Wadytrzeba się o wszystko prosić po kilkanaście razy, blokady konta bez wcześniejszej informacji
strona 20 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~justdoit / 2023-07-19 15:58
Chciałam założyć konto dla Spółki z o.o.. Konto zostało założone w 5 dni (to znacznie dłużej niż u konkurencji). Wystawiliśmy faktury klientom i jeden z nich zadzwonił do nas z informacją, że nie może zrobić przelewu, bo konto ponoć nie jest aktywne. Bank oczywiście nas o tym nie poinformował. Pomimo codziennych telefonów do banku, nadal nie zostało ono aktywowane. Powód blokady: REGON został dodany później, nie podczas podpisywania umowy. Kiedy bank ma zamiar odblokować konto? "Do 30 dni" xD. Dziecinada ze strony mBanku. -
-
~Jacek / 2023-07-19 12:49
Chciałem założyć konto oszczędnościowe z kontem osobistym z bonusami. Można było tylko przez selfie. Ponieważ nie za bardzo się na tym znałem pojechałem do placówki w Poznaniu. Miało to trwać 15 min.Z pomocą pracownicy banku robiłem sobie zdjęcia,nagrywałem idiotyczne filmiki ze sobą typu głową w lewo ,głową w prawo, dotknij ucha, dotknij nosa i filmiki z dowodem osobistym. Po 2 godz. zrezygnowałem z oczekiwania na decyzję.a tą otrzymałem sms-em na drugi dzień, że ja- to nie ja.W Millennium otworzyłem konto w 10 min bez takich wygłupów za pomocą konta które mam w innym banku. ZaletyDobre oprocentowanie na koncie oszczędnościowymWadyKonto na selfie -
~Monika / 2023-07-18 16:10
Konto firomowe zamknięte bez wiedzy klienta, brak kontaktu ze strony banku, od razu oddają debet - niby długo do windykacji i straszą sprawą sondowa! Nie polecam, w placówkach niczego się nie dowiesz! Pobrali 120 zł za odnowienie debetu w lutym, a w maju zamykają konto i chcą zwrot ,,zadłużenia" najlepiej od ręki, brak możliwości rozratowania. Zamykam wszytkie konta w tym banku, nie polecam! WadyBrak kontaktu -
~Martin / 2023-07-16 18:44
Bardzo fajna ekipa w mbank , Pozdrawiam Pania Asię , Pania Paulę i Pana Michała . -
~klient / 2023-07-16 10:07
co za syf! oglaszaja przerwe do 10ej, tymczasem to sciema. serwis nie działa jeszcze długi czas! -
~Joanna / 2023-07-15 21:55
Bardzo pilna sytuacja związana z zagrożeniem konta, próbuję dodzwonić się na infolinie, dostaję info, ze będzie połączenie z konsultantem za 15 min. 40 minut czekam, nikt się nie zgłasza. Nikt widocznie nie pracuje w sobotę. Nieodpowiedzialne. -
~szymart / 2023-07-15 09:26
Bank jak tylko się pojawił w Polsce od razu założyłem konto. Nigdy nie miałem większych problemów. Jestem zadowolony a korzystam intensywnie z wielu usług. Porównując np. z Santander to jest o wiele lepszy. Jedyny mały minus to taki, że apk mBanku nie pozwala płacić za przejazdy MPK co np. posiada Santander. Śmiało mogę polecić ;) Wadyjw. -
~ABC / 2023-07-14 13:17
Żenada w każdym zakresie to ... KOMPLEMENT. Omijać z daleka. ZaletyBRAKWadyOD A DO Z -
-
~Adi / 2023-07-14 10:31
Najgorszy bank z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia , system zablokował konto bo uznał że kwota 20000 pln to dużo i nie mogę sobie przelać takiej kwoty na moje drugie osobiste konto w innym banku. Nie polecam , uczciwie pracujący , obywatel polski , żaden emigrant , może gdybym był śniady to by mnie to nie spotkało . Odradzam WadyBrak pozytywów , omijać szerokim łukiem -
~Adrian Szewczyk / 2023-07-13 18:23
Pracownicy niekompetentni, wprowadzają w błąd, podczas rozmowy telefonicznej traci się bardzo dużo czasu tylko po to by finalnie nie rozwiązać problemu.
mBank zatrzymał się w rozwoju nie ma szans konkurować z innymi bankami przez swoje nieuctwo, brak kompetencji, skostniałość. Odradzam.ZaletyBrakWadySkostniałość, niekompetencja. -
~Dominika38 / 2023-07-13 15:37
Super obsługa:).......wykwalifikowana kadra, konkretne oferty ZaletyObsługaWadyBrak -
~Iwona / 2023-07-11 12:07
Bardzo trudny kontakt z pracownikami, bledne informacje, App nie pozwala na wiele operacji, i system tranzacyjny mobilny źle funkcjonuje!!!! Za każdym razem tracę dużo czasu, nie rozwiązując problemu. ZaletyNicWadyNiekompetencja -
~K. / 2023-07-09 23:32
Bank zablokowal ze "wzgledow bezpieczenstwa" karte oraz konto przy weryfikacji na 0USD dla aplikacji swiadczacej uslugi przewozu osob, mimo wczesniejszych transakcji z terytorium Stanow Zjednoczonych oraz informacji o lokalizacji z aplikacji mBank, pozostawiajac mnie z 100USD w gotowce w Stanach Zjednoczonych w drugim dniu z 8 dniowej wizyty oraz domagajac sie mojego osobistego stawiennictwa w placowce w Polsce, zeby odblokowac konto. Pan na infolinii znajac sytuacje stwierdzil, ze nie dysponuja inna mozliwoscia i z pelna premedytacja pozostawil mnie bez srodkow do zycia na innym kontynencie. Zapraszam do kontaktu osoby potraktowane w zblizony sposob na poszkodowanimbank [] proton.me , poniewaz istnieje duze prawdopodobienstow, iz moj przypadek nie jest odosobniony.
Pozdrawiam
K.Wady-opiekun konta klienta Intensiv, jeszcze nigdy nie pomogl w rozwiazaniu jakiejkolwiek sprawy
-bank bezpodstawnie blokuje dostep do konta/wlasnych srodkow nie biorac pod uwage potencjalnych strat po stronie klienta oraz konsekwencji dla niego -
~Zadowolona klientka / 2023-07-09 21:15
Nie wiem skąd się biorą te złe opinie o mBanku. Może to jednak konkurencji robota.
Ja zawsze byłam zadowoloną klientką i to się nie zmienia.ZaletyDuży wybór produktów bankowych, miła i uprzejmą obsługa i zawsze profesjonalne podejście do klienta.WadyJa żadnych wad nie widzę. -
~Z mBankiem od 2004 roku / 2023-07-07 22:43
Tak czytam te opinie i nie wiem o jakim mBanku to piszecie, że taki zły !!!
Konto mam od 2004 roku, mam tam zlecenia stałe, płacę BLIKIEM, zegarkiem, wypłacam w bankomatach, płacę kartami i telefonem zbliżeniowo, robię opłaty skarbowe swoje i znajomych, przelewy na telefon, logowanie profilem zaufanym do ZUS-u, obywatel.gov.pl., zmieniam limity i zabezpieczenia, itp. I zawsze działa.
A ostatnio sam zablokowałem sobie konto, błędny pin w aplikacji telefonicznej. Bardzo szybko trwa ponowna aktywacja konta (kilka minut) dosłownie. Ja polecam mBank każdemu. Mam wrażenie, że to nagonka na mBank…ZaletyPo prostu działa stabilnie o czym pisałem wyżej.Wady- brak -
~Aga / 2023-07-07 18:20
Jestem klientem banku od roku.
I nie mam zastrzeżeń ani do pracy doradców w banku ani do produktów bankowych.ZaletyMiła w pełni profesjonalna obsługa w bankuWadyBrak -
-
~Marek / 2023-07-07 10:28
Unikać szerokim łukiem ten bank to porażka wynoszę się jeszcze dziś na reklamację czeka się dwa tygodnie zero kontaktu ZaletyŻadnychWadyWszystkie -
~przyszły były klient :) / 2023-07-06 12:42
Podzielam opinie Pani, ktora parę postow niżej opisała sytuację z blokowaniem konta.
Od ponad 10 lat jestem klientem mbanku i jak zawsze wszystkim gopolecałem tak teraz odrazdzam zdecydowanie i sam szukam innego. Moja karta kredytowa z niewiadomych przyczyn ot tak sobie zosyała zablokowana. Dodam, ze płacę nia cały czas i była spłacona na maksimum, czyli cały dostepny limit. Prze czat odblokowac nie mozna, na infolini gada się z botem ktory nie rozumie co się do niego mówi. UCIEKAĆ Z DALEKA!!! co wiecej limit w koncie 25% !!! gdzie ustawowo nie moze przekroczyć 20% wiec tez TYLKO tyle pobieraja, rownolegle w Santanderze limit oprocentowany na niecałe 13 %.WadyBlokuja bez przyczyny karty klredytowe. Limit oprocwentowany powyżej dopuszczonej przez Panstwo wysokości, mianowicie 25% -
~rp / 2023-07-05 17:36
Najgorszy bank jaki znam, przy kredycie zmusza do założenia konta. Op laty za kartę oraz wypłaty z bankomatów. Nie polecam. I ci ag le reklamy na Ukraine, przesada. ZaletybrakWadydo bani -
~MM / 2023-07-04 15:39
Nie polecam !!!
Trzymać się z daleka !!!
Nie polecam !!!
Trzymać się z daleka !!!
Nie polecam !!!
Trzymać się z daleka !!!ZaletyBRAKWadySAME
strona 20 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »