W placówce w której zakładałem konto pracują osoby niekompetentne, konto które miało być darmowe, otrzymałem na nie opłaty za usługi których mi nie przedstawiono i przy każdym kontakcie okazywało się że te same pieniądze mi znikały z 3 innych przyczyn. Przy zakładaniu konta klient mógł wybrać sobie coś ala podarunek w postaci "karta podarunkowa do sklepu Allegro o wartości 100zł", "karta podarunkowa do sklepu Reserved o wartości 100 zł" oraz "Głośnik JBL Go". W moim przypadku wziąłem opcje 100 zł do sklepu Reserved, okazało się że na karcie zamiast 100 zł, jest 50 zł. Po kontakcie w placówce mBanku okazało się że powinienem dostać 2 karty na których powinno być po 50 zł. Kazano mi czekać na kontakt z osobą która zakładała mi konto (do tej pory się nie odezwali). Zalety- Jeden na 40 pracowników podchodzi do sprawy bardzo dobrze i tak jak się powinno
Wady- Klient nie dostaję większości informacji przy zakładaniu konta,
- (W moim przypadku) Klient jest okradany poprzez niewiedzę,
- Obsługa albo nie zna się na rzeczy albo świadomie okrada klienta