Mam problem z aplikacją, nie mogę zatwierdzać autoryzacji.Byłam przekierowana co chwilę do innego konsultanta i każdy z nich mimo iż twierdzi że zapozna się z historią korespondencji to każe sobie opisywać na okrągło co się dzieje. Bardzo niekompetentne osoby (poza jednym Panem) Przerywają czat jeśli nie znają odpowiedzi po czym jestem kierowana od początku do innej osoby. Złożyłam reklamację tydzień temu nadal brak odpowiedzi. I to ma być jakikolwiek profesjonalizm? Prowadząc firmę nie mogę sobie pozwolić aby nie realizować przelewów w sporej ilości i kombinować jak to zrobić. Reakcja banku powinna być błyskawicznie a Bank ma to głęboko w poważaniu, jednak bezczelnie zamiast rozwiązywać mój problem konsultanci pytają czy czasem nie potrzebuję kredytu. Jestem z tym bankiem kilkanaście lat, ale to jak teraz wygląda obsługa klienta to dramat. Niestety ale będę się przenosić do innego banku z firmą bo tutaj traktowanie jest bardzo olewające. Ale reklamy macie piękne ! co za iluzja.Zaletyjestem długo z tym bankiem i wcześniej poziom był o niebo wyższy
Wadydramatyczna obsługa klienta, niedouczone osoby, nie potrafią załatwić sprawy, rozłączają się