strona 2 z 101
-
~Wojciech / 2024-10-14 19:39
Klient od 22 lat. Weryfikacja danych, która jest oczywista, ale przebiega tragicznie. Gdzieś tam kiedyś pojawia się informacja o konieczności weryfikacji danych. Robię to 2 krotnie, ale coś nie działa. jak się okazuje. Jako klientowi od 22 lat blokują mi przelewy, bez powiadomienia n.p. 3 dniowego. Okazuje się, że moje usiłowania potwierdzenia/zmiany danych nie dotarły. Interwencji o źle działającym systemie oczywiście nie przyjmują. "Spokojnej nocy" ma zastąpić profesjonalną odpowiedź. Byłem zadowolony, ale są granice. -
-
~Oliwier / 2024-10-10 21:33
Beznadzieja junior. Powinno byc zdobione 0-10 a nie 0-13 to juz przesada moje dziecko ma 11lat jest odpowiedzialne i daje mu konto junior bez placenia np. Blikiem zblizeniowo(telefonem)
Prosze o zmienienie tegoZaletyAplikacja nowoczesna i fajna ale rylko niestety 13-18 itdWadyMbank junior -
~Sieniedowieszkto / 2024-10-07 09:47
Najgorszy bank jaki istnieje…. Robię przelew z innego banku na mBank i pieniądze które miały dojść nie dochodzą. Żenujące nie polecam, szkoda nerwow ZaletyŻadnychWadyWszystkie -
~LeonZ / 2024-10-06 21:18
Po 24 latach totalna porażka kasę przeleweja gdzie chcą i nie widzą w tym problemu reklamację wzawiane od 2 miesięcy odpowiedzi nie na temat ( nie mam pojęcia czy ktoś kto to czyta umie czytać ze zrozumieniem).kontakt z infolinią tragedia. Kono już zamknięte i założone w innym banku ZaletyŻadnychWadyDopóki płacisz i oni zarabiają jest ok jak się coś posypie mają cię w d.... -
~wodz_14 / 2024-09-25 16:25
Uciekajcie z tego banku jak nie chcecie mieć problemów nie jesteś wstanie uzgodnić nic Obsługa specjalnie szkolona by nie być uprzejmym ,bez jakichkolwiek wiadomości merytorycznych
Generalnie nie wiem jak są księgowane pieniądze Największy błąd jaki kiedykolwiek popełniłem otwierając tam kontoZaletyNie ma żadnych zaletWadyWszystko co najgorsze co moze być w banku -
~teut / 2024-09-17 22:03
po ponad dwudziestu latach rezygnuję bo już mam dość!!! posiadam konta w innych bankach i widzę kolosalną różnice ZaletybrakWadynie liczą się z klientem -
~Utek / 2024-09-17 11:17
Ukraiński bank ! Ukraiński bank.Ukraiński bank. ZaletyBrakWadySame wady. -
~Jan Bank / 2024-09-11 08:07
Odradzam wszystkim korzystanie z tego banku. Kontak utrudniony. Odsyłają do placówek, które mają co kilkadziesiąt kilometrów ZaletybrakWadysame wady -
-
~Anna / 2024-09-10 14:43
Bardzo ubolewam , że skorzystałam z oferty limitu w koncie w tym banku na remont mieszkania. Tak złodziejskiego banku w życiu nie widziała. Nie dość , że płacę odsetki za posiadanie limitu to za każde zmniejszenie limitu płacę 75 zł za aneks plus kolejne odsetki . Im mniejszy mam limit tym większe odsetki. Po spłaceniu tego limitu skierują sprawę do Sądu i nie zostawię tak tego , tym ZŁODZIEJOM. ZaletyBRAKWadyMILION -
~Marta / 2024-09-09 18:45
Najgorsza obsługa klienta z jaką miałam do czynienia kiedykolwiek w życiu. Totalny brak kompetencji. Zaletybrak -
~Zawiedziona / 2024-09-05 22:10
Bank rządzi się własnymi prawami i przelał pieniądze z zasiłków na dzieci do komornika twierdząc że tak mogli a niestety nie mogli. Został już uruchomiony rzecznik finansów bo najzwyczajniej nie chcą oddać pieniędzy (z podpowiedzi komornika ) dlug płacony regularnie komornik zszedł z konta a mBank chyba chciał zabłysnąć ale pieniędze do nikogo nie trafiły tylko ciagle dyspozycje nic więcej więc przestrzegam oni mają swoje zasady swoje przepisy ZaletyżadnychWadyOkradają nawet dzieci -
~Robert / 2024-08-23 10:48
Posiadam konto firmowe w mbanku. Nikomu nie polecam. Zablokowali mi możliwość wykonywania przelewów jednocześnie paraliżując moją działalność ponieważ nie miałem uzupełnionej informacji o ilości pracowników zatrudnionych w firmie na koncie firmowym ( choć posiadają te informacje w CEIDG ) Czekam na odblokowanie konta drugą dobę. Oczywiście infolinia informuje że pracownik banku musi to zweryfikować osobiście . Wizyta w oddziale..... nie przyniosła skutku. Skandal !!!!! Widać że niemiecki system bankowy jest taki sam po obydwóch stronach granicy. -
~TOMASZ / 2024-08-16 14:03
ZABLOKOWALI MI DZISIAJ KARTĘ INFORMUJĄC DZISIAJ, ŻE MOGĘ SOBNIE ZAMÓWIĆ NOWĄ KARTĘ. JEST PIĄTEK W ŚRODKU DŁUGIEGO WEEKENDU I ZOSTAŁEM BEZ DOSTĘPU DO ŚRODKÓW.
brawo bank - najważniejsi są dla was klienci !!! nic bardziej śmiesznego
karta moja jest ważna do 2025 roku aby nikt nie myślał że karta została zablokowana z tego tytułuZaletykiedyś to był bardzo dobry bankWadyzłośliwość -
~piotr / 2024-08-12 19:23
Zablokowali mi konto. Nie mogę odblokować nie otrzymując sms. Mam jakąś blokadę, że podczas rozmowy nie otrzymuję sms. No i problem bo ktoś w tym banku nie pomyślał, że taka sytuacja może mieć miejsce. BRAWO super bank-Tragedia ZaletybrakWadyTylko wady -
~Ryszard / 2024-08-04 10:14
BANK W KTÓRYM NIKT NIC NIE WIE A PŁACI ZA TO KLIENT. WadyBRAK ZROZUMIAŁEGO PODEJSCIA DO KLIENTA,W PRZYPADKU BRAKU ARGUMENTÓW PAN Z DZIAŁU WINDYKACJI POLUBOWNEJ NAGLE DEMONSTRACYJNIE SIĘ ROZŁANCZA. -
~Mario / 2024-08-02 07:58
Zablokowali mi konto bo mieli niby nieautoryzowany przelew na 1 zł bez potwierdzenia sms. Albo to ich metody żeby zablokować komuś konto na 30-60 dni albo mają taki wspaniały system. Dla mnie oni są skompromitowani do spodu. Przyszedłem ze sobą i z dowodem osobistym żeby zlikwidować konto ale nie mogłem bo będą szukać hakera, który chciał mi ukraść 1 zł. KNF już poinformowałem, że nielegalnie przetrzymują moje pieniądze, może dostaną za to godziwą karę. 220 zł miałem na koncie :) wyobraźcie sobie jakim dnem jest ten bank. Likwidujcie konta i uciekajcie bo nie zobaczycie swoich pieniędzy. -
-
~Grzegorz / 2024-07-22 14:44
Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem. Zanim założycie konto dobrze się zastanówcie. Na rozmowę z konsultantem czeka się po 32 minuty. Tak dobrze czytacie 32 minuty. I nic nie załatwiłem kierują do banku do okienka. Ta sama sprawę załatwiają w rożny sposób konsultant odsyła do siedziby banku a bank do konsultanta porażka myślę ze tam pracują stażyści sami do końca nie wiedza co mówią i nie wiedza jak rozwiązać problem ZaletyBrakWadyOpisałem -
~Wioleta / 2024-07-15 11:01
Nie dziala ponownie saldo srodkow na koncie!!
Moze bank powinien zajav sie tym tematem.
Dodzwonic sie do banku graniczy z cudem a rozmowa ze sztuczna inteligencja rowniez do niczego nie prowadzi -
~Katarzyna / 2024-07-12 10:11
Dziękuję za szybkie odrzucenie mojej prośby przez komputer, tak właśnie traktujecie państwo indywidualnie każdego klienta i dbacie o to aby pozostał waszym klientem. Dziękuje za szacunek i bardzo mi miło. Postaram się jak najszybciej zmienić bank gdzie swojego klienta będą traktować z szacunkiem. Posiadam duże środki na swoim koncie na którym bank zarabia. Jestem Waszym klientem ok 20 lat, wpływy co mieSiąc. Szacunek i rozmowa indywidualna to podstawa. Pozdrawiam serdecznie. -
~mmmm / 2024-07-08 19:28
Najgorszy bank w każdej sprawie co kolowiek załatwic to dramat i opłaty jak z kosmosu
strona 2 z 101