strona 21 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~bamar trans@wp.pl / 2022-01-11 16:06
Jakim prawem zebraja na moim koncie Na WOSP nie zebrajcie to jest moja wola a nie nakaz Owsiaka na Allegro zebranie jak ktos nieda to PISIOR -
-
~Bart / 2020-03-02 10:14
Będąc w galerii złożyłem wniosek o kredyt pani praktykantka trzykrotnie źle wprowadziła moje dane do systemu no i suma summarum odmowa że względu na zbyt duża ilość zapytań do BIK i blokada we wszystkich bankach na 4 miesiące jestem po wypadku komunikacyjnym mam zdolności kredytowej ale bez kredytu auta nowego nie kupię . -
~bartix / 2022-03-08 10:39
Brak możliwości przelewy zewnętrznego w walucie obcej np do kantoru online. Najpierw musisz skorzystać ze złodziejskiego kursu wymiany na bananowe PLN śr. Kupno USD 4.44! Sprzedaż USD 4,75! kantor online 4.51/4.55!(08.03.2022) -
~były klient / 2024-04-03 15:32
W banku od ponad 10 lat. Kiedy doszło do reklamacji.... nie uznali jej. mimo, iż Pani na infolinii zapewniała, że przelew dojdzie- nie doszedł. Bank po swojej stronie w ogóle nie widzi problemu, Pani wprowadziła w błąd ale to nic. Mimo informacji, że sprawa była istotna potraktowali nas z góry. Po wymianie maili uznali w niewielkim stopniu swoją winę i w ramach rekompensaty dali UWAGA całe 5 złoty. Ciągle jakieś prace serwisowe i zmiany w opłatach (wzrastają). ZaletyStrona internetowaWadyCiągle jakieś prace serwisowe i zmiany w opłatach -
~Daisy / 2021-03-30 17:19
Placówka w Rybniku zamknięta najbliższą otwarta w Gliwicach i Raciborzu nie każdy ma samochód i umie dojechać
Przez infolinie nie każda sprawę idzie załatwić takie jak uzyskanie indenfikatora lub zamiany numeru telefonu do aplikacji
Porażka☹☹☹☹☹☹☹ -
~dan / 2020-04-22 21:03
Zdecydowanie odradzam kontaktu przez telefon ,duże utrudnienia w załatwianiu spraw
-
~danieq / 2019-07-19 12:49
Fatalna obsluga w mLini, ponad 10minut czekania na krotka rozmowe. limitow Blik nie da sie zmienic w aplikacji ani na internecie. Zalosne -
~Dariusz / 2022-02-06 20:39
OSZUŚCI - Piszą że karta do konta osobistego 0 zł przy transakcjach powyżej 350 zł na miesiąc a potem kasują po 10 zł pomimo spełnienia ich warunku --https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debetowe/karta-do-ekonta/
NIE POLECAM
Nie szanują klientów z długoletnim stażem w ich banku -
-
~denon73 / 2015-12-23 12:04
na infolinii w tym banku chyba siedzą ludzie po SPZ dzwoniąc tam dziennie każdy mówi co chce!!!!! Zaletynie maWadymiało byc konto darmowe teraz biorą kase -
~digi193 / 2020-02-26 12:34
Niejasne warunki umowy, nie informują klientów, że transfery między kontami w tym samym banku są płatne. Zapytani informują tylko, że miedzy kontami firmowymi transfery są za 0 zł -jak by to była jakaś różnica,a ja przelewam z konta prywatnego na konto firmowe i odwrotnie na tym samym panelu, więc nie rozumiem czemu akurat to ma być płatne?! Nie podają podstawy prawnej do takiego postępowania jedynie powołują się na własną tabelę opłat.
nie polecam tego banku!Zaletyjak w innych bankachWadyniejasności, pobory opłat, nieczytelny panel -
~dirty / 2013-08-21 18:58
Mija wslasnie 13 lat mojej przygody z MBankiem, zaczynalem jako student a koncze jako przesiebiorca, mimo kilku wpadek, ktore nie wydawaly mi sie tak wielkie ostatnia wyprowadzila mnie z rownowagi, a mianokwicie podejscie analityka do moich potrzeb, bo podejrzewam ze uczen na poziomie gimnazjum jest w stanie oszacowac podstawowe parametry matematyczne. Po mimo ze Pani dzwonila do mnie 2 razy z przeprosinami uwazam ze jest to nie dopuszczlne trakktowanie klienta z takim stazem i takimi obrotami na koncie, w dzisiejszych czasach kiedy sektor bankowy walczy cena albo jakoscia MBank przegrywa na obu frontach. i tak w jeden dzien Mbank stracil klienta z 2 rachunkami (firmowy i prywatny ) msaver, kontem maklerskim, supermarketem, 2 liniami odnawialnymi i jednym kredytem gotowkowym, akurat jestem w takiej sytuacji ze moglem wszystko od reki posplacac i wypowiedziec umowy. BRAWO !!! teraz pozostaje tylko wybrac odpowiedniego partnera ktory bedzis ewdzieczny ze co miesiac zostawie mu kilkaset zlotych. Zaletybyly ale sie skonczylyWadywiecej niz zalet13 lat -
~Epafras / 2019-10-25 06:13
Z przykrością dołączam się do negatywnych opinii. W lipcu tego roku będąc za granicą zadzwoniłem na infolinię aby konsultant powiedział mi co zrobić, żeby wybrać gotówkę korzystając z usługi wielowalutowej. Pomimo automatycznego komunikatu "w celu zapewnienia najwyższej jakości usług rozmowa jest nagrywana" konsultant wprowadził mnie w błąd, co kosztowało mnie trochę kasy. Złożyłem następnego dnia reklamację, która została rozpatrzona, jakże by inaczej, negatywnie: "...nie zwrócimy Panu kosztów przewalutowania". A przecież dodatkowe koszty przewalutowania poniosłem postępując zgodnie z instrukcją konsultanta - rozmowa nagrywana więc pracownicy działu reklamacji (p.starszy specjalista Ewa W.) mogli sobie odsłuchać. A ponieważ to nie pierwsza wpadka tego banku, który okazuje się, że część zysków czerpie z takich oszustw, więc po prawie 30 latach bycia klientem - rezygnuję i zmieniam bank. Nie polecam też go nikomu. -
~Ewa / 2020-02-16 13:45
Zalozylam konto pare lat temu i bylam zadowolona, teraz mbank pobiera za wszystko pieniadze. Kiedyś sprawdziłam saldo w ich oddziale i pobrali mi 5 zł, za jakieś przypomienia których nie da się usunąć trzeba płacić. I to jest jedyny bank, w którym jeśli chcesz spłacić kredyt wcześniej będziesz musiał zapłacić więcej. A nie jak w przypadku innych banków kilka tysięcy mniej. Poza tym mbank za wszystko nalicza sobie odsetki. Nie polecam ZaletyNie maWadyZa wszystko pobiera odsetki,
Za wcześniejszą spłatę kredytu całkowicie trzeba dopłacić
Nie ma żadnych promocji dla stałych klientów -
~Freja / 2018-05-27 13:21
Nowy wygląd interfejsu to jakaś kosmiczna tragedia. Wyłączona po prostu tła we wcześniejszym layoucie i nazwano to nowym layoutem. Na dodatek mBank idzie w zaparte i na wszystkie uwagi klientów powtarza marketingową mantrę w stylu: "mamy w nosie wasze uwagi i nie zamierzamy się do nich zastosować, ale zostawcie nam swoje uwagi, wasze uwagi są dla nas bardzo ważne" :p Zaletydarmowe kontoWadytragiczny nowy interfejs, arogancka komunikacja z klientem -
~Gość / 2019-07-02 14:54
Witam mam nie miłe odczucia co do banku Mbank gdy się dzwoni na infolinie trzeba czekać po 30 minut na połączenie gdy się wreszcie uda dodzwonić to przełączają od jednego do drugiego pracownika. Obsługa klienta DRAMAT. -
~Grzywa / 2021-12-17 20:45
Po załozeniu konta w tym banku odrazu na start dostałem cel oszczędnościowy ktory sam pobiera pieniadze kiedy tylko chce,a za wyplacenie pieniedzy z celu pobrali prawie polowe kwoty, ZaletyBrakWadyKoszmar, nie polecam -
-
~hahar / 2023-04-04 19:54
Cztery dni probuje załozyc aplikacje na telefon .Cały czas coś mnie wywala . Gó.no jakich mało -
~if / 2022-03-02 11:52
UWAGA na kredyty hipoteczne!!!
Nie dość, że ubezpieczenie pomostowe to aż 1,5% podwyższonej marży do czasu wykreślenia hipoteki zbywcy nieruchomości z KW - co w moim przypadku to ok. 1000 zł miesięcznie, a wykreślenie w sądach wieczystoksięgowych trwa nawet ok. roku - to w umowach kredytowych wpisują trzymiesięczny okres na dokonanie wykreślenia przez sąd wieczystoksięgowy, co z gruntu rzeczy w polskiej rzeczywistości jest niemożliwe, po czym wydłużają ten termin dopiero na wniosek kredytobiorcy i pobierają od niego 100 zł za zmianę terminu, mimo iż dotrzymanie tego terminu nie jest w najmniejszym stopniu zależne od kredytobiorcy.
Nadto obniżona marża oferowana podczas zawierania umowy kredytowej wchodzi w życie dopiero po np. 6 miesiącach spełniania warunków (ilość miesięcznych transakcji i dokonywanie miesięcznych wpłat na konto), przy czym znowuż marża ta zmienia się na wniosek, a wnioski te rozpatrują ze znacznym opóźnieniem - mój, już prawie dwa miesiące
Nie zwykłam w sposób kolokwialny oceniać 'profesjonalne' podmioty w obrocie gospodarczym, ale na usta ciśnie mi się tylko jedno słowo - ŻENADA -
~iga / 2017-02-11 18:32
Bardzo polecam założenia konta walutowego w mBanku. Korzystam od pół roku, nie ma żadnych dodatkowych kosztów przy wypłatach w bankomatach za granicą, płatnościach kartą. Jedynie przelew SEPA - 1,50. Jednak obsługa klienta - zarówno w oddziałach jak i telefoniczna - jest tragiczna. Kilkakrotnie spotkałam się z ignorancją i zupełnym brakiem kultury ze strony pracowników banku. Ponadto, niektórzy z nich nie posiadają nawet podstawowej wiedzy co do oferty, którą bank proponuje. T R A G E D I A. -
~ijo / 2014-01-02 11:32
Założyłem synowi konty IZZY ( darmowe!!!!!!!!! ) po 12 dniach potrącili mu 9zł za kartę i odsetki. Nic dodać nic ująć co do opinii użytkowników. Złodziejski bank i koniec Wadyod groma
strona 21 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »