strona 20 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Wojtek / 2020-04-08 17:39
Nie polecam za wszytko prowizje bank tylko dla osob z grubym portfelem -
-
~wolk / 2017-12-22 09:43
Złożyłem wniosek o przyznanie mi karty kredytowej miles & more premium wraz z wymaganymi dokumentami. Następnego dnia dostałem negatywną decyzję sms-em, w związku z tym, że nie posiadam zdolności kredytowej. Gdy poszedłem do oddziału to wyjaśnić, pracownicy twierdzili, że analityk wyliczył moje zarobki miesięczne na bardzo niskim poziomie i że moje deklarowane dochody są o wiele niższe od wyliczeń analityka. Według nich wynikało to z dokumentów dostarczonych przeze mnie. Wyglądało to tak, jak bym kłamał w oświadczeniu i chciał wyłudzić kartę.
Nie dopatrzyli się jednak, a tym bardziej analityk, kilku zer w oświadczeniu o finansach.
Teraz zastanawia mnie, jacy analitycy pracują w tym banku? Czy dokumenty finansowe przez bank wymagane są w ogóle przeglądane, czy decyzję są podejmowane na podstawie szybkiego obejrzenia oświadczenia o finansach? Czy gdy ma się jakieś zapytania, to nie powinno się najpierw skontaktować ze mną w celu wyjaśnień, a nie odrzucać wnioski od tak, a następnie traktować mnie jak oszusta? Mimo tych doświadczeń, myślałem, jeszcze o tym, że dać bankowi szanse. Jednak po zastanowieniu stwierdziłem, że jeśli takie podejście do klienta jest od samego początku, to boję się co będzie jeśli się z mBankiem zwiąże umową? Niestety, ale moich pieniędzy już nie zobaczycie.
Mam nadzieje, że czyta to ktoś z mBanku wyżej postawiony i będzie w stanie wyciągnąć jakieś wnioski z tej sytuacji? -
~wsa / 2022-06-30 10:12
Brak logicznego myślenia i czytania ze zrozumieniem tzw. "analityków" mBank jest przerażający. ZaletybrakWadybrak samodzielnego, logicznego myślenia przez tzw. "analityków" -
~Xyz / 2021-07-07 11:51
Nikt nie jest w stanie mi pomóc... Mam problem z transakcjami bo mnie wywala i kieruje na API mbank.(No właśnie ???? co to jest? Nikt tego nie wie!) W żadnym z pkt mbank w moim mieście nie uzyskałam pomocy.Infolinia-dramat! Od kilku dni próbuje w różnych godzinach, i co? Zero reakcji! Po dlugoletnim stazu w Mbank pp tej sytuacji już wiem, że czas zmienić bank. Nie pozdrawiam. ZaletyJuż ich nie ma.WadyBrak pomocy że strony infolinii oraz pracowników MBank. -
~yo / 2023-06-12 17:05
To był dobry bank ale już nie jest i to wyraźnie widać, właśnie przez ten kontrast. Reklamacje są zamykane bez rozwiązania po 30 dniach, bank wprost przyznaje, że zamykają reklamację bo mija 30 dni, ale jeszcze jej nie rozwiązali. Potem dostaję odpowiedź na reklamację, która jest bzdurna, np. "nie odnotowaliśmy próby działania w systemie" podczas gdy moja reklamacja dotyczy tego, że właśnie nie mogę wykonać danego działania bo pojawia się błąd. Jako klient z ponad 20-letnim stażem zalecam nie zbliżać się do mbanku. -
~Zawiedziona klientka / 2017-08-25 13:15
Konto podobało mi się aż do pierwszego problemu. Bankomat nie wypłącił mi kasy - pieniążki zostały zablokowane na tydzień bez możliwoiści przyspieszenia sprawy (reklamacja jeszcze wydłuża czas rozwiazania); banku nie obchodzi, że nie mam teraz z czego żyć...
Hasła jakie słyszałam to: system i regulamin. Nie doczekałam się odpowiedzi, po co w ogóle tam siedza ludzie, skoro nie moga pomóc w typowo ludzkiej sytuacji. I jeszcze nie mam pewności, że system faktycznie wskaże, że kasa nie została wypłąconaZaletydarmoweWadyregulaminy i terminy rozwiazywania problemów -
~Zig / 2019-07-02 21:13
Pazerność tego banku jest obrzydliwa. Co jakiś czas tylko podwyżki "aby żyło się lepiej". Wstydzilibyście się ciągłego przykręcania śruby swoim klientom. Wydatki w miesiącu kartą na 350 zł jest trudne do zrealizowania ale przecież o to chodzi, aby haracz od ludzi ściągnąć za używanie ich karty bankomatowej. -
~AdamS / 2019-09-15 18:39
14.09 Weszły w życie nowe sposoby logowania do kont. Pechowo miałem awarię telefonu i musiałem założyć aplikację na nowym aparacie. Przypisanie aplikacji do konta, pesel, nazwisko rodowe, potem kod otrzymany z połączenia telefonicznego i nagle informacja, ze muszę się zalogować do aplikacji mobilnej w celu autoryzacji. Przecież walczę z pierwszym uruchomieniem w/w aplikacji. Próbuję przez komputer. Login, hasło i komunikat żeby autoryzować dostęp poprzez aplikację (która nie działa). Kilka telefonów na infolinię i dochodzę do wniosku, że jak już jestem zmuszony iść do placówki z moim problemem, to chyba już tylko po to, aby się z bankiem pożegnać. Rozumiem, że mobilna autoryzacja itd. ale musi być jakaś furtka żeby dostać się do swoich pieniędzy w razie jakiejś awarii. ZaletyPłatność kartą jest od razu uwzględniana na saldzie rachunku.WadyAkurat mojego problemu nie da się rozwiązać poprzez infolinię. -
-
~Adria / 2016-05-05 09:12
O ile z obsługą osobistą klienta nie miałam problemów, osoby raczej uprzejme i pomocne - to korzystanie z konta z nowym interfejsem to porażka. Było bardzo okrzyczane to, że wiele osób zaangażowano do redesignu, user experience itd. Rezultat w mojej opinii jest taki, że teraz jest wszystko porozrzucane. Miało byc ładnie i szalenie użytecznie, jest przecukrzone. Dokopanie sie do podstawowych informacji o współposiadaczach konta wymagało ode mnie poswięcenia kliku godzin czasu na infolinii. Co ważniejsze - uzyskanie wyciągów z banku za ostani rok kosztowało mnie 120 zł !!!! Z własnego konta - To skandal! Jakakolwiek informacja w formie 3 zdań na temat statusu konta z pieczątka z banku kosztuje kolejne 100 zł! Na szczescie mam konto w innym banku i już z usług mbanku korzystać nie zamierzam. ZaletyUprzejma obslugaWadyDROGI bank - wyciąga duże pieniądze od klientów, niezbyt przyjazny zagmatwany interfejs. -
~Aga / 2020-02-09 05:25
Pretensjonalni, niepomocni konsultanci. Założyłam konto w mBank córce. Sama też mam w tym banku konto. Przy zakładaniu swojego konta też miałam . Po wgraniu aplikacji mobilnej mBanku na telefon pojawił się problem, który nie byłyśmy w stanie przejść, pomimo wykonywania wszystkich kroków zgodnie z wyświetlającymi się poleceniami, nie generował się jakiś kod 4cyfrowy. Zadzwoniłyśmy na infolinię. Nie uzyskałyśmy oczekiwanej pomocy. Jeden panów nawet zrobił z nas idiotki, mówiąc że to niemożliwe żebyśmy przy zakładaniu konta otrzymywały coś pdfie. Następny znudzony rozmową z nami poprosił nas o rozłączenie się i ponowne zadzwonienie pod tę samą infolinię i następnego konsultanta poproszenie o coś tam, jakby on tego bie mógł wykonać. W sumie spędziłam 3godziny na infolinii rozmawiając 6 konsultantami!!!!! Nikt nie był w stanie nam pomóc, robiono z nas idiotki!!!! W końcu system za którąś tam próba wygenerował ten brakujący kod!!! ZaletyBankowość ekektronicznaWadyNiekompetentni pracownicy infolinii -
~Agnieszka / 2014-04-23 14:09
Nie znajduję lepszej drogi, więc napiszę tutaj. Mam wielki żal do pracy banku przy okazji składania wniosku o konto firmowe. Najpierw dostawałam maile i telefony zapraszające mnie do placówki w Lesznie w której czeka mnie podpisanie umowy. Przez mlinię zaznaczyłam, że ma być to placówka w Lesznie, czego wcześniej nie ujęłam we wniosku. Kiedy tam poszłam okazało się, że wniosek nie został przyjęty, bo był źle wypełniony. Obsługa obiecała mi kontakt tego samego dnia w celu dowiedzenia się gdzie był błąd. Dzisiaj (ponad tydzień później) zadzwoniłam do nich z pytaniem o co w końcu chodzi i dostałam wiadomość, ze nie wiedzą i trzeba pytać centralę. Po negocjacjach pani obiecała się dowiedzieć, po czym się dowiedziałam, że wniosek nie został przyjęty ponieważ nie została w nim zaznaczona placówka w której ma być podpisana umowa i że mam jeszcze raz wysłać wniosek. Czuję się jak u Mrożka. Dziękuję, idę do konkurencji. Wadyabsurdalność przepisów, brak współpracy między poszczególnymi jednostkami firmy - logistyka siada -
~Ala / 2015-11-26 21:04
Odradzam ten bank, a zwłaszcza totalnie NIEKOMPETENTNYCH pracowników infolini. Mam tam rachunek od początku jego istnienia i za chwilę go zamykam. Zrobiłam przelew zagraniczny, ale zdziwiłam się bo nie zostały ściągniete za niego środki ani przelew nie widniał w żadnej zakładce typu historia przelewów, czy histroia przelewów walutowch itd w związku z czym skontaktowałam się z mlinią. Pani ,,specjalistka" poinformowała mnie, że przelew nie został wykonany bo nie zostały ściągniete środki i również nie widnieje w systemie, który ona właśnie ogląda, kazała ponownie zrobić przelew i jednocześnie poinstruowała mnie, w której zakładce w przyszłości szukać takich przelewów. Po wykonaniu po raz kolejny przelewu walutowego, okazało się, że jednocześnie zostały wykonane dwa - ten, który właśnie zrobiłam i ten zrobiony dzień wcześniej. Skontaktowałam się ponownie z mlinią i od drugiej pani dowiedziałam się, że ten pierwszy przelew był w trakcie realizacji ( dostęp do podglądu ma TYLKO pracownik a użytkownik konta nie - mądre i logiczne!) i ,,specjalistka", z którą wcześniej rozmawiałam sprawdzała nie tam gdzie trzeba i błędnie poinformowała mnie gdzie szukać przelewów walutowych, usłyszałam, że wina leży po stronie ,,specjalistki". Złożyłam reklamację, na której rozpatrzenie bank ma bagatela 30 dni i niestety nikogo nie obchodzi, że zdublowana kwota była przeznaczona właśnie na miesiąc życia mojej rodziny, poinformowano mnie, że skoro mam problemy finansowe z tego tytułu to zawsze mogę poprosić odbiorcę o przelanie nadpłaty a to, że stracę pieniądze za 2 przelewy i podwójne przewalutowanie to już nie ich problem. Farsa nie bank. ZaletybrakWadyniekompetentni pracownicy, beznadziejna strona konta10 lat -
~Alicja / 2020-08-12 14:37
Kredyt super niski, jeżeli chodzi o oprocentowanie, ale nie ma możliwości od razu podejrzeć ile zostało do spłaty, jaki jest status po ostatniej racie wpłaconej przeze mnie, totalnie zero możliwości otrzymania takiej informacji!
Pani w mKiosku nic nie może, Pani na infolinii również nic nie może, jedynie co mogą to mogą do 10 dni!!! wysłać pakiet z loginem i hasłem do sprawdzenia takiej informacji!
To ja ma czekać 10 dni, żeby sprawdzić status mojego kredytu?!
W Santanderze, gdzie posiadam konta, wszystko można zrobić przez telefon nie czekając ponad tygodnia!!!
Polecam tylko i wyłącznie swój bank - Santander!! -
~Andrea / 2018-05-22 21:43
Nowa aplikacja jest fatalna. Konkretnie chodzi o grafikę.
Tło białe bije po oczach, szare napisy dla osób ze słabszym wzrokiem to tragedia.
-
~Andrzej / 2015-09-28 07:46
Ludzie. Uciekajcie dopóki możecie!!Mbank dopuścił do kradzieży z mojego konta wszystkich oszczędności - 50 tys złotych oraz pozwolił na zdebetowanie konta na kolejne 50 tys zł. Jestem przez nich bankrutem. Na moją skargę odpowiedzieli że ich to nie interesuje. Nie ma odpowiedzi na moje pisma , nie mam dostępu do mojego konta . To się w głowie nie mieści . ZaletybrakWady100%5 lat -
~Andrzej / 2023-08-08 23:18
Zawiedliśmy się wraz z żona na całej lini na tym banku Chcieliśmy wymienić walutę na cinkciarz pl na kwotę 100 tys zł lecz mBank zablokował nam konto i od kilku dni jesteśmy na pożyczanych pieniądzach Ten bank to złodzieje Nie polecam naprawdę WadyZero kontaktu ze strony banku -
-
~Ann / 2023-05-08 16:09
Niestety tutaj chodzi o boota, który nie funkcjonuje tak jak powinien. Brak weryfikacji klienta poprzez coś innego niż identyfikator do logowania. Tragedia WadyBOOT -
~Ares / 2019-05-30 07:44
Blokuja konto nie mozna wyplacac pieniedzy a zato mozna wplacac,nie podoba mi sie to -
~as / 2020-05-11 20:42
ostatnie zmiany są dla mnie niezrozumiałe, ale powiedzmy że to jakoś przeżyję, przyzwyczaję się. może mniej będę korzystał, ale dam radę. najgorsze, że pojawiło się trochę błedów w ich systemie transakcyjnym, których wcześniej nie było. obsługa tych błedów to niestety porażka. bardzo mili ludzie przepraszają, tłumaczą, starają się pomóc, ale efektywnie dobrym słowem nie zapłacę w sklepie (brak możliwości aktywacji karty). mbank proponuje mi grzecznie i uprzejmie żebym zaczekał ok 30 dni na odpowiedź na moje pytania jak mogę np zmienić PIN karty (w serwisie pojawia się błąd i ludzie z mbanku nie byli mi w stanie pomóc...). szkoda bo lubiłem ten bank, ale kierunek w którym idą zmusza do myślenia nad zmianą banku. -
~asdfg / 2015-01-17 08:21
nowa wersja platformy internetowej to dramat.
nic nie można znaleźć.
poszukajcie harmonogramu spłat kredytu mieszkaniowego.
w porównaniu do starszej wersji dramat. kończę spłacać kredyt mieszkaniowy i kończę z mbankiem
cena kredytu i tego co trzeba robić z kontem, by było za 0 zł to już inna historia.
proponuję trzymać się z dalekaZaletybardzo kolorowy, mojemu dziecku się podobaWadytylko wady4 i 14 lat
strona 20 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »