Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ozzy / 2023-09-05 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Za te przypisane niewinnej osobie 2 miliony długu powinniście się wynieść z tego kraju!!!! Won!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Uzytkownik121 / 2023-09-05 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu! Nigdy w życiu nie zakładajcie tam konta!
  • ~Anon / 2023-09-05 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Za te 2 miliony się was powinno gnoić, nie pozdrawiam
    ZaletyNic
    WadyKażdy wie co
  • ~Eryt / 2023-09-05 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Teraz dajcie gościowi 2 miliony zadośćuczynienia
  • ~Hans Kloss / 2023-09-05 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu.Anetka za to odpowiedzialna powinna stracić głowę. Szkoda gościa ale to pokazuję jakim jesteście pseudo bankiem. Brak słów.
    ZaletyGłupia nazwa
    WadyBałagan
  • ~W Internecie Siła / 2023-09-05 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    totalnie nawalić, obciążyć człowieka nie jego długiem, a potem mieć go w czterech literach bo KPI nie zakłada przepraszania. Dopiero jak się robi inbę w internecie to któraś Anetka z korpo kopnie inną Anetkę i może coś łaskawie zrobią. Jak się z mordą nie startuje to nic nie ugrasz.
    Pamiętaj - jak masz u nich konto w każdej chwili może Ci wpaść dług 2mln zł. MOżesz iśc na policje, możesz iść gdzieś ale to nic nie da. Dopiero jak pójdziesz do internetu to ruchem masowym coś ugrasz. Tylko w kupie siła
    Zaletydobrze bo sytuacja z 2mln przypadkowego długu pokazała jak bardzo bezpieczne są wasze pieniądze i co może Ci zrobić korpo przez głupi bład - ale też z premedytacji
    Wadynie dostrzegam
  • ~Dnanix / 2023-09-05 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Życzę wam dwa miliony złych opinii. Jak można coś takiego odwalić a potem jeszcze człowiekowi powiedzieć że się nie da nic zrobić. Maskara najgorszy bank w Polsce
  • ~riva / 2023-09-05 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    2 mln długu, przez niekompetentną obsługe jak tak można zrobić czlowiekowi
  • ~Kamil / 2023-09-05 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Życzę wam dwa miliony złych opinii. Jak można coś takiego odwalić a potem jeszcze człowiekowi powiedzieć że się nie da nic zrobić. Maskara najgorszy bank w Polsce
  • ~Byly klient / 2023-09-05 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypisalam sie z tej szopki. Wszystko na szkode klienta. Brak zabezpieczen. Tylko stres.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo by pisac
  • ~Polska / 2023-09-04 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak niżej i jak wyżej. Jeżeli nie jest to prawda, wykasuje opinie.
  • ~Adrian Toczek / 2023-09-04 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadłużenie przypadkowej osoby brak pomocy banku
  • ~Aga / 2023-09-04 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści kradną pieniądze, pomocy brak!
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
  • ~Fenhrir / 2023-09-04 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownik banku przypisał niewinnej/niewłaściwej osobie 2Mln długu.
    Odpowiedzialny za ten proceder powinien ponieść konsekwencje, a poszkodowany powinien uzyskać natychmiastowe rozwiązanie sytuacji+ solidne i godne przeprosiny
  • ~Maskara co się dzieje! / 2023-09-04 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadłużenie przypadkowej osoby na 2 miliony złotych, brak pomocy ze strony banku.
    ZaletyBrak
    WadyMoże prowadzić do więzienia, depresji a nawet samobójstwa
  • ~giziawki / 2023-09-03 20:23
    Ocena: 5.00 / 5
    MBANK oddział Poznań przy ul. Roosvelta.
    Skorzystalismy ze spotkania z pania Marta S, w sprawie kredytu - profesjonalna obsluga, mila, dobrze przygotowana do rozmowy. Sluzyla prawdziwym wsprawciem w rozwiazaniu sprawy.
    ZaletyProfesjonalne expertka
  • ~Krystyna / 2023-09-02 13:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem osobą niepełnosprawną, poruszam się o balkoniku. Mam 80 lat.Jestem klientką Mbanku.Ok. miesiąca temu moje konto zostało zablokowane z nieznanych mi powodów. Zadzwoniłam na infolinię, powiedziano mi, że muszę się udać do siedziby banku, lub zamówić zestaw aktywacyjny, który przyjdzie pocztą. Do siedziby nie jestem w stanie dotrzeć, więc zamówiłam ppakiet pocztą. Po jego otrzymaniu przez wiele godzin próbowałam odblokować konto, przechodząc z rąk do rą kolejnych konsultantów, po drodze męcząc się ze sztuczną nieinteligencją. Połączenia były przerywane i musiałam wielokrotnie zaczynać od nowa. Łączyłam się z wieloma konsultantami, żaden nie potrafił mi pomóc.Każda próba kończyła się informacją, że dostanę maila,w którym będą dane do odblokowania konta, orad sms z hasłem do tego maila.Sms owszem dostałam, maila nie Ostatni, chyba dziesiąty konsultant poddał się i powiedział, że muszę zamówić nowy pakiet aktywacyjny, co zrobiłam. Teraz muszę znowu czekać na następny pakiet, po czym próby, być może z takim samym skutkiem. Całe szczęście, że mam konto w innym banku, na które wpływa moja emerytura, gdybym była zdana tylko na Mbank, miałabym okazję umrzeć z głodu. Omijajcie Mbank szerokim łukiem.
    WadyJak widać na miom przykładzie, mogą odciąć klienta od jego środków bez powodu i możliwości dotarcia do nich, szczególnie gdy się jest starym i niepełnosprawnym. Można działać "na wnuczka", można na "blokady"
  • ~m / 2023-09-02 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakiś żart, żeby skontaktować się z konsultantem, trzeba rozmawiać z botem, który nic nie rozumie, ciągle się zacina i nie chce dopuścić do kontaktu z człowiekiem.
  • ~Agnieszka / 2023-09-01 16:08
    Ocena: 2.50 / 5
    Do niedawna był to wg mnie bank z najgorszą obsługą telefoniczną, ale z najlepszą obsługą w oddziałach. Do czasu aż „postawiono” w placówkach osoby, które od progu pytają klienta w jakiej sprawie przyszedł. Te osoby nie znają odpowiedzi na najprostsze pytania, po co więc tam są? To irytujące, ze muszę na wejściu mówić po co przyszłam, a potem to samo powtarzać pracownikowi obsługi ????
    Przecież to my klienci płacimy za te zbędne stanowiska.
    ZaletyŚwietna obsługa internetowa. Natychmiastowa pomoc w rozwiązywaniu problemów na czacie.
    WadyZbędne stanowiska w oddziałach banku- opisałam powyżej.
  • ~Janusz / 2023-09-01 15:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Moja opinia jest taka ,że operator wymusza zamieszczanie opinii,których nie ma na podstawie czego budować.Opiniować można produkt z kórego się korzystało wystarczająco dużo czasu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1559
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1006
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 927
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4774
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3090