazji chcą poszkodowanemu klientowi wcisnąć kartę debetową z 1000 zł debetu.
Niezależnie od tego jak zakończą się w moim przypadku postępowania reklamacyjne, zamknę u nich konto, bo nie zgadzams ię na takie podejście konsultantów do problemów klienta.
Zaletykonto za darmoWadybrak własnych bankomatów, sposób obsługi na mliniiNie polecam -
~Konrad / 2020-09-30 21:56
System MBanku ma problem, niewiadomo jakiej natury, ostatnio podczas dodawania numeru konta kolegi z przelewu dodał się losowy numer jakiejś osoby z MBanku i przez pomyłkę wysłałem do tej osoby przelew. Oczywiście dzięki jej uczciwości dostałem pieniądze z powrotem, ale MBank nie jest w stanie wyjaśnić skąd wziął się ten numer konta w mojej książce kontaktów ani nawet nie wzięli pod uwagę moich zastrzeżeń. Nie polecam tego banku, ze względu na marny system. ZaletyBOKWadySystem
strona 22 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »