Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Xxx24 / 2019-05-18 11:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Zakładając konto w mbanku myslalam ze bedzie super. A tu nagle wiadomosci o zaaktualizowaniu danych. Bylam w placówce gdzie powiedziano mi ze wszystko jest okej. Pozniej zauwazylam ze zamiast wyplaty z bankomatu byly za darmo pobierali mi prowizje. Oczywiście pieniądze oddali bo podobno jakis blad w systemie. Dzień później dostalam wiadomość kolejna o uaktualnieniu danych. Okazalo sie ze nie wpisali waznosci konta. Poszlam kolejny raz do placowki gdzie mieli mi to zmienic. I zmienilo sie jeszcze na gorsze. Piszac dzisiaj na czacie okazlo sie ze zmiana zostala anulowana poniewaz cos zostalo źle wpisane. Piszac na czacie z pania ona mi powiedziala ze muszę iść jeszcze raz do banku. Nie polecam
    WadyNiekompetencja pracownikow.
  • ~Zbyszek / 2023-04-20 15:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Czekalem na wyplate pewnej sporej sumy w dolarach tydzien. Zamowilem troche drobnych nominalow, tzn. 1, 5 , 10, 20 i 50 dolarowek, a dostalem cala sume w 100-tkach. Zdarzyło mi sie to juz 3 raz.To jest kpina a nie bank.
    ZaletyChyba brak, chociaż jestem klientem ok. 10 lat.
    WadyStrasznie wolna obsluga, nie z winy ludzi ,ale oprogramowania. Ludzie sa ok, ale procedury do d...y.
  • pl.j / 2012-08-16 02:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank byl dobry ale NA DZIEN DZISIEJSZY NIM NIE JEST. NIE POLECAM. UKRTYTE WYSOKIE OPLATY!!!! NP, ZA KARTE GBP 10GBP ROCZNIE. CZY TO MALO? MOIM ZDANIEM DUZO NIKT MNIE O TYM NIE POINFORMOWAL. A BYLEM ICH KLKIENTEM PTRZEZ OKOLO 10LAT!!! POZA TYM DOSTEP DO GOTOWKI TYLKO PRZEZ SIEC WYBRANYCH BANKOMATOW. BARDZO SLABY KONTAKT POPRZEZ PLATNA INFOLINIE MOIM ZDANIEM KPINA Z KLIENTA, BARDZO DLUGI CZAS OCZEKIWANIE NA POLACZENIE.
    ZaletyRoznorodnosc produktow, choc niezbyt atrakcyjnych,
    WadyUkryte wysokie oplaty, fatalny kontakt z bankiem, brak troski o klienta, dostepnosc do gotowki tylko przez nieliczne bankomaty.
  • ~Agnieszka / 2023-09-01 16:08
    Ocena: 2.50 / 5
    Do niedawna był to wg mnie bank z najgorszą obsługą telefoniczną, ale z najlepszą obsługą w oddziałach. Do czasu aż „postawiono” w placówkach osoby, które od progu pytają klienta w jakiej sprawie przyszedł. Te osoby nie znają odpowiedzi na najprostsze pytania, po co więc tam są? To irytujące, ze muszę na wejściu mówić po co przyszłam, a potem to samo powtarzać pracownikowi obsługi ????
    Przecież to my klienci płacimy za te zbędne stanowiska.
    ZaletyŚwietna obsługa internetowa. Natychmiastowa pomoc w rozwiązywaniu problemów na czacie.
    WadyZbędne stanowiska w oddziałach banku- opisałam powyżej.
  • ~Przedsiębiorca / 2025-03-07 15:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Chciałam poskarżyć się na Panią, która pracuje w kiosku w Marino we Wrocławiu. Jest po prostu niemiła. Jestem klientem, który chce założyć konto firmowe w MBanku. I takie spotyka mnie przywitanie. Przyjechałam po pracy, głodna. Trochę mi czasu zajęło znalezienie kiosku. Jak znalazłam, poczułam się słabo, więc kupiłam w Sowie rogalika i wgramoliłam się na piątek stołki barowe przy kiosku. Owszem Pani obsługiwała klientów, ale ja naprawdę nie mam siły stać i czekać, aż skończy z klientami. Na moje pytanie: to na ile metrów mam się oddalić, to niebyła w stanie mi powiedzieć. Ochrona mnie straszyła. W końcu wzięła klientów do środka kiosku. Czekam już 20 min. I miałabym czekać ten czas na stojąco? Z drugiej strony wiem, że mija skarga nic nie da, bobiorą Państwo pracowników z łapanki, każdego, ktocgxe pracować. Ale przynajmniej się wygadałam.
  • ~"AUTO-EXPERT" / 2022-04-29 08:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Po 18 latach współpracy musiałem zrezygnować ŻAL ŻAL ŻAL !!!!
    ZaletyFajna Aplikacja mi się podobała
    WadyOPŁATY OPŁATY SANTANDER BIJE NA GŁOWĘ mbank z opłatami oraz dostępnością wpłatomatów !!!!
  • ~Adam / 2020-12-26 22:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam konto w Mbanku już kilka lat, ale z roku na rok coraz bardziej myślę o zmianie. Niestety mają jakąs dziwną politykę, która się nie sprawdza.
    ZaletyWpłatomaty
    Bankomaty
    WadyOplata za wypłatę w bankomacie mBanku (poniżej 100 zł)
    Opłata za kartę 10 zł
    Opłata za polecenie zapłaty
    Z roku na rok gorsza bankowość internetowa
    Chore rozwiązania typu asystent płatności
    Przelewy księgowane dopiero po sesji wychodzącej, czasami trzeba za coś zapłacić i wysłać potwierdzenie, nie można wydrukować potwierdzenia dopóki nie przelew nie wyjdzie z banku, a to czasami jest nawet na drugi dzień
    Brak podglądu przyszłych poleceń zapłaty (dowiadujesz się o płatności w chwili gdy ta płatność zostaje zrealizowana.
    Brak płatności automatycznych w kalendarzu, mam ubezpieczenie, niestety składka nie widnieje w kalendarzu przyszłych płatności.
    W sumie za wszystko płacisz
  • ~Agnes / 2018-12-07 19:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Konto ok I aplikacja. Aż do momentu kiedy człowiek chce wziąść kredyt. Zarobki 7000 a na decyzję czeka się baaaardzo długo można liczyć w dniach. Nie polecam szkoda czasu
    ZaletyAplikacja
    WadyDługie oczekiwanie na decyzję o niskim kredycie. Żadnych fajnych ofert
  • ~Alicja / 2019-12-05 22:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Przestrzegam przed zakładaniem konta firmowego w mBank jeśli potrzebujecie terminal! Jestem ich ze klientka będąca od kilkunastu lat i czekam już ponad miesiąc na załatwienie terminala, bo niekompetentny pracownik „widmo” odpowiedzialny za terminale, nie potrafi poprawnie przesłać do operatora umowy. A może ten pracownik w ogóle nie istnieje ???? skoro kontakt z nim od miesiąca jest niemożliwy. Żenada! Ja tracę przez nich klientów, ale wy oni mają więcej do stracenia! Nie polecam zakładania konta firmowego w mBank!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Andrzej / 2020-12-10 17:43
    Ocena: 2.33 / 5
    mBank był kiedyś przyjazny dla klienta i tani. Teraz się to zmienia. Np. powiązanie opłaty za użytkowanie karty debetowej z koniecznością logowania się co miesiąc do aplikacji mobilnej preferuje osoby młode. Osoby starsze, które nie radzą sobie ze smartfonowymi aplikacjami, oraz osoby stosunkowo biedne, których nie stać na nowe smartfony z odpowiednio wysokim Androidem, są traktowane jako gorszy sort klientów. Np. do w pełni sprawnego smartfona z Androidem 4.4 KitKat nie można już pobrać aplikacji mobilnej, więc mBank będzie pobierać od klienta haracz za użytkowanie karty dotąd, aż kupi on nowy smartfon, a stary wyrzuci. A gdzie ekologia, dbałość o planetę? Wstyd, naprawdę wstyd! Jakby tego było mało serwis transakcyjny jest coraz bardziej skomplikowany, zawiły. Dawne jego wersje były bardzo przejrzyste i przyjazne nawet dla starszego klienta.
    ZaletyJuż praktycznie ich nie ma
    Wady- coraz wyższe koszty obsługi konta,
    - obsługa konta coraz bardziej skomplikowana, zawiła,
    - śmiesznie małe oprocentowanie lokat
  • ~Anonim / 2024-03-26 09:46
    Ocena: 2.33 / 5
    bardzo nie podoba mi się wprowadzanie dodatkowych opłat. Tłumaczenie, że polityką banku jest zachęcanie do transakcji bezgotowkowych jest o tyle gorsze, że w obecnych czasach, gdy za granicą mamy wojnę, odejście od gotówki byłoby potencjalnym skazaniem ludzi na brak środków do życia w razie przeniesienia konfliktu do Polski. Naiwność, głupota albo jeszcze gorzej. W Polsce i tak mamy nieporównywalnie więcej opcji do transakcji bezgotowkowych, z których korzysta o wiele więcej osób, niż na zachodzie, ale im wciąż za mało...
    Zaletyaplikacja jest ok, bank ponadto szuka nowych, nowoczesnych rozwiązań
    Wadynie przemyślana polityka odnośnie
  • ~Bartek / 2016-02-06 09:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank przyjazny dla nowych klientów. Gorzej jest jak już masz konto kilka lat, ciągle podnoszą opłaty - częste zmiany regulaminów.
    ZaletyProfity przy otwarciu, i tylko tyle.
    Wadyproblemy z zamknięciem konta, kart kredytowych, itp. Słaba infolinia - 30min rozmowy, kasa wydana a sprawa nie załatwiona!! Mało placówek
    6 lat
  • ~Bianca / 2024-05-07 20:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Po zlikwidowaniu możliwości wypłat z sieci Euronet, mBank stracił dużo!!! Szczecin Galeria Omni Molo, bankomat przy stoisku
    mBanku, wiecznie coś nie działa, często brakuje gotówki, jednym słowem porażka. Po wieloletnim byciu klientem mBanku czas na zmianę banku.Nie będę latać i szukać łaskawie bankomatów mBanku żeby wypłacić swoje pieniądze.Bank ma być dla mnie, a nie co rusz utrudnienia dla klientów, przez wprowadzanie niekorzystnych zmian.
    ZaletyBrak
    WadyMała dostępność bankomatów, brak możliwości wypłacania waluty z bankomatu. mBank pobiera sobie prowizję od wypłaty moich zgromadzonych środków w innej walucie.
  • ~Bogusław / 2018-03-19 19:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Posiadam kilka kont w MBANKU co najmniej 7 lat w tym także konto firmowe. W ostatnim czasie za kazdy przelew zaczął MBANK naliczać mi 1,5 PLN mimo, ze wszędzie się reklamują przy działalnościach gospodarczych za 0 PLN przelewy. Zadzwoniłem na infolinię z prośba o o powrót do przelewów za 0 PLN ( robie ich około 10 miesięcznie, ale okazało się ze dla starych klientów nie maja dobrych wieści. Nawet nie pomogło to, ze wypowiedziałem to konto firmowe i kartę kredytową. Musi tam być chyba bardzo źle skoro dla 15 PLN tracą dobrego klienta. Mam jeszcze trzy konta i kredyt hipoteczny i tylko chyba on zostanie bo resztę przeniose gdzie indziej :-)) Niestety MBANK juz nie jest bankiem elastycznym, bo pewnie zapłaciłbym 0,50 PLN za przelew, na infolinii brak kompetentnych ludzi ( znaczy decyzyjnych). Lata świetności są juz za nimi. SZKODA
    WadyBrak elastyczności aby zatrzymać klienta w MBANKU
  • ~Brakowiec / 2019-12-23 11:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Opinia dotyczy kont walutowych: wszystko fajnie, ale bank umożliwia wpłatę środków w walucie obcej jedynie w oddziale banku i to jedynie w oddziałach wspierających operacje gotówkowe chociaż jeszcze niedawno była możliwość skorzystania z wplatomatów. Teraz stoję w kolejce zamiast w centrum zakorkowanego miasta bo trzy bliższe punkty obsługi klienta są tylko wyspami w których można wziąć kolejny kredyt.
    ZaletyKantor online
    WadyOperacje gotówkowe
  • ~Dariusz / 2014-10-29 12:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowy serwis transakcyjny jest kompletnie nieintuicyjny, do tego klienci zostali pozbawienie dostępu do starego systemu z dniem 27 10.2014.

    Nowy serwis jest nieprzejrzysty i mało przyjazny dla użytkownika
    ZaletyMBank być może myślał że coś poprawi
    WadyNa myśleniu się skończyło - nowy serwis to jeden wielki koszmar
  • ~Dorota / 2014-09-01 13:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystkim bardzo odradzam ten bank, pobrali mi pieniądze z konta za jakieś prowizje i inne, mimo wcześniejszych zapewnień pracownika o braku opłat i prowizji.. złożyłam reklamacja trwa już 60 dni.. Dzwonię, piszę i zero odpowiedzi :( szczerze to chyba zostaje mi tylko zgłosić sprawę na policję...
    Zaletyfajna oferta, jednak często są "błędy" i to co za darmo nie jest za darmo
    Wadyfatalna obsługa, oporny kontakt, długi czas rozpatrywania reklamacji
    około 4 lata...
  • ~dramat / 2021-11-19 18:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia, nie polecam! Spadają na dno z każdym miesiącem. Kiedyś bank nowoczesny, rozumiejący swoich Klientów.
    WadyKiedyś ten bank przodował, teraz to jakiś dramat
  • ~endrju / 2019-01-25 13:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Jako wieloletni klient banku chciałem wziąć tam leasing samochodu. Odsyłali mnie do kilku osób, końcowo trafiłem do przedstawiciela Mleasing w Gdańsku. Kontakt - dramat, niesłowny, nie odbiera telefonów, procedura ciągnie się bez końca. Nie polecam, po zakończeniu umowy likwiduję konto i uciekam jak najdalej od tej firmy.
    Zaletyrozbudowany interface użytkownika w internecie
    Wadyniesłowni, nieterminowi, bardzo kiepski kontakt
  • ~Gaga / 2018-07-17 11:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa klijeta beznadziejna. W dniu 17.07.2018.odwiedzilam mBank , który mieści się w Nowym budynku "Baltyk"w Poznaniu. Dotarłam tam o godz.10:15.Chcialam rozmawiać z konsultantem konta osobistego. Czekałam 15min. po czym pani mi powiedziała o godz.10:33 że wszyscy konsultanci są na szkoleniu do godz. 11tej.Jak można dopuścić do takiej sytuacji żeby wszyscy konsultanci byli na szkoleniu.
    ZaletyDo tej pory nie miałam zastrzeżeń co do obsługi klienta .Na Świetnym Marcinie byłam obsługiwana z europejską klasą.
    WadyNie liczenie się z cudzym czasem.Olewanie klientów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960