strona 22 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Janna / 2023-06-11 17:02
Za przelew na WŁASNE konto trzeba płacić im 9 zł - PARANOJA -
-
~Tom / 2023-06-09 09:33
Kontakt z mlinia to jest nieporozumienie..chyba że ktoś ma cały dzień na słuchanie melodyjki. Podstawowe rzeczy nie są dostępne z pozycji telefonu np zwiększenie lmitu na karcie . ZaletyBrakWadyObsługa -
~jnknnk / 2023-06-07 19:26
Masakra. Zablokowali mi konto, z którego opłacam rachunki za telefon. Są tam znikome ilości pieniędzy. Nikt nie chce mi powiedzieć dlaczego ani nikt mnie o takiej blokadzie nie poinformował. Dowiedziałam się jak chciałam zrobić operację. Teraz z dowodem do placówki aby odblokować. Cyrk na kółkach! -
~Tom / 2023-06-06 17:24
Obsługa w M-Bank to totalne nieporozumienie , na połączenie z konsultantem trzeba zarezerwować pół dnia, na reklamację czeka się cały miesiąc a reklamacja polega na i formacji ze wszyscy konsultanci byli zajęci...porażka WadyObsluga -
~Ks / 2023-06-02 19:51
Zastanów się dwa razy gdy ci przyjdzie na mys będę miał konto łup inne zeczy w mbanku pozdrawiam WadyWszystkie -
~Brak / 2023-06-01 12:30
Tez byłam nie zadowolona z tego i cieszę się ze już nie mam
To z powodu ze z - 10 zł prowizji i nie podobało mi i tyle -
~Oszukana / 2023-05-31 07:14
Po zmianie na koncie dostałam sms że w ciągu max 2 dni kurier się skontaktuje w celu weryfikacji tożsamości, właśnie mija tydzien. Nie mogę zrobić żadnej dyspozycji, ani nawet zrezygnować ze zmiany a tym bardziej zamknąć. Czuję się oszukana. Nie polecam. -
~tomash1977 / 2023-05-30 15:04
Płacąc na allegro blikiem dostaję powiadomienie o płatności godzine później. Aplikacja mBanku do d..upy.
Płacąc za towar w sklepie-powiadomienie o płatności za 30 pare min.Zaletynie maWadynie polecam aplikacji -
-
~Rafi / 2023-05-25 15:36
Najbardziej zlodziejski bank w Polsce. Nie dosc ze ppzwalaja komorniko zabierac pieniadze kliento bez ich informowania to jeszcze prowizje ktore narzucaja swoim klientom sa masakrycxnr..jak mozne pobierac 30zl za przelew tylko 70zl. Banda zlodziejor -
~Klaudia / 2023-05-25 13:36
Bank internetowy, który po złożeniu dyspozycji przez internet lub telefon ich nie wykonuje. Okropny bałagan, wszystkiego się wypierają i trzeba długo czekać na rozwiązywanie prostych spraw. Cieszę się, ze rozwiązałam z nimi wszelkie umowy… ZaletyŻadne -
~Mam już dość / 2023-05-25 11:49
Zmieniają zasady, na które nie musisz się zgodzić. Zamknięcie konta to tragedia, kłamią na infolinii i nikt nie bierze odpowiedzialności za słowa. Naliczają nielegalne opłaty. Dziś sama próba dowiedzenia się czy konto zostało zamknięte trwa już ponad 1h i wciąż nie jest alarwikne ZaletyZadneWadyOszuści -
~TOM / 2023-05-19 15:03
Syf, kiła i malaria.
Aplikacja nie wysyła wiadomości do odblokowania konta.
mlinia dnoZaletyBrakWadykontakt -
~Niezadowolony / 2023-05-15 22:33
Dzwoniło dzicko o odblokowanie karty - weryfikowali i zablokowali bo podane dane sa nieprawidłowe - Niestety nie wolno używać języka polskiego wiec nie napiszę odczuć. zablokowali konto - mógł płacić blikiem a teraz niczym nie może a do placówki tego manku mamy 50km. Poj... Bank a raczej niekompetentni konsultanci. Nie polece nigdy tego banku i bede szukał innego bo mamy tu wszyscy konta. Zaletyżadnych na podstawie wad pozostałychWadyNiekompetentni konsultanci online -
~Anna / 2023-05-15 21:23
brak informacji o blokadzie
Założyłam konto bankowe w środę. Konto nie było aktywowane, pomimo że otrzymałam informację o aktywacji. Musiałam sama się domyśleć, że coś jest nie tak, ponieważ moi klienci nie mogli zrobić żadnego przelewu. Okazało się, że REGON firmy nie był podany. Podałam REGON. Wszystko miało działać. Po kolejnym kontakcie z mojej strony okazało się, że jest blokada. Wysłano jakiś wniosek, okazało się, że błędny. Kolejny konsultant wysłał dyspozycję.
niespójne informacje
Poinformowano mnie, że zajmie to kilka dni, ale nie powinno trwać długo. Dyspozycja została ponaglona po moich kolejnych interwencjach. Nadal nic. Co konsultant, to inna informacja. Jedni mówili, że potrwa to kilka dni, a może tylko kilka godzin. Na czacie konsultanci mówili za to, że wniosek ma być rozpatrywany do miesiąca.
utrudnienie pracy
Od tygodnia mam niesprawne konto. Nie mogę przyjąć wpłat i tym samym za nic zapłacić. Nie wiem, jak moja firma ma funkcjonować, jeśli konto aktywują dopiero za miesiąc, kto opłaci za mnie ZUS i inne, już nie mówiąc, z czego ja będę żyła.
nerwy
Po tygodniu nerwowych rozmów z konsultantami i uporczywymi botami, zrezygnowałam z tego konta.
NIKOMU NIE POLECAM!ZaletybrakWadytoksyczny poziom obsługi klienta, blokady na koncie, brak aktywacji konta przez tydzień -
~sertive / 2023-05-15 16:35
Najgorszy bank jaki jest który blokuje Ci dostęp do twoich pieniędzy z byle powodu. Przykład: kupiłem nowy telefon. Aktywowałem aplikacje mBanku,chcę zrobić przelew - konto zablokowane " ze względów bezpieczeństwa ". Jakich względów bezpieczeństwa ku**a? Skoro znam pesel,nazwisko,pin do apki w poprzednim tel i mam do niego dostęp bo muszę wysłać SMS do banku oraz odebrać połączenie z kodem to co tu jest podejrzanego ?!Konto od razu zostało zamknięte jak tylko odzyskałem do niego dostęp. Jakim cudem ten bank jeszcze istnieje to ja nie wiem. ZaletybrakWadysame wady -
~Marcin / 2023-05-12 16:41
Wszystkie , ale nie ten bank. Dzwonią z ofertami jak nie ma potrzeby. Chcąc samemu wyjaśnić jakąś sprawę, to konsultantka odsyła żeby samemu ogarniać w aplikacji. Lenistwo i wyzysk to właśnie mbank. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
-
~Angelika / 2023-05-11 12:19
Konsultanci bardzo mili , ale ten cholerny Bot... WadyBOT -
~Agita / 2023-05-10 15:36
Niestety diabeł mnie podkusił otworzyłam konto w tym dziadostwie, mam je 2 miesiące i uciekam beznadziejna obsługa ksiegują przelewy dłużej niż w innych bankach u mnie koleżanki wydają premię a ja ciągle na nią czekam. Obsługa fatalna, bank dla tych którzy nie potrzebują korzystać ze swoich pieniędzy ZaletyBrakWadyFatalna obsługa -
~Mateusz / 2023-05-09 15:01
Miałem problem z wplatomatem co zmusilo mnie ze skorzystania mnie do zadzwonienia na infolinie. ZaletyMiła ludzka obsługa, skora do pomocyWadyProblematyczny bot zaraz po połączeniu -
~Daniel / 2023-05-09 06:31
Obsługa banku najgorsza ze wszystkich... Często pisze na infolinii i odsyłają mnie abym sam zrobił coś czego nie potrafię i zawsze muszę ich straszyć złożeniem skargi na obsługę i dopiero wtedy wielka uprzejmość i pomagają. Dobrego aplikacja z której trzeba się namęczyć aby cokolwiek załatwić ZaletyBrakWadyDużo
strona 22 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »