WadyKiepska obsluga klienta
strona 19 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~Natalka / 2020-11-19 18:38
Już 8 dzień czekam na odpowiedz na czacie, ponoć byli zainteresowani moim problemem. Mają klienta gdzieś. Karta mi nie działa, bankomaty kiedy chce wyplacac z nich pieniądze, każą zwracac sie do banku,wiec tak zrobiłam niestety moj problem nie został rozwiazany nawet nikt nie próbował, za pierwszym razem kiedy to zgłosiłam dostalam informacje zwrotna ze oni nic nie widzą zebym chciala z bankomatu chcialam wyplacic pieniadze. Wiadomo, ze nie maja zapisu bo mi karty nie chcialo wczytac. Tragedia! -
-
~Natan / 2021-12-09 01:37
Zero dbania o klienta. Nie polecam i sam zrezygnuje z usług tego banku -
~Paola / 2021-07-10 15:03
Nie polecam. Wiadomo, bank to nie instytucja charytatywna, ale tu co i rusz niespodzianka i kolejna opłata, prowizja etc. Jak okazało się,że za wypłatę własnych środków z konta ( opcja skarbonka) pojawiła się opłata i to w wysokości 9 zł, to czara goryczy się u mnie przelała. Rezygnuję. Tylko co tu wybrać z tego całego bankowego syfu... Zaletybyły -m.in. przejrzysty interfejs, ale przekombinowal, dobra oferta ale już jej nie maWadyukryte prowizje - za wypłatę z bankomatu, za wydanie karty, której się nie zamawiało , wprowadzanie w błąd na infolinii, za przelew środków z własnego konta w tym banku prowizja 9 zł... -
~pap / 2018-08-11 15:36
Czekam miesiąc na kartę walutową €, z czego powinna dotrzeć do 10 dni od złożenia wniosku. Zamówiłam również kartę £ po zapytaniu konsultantki, czy mam gwarancję tego, że karta dotrze do zeszłego tygodnia, usłyszałam: „Nie mogę dać takiej gwarancji” -
~Paweł / 2022-10-12 10:20
od 1,5 miesiąca bank uniemożliwia mi nadpłacenie kredytu hipotecznego. Żadne reklamacje nie są skuteczne , nie wiem co mam robić. stan na 12 października 2022 r. -
~Piotr / 2021-01-11 23:25
Fatalna, żenująca obsługa!!!! 45 minut na infolinii,dramat ZaletyMicWadyWszystko -
~R / 2021-01-08 10:25
EMAKLER praktycznie co drugi dzien nie dziala.
Kontakt na mlinie trwa wieki.
Nie polecam!!
Najwieksze prowizja a najgorszy serwisZaletybrakWadyzbyt wiele -
~Radek / 2024-02-16 08:53
Jeśli ktoś z was wpadnie na pomysł założyć w tym banku konto firmowe bo jest tanio. To niech przemyśli to jeszcze 100 razy bo jak w przyszłości będziecie coś załatwić chcieli to mocno tej decyzji będziecie żałowali. ZaletyTanioWadyObsługa -
-
~Radek / 2024-02-22 09:00
Zachowują się jak by byli jedyni na rynku,jak jest jakikolwiek problem konsultanci zaczynają spychoteke i są niepomocni -
~rozżalony klient / 2019-12-12 16:59
Ten nowy pulpit to jakiś beznadziejny żart! Czy oni w ogóle konsultują coś z klientami czy po protu mieli kilka milionów do wydania w ramach unijnej dotacji?
Przedtem wszystko było czytelne, najważniejsze dla mnie informacje miałem w zasięgu wzroku... Teraz oczywiście j**ą mnie w oczy przede wszystkim debilne reklamy, a czcionka stanu konta to chyba dedykowana dla ludzi w wieku 90+
mBank wmawia, że opinia klientów jest dla nich ważna, skoro więc 95% klientów totalnie krytykuje nowy pulpit, po kiego wała na siłę nas "uszczęśliwiają"??ZaletyTotalny brakWadyWszystko do kitu -
~Rumburak / 2018-07-09 15:19
Wpłata w kasie. Czas oczekiwania 25min, bo maszyna się zaciela i trzeba czekać, bo pracownik ręcznie 2k liczyc nie może. Witamy w XXI wieku :) -
~SmutnyBank / 2016-10-04 21:08
mBank -> umówienie się na wizytę w sprawie kredytu hipotecznego w jednym z warszawskich oddziałów
Chciałem się podzielić moją próbą umówienia wizyty w sprawie kredytu hipotecznego w Warszawie
1. Próbuje umówienie spotkania przez stronę wchodzę i wypełniam wniosek. Nie mogę wybrać tego oddziału trochę zszokowany, ponieważ to duży odział i otwarty bardzo długo.
2. Skontaktowałem się z konsultantem przez czat czy w tym oddziale jest obsługa kredytów hipotecznych. Konsultant potwierdził, że tak to oczywiste.
3. Próbuje się w takim razie dodzwonić do oddziału. Niestety bez skutecznie, więc spróbowałem jeszcze raz po godzinie. Jak można się domyślić nie odebrali.
4. Piszę na czacie do konsultanta czy mogę poprosić ich o to żeby odebrali albo w jakiś sposób na nich wpłynęli. Odpowiedź naprawdę była niesamowita(„Nie możemy wpłynąć na oddział, żeby odebrał telefon”). Stwierdziłem, że może trafiłem na złego konsultanta, ale drugi odpowiedział coś podobnego i zaproponował ten sam wniosek co wypełniałem na samym początku.
5. Kolejny raz próbuje się dodzwonić do oddziału i tym razem bez sukcesów
6. Chciałem załatwić tą sprawę więc dzwonie na infolinię z prośbą żeby mi podali numer do kogoś z tego oddziału(najlepiej doradcę od kredytów hipotecznych), ale nie mogą tego zrobić mimo, że jestem ich klientem, ale dostaje genialną propozycję aby wypełnić wniosek na stronie…
Podsumowując: Straciłem pół dni i nic nie załatwiłem nie ma to jak fachowa obsługa klienta. Pomijam fakt, że chce kupić najdroższy z możliwych produktów…ZaletySzybko odpowiadają w błachy sprawachWadyFatalna obsługa... -
~Stevie / 2018-04-24 14:18
Siedzę właśnie na kanapie w placówce na ul. Wielickiej w Krakowie. Po wejściu nie było Pani na recepcji, żeby spytać się w jakiej sprawie przyszedłem. Po około 5 minutach wyszła z jadalnianego i dalej nie spytała. Inny pracownik usiadł przy kasie ale na pytanie czy można podejść, odburknął, że jest zajęty i jest jeszcze jeden petent przede mną. Czekam już 15 minut i klient przede mną jeszcze nie został poproszony do okienka. Tylko spychać jak biją pieczątki ale ani poinformować ile trzeba będzie czekać ani powiedzieć że mają nas w nosie to nikt. Obsługa na ul. Wielickiej to pracuje chyba za karę w banku. -
~Sylwia / 2019-08-13 13:45
W dniu 13-08-2019 przez 4 godziny próbowałam uzyskac pomoc na infolinii i jej nie uzyskałąam!!!!!!!!!!!!!!. Tragedia!!!!!!!!!!!!!!!! , Nigdy w zyciu kontatktu z infolinią, to droga przez mękę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadypracownicy nie przychylni rozmówcom -
~Tomek / 2023-01-14 11:35
Infolinia nie jest dostępna w soboty, chociaż na stronie piszą że są do dyspozycji 7dni w tyg. No nie nie dałem rady się dodzwonić za żadne skarby... WadyBrak wsparcia w weekendy -
~Tommy / 2019-07-29 19:43
Dramat.Spłacając resztę kredytu w mbanku zadzwoniłem na infolinie w celu dowiedzenia się czy kredyt został zamknięty. To nie takie proste oj nie !!!!!! Godzina siedzenia na telefonie i nie załatwiłem nic . Zero !!!!! Na infolinii łączenie za łączeniem z innymi osobami .To pytają o numer indentyfikacyjny klienta , to ekody, to znowu na koniec ze mam nie aktywne jakieś połaczenia telefoniczne. Pozakładałem wszystko co miałem pozakładać dzwonie a obsługa mi odpowiada ze jestem niezidentyfikowany i proszą poraz kolejny o zalozenie numeru klienta i telekodu hahahahahaha. Az sobie to nagrałem i wrzuce na internet , ludzie się pośmieją. Jadę do placówki stacjonarnej i nie chce znać tego banku .Nie polecam !!! WadyDramat bank -
-
~torelli / 2024-04-03 12:26
Po wielu latach właśnie zlikwidowałem u nich rachunki. Żałosne oprocentowanie kont (nawet"oszczędnościowych"), wysokie opłaty. Teraz niby reklamują nowe, bezpłatne konta, ale to dopiero jak zaczął się odpływ klientów- czemu nie wcześniej ??? Wadywysokie opłaty, niskie oprocentowanie oszczędności -
~Weronika / 2016-04-03 13:58
Nowy interfejs z odznakami np. dla \"przybyszewskiego\" za korzystanie z bankowości internetowej uwłacza mi jako klientowi - target group to przedszkole chyba lub podstawówka. Bardzo kiepskie lokaty, nie można wybrać euro z konta w Polsce bez zapłacenia prowizji. Obsługa klienta miła i ugrzeczniona, ale jak jest problem, to niewiele wnoszą, standardowe formułki. ZaletyBezpłatne bankomaty, chociaż za kartę już się płaci. -
~Wiktoria / 2021-08-18 08:02
Jest to bank, jak się mówi, "na miarę naszych możliwości". Bo jak się chcę rachunek za zero, to trzeba być przygotowanym na wszystko. Ale żeby nie móc otworzyć rachunku przez tydzień?!
10 sierpnia złożyłam wniosek o rachunek firmowy przez internet. Dostałam zaproszenie do placówki w Piasecznie w celu podpisania umowy. Bardzo mi zależało na czasie, więc natychmiast tam się udałam. Niestety. Jedyna powołana do tego pracownica nie potrafiła tego zrobić bo, jak tłumaczyła, ktoś tam w centrali już poszedł do domu a bez niego nie możemy. Ok, jestem tam następnego dnia, i nawet podpisałyśmy umowę, ale rachunku w EUR, bez którego nie mogę podpisać kontrakt, nie mogę otrzymać, bo coś tam muszą jeszcze sprawdzić. W umowie przeznaczono na to 5 dni roboczych ale miła pani w oddziale uspokaja, że to będzie szybciej. Ok. Po 2 dniach zniecierpliwiona wysyłam ponaglenie przez infolinię. Po 5 dniach jadę znów do Piaseczna i po wystaniu w kolejce robię awananturę. Miła pani znów rozkłada ręce i kiwa na tamtych, w centrali, ale pomogło, bo dostałam sms, że sprawdzono mój nr telefonu (hura!) oraz pocztę elektroniczną ( wielki sukces!), na którą dostałam upragniony list od naszego mbanku z informacją, UWAGA, że zaczyna (dopiero) proces weryfikacji danych...
Więc, jeżeli szanujesz swój czas i siebie samego omijaj ten bank szerokim łukiem. Każdy, KAZDY, inny bank jest lepszym.
Żenada!WadyBrak szacunku, zero zainteresowania potrzebami klientów -
~Wojciech / 2024-10-14 19:39
Klient od 22 lat. Weryfikacja danych, która jest oczywista, ale przebiega tragicznie. Gdzieś tam kiedyś pojawia się informacja o konieczności weryfikacji danych. Robię to 2 krotnie, ale coś nie działa. jak się okazuje. Jako klientowi od 22 lat blokują mi przelewy, bez powiadomienia n.p. 3 dniowego. Okazuje się, że moje usiłowania potwierdzenia/zmiany danych nie dotarły. Interwencji o źle działającym systemie oczywiście nie przyjmują. "Spokojnej nocy" ma zastąpić profesjonalną odpowiedź. Byłem zadowolony, ale są granice.
strona 19 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »