Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gosia / 2022-09-19 12:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam problem z aplikacją, nie mogę zatwierdzać autoryzacji.Byłam przekierowana co chwilę do innego konsultanta i każdy z nich mimo iż twierdzi że zapozna się z historią korespondencji to każe sobie opisywać na okrągło co się dzieje. Bardzo niekompetentne osoby (poza jednym Panem) Przerywają czat jeśli nie znają odpowiedzi po czym jestem kierowana od początku do innej osoby. Złożyłam reklamację tydzień temu nadal brak odpowiedzi. I to ma być jakikolwiek profesjonalizm? Prowadząc firmę nie mogę sobie pozwolić aby nie realizować przelewów w sporej ilości i kombinować jak to zrobić. Reakcja banku powinna być błyskawicznie a Bank ma to głęboko w poważaniu, jednak bezczelnie zamiast rozwiązywać mój problem konsultanci pytają czy czasem nie potrzebuję kredytu. Jestem z tym bankiem kilkanaście lat, ale to jak teraz wygląda obsługa klienta to dramat. Niestety ale będę się przenosić do innego banku z firmą bo tutaj traktowanie jest bardzo olewające. Ale reklamy macie piękne ! co za iluzja.
    Zaletyjestem długo z tym bankiem i wcześniej poziom był o niebo wyższy
    Wadydramatyczna obsługa klienta, niedouczone osoby, nie potrafią załatwić sprawy, rozłączają się
  • ~iNEK / 2019-02-07 21:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Im dłużej ten bank jest na rynku tym gorzej ... same błedy systemowe albo pracownikow... zenada po prostu... dzis chcialam zrobic przelew z jdnego konta na drugie w tym banku i CYRK!!! data realizacji przeskakuje na dzien nastepny tak jakbym wysyłała przelew do innego banku- konsultant na to,ze mam 3 systemy - oddzilenie teraz zrobili dla duzych korpo czyli hak chc4esz splacic rate kredytu majac konto w tym samym banu to o godz 22 dowiadujesz sie,ze nie zaplacisz w terminie bo oni wszystkie prelewy realizuja jak do banku zewnetrznego ... i to ma byc MOBILNY BANK Z NAGRODAMI ZA SYSTEM???? ZENADA!!!!!!!!!!!!
  • ~Irma / 2019-09-28 20:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Prowizje od niskich kwot wypłacanych w bankomatach i złodziejskie prowizje za wpłaty we wpłatomatach. Okazuje się że korzystanie tylko z niektórych wpłatomatów jest darmowe. To żart? Likwiduje konto, skandal.
  • ~ja / 2020-03-06 08:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Wysepka mBanku w CH w Elblagu.Pani ktora obsluguje nie jest zainteresowana klientem - "zimna" wobec ludzi ,brak zaangazowania obsluga.Brak troskliwości wobec klienta
    Zaletybrak
    Wadyj/w
  • ~Jacek / 2023-12-01 15:53
    Ocena: 2.33 / 5
    zablkowane konto bez przyczyny
    aby odblkować kontakt z trzema konsultantami kazdy po 15 min oczekiwania
    Bot Marek nie daje szans wpsać kodu i eleko
  • ~JAM / 2020-12-30 15:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko dobrze dopóki dajesz im pieniądze i nic nie chcesz. Jak trzeba rozwiązać problem czy reklamację - koniec pozytywów: zero pomocy, utrudnianie kontaktu, wypisywanie bzdur w reklamacji zgłoszonej telefonicznie czy nawet osobiście, brak możliwości wglądu do reklamacji. Ja zamykam tam konto - właśnie 'dzięki' obsłudze klienta. Nie wiem czy gdzie indziej będzie lepiej ale tu już wiem jak jest źle. Jeszcze te ciągłe włamania hakerskie albo 'błędy' - jakoś o tylu problemach w innych bankach się nie słyszy.
    ZaletyByły, juz nie ma
    WadyObsługa klienta, procedura reklamacji
  • ~James / 2019-09-01 11:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Ciekawy bank. Indywidualne podejście do klienta. Bardzo wysoka zdolność i wiarygodność kredytowa, a bank zamiast wnioskowanej kwoty 20 000 chciał przyznać 2000. U konkurencji bez problemów 20 000 na lepszych warunkach. To bank czy SKO (Szkolna Kasa Oszczędnościowa)? Jestem trakcie przenoszenia konta do innego banku,pomimo że byłem ich klientem niemal od samego początku.
    WadyChwalić to się potrafią.
  • ~Janna / 2023-06-11 17:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Za przelew na WŁASNE konto trzeba płacić im 9 zł - PARANOJA
  • ~jeg / 2024-04-12 13:53
    Ocena: 2.33 / 5
    MBANK staje się coraz bardziej zachłanny, obecnie wprowadził opłaty m.in. za karty debetowe pomimo, że bezpłatnie korzysta z w wielu milionów zł zdeponowanych na rachunkach bieżących.
    WadyPo prostu chciwość
  • ~Józef / 2020-05-26 10:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeszcze parę lat temu to był całkiem przyzwoity bank,teraz problemy z komunikacją,błędne informacje konsultantów(jeżeli już się ktoś dodzwoni) i tym podobne.
    Wadyj.w.
  • ~Kamil / 2023-03-02 10:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Posiadałem konto prywatne w mBanku 12 lat. Teraz chciałem założyć firmę z mBankiem.w innych bankach trwa to max 3 dni wszystko. Z mBankiem juz na pierwszym kroku czekam prawie 2 tygodnie. Mbank tlumaczy się że ceidg ma problemy z wnioskami. Po konsultacji z ceidg okazuje się, że mbank nawet nie wysłał tego wniosku... codziennie się kontaktowałem z mBankiem poprzez chat bo telefonicznie można zapomnieć o dodzwonieniu się i nikt nie sprawdzil tego że mnie tam wszyscy olali i nie wyslali wniosku.
    ZaletyKonto prywatne
    WadyKonto firmowe w mBanku to porażka. Czeka się na założenie firmy jak za komuny za meblami.
  • ~Kangurka / 2020-12-15 11:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Prowadzę konto biznesowe w mBanku od ponad 10 lat. Przez kilka pierwszych lat było OK. Potem w krótkim czasie nastąpiły znaczne zmiany w aplikacji online. Od kilku lat jest ona dla mnie bardzo nieprzejrzysta, nieintuicyjna, zagmatwana. Oprócz wykonywania prostych przelewów, z każdą inną funkcjonalnością, z którą stykam się rzadko mam problem (np. ostatnio z modyfikacją zlecenia stałego - żeby założyć, to nazywa się to to zlecenie stałe, ale modyfikujesz już regułę cykliczną - jest pewna niespójność i już trzeba pogrzebać). Jest to frustrujące i czasochłonne. Mam dwa konta w innych bankach i tam jest to o wiele bardziej dostępne, bez wymyślnego nazewnictwa. Druga sprawa to wspominane tu już wielokrotnie nagabywanie na uruchomienie aplikacji mobilnej - przy każdym kontakcie ze strony banku muszę się tłumaczyć, dlaczego nie używam telefonu do płatności. Ogólnie, gdyby nie fakt, że mam całą swoją historię finansową z ponad dekady w tym banku, to już dawno bym się przeniosła gdzie indziej.
  • ~Karl / 2022-03-08 14:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Ubezpieczenia na życie to tylko wyłudzanie kasy. Nie dajcie się robić w balona. To ubezpieczenie nic nie obejmuje chyba że jesteście pijaną zakonnicą w ciąży jeżdżąca traktorem po autostradzie niemieckiej. Ubezpieczycielem jest Uniqa wcześniej AXA.
  • ~Kaśka / 2024-03-26 21:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam tego banku. Znowu podnoszone opłaty. Nawet z własnych oszczędności nie można spokojnie korzystać bo za drugi i kolejny przelew z własnego konta oszczędnościowego się płaci.
    Ogólnie jakiś taki niefajny ten bank i aplikacja.
  • ~Katarzyna / 2021-04-06 11:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam fatalne doświadczenia z promocyjną ofertą tego Banku. Nie naliczono mi promocyjnych odsetek, bo "źle wypełniono formularz" - oczywiście nie ma nigdzie kopii tego formularza do wglądu, więc musiałam uwierzyć na słowo. Po złożeniu reklamacji, uznano, że mimo mojego błędu, z dobrej woli naliczą mi promocyjne odsetki. Bzdura i brak szacunku do klienta. Po reklamacji założone nowe konto - już prawidłowo - i ponownie nie naliczono promocyjnych odsetek, bo "nie spełniono warunków regulaminu" - kolejna propozycja złożenia reklamacji. Szkoda czasu i nerwów - jest wiele innych promocji i banków, które nie rzucają kłód pod nogi na każdym kroku. Nie polecam!
    Wadyskomplikowany regulamin, brak transparentności
  • ~KazZ / 2022-12-30 13:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Z każdym rokiem coraz gorzej. Aktualna sprawa: żona chciała udostępnić środki blikiem przez bankomat. Bankomat dwukrotnie nie wydał środków, bank zdjął je z konta, a na reklamację i pytanie kiedy, odpowiedź banku jest: bank ma 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji…
    Dramat, choć na chleb mamy…
    Żegnam mbank
    ZaletyAplikacja mobilna
    WadySztywność
  • ~kient-były / 2020-06-29 22:00
    Ocena: 2.33 / 5
    nie polecam blokują pieniądze których się odzyskać nie da bo umowa wygasła, a umowa na czas nieokreślony, pani stwierdziła ze nigdy coś takiego nie miało miejsca aż do czasu epidemii zwykli złodzieje . Unikać bo zostaniecie bez pieniędzy.
    Zaletyżadnych
    Wadyzłodzieje
  • ~Kim / 2012-08-10 15:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Na infolinii każdy mówi co innego. Jak zaczynają się problemy, wisisz na telefonie, nikt ci nie jest w stanie pomóc, a że nie ma oddziałów to nie ma gdzie się udać po pomoc. Koszmar.
    Zaletybrak opłaty za prowadzenie konta
    Wadyniskie oprocentowanie, opłata za kartę, brak placówek, długie oczekiwanie na połączenie telefoniczne, ubogi interfejs strony
  • ~Kinoman / 2013-05-15 16:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamknąłem karty i przeniosłem się do konkurencji. Niestety, ostatnio mBank zbierał u mnie same negatywy. Najpierw pojawiła się opłata za kartę (2zł, a za miesiąc będzie już 4), choć akurat mnie to nie dotyczyło, bo kartami płaciłem sporo, ale już sam fakt jest smutny, zwłaszcza, że inne banki nie tylko nie pobierają opłat za debetówki, ale potrafią nawet zwracać część prowizji od zakupów. Kolejna kwestia to zmiany regulaminu... Ja już nie mam czasu (i zwyczajnie szkoda mi na to życia) czytać co chwilę wielostronicowych wypocin "cwanych" prawników, którzy w natłoku bzdurek próbują co jakiś czas przemycać zmiany ważne dla klienta, oczywiście zmiany na jego niekorzyść. To jednak nie wszystko. Ostatnie dwie wpłaty we wpłatomacie dokonane późnym wieczorem dotarły na konto dopiero następnego dnia. W obu przypadkach zależało mi na pilnym wykonaniu transakcji i jak głupi czekałem bez sensu aż do trzeciej w nocy :(( Jakoś inny bank potrafi załatwić to nawet w kilka minut, więc dłużej wyrozumiały być już nie zamierzam. Wirtualna karta kredytowa mBanku kosztująca 25zł/rok to fajna sprawa, ale jak dokonałem zakupu za granicą (UE) na kwotę ponad 600 zł, to mBank doliczył sobie prawie 40zł za tak zwane "przewalutowanie". Nie wiem skąd oni biorą swoje kursy walut i tabele oprocentowania, ale jedno jest pewne - aktualny mBank powinien zmienić nazwę na mLichwa, bo rżnie klientów jak stado baranów. W jakim innym kraju na świecie odsetki od kredytów mogą być 10x wyższe niż procent od oszczędności?! W ogóle skala lichwy w Polsce to jakiś absurd i jeden wielki przekręt, tak samo, jak wysokość prowizji, jaką sklepy muszą płacić od transakcji bezgotówkowych. Mamy najniższe zarobki w UE, ale oczywiście wszelkie opłaty właśnie u nas są najwyższe, bo przecież tu jest Polska - kraj czwartego świata i naród piątej kategorii, o który nikt nie dba i finansjera żeruje sobie na nim do woli. Ostatnia sprawa to nowe karty. Stara debetówka traciła ważność, więc otrzymałem nowy egzemplarz. I oczywiście karta przyszła w wersji PayWave, choć nikt mnie nie pytał, czy taką chcę, bo "naturalnie" mBank nie zamierza już wydawać kart bez anteny. Cóż, dziś już większość banków w Polsce tak postępuje, jednak tutaj jest jedno ogromne, dodatkowe "ale". Transakcje zbliżeniowe są przez mBank autoryzowane w trybie OFF-LINE (bez łączenia z bankiem!). W ten sposób mBank przekonał mnie ostatecznie, że nie chce dłużej zarabiać na moich zakupach (a płaciłem kartą do 2k zł miesięcznie). Cóż, nie zamierzam wisieć 3 miesiące na telefonie (mLinia), a potem ciągać się po prokuraturach i sądach, próbując odzyskać pieniądze ukradzione sklonowaną/skradzioną/zgubioną kartą nie wymagającą ani PIN-u, ani połączenia z bankiem. Gdybym dostał od mBanku możliwość wyboru rodzaju karty, tzn. mógłbym pozostać przy normalnej karcie bez anteny (czyli pasek magnetyczny + chip + autoryzacja zawsze/wyłącznie PIN-em), to pomimo długiej listy zastrzeżeń do tego banku, wciąż byłbym jego klientem. Niestety, próba zmuszenia mnie do korzystania z karty z anteną zakończyła się dla mBanku utratą klienta.
    ZaletyProsta obsługa
    WadyCiągłe zmiany regulaminu, gwałtowny wzrost kosztów, co chwilę jakieś awarie/problemy techniczne, oprocentowanie kredytów z kosmosu, zerowe odsetki od oszczędności, karta PayWave autoryzowana off-line (brak możliwości wyboru zwykłej karty)
    7 lat
  • ~klient banku / 2010-10-14 10:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Ubiegałam się w tym banku o kredyt hipoteczny na niespełna 1/3 wart.nieruchomości. Mając ekonto i emax`a od wielu lat i będąc dotychczas zadowoloną z usług banku, po zasięgnięciu wszelkich informacji w Centrum Finansowym zapewniono mnie o bezproblemowej obsłudze kredytu. Jak się w praktyce okazało procedura trwała niespełna 5 miesięcy, termin u developera przekroczony a czytając "projekt umowy" okazało się, że (jak to udzielono mi informacji) - analityk finansowy banku zdecydował za mnie, że ostatnie 10 tys.zł kredytu o który wnioskowałam mam wpłacić sama na konto developera, a później otrzymam zwrot na ekonto. W późniejszym czasie okazało się jednak że dotychczasowe problemy to mało, gdyż kredyt udzielony na zakup "jakby części" mieszkania został wpisany również na hipotekę garażu, który opłaciłam z własnych środków. Dlaczego? A no dlatego, że nikt z banku nie poinformował mnie i nie zakwestionował umowy zawartej z developerem łącznie na obie nieruchomości, a nie osobno. I tak w kółko z nimi było, a to system nie działał, a to w miejsce danych męża pojawiały się moje, i nie można było wydrukować umowy przez tydzień czy nawet dłużej, a terminy, którymi związana byłam z developerem biegły i niestety z powodu banku zostały przekroczone. W woli podsumowania przyznam, że nigdy nie przypuszczałam, że pokrywając z własnych środków ponad 2/3 wartości nier. i składając wniosek o kredyt w grudniu, gdzie ostateczny termin płatności upływał 30 marca następnego roku, nie będę w stanie wywiązać się z zawartej umowy a kredyt uruchomią w połowie kwietnia. SZCZERZE ODRADZAM.
    WadyFatalna obsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960